Burtininkų šachmatų turnyras

Iš Interaktyvaus Hogvartso pagalba.

Burtininkų Šachmatų turnyras - tai renginys, kuriame dalyvauja visi burtininkai, norintys ne tik smagiai praleisti laiką kuriant įvairiausias strategijas ant šachmatų lentos, bet ir siekiantys įrodyti, jog jie yra patys geriausi šiame taktiniame žaidime.

Registracija

  • Registruotis į turnyrą galima tuomet, kai būna paskelbta registracija forumo renginių temoje.
  • Registruotis į turnyrą gali kiekvienas Interaktyvaus Hogvartso forumo narys.
  • Registruojantis reikia registracijos temoje nurodyti pilną savo personažo vardą, su kuriuo bus dalyvaujama turnyre.
  • Registruotis į turnyrą vienam realiam žmogui galima tik su vienu savo personažu.
  • Registracija vyksta savaitę laiko.

Turnyro formatas

  • Grupių etapas
  • Atkrintamųjų etapas
Grupių etapas

Turnyro dalyviai visuomet yra burtų keliu suskirstomi į pogrupius. Pogrupių skaičius bei dalyvių skaičius pogrupyje paaiškėja tik pasibaigus registracijai, kadangi visa tai priklauso nuo dalyvių, užsiregistravusių į turnyrą, skaičiaus.

Grupių etapas trunka dvi savaites.

Atkrintamųjų etapas

Į atkrintamąsias kovas patenka dalis geriausiai pasirodžiusių dalyvių iš kiekvieno pogrupio, o prasčiausiai pasirodę dalyviai baigia pasirodymą turnyre. Konkretus dalyvių, keliaujančių į atkrintamųjų etapą, skaičius priklauso nuo užsiregistravusių dalyvių skaičiaus.

Atkrintamųjų etape pralaimėjęs dalyvis iškrenta iš turnyro, o laimėjęs keliauja toliau. Tokia eiga turnyras vyksta iki pat finalo, kol išaiškinamas nugalėtojas.

Vienas atkrintamųjų etapas vyksta savaitę.

Turnyro reglamentas

Taisyklės
  1. Kiekvienas dalyvis turi sužaisti po kartą su savo grupės varžovu.
  2. Dalyviams susijungus į mačą, vienas iš dalyvių privalo turnyrui skirtoje forumo temoje parašyti pranešimą su nuoroda į partiją.
  3. Pasibaigus partijai dalyvis, įkėlęs pranešimą su nuoroda į partiją į turnyrui skirtą forumo temą, privalo redaguoti savo pastarąją žinutę po žaidimo nuoroda nurodydamas partijos rezultatą.
  4. Rezultatas nurodomas tokiu formatu: Žaidėjo 1 pergalė prieš Žaidėją 2, 33 ėjimai..
  5. Už pergalę dalyviams skiriami 2 taškai.
  6. Už lygiąsias/ patą dalyviams yra skiriama po 1 tašką.
  7. Už pralaimėjimą dalyviai negauna taškų.
  8. Jei grupių etapui pasibaigus dalyviai turi po vienodą kiekį taškų, aukštesnė pozicija atitenka dalyviui, kuris per visas partijas, už kurias gavo taškų, padarė mažiau ėjimų.
  9. Jei grupių etapui pasibaigus dalyviai turi ir po vienodą kiekį taškų, ir po vienodą kiekį ėjimų partijose, už kurias gavo taškų, tuomet aukštesnė pozicija atitenka tam, kuris iškovojo pergalę tarpusavyje.
  10. Jei grupių etapui pasibaigus dalyviai turi po vienodą kiekį taškų, po vienodą kiekį ėjimų partijose ir tarpusavio partiją sužaidė lygiosiomis, reikia sužaisti laiko partiją pagal nustatymus, kurie yra taikomi sužaidus lygiosiomis atkrintamosiose. Laiko partijos nugalėtojui atitenka aukštesnė pozicija.
  11. Pasitaikius žaidimo klaidai, kurios dėka yra atliekamas neatitinkantis taisyklių ėjimas, privaloma žaidimą grąžinti vienu ėjimu atgal ir tęsti viską taip, kaip numato šachmatų taisyklės. To nepadarius žaidėjai, piktnaudžiavę žaidimo klaidomis, bus diskvalifikuojami iš turnyro.


Žaidimo nustatymai grupių etapui

Variant: Standard

Time control: Real Time

Minutes per side: 60

Increasment in seconds: 0

Chess color: Random side

Žaidimo nustatymai atkrintamųjų etapui

Variant: Standard

Time control: Real Time

Minutes per side: 45

Increasment in seconds: 0

Chess color: Random side

Žaidimo nustatymai pratęsimui atkrintamųjų rungtynių etape, jei buvo sužaista lygiosiomis arba patu

Variant: Standard

Time control: Real Time

Minutes per side: 2

Increasment in seconds: 3

Chess color: Random side

Bendrosios taisyklės
  1. Žaidžiama yra per http://lichess.org tinklalapį.
  2. Norint pakomentuoti kitų sužaistas/žaidžiamas partijas, privaloma nurodyti savo žinutėje citatą su konkrečios įvykusios/vykstančios partijos žinute.
  3. Sužaidimo tvarkaraštis yra laisvo pobūdžio ir su savo varžovu galima sužaisti susitarus Jums patogiu laiku, tačiau visos partijos turi būti sužaistos iki numatyto termino (kiekvieno etapo terminai pateikiami prasidėjus turnyrui).
  4. Kiek dalyvių išeina iš kiekvienos grupės į atkrintamųjų etapą, paskelbiama pasibaigus registracijai, kai tampa aiškus dalyvausiančių turnyre dalyvių skaičius.
  5. Kiekvieno etapo partijas galima pradėti žaisti tik tuomet, kai yra paskelbiamas jų startas.
  6. Jei nerandate ar nesulaukiate varžovo, iki limito pabaigos likus 12-ai ar mažiau valandų galite rašyti turnyrui skirtoje forumo temoje, jog nepavyksta susisiekti su tam tikru dalyviu ir Jums bus užskaityta techninė pergalė, o jei nutiktų taip, jog niekas nesužaistų ir nieko nepraneštų, tiems dalyviams bus įskaityti abipusiai techniniai pralaimėjimai.
  7. Techninė pergalė yra laikoma pasiekta per 30 ėjimų.
  8. Dalyviai, kurie užsiregistravo, tačiau nesužaidė nei vieno mačo nenurodę priežasties, bus įtraukti į juodąjį sąrašą, į kurį bus atsižvelgiama organizuojant kitus turnyrus.
Turnyrinės lentelės trumpinių reikšmės

P - pergalės.

L - lygiosios.

PR - pralaimėjimai.

ĖS - ėjimų skaičius partijose, kuriuose buvo iškovoti taškai.

Istorija

Sezonas Čempionas Vicečempionas 3-ios vietos laimėtojas
Vasara 2016 Melody White Edgar Jeffter Junko Enoshima
Pavasaris 2017 Izaac Reinher Edgar Jeffter Margareta Givens
Pavasaris 2018