0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Cessiondi Shetaka Khanna

  • Ateities būrimo profesorė
  • *
  • 151
  • Lytis: Moteris
Lyg metų laikai vis sukasi ratu, Cessiondi gyvenime vėl atėjo laikas grįžti į Hogvartsą. Kurį sykį? Merlinas tik tebežino kurį, nebesuskaičiavo. Žinoma, dar ne tiek sykių, kiek buvo tekę profesoriui von Sjuardui, tačiau pridėjus dar septynerius mokymosi metus, išėjo nemenkas skaičiukas. Vienuolika. Vienuolika - magiškas skaičius. Žinoma, dažniau naudojamas aritmomantijoje ar astrologijoje.
Kabinetas buvo niūrus - nežinojo kas prieš tai čia profesoriavo, tačiau net ir pačiai stengiantis nesustirti į ragą (Indijoje šilčiau!), atsisakė nors ir saulę pritraukiančios, tačiau slegiančios tamsios spalvos - lazdelės mostu kabineto sienas nusidažė šviesiai rusva spalva. Buvo kilę minčių atsivežti kilimą, suolus pakeisti nedideliais staliukais ir foteliukais, tačiau šios pamokos būrimui reikėjo tam tikro, ateities būrime griežtumo. Turbūt ir sekančiai pamokai. Na gerai, indė tiesiog nujautė, kad kas nors būtinai išvers visą dubenį, o būrimuose naudojamas medžiagas dažnai sunku išvalyti net magijos pagalba.
Pirmų pamokų neturėjo, tačiau po pietų, kuomet dauguma mokinių jau buvo iškankinti apsigynimo nuo juodosios magijos, transfigūracijos ir kitose pamokose, Cessiondi ruošėsi pamokai. Ant kiekvieno, dviems žmonėms skirto suolo statė po du dubenėlius, uždengtus dangeteliais. Buteliukus su spindinčiu skysčiu, paslėptus dėžėje buvo padėjusi ant savo stalo.
Pradėjus rinktis mokiniams, nusišypsodavo ir pasisveikindavo su kiekvienu - dar mokslo metų pradžia, gal būt nespėjusi sugadinti nuotaikos ir išvarginti.
- Sveiki visi, neliečiam dubenėlių, kurie yra ant jūsų stalų ir neskaičiuojame varnų. Iškart įspėju, jos retai kada užskrenda pažiūrėti kaip jūs mokotės, tad jų ieškojimas yra laiko gaišimas,- nusišypsojo mokiniams.- Šiais metais ateities būrimo meno ir subtilybių mokysiu aš, Cessiondi Shetaka Khanna, kažkada anksčiau mokiau Hogvartse, tačiau mokomės visą gyvenimą, tad dar pasimokiusi vėl grįžau čia.  Tikiuosi, šiais mokslo metais kas nors atras savo talentą ateities būrimui, kam nors išsipildys jo paties išburta ateitis, na o gal kas nors supras, kad tai yra dalykas, kurį norėtų mesti. Pastarasis variantas, žinoma, mano nemėgstamiausias, tačiau kartais turi nutikti taip, kaip turi nutikti.
Cessiondi apžvelgė visus mokinius, bandydama suprasti, kuris gal būt pasirinks laikyti ateities būrimo VSMT egzaminą. Tikėjosi, kad tokių bus ir sudominti dalyku pavyks.
- Ateities būrimas - mokomasis dalykas, turintis išties nemažai taisyklių, ne visiems pavykstantis, tad gali prireikti daugiau laiko praktikai, nei pavyzdžiui, kerėjimo burtažodžiui. Žinoma, be ateities būrimo jūs galite išgyventi, tačiau tai neatleidžia jūsų nuo darbo pamokose ir namų darbų,- atidžiai pažvelgė. Ypatingai ieškojo klastuolių - tie yra labiau linkę viską daryti atmestinai.- Čia jums ne magijos istorija, kur pasėdėsite bibliotekoje ir gal būt viską suprasite, čia reikės nemažai praktikos. Jeigu turite klausimų, visuomet klauskite.
Paėjo keletą žingsnių į šoną.
- Istorijoje yra vieni laiko matavimo vienetai, ateities būrime paprasčiau. Jie yra tik trys, kuriuos puikiai visi žinote: praeitis, dabartis ir ateitis. Yra pakankamai nemažai ateities būrimų, kur praeitis persipina su ateitimi. Šios dienos tikslas - būrime atskirti praeitį nuo ateities,- Cessiondi pasiėmė dubenėlį nuo savo stalo, tokį, kokius turėjo mokiniai.- Šiuose dubenėliuose - juodųjų magnolijų žiedų nuoviras. Magnolijos - itin seni augalai. Turbūt suprantate dėl ko jie naudojami šiame būrime,- apžvelgė klasę, norėdama iš veido išraiškų nustatyti, ar ne tik jai tai yra akivaizdu. Iš dėžės išsitraukė buteliuką su žibančiu, šleikščiai melsvu, spindinčiu skysčiu.- O čia - nafaridžių, smulkių baltų gėlyčių, kartais naudojamų arbatai, ir mėnulio dulkių mišinys. Mėnulis būna ir jaunas, ir senas, kas rodo nepastovumą. Šios dienos praktinė užduotis,- padarė pauzę, kad jei atsirastų koks prisnūdęs mokinukas, susiprastų, jog reikia klausyti.- Atsidengsite nuovirą, pirštu pamaišysite ir sukelsite verpetą. Į tą verpetą supilsite šitą skystį,- kilstelėjo buteliuką.- Ir tuomet uždengsite dangteliu. Uždėsite delnus ant dangtelio ir mintyse suskaičiuokite iki dvidešimt trijų. Tai viena svarbiausių šio būrimo dalių, čia ypatingai reikia susikaupti. Kai atidengsite dubenėlį, turėsite korėtą, spindintį, turintį įvairių skylių, nelygų... daiktą, panašų į uolieną. Priklausomai nuo to, kaip stipriai būsite susikaupę, tiek ženklų ji parodys. Buvo pasitaikę tokių atvejų, kuomet pamatydavo visą paveikslą, žinoma, tokie atvejai labai, labai reti. Greičiausiai pavartę surasite kokių nors ženklų. Pamatytus ženklus užsirašykite ant pergamento, kai baigsite jų ieškoti, susiraskite reikšmes knygose,- parodė į lentyną su storokomis reikšmių knygomis.- Paskutinė, tačiau ne ką mažiau svarbi užduotis - nuspręskite ar tai apie jūsų ateitį, ar praeitį. Pergamentus ir būrimo rezultatą palikite ant suolų, nepamirškite parašyti vardo, pavardės ir kurso. Jeigu yra klausimų - klauskite, jeigu ne, galite pradėti. Jei labai abejojate savo jėgomis, galite paprašyti pagalbos.
Khanna tikėjosi, jog niekam pagalbos neprireiks, nes po tokios kalbos jau jautėsi šiek tiek pavargusi, pasigailėjo, jog prieš pamoką nepasidarė arbatos, nes džiūvo burna.
Kur dingo tas švelnus naivumas ir tikėjimas, jog visur yra gėris? Ir platesnė šypsena, pamačius mokinį? Ar metai daro savo?
Negi pasiliko Indijoje?
Ne metai, o Indija ją pakeitė ir vėl. Tik kažkodėl jautėsi tuščiau, o didesnės laimės pasikviesti nepavyko.


[Bent 3 įrašai iki gruodžio 18 dienos.
Laikomės forumo taisyklių, informacijos lenta ČIA, keletas dalykų, kurių vertėtų nepamiršti:
Vertinama kaip atlikta užduotis, o ne mokinio gabumas, tad klyskite, kvieskite profesorę (tik parašykite į a.ž.), greičiausiai tik keli bus gabūs ateities būrimui.
Trys įrašai yra ne tiek jau mažai tokiai užduočiai, tačiau kurkite veikėjo charakterį ir istoriją, čia tam yra galimybės.
Nebūkite abejingi forume vykstantiems įvykiams, galite sleisti savo žinias apie MMB, tik per daug neįsijauskite.
Jei norite, kad Cessiondi jums kažką išpranašautų, parašykit man į a.ž.

Sėkmės!]
It’s only a matter of time.

*

Neprisijungęs Mayra Llewellyn

  • Burtininkė
  • *****
  • 798
  • Lytis: Moteris
  • NaH
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #1 Prieš 1 metus »
 Mayra pažiūrėjo į tvarkaraštį ir pamačiusi sekančią pamoką, kažkuri iš Mayrų ryškiai nepatenkinta suniurnėjo. Bet kadangi šiai Mayrai ateities bei praeities būrimas patiko bei buvo viena iš priemonių sužinoti tai, ką reikia, klastuolė drąsiai įžengė į kabinetą. Ir iškart pasigailėjo. Šleikščiai rausvos sienos labiau priminė jos skrandžio sieneles per endoskopiją nei kokius skanėstus, o pamačius matytą-nematytą profesorę beveik pajuto pigių bei dusinančių smilkalų kvapą, kuris, laimei, tebuvo jos galvoje. Klestelėjusi į suolą pirmoje eilėje, klastuolė smalsiai apžiūrėjo kas padėta ir atrėmusi galvą į rankas įdėmiai klausėsi profesorės. Jai pradėjus kalbėti apie būrimą, Mayra greitai brūkštelėjo instrukcijas pergamento skiautelėje ir dar kartą atidžiai jas perskaičius, užsimerkė ir kvėpuodama bandė susikaupti. Juk nežinia, gal atsiras paaiškinimas jos keistai vizijai? O gal nauja užuomina? Nežinia.

*

Neprisijungęs Žaneta Froz

  • V kursas
  • *
  • 175
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #2 Prieš 1 metus »
Klausant mokytojos, išankstinis nusistatymas kiek menko ir mergina po truputį suprato, kad ateities būrimas nevisa laiką yra nuobodžiausia pamoka. Po mokytojos įvado kaip tik atrodė viena įdomesnių pamokų. Nors ankstesnėse ateities būrimo pamokų Žaneta jau yra spėjusi savo ateitį (nežinia kiek tame spėjime buvo tiesios, o kiek skiedimo, kad atrodytų įtikimiau.) šis būdas pasirodė ypač įdomus, nors ir atrodėsudėtingas, ir mergina galėjo sugalvoti bent jau dešimt būdų kaip galėtų sugadinti visą darbą, grifiukė manė, kad galbūt šį kartą gali pavykti. Mokytojai paskalbus praktinę dalį mergaitė tikriausiai kaip ir dauguma apsidžiaugė ir nekantravo pradėti. Tačiau nepuolė pirma pasiimti buteliuko vien dėl to, kad neatrodytų kaip moksliukė ir mokytojųnumylėtinė, todėl patogiau įsitaisė suole pasirėmė ant rankos ir ramiai laukė. Galbūt per daug kreipė į kitų nuomonę, bet moksliukų niekas nemėgsta. Ir šviesiaplaukė truputį jaudinosi dėl savo pajėgumo. O kad jei aš nespėsiu? Ar tikrai geras įvaizdis yra svarbiau nei geras pažymys? Tikrai negaliu pasigirti ypatingoms ateities būrimo žiniomis, todėl labai gali būti, kad man reikės daugiau laiko. Pasitarusi su savimi, mergina vis dėl to nusprendė nekreipti dėmesio į kitų nuomonę ir nuėjo priedėžes pasiimti mažojo buteliuko.
“I keep wondering
how sad do I have to be
for someone to stop insisting
everything is going to be fine?”
― Courtney Peppernell, Pillow Thoughts

*

Neprisijungęs Mayra Llewellyn

  • Burtininkė
  • *****
  • 798
  • Lytis: Moteris
  • NaH
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #3 Prieš 1 metus »
 Mayra pati nežinojo, kiek laiko sėdėjo užsimerkus tiesiog kvėpuodama. Jos didžiausia baimė buvo ta, kad būrimas pasakys lygiai tą patį - nieko - kaip ir veidrodžių vizija. Galiausiai giliai atsidusus, klastuolė atidengė dubenį. Tamsiame skystyje pamačius savo atvaizdą vėl uždėjo dangtį ir kurį laiką sėdėjo lyg nutirpus. Mayros smegenys beviltiškai bandė priimti faktą, kad veidas atspindyje - tai ji. Lyg norėdama pabusti iš sapno, juodaplaukė stipriai žnybtelėjo sau, žinodama, kad skausmas padės susikaupti ties užduotimi. Antrąkart nukėlus dangtį, Mayra nebežiūrėjo į dubens vidų, o tiesiog pirštu pamaišė, sukeldama verpetą ir greitai atkimšusi buteliuką (iš kurio tuoj tvokstelėjo šleikštus kvapas) supylė jo turinį į besimakaluojantį skystį. Uždengusi tą mišinį, Mayra uždėjo abu delnus ant dangčio ir mintyse ramiai skaičiavo, derindama savo kvėpavimą prie ritmo, kad nesupanikuotų. Dvidešimt vienas, dvidešimt du, dvidešimt trys...

*

Neprisijungęs Martin Grant

  • VII kursas
  • *
  • 252
  • Taškai: 10
  • Lytis: Vyras
  • R
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #4 Prieš 1 metus »
Martin'as buvo apsidžiaugęs, kad po magijos istorijos pamokos galės eit į savo kambariuką ir toliau skaityti knygą, bet deja pamatė, kad laukia dar viena pamoka, kurios jis tvarkaraštyje nebuvo pastebėjęs. Jis niekada nemėgo ateities būrimo, nes manė ir buvo pakankamai įsitikinęs, kad tai tik senų bobučių paistalai.Jei kiekvienas burtininkas žinotų kada jis mirs, pasaulis sunyktų neviltyje, todėl aš manau, kad tai tik tauškalai. Pasišnekėjo su savo vidiniu balseliu praradęs nuotaiką. Jis buvo be galo piktas, bet vistiek nuėjo į pamoką. Prie durų dar svarstė eit ar neit, bet įžengė pro duris. Klasė buvo taip pat atnaujinta, bet jo tai visiškai nežavėjo ir jis net buvo nusivylęs tokiais atnaujinimai. Naujos sienų spalvos jam buvo visiškai negražios. Profesorė šnekėjo be galo daug ir tiek jam atsiminti po sunkios dienos buvo labai sunku. Ant stalo buvo dubenėliai, bet jis negalėjo nepažiūrėti kas jame yra nors profesorė liepė neimti. Atidaręs žvalgėsi, kad niekas nepamatytu, bet nieko įspūdingo viduje nebuvo tik kažkoks skystis. Kai mokytoja paprašė ateiti prie jos stalo ir pasiimti buteliuką Martin'as nenorėjo eit, bet teko, todėl pakilo nuo suolo ir pradėjo eiti mažais žingsneliais link profesorės suolo...
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Martin Grant »
“Sometimes you need to be alone. Not to be lonely, but to enjoy your free time being yourself.”

*

Kotonaka

Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #5 Prieš 1 metus »
  Eliadė nepatenkinta ėjo šiaurinio bokšto link. Šiandien buvo viena iš tų, nepaprastų dienų, kai ketvirto kurso mokinė privalėjo apsilankyti pamokose tam, kad nebūtų išmesta iš šios mokyklos. Pakilusi begalybe laiptų, pasiekė klasę ir užėjo. Tikėjosi rasti kabinetą tokį patį, koks buvo profesorės Ivanovos. Nu tokių prisiminimų nusipurtė. Patikėkit, ne pats maloniausias dalykas buvo šio dalyko pamokų metu sėdėti ant kilimų, atsirėmus į ryškiai rožinę sieną ir klausytis žaliaplaukės profesorės. Tai senei tikrai ne viskas gerai su galva. Tačiau kabineto paprastumas kiek nustebino ugniaplaukę, o ir profesorė nors ir matomai ne britė, buvo padoriai atrodanti. Atsisėdusi kažkur per vidurį klasės, pažvelgė į priešais esantį dubenėlį. Gal čia vis dėlto įdomiau nei maniau toptelėjo mintis raudonakei. O dar labiau jaunoji burtininkė apsidžiaugė, supratusi, kad sėdi viena. Draugijos jai tikrai šiuo metu mažiausiai reikėjo, ypač šioje pamokoje. Atsistojusi priėjo prie Khannos stalo ir pasiėmusi eliksyrą grįžo į savo vietą.

*

Neprisijungęs Delfė Digori

  • VI kursas
  • *
  • 149
  • Taškai: 10
  • Lytis: Moteris
  • Gyveni tik kartą
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #6 Prieš 1 metus »
Ateities būrimas, Delfės manymu turėjo būti nuostabi pamoka. Delfės tėvai manė, jog ateities būrimas - kvailystė, ir visą laiką kniso jai protą. O švilpė žinojo, kad ateities būrimas geras mokslas, tik reikia turėti tą, vidinę akį.
Profesorės kilmę, Delfė nustatė vos pamačiusi. Indija. Tada ji turėtų žinoti daug paslaptėlių...
Prisėdo mergina viena. Nelabai norėjo su kažkuo sėdėti. Tada, ji nebegalėtų tiksliai susikaupti. Vos išgirdusi užduotį, ši pribėgo ir pagriebė buteliuką. Grįžusi prie savo suolo, Delfė padarė viską ką liepė profesorė. Vienas, du, trys... keturi, penki, šeši, septyni... Aaa...aštuoni...devyni, dešimt skaičiavo mintyse Delfė. Galiausiai, mergina suskaičiavo iki galo ir paėmė keistą, į kažkokį akmenį panašų daiktą ir susikaupė.

*

Neprisijungęs Sigurd Eddi Hallgrimsson

  • VII kursas
  • *
  • 218
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #7 Prieš 1 metus »
Sigurdas, vos tik įėjęs į klasę, kiek abejingai pasisveikino su profesore ir nuslinko į kabineto galą. Susiradęs vietą, jis atsisėdo ir laukė pamokos, kartkartėmis nusižiovaudamas. Netgi rytinės pamokos negalėjo visiškai išsklaidyti nakties įvykio. Deja, jaunasis grifas neklaidžiojo Hogvartso koridoriais, o saldžiai miegojo minkštoje lovoje. Tačiau pasikartojęs sapnas islandą išvargino labiau negu žiemą matytas. Jis šį kartą buvo dar labiau gniuždantis ir atimantis viltį. Ir ko gi jis mane taip kankina?! Ką jis nori parodyti?! Todėl, galima sakyti, šviesiaplaukis buvo suinteresuotas ateiti į šią pamoką. Gal kažką sužinos?
Jai prasidėjus, vaikinukas klausėsi profesorės kalbos ir viena akimi žvilgčiojo į ant stalo esantį dubenėlį. Kitu atveju antrakursis jau seniai būtų pasižiūrėjęs kas ten yra, bet šiandien tiesiog laukė užduoties ir nieko daugiau nedarė. Indė kalbėjo stebėtinai ilgai, ar bent jau šiauriečiui taip atrodė. Vis dėlto Sigurdas neužsnūdo ir nepraklausė svarbiausių dalykų, tad profesorei nutilus nuėjo pasiimti buteliuko.
Turėdamas reikiamą priemonę, grifas atidengė dangtelį. Ir į šitą marmalą dar reikia kišti pirštą?! Pro mieguistumą prasimušė pasipiktinimas. Islandas apsižvalgė. Regis, mokiniai kaip tik darė tai, ko jis nenorėjo. Neturėdamas kitos išeities, šviesiaplaukis pirštu pamaišė skystį ir supylė žibantį skystimą iš buteliuko.

*

Neprisijungęs Mayra Llewellyn

  • Burtininkė
  • *****
  • 798
  • Lytis: Moteris
  • NaH
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #8 Prieš 1 metus »
 Baigusi skaičiuoti, Mayra atsimerkė - ji net nepastebėjo, kaip susikaupusi užvėrė akių vokus. Iš jaudulio drebančia širdimi, mergina atidengė dubenį ir pažiūrėjo į baltą uolieną, kurią juodos, banguotos bei gilios linijos padalino į tris nelygias dalis. To klastuolė ir nenorėjo išvysti. Tos pačios nesąmonės, kalbančios apie jos kelias asmenybes ir tą susiskaldymą. Atsargiai paėmusi lengvą akmenį, Mayra jį geriau apžiūrėjo. Kiekvienoje iš dalių buvo neaiškūs simboliai, greičiausiai sakantys kažką apie kiekvieną iš Mayrų. Atsidususi juodaplaukė  pasirengė aprašyti savo simbolius bei jų reikšmę. Pradėjusi nuo didžiausios, greičiausiai jos, dalies, Mayra lėtai mintyse vardino ten matomus simbolius: obuolys, į kurį įsmeigtas durklas arba kryžius, o iš kairės, lyg artėdamas, juodas paukštis. Mayra nujautė, kad žino šios žinutės prasmę apie jos - tos, kuri sėdi ir interpretuoja šias nesąmones - likimą. Susiraukusi, klastuolė pasuko akmenį ir bandė įžvelgti, kas ta keistai juoda dėmė. Galiausiai, ji pamatė kaukę, kurios baltos, nieko nereginčios akys, spoksojo į Mayra. Vietoj burnos jai buvo raktas - lyg tylos įžadas, o po ja - išskydusi širdies forma, subadyta vinių. Ši Mayra žinojo, kad kur, bet ateities bei visokių nesąmoningų vizijų regėjimuose jai pasisekė, tad žinutė, kad kažkuri iš jos asmenybių apsimetinėja ir kažką nutyli, supykdė ją. Piktai brūkštelėjusi simbolius ant pergamento, klastuolė pažvelgė į paskutinę - mažiausią - dalį. Dabar jau visai sutrikusi, kur apie kurią Mayra kalbama, juodaplaukė susikaupė ties neryškiais simboliais: truputėlį pakreiptas smėlio laikrodis, už kurio buvo keturios rausvos bei banguotos linijos, ir ant šono parvirtusi taurė, iš kurios kažkas išsilieję. Matėsi dar keli simboliai, bet jie atrodė kaip už rūko ir tik nosimi palietus akmenį, Mayra atsitraukė ir pasitrynė skaudančias akis. Nė viena iš pranašysčių nežadėjo nieko gero. Bent jau aiškiau negu veidrodžių vizija. Ar tai buvo praeitis, ar ateitis, kitoms Mayroms ši negalėjo nusakyti, nes jos po mažo išpuolio vos įžengus į klasę keistai tylėjo. Ot susiraukę subinės, bent padėkit. Pati prisidirbai. Ką prisidirbau? Nuėjau į pamoką pirmąkart per kelis metus? Po paskutinio klausimo visos Mayros nutilo ir šioji nusprendė, kad gana kaip beprotei ginčytis (ne) su savimi ir pagalvojo, ar geriau remtis intuicija, kaip ir praeitais kartais, ar pagriebti kokią knygą. Kadangi mintis apie stojimasi iš vietos ir kažkur ėjimą labai nežavėjo, Mayra dar kartą peržiūrėjus savo užrašytus bei nupaišytus simbolius, parašė jų paaiškinimą mokytojai:
Citata
Mayra Wallflower
Akmuo suskirstytas į tris nevienodas dalis - kalba apie kiekvieną iš mano asmenybių.
Pirmoji dalis (mano): obuolys - reikalingų žinių gavimas, bet jį perdūręs durklas/kryžius rodo, kad dėl jų teks pasiaukoti arba tai yra įspėjimas, kad tos žinios pavojingos. Juodas neryškus paukštis, artėjantis iš kairės - artėjanti mirtis arba kita nelaimė. Kalbama apie ateitį.
Antra dalis: tamsi kaukė - apsimetinėjimas, raktas vietoj burnos - nutylėjimas, širdis, subadyta vinių/adatų - išdavystė, skriauda. Spėju, kad kalbama apie praeitį, nes Mayra apie šita tyli (kaip ir pridera pagal pranašystę)
Trečia dalis: pakreiptas smėlio laikrodis - besibaigiantis laikas, kurio bėgimas pristabdytas, rausvos nelygios linijos už jo - pasirinkimas (?),nežinomybė, išsiliejusi taurė - pralietas kraujas arba iššvaistytas gyvenimas. Spėju, kad čia irgi kalbama apie praeitį. Abi Mayros tyli, jeigu ką, klauskite jų.
Patenkinta savo darbu, bet ne galvos skausmu, Mayra burtais nuskraidino lapelį ant mokytojos stalo ir atsirėmusi į stalą liūdnai žiūrėjo į akmenį. Ir ką jūs slepiat, ožio pasturgaliai...

*

Neprisijungęs Kajus Arno Wintersas

  • Kvidičininkas
  • ****
  • 404
  • Padlmiro jungtinė komanda, puolėjas.
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #9 Prieš 1 metus »
Įžengdamas pirmą kartą į Ateities būrimo klasę, Kajus nežymiai susiraukė, svarstydamas ar tikrai turėjo čia ateiti. Mintims linkstant prie atsakymo "ne", vaikinas dar drąsiau atsisėdo į suolą ir ramiu veidu bandė išklausyti profesorės šnektos. Tiesą sakant, jo mintys klajojo daug toliau, nei pati profesorė galėjo pamatyti su trečia akimi.
Įvykiai su magiškais gyvūnais ir nepasitenkinimu Magijos Ministerija jį trikdė. Kajus vis dar nenumanė kaip turėtų pasielgti - tuo labiau į kurią pusę stoti. Smurtas nebuvo pasirinkimas. Jei kažkas nori ką nors pakeisti, jie turi ateitis ir tartis, o ne griebtis pačių radikaliausių poelgių ir niekur nieko elgtis kaip šventiesiems. Kajus kietai suspaudė lūpas. O kaip jo globėjai? Jie tikrai nėra ir nebuvo žmonės. Ką jie pasirinks? Kajus nežinojo.
Kaip per miglą septintą kursą kartojantis švilpis atliko ką ir liepė profesorė: atvėrė, pamakalavo pirštu, šliūkštelėjo vieno skysčio, uždengė... Delnai, skaičiavimas - atrodė taip surealistiškai. Ateities būrimu jis vargiai tikėjo, visas šis mokslas skambėjo kaip iš kito pasaulio, kažkokia pasaka, tačiau....Kajus vis vien liko susikaupęs, nenutuokdamas kas jo laukia. Gerai, jei nieko neišvys, gerai, jei ką išvys - tegul Lemties Ratas sukasi ir tegul parodo kokią nesąmonę. Jis nepyks.
Vis vien į šį mokslą kreivai žiūrėjo.
There’s a million things I haven’t done but/ Just you wait, just you wait…- Hamilton, "Hamilton".

*

Neprisijungęs Žaneta Froz

  • V kursas
  • *
  • 175
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #10 Prieš 1 metus »
Eidama pasiimti buteliuko mergina iš naujo pažiūrėjo klasę. Apžvelgė rusvos spalvos sienas ir eiles suolų. Na, matosi mokytoja pasistengė. Tikiuosi nebus viena tų mokytojų kuri lenda kur nereikia ir bando apsimesti tavo drauge. Bet nemeluosiu kabinetas gražus. Pasiėmusi buteliuką, grįžo atgal prie savo suolo ir įsitaisiusi patogiau susikaupė ir bandė prisiminti viską ką sakė mokytoja, dar būtų gerai ir nuosekliai. Gerai apmąsčius vis dėl to nusprendė, kad pirmą žingsnį tikrai žino. Todėl pasiėmė dubenėlį arčiau ir su pirštu pradėjo sukti verpetą magnolijų nuovire. Besukant pro kraštus išsiliejo keli maži lašiukai nuoviro ir mergaitė nuvalė juos apsiausto rankove, tačiau labai tikėjosi jog keli mažiukai lašeliai nepakenks būrimo galutiniam rezultatui. Na, o nusprendus, kad sukti užteks Žaneta pasiėmė mažąjį buteliuką ir jį atkimšusi supylė turinį į verpeto vidurį. Tada uždėjusi dangtelį ir rankas ant jo, pradėjo skaičiuoti. Stengėsi būti kiek tik įmanoma labiau susikaupusi, tačiau mintys vis klysdavo kitur. Priėjus 13 skaičių mintyse bent kiek apsiramino ir galvojo tikrais apie ateities būrimą. Na, o suskaičiavusi iki galo kiek išsigando atidaryti dangtelį, nes bijojo pamatyti nepavykusi darbą ir skystį likusi skysčiu.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Žaneta Froz »
“I keep wondering
how sad do I have to be
for someone to stop insisting
everything is going to be fine?”
― Courtney Peppernell, Pillow Thoughts

*

Neprisijungęs Martin Grant

  • VII kursas
  • *
  • 252
  • Taškai: 10
  • Lytis: Vyras
  • R
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #11 Prieš 1 metus »
Pasiėmęs buteliuką Martin'as jo vos nepametė, nes užkliuvo už kėdės. Jis tikriausiai iš pykčio nieko nematė, o kodėl pyko jam pačiam buvo neaišku. Jis kaip visad sėdėjo vienas ir grįžęs prie savo suolu jis bandė susikaupti ir prisiminti ką mokytoja sakė daryt pasiėmus buteliuką. Jo atmintis buvo labai trumpa ir nieko neprisiminė. Kiti jau sėdėjo pabaigę, dar kiti žiūrėjo ir rašė, o jis net pirmojo žingsnio nebe prisiminė. Ir pamatė, kaip viena mergaitė maišo skystį esantį dubenėlyje. Jis tai pamatęs viską prisiminė, tad pradėjo sukti verpetą mangolijų nuovire. Jis suko labai ilgai kol prisiminė, ką daryt toliau. Atkimšo buteliuką ir į dubenėlį supylė skysti, bet kaip visada jis tai darė neatsakingai ir pirmasis lašelis nukrito ant jo uniformos. Tada švilpis stengėsi nebepykti ir susikaupti,uždėjo dangtelį ir rankas ant jo, pradėjo skaičiuoti. Bet susikaupti jam nėjo, mintys vis nuskriedavo kitur. Tada suėmęs save nuo penkių pradėjo mintyse skaičiuoti Penki...
dešimt...penkiolika...dvidešimt du,...dvidešimt trys.
Suskaičiavo iki tiek kiek ir liepė mokytoja, tiksliai neprisiminė visko, todėl labai bijojo atidaryti dangti ir pamatyti nepavykusį darbą, o dar viską iš pradžių darė neatsakingai, todėl jam buvo kilusi mintis iš pamokos išeiti nepabaigus darbo.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Martin Grant »
“Sometimes you need to be alone. Not to be lonely, but to enjoy your free time being yourself.”

*

Neprisijungęs Martin Grant

  • VII kursas
  • *
  • 252
  • Taškai: 10
  • Lytis: Vyras
  • R
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #12 Prieš 1 metus »
Suskaičiavęs švilpis vis dar bijojo ir planai išeiti iš kabineto niekur nedingo, nes buvo įsitikinęs, kad jam tikrai nepavyko. Na, bet suprato, kad jis yra švilpis ir neterš švilpių vardo. Tad Martin'as drebančia širdimi atidarė dangtį, ir pamatė uolieną, bet ant jos tebuvo vienas simbolis ir tai nelabai aiškus jo akims. Jis suprato, kad jam trūko susikaupimo ir atidumo, o dar prisiminė, kad buvo be galo piktas ant šios pamokos ir į ją žiūrėjo kaip į senų bobučių tauškalus. Nežinodamas kaip išsisukti mintyse jis svarstė daug variantų. Ką gi man dabar daryti, vieno simbolio tikrai neužteks. Jis galvojo, kad vertėtų nemeluoti, bet taškų suma mažės, todėl iš karto į galvą atėjo mintis prikurti. Jis nusprendė, kad prikurs dar du simbolius ir tikėsis, kad mokytoja to nesupras. Jis išsiėmė daiktą panašų į uolieną ir vis dar mėgino rasti kažkokį ženklą ir užmatę įskilimą iš, kurio ėjo šviesa, o ta šviesa apšvietė lyg popieriaus lapą .Kas tai galėtų būti, gal paklausti mokytojos. Na švilpis nežinojo tiksliai ką tai reiškia, bet ir nenorėjo klausti. Tad pradėjo ant pergamento rašyti, kad jis matė įskilimą ir iš jo einančią šviesa ir dar tai, kad buvo daiktas panašus į pliusą ar į kepurė su pliusu. Jis tiksliai neįmatė kas ten buvo, bet rėmus matė. Na ir aišku prikūrė, kad dar matė žmogų padaryta lyg iš pagaliukų ir taurę krentančia ant jo. Kai jis pradėjo knygoje ieškoti ir žiūrėti ką tai reiškia, rado, bet tai buvo jo manymu nelogiška, todėl nebežinojo ką daryti. Tad nusprendė išbraukti jo prikurtą nesąmonę ir parašyti tiesą, kad ir kokia jo baigtis bus, nes tai ką reiškė kiekvienas daiktas buvo nelogiška. Jis parašė, kad tai rodoma ateitis. Nes kepurė su pliusu reiškė žiobarišką dalyką daktaro specialybę, o šviesa su įdubimu didžiulę sėkmę, nes lapas apšviestas buvo lyg diplomas. Jis pagalvojo , kad tos žiobariškos knygos, net pamokoje pradėjo rodytis, todėl jis labai sunerimo. Jis norėjo pamatyti daug daugiau, nes jį taip sudomino, bet jau buvo per vėlu. Na ir pamokai pasibaigus jis išėjo iš kabineto su begale klausimų galvoje nors pamokos pradžioje jis manė, kad tai tik paistalai.

« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Martin Grant »
“Sometimes you need to be alone. Not to be lonely, but to enjoy your free time being yourself.”

*

Avery Michel Streiker

Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #13 Prieš 1 metus »
Širdis nusirito į kulnus. Ji atliko tą ką reikėjo, tą ką profesorė sakė. Tai kodėl ji būtent mato tai? Korėtas, tačiau glotnus kaip obsidianas akmuo gulėjo prieš ją dubenėlyje. Ji....turėjo daug gyvenimų. Daug apsimetinėjo. Kodėl akmuo neparodė vienos iš jos gyvenimų praeičių, bet parodė būtent šią?
Širdis rodėsi tuoj sustos plakti. Nurimk. Nurimk. Įkvėpk ir iškvėpk. Štai taip.  Ying- Avery pro sukąstus dantis žvilgtelėjo į toliau sėdinčius hogiečius, po to vėl sugrįžo prie savo akmens.
Kodėl taip turėjo nutikti? Mergina atsargiau palietė akmenį. Ar...Būtent tą turėjo omenyje Paskirstymo kepurė? Būtent tai turėjo omenyje, kai ją paskyrė į Švilpynę?  Bet kodėl tada, ji visą laiką manė, kad ją turėsią sulaikyti švilpiai, bet ne kažkokia ateities būrimo pamoka?
Tamsiai rudos akys žvelgė į ženklus. Avery užmerkė akis. Jai gana nuo tų ženklų. Tačiau...Kaip?! Juk galėjo parodyti Ying, Raynos...Bet ko...! Bet ne...
Ant uolienos buvo įspaustas upėtakio, elnio, burtų lazdelės figūros.
Ne, ne, ne, ne, ne. Ji taip negali lengvai pasiduoti! Ji sumeluos, taip, sumeluos. Kažką prikurs, tegul toji indė supranta, kad ateities būrimas jai kaip tamsus miškas. Tegul žino, bet to ką pamatė...Nesurašys ant lapo. Nesurašys! Akys pradėjo drėgti.
Bet kodėl taip jai? Kaip ji sugebėjo prie to nusiristi? Kaip ji sugebėjo tokia tapti? Kaip?
Ying-Avery žinojo, kad yra daugiau ženklų. Praeitis buvo susipynusi į milžinišką mazgą, sunkiai beatskyrė kuris prisiminimas kam bepriklauso, bet tie trys...Buvo pakankamai ryškūs, kad Avery....

*

Neprisijungęs Žaneta Froz

  • V kursas
  • *
  • 175
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: Pirma AB pamoka visiems kursams | '19 žiema
« Atsakymas #14 Prieš 1 metus »
Lengviau atsikvėpė tiktais atvėrusi dangtelį ir pamačiusi keistai atrodančią uolieną. Nors iš pirmo žvilgsnio ženklų ant jos nepastebėjo, giliau įsigilinus būtu galima surasti vieną ar kitą. Mergina iš naujo uždarė dangtelį ir atsistojo eiti link lentynėlės pasiimti knygos. Grįžusi su senoka ateities būrimo knyga jau buvo kiek susipažinus vartydama puslapius. Na, o jau galutinai atsisėdus kibo į darbą. Pirmas ženklas kurį pamatė buvo tobulas apskritimas su suaižėjusiu vidumi. Tai tikriausiai būtų galima priskirti jos šeimos suirimui dingus mamai. O kalbant apie mamą, kitas ženklas yra panašus į sėdinčios katės siluetą. Nors katės simbolis simbolizuoja daug ką pirmas šovęs į galvą dabar buvo mamos dingimas, todėl taip ir užrašė. Apvertusi uolieną į kitą pusę pamatė susipynusias virves arba kaip knygoje parašyta - gyvates. Nors gyvatės atrodo ir gana pavojingai iš tikro jos reiškia vieningumą ir ypatingus santykius su ypatingu žmogumi, tai Žaneta iš karto parašė prie ateities skilties savo užrašuose. Na, o paskutinis ženklas kurį pastebėjo grifiukė buvo per uolienos kraštus einantys įtrūkimai kuria buvo per daug panašūs į vijoklius, kad tai būtų tiesiog paprasti įtrūkimai. Pagalvojusi, kad šitas ženklas reiškiantis tvirtą ir saugią fizinę ir emocinę būklę galėtų reikšti dabartį. Nors pilnai nesutiktu su šiuo teiginiu jį vis tiek parašė į užrašus.
“I keep wondering
how sad do I have to be
for someone to stop insisting
everything is going to be fine?”
― Courtney Peppernell, Pillow Thoughts