0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Žiemai artėjant prie pabaigos Matthew buvo vis labiau tikras: kitais mokslo metais jis ir kojos čia nekels. Galbūt bus kiek smalsu, kaip sekasi Dori, tačiau ji tėra eilinė mokinė. Dėl jos tikrai neverta grįžti į pragarą, vadinamą Hogvartso profesoriaus vieta. Reikia atkentėti dar keletą mėnesių, tuomet bus galima pamiršti apie šitos mokyklos egzistavimą. Ko čia grįžti, jeigu Deoiridh baigs mokslus? Tai buvo vienintelė priežastis, kodėl Turner vis dar kankinosi besirūpindamas šiltnamiu. Augalus herbologas tikrai mylėjo, bet Hogvartso šiltnamiai tapo kažkokia prakeikta vieta.
Ši pamoka nusimatė ne itin smagi. Visų pirma dėl to, kad reikėjo patikrinti, kiek mokiniai atsimena iš to, ką mokėsi šiais mokslo metais. Turint omenyje, kiek paaugliams rūpi mokslai (ir kažkodėl ypatingai herbologija), galima spėti, kad jie neprisimena nieko. Ir dar visi bus nepatenkinti, kad profesorius kažko klausia! Bet paklausti reikėjo. Artėjo mokslo metų pabaiga, kas reiškė ne tik egzaminus, bet ir svarbiausią šių metų pamoką - magiškųjų obelų vaisių skynimą ir apdorojimą.
Medeliai stovėjo šiltnamyje ir suteikė jam malonaus gyvumo. Ūgiu jie, žinoma, neprilygo įprastoms obelims, tačiau obuoliukai nusimatė nė kiek ne prastesni už tuos, kurie auga ant žiobariškų obelų. Matthew buvo beveik patenkintas. Kad ir kokia nesąmonė būtų profesoriaus darbas, matyti, kad mokinių auginami augalai yra vešlūs ir gražūs, buvo smagu. Daug smagiau nei matyti pačius mokinius, kurie pamažu pradėjo rinktis šiltnamyje. Matthew pasistengė apsimesti, kad yra geros nuotaikos, tačiau tai buvo pernelyg sunku. Labai nesinorėjo švaistyti laiko vedant šitą pamoką, bet nebuvo kur dėtis. Visai nereikia, kad direktorė pernelyg susidomėtų, ką Matthew veikia ar neveikia darbo metu. Geriau jau “ramiai” vesti pamokas ir tikėtis, kad po šių mokslo metų šiltnamis vis dar bus savo vietoje. Kas bus kitą rudenį, profesoriui visiškai nerūpėjo.
- Sveiki susirinkę į herbologijos pamoką, - nuobodulį beveik pavyko nuslėpti. Deja, tik beveik. - Kaip galite matyti, jūsų obelys jau visai netrukus bus pasiruošusios atiduoti savo vaisius, liko tik pora savaičių iki galėsime juos skinti. Norint tai atlikti tinkamai ir nesugadinti vaisių reikia prisiminti, kuo jie yra ypatingi. Apie tai kalbėjome teorinėse pamokose mokslo metų pradžioje. - Nors tai nereiškia, kad Jūs ką nors atsimenate. - Taigi pasakykite vieną magišką šių obelų savybę - kuo augalai yra naudingi?
Turner nutilo. Praktinėse pamokose teorijos paprastai nedarydavo, nes tai buvo tik laiko švaistymas. Kita vertus, leidus mokiniams pliurpti (ir nusišnekėti), galėdavo tylėti pats. Gal ne taip jau ir blogai.
Negirdimai atsidusęs profesorius nužvelgė mokinius tikėdamasis bent vieno kito teisingo atsakymo.

Obelys auga vazonuose ir yra 1-1.2 m aukščio (turėtų būti ~1.2, bet jeigu jūsų personažui nelabai sekėsi, bus mažesnės). Atsakymą (kuo augalai naudingi?) sugalvojate, tačiau RPG’iškai Matthew jį pateikė rudenį. Jeigu norite, kad jūsų veikėjas atsakymo neprisimintų (t.y. pasakytų neteisingą) palikite komentarą po postu: ((mano veikėjo atsakymas yra neteisingas)) ar parašykite man asmeniškai. Nuo to, jeigu pateiksite tinkamą atsakymą, realių taškų neprarasite, tad galite naudotis situacija veikėjui vystyti. Jeigu kas nors neaišku, drąsiai klauskite (geriausia rašyti į Dafydd personažą). Pamoką pratęsiu sekmadienį (sausio 9 d.) Tarp II ir III pamokų vykusios pamokos buvo praktinės, kurių metu rūpinotės savo obelinis, jas laistėte, tręšėte ir pan.]

*

Neprisijungęs Nelanna Light

  • Hilerė
  • ****
  • 345
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #1 Prieš 2 metus »
Strimgalviais atlėkusi į šiltnamį, Nelanna suskubo tikrinti, kaip atrodo jos magiška obelis ir kiek ji pasikeitė po paskutinio karto, kai ją lankė. Nesvarbu, kad vos vakar buvo atėjusi jos palaistyti, mergaitei vis tiek rūpėjo apžiūrėti, ar niekas nepasikeitė, ar vis dar jos medis atrodo gerai. Visą laiką taip kruopščiai juo rūpinusis, jai vis atrodė, kad kas nors gali pakenkti jos augalui. O gal jai pačiai. Būtent dėl šios priežasties ji kiekvieną laisvą akimirką grįždavo patikrinti, ar jos medžiui nieko nenutiko. Nelanna mėgo augalus, o dar labiau mėgo jų duodamus vaisius ir kitą naudą, kurią galima iš jų gauti. Tačiau iš kur tokia meilė augalams, ji ir pati nežinojo.
Apsidžiaugusi, kad jos magiška obelis liko nenukentėjusi, o ir atrodė gražiai, kuklia mergaitės nuomone, Nelanna nekantravo sulaukti profesoriaus patarimų, kaip toliau rūpintis šiuo medžiu. Jei nieko nepatars, teks eiti į biblioteką,, nusprendė mergaitė.
Profesoriui uždavus klausimą apie magiškos obels naudą, Nelanna nusprendė pasisakyti:
- Magiškos obelys turi įvairių naudingų savybių, jos dalis galima panaudoti įvairiai. Pavyzdžiui, obels lapai yra viena iš pralinksminimo eliksyro sudedamųjų dalių, - nedrąsiai pasakė mergaitė ir tikėjosi, kad gerai įsiminė, kokį eliksyrą profesorius minėjo ankstesnėje pamokoje. Tiesa, vieną dieną ji ir pati norėtų pagaminti šį eliksyrą ir tikriausiai tai buvo viena iš priežasčių, kodėl taip stengėsi išauginti gražią ir vešlią obelį.

*

Neprisijungęs Levanda Marchetti

  • VI kursas
  • *
  • 176
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #2 Prieš 2 metus »
Mergina vos vilko savo mieguistą kūną į pamoką. Jau kur kur, bet šiltnamiuose ji mažiausiai norėjo atsidurti. Tiesą pasakius, kol kas šiltnamių išvengti jai neblogai sekėsi: didžiąją dalį pamokų ji "netyčia" pramiegojo. Tačiau, iš mamos gavusi kiek nemalonų laišką, suprato, kad toliau herbologijos pamokų išvengti nepavyks. Deja, jos mama nepasimovė ant tokių išsisukinėjimų kaip "man beprotiškai skaudėjo pilvą" ir " netikėtai pasikeitė pamokų tvarkaraštis, o manęs apie tai niekas neinformavo". Vos tik ši sužinojo, kad jos dukra nebuvo daugiau nei pusėje herbologijos pamokų, iškėlė ultimatumą: jei Levanda nori naujo lagamino (mat pastarąjį sugadino siekėjas) turės lankyti visas pamokas be išimčių. Kadangi ji net sapnuoti pradėjo naujutėlį lagaminą, kvepiantį šviežiai apdirbta oda, nusprendė, kad visgi apsireikšti šiltnamiuose reikėtų.
Kišenėje nervingai spausdama stiklinį rutuliuką, ji bandė akimis susirasti Dori. Mat, jei Juzefas nuspręs dabar apsireikšti, tai vienintelis žmogus, galintis viską užglaistyti profesoriaus akivaizdoje, buvo trečiakursė kompanionė. Vos tik Marchetti akiratyje atsidūrė Mendel, mergina, nieko nesakiusi, atsistojo prie jos.
Profesorius uždavė teorinį klausimą, kurio atsakymas glūdėjo jos praleistose pamokose. Nuleidusi akis ji vylėsi, kad aplink merginą bus rankų miškas ir profesorius Turner jos nepaklaus. Žinoma, klastuolė neatmetė galimybės, kad mokytojas pastebėjo jos prastą lankomumą ir kaip tyčia užduos jai klausimą. Tokiu atveju, neliks nieko kito, kaip tik kažką numykti, mat neturėjo jokio žalio supratimo, kuo, dėl Merlino, tos obelys stebuklingos. Viskas, ką ji žinojo apie obelis ir obuolius buvo tai, kad obuolių pyragas - vienas iš jos mėgstamiausių.
“I never trust people with no appetite. It’s like they’re always holding something back on you.” — Haruki Murakami "Hard-Boiled Wonderland and the End of the World"

*

Neprisijungęs Meghan Natali Pritz

  • VII kursas
  • *
  • 281
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • If it's not my problem, I don't care.
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #3 Prieš 2 metus »
Kodėl Meghan stovėjo šiltnamyje, buvo Merlino ordino vertas klausimas. Deja, į jį niekas negalėjo atsakyti. Tačiau vienas iš motyvų buvo Matthew. Tai yra, jo kraujo gadinimas. Švilpiukė žinojo, kad profesorius jos itin nemėgsta (ir tai nebuvo vienpusiai jausmai), tad, keršydama už prarastus taškus, nusprendė lankytis pamokose ir savo egzistencija gadinti profesoriaus gyvenimą. Nors, jo gyvenimas ir taip buvo nemažai sugadintas, tad neaišku, kaip Meg jį gali dar pabloginti. Kita vertus, viskas yra įmanoma.
Dėl visų šventųjų! Ir čia teorija! Nu kiek galima? Toks jausmas, visi profesoriai susimokė prieš mokinius ir nusprendė vargšų vaikų gyvenimus paversti dar didesniu košmaru.
Bet, kad jau atsivilko į šį laiko švaistymą, teko atsakyti į klausimą. Ar bent jau pamėginti tai padaryti, nes Meghan neprisiminė jokio fakto apie tas obelis, nors mokėsi jau pakankamai ilgai.
- Obels sėklos turi migdomųjų savybių. - labai savimi pasitikinčiu tonu pareiškė mergaitė, nors net neįsivaizdavo, ar tai tiesa. - Paragavus šių sėklų ir neišgėrus priešnuodžio, galima užmigti amžiams. O pačios sėklos gali būti naudojamos migdomiesiems ar nuskausminamiesiems eliksyrams. Tik, aišku, sumaišytos su nukenksminamomis medžiagomis, kad nepakenktų eliksyro išgėrusiam burtininkui.
Sapnuot nesapnavau, kad gyvenime stovėsiu herbologijos pamokoj ir užtikrintu tonu sakysiu atsakymus, kuriuos sugalvojau prieš tris sekundes... Kur aš dar nusirisiu?
Tačiau, kad ir kaip ten bebūtų, atsakymas pasakytas, tad kol kas bus galima atsipūsti. Kol kas.
Some things never change.


*

Neprisijungęs Henrieta Poter

  • VI kursas
  • *
  • 274
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Visur gerai, bet namie geriausia.
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #4 Prieš 2 metus »
  Henrieta ir vėl dalyvavo Herbologijos pamokoje. Grifė mėgo leisti laiką su augalais, nors nebūtų galėjusi paaiškinti kodėl. Mergina augalus mėgo dar būdama maža, tačiau tuomet visas pomėgis buvo paprastas gėlyčių skynimas ir panašiai. Labiausiai augalais domėtis trečiakursė ėmė antrame kurse ir tai tapo Poter hobiu. Todėl trylikametė stengėsi nepraleisti herbologijos pamokų, per kurias buvo galima šio to išmokti apie augalus.
  Atėjusi į šiltnamį, Henrieta patraukė savo augalo link ir ėmė tyrinėti jau virš metro užaugusią obelį. Praėjusią pamoką, kai reikėjo rūpintis augalais, obelis dar vos siekė metrą. Toks greitas augalo augimas tik patvirtino profesoriaus, pirmos pamokos metu, pasakytą teiginį, kad ši obelis gali užaugti per kiek daugiau nei per pusmetį. Ir trečiakursė nekantravo, kol bus galima nurinkti obuolius.
  Profesoriui uždavus teorinį klausimą, Henrieta dar kurį laiką pagalvojo ir pakėlė ranką.
- Viena iš magiškosios obelies naudingųjų savybių yra tą, kad jos vedami obuoliai gali padėti atsipalaiduoti, nes juose esančios sėklos perleidžia labai menką dalį savo galios obuoliams. - tarė Poter.
Ji tikėjosi, kad atsakymas teisingas ir pavyks uždirbti taškų Grifų Gūžtai, bei užtikrinti teorinių pamokų metu įgytas žinias.
"Net tamsiausiu metu galima būti laimingu, tik svarbu nepamiršti įsijungti šviesą.” – Albas Persifalis Valfrikas Brajanas Dumbldoras

*

Neprisijungęs Nikolė Parker

  • VII kursas
  • *
  • 236
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Noriu gyventi, o ne egzistuoti
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #5 Prieš 2 metus »
     Kadangi depresijos atsikratyta, dabar privalu sudalyvauti visose pamokose. Jei Nikolė praleis bent vieną... Ne, ji negali praleisti, kad ir kokia šiandien būtų subjurusi nuotaika. Jau ir taip velnias žmogaus pavidalu pasidarbavo šiandien nuodų ir vaistų pamokoje, tikėkimės šiltnamiuose nėra jos mėgstamiausia vieta, nes Nikolė tiesiog privalėjo nueiti į herbologijos pamoką, tačiau jeigu tenai ir vėl sutiktų velnią žmogaus pavidalu... Tikriausiai lėktų kiaurai stiklines šiltnamio sienas iš tenais. Kad ir kaip ten būtų, vildamasi, jog velnio žmogaus pavidalu Nikolė nesutiks, rožinių plaukų savininkė jau stovėjo šiltnamyje - pirmą kartą šiais mokslo metais. Tik įžengus pro duris žvilgsnį iškart patraukė susodintos obelys, iš pažiūros, bent jau Nikolei, primenančios žiobariškąsias. Nejau jie visus metus augino obelis, o dabar aš neturėsiu savosios?.. Ėmė panikuoti Parker, tačiau nebuvo kada - iš karto prabilo profesorius Turner, kurį metamorfmagė jau seniai bematė. Jam prapliurpus (laimei, nedaug) ir uždavus klausimą Nikolė, vis dėl to, rado laiko panikuoti - ji jugi nesilankė ankstesnėse pamokose, kai buvo pateiktas atsakymas! Panika kaip reikiant užvirė, kai artėjo penktakursės eilė atsakinėti. Visa laimė, kad penkiolikmetė sugalvojo būda išvengti būtent savęs barimo: pakeitusi išvaizdą į kažkokio žemo antrakursio berniuko raudonais garbanotais plaukais iš Švilpynės, kurį kartą buvo užmačiusi Didžiojoje salėje, Nikolė buvo pasiruošusi atskinėti - jeigu ir atsakys neteisingai, tai numuš taškus tam berniukui ir jo koledžui - Švilpynei -, o ne Nikolei ir areštą paskirs ne jai, o kaip anas švilpiukas, nieko nenutuokdamas apie areštą, neateis jo atlikti... Tai vėl klius ne Nikolei.
     - Taigi... Magiškosios obelys, jos magiškos... Magiškos, nes jų... Kaip ten jie?.. Jų vaisiai, - bandė kurti Nikolė. - Jų vaisiai... Vaisiai, jų suvalgiusiam asmeniui suteikia riboto laiko auksinę išmintį! Tai reiškia, kad ribotą laiko tarpą... Tris valandas! Tris valandas suteikia tam žmogui visas pasaulio žinias ir jis žino atsakymus į kiekvieną klausimą.

[Tegu Nikolė atsako neteisingai.]
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 2 metus sukūrė Nikolė Parker »
Vieną dieną aš priversiu svogūnus verkti


*

Neprisijungęs Zoey Richter

  • VII kursas
  • *
  • 186
  • Taškai:
  • Kartais visko baigimas geriau nei kančia
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #6 Prieš 2 metus »
Zoey sėdėjo Herbologijos pamokoje. Jie ir toliau kalbėjo apie obelis, kurios jai nebuvo labai įdomios. Ji tikėjosi, kad šioje pamokoje jie mokysis apie kokį nors įdomesnį augalą. Bet gal profesorius minėjo, kad šį sezoną dirbsime su vienu augalu? pagalvojo mergina susimąstydama. O jei ji susimovė? Ir vėl? Ji visada sugeba tik susimauti ir nieko daugiau. Richter tiesiog buvo nieko verta ir niekam nenaudinga bei nereikalinga. Violetinplaukė tyliai atsiduso būtent dėl šios priežasties.
Jai bemąstant pasigirdo profesoriaus klausimas apie obelų vaisių nauda. Mergina ėmė įtemptai mąstė. Tikėjosi prisiminti kažką apie obelis. Galiausiai prisiminė faktą apie jas.
- Magiškųjų obelų vaisių sultys turi labai stiprių gydydomųjų savybių. Gydo nuo retų odos ligų, - tarė Zoey. Labai tikėjosi, kad jos atsakymas bus teisingas.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 2 metus sukūrė Zoey Richter »

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #7 Prieš 2 metus »
Ko gero, labiausiai bet kurį mokytoją ar profesorių kamuojantis klausimas yra toks: ar mokiniai ką nors išmoksta per jo pamokas ar užsiėmimus? Būtent apie tai ir galvojo Matthew ir jau gailėjosi uždavęs kvailą teorinį klausimą. Argi reikia daugiau įrodymų, kad jaunimas per jo pamokas galvoja apie bet ką kita, tik ne herbologiją? Bet ką gi - klausimas užduotas, o jo autoriui tenka kentėti.
Vis dėlto iš pradžių viskas atrodė ne taip jau ir blogai. Trys mokinės pasisakė teisingai, tik, deja, nė viena iš jų nebuvo iš Klastūnyno. Tarsi tau nors kiek rūpi tavo koledžas sarkastiškai pašiepė pats save profesorius. Ir netrukus suprato apsidžiaugęs per anksti. Išgirdęs Parker atsakymą sunkų atodūsį sulaikė, bet kai nusišnekėjo ir Richter, nebeištvėrė.
- Parker, Richter, į egzaminą galite neiti. Penktakursės, o šitaip nusišnekate? Parker, ar tau atrodo, kad pasaulyje yra kas nors, kas gali suteikti žinojimą į bet kurį klausimą? O tau, Richter, atrodo, viską reikia sakyti atvirkščiai. Kelis kartus pabrėžiau, kad obuolių sultys yra siaubingai kenksmingos! Dar išgirsiu tokius nusišnekėjimus, gausite areštą. Light, Pritz ir Poter, jūsų atsakymai teisingi.
Vis dėlto nuotaika jau buvo subjurusi. Noras vesti pamoką išnyko kaip dūmas, ir Turner kokią minutę stovėjo susiraukęs ir nieko nesakė. Kodėl jis turėtų čia kankintis? Ak taip, kad direktorė pernelyg nesusidomėtų, kad vyksta herbologijos pamokose priminė sau profesorius ir dar kartą atsiduso.
- Šiandien ruošime savo obelis derliaus nuėmimui. Tiems, kurių obelys nesiekia nė šimto dešimties centimetrų ūgio, pranešu, kad jūsų lauks papildoma pamoka. Ir nesiraukykit! Reikėjo dirbti visus mokslo metus.
Turner su kuo nuoširdžiausiu nepasitenkinimu nužvelgė mažesnių obelų savininkus. Ir kodėl jis visa tai pradėjo?..
- Norint, kad obuoliai užaugtų sveiki ir turėtų visas magiškas savybes, obelims reikia specialios priežiūros. Augalus maždaug iki pusės kamieno reikia apkasti šviežiomis žemėmis. Jeigu manote, kad smirdėjo tos, į kurias sėjote sėklas, labai klystate. Kai atidarysiu dėžę su naujomis žemėmis, sužinosite, ką išties reiškia smarvė. Taip pat jos turi bjaurią savybę neatsiplauti. Dėl to jeigu neturite pirštinių, galite tiesiog keliauti į koledžo bendrąjį kambarį, nes paprasčiausiai negalėsite dirbti. Tai padarę turėsite apvynioti šakas specialia medžiaga. Ji yra labai lipni, tad būkite atsargūs. Taip pat jeigu per ilgai laikysite ją arti veido, viduje esančios medžiagos sukels svaigulį ir galimus atminties sutrikimus. Nežaiskite! Apvyniojate visas šakas. Jeigu pamatysiu, kad mėtote medžiagą į kitus mokinius, prisiekiu, neteksite visų įmanomų taškų ir sėdėsite arešto iki pat palaimingo laiko, kada baigsite Hogvartsą. Kai apvyniosite šakas, dar kartą palaistykite augalus, laistytuvai stovi prie įėjimo.
Matthew ranka parodė, kur reikia rasti visas reikiamas priemones ir dar kartą atsiduso. Jau nebesitikėjo, kad viskas gali baigtis gražiai. Argi taip kada nors būna?.. Žvelgė į mokinius ir ramiai (?) laukė, kada jie pradės dirbti eilinį kartą susimaus.

[Papildomos pamokos RPG'iškai nebus, bet jeigu norite, galite laikyti, kad jūsų obelis yra nedidelė, tad tą pamoką turėsite. Jeigu iki šiol dar nebuvote nė vienoje pamokoje, apsimeskite, kad buvote, arba aiškiai parašykite, kad atėjote pirmą kartą (tokiu atveju paimkite vieną iš atsarginių augalų). Jeigu kas nors neaišku ar reikia Matthew įsikišimo, parašykite asmeniškai (geriau į Dafydd char'ą ar DC). Chaosas herbologijos pamokose kaip ir visada laukiamas. Bent trys praktikos postai, pamoką uždarysiu sausio 20 d.]

*

Neprisijungęs Dori Mendel

  • *****
  • 1771
  • Lytis: Moteris
  • Pasiūlyk RPG
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #8 Prieš 2 metus »
Dori stovėjo herbologijos šiltnamyje ir praktiškai smiginėjo, nes pabudo vidury nakties sapnuodama kažkokią nesąmonę, o po jos nepavyko užmigti. Sapnavo, jog Deoiridh yra jos sesuo, o Matthew - tėtis. Sapnas buvo toks suknistai tikroviškas, ir kodėl būtent šiandien turėjo būti herbologijos pamoka? Trylikmetei buvo siaubingai sunku susikaupti, nes ji vėpsojo į profesorių, o mintyse ūžė tikrai ne obelys ir jų magiškosios savybės.
Netikėtai prie Dori priėjo Levanda ir trečiakursė šyptelėjo. Draugė šiek tiek padėjo nutolinti mintis nuo to, kaip žaliaplaukė gali įsivaizduoti, kad jos tėtis yra kerėti nemokantis burtininkas.
- Kas pasirodė, - šyptelėjo Mendel, mat Marchetti herbologijoje nematė jau kurį laiką.
Kol kiti mokiniai atsakinėjo į klausimą, Dori galvoje skraidė paukšteliai, ir galiausiai Turner kažką aprėkė, kažkam skyrė taškų, bei pasakė, ką šiandien reikės daryti. Dori dūsavo - šiandien buvo tikrai ne jos diena, ir tikrai skirta ne darbui, ne obeliai. Tą augalą Mendel tikrai stengėsi auginti. Jos pirminį, puoselėtą ir mylėtą, sugadino tos pabaisos Alrisos gyvūlys, todėl mergaitei teko pasirūpinti atsarginiu. Atsarginį augalą klastuolė irgi mylėjo. Nespėjusi jo patręšti per chaosu virtusią pamoką Dori kartu su Alanu ne pamokos metu šiltnamiuose dirbo su augalais. Bet šiandien, o siaube... bet šiandien... tikrai be galo sunku susikaupti.
- Ką jis ten sakė? - su kvaila išraiška veide paklausė Dori Levandos. - Apkasti ką? Kamieną?
Dori atsakingai užsimovė pirštines, mat be jų jau herbologijoje buvo atpratusi dirbti, nebent to reikalaudavo pamokos užduotis. Ir pajuto tiesiog siaubingą dvoką.
- Dėl sodo nykštukų, kas čia do smarvė! - suriko garsiai ir ėmė žiaukčioti.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 2 metus sukūrė Dori Mendel »

*

Neprisijungęs Alanas Senkleris

  • Magizoologas
  • *****
  • 1023
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #9 Prieš 2 metus »
Alanas stypsojo prie savo vazono ir svajojo. Per teoriją nė neketino praverti burnos. O kam veltui plepėti? Augalai ir jis niekada nederėjo. O be to Senkleris prisiminė pirmąją pamoką, kai išvis nesiklausė ką pasakoja Profesorius. Tada tūnojo kažkur šiltnamio kertėje ir mąstė apie mamą. Kuri, dabar jau sugrįžo namo ir stojosi ant kojų.
Pagaliau teorija praėjo ir atėjo metas imtis darbo. Keista, bet Alano obelis išaugo iki reikiamo dydžio. Kažkada, jo kambaryje neišgyvendavo jokios gėlės, kurias ten pastatydavo mama. O čia obelis... Keista...
Jis užsimovė pirštines. Ir pradėjo delsti. Artintis prie to siaubingo dvoko šaltinio nenorėjo nė kiek. Jei jau čia toks kvapas, tai kas bus, kai prieisiu arčiau? Geriausia būtų sprukti į gryną orą.

*

Neprisijungęs Henrieta Poter

  • VI kursas
  • *
  • 274
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Visur gerai, bet namie geriausia.
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #10 Prieš 2 metus »
  Henrieta klausėsi kitų mokinių atsakymų ir laukė praktikos pradžios. Profesoriui pradėjus vertinti mokinių atsakymus, grifė šyptelėjo buvo smagu uždirbti taškų Grifų Gūžtai, tačiau aplenkti Klastūnyną liko vis mažiau vilčių. Atrodė, kad dėl pirmos vietos stengėsi tik ji ir Melody. Gal kitiemet daugiau grifų pasistengs dėl metų taurės?
  Profesoriui Turner pasakojant apie praktikos darbą, Henrieta iš karto išsitraukė iš kuprinės pirštines, be kurių į herbologijos pamokos nebeidavo, nes dažnai reikėdavo dirbti su žemėmis ir kitokiomis masėmis ar kirmėlėmis. Profesoriui nutilus, Henrieta patraukė žemių link.
  Vos tik buvo atidengtos žemės, Henrieta susiraukė ir nusuko veidą nuo smarvės. Ir kas sugalvojo, kad magiškosioms obelims prižiūrėti būtinai reikia dirbti su tokiomis smarvės bombomis? Grifė akimirką norėjo pulti iš šiltnamio, kur nors nebuvo tos nelemtos smarvės, tačiau praktiką atlikti reikėjo, tad prisiartinusi prie žemių trylikametė užsimovė pirštines ir ėmė semti žemes, iš karto dėdama jas į vazoną su jos obelimi. 
"Net tamsiausiu metu galima būti laimingu, tik svarbu nepamiršti įsijungti šviesą.” – Albas Persifalis Valfrikas Brajanas Dumbldoras

*

Neprisijungęs Levanda Marchetti

  • VI kursas
  • *
  • 176
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #11 Prieš 2 metus »
- Nelabai turiu pasirinkimo, - tarstelėjo tamsiaplaukei, kai ši parodė nustebimą Levandos apsireiškimu šiltnamiuose.
Klastuolė kiek sunerimo, išgirdusi, jog jai reikės lankyti papildomas pamokas, dėl to, kad jos obelis siekė tik kokį pusmetrį, jei ne mažiau. Negana to, jog ji buvo itin nuskurusi, ant šakų kabojo tik keli lapai ir tie buvo veikiau geltoni, nei žali. Ji buvo įsitikinusi, jog koledžo vadovas pasirūpina obelimis mokinių, kurie nelanko pamokų, tačiau, žinoma, tokios jos spėlionės buvo itin naivios. Jos sodinukas dabar iliustravo ne tik lankomumą, bet ir merginos nuotaiką.
Knaisiodamasi raudonoje makaulėje ir ieškodama kokio burto, kuris dirbtinai užaugintų jos obelį, išgirdo šalimais stovinčios klastuolės klausimą. Levanda nustebo, kai Dori jos pasiteiravo, ką postringavo profesorius. Dažniausiai Marchetti būna ta, kuri amžinai klausinėja: "Ką dabar daryt?"
- Na, reikia užpilti naujų žemių, o tada apvynioti šakas kažkokia specialia medžiaga, - kiek užsikirsdama bandė atsakyti.
Susiradusi senas kažkieno paliktas pirštines ji apkasė kamieną. Žemių smarvė tirai buvo "nepakartojama". Nors mergina visą laiką buvo viena ranka užsikimšusi nosį, kvapas lengvai surado kelią į jos šnerves ir kutendamas jas tarsi perspėjo, kad jei taip ir toliau, maistas merginos pilve ilgai neužsilaikys.
Atsistojusi per gerą metrą nuo savo obels, kuri vis dar dvokė naujomis žemėmis, klastuolė bandė įžvelgti nors kažkokį sveikos obels ženklą. Tačiau, kuo įdėmiau į jį vėpsojo, tuo labiau įsitikino, jog tas stagaras jos vazone net nenusipelnė "medžio" vardo, ką jau kalbėti apie "obelį". Nieko nelaukusi ji pasitraukė kiek atokėliau ir atrėmė vazoną į šiltnamio sieną. Nutaisiusi savo velos plauko lazdelę sumurmėjo:
- Engorgio.
Tačiau, tas stagaras vazone pradėjo taip stiebtis į viršų, jog akimirksniu pasiekė šiltnamio stogą. Žinoma, viskas tuo nesibaigė. Stiebas su tais pačiais keliais gelsvais lapais, lyg niekur nieko, prasiskverbė pro stogo stiklą. Ant žemės pažiro kelios smulkios šukės.
- Dori! - sušuko raudonplaukė, užkėlusi galvą į viršų ir pradėjusi kaip reikiant gailėtis savo veiksmų.
“I never trust people with no appetite. It’s like they’re always holding something back on you.” — Haruki Murakami "Hard-Boiled Wonderland and the End of the World"

*

Neprisijungęs Meghan Natali Pritz

  • VII kursas
  • *
  • 281
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • If it's not my problem, I don't care.
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #12 Prieš 2 metus »
Meghan kartais pasvajodavo, kaip būtų gerai viską užmiršti ir tiesiog pradėti gyvenimą iš naujo. Žinoma, ji suprato, kad tai buvo neįmanoma. Negali pradėti visko iš naujo, kad ir kaip norėtum. Herbologija buvo ne išimtis. Norėjosi pradėti darbą iš naujo ir nebūti sugadinus savo obels. Tačiau, net jei taip ir būtų įmanoma, ir arkliui aišku, kad Meg tikrai nesiimtų išgyventi tokį pragarą dar kartą. Beje, minėtoji obelis dabar stovėjo priešais švilpiukę ir labai aiškiai rodė, kad neišaugo tiek, kiek turėjo. Ji nebuvo pati žemiausia, tačiau nebuvo ir tokio aukščio, kokio turėjo. Matyt, trąšų sukeitimas vietomis jai nelabai patiko. Na ką darysi, visko gyvenime pasitaiko. Ir iš vis, kas ta obelis galvoja esanti? Kodėl Meghan turėtų apie ją šokinėti ir prižiūrėti, kai obelis tikrai nešokinės taip apie mergaitę? Kur pasaulyje teisybė? Aišku, jos nėra.
Dar vienas įrodymas aukščiau esančiam teiginiui - žemių smarvė. Na kodėl, kodėl jos turi taip dvokti? Negana to, kad ta obelis reikalauja priežiūros kaip koks išlepęs vaikas, tai dar ir pasirenka kuo sudėtingesnę priežiūrą. Nemanau, kad žemių kokybė labai nukentėtų, jei jos taip nedvoktų...Iš tiesų, kvapas rietė nosį. Tačiau vėlgi, nieko nepadarysi, teko dirbti.
Stengdamasi kuo ilgiau sulaikyti kvėpavimą, švilpiukė apdėjo obels kamieną žemėmis. Tegu ji tik pabando dabar neduoti gerų vaisių. Prisiekiu, savom rankom nukirsiu, nereiks nė magijos.
Kaip jau tikriausiai pastebėjote, Meghan pastaruoju metu darėsi vis labiau nervuota ir nepatenkinta pasauliu. Kodėl taip buvo iš tiesų, galima tik spėlioti, nors, manau, yra vienas žodis, kuris realiai galėtų būti atsakymas. Ir tas žodis yra gyvenimas. Taip, čia telpa visos prasmės. Net ir tos, kurios neturi tilpti. Na, bet vėlgi - gyvenimas. Taip jau yra.
Rudaplaukei befilosofuojant apie gyvenimo prasmes ir sąvokas, ji net nepastebėjo, kaip dailiai apdėjo žemes apie kamieną. Dabar reikėjo judėti toliau. Visa bėda - ji nelabai teprisiminė kaip. Po labai įtemptų ir ilgiausių žmonijos istorijoje trijų sekundžių, mergaitė prisiminė, kad dabar reikia apvynioti obels šakas kažkokia specialia medžiaga, tad tiesiu taikymu nukeliavo jos pasiimti. Kuo greičiau baigs darbą ir atsikratys tos obelies, tuo geriau.
Some things never change.


*

Neprisijungęs Dori Mendel

  • *****
  • 1771
  • Lytis: Moteris
  • Pasiūlyk RPG
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #13 Prieš 2 metus »
Dori linktelėjo Levandai taip atsidėkodama už priminimą, ką reikia daryti. Atsakingai užsimovusi pirštines trylikmetė paėmė dvokiančių žemių ir pradėjo apkasinėti jomis kamieną.
- Žinai, aš tikriausiai daugiau niekada nevalgysių obuolių, - paslėpusi nosį po aukšta apykakle tarė draugei. - Kažkurią pamoką į vazoną kišome kirmėles, o dabar šita smarvė.
Tačiau atlikti darbą teisingai klastuolė norėjo, todėl galiausiai įsidirbo ir susitelkė į obelį. Bet staiga Mendel išgirdo trakštelėjimą, o šalia jos nukrito kelios stiklo šukės. Atsisukusi į Marchetti ir jos milžinišką stagarą Dori aiktelėjo. Penktakursės obels kamienas stiebėsi į dangų. Raudonplaukė kaip ir prašė pagalbos. Kodėl dabar? Kodėl čia? Dėl ko beveik kiekviena herbologijos pamoka turi virsti kažkokia katastrofa? Šiuo metu trečiakursė stengėsi ir atsakingai mokytis herbologijos, ir ir neprisidėti prie šiltnamių siaubimo. Todėl kažkuri dalis jos viduje siūlė jai nešti kudašių nuo Levandos ir būti kuo atokiau vykstant tokiems dalykams. Bet juk Dori negalėjo palikti Levandos bėdoje, ar ne? Juk jos draugės?
Mendel išsitraukė lazdelę ir nutaikė ją į Marchetti galiūną.
- Finite... Kaip ten... Finite...
O, Alanas.
- Incantatenium!
Negana to, kad žaliaplaukė pamiršo burtažodį ir ne taip jį ištarė, tai dar ir užsivėpsojo į tolėliau esantį Alaną, kuris, regis, nebuvo labai patenkintas šiandienos užduotimi. Iš Dori burtų lazdelės pokštelėjo kelios rožinės spalvos kibirkštys ir vietoj to, kad jos sustabdytų Levandos medžio augimą, ėmė šaudyti kur papuola. Kadangi lazdelė tapo nerami, o mergaitė jos tikrai nelaikė tvirtai, ši išsprūdo iš rankų ir sukosi ant žemės vis dar spjaudydamasi kibirkštimis. Tos kibirkštys šaudė bet kur: į kitus mokinius bei jų augalus, lentynas, sienas. Jos nebuvo labai galingos, tačiau to užteko, kad keli vazonai skiltų, kad iš sienos imtų rūkti dūmai. Dori šokinėjo šalia savo lazdelės ir bandė ją paimti, tačiau nepavyko, mat per vieną iš bandymų vos pati negavo toks kibiršties į akį.
- Profesoriau, aš netyčia! - suriko Dori. - Aš tikrai netyčia!
Trečiakursę jau ėmė apimti panika, nes lazdelė kibirkščiuoti nesiliovė ir jos nepavyko paimti. Atmintyje šmėžavo prisiminimai iš atostogų, kaip Doeiridh ir Matthew jai padovanojo šūsnį drabužių ir batų, kaip kartu su herbologu jie keliavo į Londoną. Dėl išrinktojo Poterio, Dori šį kartą tikrai nenorėjo paversti šiltnamio griuvėsiais.
- Darykit kas nors kažką! - šaukė klastuolė.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 2 metus sukūrė Dori Mendel »

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #14 Prieš 2 metus »
Kokias tris sekundes buvo ramu, ir profesorius spėjo apsidžiaugti. Mintyse jau dėliojo kitų mokslo metų pamokų planą. Jos, žinoma, visos bus teorinės. Laimei, netrukus prisiminė kitą rudenį į šitą mokyklą negrįšiąs, tad buvo galima savęs tokiais sudėtingais uždaviniais nevarginti. Ne, geriau pagalvoti apie… Kad ir apie tai, kad po kiek daugiau nei keturiu mėnesių šis pragaras visam gyvenimui bus baigtas.
Šiltnamyje sklandė smarvė, kas leido spėti, kad mokiniai išties dirba. Tai stebino, bet Turner neketino kištis į jų reikalus. Obelys auga, vaisiai bus tikrai neblogi, tad buvo galima pasidžiaugti. Ne per daug, aišku, kad netyčia negrįžtų noras tęsti profesoriaus darbą.
Nespėjo Matthew ne tik per daug, bet ir iš viso pasidžiaugti. Nespėjo netgi prakeikti visų mokinių, kai kažkieno obelis pradėjo augti nenormaliu greičiu. Buvo daugiau nei akivaizdu, ką tas vaikas pridirbo. Turner įsiuto. Jau norėjo prieiti prie įvykio kaltininkės ir gerai ją aprėkti, bet nespėjo: netoli tos vietos pradėjo vykti dar didesnis chaosas. Atrodė, kad viena lazdelė išprotėjo. O jos savininkė buvo… Dori Mendel? Profesorius atsiduso ir sparčiu žingsniu priėjo prie klastuolių.
- Merchetti! Dabar pat keliauji į koledžo bendrąjį kambarį! Jeigu nori ir toliau lankyti herbologiją, atneši man raštišką direktorės leidimą prašymą čia rodytis! Kiek galima?! Visus mokslo metus nieko neveikei, nesivarginai net rodytis šiltnamyje, o dabar staiga pamatei, kad obelis per maža?! Lauk iš čia! Na, o Mendel… - Kur dingo ta linksma mergaitė, kurią aš įleidau į savo namus? karštligiškai klausinėjo savęs profesorius. Buvo nesmagu suprasti, kad ta išties nebloga mergaitė su draugėmis pasidaro šitokia laukinė. - Jeigu nepastebėjai, per herbologijos pamokas lazdelių dažniausiai nereikia. Net nebandai kitą kartą į šiltnamį neštis to daikto. Jeigu pasitaikys pamoka, kurioje kerėsime, pranešiu iš anksto. Ar viskas aišku?
Klausimas buvo užduotas griežtu tonu, bet žvilgsnis nebuvo piktas. Turner nuoširdžiai bandė suprasti, kokia musė įkanda Dori per kiekvieną herbologijos pamoką. O atrodė, kad Deoiridh yra sunkus vaikas…
Nužvelgęs šiltnamį pamatė Pritz ir susinervino. Ji, tiesa, nieko nepadarė. Kol kas. Vis tik juodaplaukis nebuvo pripratęs matyti švilpės dirbančios, tad kurį laiką akylai ją stebėjo. Nutaręs nenuleisti akių iki pat pamokos pabaigos trumpam atsisuko į Dori.
- Nuramini savo išprotėjusią lazdelę ir atiduodi ją man. Atgausi po pamokos. Geriau padaryk tą gražiuoju, - vis dar griežtu tonu kalbėjo profesorius ir dar kartą atsidusęs grįžo į savo vietą. Ak, kaip nuoširdžiai jis nekentė šito darbo…