0 Nariai ir 2 Svečiai peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Deoiridh vis dar mokėsi mokykloje. Vieneri metai, ir viskas bus su šita mokykla bus baigta. Arba Matthew pildydamas paraišką ir toliau dirbti Hogvartse buvo girtas.
Tokie buvo du vieninteliai bent kiek logiški paaiškinimai, kodėl Matthew Turner ir toliau “dirbo” burtų ir kerėjimo mokykloje. Na, darbu tai pavadinti, ko gero, būtų sunku, tačiau jis ir toliau galėjo save vadinti herbologijos profesoriumi ir Klastūnyno vadovu.
Kad ir kokios būtų priežastys, dabar juodaplaukis stovėjo šiltnamyje ir laukė, kada čia susirinks mokiniai. Tiesą pasakius, visiškai to nelaukė, nes iš jų nieko gero tikėtis nereikia. Prfesorius labai nuoširdžiai vylėsi, kad Meghan Natali Pritz ir Dori Mendel baigė Hogvartsą. Arba nusprendė į mokyklą negrįžti. Arba tiesiog išnyko. Kitaip sakant, jis labai tikėjosi, kad šiais metais pamokos bus bent kiek ramesnės. Žinoma, jau seniai buvo aišku, kad tokios viltys labai mėgsta sudužti į šipulius. Vis dėlto Matthew vylėsi.
Pagaliau pradėjus rinktis vaikams Turner sunkiai atsiduso. Tiesa, jau dvi dienas neišgėrė nė lašo, o tai galėjo reikšti tik viena: ši pamoka bus nuostabiai rami ir tyli. Viskas seksis tiesiog puikiai. Toks variantas šioje mokykloje įmanomas, ar ne? Na, ko gero, ne, bet svajoti niekas nedraudžia. Taigi dabar profesorius svajojo apie tai, kaip mokiniai kažkur išnyksta, o jis gali ramiai pasikviesti Rafaelį ir nueiti kartu išgerti. Seniai jau besilankė Kiauliasodyje…
Deja, šiai svajonei išsipildyti nebuvo lemta. Mokiniai ir toliau stypsojo šiltnamyje, kas privertė profesorių bjauriai susiraukti. Jeigu vaikai ir pamatys, tai Turner visiškai nerūpėjo. Jie vis tiek nebus kuo nors patenkinti. Kodėl tuomet profesorius turi apsimesti, kad yra laimingas ir patenkintas gyvenimu?
Taigi šis nelaimingas ir nepatenkintas gyvenimu profesorius atsisuko į mokinukus ir kelias akimirkas svarstęs nutarė nė nesistengti nusišypsoti. Kam to reikia? Vis tiek niekas nuo to nepasidarys nė per nago juodymą laimingesnis. Bent jau jis pats. O vaikų laimė profesoriui visiškai nerūpėjo.
- Labas rytas, - galiausiai prasižiojo profesorius, pamiršęs, kad šios dienos herbologijos pamoka yra po pietų. Tokioms nesąmonėms kaip jo vardas jis neketino švaistyti laiko. Buvo galima pereiti tiesiai prie pamokos temos, kurią profesorius, tiesa, siaubingai tingėjo aiškinti. - Šiais metais dirbsime su vienu augalu, todėl labai rekomenduoju tvarkingai lankyti pamokas. Kas to nedarys, egzamine nelaukiamas. Nematau prasmės švaistyti jūsų ar savo laiką. O pradėsime šiandien nuo teorinės pamokos dalies. Ir galite čia nesiraukyti. Ne monologų kalbėti čia atėjau. Taigi pasakykite, kokius žinote žiobariškus vaisius ar uogas, kurie turi ir magiškąsias atmainas? Jeigu norite uždirbti savo koledžui maksimumą taškų, pasakykite ir pasirinkto vaisiaus ar uogos magiškąją savybę. Pasakau iš karto: apie daržoves nekalbėkite, kitaip gausite areštą.
Žinoma, Matthew kuo puikiausiai žinojo, kad arešto už tokius menkniekius neskirs - dar papildomai gaišti laiką su šitais mažvaikiais? Tai jau ne. Tą laiką galima praleisti daug prasmingiau, pavyzdžiui, išgerti taurę ar dvi vyno.

[Manau, klausimas aiškus. Vaisius/uogas imkite realius, tačiau magišką savybę išgalvokite. Jeigu norite paerzinti Matthew, galite imti ir kitokius augalus (daržoves, gėles ir t.t.), bet už tai taškų negausite. Pamoką pratęsiu gruodžio 5 d. vakare. Iki atsiras mano postas galite drąsiai rašyti. Jeigu kas neaišku, PM.]

*

Neprisijungęs Dori Mendel

  • *****
  • 1771
  • Lytis: Moteris
  • Pasiūlyk RPG
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #1 Prieš 2 metus »
Buvo rugsėjo mėnesio popietė. Dvi klastuolės, Dori ir Levanda, stovėjo prie stalo šiltnamyje. Dori apsidairė. Ji akimis ieškojo Meg, tačiau mokinių buvo tiek daug, kad bent jau kol kas draugės nematė. Prisiminimuose sušmėžavo visos išdaigos, antrame kurse kartu su ja iškrėstos Matthew. Ar profesorius to nusipelnė? Dabar mergaitei atrodė, kad ne, bet pagalvojus apie papildomą pamoką, kurioje Dori buvo praeitais metais, Mendel vis tik nieko nesigailėjo.
Tačiau šiandien trylikmetei rūpėjo ne išdaigos. Apskirtai, tam nebebuvo nuotaikos. Ar kada nors dar bus? Į šitą klausimą Dori atsakyti negalėjo net pati sau. Akivaizdžiai klastuolė buvo kitokia. Iš veido dingęs tas entuziazmas, azartas. Dabar šiltnamy stovėjo susiraukusi paauglė, kamuojama kažkokių niekam nežinomų minčių. Vienos mintys, žinoma, buvo apie tėvus, svarstymą Magijos Ministerijoje ir galvojimą, kas bus toliau. Kitos mintys - apie krameblijas. Sukiodama pirštais auskarą antakyje, Dori ėmė dairytis po lentynas, esančias šiltnamyje.
- Kol kas nieko nepašaus į tą augalą nematau, - tyliai tarė Levandai. - Įsivažiavus pamokai reikės prasitrinti pro lentynas. Galbūt ten kur nors slėpsis krameblija?
Trečiakursė pažvelgė į Matthew. Šis atrodė stebėtinai žvaliai. Tačiau jam dabar buvo rytas. Veikiausiai tai reiškė, kad jis vakar gėrė. Bet kodėl tada nebuvo pagiringas? Gal todėl, kad naudojo krameblijas, svarstė. Taip, jau kas kas, bet Matthew šitą augalą tikrai kur nors turės! Tada spoksodama į Turner Dori pagalvojo dar ir apie tai, ar profesorius žinojo, ko vasarą prisidirbo Mendel. Juk vis tik jis yra Klastūnyno vadovas. Taigi, Dori turės būti dar atsargesnė nei įprastai, kai bandys nukniaukti krameblijų lapų. Žinoma, jeigu augalą išvis ras.
Dori išgirdo teorinį klausimą. Paprastai Matthew jį retai užduodavo, todėl klastuolei iškart suspurdo širdis ir mintyse ėmė suktis atsakymas. Ji taip norėjo uždirbti savo koledžui taškų!
- Mėlynės! - garsiai sušuko pakėlusi ranką tamsiaplaukė. - Žiobarai mėlyniauja miškuose ir neretai prisirenka magiškų uogų patys to nežinodami. Magiškoji mėlynė nuo žiobariškos skiriasi tik tuo, kad kur nors ant savęs turi mikroskopinį juodą taškelį, kurio niekas nepastebi, nebent imtų nagrinėti uogą padidinamuoju stiklu. Na, arba patikrintų kerais. Magiškoji mėlynė turi vieną labai gerą savybę. Ji nepaprastai gerina atmintį. Šiuo metu žiobarai net atlieka tem tikrus klinikinius tyrimus, kurie turėtų padėti suprasti mėlynių poveikį žmogaus organizmui, tačiau nieko doro ištirti neišeina, mat vieni valgo paprastas mėlynes, kiti valgo magiškąsias, ir iš tų tyrimų gaunasi šnipštas, - Dori sukikeno.
Mendel buvo vasarai pasiėmusi vieną knygą iš bibliotekos apie maistą. Kadangi daug įprastų magams dalykų jai dar buvo mįslė, na, kas susiję su burtininkių buitimi, tai tamsiaplaukė bandė slapčia tuos dalykus aiškintis. Ten ji rado visą skyrių apie mėlynes ir patiekalų su mėlynėmis receptus. Tai jai labai įsiminė, nes pasirodė juokinga, kad žiobarai nesusigaudo, kas vyksta. Dabar Dori nežinojo, ar kalbėti toliau, ką ji žino, ar užsičiaupti. Vis tik dar norėjo šį bei tą pridurti.
- Tiek paprastų, tiek magiškųjų mėlynių krūmai gali būti išsibarstę bet kaip ir net tame pačiame miške galima rasti ir tokių, ir tokių krūmų, - toliau tęsė mergaitė. - Burtininkams magiškų mėlynių poveikis atminčiai nėra toks stiprus, kaip žiobarams, bet magiškųjų mėlynių lapai naudojami įvairiems eliksyrams, susijusiems su atminties gerinimu. Tačiau nepamenu, kokie ten tiksliai eliksyrai. Beje, - prisiminė, - dar buvo parašyta, kad iš magiškųjų mėlynių gaunasi švelnaus skonio, tačiau itin daug laipsnių turintis vynas, - tai sakydama įdėmiai bandė išskaityti reakciją Matthew veide. - Aš skaičiau knygą, profesoriau, - tarsi norėdama pasididžiuoti, kad kažką sužinojo, kas yra susiję su augalais, pasakė herbologui.
Dori veidas šiek tiek pagyvėjo.

*

medeina11

Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #2 Prieš 2 metus »
Gloria blogai nusiteikusi sėdėjo karštame šiltnamį ir klausė savęs kodėl Herbologija turi būtinai būti šiltnamyje. Būtų šimtą kartų geriau jausti gaivų ir šaltą orą negu prakaituoti šiltnamyje. Mergaitės mintis nutraukė profesorio balsas kuris keistai uždavė teorinį klausimą. Per vasarą profesorio smegenys pasikeitė ? Sutrikusi savęs paklausė antrakursė ir pradėjo galvoti kaip reikėtų atsakyti į klausimą. Praeitais metais ruošiantis egzaminams rudaplaukė buvo skaičiusi knygą apie žiobariškus augalus turinčius magiškų savybių. Tik gaila tuomet ji nieko negalėjo prisiminti nors ir kaip bandė. Jau atrodė, kad viskas teks pasiduoti, bet staiga varniukė išgirdo Dori atsakymą kuris jai padėjo prisiminti.
- Vynuogės, o tiksliau tariant be sieklės žaliosios vynuogės. Jų išvaizda ir skonis ne kiek nesiskiria nuo paprastų. Tik tai jos yra mirtinai nuodingos, bet kokia ligą sergančiam žmogui. O vaikams iki 3 metų padeda augti, lavinti proto ir kalbos įgūdžius bei pastiprina regėjimą ir klausą. Taip pat  jos šiek tiek padeda vaikams iki 7 metų, bet jau mažiau,- laisvai be jokios pauzės pasakė jaunoji Mechel.
Tikiuosi profesoriui tiks.

*

Neprisijungęs Meghan Natali Pritz

  • VII kursas
  • *
  • 281
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • If it's not my problem, I don't care.
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #3 Prieš 2 metus »
Palyginti šilta rugsėjo popietė nedžiugino mergaitės, stovinčios šiltnamyje. Daug geriau būtų buvęs iki kaulų prasismelkiantis šaltis ar pūga už lango. Tačiau, deja, Meghan neturėjo galios valdyti orus, tad teko tenkintis tuo, kas buvo.
Profesoriui prabilus švilpiukė pakėlė į jį akis ir pabandė susitelkti. Ne itin kas gavosi, tačiau ką darysi. Po vasaros Meg vis sunkiau sekėsi susikoncentruoti į aplinkinių žodžius ar veiksmus. Tačiau mergaitė nenorėjo būti išmesta iš mokyklos, tad neliko nieko kito, kaip tik eiti į pamokas ir stengtis įtikti profesoriams.
Matthew atrodė, kad ir kaip bebūtų keista, blaivus. Ir tikrai nesidžiaugė matydamas mokinius. Tai kokio velnio atsivilkai profesoriauti? Mes irgi nė kiek nesidžiaugiame matydami tavo snukį. Tad gal padarytum sau ir visiems paslaugą ir nebevestum pamokų?
Teorijos klausimas pasirodė keistai lengvas. Juk net vaikas galėtų atsakyti į jį. Mergaitė išklausė Dori ir kažkokios varnės žodžius ir tada prabilo pati.
- Avietės. - ramiai tarė, net nesivargindama pakelti rankos ar kitaip parodyti norą atsakinėti. Kaip gali rodyti tai, ko nėra? Meghan atsakinėjo tik iš pareigos. - Žiobariškąsias avietes galite surasti tiek prie jų namų, tiek miškuose, tačiau magiškosios avietės auga tik prie kalnų. Jų savybė yra ta, kad suvalgius šių aviečių, žmogus žemėja. Proporcija yra 3:1, tai yra, suvalgius tris avietes sumažėji vienu centimetru. Ir atitinkamai toliau. Kadangi šias avietes sunkoka rasti, žiobarai retai sumažėja, tačiau visko pasitaiko. O burtininkų pasaulyje šios avietės yra naudojamos kaip priešnuodis prieš augimo kerus ar eliksyrus. O kadangi šias avietes sunkoka surasti ir atskirti, nes atrodo lygiai kaip pat, kaip paprastosios, jos burtininkų pasaulyje yra labai vertingos.
Nebeturėdama ką daugiau pridurti, švilpiukė nutilo. Turėtų pakakti. Tik pabandyk neduoti man taškų. Aš dar nepamiršau praeitų metų. O jeigu ką, aš galiu šiuos padaryti dar baisesnius tau nei praeiti.
Some things never change.


*

Neprisijungęs Melody Moondragon

  • IV kursas
  • *
  • 141
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Gyvenk dabartimi, ne praeitimi
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #4 Prieš 2 metus »
  Melodė pirmąsyk atsidūrė šiltnamyje, esančiame visai netoli pilies. Ne kartą teko praeiti pro šį šiltnamį, tačiau visad eidavo ir praeidavo, į šį nė nepažvelgusi. Nors Hogvartse buvo jau nebe naujokė, praėjusiais metais kažkodėl nė nesiteikė pasirodyti herbologijos pamokose. Pirmakursę tuomet ko gero labiau traukė nuotykiai, apylinkių tyrinėjimai ir su kerėjimu susijusios pamokos. O žiobarotyra ar herbologija tuomet naujokei tikrai nekvepėjo nuotykiais ar magija.
  Vos įėjus, grifės akis patraukė įvairiausi neregėti augalai. Šiltnamyje buvo kur kas tvankiau ir karščiau, nei lauke, nors vasara jau seniai nebekvepėjo. Vardan Beveik Begalvio Niko, kurių galų dabar turi būti šilta?! Jau geriau visiškai peršlapti lietuje, paskęsti sniege ar klausytis griaudėjimų, bei stebėti žaibais raižomą dangų, nei kęsti karštį tvankiame šiltnamyje su tokia daugybe mokinių. Šiltnamis išties buvo grūste prigrūstas mokinių, kas antrakursę šiek tiek erzino. Jai tikrai nebuvo prie širdies dideli susibūrimai, oro trūkumas ar šalimais esančiojo juntamas kvėpavimas. Bet visas erzinančias mintis gan greitai nutraukė profesoriaus balsas. Mokiniai vienas po kito atsakinėjo į teorinį klausimą. Ir nors grifė be galo troško uždirbti Grifų Gūžtai taškų, jokios geros mintys nešovė į galvą. Galiausiai šiaip ne taip surezgusi atsakimą pakėlė ranką ir vienas po kito išpiškino žodžius:
-Vyšnios. Pats magiškosios vyšnios medis užauga kone dvigubai aukštesnis, nei žiobariškųjų, tačiau pačių uogų ant augalo subręsta trigubai mažiau. Magiškoji vyšnių atmaina yra palyginus retai aptinkama, todėl ir už pačias uogas pakloti galeonų reikia tikrai nemažai,- pagaliau leido sau atsikvėpti, o tuomet tesė pasakojimą. Šias žinias įgyjo dar būdama visai maža, iš įvairiausių pasakų jauniesiems burtininkams ir raganaitėms. – Šių vyšnių skonis yra kiek saldesnis nei žiobariškųjų, o suvalgius bent vieną tokią vyšnią, balsas akimirksniu paplonėja ir tampa panašus į burunduko.
  Pastarieji žodžiai privertė grifiukę šyptelti.
-Tačiau žinoma, poveikis trumpalaikis. Bet dažnai ir dideliais kiekiais vartojant magiškąsias vyšnias, balsas gali ir nebegrįžti į savo ankstesnę formą. Taip pat šių uogų uogienė yra vienintelis burtininkams žinomas vaistas nuo pasiutligės.
  Nors profesorius leido minėti tiek uogas, tiek vaisius, Melodė netruko ilgai suvokti, jog dauguma pasirinko kalbėti būtent apie uogas (kaip, kad ir ji pati). Geriau susimąsčiusi įsitikino, kad jokių vaisių turinčių magišką atmainą nežino. O gal tokių ir nėra? Tuomet apsigręžė ir prasibrovusi vėl patogiau įsitaisė kiek atokiau nuo profesoriaus- mokinių sangrūzdžio centro. Tikiuosi, kad pavyko bent kažkiek uždirbti taškų Grifų Gūžtai, o tai tikrai nenoriu, kad grifai vėl liktų paskutiniai...
"Vardan beveik begalvio Niko!"

*

Neprisijungęs Henrieta Poter

  • VI kursas
  • *
  • 274
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Visur gerai, bet namie geriausia.
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #5 Prieš 2 metus »
  Henrieta stovėjo šiltnamyje ir degė nekantrumu. Herbologijos pamokos buvo mėgstamiausios grifės pamokos. Tačiau kodėl taip buvo mergina atsakyti nebūtų galėjusi. Nebūtų galima sakyti, kad trečiakursei sekėsi šis mokslas. Taip pat ir profesorius galėtų būti geresnis. Tačiau šios pamokos Poter kažkuo traukė labiau nei kitos. Tad pastebėjusi tvarkaraštyje herbologijos pamoką, su džiaugsmu per silpną lietutį ir spalvotus lapus atskubėjo į šiltnamį.
  Profesoriui Turner pradėjus pamoką, Henrieta sutelkė visą dėmesį į tai ką jis pasakojo. Be to, kad grifė mėgo herbologijos pamokas, mergina norėjo uždirbti savo koledžui taškų ir nors vienerius metus pasidžiaugti laimėjus metų taurę.
  Žinia apie teoriją, Poter kiek nustebino. Tačiau tai pamoką padarė kiek įvairesnę. Teorijos klausimas buvo lengvas ir grifės galvoje ėmė kilti magiškų uogų pavadinimai. Tačiau skambant mokinių atsakymams mergina tylėjo ir stengėsi prisiminti nors vieną magišką vaisių.
  Staiga Henrieta prisiminė kaip jos mama kepdavo pyragus su magišku persimonu, prieš kokį nors svarbų susitikimą ar panašų renginį, nes šis magiškas vaisius padėdavo sutelkti dėmesį. Be to, buvo nepaprastai skanus.
  Poter ranka pati šovė į orą ir grifė nelaukdama kvietimo išpyškino:
- Žinau žiobarų vaisių persimonų magišką atmaina. Nuo žiobariško, magiškasis persimonas skiriasi savo spalva, mat žiobariški persimonai yra oranžiniai, o magiskieji - rausvi. Be to magiški persimonai yra žymiai didesni už žiobarų. Šis magiškas augalas yra naudojamas dėmesio sutelkimui, tad yra tinkamas naudoti prieš pamokas ar svarbius susitikimus.
  Grifė nutilo. Trečiakursė buvo patenkinta savo atsakymu ir tikėjosi, kad profesoriui Turner taip pat atrodys tinkamas. Beliko laukti praktikos. 
"Net tamsiausiu metu galima būti laimingu, tik svarbu nepamiršti įsijungti šviesą.” – Albas Persifalis Valfrikas Brajanas Dumbldoras

*

Neprisijungęs Vėtrūnė Kristė de Leighi

  • Magiškųjų gyvūnų priežiūros profesorė
  • *
  • 220
  • Kas nusprendžia, kas yra „teisinga“?
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #6 Prieš 2 metus »
[Nihalos asmenybė]

     Šiandien Nihala kažkodėl pabudo Klastūnyno koledžo miegamajame! Ten kilo tokia sumaištis, kai Nihala pradėjo ant visų rėkauti, ko ji ne savo koledže - Varno Nage. Iš vis, pasiutimas! Ir be to, blogiausia buvo tai, kad ji nė neprisiminė kaip tenai atsidūrė... KAIP? Ir visa ta ryto sumaištis baisiai sugadino Nihalos nuotaiką, nes, po galais, kas nesusinervins kai pabus ne savo koledžo miegamajame ir dar nė neprimins, kad tenai užmigo?
     Nepaisant to, kad rytas buvo, atsiprašant, sušiktas, popiet Nihala jau buvo beveik viską pamiršusi ir po skanių pietų žvilgtelėjusi į tvarkaraštį užklaususi Varno Nago mokinės, kokia kita pamoka, ji jau tūnojo šiltnamyje.
     Visa laimė, kad Nihala gan gerai mokėjo anglų kalbą, nes šiandien profesorius labai daug prapliurpė. Žinoma, vis dar liko neaiškumų, nes jugi per kelis mėnesius naujos kalbos neiškalsi iki pašaknų, o šiaip, Nihalos pažanga jau didelė, jai ypatingai gerai sekėsi mokantis anglų kalbą.
     Kiek dvejodama, nes nežinojo visų žodžių angliškai, kuriuos norėjo pasakyti, išlaukusi kol prakalbės bendramoksliai, trumpaplaukė pakėlė ranką, o tada išbėrė žodžius, tik deja, trečdalis jų buvo gimtosios Nihalos kalbos, kuria kalbėdavo Panamoje.
     - Žinau apie magiškuosius arbūzus. Gerai nepamenu, lygtais apie juos pasakojo Ilvermono profesorius vienas... Iš išvaizdos jie labai primena žiobariškuosius arbūzus, - bandė atkurti iš atminties prisiminimus. - Tiesa, man nelabai patiko jų skirtumas nuo žiobariškos versijos - jų turimos sėklos sukelia haliucinacijas.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 2 metus sukūrė Vėtrūnė Kristė de Leighi »

*

Neprisijungęs Levanda Marchetti

  • VI kursas
  • *
  • 176
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #7 Prieš 2 metus »
Levanda vis trypčiojo stovėdama prie kompanionės, kuri atrodė kiek ramesnė, nei ji. Mergina dairėsi po šiltnamį, vildamasi, jog suras kažką bent jau panašaus į kremabliją, tačiau čia buvo tiek visokio šlamšto, jog augalo, neturinčio jokių ryškių žiedų, ir su žiburiu nerasi. Lentynose į įvairių formų ir dydžių vazonėlius buvo prisodinta krūva, menkai vienas nuo kito išsiskiriančių augalų. Nors vieni buvo didesni, o kiti mažesni, tačiau visi turėjo žalius lapus, kurie susiliejo į vieną bendrą masę. Levanda nuoširdžiai nesuprato, kaip pats profesorius atskiria visus sodinukus. Po gerų penkių minučių, atidžiai tyrinėdama lentyną priešais, ji nusprendė, jog Herbologe nei už ką nebus. Jau geriau sėdėti pasikasus po popieriais, kaip kad darė jos brolis, ir šešias valandas per dieną bukai spoksoti į juodas smulkias raideles ir skaičiukus. Net jei profesorius ir turi kokią nedidelę kremabliją, ji, turbūt, bus nugrūsta į atokiausią šiltnamio kampą.
Klastuolė dar labiau pradėjo panikuoti, mat jos neapleido mintis, jog tokio reto ir ne itin naudingo augalo Hogvartse iš vis nėra. Tačiau, Mendel prakalbus tyliu, bet tvirtu balsu, penkiolikmetė kiek nurimo:
- Tu teisi, kai prasidės praktika, išnaršysim visas lentynas, - kiek entuziastingiau tarstelėjo Levanda.
Raudonplaukei niekaip nesisekė susikaupti, tad ji neišgirdo profesoriaus klausimo. Šiaip, mergina nebūtų į tai kreipusi dėmesio ir tiesiog, nuleista galva pastoviniavusi, kol dėmesio trokštantys hogvartsiečiai pasisakys, tačiau šį kartą viskas buvo kitaip. Ji tarsi jautė kažkokią būtinybę atsakyti, kad sukeltų pavyzdingos mokinės įvaizdį. Gal ji jautėsi kalta, jog bando paslapčia nugvelbti prakeiktą augalą? O gal pasijautė nesmagiai stovėdama prie, kaip visad, sklandžiai dėstančios savo žinias Dori? Mat Levandai net akys išsprogo išgirdus tokį ilgą ir išsamų trečiakursės atsakymą. Kad ir kaip ten bebūtų, ji jautė pareigą, bent jau kažką pablevyzgavoti, o kadangi nieko nežinojo, bandė pasitelkti vaizduotę ir, kaip jos mama sakydavo, "gyvenimišką išmintį". Palaukusi, kol kiti mokiniai pasidalins savo žiniomis apie uogas, ir įsitikinusi, jog bent jau apytiksliai suvokė, ko klausė profesorius, pakėlusi ranką išpyškino:
- Aš esu girdėjusi apie žiobariškų ananasų atmainą. Magiškas ananasas buvo dažnai dovanojamas burtininkų, kurie norėdavo iš kitų išpešti naudos ar paprašyti paslaugos. Šis vaisius, tinkamai paruoštas, jį valgantįjį priverčia sutikti su viskuo, ką ananasą padovanojęs žmogus sako. Kitaip tariant, iš pažiūros į žiobarų cukruotą ananasą panašus vaisius, padeda burtininkams palenkti kitus į savo pusę, - Levanda vylėsi, jog labai nenuklydo į lankas ir neapsikvailino prieš profesorių.
Merginos dešinysis klubas pradėjo maloniai šilti. Iš pat pradžių, galvojo, kad tai kažkoks antrakursių pokštas. Mat mergina iš patirties žinojo, kad niekas kitas taip nelinkęs krėsti išdaigų, kaip antrakursiai, jau sugebantys nulaikyti burtų lazdelę ir ištroškę kraujo. Šią mintį persmelkė dar blogesnė: ji pagalvojo, kad apsišlapino iš nenumalštančio nerimo. Tad išsigandusi ir apsičiupinėjusi, įkišo ranką į kišenę, kur sugriebė įkaitusį stiklo rutuliuką. Po šimts Merlinų! Tik ne dabar... Net nežinau, kas blogiau, dabar vėl žaibais besišlaistantis stiklo kamuoliukas, ar apšlapintos kelnės! Raudonplaukė, apsidairiusi, ar niekas nežiūri, išsitraukė kamuoliuką iš kišenės gilumos ir gerai jį apžiūrėjo. Šis atrodė, taip, kaip visad, tačiau vis nenustojo kaisti. Galų gale pasidarė toks karštas, kad klastuolė nenulaikė jo rankose.
- Dori, mano stiklo kamuoliukas nežmoniškai karštas, - timptelėjo už rankovės kompanionę ir subambėjo nesavu balsu. Vis dar nenuleisdama išsigandusio šunyčio akių nuo tamsiaplaukės, vylėsi, jog ši galės kuo pagelbėti.
“I never trust people with no appetite. It’s like they’re always holding something back on you.” — Haruki Murakami "Hard-Boiled Wonderland and the End of the World"

*

Neprisijungęs Andrew Link Grey Vilson

  • II kursas
  • *
  • 49
  • Taškai:
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #8 Prieš 2 metus »
Dar vienas sezonas-dar viena pamoka. Džeimsui nepavyko pereiti dar kartą pirmo kurso, bet šis metai lemtingi Džeimsas pasistengs jog jį perkeltu jam jau tikrai buvo pabode sedėti ta pačiam kurse. Vaikinas Hogvartse pasiilgo daug ko, jo gero draugo Mulungu kuris nebepasirodė mokykloje jau pakankamai seniai ir vienos geriausiu kerėjimo profesoriu Sabrinos Spellman jis ją mėgo nes profesorė berniukui davė saldainių kurie buvo patys skaniausi. Prasidėjus pamokai Džeimsas prisiminė tą kvailą burti nemokantį profesoriu kaip jį čia priemė atgal?kodėl? visa tai buvo paslaptis į tai atsakymo Džeimsas neturėjo. Pradėjus gilintis į profesoriaus žodžius ir į Teorija ji buvo pakankamai lengva joje tesiog reikėjo pasakyti kokį nors vaisių arba uoga. Norėjus berniukui pasakyti jo atsakymus perimdavo kiti tad iškėles ranką garsiai pasakė:
-Mangai, magiškieji mangai jie skiriasi nuo žiobariškūjų nes jie turi ne vieną didelį kaulą o bent tris mažiukus ir jų poveikis buvo toks jie galėjo duoti kažkokį gyvūno balsą kaip Pelės cypavimas, vilko kaukimas ar Katės miauksėjimas bet tai dar ne viskas vaisiai vieni nuo kitų labai skyrėsi nes viena minute vaisiaus skonis gali būti saldus o kitą jau sūrus ar rūgštus buvo dar ir aštrus bet jis pasitaikydavo retai.
Pabaiges kalbėti Džeimsas toliau klausėse kitų mokinių bei profesoriaus.


He wasn't Voldemort's...
He wasn't Dumbledore's too..
He was lilly's...

He always say that " I seem heartless because my heart died with her "..
Always♥️

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #9 Prieš 2 metus »
Septyni atsakymai. Sep-ty-ni. Tai buvo tikrai per daug, kad Matthew Turner imtų aptarinėti kiekvieną atskirai. O ir ką čia aptarsi, kai, ko gero, nė vieno iš jų nė negirdėjai? O ir kur girdėsi, kai pirmoji žabtus pražiojo ne kas kitas, o Dori Mendel? Vos išgirdo tą balsą, profesorius suprato, kaip nenori daugiau nieko girdėti. O ir Meghan Natali Pritz nesiteikė patylėti. Tiesa, Matthew labai stengėsi jos neišgirsti ir labai sėkmingai tą padarė. Tiesą sakant, kol šnekėjo kiti mokiniai, jis ir pamiršo, kad tos dvi nepakenčiamos mergiotės išsižiojo. Taigi buvo ne taip jau ir blogai.
- Puikūs atsakymai, visi gauna po du taškus, - burbtelėjo Turner, nors nė neįsivaizdavo, ar tai tiesa. Kai paskutinis mokinys, dar viena Hogvartso pažiba Džeimsas Peledinis, teikėsi užsičiaupti, aišku buvo viena: jam teks grįžti prie darbo ir paaiškinti praktinę pamokos dalį. O gal tiesiog leisti jiems keliauti į pilį ir pamokų daugiau nevesti? Jeigu nebus pamokų, nebus ir tėvų skundų, ar ne? Tai buvo tokia geniali idėja, kad Turner jau žiojosi pranešti vaikams, kad pamoka baigta. Vis tik laiku į galvą atėjo ir kitas suvokimas: jeigu nebus pamokų, nebus ir galeonų. Sunkiai atsidusęs profesorius prabilo.
- Laikas pereiti prie praktikos. Kaip ir minėjau, visus mokslo metus dirbsime su vienu augalu. Jis yra neįtikėtinai naudingas, tad esu labai nusivylęs, kad niekas neužsiminėte. Tai yra magiškoji obelis. Viena iš pagrindinių magiškųjų savybių yra ta, kad ji užauga per kiek daugiau nei pusmetį, dar po mėnesio duoda vaisius. Manau, turėtų darytis aišku, ką veiksime šiemet, - nebent, žinoma, esate visiškai kvaili. O kaip tik tokie jūs ir esate. - Pirmiausia, žinoma, augalą reikia pasėti. Šiose dėžutėse, - profesorius mostelėjo į dėžutes, sudėtas ant stalų, - yra obels sėklos. Jos atrodo lygiai taip pat, kaip ir paprastos obuolių sėklos, tačiau skleidžia silpną į alyvų panašų kvapą. Jeigu jų paragausite, apims mieguistumas, po kiek laiko galite ir išties užmigti. Neišgėrus priešnuodžio retais atvejais ir nebeatsibundama. Dėl to nė nebandykite ragauti sėklų, - nors, žinoma, visiems būtų tik geriau, jeigu užmigtumėt, ir galėčiau ramiai pralaukti, kol baigsis pamoka. Po jos išmesiu pro duris, ir tiek. - Taip pat yra reikalingos specialios žemės, kurias rasite po stalais. Vazoną iki pusės pripildote žemių. Būtinai dirbkite su pirštinėmis: jeigu paliesite žemes plikomis rankomis, jūsų oda prasmirs ir kvapas neatsiplaus bent keletą mėnesių. Jeigu nenorite vaikščioti smirdėdami mėšlu, būkite atsargūs. Kai įdedate žemes, atsargiai įspauskite dvi sėklas. Dvi sėklas. Viena iš magiškosios obels savybių yra ta, kad jai užaugti reikalingos dvi sėklos. Tuomet užpilate specialiu mišiniu. Kadangi jam surūgti reikia dviejų savaičių, paruošiau už jus. Jį rasite laistytuvuose prie sienų. Vienam vazonui vienas laistytuvas. Skystis yra siaubingai lipnus, todėl neapsipilkite. Neteksite rūbų, o gal net ir odos. Pripilkite vazoną beveik sklidinai ir tuomet dar uždėkite žemių tiek, kad susidarytų kauburėlis. Tai atlikę užsirašykite vardą ir priklijuokite prie vazono. Vazonų nė nebandykite judinti - nepavyks.
Turner pagaliau užsičiaupė. Na, bent jau mokiniai tikrai galvojo, kad tai nutiko "pagaliau". Profesorius jautėsi be galo pavargęs, o juk dar tik pirma mokslo metų savaitė...

[Bent trys praktikos postai, reikalaujamas simbolių skaičius - pagal forumo taisykles. Viena dėžutė yra skirta vienam mokiniui, joje yra dvi sėklos. Jeigu pametate ar kitaip prarandate sėklą, automatiškai reikės kreiptis į profesorių. Jeigu norite, galite bandyti nuimti vazonus, bet tai nepavyks - priklijuoti kerais (nesvarbu, kas užkerėjo). Manau, viską parašiau, bet jeigu kyla klausimų, drąsiai klauskite (geriau į Dafydd char'ą ar DC). Jeigu reikia profesoriaus posto, taip pat rašykite asmeniškai. Pamoką uždarysiu gruodžio 17 d. vakare. Su pamokų pratęsimais gali būti kiek sunkoka.]

*

Neprisijungęs Erka Forrm

  • Magijos istorijos profesorė
  • *
  • 624
  • Lytis: Moteris
  • Einu į tūliką, parašyk žinutę, kad nebūtų nuobodu!
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #10 Prieš 2 metus »
Kokia nesąmonė. Erka nesuprato kodėl atsibeldė į herbologiją, bet jau atėjo. Tad teks ir prasedėti visą pamoką. Na bet ką darysi. Gal klastuolė ištvers. O ir dar tas profesorius. Magiškosios obelys. Kokia nesąmonė. Vėl galvojo klastuolė. Ir dar visus metus tik apie tai ir mokysimės. Na bet ką darysi. Išklausė praktiką ir apžiūrėjo dėžutę. Joje buvo tik dvi baltai pilkos sėklos. Ir dar beproto miniatiūrinės. Na ir pasirinko tas kvailas keistas profesorius augalą. Na bet klastuolė nusprendė pabandyti. Pažiūrėjo į priklijuotus vazonus. Erka net nenorėjo pagalvoti, ko profesorius paprašė juos užkerėti. Juk pats burti nemoka. Bet laikas ėjo. Tad klastuolė ilgai nemąsčiusi ėmėsi darbo.
Reikia naujos temos, bet tingi ją sukur(k)ti? Ne bėda - parašyk man PM ir bus!

*

Neprisijungęs Alanas Senkleris

  • Magizoologas
  • *****
  • 1023
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #11 Prieš 2 metus »
Muzikos ritmas nešė berniuką kažkur už šiltnamio ribų. Jis sėdėjo atokiausiame jo kampe, tarp kaži kokių dėžių ir stalų ir šiaip visokio gero. Norėjo būti nepastebimas. Bent jau šiandien. Taigi, kol mokiniai kalbėjo, jis tylėjo ir klausėsi muzikos.
Šį rytą per pusryčius gavo laišką nuo tėvo, kad mamai visai prastai ir kad jai reikės pagulėti ligoninėje. Nervų ir psichikos ligų skyriuje. Nuostabu. Geriausia dabar būtų nueiti pas pusbrolį ir jam pasiguosti. Ko Alanas jau seniai seniai nedarydavo. Norėjosi, kad Auris patikintų, jog viskas susitvarkys. Kiek tai įmanoma.
Pamatęs, kad vėl kalba profesorius, Senkleris nusiėmė ausines ir įkišo į kišenę. Ėmė klausytis. Paskui atsistojo iš savo puikiosios užuoglaudos ir nuėjo pasiimti sėklų. Išsirinkęs vazoną, ištraukė dėžę su žemėmis iš po stalo. Ją atvožus kvapas pasklido siaubingas ir aitrus. Berniukas pradėjo raukytis. Dar betrūktų, jei apsipilčiau. Burnojo mintyse ir atsargiai ėmė pilti žemes į vazoną.

*

Neprisijungęs Erka Forrm

  • Magijos istorijos profesorė
  • *
  • 624
  • Lytis: Moteris
  • Einu į tūliką, parašyk žinutę, kad nebūtų nuobodu!
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #12 Prieš 2 metus »
Klastuolė užsidėjo pirštines. Jos buvo smarkiai per didelės, bet ką darysi. Ir pradėjo darbą. Pirmiausia į vazoną pripylė žemių. Jas prasklaidė. Sklaidė gan ilgai kadangi buvo labai nuobodu. Paskui ištarė:
- Wingardium Leviosa.
Sėkla tuoj pat pakilo, ir klastuolė nukreipė ją į vazoną. Ji gražiai skrido link vazono, bet paskui Erka (tyčia) nutraukė kerus. O tada sėkla tiesiog nukrito į vazoną. Erka ją užkasė. Klastuolei vis dar buvo nuobodu. Tad ji vėl ištarė:
- Wingardium Leviosa.
Šįkart ji daug greičiau valdė sėklą. Ir su jėga nukreipė ją į vazoną. O ji giliai įsmego. Greičiausiai labai panašioje vietoje kur klastuolė užkasė pirmają sėklą. Ji gražiai užlygino žemę. Labai gražiai. Taip, kad profesoriui būtų daug valymo šiltnamyje.
Reikia naujos temos, bet tingi ją sukur(k)ti? Ne bėda - parašyk man PM ir bus!

*

Neprisijungęs Dori Mendel

  • *****
  • 1771
  • Lytis: Moteris
  • Pasiūlyk RPG
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #13 Prieš 2 metus »
Levanda pasakė, kad jos siekėjas ėmė kaisti. Dori paširdžius persmelkė baimė. Dėl išrinktojo Poterio akinių, kodėl dabar? Mendel pažiūrėjo į rutuliuką. Šis atrodė kaip įprastai. Galiausiai ji paėmė siekėją iš draugės. Po velnių, jis tikrai buvo siaubingai karštas!
- Nežinau, gal padėk jį kažkur ant stalo ar ką, - tyliai sunerimusiu balsu sušnabždėjo trylikmetė. - Jeigu jis, - žvilgtelėjo profesoriaus pusėn, - pastebės, bus negerai. Juzefas nori, kad mes jam nugvelbtume augalo lapų iš herbologijos šiltnamių, bet sugalvoja krėsti nesąmones būtent per šią pamoką...
Žinoma, Juzefas vargiai žinojo, kad joms dabar herbologija. O pamoka buvo po pietų. Galbūt tas idiotas manė, kad merginoms pamokos jau baigėsi, todėl ir ėmėsi eksperimentų.
Tuo pačiu Mendel stengėsi klausytis, ką kalbėjo profesorius. Kažką skiedė apie obelis. Reikėjo ko nors paklausti, kad atrodytų susidomėjusi pamoka.
- Profesoriau, - pakėlusi ranką prabilo Dori, - o kokias dar magiškas savybes turi ši obelis, na, be to, kad užauga per pusmetį?
Dori atsakingai užsimovė pirštines. Jau ko ko, bet dvokiančių rankų ir dar kelis mėnesius trečiakursė tikrai nenorėjo. Tamsiaplaukė pažvelgė į žemes po stalu ir nusprendė, kad bus patogiau atsitūpti ir vazonėlį laikant rankose sukrauti į jį žemes. Tačiau to kvailo vazonelio nebuvo įmanoma pajudinti ir Dori susiraukė. Ji ėmė krauti žemes į vazoną, kuris buvo ant stalo, ir buvo labai atsargi, nes nenorėjo, kad žemės susiliestų su jos oda. Kažkur giliai viduje sukirbėjo mintis, kad būtų smagu su Meg apipilti Matthew galvą šitomis žemėmis. Dori sukikeno. Tada galėtų jį vadinti dvokiagalviu. Bet to daryti negalėjo, nes buvo svarbesnių reikalų, be to, šiais metais jau nebūtų taip pasielgusi. Vis tik Turner nepagailėjo duoti jai visus du taškus!

*

Neprisijungęs Levanda Marchetti

  • VI kursas
  • *
  • 176
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #14 Prieš 2 metus »
Mergina padarė, kaip jai paliepė tamsiaplaukė. Dviem pirštais vos liesdama prakeiktą siekėją padėjo ant stalo taip, kad jį nuo profesoriaus pusės užstotų dėžutė su kažkokiomis sėklomis.
Dabar Levanda stovėjo akmeniniu veidu, nei nekrusteldama, lyg kas ją į žemę būtų įkalęs. Ji neatitraukė medūzos žvilgsnio nuo stiklo rutuliuko, vis laukdama, kol iš jo pradės sklisti velnias žino kokie burtai. Tačiau, šis gulėjo kaip gulėjęs. Norėdama nuvyti baimę šalin mergina pradėjo klausyti, arba bent jau bandė vaidinti, kad girdi, profesoriaus monologą.
Kartais penktakursei atrodydavo, kad ji turi kokią žiobarišką ligą ar dar ką, mat vos kažkas pradėdavo dėstyti jai negirdėtą, naują informaciją ramiu, bet griežtu tonu, jos mintys kaip mat blokuodavo visus garsus. Levandai reikėdavo kaip reikalas pasistengti, kad bent jau išgirstu nuotrupas, ar raktinius žodžius, iš kurių galėtų susidėti vientisą tekstą.
Raudonplaukė pasijautė kaip niekad mieguista. Žinoma, nieko keista, žinant, kokios pamokos būna nuobodžios, o ypač, kai kažką veblena profesoriai. Tačiau šis, ją apėmęs mieguistumas, buvo tarsi atmiežtas kažkokiu hipnozės, apatijos, ir savęs stebėjimo iš šalies jausmu, kurio penktakursė dar niekad nebuvo jautusi. Mergina bandė pajudėti, įsižnybti į ranką, kad išsibudintų, tačiau kūnas jos visai neklausė. Kiekviena galūnė, kiekvienas raumuo, atrodė, sveria toną, tad jį pajudinti vien valios pastangų ir nervinių impulsų neužteko. Klastuolė lyg ir įtarė, kad šalimais stovinti Mendel kažką kažkam sakė, tačiau jos žodžių, kaip ir profesoriaus ilgo blevyzgojimo, negalėjo suvokti.
- Testuoju, testuoju, - kaip niekad aiškiai pasigirdo kažkoks vyriškas pažystamas balsas, kuris, atrodė, sklinda iš jos pačios, tačiau Levandai buvo nei motais, mat jos mintys buvo tuščios it šviežias pergamento ritinys. 
Staiga, it kas ją būtų perliejęs šaltu dušu, penkiolikmetė tarsi grįžo į savo kūną. Raudonplaukė instinktyviai užsidengė burną ir išsprogusiomis akimis pažvelgė į Mendel.
Jų žvilgsniui susitikus, bendrakoledžės kartu it susitarusios nuleido akis į siekėją, kurio viduryje buvo pasirodžiusi juoda linija. Merginoms bežiūrint, ji šviesėjo ir keitė atspalvį tol, kol tapo visiškai žalia. Levandai atsargiai palietus kamuoliuką, šis buvo vėsus, kaip visad.
- Kas čia nutiko? - vos girdimai išlemeno, mat baiminosi, jog pritrauks aplinkinių dėmesį, jei jo jau nebuvo pritraukęs tas vyriškas garsus balsas.
“I never trust people with no appetite. It’s like they’re always holding something back on you.” — Haruki Murakami "Hard-Boiled Wonderland and the End of the World"