0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Cessiondi Shetaka Khanna

  • Ateities būrėja
  • ***
  • 166
  • Lytis: Moteris
 Šilta pavasario diena kvietė į lauką. Cessiondi mokinius irgi kvietė į lauką, tačiau ne pažaisti su draugais ar paskraidyti šluotomis, o rimtai padirbėti. Gal anksčiau ir leido mokiniams šiek tiek snūstelėti pamokose, tačiau artėjant egzaminams nebebuvo galima atidėlioti darbo. O jeigu vis vien tikėsis kažkokiu būdu išlaikyti egzaminus nesimokinę, mokiniai turės pasitenkinti ne minkštu foteliuku, o kieta žeme ar miegoti stovėdami.
 Visi mokiniai turėjo rasti raštelį ant ateities būrimo kabineto durų, jog yra laukiami Hogvartso kieme. Ji netgi pasivargino užburti, jog niekas negalėtų nuplėšti ar sugadinti žinutės.
 Suskambus varpui, pranešančiam pamokos pradžią, profesorė Khanna stovėjo kieme su nedideliu lagaminėliu, į kurį buvo prigrūsta tiek buteliukų ir pergamentų, jog jis vos užsidarė.
 - Sveiki visi susirinkę. Turbūt smalsu, kuo šios dienos praktika bus susijusi su išėjimu į lauką, nes čia atėjote ne tik grynu oru pakvėpuoti. Šiandienos praktika - gėlių energetiniai laukai. Jums galimai žinomi kaip auros. Dažniausiai yra domimasi ir apžvelgiamos žmonių auros, tačiau jų matymui reikia specialių prietaisų arba gebėjimų, jas gan sunku išaiškinti, tačiau gėlių auros, nors yra paslaptingesnės ir mažiau žinomos, gali padėti lengviau atspėti ateitį. Pirmiausia jums reikės išgerti po buteliuką eliksyro iš šio lagaminėlio bei pasiimti pergamentą su spalvų reikšmėmis, jog galėtumėte nagrinėti tai, ką išbursite. Kuomet išgersite eliksyro, iš pradžių viskas atrodys labai keistai, lyg švytėtų, tačiau netrukus akys apsipras ir galėsite matyti atskirų gėlių energijos laukus. Sekantis žingsnis yra išsirinkti žydinčią gėlę. Tai labai svarbu, nes jos yra tiksliausios. Svarbiausia dalis - išsirinkite klausimą, kurio norite paklausti gėlės. Geriausia kuo konkretesnį bei galvokite tik apie tą klausimą. Tuomet išsitraukite lazdeles ir pasakykite burtažodį Oitatum bei palieskite gėlę burtų lazdelės galu. Netrukus jos auros spalva pasikeis. Ši spalva, į kurią pasikeitė, yra svarbiausia. Pasitikrinkite pergamentuose, ką ji reiškia bei pabandykite tai pritaikyti jūsų situacijai. Per pamoką gėlių paklauskite bent dviejų skirtingų klausimų, bet jeigu norite, galite ir daugiau. Jeigu turite kokių nors klausimų, klauskite. Jeigu ne - sėkmės.
 Cessiondi atidarė senovinį lagaminėlį, kurio viena pusė buvo pritaikyta nedideliems eliksyrų buteliukams ir juos globojo, o kita buvo prikišta pergamentų su auros spalvų reikšmėmis. Moteris ištraukė vieną iš daugybės buteliukų su tamsiai žaliu skysčiu ir atsidarė bei net nemėginus pauostyti (juk žinojo - kvapas tragiškas), vienu gurkšniu nurijo turinį.


[Atlikdami praktiką pasinaudokite šiuo puslapiu auros spalvų reikšmėms nustatyti bei pritaikykite klausimui, kurio klausia veikėjas. Informacija, neapimanti auros spalvų, jums nėra aktuali. Kaip visada, prašau bent dviejų 1500+ simbolių post'ų arba 3, jeigu rašote trumpesnius. Jeigu turite kokių klausimų ar reikia profesorės pagalbos, galite parašyti a.ž. Darbą atlikti galite iki rugpjūčio 13d. Sėkmės!]
It’s only a matter of time.

*

Neprisijungęs Dori Mendel

  • III kursas
  • *
  • 541
  • Taškai: 10
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '21 vasara
« Atsakymas #1 Prieš 4 mėnesius »
Dori atėjo į kiemą, kur jau būriavosi mokiniai. Dauguma atrodė geresnės nuotaikos nei įprastai per ateities būrimo pamokas. Tikriausiai todėl, kad tokiu gražiu oru nereikės kiurksoti šiltame kambaryje, kur vyrauja prietema ir smilkalų kvapai. Tačiau Mendel nesidžiaugė. Ji norėjo dar kartelį prieš vasaros atostogas pabūti toje jai jaukioje, o tuo pačiu ir paslaptingoje aplinkoje.
Klastuolė klausėsi, ką kalba profesorė. Tai jai pasirodė labai įdomu, tačiau veide mergaitė to neparodė. Ateities būrimas ir gėlės, na, pripažinkime, tikrai ne klastuolio svajonių derinys, tačiau Dori širdyje tai labai žavėjo. Taip pat pirmakursė jautėsi šiek tiek kalta, kad praeitą ateities būrimo pamoką vis plepėjo su bendrakoledžiais, todėl šiandien buvo nusprendusi dirbti be jokių dėmesio nukreipimų kitur. Mergaitė instinktyviai ėmė dairytis kuo gražesnių gėlių. Be to, ją itin žavėjo pamokos, kuriose reikėjo išgerti kokio nors eliksyro. Tai buvo tiesus kelias į įdomumą.
Tamsiaplaukė stebėjo profesorę, kaip ši iš lagaminėlio išima eliksyro buteliuką ir išgeria jo turinį. Oho, nejaugi profesorė dirbs su mumis? Kaip šaunu! Nieko nelaukusi Dori taip pat priėjo prie lagaminėlio. Paėmusi permatomą buteliuką su skaidrios spalvos skysčiu jį atidarė. Pirmiausia Dori nusprendė pauostyti buteliuko turinį. Juk turėtų kvepėti gėlėmis, ar? Giliai įtraukusi kvapo vienuolikmetė sužiaukčiojo. Jis buvo tiesiog šlykštus. Tačiau delsti ir išsidirbinėti nebuvo kada: norėjosi išnaudoti kiekvieną pamokos akimirką, tad Dori maktelėjo skystį.

*

Neprisijungęs Vovere Krisina

  • Nuodų ir vaistų profesorė
  • *
  • 189
  • Lytis: Moteris
  • Viskas nėra tu
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '21 vasara
« Atsakymas #2 Prieš 4 mėnesius »
Kaip ir daugelis profesorių varno nago vadovė irgi visus mokinius sukvietė į lauką vykdyti trečiosios pamokos praktiką. Vovere į kiemą atėjo prieš pat skambutį, nes po praeitos pamokos ji labai abejojo ar dar norės lankyti šią pamoką. Bet prisiminusi, kad ją veda jos koledžo vadovė ji labai lėtai ir abejingai prisiruošė atvykti. Kai dar profesorė nepradėjo šnekėti mergina apsidairė tikėdamasi išvysti krištolo rutulius, puodelius ar dar kažkokius keistus daiktus kurie turėtu padėti išburti ateitį. Ir vėl reikės klausytis kažkokios poemos ir ją nagrinėti ? Nusivylusi klausė savęs varnė žiūrėdama vienintelį daiktą kuris atrodė buvo vienintelis atsakymas į klausimą. Profesorės senovinis lagaminėlis. Jis atrodė tiesiog tuoj plyš iš visur išmes savo turinį. Gal ten viskas yra ko reikia šiai keistai pamokai ? Spėjo penkiolikmetė. Ir kaip tik po jos minties išgirdo profesorės balsą. Kai profesorė viską pasakė galėjai išvysti šviesiaplaukės akyse palaima. Ačiū profesorei, kad vėl nereikės kažko nagrinėti. Po savo trumpos padėkos mėlynakė priėjo prie jau seniau pamatyto lagamino ir paėmė buteliuką su  tamsiai žaliu skysčių ir pergamentą. Iš pradžių penktakursė norėjo pauostyti buteliuko turinį, bet pastebėjusi, kad kitiems nuo kvapo traukiasi nosys ji nebandė savo sėkmės. Gal aš geriau iš karto išgersiu . Ir kaip nusprendė taip ir padarė išmaukė visą skystį iš karto. Po kelių sekundžių ji jau atsirado vietoje kur atrodė viskas  stipriai švytėjo. Bet žemaūgė nesidengė akių, nes prisiminė, kad profesorė minėjo apie tai. Varno nago mokinė vis tiek nors ir bergždžiai bandė kažką įžiūrėti tikėdamasi, kad jos akys išlaikys tokią didelę šviesą. Žinoma ji nieko neįžiūrėjo ir tik praėjus penkioms minutėms jos akys pagaliau apsiprato.
:)    

                  ( Nežinau ką dar galėčiau parašyti )

*

Neprisijungęs Arletė Russell

  • III kursas
  • *
  • 96
  • Taškai:
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '21 vasara
« Atsakymas #3 Prieš 4 mėnesius »
  Pirmakursei nesinorėjo prisiminti praeitos ateities būrimo pamokos, tačiau išvyti mintį, kuri neapleido jos galvos vos pamačius lapelį, kurį jai įteikė profesorė, atrodė neįmanoma. Vien tik dėl to kiaurą parą mąstė ką tai galėtų reikšti, ką reikėjo apsaugoti, kas mirs? Tik labai vylėsi, kad tai buvo prasta pranašystė, kuri neišsipildys... Net mažiausios skurzdėlytės mirtis skambėjo tragiškai, o kas būtų buvę, jeigu mirtų jai pažįstamas ir mylimas žmogus? Arletė abejojo, kad sugebėtų ištverti tokią netektį...
  Panašios mintys vyravo jos galvoje ir šioje ateities būrimo pamokoje. Ruošėsi paklausti kažko ta tema pačios Cessiondi, tačiau nedrįso... Kažkaip atrodė, kad jeigu pasakys tai, jog pilnai nesuvokė tų žodžių nukris Varno Nago koledžui vadovaujančios moters akyse. O to leisti galima juk nebuvo.
  Tačiau laukas praskaidrino jos mintis. Malonus pavasarinis vėjelis taršė šviesius Russell plaukus, saulės spindulėliai švelniai glostė paraudusius skruostus, o ir vandens mergaitė šį kartą pasiėmė pilną gertuvę, taip trokšdama neužsitarnauti saulutės nemalonės ir nepatirti dehi.. Kažko apie ką visad burbėdavo suaugusieji, o tarp jų ir magės mama.
  Varniukė gurkštelėjo atgaivinančio vandens ir apsižvalgė: visi mokiniai jau buvo sužiurę į ateities būrėją, tad vienuolikmetė tai padarė taip pat. Ir, visgi, nesuklydo, suprato, kad mokytoja jau aiškino praktikos darbo užduotį, kurią, regis, galės atlikti ir anglė taip norinti Varno Nagui uždirbti dar keletą taškų bei išmokti to, kas iš tikro pravers būnant ateities būrėju. Šiandien buvo kupina motyvacijos tam, galvojo, kad pasakiškas oras prie to labai prisidėjo.
  Kai profesorė Khanna paaiškino praktikos darbą, pirmus metus Hogvartse leidžianti panelė menkai šyptelėjo ir nukulniavo eliksyrų dėžutės link, prie kurios jau ir tūnojo daugiau mokinių.
  Net neapžiūrėjusi visų buteliukų, griebė pirmą pasitaikiusį ir paėjo šiek tiek toliau. Russell nenorėjo trukdyti nei vienam individui, tad manė, kad toks sprendimas prastas nebuvo.
  Arletės žalsvos akutės pastebėjo greitai praskridusi įvairiaspalvį drugelį, kuris nusileido ant vienos iš žydinčių gėlių. Negalėdama atsigerėti vabzdžio grožiu, burtininkė porai minučių užmiršo, kad stovėjo ateities būrimo, o ne entomologijos pamokoje. Nustebo, kad galvoje susišvietė tas žodis, kuris skambėjo painiai. Galbūt iš tikro mano skaitomos knygos turi kažkokios naudos? - kilstelėjo antakius vienuolikmetė pilnai leisdama sau tuo patikėti. Žiobariška literatūra ją žavėjo labiau, nei burtininkų ir tai buvo galima suprasti kiekvienam, su kuriuo pirmakursė bent pradėdavo kalbėti knygų tema.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 mėnesius sukūrė Arletė Russell »

*

Neprisijungęs Dori Mendel

  • III kursas
  • *
  • 541
  • Taškai: 10
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '21 vasara
« Atsakymas #4 Prieš 4 mėnesius »
Išgėrus eliksyro Dori akys suraibuliavo. Taip pat jas ėmė peršėti ir graužti. Kelias sekundes pabuvusi užsimerkusi ir pasitrynusi akis pirmakursė atsimerkė. Jausmas buvo labai keistas ir nemalonus, nes aplinka atrodė per daug šviesi, akino, be to, aplink viskas švytėjo.
Tačiau praėjus kelioms minutėms mokinė pasijuto geriau, pasiėmė pergamentą su spalvų reikšmėmis ir ėmė dairytis į gėles. Visos jos atrodė keistai, aplink jas kažkas blizgėjo, tartum judėjo. Dori akį patraukė ryškiai oranžinė gėlė, kurios pavadinimo vienuolikmetė nežinojo. Priėjusi prie jos klastuolė ėmė galvoti, ko paklausti. Tai žinoma, kad apie juos, ėmė svarstyti. Jokių kitų minčių kol kas nekyla, atsiduso. Kaip aš ateityje sutarsiu su savo tėvais?
- Oitatum, - lazdelės galu pirmakursė palietė gėlės žiedą.
Po akimirkos aplink oranžinį gėlės žiedą atsirado juoda spalva, kuri žiedą tartum apgaubė. Tai Dori šiek tiek šokiravo, ji nesitikėjo tokios tamsios spalvos. Mendel su nekantrumu išlankstė pergamentą ir ėmė ieškoti, ką reiškia juoda spalva.

*

Neprisijungęs Meghan Natali Pritz

  • III kursas
  • *
  • 176
  • Taškai: 0
  • Lytis: Moteris
  • How do you run from what's inside your head?
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '21 vasara
« Atsakymas #5 Prieš 4 mėnesius »
Meg atėjo į pilies kiemą, kur jau stovėjo beveik visi mokiniai ir profesorė. Rudaplaukė buvo ne per geriausios nuotaikos, tačiau tikėjosi, kad ši pamoka ją pataisys. Nors mergaitė nemanė, kad yra apdovanota aiškiaregystės dovana, ši pamoka (tiksliau - profesorė) jai labai patiko.
Rudaplaukė prisidėjo prie mokinių ratelio, kurio viduryje stovėjo profesorė ir jos atneštas lagaminėlis, kuris buvo toks pilnas, kad, atrodė, neatlaikys. Meg išklausė praktikos susidomėjusi. Įdomi praktika. pamanė mergaitė. Jai patiko ateities būrimas - jis buvo neaiškus ir miglotas mokslas, tačiau sužinoti ateitį visada naudinga. O apie auras rudaplaukė buvo tik girdėjusi, todėl nekantravo pradėti.
Profesorė atidarė lagaminėlį ir išsiėmė buteliuką. Profesorė irgi dirbs su mumis? nustebo Meg, tačiau per daug nesvarstė. O ką, jei profesorė nori išsiburti sau ateitį, kokia švilpiukės problema? Tegul sau. Gal net ir geriau - jei bus neaišku, galės pažiūrėti, ką daro profesorė. Rudaplaukė priėjo prie lagaminėlio ir išsiėmė buteliuką su kažkokiu mėlynu gėrimu ir lapelį su spalvų reikšmėmis. Pamačiusi, kad profesorė išgėrė viską sulaikiusi kvapą ir neuostydama, Meg irgi nerizikavo uostyti gėrimą. Todėl tik vienu gurkšniu nurijo buteliuko turinį ir susiraukė. Skonis nebuvo pats geriausias, tačiau galėjo būti ir blogiau. Tačiau tolimesnis poveikis nebuvo toks geras - pasaulis pasidarė per daug ryškus, viskas pradėjo spindėti. Meg užsimerkė ir užsidengė rankomis akis. Po kelių minučių švilpiukė pajuto, kad jau gali atsimerkti. Taip ir padarė. Pasaulis atrodė ryškesnis, sodresnis, gražesnis. Rudaplaukė susižavėjusi dairėsi aplinkui negalėdama atsigrožėti pasikeitusia aplinka. Jos akį patraukė pievelės pakraštyje auganti violetinė gėlė. Ji švytėjo kitaip nei kitos ir, atrodė, kvietė Meg. Švilpiukė nelaukė - suspaudusi rankoje lapelį nuskubėjo prie gėlės.
Death wants you to be terrified, but the scariest thing is wanting death.

*

Neprisijungęs Arletė Russell

  • III kursas
  • *
  • 96
  • Taškai:
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '21 vasara
« Atsakymas #6 Prieš 4 mėnesius »
  Drugelis šalimais ilgai neužsibuvo, atrodo, vos pastebėjęs, kad į jį kažkas žvelgė smalsumo kupinu žvilgsniu tuoj pat sumanė skristi kur nors kitur, kad galėtų mėgautis ramybe ir nebūti dėmesio centre.
  Jis savo spalvotais sparneliais pralėkė tiesiai pro Arletės žalsvas akutes, ir, jei būtų norėjusi, mergaitė jį būtų sugavusi. Tik suprato, kad to daryti nebuvo verta: jų spalvoti sparneliai buvo trapūs it krištolas.
  Arletė ilgai nelaukusi, bandė išvaikyti mintis apie drugelį. Ji privalėjo pradėti atlikinėti ateities būrimo praktiką, kadangi manė, kad ši tikrai pravers egzaminuose, kurie buvo jau ant nosies. Ir neįsivaizdavo ką darys mokiniai, kurie privengė pamokų lankymo. Juk jie tikrai nesimokys paskutinę minutę, o gal ir mokysis... O galbūt tai, kad bus palikti kartoti kurso jiems nėra blogai? Gal jie neturi, kur eiti, tad Hogvartse jie nori likti kuo ilgesnį laiką? - mintijo vienuolikmetė, žalsvomis akutėmis stebėdama eliksyro turinį, kurį privalėjo išmaukti, tad nieko nelaukusi tai ir padarė ir užsimerkė - eliksyro skonis buvo šlykštesnis nei vaistų nuo žiobariškojo peršalimo.
  Atsimerkus mergaitė vos susilaikė dar kartą neužmerkus akių. Tiek daug švieselių per savo vienuolika gyvenimo metų regėti neteko, tad tai buvo įspūdingas vaizdas, tik tas, kad jos akims krūvą įvairių šviesių labai nepatiko, pradėjo erzinti.
  Praėjus porai minučių panelė sugebėjo visiškai gerai matyti, tad nuskubėjo prie tos gėlės, kuri priminė laukinę rožę. Deja, negalėjo pasakyti ar tai buvo tik panaši gėlė ar, iš tiesų, dirbs su augalėliu, kuris Mažajam Princui taip patiko. Man reikėtų dar kartą perskaityti tą knygą, - šyptelėjo pirmakursė prisiminusi kiekvienam žiobarui žinomą istoriją, - galbūt reikės nueiti į Hogvartso biblioteką ir ten ją susirasti? Juk turėtų būti skyrelis su panašaus tipo knygomis, - mąstė Arletė.
  Priėjus arčiau prie gėlės, mergaitė suvokė, kad nebuvo pasiėmusi pergamento, kuriame buvo iškeverzoti spalvų, kuriomis švies gėlės, paaiškinimai. Dėl to greitai nulėkė tą popieriuką pasiimti ir grįžo prie Rožės. Privalėjo augalėlį pavadinti kažkaip, nesuprato ar egzistavo toks gyvis, kuris norėtų gyventi neturint vardo.
  Klausimas, klausimas, klausimas. Ko gi tu nori paklausti gėlės, kas man svarbu? Hm, galbūt vertėtų paklausti kažko apie mamą, arba Ailaną? Tikriausiai padėtų suprasti tuos žodžius, kuriuos užrašė ateities būrimo mokytoja praeitą pamoką... - samprotavo anglė ir nusprendusi, kad jos pasirinkimas buvo tikslus, krestelėjo ant žolės, prie pat Rožės ir galvojo, kaip logiškiausiai galėjo suformuluoti klausimą.
  - Oitatum, - sugalvojusi klausimą tarstelėjo vienuolikmetė, lazdelės galu priliesdama gėlės žiedą.
  Koks bus Ailanas antrame kurse? - stengėsi neleisti pašalinėms mintims lįsti galvon, tad kartojo šį klausimą šimtus, tūkstančius, o gal ir milijonus kartų.
  Staiga prieš akis gėlė nušvito tamsiai pilka spalva ir Arletė metusi lazdelę pažvelgė į pergamentą, norėdama išsiaiškinti, ką reiškia būtent tokia spalva.
Citata
Ruda su raudonu atspalviu – šykštumas.
Tamsiai pilka – prislėgtumas, melancholija.
Purvinai žalia – pavydas.
Raudonos juostos žaliame fone – prie pavydo prisidėjęs stiprus pyktis.
  Mergaitė žiobtelėjo, tačiau troško paklausti dar vieno klausimo, tad nusprendė tai daryti pirmiau. Juk ir po pamokos sugebės apmąstyti to reikšmę, o paklausti Rožės dar vieno klausimo - ne.
  Kas žada mane aplankyti artimu metu? - toptelėjo mergaitei ir ši dar kartą nukreipusi lazdelę į augalo žiedą ir jį prilietusi, sumurmėjo burtažodį.
  Nušvito avietine, o galbūt rožine spalva... Arletė nelabai jas skyrė, tačiau perskaitė pergamente, kad abi spalvos nebuvo blogos. Ar meilė, ar ypač aukšta meilės forma, jai tai iš tikro nebuvo svarbu. Svarbiau buvo išsiaiškinti kas ir vėl dėjosi su marso sakalu, kuris neseniai pagrįžo pas Arletę globon.
  Likusią pamokos dalį mergaitė ir praleido galvodama šia temą ir priėjo prie įvairiausių teorijų: pradedant skanėstų netekimu ir baigiant mirtimi.
  Šiandienai ateities būrimo jai užteko su kaupu.

*

Neprisijungęs Meghan Natali Pritz

  • III kursas
  • *
  • 176
  • Taškai: 0
  • Lytis: Moteris
  • How do you run from what's inside your head?
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '21 vasara
« Atsakymas #7 Prieš 4 mėnesius »
Meg nuskubėjo prie gražiosios violetinės gėlės ir atsiklaupė prie jos. Minutėlę ji tiesiog gerėjosi gėle ir jos grožiu. Tada prisiminė praktiką ir išsitraukė lazdelę. Ko gi man pirmiausia paklausti? sudvejojo Meg. Tačiau atsakymas buvo aiškus nuo pat pamokos pradžios, kai ji išgirdo užduotį. Kas bus tarp manęs ir Luizos? Ar mes dar kada susitiksime? paklausė švilpiukė mintyse ir, stengdamasi apie nieką kitą negalvoti, palietė gėlę su lazdele tardama burtažodį:
- Oitatum.
Tada pažvelgė į gėlę, stebėdama jos aurą ir laukdama spalvų, pasiruošusi pergamentą ir rašalo, nes norėjo užsirašyti viską, kad vėliau galėtų ramiai išnagrinėti, jei nespėtų per pamoką. Ir tam, jei spalva pasirodytų labai trumpą laiką, nes Meg labai lengvai galėjo pamiršti, kokią spalvą matė. Gėlės aura blykstelėjo ir Meg kaip mat ėmė užsirašinėti spalvas, kurias pamatė. Tamsiai pilka, avietinė, ryškiai raudoni žybsniai, panašūs į žaibo žėrėjimą ir purvinai žalia.
Tuomet švilpiukė pasiėmė lapelį su spalvų aiškinimu, norėdama išsiaiškinti jų reikšmes.
Citata
Tamsiai pilka – prislėgtumas, melancholija.
Avietinė – meilė.
Ryškiai raudoni žybsniai, panašūs į žaibo žėrėjimą – pyktis.
Purvinai žalia – pavydas.
Mergaitė nustebo. Ką tai galėtų reikšti? Na tiek to, išsiaiškinsiu vėliau, dabar noriu užduoti dar vieną klausimą. Meg susimąstė. Reikėjo kokio nors įdomaus ir reikalingo klausimo. Kas laukia manęs ateityje?
- Oitatum. - ištarė švilpiukė, paliesdama lazdele gėlę.
Meg įdėmiai pažvelgė į gėlės aurą, nenorėdama nieko praleisti, nes spalvos greitai maišėsi ir kito. Kai gėlės aura suvienodėjo rudaplaukė buvo pamačiusi juodą, lavoniškai pilką, tamsiai pilką, geltoną ir avietinę spalvas. Švilpiukė pažvelgė į lapelį su reikšmėmis.
Citata
Juoda – neapykanta, pyktis, kerštingumas.
Lavoniškai pilka – baimė, siaubas.
Tamsiai pilka – prislėgtumas, melancholija.
Geltona – intelekto jėga.
Avietinė – meilė.
Užsirašiusi viską Meg prisėdo nuošalioje vietoje ant žolytės, ir įsispoksojo į pergamentą galvodama, ką spalvos galėtų reikšti. Antrasis būrimas buvo aiškesnis - bus ir meilės bei laimės, tačiau bus ir skausmo, liūdesio. Tačiau pirmasis klausimas nedavė mergaitei ramybės. Gal sesuo gailisi, kad mane paliko? Gal pyksta? O gal vis dar mane myli ir nori sugrįžti? Tačiau nė viena iš versijų neatrodė tinkama.
Iki pamokos galo Meg prigalvojo tiek visokiausių neįtikimų, keistų ir net baisių variantų, kad net nežinojo, ar kada dar benorės žvelgti į gėlių auras.
Death wants you to be terrified, but the scariest thing is wanting death.

*

Neprisijungęs Dori Mendel

  • III kursas
  • *
  • 541
  • Taškai: 10
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '21 vasara
« Atsakymas #8 Prieš 3 mėnesius »
Juoda spalva reiškia neapykantą, pyktį ir kerštingumą. Iš tiesų Dori ir nesitikėjo kažko panašaus į meilę, šilumą ar gerus santykius. Tačiau tokie dalykai kaip neapykanta ir kerštas privertė mergaitę susiraukti. Ji galvojo, kad su mama ir tėčiu gal ir pasipyks, nes jie, o ypač mama, buvo labai nepatenkinti dukros mokymusi Hogvartse. Tačiau širdy mergaitė tikėjosi, jog šie apsipras ir vis tik viskas bus gerai. Mendel nei neįtarė, dėl ko gali užsimanyti tėvams keršyti? O gal jie keršys jai? Nuo tokios minties pasuko pilvą. Kad ir kaip bebūtų, iš tėvų gero nelauk, pasakė sau ir nejučiom vėl sužaibavo akimis, kad jie žiobarai ir per juos mergaitė visus metus buvo tikra neišmanėlė magijos pasaulyje.
Dori atsiduso ir ėmė dairytis kitos gėlės. Dabar jos akį patraukė ryškiai raudona rožė. Klastuolė tikėjosi, kad joks grifas nepamatys, jog ši pasirinko jų koledžo spalvos gėlę. Ar aš kada nors išmoksiu gerai išvirti eliksyrus nuodų ir vaistų pamokoje?
- Oitatum.
Raudona akimirksniu nusidažė purvinai žalia. Mergaitė susijuokė. Tai reiškia pavydą! Vadinasi, atspėjau gerai, ši pamoka visus metus Hogvartse neduos man suknistos ramybės ir aš pavydėsiu kitiems gerų eliksyrų!
Pralinksmėjusi mergaitė sumanė dar pasižaisti ir susiradusi geltonai žydinčią gėlę uždavė dar vieną vaikišką, kasdienišką klausimą. Ar aš žaisiu kvidičo komandoje?
- Oitatum.
Gėlė akimirksniu sušvito auksine spalva. Nagi, nagi, paskubom ieškojo pergamente atsakymo Dori. Aukšti protiniai pasiekimai, platūs, puikūs gabumai. Klastuolė išsišiepė. Oho. Nors jai atrodė, kad protiniai gabumai nėra svarbiausias dalykas kvidiče, kad svarbiau yra skraidymas, bet vis tik šis būrimas negali būti visiškai tikslus. Rezultatus turime interpretuoti patys. Be to, ir kvidiče reikia proto. Strategija.
Mergaitei taip patiko ši veikla, kad ilgai nelaukusi ji susirado dar vieną geltoną gėlę. Ar aš gabi ateities būrimui?
- Oitatum.
Gėlė tiesiog pradėjo ryškėti. Dori nelabai suprato, ką tai reiškia, bet po kiek laiko pergamente rado aprašą apie ryškėjančią geltoną spalvą ir jis skelbė, kad intelektas kyla į aukštesnį lygį. Vadinasi, taip! Aš tam esu gabi!
Netrukus pirmakursė su entuziazmu prilėkė prie kitos gėlės. Sekundėlę padvejojusi ji mintyse paklausė: ar paskirstymo kepurė teisingai pasielgė mane paskyrusi į Klastūnyną?
Po šio klausimo entuziazmas kiek nusimušė. Vis tik Dori turėjo nemažai draugų iš kitų koledžų, ypač Grifų Gūžtos ir Švilpynės, kas tikram klastuoliui būtų tikras pažeminimas. Be to, mergaitė buvo nešvaraus kraujo. Tačiau Klastūnynas jai vis dėlto patiko, nes karts nuo karto mergaitė pajusdavo klastuoliškų jausmų ir džiaugėsi, kad jos koledže nėra saldumo ir niekas nevynioja žodžių į vatą. Dori atsiduso ir palietė gėlės žiedą burtų lazdelės galu ištardama burtažodį:
- Oitatum.
Besidaužančia širdimi vienuolikmetė stebėjo, kaip keičiasi gėlės spalva. Galiausiai ši patapo ypatingai ryškiai žalia. Šį kartą mergaitė skaitė garsiai:
- Pakantumas kitoms nuomonėms, kitiems tikėjimams, mokėjimas lengvai prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų, taktas, mandagumas, gyvenimiška išmintis, tos savybės, kurias kai kas gali priskirti subtiliai apgaulei.
Iš pradžių Dori veidas stipriai raukėsi, nes ji pamanė, jog tikrai yra ne tame koledže, kuriame turėtų būti. Juk vis tik pradžioje buvo rašoma apie pakantumą, o kur dar tai, jog aprašyme paminėtas mandagumas. Tačiau įsigilinusi į žodžius Dori padarė išvadą, kad vis tik ji tinka Klastūnynui. Subtili apgaulė, galvoji ji. Aš naudoti ją moku. Aš moku prisitaikyti, aš moku vaidinti ir kai reikia, galiu būti gera ir švelni, o kai reikia - tikrai siaubūnė, nusijuokė. Klastūnynas. Juk tai yra klasta. O ką reiškia klasta? Naudos sau ieškojimas, tikrųjų minčių neatskleidimas. Merlino barzda, Dori, tu tikrai turi būt Klastūnyne.
Dori jau galvojo baigti burtis, be to, pamoka jau ėjo į pabaigą. Tačiau kažkas viduje liepė tai padaryti. Būtent ta keistoji nuojauta. Instinktyviai mergaitė paėjo nuošaliau. Gėlė tartum pati išsirinko, kad su ja bus buriama. Ji buvo tamsiai violetinė. Keista.
- Ar aš kada nors pasirinksiu blogą kelią? - balsu, bet tyliai paklausė. - Oitatum.
Ir tą akimirką gėlė visai pašėlo. Jos aura trumpam nusidažė juoda spalva, ir Dori jau žinojo, ką tai reiškia; tada ji tapo šviesiai pilka, kas reiškė egoizmą; netrukus aplink gėlę ėmė matytis raudonos juostos žaliame fone, kas reiškė prie pavydo prisidėjusį stiprų pyktį. Tada aplink gėlę kažkas tartum sprogo ir pasipylė raudoni žybsniai, primenantys žaibą, kas reiškė tiesiog pyktį. Vėliau tie žybsniai perėjo į juodą foną, o tai reiškė pyktį iš neapykantos. Po to fonas tapo žaliu, kas reiškė pyktį iš pavydo. Galiausiai žybsniai nebepriminė žaibo, buvo raudonos spalvos ir be fono, o tai reiškė pyktį iš nepasitenkinimo arba įsivaizduojamų teisių gynimo. Tada gėlė baigė žaižaruoti ir tiesiog nusidažė ruda su raudonu atspalviu spalva, o tai reiškė šykštumą. Paskutinė spalva buvo oranžinė ir tai reiškė išdidumą ir savimeilę.
Kol Dori nenuėjo nuo gėlės, ji tom spalvom ir žiežirbom lygiai tokia pačia seka raibuliavo nuolatos. Mergaitė ilgai užtruko, kol atpažino ir susižymėjo visas spalvas, žiežirbas ir kombinacijas, kuriomis kvailiojo gėlė. Mendel tikėjosi, kad niekas reginio nematė. Beveik visi mokiniai jau buvo baigę darbą. Klastuolė nuėjo dar šiek tiek nuošaliau ir skaitė pergamente reikšmes. Ji nepradėjo gilintis, kas gali įvykti, nes to nuspėti su tiek reikšmių būtų tiesiog neįmanoma. Ji tik žinojo, kad tai bus blogai. Tačiau, kad ir kaip bebūtų, tai vienuolikmetei nesukėlė nei baimės, nei kažkokių neigiamų jausmų. Ji jautė, kad pavojus jai negresia. Vis tik klausiau, ar kada nors pasirinksiu blogą kelią. Vadinasi, tai bus mano pasirinkimas. Galiausiai Dori šyptelėjo. Akys buvo lyg blizgios, lyg tuščios tą pačią akimirką. Lydima klastuoliškos šypsenos pirmakursė nuėjo arčiau kitų mokinių.

*

Neprisijungęs Vovere Krisina

  • Nuodų ir vaistų profesorė
  • *
  • 189
  • Lytis: Moteris
  • Viskas nėra tu
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '21 vasara
« Atsakymas #9 Prieš 3 mėnesius »
Kai akims viskas pasidarė aišku Vovere apsižvalgė aplinkui. Visur matėsi visokių spalvų ir rūšių gėlės. Gerai man dabar reikia surasti viena iš šių gėlių ir paklausti jos kažkokio klausimo. Pagalvojo mergina vis dar stebėdamasi, kad reikės kažko paklausti gėlės. Magiškos gėlės patikslino varnė ir ėmė dairytis gėlės. Penkiolikmetė išsirinko arčiausiai esančią geltona gėlę. Kai šviesiaplaukė priėjo prie gėlės ją apžiūrėjo ir pradėjo galvoti kokį klausimą užduoti. Gal šitą, o gal tą vis svarstė akinių nešiotoją kol pagaliau nusprendė. Ar aš kažkada gerai išmoksiu žmonių transfigūracijos ? Ir taip galvodama su lazdelės galu palietė gėlę ir ištarė :
- Oitatum.
Gėlė nusidažė lavoninę pilka. Britė norėjo pažvelgti į pergamentą, bet ji suprato, kad jo ji dabar su savimi neturi.Kur aš jį padėjau ? Sutrikusi savęs paklausė penktakursė ir ėmė dairytis aplinkui.Gal eisiu kur buvau gal ten pamečiau. Nusprendė mėlynakė ir nuėjo kur buvo. Šiek tiek paieškojusi atrado pergamentą ir grįžo prie gėlės. Spalvos jau nebebuvo, bet varno nago mokinė prisiminė spalvą ir ją užsirašė bei surado. Nelabai gerai perskaičiusi pagalvojo žemaūgė ir pradėjo tikėtis, kad ateities būrimas klysta. Ji po tokios pranašystės nelabai norėjo toliau burti, bet nusprendė, kad reikia pabaigti pamokos darbą. Dėl to toliau nuėjo prie kitos rausvos šalia esančios gėlės.
:)    

                  ( Nežinau ką dar galėčiau parašyti )

*

Neprisijungęs Cessiondi Shetaka Khanna

  • Ateities būrėja
  • ***
  • 166
  • Lytis: Moteris
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '21 vasara
« Atsakymas #10 Prieš 3 mėnesius »
 Gal kas ir manė, jog Cessiondi susidomėjo šiuo ateities būrimu taip, jog nusprendė jį atlikti pati, tačiau tiesa buvo tokia, jog nenorėjo vargintis ir mėginti suprasti, ką šie vaikai daro. Išgėrus eliksyro, nors ir neskaitė minčių, tačiau matė, jog mokinių gėlių auros keičiasi, kas, žinoma, buvo geras dalykas. Pamoka ėjo tiesiog nuostabiai - niekas neklausė kokių nors klausimų, visi dirbo ir atrodė, jog visiems sekasi gerai. Kažkodėl labai motyvuoti mokiniai šiandien. Gal būtų mėginusi ką nors įtarti, tačiau šis ateities būrimas, žinoma, jeigu tik turėjai tinkamo eliksyro ir nebijojai tragiško skonio, kuris, net ir praėjus keletai minučių vis dar buvo juntamas, buvo vienas iš lengvesnių bei geriausiai atsakančių į klausimus. Žinoma, kartais galima įsipainioti spalvų reikšmių pinklėse (ypatingai, jeigu matai ne vieną tuo pačiu metu), tačiau kur kas efektyviau už taip ir ne atsakymus. Labai norint, žinoma, buvo galima klausti ir kiek kitokių, sudėtingesnių klausimų, po kurių gėlės šiek tiek sutrinka ir spalvą išaiškinti sunkiau, nes ji simbolizuoja, pavyzdžiui, žmogų ir gal būt net ne vieną, tačiau nebuvo panašu, jog kas nors iš mokinių tai būtų darę. Tiesa, kartais pastebėdavo aurų pliūpsnius bei spalvų pasikeitimą, tačiau nebuvo panašu, jog kam nors reikėtų pagalbos. Dauguma mokinių elgėsi labai atsakingai - užsirašydavo pamatytas spalvas arba visą laiką nešiojosi pergamentą su savimi. Buvo labai smagu matyti ir jos globojamo koledžo mokinius. Arletė turbūt viską labai gerai suprato, nes ne ką lėčiau už kitus keitė gėlių aurų spalvas.
 Pirmą kartą po tiek laiko Khanna jautėsi taip, lyg būtų savo vietoje. Tik klausimas, ar čia pasiliks ilgam, mat nebenorėjo dar sykį pajusti to, kas buvo mokslo metų pradžioje.

[Šaunuoliai, labai gražiai dirbat. Dar yra laiko iki 13d. pabaigti darbą ar net pradėti, jeigu nepradėjote.]
It’s only a matter of time.

*

Neprisijungęs Vovere Krisina

  • Nuodų ir vaistų profesorė
  • *
  • 189
  • Lytis: Moteris
  • Viskas nėra tu
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '21 vasara
« Atsakymas #11 Prieš 3 mėnesius »
Antrąjį klausimą buvo daug sunkiau sugalvoti negu pirmąjį ir dėl to pamokos laikas ėjo į pabaigą. Juk turi būti bent dar vienas klausimas. Tikrai žinau, kad toks yra. Mąstė Vovere kramtydama nagus { o tai ji daro labai retai ir tai tik dėl streso }. Mergina bandė žiūrėdama į gėlę kažką sugalvoti, bet ir tai nepadėjo. Tuomet varnė pasinaudojo paskutinę techniką, pažiūrėjo ką daro kiti. Nors tai tikrai yra visiškai nelogišką, nes klausimus mokiniai užduoda mintyse, o ne garsiai pasako. Na gal kažkas pasakys garsiai svarstė mergina žiūrėdama į bendra mokslius. Po kelių nesėkmingų minučių dar pagalvojo norėčiau būti legilimantė. Po paskutinės minties į šviesiaplaukės galvą šovė vienas keistokas klausimas. Britė bandė sugalvoti kitokį, bet daugiau joks klausimas neatėjo, o laikas bėgo labai gretai. Dėl to penktakursė iškėlė lazdelę ir abejingai ištarė :
- Oitatum.
Ar aš kažkada bent šiek tiek daugiau sužinosiu apie tėti ? Galvojo mėlynakė sakydama burtažodį. Po minčių ir burtažodžio gėlė nusidažė geltoną spalvą. Pažvelgusi akinių nešiotoją į pergamentą pagalvojo tikriausiai, kad kažkada išsiaiškinsiu. Spėjo mėlynakė. Po jos paskutinio klausimo klausimų galvoje atsirado labai daug, bet pamoką turėjo greitai baigtis. Dėl to savo klausimus varno nago mokinė stengėsi užmiršti.Kaip nevietoj ir ne laiku pagalvojo ji ir nuėjo kuo toliau nuo gėlės.
:)    

                  ( Nežinau ką dar galėčiau parašyti )

*

Neprisijungęs Nikolė Parker

  • V kursas
  • *
  • 186
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Nikolei depresija
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '21 vasara
« Atsakymas #12 Prieš 3 mėnesius »
     Šiandien Nikolė nesitikėjo dalyvauti jokiose pamokose. Ji buvo per daug paskendusi savo mintyse, todėl vietoj to, kad eitų į kažkokias pamokas, ji net nežvilgtelėjo į pamokų tvarkaraštį ir nuskuodė į lauką. Ten ji jau geras kelias valandas sėdėjo tiesiog po medžiu, kur saulės spinduliai nepasiekia jos veido, o ji gali ramių ramiausiai tvarkytis su savo mintimis. Viena.
     Tik staiga iš už pilies kampo išlindo visa "gauja". Jie tiek čiulbėjo, kad nebuvo galima nieko suprasti, kol galiausiai įsiviešpatavo tyla ir priešais stovinti žmogysta pradėjo pasakoti kažką panašaus į pamokos praktiką. Išklausiusi visko iki galo mergina padarė išvadą: ta aukščiausia žmogysta, katik prapliurpusi ilgiausią laiko tarpą - profesorius, sprendžiant iš balso tono - moteris. Ji kalbėjo kažką apie auras ir ateitį, taigi, regis, tai buvo ateities būrimo pamoka.
     Neiškentusi neberamybės Nikolė nepastebimai pakilo iš savo slaptavietės ir įsimaišė į tą mokinių minią. Tada iki galo išklausė profesorės... Ach, kaip ten jos pavardė? Tada be ūpo susirado lapelį, permėtė jį akimis ir tada išsirinkusi vieną iš gražiai tviskančių saulės šviesioje buteliukų atvožė ir užsivertusi sykiu išpliumpino visą jame buvusį skystį.
Vieną dieną aš priversiu svogūnus verkti


*

Neprisijungęs Cessiondi Shetaka Khanna

  • Ateities būrėja
  • ***
  • 166
  • Lytis: Moteris
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '21 vasara
« Atsakymas #13 Prieš 3 mėnesius »
 Bėgo paskutinės pamokos sekundės. Atrodė, jog mokiniams iš tiesų gerai sekasi, niekam neprireikė pagalbos, tad Cessiondi galėjo šiek tiek atsipūsti ir prisėsti ant žalios žolytės, mat diena buvo tikrai šilta. Gėlių auros dažėsi įvairiomis spalvomis, profesorė švelniai šypsojosi žiūrėdama į mokinius ir suprasdama, jog daugiau jų greičiausiai nebepamatys. Trys keliai, vedantys į absoliučiai skirtingas puses buvo nelengvi ir, tiesą sakant, dar nežinojo, kuriuo pasuks. Greičiausiai į Indiją. Arba į Londoną, jeigu pasiryš ir toliau tverti šaltas žiemas, tačiau kuo toliau, tuo labiau abejojo, ar Hogvartso mokiniams tikrai reikalingos ateities būrimo pamokos, o ypatingai - profesionalesnis vyresniųjų kursų mokinių kankinimas.
 Nuskambėjo varpas ir Khanna mokinius iškart paleido ruoštis kitoms pamokoms, o pati surinko kelis išsimėčiusius daiktus ir sukrovė į senovišką lagaminėlį, kuris ir vėl vos užsidarė.

[Dėkoju už dalyvavimą pamokoje]
It’s only a matter of time.