0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

II AB pamoka visiems kursams
« Prieš 1 metus »
  Rudens šešėliai jau buvo beveik pradingę, artinosi šaltoji, baltoji ir tylioji žiema. Šiauriniame bokšte teko apsilankyti apsirengus neprastus kailinukus ar du sluoksnius megztinių. Jaunasis profesorius užkurti židinio nenorėjo, nuotaikos nelabai tam turėjo. Prieš kelias savaitėles vėl pakeitė kabinetą, dabar jame vyravo profesorės Treloni kažkada buvusi tvarka: apvalūs stalai, išsidėstę itin keistai, dar daugiau keistenybių lentynose.
  Tamsiaodis dėliojo iš šono atrodo paprastus akmenėlius pagal tam tikrą tvarką, tai buvo runos. Dvidešimt keturios runos, trys šeimos, aštuonios runos kiekvienai. Apžiūrėjo kiekvieną gana atidžiai, nejautė jokios blogos, susiraukti verčiančios energijos. Sukrovė visus akmenukus į maišelius. Žvilgtelėjo į laikrodį, jau turėjo rinktis mokiniai ir pasigirsti varpo dūžis. Ir jie pradėjo rinktis. O vos tik pasigirdo pamokos pradžią skelbiantis garsas, Rafaelis atsistojo.
- Šiandien teorijos neklausinėsiu,- ant senos lentos užrašė pamokos temą: ,,Runos".- Runos yra skirstomos į tris šeimas: Frėjos, Hagalio ir Tijaus. Pirmosios šeimos deivė yra meilės, karo, geismo ir mirties; antroji šeima pavadinta - deivių sargo vardu, o trečioji - įstatymo, teisingumo, dangaus ir karo dievo. Kiekviena runa turi savo fonetinį atitikmenį, pavyzdžiui: Feoh yra raidė F, taip pat kiekviena runa turi ir reikšmę, o jūs šiandien ir aiškinsitės savo ištrauktų akmenėlių reikšmes.
  Tamsiaodis padėjo ant kiekvieno stalelio po maišelį su runomis. Ant lentos sutrumpintai pažymėjo, ką jau buvo kalbėjęs ir atsisuko į mokinius.
- Pirmų ir antrų kursų mokiniai, trauksite po vieną runą, o prieš tai garsiai pasakysite savo sugalvotą klausimą. Runos reikšmė ir bus atsakymas, beje, atkreipkite dėmesį į tai, ar runa atvresta, ar užversta, tai galioja visiems. Galit pradėt dirbti. Toliau, trečiųjų, ketvirtųjų ir penktųjų kursų mokiniai, trauksite tris runas, jas papurtysite ir mesite ant stalo, išdėliosite iš kairės į dešinę ta pačia tvarka kaip iškrito, pirmoji reikš praeitį, antroji - dabartį, o trečioji ir mums pati svarbiausia - ateitį. Šeštųjų ir septintųjų kursų mokiniai turės dėlioti dvylikos runų ratą. Supurtysite maišelį, iš jo išmesite dvylika runų ir jas sudėliosite prieš laikrodžio rodyklę, pirmoji runa simbolizuos kaip jums seksis sausį, antroji - vasarį ir taip toliau.
  Prometis apsižvalgė po kabinetą, keistai nužvelgė visus, pasitvarkė keistus afro plaukus ir sudribo kėdėje. Rašikliu pradėjo taisyti mokinių namų darbus, viena akimi stebėjo kaip šie dirba, o mintimis buvo nuklydęs į vakarą, kai gėrė jazminų arbatą su rudaplauke.

Bent trys praktikos postai. Runas išsirenkate patys, jų fonetinius atitikmenis ir visą kitą. Galite naudotis tiek savo žiniomis, tiek internetu, tiek klausti manęs. Sėkmės. 
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Emetas Rafaelis Prometis »

*

Kotonaka

Ats: II AB pamoka visiems kursams
« Atsakymas #1 Prieš 1 metus »
  Nors pilyje ir buvo stengiamasi palaikyti tinkamą mokiniams temperatūrą, bet matėsi, kad pastangos ėjo veltui - tik išeini kažkur iš savo koledžo teritorijos ir viskas, tu geriausiu atveju pasijunti atsiradus Sibire. Štai ir dabar, rudaplaukė užsimaukšlinusi ant savęs šiltą, mamos megztą megztinį, apsiaustą ir šaliką žingsniavo po truputėlį šiaurinio bokšto link. Dėl spalvų kontrasto - mat megztinis buvo baltas, apsiaustas juodas, o šalikas geltonas - žemaūgė septintakursė iš tolo priminė karališkąjį pingviną.
  Pagaliau pasiekusi kabinetą, jaunuolė nustebo pasikeitus interjerui, tačiau atsisėdo prie vieno iš tų apvalių stalų ir sudrebėjo. Reiks laiko, kol pripras prie to, kad čia šalčiau. O juk turėjo prisimint, kad bokšte visad šalčiau nei žemesniuose aukštuose. Mėlynos akys gaudė kiekviena Promečio judesį. Gaila, kad per pamokas negalima buvo gerti arbatos su juo kaip tai darė netolimą vakarą. Praktikos buvimas pirmiau už teoriją neliūdino, o gal net džiugino švilpę. Reikės dirbti, o darbo metu sušils ir galės vėliau kaip tikras pingvinas sėdėt patenkinta. Gavusi maišelį, jį pačiupinėjo. Pirštai, nulakuoti šį syk jau permatomu laku (negi ji vienintelė pasigriebė su savim į magijos pasaulį žiobarišką manikiūro rinkinį ir lakus?) užčiuopė akmenukus. Runos. Seniai Gaja girdėjo jas minint.
  Prisiminė skaičiusi, kad žodis "runa" susijęs su germanų kalbos šaknimi "ru", reiškiančiu paslaptį. O juk ir patį runų atsiradimą gaubia paslaptis. Vieni teigia, kad runos atsirado dabartinėje Vokietijoje prieš daugelį amžių, kiti yra įsitikinę, kad runas sugalvojo vikingai. Ir nežinia kuo tikėti, juk įrodymų nei vieni, nei kiti pateikti negali.
  Išklausiusi užduotį, Kasandra supurtė maišelį ir iš šio leido iškristi dvylikai runų. Netrukus jas pradėjo dėlioti taip kaip pasakė profesorius.

*

Kotonaka

Ats: II AB pamoka visiems kursams
« Atsakymas #2 Prieš 1 metus »
  Pirmoji švilpės rankose atsidūrė runa Wunjo. Džiaugsmo runa. Pastaroji buvo aštuntąja runa savo šeimoje. Buvo keista gauti būtent šią runą sausio mėnesiui, mat ji visad Gajai siejosi su prarastų jėgų atgavimu ir depresijos pažabojimu. Ir kokio velnio jai ta depresija reikalinga? Ji džiaugiasi gyvenimu ir nemato problemų, cha. Padėjusi runą teisingai, paėmė kitą. Tačiau mintys vis dar buvo apie Wunjo. Sausio mėnuo nenumaldomai artėjo ir tai pradėjo šiek tiek bauginti septyniolikmetę. Nesuk sau galvos, ateitis gali pakisti bet kuriuo momentu.
  Laikas buvo dėti antrąją runą. Tai buvo Dagaz. Dienos runa. Negi vasaris jaunuolės gyvenime pralėks kaip viena diena? Na, turbūt ne veltui trumpiausias metuose mėnuo. Tačiau ateities prognozės su šiomis dvejomis runomis nebuvo džiuginančios. Gal pavasario mėnesių runos pradžiugins septintakursę savomis prognozėmis. Trečioji, kovo mėnesio runa buvo Sowilu. Saulės ir sėkmės runa.

*

kablelis

Ats: II AB pamoka visiems kursams
« Atsakymas #3 Prieš 1 metus »
Ateities būrimas buvo pati nuobodžiausia pamoka visatoje. Dėl šios priežasties Stevie neketino ten rodytis. Deja, šios pamokos jau seniai nebuvo, o pavasarį laukė VSMT. Vadinasi, reikėjo bent apsimesti, kad bando kažką išmokti.
Laimei, nebuvo teorinės dalies. Grifė buvo tikra, kad būtų užmigusi. Runos? mintyse paklausė savęs ir prisiminė prieš keletą metų vykusią kerėjimo pamoką, per kurią berods irgi buvo šnekama apie runas. Stevie pasvajojo apie tai, kad dabar vyktų kerėjimas, o ne ateities būrimas. Deja, tai nebuvo įmanoma. Kad jau atėjo, teks darbuotis... Be galo sunkiai atsidususi mergina paėmė maišelį ir jį papurtė. Jautėsi be galo kvailai, bet ką ji. Jeigu jau profesorius liepia, matyt, reikia tą daryti...
Iš maišelio iškrito kažkiek runų. Stevie tingiai suskaičiavo. Vienuolika. Velnias... Mergina pradėjo kratyti maišelį, kad iškristų dar viena. Ilgą laiką niekaip nepavyko to padaryti. Green keiksnodama stipriai papurtė maišelį. Iškrito... Dar dvi runos. Grifė susiraukė: neįsivaizdavo, ką daryti dabar: juk turi per daug runų!

*

Neprisijungęs Dafydd Carwyn Llewellyn

  • Burtininkas
  • *****
  • 765
  • Lytis: Moteris
Ats: II AB pamoka visiems kursams
« Atsakymas #4 Prieš 1 metus »
Buvo šlykščiai šalta. Tiesiog neįtikėtinai šlykščiai šalta! O ir Mioną sutikti pamokose nebuvo taip paprasta. Tačiau Dafydd ir toliau atkakliai bandė. Šį kartą atėjo į ateities būrimo pamoką. Neplanavo mokytis, vis tiek ketino mesti šitą dalyką, kai tik galės. Turbūt šeštame kurse. Į kurį vylėsi pagaliau patekti.
Atėjęs į kabinetą Dafydd apstulbo: juk tai Emetas Rafaelis Prometis! Nuo kada jis profesoriauja? Klastuolis prisiminė matęs šį vyruką dar mokinio suole. Ir visai neseniai. Velsietis piktai išsišiepė. Ką gi, bus galima pasilinksminti.
Dafydd atsisėdo kuo arčiau lango. Kol mokiniai bruzdėjo, tyliai jį atidarė. Lauke, žinoma, buvo dar šalčiau, bet klastuolis sutiko kiek pakentėti. Jis net nepažiūrėjo į maišelį, kurį profesorius buvo padėjęs ant stalo. Juk akivaizdu, kad Llewellyn į pamoką atėjo ne to. Klastuolis neįtikėtinai kantriai laukė, kol viskas aprims ir geri vaikučiai pradės dirbti.
Galiausiai velsietis sulaukė šio palaimingo momento. Jis kuo tyliau atsistojo ir priėjo prie lango.
- Kas langą atidarė? - piktai ir garsiai paklausė ir kuo garsiau jį uždarė. Garsas buvo išties įspūdingas. Klastuolis, apsimesdamas, kad yra baisiai nepatenkintas, grįžo į savo vietą. Ir toliau nė nežiūrėjo į maišelį. Net nežinojo, kas jame yra. Dafydd pasidėjo galvą ant stalo ir susiruošė pasnausti.

*

Kotonaka

Ats: II AB pamoka visiems kursams
« Atsakymas #5 Prieš 1 metus »
  Padėjusi trečiąją runą, Gaja paėmė ketvirtąją. Rate jau gulėjo trys runos - Wunjo, Dagaz, Sowilu. Ketvirtąja buvo Ansuz. Išminties ir sumanumo runa. Subrendimo runa. Kasandra šyptelėjo. Ši runa jai visiškai netiko. Ji dar ilgai išliks naiviu vaiku.
  Penktoji runa - Gebo. Dovana. Bendros veiklos, sėkmės, apdovanojimo runa. Gegužės mėnuo, matyt kalba buvo apie mokyklos baigimą.
  Šeštoji runa - Ehwaz. Persikėlimas automobiliu ar lėktuvu. Negi ji birželio mėnesį išvyks kažkur iš namų? Net įsivaizduoti tokius dalykus buvo baisu. Namus palikti norėjosi mažiausiai. Rudaplaukė atsiduso ir padėjusi runą Ehwaz, paėmė liepos, septintojo mėnesio runą. Othila. Netikėtas paveldėjimas. Seneliai? Ne, to negali būti. Ji atsisakė tikėti tuo, kad senelių nebebus.
  Aštuntoji, rugpjūčio runa Laguz, reiškė jūrą, vandenį. Nuvyksiu prie jūros? Padėjo runą į vietą. Liko ruduo ir gruodžio mėnuo.

*

Kotonaka

Ats: II AB pamoka visiems kursams
« Atsakymas #6 Prieš 1 metus »
  Pajutusi į nugarą pučiantį šaltį, rudaplaukė susiraukusi apsižvalgė. Vėl klastuoliai kažką bandė iškrėsti. Tegul iššoka pro langą, bent gyvent ramiau bus pamąstė septyniolikmetė ir grįžo prie savo darbo. Ant stalo gulėjo dar keturios nesudėtos į ratą runos. Rugsėjis, spalis, lapkritis ir gruodis. Labiausiai Gaja bijojo gruodžiui iškrisiančios runos - jos gimtadienis iškart po kalėdų, ką likimas jai nori iškrėst šiemet?! Padėjo rugsėjo mėnesio runą. Raidho. Gyvenimo būdo pakeitimas. O juk tiesa, artėjantį rugsėjį ji jau nebevažiuos čionai, nebematys taip dažnai Elzės, Wrenos, Kajaus, Sofijos, Keito, Nikitos, Martino, Kupidono (kad ir koks šis šiknius bebūtų). Nukišusi šias mintis kažkur gilyn, į pasąmonės platybes, padėjo dešimtąją runą.
  Kenaz. Kūryba, išradimas. Gaja jau numanė ką tai galėjo reikšti. Ji visad mėgo rašyti - greičiausiai jai ateis galvon gera mintis ir ji pradės rašyti knygą. Mėlynakė nusišypsojo. Pastarosios runos buvo labiau džiuginančios nei ankstesnės. Lapkritis ir Gruodis. Gruodis ir Lapkritis. Dvi runos ir ji pabaigė darbą.
  Eihwaz. Problemų išsprendimas, išsisprendimas. Panašu, kad prieš švenčių mėnesį Amnetos gyvenimas pagerės. Runa gulė į reikiamą vietą.
 Jara. Paskutinioji iškritusi runa. Taikos ir laimės runa. To Gajai užteko. Padėjusi runą, mergina pažvelgė į Emetą.

Ats: II AB pamoka visiems kursams
« Atsakymas #7 Prieš 1 metus »
  Tamsiaodis stebėjo tiek dirbančius, tiek visiškai atsipūtusius mokinius. Jiems sekėsi visai neblogai, tik... Viena panelė, priklausanti grifiukams, sugebėjo išmesti viena runa daugiau. Didelė čia problema. Sarkastiški žodžiai nuskambėjo Promečio galvoje. Atsidusęs vaikinas priėjo prie Green'ų atžalos.
- Stebėk, jos niekada nekrenta vienu metu. Ši,- paėmė vieną akmenėlį nuo stalo.- Iškrito vėliausiai.
  Paprasčiausiai įdėjo runą į maišelį ir apleido merginos apvalųjį staliuką. Tokios jau buvo tos runos, dažnai klaidindavo tuos, kurie anksčiau nebuvo jomis ,,žaidę''. Tamsiosios akys nuklydo prie raudonplaukio klastuolio, kuri atidarė langą, o vėliau lyg niekur nieko jį uždarė pradėdamas kaltinti kitus. Keista šypsenėlė pasirodė veide. Ir ką gi aš čia matau... Tą, kuris visuomet viskuo nepatenkintas. Dafydd Llewellyn. Tamsiaodis paprasčiausiai praignoravo raudonplaukio norą būti pastebėtam dėl kvailų išsišokimų. Ir vėl. Tegu daro ką nori. Mostelėjęs lazdele susigrąžino savo runas nuo klastuolio stalo ant savojo. Tikėjo, jog klastuolis vis tiek nieko nežada daryti.
  Rafaelis priėjo prie beveik darbą baigusios Gajos, prisėdo priešais. Stebėjo jos veide besikeičiančias minas, menkai šyptelėjo. Jazminai. Vaikinuko minčių nepaliko vakaras su arbata ir žavia panele.
- Šaunuolė,- pagyrė jis merginą ir grįžo prie savojo stalo.
  Iškratė iš maišelio dvylika runų, juk neprošal ir pačiam sužinoti, kas jo laukia šiais metais. Thom,  Rit, Naut, Is, Aquizi, Dag. Susiraukęs Prometis sudėjo neigiamas runas iš eilės. Katastrofiškame minčių kratinyje susirado tą dieną, kai sužinojo apie keistus dalykus, vykstančius Hogvartse. Pažvelgė pro artimiausią langą, vienas lazdelės mostas ir visi langai buvo užverti didžiulėmis langinėmis bei užrakinti. Pusiau ispanas, pusiau airis dvejojančiu žvilgsniu nužvelgė visus mokinius.
- Iki pamokos liko dar keturiasdešimt penkios minutės. Iki to baigiate savo darbus ir galėsite eiti,- prabilo, stengdamasis nuslėpti menką paniką balse, kas jam puikiai pavyko.- Grįšite visi į savo bendruosius kambarius ir iki kitos pamokos, pagal šiandienos jūsų tvarkaraštį, nekišite savo nosių iš ten.
  Dar kartelį pažvelgė į ateitį pranašaujančias runas, papurtė galvą ir sumetė jas į maišelį.

Pamoką uždarysiu pirmadienio vakarą. Iki to galite pabaigti ar dar net pradėti praktikos darbą.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Emetas Rafaelis Prometis »

*

ShadyRa

Ats: II AB pamoka visiems kursams
« Atsakymas #8 Prieš 1 metus »
  Dvidešimt minučių Aeronas nuobodžiavo. Puikiai girdėjo užduotį tačiau jos daryti nesinorėjo. Ar reikėjo išvis minėti, kad jis nebuvo beveik visose pirmose pamokose? Dienyno vis tiek šioje keistoje mokykloje nebuvo, tėvams apie nelankymą niekas nepraneša. Ne mokykla, o rojus, tik Aeronui tas nerūpėjo. Alkūnėmis pasirėmęs smakrą stebėjo kaip dirba bendrakoledžė, kaip panikavo grifė ir kaip atidarė langą klastuolis. Opcė, linksmybės pamąstė juodaplaukis, bet prisijungti nesiteikė. Tingėjo. Jis ir taip teikėsi atsivilkti iš pirmo aukšto į bokštą. Rudos akys nukrypo į runų maišelį, esantį priešais. Užduotis skambėjo lengvai. Užduoti klausimą, ištraukti runą, perskaityti atsakymą. Pabandyti juk galima. Hm, ko gi paklaust?
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Aeron Desiderio Shaughnessy Hemker »

*

ShadyRa

Ats: II AB pamoka visiems kursams
« Atsakymas #9 Prieš 1 metus »
  Vaikinas pakratė maišelį, laikydamas jį taip, kad nei viena runa neiškristų. Vis svarstė kokį klausimą turėtų užduoti. Visi kiti, klasėje matomi veidai, buvo toli gražu ne pirmakursiai ar antrakursiai. Jis vienintelis turės garsiai užduoti savo klausimą. Nu kokio velnio? Likimas ką, dar pakankamai iš manęs neišsityčiojo? Rudaakis užsimerkė ir atsilošęs kėdėje pažiūrėjo į profesorių. Reikia sugalvoti tokį klausimą, kuris nebūtų per daug asmeniškas, bet būtų tiesiogiai susijęs su jo ateitimi. Kokį nors klausimą apie Hogvartsą ar mokslus čia. Kiek taškų šiemet gausiu? Ne. Kur praleisiu vasaros atostogas? Ne. Visi sugalvoti klausimai skambėjo kažkaip keistai ar kvailai. Velnio neštas ir pamestas ateities būrimas.

*

ShadyRa

Ats: II AB pamoka visiems kursams
« Atsakymas #10 Prieš 1 metus »
  "Eureka!" sušuktų pirmakursis, jei išvis žinotų šio žodžio istoriją. Penkiolika, o gal dvidešimt minučių, o iš tiesų penkias minutes Aeronas bandė sugalvoti kvailą klausimą apie ateitį. Vaikis jau pasigailėjo atėjęs į šią kvailą pamoką ir suprato, kad daugiau tokiose nuobodžiose pamokose dalyvauti visiškai nenori, o ir ateitis jam ne itin rūpėjo. Desiderijus gyveno šia diena ir negalvojo apie ateitį.
  Deja, pamoka buvo pamoka ir darbą reikėjo pabaigti, kai jis buvo pradėtas. Netrukus Shawnesiui šovė gera mintis. - Ar pereisiu į kitą kursą? - Paklausė ir ištraukė runą. Šioji buvo atversta. Negi visai klasei sekasi su atverstomis runomis? Wunjo? Džiaugsmo runa? Reiškia, kad aš pereisiu į kitą kursą? Okey. Darbas baigtas?