0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Cessiondi Shetaka Khanna

  • Ateities būrimo profesorė
  • *
  • 151
  • Lytis: Moteris
Taip kvailai Cessiondi dar nebuvo pasijutusi net tuomet, kai liepė vaikučiams glostyti triušiukus, jog užmigtų. Na, šita situacija buvo kiek geresnė, tačiau du šūsniai maišelių su augalų lapais ant jos stalo atrodė kvailai. Reikėjo atsinešti porą dėžių,- niūriai pagalvojo, bet nebeliko pakankamai laiko viską sudėti į dėžes. Negalėjo naudoti magijos.
- Sveiki visi,- pasisveikino vos nuskambėjus varpui.- Šiandienos tema - lapai iš Eldregano miškų ,- stabtelėjo, apžvelgdama kas atėjo į pamoką. Ieškojo jau matytų veidų.- Eldreganas yra nedidelis burtininkų miestelis šiaurės Britanijoje. Jo gyventoja, Isabella Melody Wright, atrado šį būrimą 1837- aisiais, vėliau įvairūs ateities būrėjai jį tobulino, kol nuo 1974- ųjų, dirbame jau geriau apibrėžta darbo eiga ir priemonių skaičiumi,- po nedidelės istorinės dalies, Cessiondi stebėjo, ar niekas nespėjo užmigti, kadangi tikrai ne visiems rūpėjo ateities būrimas.- Ant mano stalo yra užburti maišeliai su lapais, jie ne iš Eldregano miško, tačiau kito magiško. Prašyčiau klasėje nenaudoti kerų, kadangi susilpnės būrimo tikslumas ir tai atsilieps jūsų pažymiui. Prieikite po vieną ir pasiimkite po maišelį su lapais. Pirmo - trečio kurso mokiniai iš šitos krūvos,- parodė į plonesnius lininius maišelius,- ketvirto - septinto iš kitos. Traukite po vieną lapą ir jį apžiūrėję, išsiaiškinkite pamatytus ženklus pagal knygą ,,Septyniolika natūraliųjų ateities būrimų", kurią rasite lentynoje. Šimtas aštuonioliktas puslapis. Jaunesnių mokinių būrimas vadinamas šeštiniu, vyresnių - aštuntiniu.
Citata
ŠEŠTINIS BŪRIMAS (I-III kursams)
1. Bėdos. Jei lapas lygus, gražus, bėdų beveik nebus. Jei yra iškilusios kai kurios gyslos labiau už kitas, tas gyslas reikia suskaičiuoti - toks didžiausių bėdų skaičius.
2. Sėkmė. Skaičiuojamos gyslos. Kuo daugiau, tuo geriau. Jei lapas suglamžytas, sėkmės nebus. Jei gyslų mažiau nei 20, sėkmė nelydės.
3. Laimė. Pagrinde žiūrima pagal lapo dydį - kuo didesnis, tuo laimingesnis bus žmogus.
4. Likimas. Paprastai šie lapai būna karpyti. Jei kas nors įžvelgiama gerojoje pusėje, reikšmė kaip knygoje. Jei lapą apvertus - atvirkščiai, nei parašyta
5. Vidinė akis. Reikia bandyti ką nors suprasti ar pajusti. ((Dažnai nieko nepajuntama, tačiau jei juntama šiluma, šaltis, ar kokia nuojauta, dažniausiai tai reiškia, jog žmogus turi gebėjimų ateities būrimui. Tiesa, prieš tai jis nežino ką turėtų pajusti!!!))
6. Laikas. Jei lapas paprastasis - viskas bus pastovu, jei sudėtinis - nepastovu ir greitai keisis.

Citata
AŠTUNTINIS BŪRIMAS (IV-VII kursams)
1. Bėdos. Jei lapas lygus, gražus, bėdų beveik nebus. Jei yra iškilusios kai kurios gyslos labiau už kitas, tas gyslas reikia suskaičiuoti - toks didžiausių bėdų skaičius.
2. Sėkmė. Skaičiuojamos gyslos. Kuo daugiau, tuo geriau. Jei lapas suglamžytas, sėkmės nebus. Jei gyslų mažiau nei 20, sėkmė nelydės.
3. Laimė. Pagrinde žiūrima pagal lapo dydį - kuo didesnis, tuo laimingesnis bus žmogus.
4. Likimas. Paprastai šie lapai būna karpyti. Jei kas nors įžvelgiama gerojoje pusėje, reikšmė kaip knygoje. Jei lapą apvertus - atvirkščiai, nei parašyta
5. Vidinė akis. Reikia bandyti ką nors suprasti ar pajusti. ((Dažnai nieko nepajuntama, tačiau jei juntama šiluma, šaltis, ar kokia nuojauta, dažniausiai tai reiškia, jog žmogus turi gebėjimų ateities būrimui. Tiesa, prieš tai jis nežino ką turėtų pajusti!!!))
6. Meilė. Lapas, kaip taisyklė, būna raudonos spalvos. Jeigu tamsiai raudonos, reikalai prasti. Jei šviesiai raudonas, jausmai nauji, na, o jeigu ryškiai raudonas, žmogaus jausmai stiprūs. Apvertus lapą galima bandyti spėti ar mylimasis jaučia tą patį - jeigu gyslos iškilios - taip, jeigi beveik nesimato - ne. Jeigu lapas sudžiūvęs, žmogus neįsimylėjęs, arba situacija labai komplikuota.
7. Karjera. Tarp lapų gyslų bandoma įžvelgti galimos profesijos pavadinimą ar pirmas raides. Dažniausiai pasitaiko kelios profesijos. Apvertus lapą galima pamatyti ko verčiau nesirinkti.
8. Laikas. Jei lapas paprastasis - viskas bus pastovu, jei sudėtinis - nepastovu ir greitai keisis.

Cessiondi laukė, kol mokiniai ko nors paklaus ar pasitikslins.
- Jei reikės pagalbos, kvieskite mane,- priminė ir žvilgsnis nuklydo prie spintos, kur anksčiau tupėdavo papūga.


((Parašykite du bent 1200 simbolių įrašus, arba tris trumpesnius. Jei turite klausimų, klauskite, rašykite į a.ž. Jeigu sugalvojate gadinti būrimą naudodami kerus, rekomenduoju iš pradžių atlikti bent dalį darbo ir jokiu būdu negadinti kitų mokinių darbų be jų sutikimo.
Pamoka baigsis vasario pirmą dieną. Sėkmės!))
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Cessiondi Shetaka Khanna »
It’s only a matter of time.

*

Kotonaka

Ats: Antra AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #1 Prieš 1 metus »
  Kas buvo praėjusioje pamokoje? Berods buvo praktikos darbas su kažkokių magnolijų nuoviru. Ką padarė Amira? Pasiėmė eliksyrą, reikalingą darbui ir užsnūdo pasidėjusi rankas ant stalo. Nuostabi mokinė, ką daugiau pasakyt. Tačiau šį kart švilpė buvo nusiteikusi dirbti. Jau nugirdo, kad šioje mokykloje kvidičas yra nuostabus ir žinot kada ji galės sužaisti kvidičą? Žinoma, kai tik turės galimybę! O tokią praras, jei nei vienas iš profesorių jos nebus matęs ir nežinos, kad ja galima pasitikėti. Kad ir koks trapus dalykas tas pasitikėjimas buvo, tačiau žmones jis vienijo, tad teko pratintis.
  Pasisveikinusi su profesore Khanna, susirado sau vietą kažkur vidury klasės ir įsitaisiusi, pažvelgė į moteriškę. Eldreganas? Kada nors ten nuvyksiu pamąstė Amira. Ji visus mokslo metus svarstė kur keliaus vasaros metu, mat atgal į Rusiją nesinorėjo. Vaikų namuose daugelis mano, kad ji nesimoko, o yra kažkokia laboratorinė žiurkė britams, mat "juk nebūna vaikų su natūraliai raudonomis akimis ir ilgomis viršutinėmis iltimis, o dar ūgis - ar ją kas nors kočėlu iškočiojo?". Prisiminusi, kad vėl sutelkia savo dėmesį ne ten kur reikia. Juk turi pabūt pavyzdine mokine, vardan kvidičo. Pastebėjusi, kad vėl teorija yra praleidžiama, viena iš pirmųjų priėjo pasiimti reikiamo maišelio ir knygos. Gavusi abu daiktus, grįžo į savo vietą ir pravėrė maišelį. Tada ištraukė pirmąjį lapą ir apžiūrėjo šį. Jokių ženklų švilpė nematė, tačiau juto dilgčiojimą pirštuose. Lyg kažkas būtų uždegęs lapą, bet jis nebūtų karštas ir nedegintų odos. Ką? pati net nesuprato kas tai buvo.

*

Neprisijungęs Delfė Digori

  • VI kursas
  • *
  • 149
  • Taškai: 10
  • Lytis: Moteris
  • Gyveni tik kartą
Ats: Antra AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #2 Prieš 1 metus »
Ankščiau Delfė eidavo į visas pamokas, kiek įmanoma. Na, o dabar švilpė labiau mėgo pamiegoti, ar paveikti kažką kito. Susigėdusi dėl savo elgesio, Digori nusprendė baigti savo "išsidirbinėjimus" ir vėl pradėti vaikščioti į pamokas. Dabar metas vėl rinkti taškus...
Eidama į ateities būrimo pamoką, Delfė kiek abejojo. Manau, ateities būrimas nėra man skirtas...
Vis dėl to, švilpynės koledžo mokinė nuėjo į ateities būrimą. Vis dar kiek abejodama, Digori prisėdo. Pasisveikino su profesore ir ėmė dairytis po kabinetą. Galiausiai ėmė atidžiai klausytis profesorės.
Eldregeno miškai... girdėta... tik kur? Nesvarbu... reikės pasidomėti kiek vėliau.
Delfė apsidžiaugė, supratusi, jog vėl nėra teorijos. Teorija Delfei buvo ne prie širdies, turbūt dėl to, jog ši mergina - veiksmo žmogus. Jai nėra nieko blogiau, negu sėdėti vienoje vietoje ir nieko neveikti. Greitai atsistojusi ji nubėgo ir pasiėmė vieną lapą. Lapas nemaloniai judėjo Delfės rankoje lyg norėtų pabėgti, o gal Delfei taip tik atrodė. Grįžusi prie suolo, ji ėmė žiūrėti į lapą. Nieko neįprasto nepastebėjo. Dėl to, švilpė nusprendė, jog visų pirma, žvilgtelės į vadovėlį.

*

Neprisijungęs Sophie Garcia

  • IV kursas
  • *
  • 48
  • Taškai: 12
  • Life isn't about finding yourself, life is about creating yourself
Ats: Antra AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #3 Prieš 1 metus »
Pagaliau, Sophie kiek apsiprato prie Hogvartso. Vis dar buvo atsiskyrėlė, bet bent jau jai ėmė labiau sektis per pamokas, be to pirmakursė pagaliau pripažino, jog čia daug geriau, negu jos namuose.
Be proto norėdama miego, vienuolikmetė nupėdino į ateities būrimo pamoką. Kiek kartų pasiražiusi ji tingiai murmtelėjo profesorei "labas rytas" ir prisėdo - kaip visada, viena.
Teorija Sophie buvo nemaloni pamokos dalis - didesnė galimybė susimauti. Per praktiką susimauti galima, bet daug maloniau, negu susimauti per teoriją.
Išgirdusi praktiką, Sophie šyptelėjo. Niekas nepamatė. Mergaitė lėtai atsistojo ir džiaugdamasi, kad nėra teorijos, nuėjo prie profesorės pasiimti lapo. Sophie pasiėmė lapą ir į nieką nereaguodama nuėjo prie savo stalo pradėti darbą.

*

Neprisijungęs Markas Moore

  • Burtininkas
  • ****
  • 469
  • Lytis: Vyras
  • Pasikeičiau avą, kad jums būtų maloniau spoksot
Ats: Antra AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #4 Prieš 1 metus »
 Ar Markui buvo įdomi ateitis? Ne. Ji jam nieko gero nežadėjo, o per vasaras atsiklausęs tetulės įvairių sapalionių apie jo liaukiantį gyvenimą, klastuolis ėmė kratytis ir ateities būrėjų. Deja, laikas spaudžia, o iš mokyklos reikia išsinešti bent elementarias žinias, tad Markas vėl gulėjo suole, nuo kurio praeitą pamoką taip gražiai nustūmė dubenį su marmalu. Vaikinas tikėjosi, kad pamokos pradžioje bus koks nuobodus klausimas apie teoriją ir jis galės pasnausti, kol uolūs, stropūs ir darbštūs atsakinės, bet Lemtis čia vėl jį apmovė. Tyliai niurnėdamas apie gyvenimo neteisybes ir miego svarbą augančiam organizmui, Markas pasiėmė šiugždantį maišelį su kažkokiais lapais nuo mokytojos stalo, pakeliui nuo užimto, bet tuo metu tuščio, suolo pasigriebė knygą ir klestelėjęs atgal į savo vietą tingiai atsivertė reikiamą puslapį. Į akis vaikinui krito banalūs pranašavimai ir reikšmės - meilė, sėkmė, bėdos... Susitaikęs, kad šiandien teks paaukoti keletą smegenų ląstelių bei kantrybės lašų, klastuolis paėmė pirmą pasitaikiusį lapą iš maišelio. Lapas buvo tamsiai raudonas, traškantis bei sausas kaip popierius. Markas spoksojo į lapą, o lapas, teorinėmis akutėmis, atgal į rudaplaukį. Žvilgtelėjęs į knygą, klastuolis kietai sučiaupė lūpas. Ar šis būrimas apie ateitį ar praeities nuoskaudas? Ar tiesiog tapsiu nekrofilu ir mano mylimasis bus mumija? Įdomumo dėlei, klastuolis išsitraukė užrašų knygutę ir trumpai aprašė pirmo lapo reikšmę - nelaiminga meilė, vėl tu kvailys ir nieko neišeis. Sėkmės, ateities Markai.

*

Neprisijungęs Feliksas Eliad

  • II kursas
  • *
  • 28
  • Taškai:
  • Klausimas nemiršta tol, kol ieško atsakymo.
Ats: Antra AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #5 Prieš 1 metus »
 Feliksas lėtu žingsniu keliavo link ateities būrimo kabineto. Eiti tenai vaikinukas neturėjo didelio noro ir kas jį privertė žingsniuoti į pamoką Feliksas pasakyti negalėjo. Vis dėl to jis dabar ėjo koridoriumi kartais žvilgsniu permesdamas pilies sienas. Galiausiai durys atsidarė ir juodaplaukis įžengė į klasę. Negarsiai ir kažkaip nelabai aiškiai pasisveikinęs su profesore Feliksas nužingsniavo į klasės galą bei atsisėdo į suolą. Klasėje buvo tik keturi mokiniai ir jaunasis klastuolis suprato aėjęs ankstokai. Turbūt bijojo pavėluoti. Nors šiaip tokie dalykai Feliksui nebuvo labai svarbūs, bet ta nežinomybė ir keistoka baimė kuri būna pas pirmakursius darė savo.
 Profesorei pradėjus kalbėti Feliksas įdėmiai klausėsi tik poros sakinių, o paskui dėmesys nublanko. Klastuolis žiūrėjo į suolą ir bandė išgirsti bent tiek, kad užtektų darbui atlikti. Profesorei baigus kalbėti vaikinukas dar minutėlę pasėdėjo suole ir tada pakilęs nuėjo link maišelių su augalais. Paėmęs pirmą pasitaikiusį maišelį iš reikiamos krūvos ir knygą iš lentynos Feliksas gryžo į suolą. Pasklaidęs knygą juodaplaukis surado šimtą aštuonioliktą puslapį. Iš maišelio išsitraukęs pirmąjį lapą Feliksas trumpai suraukė kaktą. Ateities būrimas nebuvo jam prie širdies. Perskaitęs kas parašyta knygoje vaikinukas pavartė lapą. Iškilę buvo kokios šešios vos pastebimos gyslos, bet Feliksas nekreipė į jas dėmesio, taip pat ant lapo buvo viena gerai pastebima iškilusi gysla.
- Įdomu, - abejingai po nosimi sumurmėjo klastuolis. Dar kiek laiko paspoksojęs į lapą ir iškilusią gyslą jis vėl įkišo ranką į maišelį.
 Ar tikrai vien būti gyvam jau reiškia gyventi?

*

kablelis

Ats: Antra AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #6 Prieš 1 metus »
Stevie žiovaudama atsivilko iki ateities būrimo pamokos. Žvilgtelėjusi į profesorę suprato, kad ją jau matė. Ar aš jau antrą kartą atėjau į šitą pamoką? nusistebėjo mergina, tačiau garsiai tokių minčių, žinoma, neišsakė.
Šį kartą teorijos nebuvo. Gal tai ir gerai? Nebus tos nuobodybės, per kurią Green tikrai užmigtų. Kita vertus... Kada dabar šiai neišsimiegojusiai merginai šitai pakeisti? Deja, ne per ateities būrimo pamoką. Reikėjo iš karto kibti į darbą. Reikia pastebėti, kad Stevie jau atėjo ne itin patenkinta. O čia dar tyrinėti kažkokį lapą? Kodėl negalima mokytis ko nors, kas yra susiję su sapnais? Būtų tobula pamoka: atsiguli, miegi, kažką susapnuoji, o po to nagrinėji tą sapną... Kol Stevie atsibustų, tikriausiai ir pamoka pasibaigtų, bet ar kas nors galėtų skųstis? Juk į pamoką grifė tai atėjo...
Deja, teko ne sapnuoti, o keliauti pasiimti lapo. Šiaip ne taip prisivertusi tą padaryti Green grįžo į savo suolą nešina nedideliu lapu. Tiesą sakant, jai pačiai tas lapelis atrodė netgi nepadoriai mažas. Jau norėjo paklausti profesorės, ar tam lapui viskas gerai, bet vis dėlto apsigalvojo.

*

Neprisijungęs Markas Moore

  • Burtininkas
  • ****
  • 469
  • Lytis: Vyras
  • Pasikeičiau avą, kad jums būtų maloniau spoksot
Ats: Antra AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #7 Prieš 1 metus »
Nenustebintas pirmojo lapo pranašysčių, Markas padėjo trapią augalo dalį ant suolo ir išsitraukė kitą lapą. Šis, ačiū vaikiną globojantiems Dievams, jau nebuvo raudonas ir nekalbėjo apie jo romantiškus jausmus kažkam. Greitai akimis permetęs būrimo reikšmes, klastuolis nusprendė pabandyti įžiūrėti kažką apie būsimą darbą. Prisimerkęs vaikinas akimis klaidžiojo po smulkių gyslelių vijas, visaip vartydamas lapą ir bandydamas įžiūrėti bent vieną pažįstamą raidę. Akims pradėjus skaudėti nuo įtampos, Markas pastebėjo vieną raidę - T. Šalia jos buvo vos įžiūrimas kryželis, lyg nuorodą, kurios krypties profesijos reiktų ieškoti. Kažkas su mirtim? Būtų svajonių darbas. Mažai žmonių, o ir tie, kurie aplinkui, per daug užsiėmę savo gedėjimu, kad tau suteiktų kokios nors reikšmės. Markas iš jokių tolimiausių smegenų kertelių negalėjo iškrapštyti profesijos, prasidedančios T raide ir susijusios su mirtimi. Greitai brūkštelėjęs kelis žodžius į užrašinę, vaikas įsidėjo tarp jos puslapių lapą, nežinodamas, ar gali jį pasiimti, ar teks palikti mokytojai. Lapas neturėjo didelės reikšmės - tiesiog buvo kaip priminimas. Ir tik tada, dar kartą pažiūrėjęs į knygą, Markas suprato, kad būrimą atlieka visai ne iš eilės - juk turėjo pirmas lapas apie bėdas būti, o šitas - sėkmę. Susierzinęs klastuolis jau norėjo mesti visą šią nesąmonę, bet užsispyrimas privertė vaikiną ištraukti dar vieną lapą. Ant jo buvo trys storos ir ryškios gyslos, kurias vaikinas pasižymėjo kaip tris dideles bėdas ateityje. Kitas, paskubomis ištrauktas lapas priminė voratinklį - gyslos ir gyslelės taip pynėsi, kad buvo sunku atskirti, kur viena prasideda, o kur kita baigiasi. Piktai tėkštelėjęs ant stalo lapą, sakantį, kad ateityje jam seksis, Markas ištraukė lapą, kuris buvo mažesnis už klastuolio delną. Prunkštelėjęs iš pranašystės, bet vis tiek trumpai brūkštelėjęs reikšmę užrašų knygutėje, Markas toliau vis traukė ir traukė lapus. Likimo lapas buvo vidutinio dydžio, be gyslų ar kitų įdomybių, apie ateities būrimą vaikinas nieko neišmano ir nenorėjo žinot, todėl smalsumo vedamas tiesiog atsikando niekuo neypatingo lapo (skonis kaip žolės, tik šlykštesnis ir labiau vimdantis). Meilę ir karjerą jis praleido - jų lapus jau turėjo. Galiausiai klastuoliui liko paskutinis lapas. Šis buvo panašus į klevo, bet kartu ir akivaizdu, kad tai - kito medžio lapas. Pavartęs jį rankose, Markas pasirašė: viskas greitai pasikeis. Jis nežinojo ar tai tikroji būrimo reikšmė, ar tiesiog jo vidinis noras. Padėjęs paskutinį lapą ant stalo, vaikinas pasiėmė užrašinę ir niekam nieko nesakęs, net pamokai nepasibaigus, išlėkė į biblioteką.

*

Neprisijungęs Feliksas Eliad

  • II kursas
  • *
  • 28
  • Taškai:
  • Klausimas nemiršta tol, kol ieško atsakymo.
Ats: Antra AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #8 Prieš 1 metus »
 Feliksas iš maišelio ištraukė itin mažą lapą. Jis perskaitė kas parašyta knygoje ir nepatenkintas vėl pažvelgė į rankoje laikomą augalą. Nors ant lapo buvo nemažai gyslų jis buvo apglamžytas. Skaičiuoti gyslelių klastuolis nė nesiruošė, tad padėjo lapą į šalį ir iš maišelio ištraukė naują. Greitai permętes akimis žodžius knygoje pirmakursis žvilgtelėjo į lapą. Atrodė normalaus dydžio lapas - nei labai mažas, nei labai didelis. Feliksas patraukė pečiais ir paėmė dar vieną gamtos kūrinėlį. Šis turėjo reikšti likimą. Lapas buvo kiek keistos formos. Perskaitęs apie šį lapą juodaplaukis atsiduso. Ieškoti ženklų jis neturėjo nė menkiausio noro. Kiek pasiraukęs jis vis dėl to įbedė žvilgsnį į lapą. Jokių akivaizdžių ženklų vaikinukas nematė. Dar kiek pažiūrėjęs nusprendė, kad mato kažką panašaus į namą. Aiškintis ką tai reiškia Feliksas tikrai nemanė, tad paskubomis surezgė mintį, jog tai kažkas susiję su hogvartsu, ar Felikso tėvų namais ir išsitraukė penktąjį lapą. Perskaitęs ką lapas turėtų paskakyti jis prunkštelėjo. Dar kiek palaikė lapą net nesitikėdamas, kad kas nors nutiks ir padėjo jį prie pirmųjų. Paskutinį lapą Feliksas ištraukė su nuobodulio jausmu. Jis vėl pažvelgė į knygą. Juodaplaukio mintys pradėjo suktis apie hogvartso koridorius ir valgį didžiojoje salėje. Po kelių minučių klastuolis atsitokėjo ir greitai apžvelgęs klasę perskaitė žodžius knygoje. Feliksas nusprendė, kad lapas tikrai yra sudėtinis. Viską sutvarkęs jis atsistojo, padėjo knygą į lentyną ir tyliai sumurmėjęs ,,viso gero" išėjo iš klasės.
 Ar tikrai vien būti gyvam jau reiškia gyventi?

*

Neprisijungęs Martin Grant

  • VII kursas
  • *
  • 252
  • Taškai: 10
  • Lytis: Vyras
  • R
Ats: Antra AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #9 Prieš 1 metus »
Antrakursis jautė vis didesnį nuovargį nuo kasdienybės ir neapsakomo mokymosi krūvio, todėl jis dažnai galvojo, kad jam vis dėlto buvo geriau būti ne tokiam geram ir kruopščiam mokiniui, todėl jis visiškai abejojo ėjimu į pamoką, kuri jam atrodė tik paistalai. Tačiau, nors ir nenorėjo niekur eiti ir kažką daryti, bet Martin savo tikslo siekė ir lėtais žingsniais ėjo link kabineto. Priėjęs prie kabineto jis šiek tiek suabejojo savo tikslo siekimu, bet viską gerai apsvarstęs Martin pasiryžo ir įžengė į klasę, kurioje atsisėdo kaip visad vienas. Kodėl aš vis sėdžiu vienas, lyg būčiau atsiskyrėlis? O gal Hogvartsas tiesiog ne man?
Mokytojai prakalbus berniukas įdėmiai visko klausėsi ir stengėsi viską išgirsti. Žinoma besiklausant ką pasakoja mokytoja, švilpis vis apie kažką pagalvodavo, todėl kai mokytoja pradėjo nuo praktikos jis nežinojo ar kažką praleido ar ir vėl jos nėra. Kur teorija? Ar ta mokytoja nežino tokio dalyko kaip teorija? Ah tie mokytojai... Šiek tiek nusiminęs, kad nieko jam nereiks sakyti toliau atidžiai klausėsi kas tai per praktika. Viską iš klausęs jis nuėjo ir pasiėmė atsitiktinį maišelį, kuriame buvo lapai ir  žinoma knygą, kurios jam reikėjo. Tada grįžęs į suolą jis atsivertė knygą, kaip ir mokytoja sakė šimtas aštuonioliktą puslapį, perskaitė kas tam puslapį parašyta, o tada nepasikliaudamas savimi pradėjo galvoti ar imti lapą iš maišelio ar ne. Viską apsvarstęs jis ištraukė pirmąjį lapą, kuris jį suglumino, nes lapas buvo be galo lygus, gražus ir pakankamai dailus, todėl atrodė žymiai per gražus ir net nenormalus, nes ant jo net gyslų nesimatė. Todėl knygoje jis pažiūrėjo ką tai reiškia ir labai apsidžiaugė, kad toks gražus lapas rodė beveik bėdų neturėjimo, todėl antrakursis pradėjo tikėti ateitimi ir manyti, kad tai ne paistalai.
Dar kartą apžiūrėjęs lapuką jis jį padėjo ir vėl įkišo ranką į maišelį.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Martin Grant »
“Sometimes you need to be alone. Not to be lonely, but to enjoy your free time being yourself.”

*

Neprisijungęs Sophie Garcia

  • IV kursas
  • *
  • 48
  • Taškai: 12
  • Life isn't about finding yourself, life is about creating yourself
Ats: Antra AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #10 Prieš 1 metus »
Be jokių jausmų Sophie žvelgė į lapą, sukiojo galvą, bandydama kažką pamatyti. Lapas atrodė kaip paprastas lapas, ir ji nelabai suprato, kaip dirbti toliau. Kelti rankos nenorėjo, nes tada visiems parodytų jog yra atsiskyrėlė, kuri "nesugeba nieko". Švelniai nusibraukusi kirpčiukus, švilpinukė atsivertė vadovėlį. Nors ji nelabai mėgo magiją, dabar troško ją panaudoti. Aštuntinis būrimas atrodė įdomesnis, tad vienuolikmetė nuliūdo. Vėl per jauna.....
Sophie lapas buvo lygus ir gražus, iškilusios kelios gyslos. Atisvertusi vadovėlį, pradėjo skaityti.
Bėdų nebus? Cha, juokinga. Man bėdų visada bus, lygus kažkoks lapas, ar ne... Prisilenkusi prie  pat lapo, savo plonais pirštais Sophie ėmė skaičiuoti iškilusias gyslas. Keturios. Na, būna ir blogiau...

*

Neprisijungęs Delfė Digori

  • VI kursas
  • *
  • 149
  • Taškai: 10
  • Lytis: Moteris
  • Gyveni tik kartą
Ats: Antra AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #11 Prieš 1 metus »
Delfei viskas pasirodė kiek lengviau negu ji tikėjosi. Nereikėjo nieko burti - viskas priklausė nuo lapo išvaizdos. Reiškia man reikia tik užrašyti lapo išvaizdą ir ką ji pranašauja. Labai lengva.
Vis dėl to lengviau nebuvo. Nors švilpė norėjo susikaupti ir pabaigti užduotį, bet ji nuolat stebėjo kitus mokinius, skaitė aštuntinį būrimą (o ne tą kurį jai priklauso ) ir niekaip negalėjo susikaupti. Lapas atrodė kiek susiraukšlėjęs, tad Delfei buvo labai nemalonu skaityti. Mergina pabandė prisidėti lapą prie širdies ir kažką pajusti. Ji nieko nepajuto pirmas keturias minute, o vėliau lyg kažkokį netikrą skausmą. Dvylikametės akys išsiplėtė. Ji taip pat suskaičiavo gyslas. Tikrai, visai įdomu...

*

Neprisijungęs Martin Grant

  • VII kursas
  • *
  • 252
  • Taškai: 10
  • Lytis: Vyras
  • R
Ats: Antra AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #12 Prieš 1 metus »
Martin'as ištraukė antrą lapą, kuris buvo be galo suglamžytas ir turėjo tik kelias gyslas, todėl greit peržvelgė kokią reikšmė to lapo ir pamatęs, kad tai reiškia mažai sėkmės jis dar sykį pažvelgė į lapą, bet tingėdamas skaičiuoti gyslas ir žiūrėti ar jos dadės sėkmės švilpis tiesiog padėjo lapą į šoną ir vėl pradėjo mąstyti, kad ateities būrimas tik paistalai. Kas man negerai? Jei rodo man palankiai tikiu, jei ne netikiu? Pats nesuprasdamas savęs ištraukė trečia lapą, kuris turėjo pagal knygą rodyti laimė. Jį ištraukęs net nustebo, nes jis buvo toks didelis, kad antrakursiui buvo neaišku, kaip jis tilpo tam maišely. Bent laimės bus. Mintyse nusijuokęs, kad tai reiškia laimę dar labiau pradėjo netikėti šita pamoka, bet vis tiek norėjo daugiau sužinoti apie ateitį, todėl netempęs laiko jis pasiėmė maišelį ir ištraukė ketvirtą lapą. Jį ištraukęs ir vėl kaip visad suglumo, nes ištraukė karpytą lapą ant kurio gerosios pusės nematė nieko neįprasto nei gyslų išsišokusių, nei kitko įtartino, todėl atvertė kitą pusę ir pamatė kažkokį daiktą panašų lyg į kryžių. Kas čia dabar? Mirtis? Pažiūrėjęs ką  rašo knygoje nusiramino ir apsidžiaugė, kad tai ant blogosios lapo pusės, kuri reiškė, kad bus priešingai. Todėl švilpis surezgęs mintį, kad tai reiškią gerą sveikatą nesigilino ar gerai mano ir perskaitė ką reiškia penktas lapas. Ką aš jame pajausiu? Antrakursis ištraukė lapą ir kaip tikėjosi nieko nepajuto ir neįžvelgė, todėl padėjo lapą į šoną ir iš maišelio išsitraukė paskutinįjį lapą.Šeštasis lapas buvo išskirtinis, nes turėjo daug mažų lapukų(lapalakščių) , todėl švilpis pažvelgė į knygą ką tai reiškia. Bus nepastovus gyvenimas bla, bla, bla. Netikėdamas, kad tai reiškia nepastovumą viską sutvarkė, nunešė knygą į vietą ir grįžo į suolą susirašyti ką šiandien lapai jam parodė.
Viską susirašęs savo užrašų knygutėje likusi pamokos laiką pragalvojo, kad pamoka buvo tik išsigalvojimas, kad jis matė tai ką norėjo ir suskambėjus skambučiui atsisveikino su mokytoja ir nuskuodė į savo mylimiausią vietą - kambariuką.
“Sometimes you need to be alone. Not to be lonely, but to enjoy your free time being yourself.”

*

Neprisijungęs Cessiondi Shetaka Khanna

  • Ateities būrimo profesorė
  • *
  • 151
  • Lytis: Moteris
Ats: Antra AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #13 Prieš 1 metus »
Cessiondi stebėjo besidarbuojančius mokinius, kuriems sekėsi palyginus gerai. Juk būrimas buvo nesudėtingas ir visiškai nepavojingas, blogiausia kas galėjo nutikti - kažkas paleistų didelę dozę kerų. Bet rodos, mokiniai augo ne tik į ūgį, bet ir protu, tad visi ramiai dirbo. Galvojo ar pačiai neišsitraukti lapo iš maišelio, kad pažiūrėtų ar lydės sėkmė, tačiau persigalvojo. Aštuoni medžių lapai - ne tiek jau ir mažai aiškinimo vyresniems mokiniams, jeigu sugalvotų viską daryti labai tiksliai. Kiek abejojo dėl mažesnių, ar tiems pavyks, tačiau čia toks būrimas, kad į lankas per daug nenuvažiuosi, tik nuo pastabumo priklauso tikslumas.
Jei atvirai, kiek rūpėjo išsitraukti šešąjį lapą ir pažiūrėti jo reikšmę, bet per daug bijojo nusivilti. O taip pat - ir aiškintis ką reiškia prieš tai buvę penki.
Ateities būrėjai dažniausiai buria ateitį kitiems, nes patys žino jos kainą.
Profesorė apžvelgė mokinius. Kaip jai pasisekė! Tokie nuostabūs mokiniai, dirba ramiai, nesąmonių nedaro, nesiskundžia ir nezyzia. Darbo vieta vienoje geriausių magijos mokyklų... Ar ne dangus jai buvo palankus?
Pora klastuolių nusprendė iš pamokos išeiti anksčiau, tačiau jeigu užduotį atliko ir dar sutvarkė darbo vietą... Khannai šiandien buvo kažkokia nepaprastai rami nuotaika, tad nieko nesakė. Žinoma, galėjo išleisti, jei tik būtų paprašę, tačiau ko gi iš jų norėti - juk klastuoliai.
It’s only a matter of time.

*

Neprisijungęs Delfė Digori

  • VI kursas
  • *
  • 149
  • Taškai: 10
  • Lytis: Moteris
  • Gyveni tik kartą
Ats: Antra AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #14 Prieš 1 metus »
Pamoka turėjo daug pliusų ir Delfė nesigailėjo atėjus į pamoką. Teorijos nėra, smagu, lengva. Ką gi, kad visos pamokos tokios būtų...
Švilpė susirado savo užrašų knygelę. Ji atsiduso. Užsirašykime...
Delfė nesigilino, tiesiog greitai parašė apie netikrą skausmą, apie gyslas ir šiaip. Tada gražiai padėjo knygą į vietą. Nebebuvo ką veikti, o iki skambučio buvo likę visai nedaug, tad dvylikametė ėmė mąstyti. O iš kitų lapų galima taip burti? Na, juokauju... Bet vis tiek. Pasiimi kokį lapą nuo žemės ir buri. Neblogai Delfė pradėjo juoktis iš savo pokšto. Galiausiai, suvokusi, jog pamokoje juoktis nepatartina, greitai nutilo.
Vos nuskambėjus skambučiui, Delfė atsisveikino su profesore ir greitai pasileido bėgti į jaukiausią vietą šiai švilpei - Švilpynės bendrąjį kambarį, nes dabar ji tetroško paskaityti gerą knygą, be jokių ateities būrimų...