0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Monica Lilly Moonlight

  • Burtininkė
  • ***
  • 190
  • Lytis: Moteris
    Monica žvilgterėjo pro langą, stebėdamasi žiemužės nepastovumu. Dar vakar siautėjo pūga ir sniegą drabstė ištisų kilometrų spindulių, o šiandien vyravo ramus kaulus laužantis speigas. Tyla net spengė ausyse.
    Visa laimė, kad ir Monica, ir jos mokinukai šįsyk šildysis šiltnamyje, neklajos po Uždraustąjį mišką kaip paskutinį kartą. Čia ir menkučiai saulės spinduliai rado savo vietą tarp visokiausių žalumynų. Profesorė nužvelgė tvarkingus stalus ir padėtus vazonus - mokinių laukė gėlė žemės rudumo stiebu, pažeme slenkančiais lapais ir karamelinio atspalvio žiedlapiais, visiškai matiniais. Augalas buvo ganėtinai aukštas, o pastatytas ant stalo susilygino ir su aukštaūge Monica. Tikėkimės, šia tema pernelyg nesibodės, - pagalvojo ji ir atspindyje pasitikrino, ar trumpučiai melsvi baltiniai neapsiglamžę.
    Nuskambėjo skambutis, ir į šiltnamį paplūdo įvairaus amžiaus mokiniai. Monica labai tikėjosi išvysti praeitą pamoką ir sužibėjusius, ir prisidirbusius mokinius. Kai jie susirado vietas ir nustojo murmėti, aptardami paskutines kvidičo rungtynes ar dar kokias Hogvartso naujienas, atėjo eilė prabilti profesorei Moonlight.
 - Na ką, sveiki sugrįžę į antrąją pamoką. Nesijaudinkite, matau, kad orelis nekoks, praeitos pamokos nekartosime. Tačiau neapsigaukite, užduočiai prireiks daug kruopštumo ir susitelkimo. Teorijos beveik nebus, ją išdėstysiu pati be jokio klausinėjimo. Šiandienos tema - daugiafunkciai augalai. Kaip žinote, beveik visų magiškų augalų tam tikras dalis galima panaudoti eliksyrams, tvarsčiams, baldų gamybai... Tačiau yra kelios rūšys, kurių kiekvienas organas - nuo šaknų iki kuokelės - yra būtinas ingredientas kažkokiam eliksyrui. Supaprastinta kalba jie dar yra vadinami "eliksyrininkų troškinys". Šiandien mes apsiimsime dalių parengimui.
    Monica atsikvėpė ir nužvelgė vaikus, stypsančius priekyje.
 - Žinau, žinau, ką jūs galvojate. Mes juk herbologai, mūsų darbas turėtų būti augnimas, tręšimas - žodžiu, augalijos vystymas. O šią pamoką mes juos rausim, pjaustysim. Tačiau herbologija apima ir tokį išmanymą. Tikrai ne hileriai atskiria stiebą nuo lapų, ne hileriai nuskalpuoja taurėlapius. Tokia pamoka yra būtina, norint pažinti herbologijos mokslo pagrindus.
    Profesorė palytėjo rusvąjį augalą priešais.
 - Šiandien dirbsite su Princeps Guava, arba Kapitonų Guavėja. Visų dalių apdoroti nespėsite, tad lauks vos trys užduotys. Įdėmiai klausykitės, gal net užsirašykite, nes vadovėlio medžiagai labai miglota. Pradėsite nuo žiedlapių. Jie yra vienas iš šešių ingredientų gaminant vaistus nuo koralinės migrenos. Juos reikia gražiai nuskabyti, supjaustyti lygiomis juostelėmis ir užmarinuoti: prie manęs matote stiklainius, o klasės gale - runkelių ekstraktus. Supilstysite ir sandariai uždarysite. Antrasis organas - mezginė, naudojama sukeliant dirbtinę komą. Atsargiai išimkite kuokeles, piestelę, jų prireiks man. Tada mezginę šaukštu įdėkite į tą patį ekstraktą, tik, žinoma, kitame indelyje. Pamirkę penkias minutes užkerėkite burtažodžiu Karakatus, jis specialiai "apglotnins" mezginės lazdeles (apie platesnį šių kerų veikimą turėtumėte mokytis kerėjime vėliau). Įdėsite į kitą stiklainį, burtais pripildysite gryno vandens. Na, ir trečioji dalis: šaknys, jos padeda ir nuo peršalimo, ir nuo smegenų uždegimo. Kaip minėjau, visos dalys reikalingos, tad stiebą ir lapus atsargiai sukraukite šalimais. Nuo šaknų nukratykite žemes, gal net pavalykite burtais, viskas turi būti sterilu. Tada sukapokite smulkiais kubeliais, pirštais išminkykite su likusiu runkelių ekstraktu, sudėkite į didžiausią stiklainį ir gerai pakratykite. Na, galite pradėti...
    Monica jau sukosi prisėsti, kai kai ką prisiminė.
 - Ai, tiesa! Jei bet kuris iš šitų "darbelių" dėl reakcijos pradės dvokti supuvusiais kiaušiniais, tuoj pat panaudokite Perlus kerus. Jei paliksite, gydomieji žmonės gali pradėti pūti iš vidaus... Atsiminkite - apdorotos dalys turi turėti grybų kvapą.

    Jei kas neaišku, lauksiu AŽ. Būtini trys postai su mažiausiai 800 simbolių. Kas su augalo dalimis nutinka po apdorojimo, kokia jų reakcija ar kaip pasikeičia spalva - jūsų fantazijos reikalas. Pamoka bus uždaryta liepos 21 dieną.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 3 metus sukūrė Monica Lilly Moonlight »

*

Neprisijungęs Elliw Gwawr Dwynwen Goff

  • VII kursas
  • *
  • 903
  • Taškai:
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #1 Prieš 3 metus »
Elliw virpėjo. Ateidama į klasę pamiršo apsivilkti ką nors šiltesnio negu jos trumparankoviai marškinėliai, tad net ir palyginus šiltame šiltnamyje dabar buvo bjauriai šalta. Apsižvalgiusi rudaplaukė amžinosios gelbėtojos Liucijos nepastebėjo (žinoma, tai nereiškė, kad jos klasėje nėra), tad reikėjo kažkaip suktis pačiai. Tikėtina, kad būtų padėjęs greitas judėjimas, tačiau jis kartu būtų reiškęs ir tai, kad Elliw viską išdaužys. O daužymų ir kritimų jai pakako ir pirmoje pamokoje.
Mergaitė atsargiai pastatė teleskopą, kurio, aišku, nepamiršo pasiimti, ant žemės. Teliko tikėtis, kad jo nepaspirs nei ji, nei kuris nors kitas mokinys. Elliw puse ausies klausėsi, ką kalba profesorė, tačiau jai aiškinant antrąją užduotį švilpė jau buvo pamiršusi pirmąją. Vis dėlto galiausiai mokiniai pradėjo darbą, tad buvo galima žiūrėti, ką daro jie.
Deja, tik žengusi žingsnį klasės galo, kur buvo kažkoks reikalingas daiktas (turbūt, juk visi mokiniai ten ėjo), paspyrė savo vargšą teleskopą, ir tas iš karto nugriuvo. Mergaitė sunkiai atsiduso ir pastatė teleskopą. Žinoma iš karto jį vėl paspyrė, tad galiausiai nutarė neštis jį į klasės galą, taip bus saugiau.
Saugiau ir buvo. Teleskopui. Deja, ji prietaisu užkliudė prie profesorės stovėjusius stiklainius ir keli jų nukrito ant žemės ir sudužo. Pagaliau ne mano teleskopas apsidžiaugė mergaitė. Atsargiai paėmė sveiką stiklainį ir grįžo į savo vietą. Pasidėjo jį ant staliuko. Deja, visai nežinojo, ką daryti su teleskopu. Kur jį dėti, kad būtų saugu dirbti? Toks logiškas klausimas kaip "ko tu jį iš viso čia atsinešei?" mergaitei į galvą neatėjo. Juk ji negalėjo į pamoką neatsinešti reikalingiausio daikto!
Galiausiai nutarė nueiti ir pasiimti kažkokį ten ekstraktą taip pat su teleskopu rankoje. Deja, šį kartą pasisekė dar prasčiau: teleskopu užkliudė ne kokį stiklainį, o pačią profesorę. Išsigandusi jos pykčio, Elliw nuskubėjo tolyn ir pagaliau turėjo rankose reikiamą medžiagą. Į savo vietą grįžo kiek lėčiau. Ką gi. Dabar tereikia kažkokiu būdu sugalvoti, ką jai daryti toliau.
Elliw mirė būdama 22 m.
320 teleskopų (23-11-01)
"Gyvenimas ne be reikalo panašus į dryžuotą kalėjimo uniformą." Sergej Lukjanenko

*

domutis

Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #2 Prieš 3 metus »
Išklausęs pamokos praktiką Grifas mintyse nusikeikė. Supjaustyti...Užburti...Užkonservuoti? Painiava kažkokia. Grifas viską įdėmiai (ką prisiminė) užsirašė ant pergamento. Na ką reikia pradėti. Grifas pasiėmė augalą ir pradėjo skabyti jo lapelius. Dar prieš šį procesą Grifas išsitraukė lazdelę ir ją padėjo šalia savęs. (nenumatytiems atvejams.) Lapeliai buvo gana nemaži tad skinimo procesas užtruko. Baigęs skainioti Grifas lapelius susidėjo taip lyg tai būtų šūsnis pergamento. O kuo pjaustyti? Grifas akimis permetė visą šiltnamį ,bet nieko nerado. Teks kerais pjaustyti. Nuo šūsnio lapelių sklido malonus grybų kvapas. Viskas vyksta gerai. Grifas džiaugėsi ,kad nereikia naudoti kerų ,bet tuo pačiu ir liūdėjo. Grifas ant stalo išdėliojo lapelius po du ,kad būtų galima lengviau pjaustyti. Šis procesas taip pat buvo netrumpas. Paskui pasiėmė lazdelę ir be burtažodžio pradėjo gražiai viską pjaustyti.

*

Neprisijungęs Ryan Jones

  • ****
  • 399
  • Lytis: Moteris
  • Niekada nesakyk niekada
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #3 Prieš 3 metus »
Jones labai apsidžiaugė, kad teorijos nebus. Jis tingėjo galvoti apie kažką ir apkrauti savo ir taip apkrautas smegenis. Bet galvodama, kad smegenų apkrauti nereikės jis suklydo. VAikinas pradėjo klausyti profesorės ir visas tris užduotis rašytis. Galiausiai jam buvo leista dirbti. Jis pasiėmė augalą ir iš karto atsinešė stiklainį bei runkelių ekstraktą. Tada atsargiai nuskabė gėlės žiedlapius. Tada jis juos atskyrė ir gražiai susisėdėjo, kad būtų patogiau pjaustyti. Peilio deja niekur nerado, tad iš kišenės išsitraukė savo peiliuką, kuris visur lydėjo vaikiną. Jones ankščiau juo gražindavo savo riešus, bet dabar jau seniai to nebedarė.  BErniukas atsidūso prisiminęs viską kas buvo ir pradėjo  pjaustyti žiedlapius. Jie kvepėjo kažkokiu grybu, bet vaikinukas nežinojo kokiu. NA, juk jie nekvepia supuvusiais kiaušiniais pamąstė vaikinas ir sudėjo juos į stiklainį. Tada užpylė runkelių ekstraktu ir sandariai uždarė. Galiausiai stebėjo kaip žiedlapiai patapo mėlynai rožinės spalvos.
There's no such thing as fate.

*

Neprisijungęs Ryan Jones

  • ****
  • 399
  • Lytis: Moteris
  • Niekada nesakyk niekada
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #4 Prieš 3 metus »
Žiedlapius vaikinukas padėjo į šoną. Tada jis paėmė mezginę. Jis atsargiai išėmė kuokeles ir piestelę. Šiuos dalykus sudėjo į stiklainį ir nunešė mokytojai. Grįžo prie stalo ir šaukšteliu įdėjo mezginę į runkelių ekstraktą esantį kitame stiklainyje. Viską darė labai atsargiai. Nenorėjo ką nors netyčia padaryti blogai ir net sugadinti augalą. Jis palaukė penkias minutes ir tada atsivertė savo užrašinę kurioje užsirašė burtažodį, kurį jam reikės panaudoti su mezgine. Jis pasiėmė savo lazdelę ir kiek pasipraktikavo prieš kerėdamas augalą.
- Karakatus, - ištarė vaikinas. Staiga mezginė pradėjo smirdėti supuvusiais kiaušiniais. Jones atsivertė kitą puslapį ir ėmė ieškoti kito burtažodžio, kuris turėjo užkerėti augalą. Juk jis nenorėjo, kad nuo jo pamokos darbo koks nors žmogus pradėtų pūti iš vidaus.
- Perlus, - pasakė gana garsiai. Jis tikėjosi, kad gerai suveikė. Tada jis atsargiai perdėjo mezginę į kitą stiklainį ir jį burtų pagalba pripildė vandeniu. MEzginė nepasikeitė priešingai nei pasikeitė žiadlapiai.
There's no such thing as fate.

*

Neprisijungęs Deoiridh Elspeth Ailith Lyall Galbraith

  • Žurnalistė
  • *****
  • 901
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #5 Prieš 3 metus »
Deoiridh tyliai švilpaudama stovėjo šiltnamyje. Tai buvo pamoka, kurią savo laiku vedė Matthew. Vadinasi, reikia elgtis bent kiek normaliai. Net jeigu nebus įdomu, reikia parodyti bent kiek pagarbos. Nepaisant to, kad jis tikriausiai nieko nesužinos, Deoiridh buvo įsitikinusi: jeigu ji per herbologijos pamokas stengsis, jausis tikrai geriau. Be to, gal pagaliau pavyks ką nors išmokti ir išties nustebinti Matthew? Tai būtų be galo smagu!
Vis dėlto su kiekvienu profesorės Moonlight žodžiu rudaplaukės entuziazmas blėso. Visų pirma, užduotis atrodė klaikiai ilga ir sudėtinga, o ji nebuvo iš tų, kurie mėgo užsiiminėti tokiomis sunkiomis užduotimis. Maža to, užduotis buvo dar ir neįdomi. Tiesa, Deoiridh pusės nesuprato, tačiau nesivargino ko nors užsirašinėti.
- Jeigu vadovėlio medžiaga miglota, kam mums leisti pinigus ir juos pirkti? - suirzusi paklausė ji. Visai nebuvo patenkinta tuo, kad reikėjo klausyti, rašyti ir dar kažką po to daryti. Ne, tikriausiai teks griebtis pačios mėgstamiausios - varlių - taktikos. Augintinė, tiesa, šiandien liko Grifų Gūžtos bendrajame kambaryje - kadangi iš pradžių ketino per pamoką elgtis tinkamai, augintinės neatsinešė. Tačiau kur buvo Deoiridh, ten buvo ir varlė. Tereikėjo visiems pranešti šitą džiugią naujieną.
Ilgai nebelaukusi Deoiridh pasivertė į varlę. Atsidūrusi ant žemės apsižvalgė. Nežinojo, ką įdomaus būtų galima nuveikti. Ji prisiminė, kad profesorė minėjo kažkokius ekstraktus. Galvoje sukirbėjo mintis, kad jie gali būti nuodingi, tačiau tuoj pat tą mintį atmetė: juk čia dirba mokiniai. O jie gali pridaryti visokių nesąmonių. Kažin ar profesorė tokia kvaila, kad rizikuotų su nuodingomis medžiagomis. Reikia tikėtis, kad jos nėra nuodingos ir varlei.
Žaliaodė nušokavo į tą pusę, kur žinojo esant ekstraktus. Deja, jie buvo sudėti gana aukštai, tad keturkojė ilgokai užtruko, kol atsidūrė pakankamai arti jų. Galiausiai išsprogusios akys atidžiai stebėjo indelius. Reikėjo praleisti porą mokinių, atėjusių pasiimti medžiagos. Pagaliau aplinkui buvo pakankamai tuščia, kad užtektų laiko. Deoiridh ilgai nebelaukusi stryktelėjo ir nusileido viename iš indelių.
"Visa tiesa apie Deoiridh" by Monica Lilly Moonlight


*

domutis

Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #6 Prieš 3 metus »
Grifas pasiėmė lazdelę ir nukreipė ją į stiklainius.
-Accio stiklainį.
Stiklainis atskriejo Grifui į ranką. Ai, dar reikia runkelių ekstrakto.
-Accio ekstraktą.
Buteliukas sėkmingai atskriejo Grifui į akis. Bet Domantas ilgai laime nepasidžiaugė. O kodėl? O todėl nes numetė tą ekstraktą ant žemės ir jis sudužo.
-Atsiprašau.,-Atsiprašė Grifas mokytojos.
Grifų Gūžta gali atsisveikinti su penkiais taškais. Kodėl aš toks nevykėlis?
-Accio ekstraktą.
Po dar vieno bandymo nieko neįvyko. Tad Grifas sudėjo pjaustynius į stiklainį ,pripylė pusę buteliuko ekstrakto. Užsukęs stiklainį pastūmė jį į šoną. Liko prieš paskutinė užduotis. Keistojos mezginės. Grifas tvirtai nebuvo įsitikinęs ,kas tai ir kodėl reikia su jais dirbti. Tuo metu išėmė kuokelę ir piestelę. Tada mezginę padėjo į ekstraktą. Palaukęs penkias minutes nukreipė lazdelę į mezginę:
-Karakatus.
Viskas ėjo sklandžiai. Šį kart Grifas nuėjo stiklainio pasiimti pats. Grįžęs prie stalo Domantas viską sudėjo ir tarė:
-Aguamenti.
Viskas sėkmingai prisipildė. Domantas užsukęs stiklainį po truputį keliavo prie paskutinės užduoties.

*

Neprisijungęs Ryan Jones

  • ****
  • 399
  • Lytis: Moteris
  • Niekada nesakyk niekada
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #7 Prieš 3 metus »
Galiausiai vaikinui liko užmarinuoti ir paruošti tik šaknis. Tada jis galės eiti į kambarį ir išvesti savo zoologijos sodą pasivaikščioti po Hogvartso apylinkes. Jones papurtė savo galvą taip atsikratydamas savo minčių. Tada paėmė šaknis ir jas nukratė. Jis paėmė į ranką lazdelę.
- Aqua Eructo, - tarė vaikinas ir iš lazdelės galo pasileido vandens čiurkšlė. Vaikinas nuplovė šaknis ir atšaukė kerus. Tada supjaustė šaknis kubeliais ir išminkė su likusiu runkelių ekstraktu. Galiausiai supylė šaknis į didžiausią stiklainį ir maždaug minutę stipriai purtė. Berniukas apžvelgė šaknis. Jos buvo baltai karamelinės spalvos. Atrodė gražiai ir gana skaniai.
 Ryan'o darbas pagaliau buvo baigtas. Vaikinas dar atskyrė lapelius nuo stiebo ir nuėjo prie profesorės stalo rankose nešdamas visus tris stiklainius. Juos ten padėjo ir atnešė stiebą su lapeliais. Tada išėjo iš kabineto kadangi nebeturėjo ką veikti čia.  Tikėjosi, kad profesorė nesupyks ant jo todėl, kad jis išėjo.

There's no such thing as fate.

*

Neprisijungęs Elliw Gwawr Dwynwen Goff

  • VII kursas
  • *
  • 903
  • Taškai:
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #8 Prieš 3 metus »
Atrodo, teleskopas nebuvo labai jau sunkus, tačiau ilgai laikomas rankoje privertė Elliw pavargti. Ji atsiduso ir vėl pastatė teleskopą ant žemės. Kadangi dabar lyg ir nebereikėjo niekur vaikščioti, buvo galima tikėtis, kad prietaisas išgyvens. Ilgiau negu jam pavyko tai padaryti daugeliu kitų atvejų.
Viena problema buvo išspręsta. Dėl teleskopo buvo galima nesijaudinti. Žinoma, kiek galima nesijaudinti dėl ko nors, kas atsiduria pakankamai arti Elliw. Vis dėlto dabar buvo svarbiau atsakyti į kitą klausimą: ką jai daryti dabar? Kol švilpė mosavosi teleskopu, mokiniai spėjo gerokai pasistūmėti į priekį. Visai logiška buvo tai, kad jie dirbo skirtingu greičiu. Tad dabar mergaitė pažvelgusi į skirtingas puses matė visiškai skirtingus veiksmus. Kaip žinoti, kas elgėsi teisingai? Gal kurie nors mokiniai visiškai nesuprato profesorės ir į juos žiūrėti net neverta?
Rudaplaukė jau žiojosi prašyti profesorės, kad dar kartą paaiškintų užduotį. Tačiau tada ji prisiminė, kad visai neseniai tvojo jai teleskopu, tad geriau pernelyg nekristi į akis. Reikėjo ką nors daryti, mat jeigu profesorė pastebės, kad ta, kuri jai trenkė, dabar nieko nedaro, tikrai nebus patenkinta. Galiausiai švilpė nutarė pasiimti augalą, tada jau galvoti, ką su juo daryti.
Kažkoks nematytas mokinys netoliese pradėjo skabyti lapelius. Kadangi ir augalas, kuris buvo Elliw rankose, buvo su lapais, švilpė nutarė padaryti tą patį. Neįsivaizdavo, ką reikės daryti su lapeliais, tačiau pradėjo juos plėšyti nuo augalo. Netrukus iš lapelių liko tik skivytai, kurie tikrai neatrodė kam nors tinkami. Vis dėlto jeigu tas mokinys nesuklydo, Elliw taip pat padarė tai, ko prašė profesorė. Nežinodama, ką daryti su tomis nuoplaišomis švilpė sukišo jas į stiklainį. Kažkokiu būdu sugebėjo jo nesudaužyti.
Ilgokai mąsčiusi Elliw prisiminė, kad profesorė minėjo dvi ar netgi tris užduotis. Vadinasi, jai tikriausiai reikia daugiau stiklainių. Ką gi, laukia dar viena kelionė profesorės link. Kadangi jos sveikata buvo daug mažiau svarbi nei teleskopo rudaplaukė pasiėmė prietaisą ir netrukus grįžo su dar dviem stiklainiais. Nežinojo, kam jų reikia, tačiau reikėjo bent jau apsimesti, kad dirba.
Teleskopą grąžinusi į jo vietą ant žemės Elliw vėl susimąstė.
Elliw mirė būdama 22 m.
320 teleskopų (23-11-01)
"Gyvenimas ne be reikalo panašus į dryžuotą kalėjimo uniformą." Sergej Lukjanenko

*

Neprisijungęs Monica Lilly Moonlight

  • Burtininkė
  • ***
  • 190
  • Lytis: Moteris
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #9 Prieš 3 metus »
    Monica stebėjo kiek sumišusius, netgi nuobodžiaujančius mokinius. Na, ką padarysi, be tokių darbelių herbologijos egzamine tik nagus grauši... Ji taip išvydo kelis praeitoje pamokoje nebuvusios ir labai akivaizdžiai žiovaujančius vaikus. "Pirmoje pamokoje būtumėt paskraidę virš Uždraustojo miško, o kad tik dabar pasirodėt, tai ir darinėkit Guavėją..." - patenkinta mąstė profesorė.
    Šviesiaakė greitai pastebėjo praeitą pamoką "pasižymėjusią" Elliw, ji griuvinėjo su milžinišku teleskopu ir sudaužė visą eilę stiklinių.
 - Mergyte, po tokių nuotykių nepamiršk viską sutvarkyti, - kuo mandagiau suniurzgė Monica ir Reparo kerais sulipdė blizgančias šukes. Buteliuką su runkelių ekstraktu taip pat sugalvojo sutalžyti jau matytas grifas. O ar pajudino lazdelę? Ne. Viskas lieka mokytojai. - Ponaiti Varnanagi, tau taip pat galioja tvarkos taisyklė.
    Rudaplaukė merginukė, pamokos pradžioje pradėjusi burbėti apie vadovėlius, dabar buvo dingusi. Monica kiek sunerimusi apsidairė - nejaugi taip nuobodu, kad paliko pamoką? Už tokius juokelius atsieitų didelė suma taškų, profesorė Moonlight pabėgimo neketino atleisti net jei mokinys pasitaikytų Poterio palikuonis. Laimei, ant lentynėlių su ekstraktais tuoj pat pasirodė žalias taškelis. Monica neretai girdėdavo apie neklaužadą, kolegų pamokose begėdiškai jaukusią tvarką pasivertus į varlytę. Na ką gi...
    Nieko nelaukusi profesorė prižingsniavo prie lentynų. Varlė jau buvo įsisukusi į buteliuką su ekstraktu - tiesiai mokytojai prieš akis gadino darbui reikalingą skystį. Moonlight mostelėjo lazdele ir šlaputėlis "gyvūnas" jau kabojo jai prieš akis.
 - Panele, tikiuosi, turi gerą priežastį paaiškinti, kodėl nedirbi ir turškiesi ekstrakte. Čia tau ne sauna, mergyt, ir tikiuosi, kad tavosios smegenėlės suvokia, kad šio ekstrakto tavo bendraklasiai naudoti nebegalės.
    Vis dar stebėdama kojytėmis orą talžančią moksleivę Monica papurtė galvą. Jos tikslas buvo atrodyti paslaugiai, draugiškai naujai profesorei. Tačiau kai kurie vaikai tikrai nori nutolinti savo koledžą nuo taurės laimėjimo...
    "Tokio nepsklusnumo mano klasėje nebus," - greitai apsisprendė "draugiškoji" Monica. Lazdele laikydama varlę, ji prasibrovė į klasės priekį ir skambiai prabilo.
 - Pamatysiu dar vieną, besipuikuojantį savosiomis taip vadinamomis galiomis ar gadinantį mano nuosavybę, - sulig šiais žodžiais varlės aplankytas buteliukas nuskrido į šiukšlių dėžę, - paversiu į taburetę ir parduosiu sendaikčių turguje, jus amžiams šildys kažkokios senės subinė.
    Po tokių žodžių mieloji profesorė pastatė mokinę ir grįžo už stalo.

*

Neprisijungęs Deoiridh Elspeth Ailith Lyall Galbraith

  • Žurnalistė
  • *****
  • 901
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #10 Prieš 3 metus »
Ištraukta iš ekstrakto Deoiridh pasijuto keistai. Juto, kad oda drėgna, tačiau buvo ir dar kažkas, ko ji nebūtų galėjusi paaiškinti. Tik tuo metu atėjo į galvą, kad gal vis dėlto tai ir nebuvo pati protingiausia mintis. Profesorės aiškinimai, kad vargšai mokinukai negalės daugiau naudoti ekstrakto, žinoma, jai visiškai nerūpėjo. Daug svarbiau buvo keista būsena, iš kurios norėjosi išsivaduoti.
Nors kartą jau buvo išbandžiusi atvirtimą į žmogų pačiu netinkamiausiu momentu - viskas baigėsi tuo, kad ji nudribo astronomijos profesorei ant galvos, - dabar to kartoti nesinorėjo. Nežinia, ar neseniai gimusi pagarba herbologijos mokslui, ar šiokia tokia baimė, jaučiama šitai profesorei, tačiau kažkas sutrukdė mergaitei elgtis dar įžūliau negu ji jau pasielgė.
Išgirdusi grasinimą apie taburetes, Deoiridh norėjo prunkštelėti, tačiau tuo metu prisiminė esanti varlės pavidale, o tos, kaip žinia, neprunkščia. Ką gi, reikėjo šitą malonumą pasilikti ateičiai - galės tai padaryti turėdama dvi kojas. Visai netrukus tokia galimybė atsirado: profesorė teikėsi ją paleisti ir kažkur dingti. Deoiridh nieko nelaukusi atvirto į žmogų. Prunkštelėjo. Ir tada, ilgai nesvarsčiusi, vėl atsivertė į varlę. Nutarė, kad ši pamoka tokiame pavidale jai patinka labiau.
Šokinėdama po šiltnamį ji pradėjo apžiūrinėti, kaip sekasi kitiems mokiniams. Neilgai trukus jos išsprogusios akys pastebėjo ant grindų stovintį teleskopą. Ilgai nereikėjo spėlioti, kieno jis. Keisčiau buvo tai, kad, atrodo, nė viena jo dalis nebuvo sudužusi. Galvoje šmėstelėjo mintis tai pakeisti, bet nutarė, kad nereikia būti tokiai žiauriai.
Grifiukė priėmė labai kvailą sprendimą - pažiūrėti, ką gi veikia toji nelaimėlė teleskopo mylėtoja. Ji turėjo kelis stiklainius, kurių sugebėjo kažkaip nesudaužyti. Deoiridh apsvarstė galimybę įšokti į vieną iš jų - juk ana tikrai nepastebės. Vis dėlto galimybė atsidurti šukių krūvoje nebuvo itin žavinga, tad mergaitė tos minties atsisakė.
Pamažu ji pradėjo nuobodžiauti. Iššokuoti iš šiltnamio nesiryžo, tad suprato, kad ko gero teks imtis pačios nuobodžiausios, tačiau laiką užmušančios veiklos - pamokos darbo.
"Visa tiesa apie Deoiridh" by Monica Lilly Moonlight


*

Neprisijungęs Elliw Gwawr Dwynwen Goff

  • VII kursas
  • *
  • 903
  • Taškai:
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #11 Prieš 3 metus »
Elliw ilgokai žiūrėjo, ką toliau daro aplinkui esantys mokiniai. Jos akys užkliuvo už netoliese tupinčios varlės. Švilpė kiek išsigando: jeigu tai ta pati varlė, kurią jau kažkur yra tekę matyti, čia laukti galima visko... Laimei, bent jau profesorė labai nesupyko, tik liepė tokiais atvejais naudoti kažkokį burtažodį, kurį mergaitė jau pamiršo. Be to, ji žinojo, kad bijotų lazdelę nukreipti į šukes - iš kur jai žinoti, kad tos neišsilakstys į visas puses?
Bet kuriuo atveju dabar reikėjo imtis antros užduoties. Lapų liekanos buvo išsimėčiusios visur aplinkui. Elliw suprato, kad profesorė tikrai reikalavo ne to, tačiau ir skųstis negalėjo - mergaitė bandė atlikti pamokos darbą. Tik kaip išsiaiškinti, ką daryti toliau? Ji išgirdo netoliese esančią mergaitę tariant burtažodį. Skambėjo maždaug kaktus. Rudaplaukė tikrai nežinojo, kaip reikia tai panaudoti, tačiau nutarė, kad tai jau būtų žingsnis antros užduoties atlikimo link. Kadangi tai jau buvo kita užduotis, velsietė nutarė, kad lapus reikia palikti ramybėje. Tad ji išsitraukė lazdelę, vos neišsidūrė akies ir garsiai ištarė:
- Kaktus.
Visiškai nieko neįvyko. Elliw ir nesitikėjo, kad jai taip ims ir pavyks, tačiau pabandė antrą kartą. Šį kartą lazdelė išsprūdo ir kirto per augalą. Mergaitės nuostabai, tas perlūžo per pusę. Laimė, bent jau lazdelė liko sveika. Kadangi Elliw manė teisingai ištarusi burtažodį, sugalvojo įdėti pusę augalo į vieną iš stiklainių. Jis pasirodė esantis kiek per didelis, tad teko gerokai pagrūsti. Galiausiai stiklainis perskilo per pusę. Elliw sunkiai atsiduso.
- Ką dabar daryti? - pašnibždomis paklausė savęs. Ji paėmė šukes ir atsargiai padėjo ant grindų, tada paspyrė kiek toliau, kad negulėtų visai šalia teleskopo. Tik tuo metu ji pastebėjo, kad ranka plūsta krauju. Švilpė prispaudė kitą ranką prie žaizdos, tačiau tas nelabai gelbėjo. Stengdamasi negalvoti apie skausmą Elliw iš paskutiniųjų bandė prisiminti trečiąją užduotį.
Elliw mirė būdama 22 m.
320 teleskopų (23-11-01)
"Gyvenimas ne be reikalo panašus į dryžuotą kalėjimo uniformą." Sergej Lukjanenko

*

domutis

Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #12 Prieš 3 metus »
Pagaliau atėjo laikas vykdyti paskutinę užduotį. Tad Grifas atsargiai paėmė šakneles, pasiėmė lazdelę.
-Aqua Eructo.
Maža srovė nuplovė gražiai šakneles ,bet keletas žemių dar liko.
-Aqua Eructo.
Pasileido dar didesnė srovė. Galiausiai viskas buvo gražu ir sterilu. Dabar reikėjo sukapoti kubeliais. Grifas nematė peilio toliau. Teks kerų pagalba naudotis. Tad grifas lazdele viską sukapojo kaip ir pridera. Grifas trumpokai pasidžiaugė puikias rezultatais. Dabar reikėjo išminkyti ekstrakte. Grifas sudėjo kubelius į indelį su ekstraktu. Gerokai paminkęs kubelius juos sudėjo į stiklainį ir užsukęs viską gerai suplakė. Viskas praktinis darbas buvo atliktas. Tad Grifas susidėjo visus daiktus ir nunešė stiklainius mokytojai ant stalo. Ir laimingas išokavo pro duris.

*

Neprisijungęs Elliw Gwawr Dwynwen Goff

  • VII kursas
  • *
  • 903
  • Taškai:
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #13 Prieš 3 metus »
Ką gi. Pirma ir antra užduotys įveiktos. Jeigu tai galima laikyti įveikimu, kai aplinkui mokinę mėtėsi šukės, o ranka vis labiau plūdo krauju. Reikėjo kažkaip to nepaisyti.
Elliw ilgokai stovėjo ir nieko nedarė, tik bandė prisiminti, ką reikia daryti toliau. Staiga atmintyje iškilo profesorės žodžiai apie tai, kad kažką reikia pavalyti burtais, nes turi būti... Kokį ten žodį pavartojo profesorė? Jis buvo pernelyg sudėtingas, kad švilpė suprastų, tačiau tai tikriausiai reiškė kažką panašaus į "švaru". Deja, kruvinos rankos nebuvo pats tinkamiausias būdas kam nors nuvalyti, tad pirmiausiai reikėjo pasirūpinti jomis. Elliw dar kartą bejėgiškai apsižvalgė - kurgi Liucija ir jos burtažodis, pagydantis bet kokią žaizdą? Deja, mokiniai judėjo, vaikščiojo, tad pamatyti, ar šviesiaplaukė čia yra, buvo neįmanoma. Ar bent jau ne Elliw.
Rudaplaukė liūdnai žiūrėjo į teleskopą. Jau norėjo jį paimti į ranką, tačiau suvokė: juk tada iškruvins ir jį, ir jis gali tapti visiškai nebetinkamas naudoti (ar Elliw kada nors yra naudojusi teleskopą pagal paskirtį?..). Ne, geriau jis tegul stovi saugiai ant žemės. Švilpė nužvelgė augalą. Su lapais kažką jau darė (tie jau buvo neblogai išsimėtę aplink ją), sulūžęs augalo stiebas taip pat gulėjo šalia. Galbūt dabar ką nors reikia daryti su šaknimis? Šaknys arba žiedai nutarė velsietė, tačiau pastarųjų nepastebėjo. Priėjo paprasčiausią išvadą: ji turi kažką padaryti būtent su ta augalo dalimi, kuri paprastai būna po žeme. Įkišti atgal po žeme? paklausė ji savęs. Vis dėlto nutarė, kad ten nebus švaru, vadinasi, reikia daryti kažką kitką. Nuplauti nusprendė Elliw ir apsižvalgė - kurgi yra tas ekstraktas? Galbūt jis ir yra skirtas tam, kad ji nuplautų šaknis? Mergaitė spėjo, kad taip nėra, tačiau nepabandęs nesužinosi.
Nuėjusi iki indelių su ekstraktu skubiai vieną nuvertė ant žemės, žinoma, netyčia. Paėmė antrą ir labai atsargiai grįžo prie savo stalo. Per tą laiką į skystį spėjo privarvėti kraujo, tačiau Elliw to nepaisė. Jau buvo pamiršusi, kad jai skauda ranką. Matyt, ne taip jau stipriai ir skaudėjo.
Galiausiai susimąsčiusi mergaitė įkišo augalo šaknį į ekstraktą. Pasklido kažkoks klaikus kvapas, tačiau Elliw to nepaisė. Ji tik džiaugėsi pagaliau atlikusi pamokos darbą.
Elliw mirė būdama 22 m.
320 teleskopų (23-11-01)
"Gyvenimas ne be reikalo panašus į dryžuotą kalėjimo uniformą." Sergej Lukjanenko

*

Neprisijungęs Deoiridh Elspeth Ailith Lyall Galbraith

  • Žurnalistė
  • *****
  • 901
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #14 Prieš 3 metus »
Atvirtusi į žmogų Deoiridh apsižvalgė. Kadangi nemaža dalis pamokos laiko jau buvo praėjusi, ji tiksliai neprisiminė, ką reikia daryti. Tik žinojo, kad užduotys yra trys ir visos jos susijusios su tuo pačiu augalu. Kažkokiu ten, kurio pavadinimo mergaitė tikriausiai nė nebuvo išgirdusi.
Vis dėlto atėjusi į darbui tinkamą vietą ir nužvelgusi visas reikalingas medžiagas ir įrankius ji pradėjo pamažu prisiminti. Tereikėjo atsinešti tų stiklainių, kurių kažkokiu būdu nesudaužė Elliw, ir ekstrakto, kuriame jau spėjo išsimaudyti.
Žvilgtelėjusi į laikrodį Deoiridh pamatė, kad nebespės atlikti visos užduoties. Tai, žinoma, buvo gerai, nes tą daryti ji ketino tik dėl to, kad užpuolė pernelyg didelis nuobodulys. Vis dėlto dabar reikėjo išsirinkti, kurią dalį atlikti pirmiausia, nes kitoms, kaip ji tikėjosi, neliks laiko. Ilgai nesvarsčiusi Deoiridh pasirinko trečiąją, nors ir neturėjo tam priežasties - visos buvo vienodai bereikalingos ir nuobodžios. Šaknis mergaitė nuskabė išties atsargiai ir neskubėdama - greitosiomis atlikdama darbą ji būtų padariusi daugiau - dar ko! Valyti rankomis itin nesinorėjo, tačiau traukti burtų lazdelę atrodė dar kvailiau. Apsižvalgiusi Deoiridh gūžtelėjo ir pasiėmusi vieną augalą pradėjo valyti šaknis į apsiausto klostę.
Paėmusi peiliuką, kuriuo ketino šaknis supjaustyti Deoiridh pirmiausia atsisuko į profesorę ir jai pagrūmojo. Dar laikys ją iškeltą ore kaip kokį šlykštų padarą?! Visiškai jokios pagarbos mokyklos mokiniams! Ne, reikės jai atkeršyti. Svarbiausia nepamiršti į kitą pamoką atsinešti ir augintinės. Deoiridh atėjo į galvą mintis, kad reikėtų pradėti bendrauti su mokinėmis, turinčiomis varles. Būtų galima nuveikti ką nors išties įdomaus. Na, bet apie tai vėliau, reikėjo grįžti prie šaknų. Ak, kodėl aš tai darau? paklausė savęs animagė, tačiau giliai atsidususi galiausiai pradėjo pjaustyti.
Maišyti šaknų su ekstraktu labai nesinorėjo. Deoiridh dar prisiminė tą nemalonų jausmą esant jame. Teliko tikėtis, kad žmogaus oda taip jautriai į tą daiktą nereaguos. Arba profesorė yra visiška kvailė, kuri nori pakankinti vaikus pridūrė sau mergaitė. Vis dėlto darbas nebuvo toks nemalonus, kokio ji tikėjosi. Galiausiai teliko uždaryti masę į stiklainį ir pakratyti. Gerai pakratyti sarkastiškai priminė sau profesorės žodžius Deoiridh. Ji paėmė stiklainį į ranką ir sustingo. Pradėjo mąstyti. O kam jai kratyti šitą dalyką, kuris vis tiek niekam nebus panaudotas? Ne, pernelyg nuobodu! Geriau jau nuveikti ką nors prasmingesnio - ar bent jau smagesnio.
Ir netrukus stiklainis su šaknimis jau skriejo profesorės link.
"Visa tiesa apie Deoiridh" by Monica Lilly Moonlight