0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Sophie Garcia

  • IV kursas
  • *
  • 59
  • Taškai:
  • Life isn't about finding yourself, life is about creating yourself
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #30 Prieš 4 metus »
Užsispyrusi Sophie labai piktai ėjo į pamoką. Ji ant vienos rankos pirštų galėjo suskaičiuoti kiek pamokų lankė.  Ir šiaip, švilpė nesuprato kam ji eina į pamoką. Ji juk ir šiaip - perskaitė daug knygų, tad apie ateities būrimą susidarė šiokią tokią nuomonę. Kad tai - nesąmonė. Ar gi įmanoma kažką nuspėti? Tai - senų bobučių pasakėlės.
Atėjusi į pamoką susirado vietą, kur nėra jokio žmogaus. Nuobodžiai išklausiusi profesorę, pirmakursė atsiduso. Kam aš atėjau į šią pamoką?! Ką?!
Galiausiai Sophie tingiai atsistojo ir nuėjo pasiimti buteliuko. Grįžusi į vietą, švilpė padarė viską kaip liepta ir maišydama skaičiavo.
Viens, du, trys, keturi, penki, septyni, o! Šeši, septyni, aštuoni, devyni.... Kažkaip bandė skaičiuoti mergaitė. Skaičiuoti jai nesinorėjo, nes ir šiaip labai norėjo miego. Na, o galiausiai, ji mintyse baigė skaičiuoti. Na ką?...  Bandom...

*

Neprisijungęs Delfė Digori

  • VII kursas
  • *
  • 168
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • “Everything I know I learned from dogs.” – Nora Roberts
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #31 Prieš 4 metus »
Delfė greitai skrabeno rašalu popierių. Ji pradėjo regėti ženklus. Greitai brūgžtelėjusi tekstą, dar kartą atidžiai pažiūrėjo į akmenį.
Dar ilgai skrebenus popierių, antrakursė baigė.
Delfė Digori
Matau kažką panašaus į kryžių. Labai kreivą kryžių. Tai reiškia išgyvenimus. Bet iš kitos pusės galiu pamatyti kažkokią kreivą gėlę. Tai reiškia laisvę. Nuo kažko išsilaisvinsiu. Keista, nes esu laisva.
Iš šono matau tris susikertančios lininijas, bet nežinau ką jos galėtų reikšti. O iš kito šono matau saulę - o tai reiškia laimę.

Delfė peržvelgė savo tekstą. Užėmė daug laiko, bet vis tiek trumpas... Na, nesvarbu. Nesvarbu.
Atsistojusi ji priėjo prie mokytojos, šyptelėjo, padėjo lapelį ir išėjo. Ateities būrimas - gera pamoka. Bet šiandien man jo gana. Gana..

*

Neprisijungęs Cessiondi Shetaka Khanna

  • Ateities būrėja
  • ***
  • 166
  • Lytis: Moteris
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #32 Prieš 4 metus »
Stebėjo besidarbuojančius mokinius - kokie jie visi buvo skirtingi! Žinoma, buvo pripratusi prie įvairių žmonių, žinojo, jog visi skirtingi, tačiau tai ypatingai gerai matėsi pamokoje ir net vertė šiek tiek susimąstyti.
Klastuoliai, kaip ir tikėjosi, labai patenkinti nebuvo, tačiau dirbo, kas buvo svarbiausia. Dauguma iš pradžių nenoriai pildavo skystį, tačiau Cessiondi žinojo - visiems neįtiksi. Grifė, rodos, nenorėjo susitepti rankų, bet profesorė tik atsiduso ir apsimetė nematanti, kaip maudoma vargšelė plunksna, atsisuko tik jai sušukus, tačiau nusprendė leisti dirbti pačiai. Juk dar tik mokslo metų pradžia, negresia egzaminai ir nebūtina visko atlikti tobulai.
It taisyklė - pusė mokinių darbą atliko atmestinai, kita pusė - lyg išsigandę. O kur Varno Nago mokiniai? Rodos niekas neminėjo, kad jų nereikės mokyti. Na ką gi, susitiksim egzamine. Arba gal į kitą pamoką teiksis ateiti.
Indė nenuleido akių nuo mokinių, nes nors būrimas nebuvo sudėtingas, tačiau galvojo, kad kas nors tikrai gali susimauti arba pamiršti ką reikia daryti.
Laukti, kol visi mokiniai atliks užduotį nebuvo įdomu, tačiau teko. Ant jos stalo atskridęs mokinės darbas buvo vienas pirmųjų. Vertinti dar neketino, palauks, kol ir kiti atliks (ir paliks uolienas, kaipgi kitaip galės pamatyti ar nenurašytos atsitiktinės reikšmės?), tačiau pasiskaitė. Barbeno pirštais į stalviršį, pažiūrėjo į laikrodį, kuris vis dar rodė, kad liko šiek tiek laiko iki pamokos pabaigos. Negi rimtai per lengvą metodą parinko? Nieko, kitai pamokai parinko sunkesnį, turės ką veikti.
Ką dėl tos merginos daryti, nežinojo. Sunkokai atrinko kuri ji iš tų mokinių, tačiau spėjo, kad ne grifė. Tačiau apie kitas savo asmenybes rašyti nėra labai gerai. Dar blogiau, jei jos iš tiesų kelios.
Atsistojo.
-   Iki pamokos pabaigos liko dar šiek tiek laiko, pasitikrinkite ar tikrai viską teisingai parašėte. Jeigu darbą atlikote, galite atiduoti ir daryti namų darbus kitoms pamokoms, arba tiesiog palaukti skambučio. Panele Wallflower, pasilikite po pamokos, arba ateikite po  pamokų. Pakalbėsime apie jūsų klasės darbą.


[Pratęsiamas pamokos terminas iki gruodžio 22 dienos. Pasitikrinti nebūtina, jeigu jūsų personažas viską atliko, galite daugiau neberašyti.]

It’s only a matter of time.

*

Neprisijungęs Kajus Arno Wintersas

  • Kvidičininkas
  • ****
  • 407
  • Padlmiro jungtinė komanda, puolėjas.
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #33 Prieš 4 metus »
Raudoni ugniniai plaukai, samanų žalumos akys. Mergina žvelgė į jį, ar bent taip manė vaikinas. Kuo daugiau žvelgė į šios merginos gyvybingas akis, tuo labiau manė, jog kažkas stovi už jo. Ar stovėjo?
Šalia merginos stovėjo viena moteris ir vyras. Pastaruosius vos įžvelgė, tačiau ir tie buvo kiek nors panašūs į tą raudonplaukę.
Švilpis sumirksėjo akimis ir ryškus nepažįstamosios veidas išbluko, tapo toks pat kaip ir šalia stovinčios poros. Skrandis sutrūkčiojo. Kas tai buvo? Nesuprato, nes kaip ir strikimas siaučiantis jo viduje, tokiu pačiu greičiu vaizdas ant uolienos nyko, kol galiausiai liko ženklai.
Samana, snaigė, popierius, pieva ir kažkokios mokyklos herbas.
Kažkas stipriai sugniaužė Kajaus vidurius.
-Kažkas čia yra ne taip,- sumurmėjo šis, nesuprasdamas kas ką tik nutiko. Deja. Mintys, už blaivų protą lėkė tokiu pasiutelišku greičiu, jog švilpis nesuprato, ar jam yra viskas gerai.
Samanos - tos merginos akys.
Snaigė...Kas su snaige? O pieva?Gal turi omeny gėles? Pievos gėles?Herbas...Kajaus širdis nusirito į kulnus. B raidė žaslvame fone, apsuptame auksinių gėlių.
Tai buvo Biobetonso mokyklos herbas. Bet kaip tai susiję su ta mergina? Pala. Pieva, o gal ten ne laukas?
Kajus visiškai susimaišė, bet jo mintys sakė ką kitą, tačiau ta mintis buvo beprotiška. Tą porą, kaip ir atpažino, tačiau troško būti netikras tuo. Ta mergina. Prisiminimai kaip nuožmi jūros banga užtvindė jį. Transfigūracijos pamokos. Ta pati pavardė. Grifė kvidičo aikštėje. Ta jos šypsena ir samanų žalumos akys.
Snaigė. Žiema.
Ką Olivia Rose Winter veidas veikia ant jo uolienos?

*

Avery Michel Streikers

Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #34 Prieš 4 metus »
....Kad ji verktų.
Ying-Avery užsimerkė.
Upėtakis už Rochell, elnias už Junko, burtų lazdelė už Jamisoną.
Avery norėjo išlėkti iš šios klasės, suplėšyti pergamentą ir sudaužyti uolieną. Pergamente sumeluos, bet...Kas jeigu toji profesorė iš ženklų sužinos, ko neturi žinoti?
Kas jeigu jos priedanga išaiškės? Trauktis negalės, tuo labiau...Krikštamotė nusivils ja ir supras, jog jai buvo meluota.
Avery pirštai drebėjo. Jos širdis, rodės, iššoks iš krūtinės. Ji visa drebėjo.
Kurio velnio ji ėjo į ateities būrimą?! Neužteko dvaro?!
Ying-Avery sunkiai atsiduso. Pirštais atsargiai perbraukė per uolieną, ją užliejo blausūs, bet aiškūs praeities prisiminimai.
*
"-Gerai, tu iš dalies atspėjai. BET tu nežinai kokia žuvies rūšis!"
*
"-Tavo užburtoji šokoladinė varlikė yra keksiukas, kurioje yra aviečių.....Rochell, Atspėjau?"
*
"-Junko! JUNKO, AŠ RADAU STENDĄ! STENDAS, JIS ČIA!"
*
"Neskubėdama priėjo prie savo pačios delno dydžio medinės elnio statulėlės, kuri stovėjo, lyg kareivė, laukdama savo išlaukto pirkėjo, ant apatinės lentynėlės. Tamsiai rudai lakuotas, išdrožinėtas kiekvienas kailio lopinėlis, kanopėlės, akys ir ragai iš gintaro, kuris apkaustytas žalvariu- tikras, geras dailidės darbas. Švilpė susižavėjo. Ji su šypsena pažvelgė į Junko, kurios žvilgsnis užstrigo ant vėžlio figūrėlės."
*
"Nesitikėdama, kad Jamisonas taip netikėtai paklaus, pašoko iš išgąsčio.
-Dėl Dievo meilės, sakyk ką darai, antraip man bus infarktas.-tyliai subambėjo švilpė."
*

Kvaila šypsena įsirėžė jos lūpose, ji žinojo, kokie buvo apgailėtini, gėdą keliantys prisiminimai, tačiau vis vien jie kėlė šilumą ir nostalgiją "tiems seniems geriems laikams". Nerimas, pyktis atlėgo, švilpė dirstėlėjo į profesorę. Teks jai bandyti. Ir rizikuoti. Vis vien taškų koleždui reikia.

*

Claude de Lomenie-Chambord

Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #35 Prieš 4 metus »
Jis šiek tiek ilgėjosi Treiloni foteliukų ir apvalainų stalelių šiame pusapvaliame ateities būrimo kabinete, kuris anksčiau tiesiog degte degė nuo ryškiai raudonos spalvos. Dabar jis buvo niūrus ir pavojingas. Kaip ir visas burtininkų ir raganaičių pasaulis.
Arkadijaus erelio plunksos galiukas virpėjo su kiekvienu naujai parašytu žodžiu. Septintakursis nerimastingai žvilgtelėjo pro langą. Kaži, ar pasiskolinta mokyklos pelėda pargrįžo su užsakytais atbaidomaisiais amuletais  iš pelėdų pašto katalogo? Jų prireiks. Jų tikrai prireiks šiais laikais...
Vaikinas iš po knygos išsitraukė naują pergamento skiautę. Vengdamas išsiduoti profesorei, jis po stalu pergamento gniužulą pavertė popieriniu šuniu. Kol gyvūnas vinguriavo tarp mokinių suolų, Bagshawas pasistengė nukreipti mokytojos dėmesį dėl visa pikto.
- Profesore, - jis paklausė pakėlęs akis. - kas šiais metais mirs?
Tai buvo pagrindinė priežastis kodėl Arkadijus ilgėjosi buvusios ateities būrimo profesorės. Nė vienas ir nė viena po jos taip ir nepasakė, kam iš mokinių gresia pavojus. O juk mūšis artėja.
 Šuo suspėjęs nušlepsėti link garbaniaus kišenės kaip tik išsilankstė, o mažytės, išskydusios raidėlės susidėjo į sakinį.
“Kuriai pusei tu priklausai?”

*

Neprisijungęs Sigurd Eddi Hallgrimsson

  • Burtininkas
  • ****
  • 413
  • Lytis: Moteris
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #36 Prieš 4 metus »
Sigurdas atsidusęs padėjo uolieną ant suolo, o pats nuleido galvą ir susidėjo rankas, lyg ruoštųsi miegoti. Deja, profesorė kaip tik tada pradėjo kalbėti ir grifas įsmeigė žvilgsnį į ją. Kas dar? Mieguistai ir susierzinusiai nuskambėjo jo mintyse.
Juodaplaukei nutilus, vaikinukas neskubėdamas atsikėlė ir nuėjo pasiimti reikšmių knygos. Beeidamas jis staiga kluptelėjo. Antrakursis nė pats nepastebėjo, kaip akys savaime ėmė merktis. Vis dėlto jis laiku tai pastebėjo ir nenugriuvo. Po šios pamokos man reikia griūti į lovą
Grįžęs mokinys atsivertė knygą ir ją pradėjo vartyti. Iš pradžių visai neeiškodamas jokių atsakymų, reikalingų užduočiai. Tik vėliau Sigurdas ėmė užsirašinėti:
Citata
Sigurd Eddi Hallgrimsson
Per uolieną eina skylė, tai reiškia, kad neteksiu kažko svarbaus gyvenime(ateitis). Nata reiškia ateitį, susijusią su muzika(?).Bangos ir jose esantis arklys(žmogus) rodo nutikusią nelaimę(praeitį), nes galbūt tai buvo priežastis, dėl kurios galiu matyti testralius.
Šviesiaplaukis atsidusęs padėjo plunksną. Jis galėjo dar daugiau parašyti, bet grifui ir taip užteko. Vaikinukas ramiu žingsniu patraukė prie profesorės stalo, rankose laikydamas darbo rezultatus. Lapą prispaudęs keistu uolienos gabalu, jis tyliai pradingo už durų. Ten antrakursis pasijuto laisviau, lyg būtų nusimetęs visą naštą.

*

Neprisijungęs Kajus Arno Wintersas

  • Kvidičininkas
  • ****
  • 407
  • Padlmiro jungtinė komanda, puolėjas.
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #37 Prieš 4 metus »
Kiek ilgai spoksojo į uolieną, tuo sunkiau jam sekėsi suprasti, kodėl mato ženklus, susijusius su buvusia grife. Kajus sunkiai atsiduso ir pasigriebė pergamentą ir plunksną. Ką gi, niekur nepabėgs. Turės kažką užrašyti. Siekdamas pamirkyti plunksną juodame rašalo buteliukyje, jis akimirkai sustingo ir susiraukė iš nuostabos, akie krašteliu pastebėdamas popierinį šunelį, atšlepsiantį jo pusėn. Garbanius nepastebėjo kas jam tai atsiuntė, tačiau nieko nelaukęs, pamerkė plunksną į butelaitį. Laisva ranka įlindo į kišenę, kurioje apsigyveno šunėkas. Švilpynės prefektas skubiai, šiek tiek drebančiais pirštais išlygino popierių.
Širdis nusirito į kulnus. Ką jam atsakyti?

"Gynėjų pusėje. O tu? Gal žinai kuriose pusėse yra visi šie mokiniai?" . Šunėkas buvo perlankstytas į kregždę. Ši kaip mat nuplasnojo pas tą, kuris ir siuntė jam laišką. Ar bent taip manė Kajus. Pusiau girdėdamas, vieno vaikino klausimą, pusiau įsigilinęs ką rašo į pergamentą Ateities būrimo praktiktai, švilpis nežinojo kur dėtis. O kas jeigu, tasai priklauso puolėjų pusei?

Citata
Kajus Arno Wintersas, VII kursas, Švilpynė.
Uoliena yra mažiau skylėta "korėta", yra gan lygi ir glotni. Yra keli penki relijefiniai ženklai: samana, snaigė, popierius, pieva laukas ir Biobetonso mokyklos herbas. Iš pradžių ant uolienos matėsi trys žmonės, ryškiausiai viena mergina.

Kajus dar kartą pagalvojo apie vaizdą ant akmens. O gal ten buvo keturi asmenys?
Nubraukė sakinį.

Citata
Kajus Arno Wintersas, VII kursas, Švilpynė.
Uoliena yra mažiau skylėta "korėta", yra gan lygi ir glotni. Yra keli penki relijefiniai ženklai: samana, snaigė, popierius, pieva laukas ir Biobetonso mokyklos herbas. Iš pradžių ant uolienos matėsi trys žmonės keturi žmonės, tačiau ketvirtasis atrodė per blausiai, tik siluetas, ryškiausiai - viena mergina. Samanos simbolizuoja jos samanų žalumos akis, snaigė - žiemą, laukas - kvidičo aikštę, Biobetonso herbas - mokyklą, kurioje mokinosi. Popierius gali simbolizuoti perrėjimą į kitą mokyklą. Manau, tai buvo parodyta artima ir šiek tiek tolima praeitis.

Argi? O tai negalū būti popierius. Tas popierius, kurį rado Igoris? Tas, kuriame rašoma apie jo "mirtį"? Kajus sutriko. Ką jis mąstė, atrodę nelogiška. Gal man tiesiog reikia susirasti Oliviją ir jos pasiklausti? Juk...vis dėl to turime tas pačias pavardes.
Per miglą jis pakilo ir profesorei atidavė savo praktikos darbą. Tikrai, kas šiais metais gali mirti? - pagalvojo apdujęs Kajus, nesuvokdamas, kad galbūt Igoris.

*

Avery Michel Streikers

Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #38 Prieš 4 metus »
Citata
Ateities būrimo praktikos užduotis.
Akmenyje galima pamatyti tris ryškių figūrų, gan detalius ženklus: upėtakį, burtų lazdelę ir elnią. Akmuo yra gan "deformuotas",t.y turi daug skylių ir yra sunku surasti ženklus. Upėtakis reiškia sėkmę ateityje, burtų lazdelė - garsumą ir talentą, elnias - didybę. Šis ateities būrimo būdad parodė ateitį.
Ying Okada. IV kursas. Švilpynė.

Ji melavo. Tai buvo jos praeitis, o reikšmes surašė "iš oro". Sunkia širdimi ji nužvelgė akmenį, žvilgsnis slydo nelygiu uolienos paviršiumi, kiekvienu iškilimu ir įdubimu.  Mergina nežinojo ką mąstyti. Upėtakis reiškė jos linksmas, ramias vaikystės dienas mokykloje, elnias - draugystę, ar norą turėti draugų. Džiaugsmą, jog buvo ne viena. Burtų lazdelė - gudrumą, bet gerą būdą. Ying-Avery kietai sučiaupė lūpas.
Sumeluos. Turi tą padaryti. Tikėjosi, kad profesorė nesuvoks, kad šie prisiminimai yra tokie seni, kad nenumanė kada jie buvo. Antrame kurse? Du iš šių tai tikrai buvo jos antrame kurse. Vienas iš jų, turbūt, pirmame. Rochell, kur ji pradingo...? Avery prisimerkė. Kiek galėjo prisimimti, jai atrodė, jog Rochell dingo, o tada atsirado Hannah, kuri...Pradėjo dėstyti Magijos istoriją? Ar ji yra teisi?
Pala, ji buvo girdėjusi, kad magijos istorijos namų darbas buvo susijęs su buvusiais Hogvartso šio dalyko mokytojais. Ji galėtų užeiti pas dabartinę mokytoją ir jos pasiklausti. Ne, tai būtų per rizikinga. Bet...Kas gali įtarinėti  jos "vaikišką" smalsumą?
Ji laukė varpo dūžio.

*

Arkadijus Bagshawas

Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #39 Prieš 4 metus »
Arkadijus nesėdėjo ramiai. Jo dešinė pėda vis suko ratą ir vėl, ir vėl, ir vėl. Vaikinas galvojo ir kramtė apatinę lūpą. Jis stebėjo garbanoto Švilpynės mokinio alkūnes kitame suole. Kai tik šis perskaitė, siektelėjo atrašyti ir perlankstė šunį į kregždę, septintakursis sukrutėjo.
Visgi, popietinės Hogvartso pamokos gali būti praleistos naudingai.
Paslapčia išlankstęs popierėlį po suolu, Arkadijus perskaitė raštelį. Deja, taip ir manė. Tačiau nesiruošė atsakyti - jis gavo tai, ko norėjo. Vaikinas prisitraukė arčiau savęs vadovėlį, o laiškelį susikišo į vidinę apsiausto kišenę. Tada priekabiai nužvelgė nepabaigtą ateities būrimo darbą.
Psichai nematė, nepabaigs.
Cha, lyg būtų žinojęs, jog šie visai laisvai sklando Jungtinėje Karalystėje atitrūkę nuo Azkabano gniaužtų...

*

Neprisijungęs Cessiondi Shetaka Khanna

  • Ateities būrėja
  • ***
  • 166
  • Lytis: Moteris
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #40 Prieš 4 metus »
Kas čia per klausimai,- nesuprato apie ką kalba mokinys. Neveltui klastuolis.
- Neaišku ar kas nors šiais metais išvis mirs,- nujautė, kad vis dėl to mirs, bet negi tai pasakysi mokiniams?- Tačiau jeigu kam nors ir grėstų mirtis, nesakyčiau prie visos klasės. Tokios žinios dažnai sužlugdo.
Taip, džiaugėsi, jog nežinojo apie Selės ateitį. Būtų labiau gailėjusi, nes kartais atrodydavo, kad ta ateities būrimo galia yra tikras prakeiksmas, trukdantis gyventi.
Nepamatė nei popierinio šuns, nei kregždės. Žiūrėjo į mokinius, atnešančius pergamentus. Tylėjo. Čia nieko gero nebus. Tikrai kažkam baigsis blogai, tik kam - nežinojo. Gal net ir jai pačiai.
Pasijuto nesmagiai, pirštais barbeno į stalą, skaičiavo paskutines pamokos sekundes, tačiau kai nuskambėjo varpas, krūptelėjo.
- Pamoka baigta, sėkmės ir lauksiu kitoje pamokoje,- tikiuosi, susitiksime.


[Ačiū už dalyvavimą pamokoje, taškus surašysiu greitu metu]
It’s only a matter of time.