Taisyklės

Iš Interaktyvaus Hogvartso pagalba.

Bendrosios taisyklės

  1. Interaktyvus Hogvartsas - tai RPG (angl. RolePlaying Game) tipo forumas.
  2. RPG temose kuriamos įsivaizduojamos istorijos, kuriose dalyvauja forumo dalyvių sukurti personažai.
  3. Istorijas forumo dalyviai rašo patys, nenaudodami dirbtinio intelekto (AI). Naudoti AI Interaktyviame Hogvartse pilnų tekstų rašymui griežtai draudžiama.
  4. Forume pranešimai turi būti rašomi lietuviškais rašmenimis (ą, č, ę, ė, į, š, ų, ū, ž).
  5. Iš forumo dalyvių tikimasi pagarbos Administratorių, Moderatorių ir kitų forumo dalyvių atžvilgiu.
  6. Forumo aplinkoje griežtai draudžiama vartoti necenzūrinius žodžius, taip pat įvairius jų išvedžiojimus (pvz. tik dalį žodžio, „nukandant“ žodžio galūnę, dalį raidžių pakeičiant žvaigždutėmis ar kitais simboliais), kai iš konteksto yra aišku, koks žodis turėtas omenyje.
  7. Forumo aplinkoje taip pat griežtai draudžiama kurti ar kelti vulgarią, nešvankią ir ne kiekvienai amžiaus grupei tinkamą tekstinę, vaizdinę ar garsinę informaciją. Tokio pobūdžio informacija bus trinama be atskiro įspėjimo, o jų autoriams skiriami įspėjimai ar kitokios bausmės.
  8. Šių taisyklių bei forumo Administracijos nustatytos ir pagalbos puslapyje aprašytos tvarkos laikytis privaloma. Nesilaikant jų, gali būti skiriamos taisyklių pabaigoje išvardintos sankcijos.
  9. Iškilus neaiškumams dėl įspėjimo ar manant, kad jis buvo gautas nepelnytai, derėtų kreiptis į administracijos atstovus (administratorius, globalius moderatorius ar už atitinkamą sritį atsakingus ministerijos darbuotojus). Mėginimai įžiebti konfliktą bei skatinti pyktį forume yra nepagarbus elgesys tiek sau, tiek kitiems forumiečiams, norintiems gerai čia praleisti laiką, ir nepadės rasti kompromiso, pasiekti savo tikslų ar gauti norimos informacijos. Tikimės abipusio sutarimo ir bendradarbiavimo.
  10. Kuriant savo konkursą, kur nugalėtoją renka organizatorius (ar organizatorių komanda), bet ne MM ar administracijos atstovai, konkurso statusas yra neoficialus ir tokiam konkursui negalima parinkti pavadinimo, sutampančio su kokiu nors oficialiu forumo renginiu ar konkursu.
  11. Bet kokiuose renginiuose draudžiama balsuoti kelis kartus, nesvarbu, ar iš to paties, ar iš skirtingų personažų, esančių vienoje paskyroje. Jei renginys turi kelis etapus, draudžiama kelis kartus balsuoti iš tos pačios paskyros tame pačiame etape.

Naudotojų paskyros

  1. Vienas forumo dalyvis gali turėti tik vieną paskyrą.
    1. Administracijai nustačius, kad vienas forumo dalyvis turi kelias paskyras, papildomos paskyros trinamos be atskiro įspėjimo.
    2. Dalintis savo paskyra ar joje esančiais papildomais personažais su kitais forumo dalyviais draudžiama. Administracijai nustačius tokį atvejį, viena iš paskyrų gali būti ištrinta.
  2. Jei prie forumo nori prisiregistruoti daugiau nei vienas kartu gyvenantis asmuo, apie tai reikia pranešti administracijai. Papildomas paskyras galima registruoti tik gavus administracijos patvirtinimą.
  3. Naudotojo vardas gali būti bet koks žodis. Jis reikalingas tik prisijungti prie forumo ir yra kitiems nematomas.
  4. Paskyrą galima ištrinti parašius administracijai, tačiau ištrynus paskyrą jūsų prieiga prie tinklalapio bus blokuojama 3 mėnesius.

Personažai

  1. Užregistravus naują vartotoją arba susikūrus papildomą personažą, reikia sugalvoti jam vardą.
    1. Prisiregistravus į nurodytą langelį reikia įvesti personažo vardą ir pavardę. Negalima vadintis vardais, kuriais buvo pavadinti sagos „Haris Poteris“ personažai.
    2. Administracija personažo vardą keičia tik tuo atveju, jei jis pažeidžia taisykles arba yra kitaip netinkamas. Kitą kartą personažo vardą asmeniškai pakeisti galima tik nusipirkus šią paslaugą Skersiniame Skersgatvyje.
  2. Personažas gali būti:
    • Mokinys
    • Profesorius
    • Magijos Ministerijos darbuotojas
    • Pilnateisis narys
  3. Personažas gali turėti stebuklingą galią arba būti tam tikros rasės atstovas tik pateikęs prašymą Magijos ministerijos Magiškųjų gyvūnų kontrolės departamentui arba Magijos ministrui (jei šis departamentas neturi vadovo).
    1. Personažas gali turėti tik vieną iš šių stebuklingųjų galių ar rasių:
      • Aiškiaregystė
      • Animagija
      • Legilimantija
      • Metamorfmagystė
      • Šnypštūnas
      • Laumė
      • Vaiduoklis
      • Vampyras
      • Vela
      • Vilkolakis
        • Personažas turėdamas stebuklingąją galią ar rasę dar gali turėti vieną iš šių galių (taip pat vieną iš šių galių galima gauti neturint vienos iš aukščiau išvardintų galių ar rasių):
          • Keliavimas oru
          • Oklumantija
      • Personažą galima paversti vaiduokliu. Pavertus personažą vaiduokliu, personažas juo taps visam laikui ir įgis vaiduokliui būdingus gebėjimus. Jei vaiduokliu verčiamas mokinio personažas, tai toks personažas tampa pilnateisiu nariu (praranda mokinio statusą).
    2. Personažai, naudojantys gebėjimus ar priklausantys kuriai nors rasei, tačiau nėra gavę patvirtinimo iš Magiškųjų gyvūnų kontrolės departamento, bus atitinkamai baudžiami.
    3. Forumiečiai gali naudoti išgalvotus burtažodžius, tačiau tie burtažodžiai neturėtų jiems suteikti galių, prilygstančių toms, kurias suteikia MM4 departamentas. Dalinės išimtys taikomos tik legilimantijai ir animagijai.
  4. Personažas gali turėti paprastą arba magišką gyvūną arba namų elfą tik tada, jei jis turi jų prekę.
    1. Nebūtina turėti gyvūno ar namų elfo prekės, jei toks NPC veikėjas figūruos tik viename rašomame RPG ir bus skaitoma, kad jis nei vienam iš RPG dalyvių veikėjų nepriklauso.
    2. Veikėjams, kurie pažeidžia šias taisykles, skiriama savaitė gyvūnų įsigyjimui arba RPG pranešimo pataisymui. Jei per šį laiką gyvūnai neįsigyjami arba postai nepataisomi, skiriami įspėjimo taškai.
  5. Forumo dalyviai savo paskyroje gali susikurti papildomus personažus.
  6. Konkursuose galima dalyvauti ir balsuoti vienu personažu, nebent taisyklėse numatyta kitaip. Savo konkursuose dalyvauti galima tik tokiu atveju, jeigu laimėtoją renka ne konkurso organizatorius.

Pranešimai

  1. RPG temose pranešimai rašomi trečiuoju asmeniu. Naudojamas būtasis kartinis laikas. Aprašomi personažo veiksmai, o ne pats personažas pasakoja apie save, pvz.: „Arwen pamatė drakoną ir krūptelėjo.“
  2. Ne RPG temose žinutės rašomos ne už personažą, o už save, pirmuoju asmeniu ir panašiai.
  3. Žinutė turi būti ne trumpesnė nei 600 simbolių (be tarpų ir be BB kodų). Žinutės ilgis ją rašant yra rodomas po ja. RPG temos žinutėje atpalaiduokite fantaziją: aplink jūsų personažą yra ir lauko ar vidaus detalių, jis mato ir dangų, ir kitus žmones, turi mintis ir penkis jutimus – nebūkite banalūs. Žinutės kaip „Arwen atsistojo ir išėjo iš klasės“ nėra įdomios nei jums, nei kitiems.
  4. RPG žinučių formatavimas:
    • Jūsų personažo mintys išskiriamos pasviruoju šriftu.
    • Visi burtažodžiai išskiriami paryškintu šriftu.
    • Žodžių pabrėžimas išskiriamas brūkšniu po jais.
    • Pokalbiai su kitais personažais išskiriami pagal visas lietuvių kalbos dialogo skyrybos taisykles.
    • Spalvotas šriftas yra skirtas moderatorių pastaboms. Jei nesate lentos, į kurią rašote, moderatorius, nenaudokite jo savo žinutėse.
    • RPG žinutėse nereikėtų naudoti teksto šrifto ar/ir dydžio keitimo BBC kodų.
    • RPG temų žinutėse ir veikėjų aprašymuose šypsenėlės nenaudojamos.
    • Jei rašydami RPG pranešimą norite įterpti pastabą, nesusijusią su jūsų veikėju, rašykite ją po pačiu pranešimu ir išskirkite dvigubais arba laužtiniais skliaustais, pvz.: ((...)) arba [...].
  5. RPG temose galite rašyti tik už savo personažą, t.y., negalite aprašyti kito veikėjo minčių, jo reakcijos į jūsų paleistus kerus, ar atsakymo į jūsų žodžius. Kiekvienas kuriame savo personažą ir už jį esame atsakingi tik patys. Išimtis taikoma kito veikėjo gyvūnui arba daiktui, jeigu jūsų aprašytas veiksmas nepadaro jam esminių pokyčių (pvz. negalima perlaužti lazdelės arba nutraukti pelėdai sparno), arba jeigu kitas veikėjas tokiam jūsų veiksmui neprieštarauja (būtina susitarti iš anksto).
  6. RPG temose galima naudoti papildomus savo išgalvotus veikėjus (NPC) arba tuos sagos „Haris Poteris“ veikėjus, kurie nebuvo vieni iš pagrindinių, pavyzdžiui, Skersinio Skersgatvio prekybininkai, Akilanda, vaiduokliai ar madam Pomfri.
  7. Rašant į temą:
    • Jei tai RPG tema, privaloma atsižvelgti į jos pavadinimą bei vietovės aprašymą, tačiau aprašymu nebūtina sekti aklai – kai kurios detalės jūsų veikėjo matomoje aplinkoje gali logiškai skirtis bei keistis, ypač, jei toje vietoje jis lankosi nebe pirmą kartą.
    • Jei tai ne RPG tema, privaloma atsižvelgti į jos pavadinimą bei pirmajame pranešime pateiktus klausimus bei informaciją.
  8. RPG pamokų temose aprašinėti, kaip veikėjas eina į klasę ar vėluoja, galima tik prisiminimo forma, kad tai negriautų bendros pamokos RPG istorijos (kai klasėje darbas jau būna pasistūmėjęs, nėra logiška įsiterpti su postu, kuriame aprašomas pats ėjimas į klasę). Visi pamokoje dalyvaujantys mokiniai jau yra klasėje.
  9. Temoje rašyti kitą pranešimą tada, kai joje jūsų pranešimas yra paskutinis, galima šiais atvejais:
    • Pamokos temoje praėjus parai laiko po paskutinio jūsų pranešimo.
    • Kitose RPG temose tik tokiu atveju, jei ankstesnė RPG istorija jau buvo pabaigta ir toje pačioje temoje ketinate pradėti naują RPG istoriją.
    • „Naujienų“, „Informacijos“ lentose, informacinėse temose, „Magijos žiniose“, renginių temose jų organizatoriams.
  10. Jeigu temoje RPG istorija nėra pabaigta, tačiau paskutinis atsakymas buvo parašytas seniau kaip prieš mėnesį, naują pranešimą joje gali rašyti ir tie personažai, kurie nedalyvavo ankstesnėje, nepabaigtoje istorijoje.
  11. Mokinio personažui rašant RPG Pasaulio lentoje, jame turi atsispindėti vasaros, Kalėdų arba Velykų atostogų metas. Kitas laikas galimas tik tuomet, kai rašoma dėl itin svarbių priežasčių. Pasaulio lentoje rašyti RPG, kurio veiksmas vystosi mokslo metų laikotarpiu ir kuriame pats mokinys savo iniciatyva (be žemiau išvardytų svarbių išorinių priežasčių) išvyksta už Hogvartso ribų, nėra leistina. Galimos išvykimo už mokyklos ribų priežastys:
    • Ypač sunkios ir Hogvartso ligoninės sparne neišgydomos traumos (šiuo atveju personažo būklė turi būti ypatingai sunki, kadangi ligoninės sparne paprastai pagydoma daugelis pasitaikančių sužalojimų ar ligų).
    • Stiprūs įvykiai personažo šeimoje (pavyzdžiui, laidotuvės ar kiti rimti nutikimai, kai neišvengiamai privaloma pamatyti artimuosius).
    • Metų praleidimas nesimokant Hogvartse (tokiu atveju draudžiamas namų darbų darymas bei dalyvavimas Hogvartso pilies, Pamokų, Koledžų, Apylinkių lentose).
  12. Prieš kurdami naują temą įsitikinkite, kad forume dar tokios nėra. Ypač, jei temą norite kurti skiltyje „Svarbu!“ ar kitose ne RPG vietose.
  13. Temų pavadinimai turi atspindėti tai, kas rašoma temoje. Negalima temos pavadinti „Pasiūlymas“, „Klausimas“, „Kur rasti?“ ir panašiai. Pavadinimą reikia rašyti tokį, kad būtų aišku, ko tikėtis, atsidarius tą temą. Pvz., „Vidinis pilies kiemas“, „Observatorijos bokštas“, „Paskirstymo kepurės klaidos“ ir kt.
  14. Prieš kurdami naują temą savo iniciatyva pagalvokite, ar patys joje rašysite, ar ji tikrai įdomi ir pritrauks kitų forumiečių dėmesį.
    • Naujai sukurtoje RPG temoje per mėnesį turi būti parašyti bent 5 RPG pranešimai neskaitant temos aprašymo, kitu atveju tema bus perkelta į archyvą.
    • Naujai sukurtoje RPG pastato, priklausančio personažui, temoje per vienerius metus po jos sukūrimo turi būti parašyti bent 10 RPG pranešimų, kitu atveju tema bus perkelta į archyvą.
    • Naujai sukurtoje ne RPG temoje per 3 mėnesius turi būti parašyti bent 3 atsakymai, neskaitant temos aprašymo, kitu atveju tema bus perkelta į archyvą.
  15. Kuriant naują temą:
    • Jei tai RPG tema, pirmajame jos pranešime turi būti vietovės aprašymas.
    • Jei tai ne RPG tema, pirmajame jos pranešime turi būti pateikta šiek tiek informacijos norimu aptarinėti klausimu ar tema.
  16. Kuriant naują RPG pastato temą, reikia atsižvelgti, kad:
    • Vienam personažui gali priklausyti tik viena RPG pastato tema arba viena RPG pastatų komplekso tema, pavyzdžiui, Ronio Vizlio ferma.
    • Negalima Hogvartse ir jo apylinkėse (išskyrus Kiauliasodį) kurti pastatų, priklausančių personažams, arba tokių, kurie ten realiai negalėtų egzistuoti (pavyzdžiui, Poterio namas prie Hogvartso ežero, Bažnyčia kvidičo aikštėje, Namų elfų gelbėjimo centras Uždraustajame miške).
    • Bet kokioje kitoje, ne Hogvartso ir jo apylinkių (išskyrus Kiauliasodį), lentoje gali atsirasti pastatai, priklausantys personažams, bet vis tiek turi būti logiški ir atitikti vietovę (pavyzdžiui, Londono lentoje negali atsirasti „Namelis vidury dykumos“).
    • Panaikinus vieną personažą, kuriam priklausė koks nors pastatas, ir susikūrus naują, norint sukurti namus naujam personažui, reikia pertvarkyti senojo pastato temą. Temą pertvarkyti į naujo personažo namus arba į bendro naudojimo pastatą, personažui nepriklausantį (pvz., Rufo Skrimdžero namas perdaromas į Skrimdžero muziejų).
  17. Negalima rašyti į kito forumiečio personažui priklausantį pastatą be to forumiečio sutikimo, nebent pastate nebuvo rašyta daugiau kaip vienerius metus.
  18. Suaugę personažai rašyti Hogvartso teritorijoje gali:
    • atvykę susitikti su pilyje besimokančiu mokiniu dėl svarbios priežasties.
    • norėdami susitikti su Hogvartso personalu.
    • tam tikrų renginių metu.

Pamokos

  1. Pamokos turi būti reguliariai vedamos, tad vertėtų gerai pagalvoti prieš renkantis „Profesoriaus“ rolę.
  2. Vertinti savo paties dalyvavimą savo personažų pamokose bei atlikti savo kurtus namų darbus griežtai draudžiama.
  3. Kokias pamokas lankyti, renkasi pats mokinys.
  4. Namų darbų užduoties atsakyme savo personažo vardo, pavardės ir koledžo minėti negalima, nerekomenduojama minėti ir savo koledžo simbolikos. Namų darbų užduotyje minint koledžų simbolius, pavyzdžiui, koledžų gyvūnus ar spalvas, neatskleisti, jog tai susiję su koledžu, nebent profesoriaus užduotis reikalauja kitaip. Apie atliktas arba tuo metu daromas namų darbų užduotis taip pat nepatartina diskutuoti viešai matomose vietose, tokiose kaip Pelėdynas, nes tai darbus tikrinančiam profesoriui gali sukelti neaiškumų, įtarimų ar paprasčiausiai jį klaidinti.
  5. Pamokos gali būti vedamos ir RPG, ir laisvuoju stiliumi.
  6. Prasidėjus naujiems mokslo metams pamokas ir namų darbus galima vertinti (skirti mokiniams taškus) tik nuo 12 val. dienos.
  7. Vieną namų darbų užduotį su vienu personažu galima atlikti tik vieną kartą.
  8. Vienu metu tam pačiam kursui (ar tiems patiems kursams) gali būti užduotas tik vienas namų darbas iš kiekvieno dalyko (ir jame gali būti iki trijų pasirenkamųjų užduočių).
  9. Namų darbų užduoties terminas privalo būti bent 5 dienos. Trumpiau trunkančias užduotis kurti draudžiama.
  10. Namų darbų užduotys turi būti pateikiamos tik namų darbų sistemoje, nenaudojant trečiųjų šalių įrankių (pvz. Google Forms).
  11. Pasibaigus namų darbų užduoties galiojimo laikui, ji automatiškai pašalinama iš sąrašo.
  12. Profesorius turi savo pamokoje parašyti bent dvi žinutes (t.y. minimaliai bent įžanginę ir užbaigiamąją).
  13. Vienu metu gali būti aktyvi tik viena to pačio dėstomojo dalyko pamoka tiems patiems kursams.
  14. Viena RPG stiliaus pamoka turi trukti ne trumpiau nei vieną savaitę (7 dienas). Viena laisvojo stiliaus pamoka turi trukti ne trumpiau nei 5 dienas. Kuriant RPG stiliaus pamoką negalima didinti minimalaus simbolių skaičiaus poste reikalavimo.
  15. Draudžiama kurti naujas pamokas ir/ar namų darbų užduotis likus savaitei iki egzaminų pradžios.
  16. Pamokos ir/ar namų darbų užduotys turi būti suvertintos ir užbaigtos iki egzaminų pradžios. (Dėl šios priežasties pamokų ir/ar namų darbų pabaigos data patartina pasirinkti bent vieną dieną iki egzaminų pradžios tam, kad profesorius spėtų suvertinti dar neįvertintas pamokas ir/ar namų darbus).
  17. Egzaminai turi būti ištaisyti ir suvertinti per dvi dienas nuo egzaminų pabaigos.
  18. Už pamokas ir namų darbus skiriami taškai pagal Švietimo departamento nustatytą tvarką. Profesoriams griežtai draudžiama mokinius vertinti pagal savo sugalvotus metodus.
    1. Pamokoje, kurioje analizuojama vien tik teorija, užduodami 5 teoriniai klausimai. Jeigu pamokoje atliekama praktinė užduotis, jos metu galima užduoti daugiausia 2 teorinius klausimus.
    2. Teorinėje pamokos dalyje vertinami tik skirtingi mokinių atsakymai. Už pasikartojančius atsakymus taškų skirti negalima.
    3. Už namų darbų užduotį galima skirti nuo 0 iki 10 taškų.
    4. Pamokoje už atsakymą į vieną teorinį klausimą galima skirti nuo 0 iki 2 taškų:
      • 0 taškų – jei į teorijos klausimą atsakyta neteisingai.
      • 1 taškas – jei į teorijos klausimą atsakyta iš dalies teisingai.
      • 2 taškai – jei į teorijos klausimą atsakyta teisingai.
    5. Už vienos pamokos praktinę dalį (nepriklausomai nuo to, kiek praktikos užduočių atliekama) mokinys gali būti įvertintas maksimaliai iki 10 taškų. Į juos turi įeiti visi profesoriaus norimi kriterijai, pvz. atsakymo žinutės įdomumas, originalumas, užduoties įgyvendinimas ir pan.
    6. Mokiniui, parašiusiam RPG pranešimą, kuriame jis ne prisiminimų forma ateina į klasę arba vėluoja, ir jo neištaisiusiam iki pamokos pabaigos, turi būti sumažintas pamokos vertinimas 1 tašku.
    7. Papildomų taškų skyrimas pamokose ar už namų darbus yra draudžiamas.
    8. Atiminėti taškus už namų darbus draudžiama - netinkamai atliktos užduotys vertinamos 0 taškų. Negalima nuimti balo už neparyškintą burtažodį namų darbuose, kai tai nėra RPG postas ar istorija (pvz., kai atsakymas yra vienas žodis - burtažodis). Jeigu burtažodis paminimas tekste, už jo neparyškinimą taškų nuimti nėra būtina.
    9. Namų darbų atsakymai, kuriuos parašė dirbtinis intelektas (AI), o ne pats forumo narys, vertinami Troliu (0 balų).
    10. Pamokoje galima atimti taškus tik tiems mokiniams, kurie nesilaiko profesoriaus nustatytos tvarkos.
    11. Patenkinami pažymiai:
      • Nuostabiai (N) - 9-10 taškų
      • Geriau nei tikėtasi (G) - 7-8 taškai
      • Vidutiniškai (V) - 5-6 taškai
    12. Nepatenkinami pažymiai:
      • Prastai (P) - 3-4 taškai
      • Siaubingai (S) - 1-2 taškai
      • Trolis (T) - 0 taškų
  19. Profesoriui kilus neaiškumų, su klausimais galima kreiptis į profesorius koordinuojantį asmenį. Profesoriui, piktavališkai nesilaikančiam taisyklių ir patikslintų nurodymų bei užsiimančiam savavališkais, tvarkai prieštaraujančiais veiksmais, skiriamas griežtas įspėjimas. Gavus 2 įspėjimus už piktybišką ir savavališką veiklą, nebeleidžiama profesoriauti.
  20. Profesoriaus rolę gavęs forumo narys, per sezoną nesukūręs nei vienos pamokos ir nei vieno namų dabo, gauna įspėjimą. Įspėjimas gaunamas ir tada, kai profesoriumi paskirtas narys, nesukūręs nei vienos pamokos ir nei vieno namų darbo, atsistatydina nuo pareigų sezono eigoje. Gavus 3 įspėjimus už pareigybių ir atsakomybės nesilaikymą, asmuo nebeprileidžiamas prie profesoriavimo.
    • Profesorius, kuris sezono eigoje palieka pareigas ir yra sukūręs pamokų ir/ar namų darbų, prieš atsistatydindamas privalo suvertinti visus savo sukurtus darbus. To nepadarius, skiriamas įspėjimas. Asmuo, gavęs 3 įspėjimus už darbų neužbaigimą, kai išeinama sezono eigoje, yra nebeprileidžiamas prie profesoriavimo.
  21. Nustatytą tvarką nuolatos pažeidžiantys profesoriai nušalinami nuo pareigų iki mokslo metų pabaigos.

Sankcijos

Kaip veikia bausmės forume, galima sužinoti šiame straipsnyje.

  1. Už šių taisyklių pirmą pažeidimą skiriami 5 taškai, vėliau už kas antrą pažeidimą bausmė dvigubėja:
    • Personažų kategorijos taisyklės;
    • Pranešimų kategorijos taisyklės;
    • Daugelis Pamokų kategorijos taisyklių;
    • Rašymas nelietuviškomis raidėmis RPG pranešimuose;
    • Necenzūrinių žodžių vartojimas;
    • Bandymas dalyvauti konkurse daugiau kaip su vienu personažu, jei to nenumato konkurso taisyklės.
  2. Už šių taisyklių pirmą pažeidimą skiriama 10 taškų, vėliau už kas antrą pažeidimą bausmė dvigubėja:
    • Nepagarba forumo dalyviams bei jų įžeidinėjimas (Bendrųjų taisyklių kategorijos taisyklė);
  3. Už šių taisyklių pažeidimus skiriamos svarstytinos bausmės, priklausomai nuo nusižengimo sunkumo (gali būti skiriami įspėjimo taškai, nutildymas Pelėdyne arba uždarymas į Azkabaną):
    • Dalis Pamokų kategorijos taisyklių;
    • Vulgarios, rasistinės ar seksistinės informacijos kėlimas į forumą;
    • Forumo veiklos trikdymas, nesantaikos kurstymas ir panašiai.