0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Artėjančios Kalėdos nereiškė nieko gero. Na, galbūt atostogas, per kurias bus galima pamiršti apie mokinių egzistavimą ir viską, kas yra susiję su darbu Hogvartso burtų ir kerėjimo mokykloje. Deja, iki to laiko, kada bus galima mėgautis laisvu nuo mokinių laiku, reikėjo išgyventi dar vieną pamoką, kuri kažin ar bus daug paprastesnė už pirmąją. Matthew labai nuoširdžiai vylėsi, kad blogiausia visatos mokinė Marlena Ashley Hatfield išgirdo jo draudimą rodytis šiltnamyje, ir bus galima mėgautis bent tam tikra ramybe.
Pamokos vietoje Turner atsirado gerokai prieš susirenkant mokiniams. Reikėjo išdėlioti gerokai ūgtelėjusius augalus į vietas (žinoma, įskaitant ir tuos tris, kuriuos atsargai buvo paruošęs Turner: visada atsiranda pamokų nelankančių mokinių, kurie pradeda mokytis žiemą ar vėliau) ir paruošti kitas reikiamas medžiagas. Laimei, tam pasiruošimui nereikėjo magijos - kas žino, kas tokiu atveju būtų likę iš šiltnamio, jame esančių augalų ir, žinoma, paties profesoriaus.
Mokiniams pradėjus rinktis klasėje profesorius stengėsi į juos nežiūrėti. Kalbant atvirai - labai jau bijojo pamatyti Marleną ir iš karto susigadinti nuotaiką. Ne, geriau jau buvo bent pamokos pradžioje apsimesti, kad viskas gali būti gerai.
- Sveiki visi, - tarstelėjo jis žiūrėdamas į vieną tašką. - Kaip žinote, toliau kalbėsime apie mėlynąįj rugį. Jūsų augalai jau yra gerokai ūgtelėję, tad šiandien tikrai turėsite ką veikti. Vis dėlto pradėsime nuo teorijos. Kaip minėjau per pirmąją pamoką, šie augalai vaisius duoda po maždaug pusės metų nuo sėjos nepriklausomai nuo tada, kada yra pasėti. Kiekvienas porūšis prie šios sąlygos yra prisitaikęs skirtingai. Tad klausimas jums: kokie yra būdai, leidžiantys augalams duoti vaisius bet kuriuo metų laiku?
Turner nutilo ir šį kartą atidžiau nužvelgė mokinius. Panelės Hatfield arba nebuvo, arba jam pasidarė visai negerai su rega.
- Kol kas augalų nelieskite, - pridūrė profesorius ir ėmė (ne)kantriai laukti bent vieno teisingo atsakymo į klausimą.

[Atsakymą sugalvojate, tačiau jis turi būti logiškas. Nepamirškite, kad mėlynasis rugys yra magiškas augalas. Jeigu norite, galite paminėti ir porūšį, kuriam yra skirtas jūsų atsakymas, tačiau šito neklausiau, tad ir taškų už tai neduosiu, užtenka paties prisitaikymo metodo. Pamoka bus pratęsta sekmadienį vakare/naktį.
Savo augalų kol kas neliečiate.]

*

Neprisijungęs Mikasa Sei Yoshitaka

  • IV kursas
  • *
  • 365
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Aš bijau knisių ir ančiasnapių. Antraštės niekada nekeisiu.
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #1 Prieš 3 metus »
Na štai ir laukta Kristinos pamoka Herbologija. Kristina kaip visados stovėjo išsišiepusi ir klausė ką sakė mokytojas. Prie grifiukės stovėjo jos augalas, ji svajojo kaip norėtų paliesti. Grifė stovėjo viskas buvo ramu, bet tik pasigirdo Kristinos balsas:
- Padėkite! Padėkiteeee!! Mane kandžioja šita nesąmonė! Aš nieko nepadariau jam, o jis mane kandžioja!
  Bet Kristina žinojo, kad į ją kaip visados niekas nekreips dėmesio todėl susitvarkė pati. Grifų gūžtos mokinė atsiprašė profesoriaus ir toliau klausė ką sakė Matthew.
- Na yra pirmas būdas tai užpilti augalą moliūgų sultimis ir dar ant viršaus paberti grūdų. Antras būdas yra aštuonis kartus užpili vandeniu, papilti sausų pusryčių patepti augalų kremu ir dar užpilti grikių. Visi šie produktai padės užauginti ir žiemą ir rudenį ir pavasarį ir vasarą.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 3 metus sukūrė Matthew Turner »



*

Neprisijungęs Veronica Spellman

  • Menininkė
  • ***
  • 147
  • Esu pripiešus gal penkiasdešimt juodų katinų.
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #2 Prieš 3 metus »
Herbologija. Kas čia per pamoka? Apie ramunėles? Kam išvis tokios pamokos reikalingos?  Veronikai šiame šiltnamyje buvo nejauku stovėti, ji buvo iš kilnios šeimos ragana nešiodavo elegantiškus rūbus, o kažkokiame šiltnamyje jai buvo žemas lygis. Visa nepatenkinta naujokėlė stovėjo ir klausėsi profesoriaus, dar ji išgirdo savo rėkiančią pusseserę.
- Kas tau yra? Kas su tavim negerai? Tu bent jau klausaisi ką sako mokytojas ar tik darai nesąmones? Išvis tu matei savo uniformą? Visa prilipusi mediena kažkokia, ai čia tikriausiai nuo tavo to nevykusio augalo- garsiai nusikvatojusi prieš visus pasakė Veronika.
- Žinau du būdus, mus raganas mokindavo augalus auginti, kad būtų visais metų laikais tai visados paberti avižomis ir pabarstyti duona. Na, o antras būdas patepti žemę medumi ir taip pat padeda.

*

mergaitė123

Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #3 Prieš 3 metus »
Adelė jau stovėjo antroje herbologijos pamokoje, atrodė, kad mergaitei ši pamoka turėtų patikti, tačiau taip nebuvo. Mokslinčei ši pamoka nebuvo pati nemėgstamiausia, tačiau jeigu galėtų joje mielai nedalyvautų. Deja mergaitė tokio pasirinkimo neturėjo, nes jeigu jos mama būtų sužinojusi apie tokius jos veiksmus, tai ją tiesiog užmuštų. Pirmakursė jau per ilgai užsigalvojo, bet dėkui Dievui spėjo išgirsti užduotį. Žanos jaunesnioji sesuo apsidairė ir palaukė kol žodį tars kiti mokinai. Vis gi nesinori pasirodyti ar pasielgti kaip kokiai beprotei, nors gal aš jau seniai tokia... Išgirdusi kelis atsakymus Adelė palaukė minutėlę ir prakalbo:
- Na, manau, kad pirmasis būdas - Mėlynąjį rūgį galima aplieti septyniais puodeliais, kuriuose yra virintos morkų sultys, o po į to žemę, kurioje jis auga įdėti penkis arbatinius šaukštelius eglės spyglių viralo. Taip padarius Mėlynasis rūgys augtų rudenį ir pavasarį, o norint, kad jis augtų vasarą ir žiemą reikia jį apipilti virintų kopūstų viralu ir tada į žemę, kurioje jis augtų įberti apie aštuonis šimtus moliūgų sėklų.
Mergina greitai nutilo ir laukė kokio nors atsako ar bent žvilgsnio ir profesoriaus. Abejoju, kad jis tars, bet žodelį...

*

Neprisijungęs Žaneta Froz

  • VI kursas
  • *
  • 187
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #4 Prieš 3 metus »
Sėdėdama naujoje herbologijos pamokoje, Žaneta jautėsi tarsi pakylėta. Visada mėgo šias pamokas, tačiau dabar ėjo ypač įdomias temas, ne bent jai taip pasirodė. Ir svarbiausia šiose pamokose ypač retai prireikdavo kerų pagalbos. Tai buvo viena iš nedaugelio pamokų kai ji jautėsi stipri ir savimi pasitikinti. Šiandien šios emocijos tik dar labiau sustiprėjo, vien dėl to kaip gerai jai pavyko aną pamoka. Labai savimi didžiavosi be didelių trigdžių atlikusi darbą.
Bet šiandien buvo kita diena, kita pamoka ir greitai nusprendė mesti viską iš galvos ir susitelkusi klausėsi šnekančio profesoriaus. Išgirdusi patį teorinės pamokos dalies klausimą atsakymo nežinojo, bet išgirdusi bendraklasių atsakymus kažką panašaus mintyse atgamino. Todėl, vis dar tvyrant pasitikėjimo savimi emocijai ji nusprendė atsistoti ir išbandyti savo atsakymą:
- Jeigu prieš sodinant sėklą, į dirva įmaišytume seno augalo pelenus, gautume panašų rezultatą - augalas vestu vaisius nepaisant metų laiko. - Žodžius bėrė kaip žirnius į sieną, todėl turėjo sekundei stabtelėti ir įkvėpti. - Senas augalas turėtų būti pats mėlynasis rugys, o senas turiu omenyje, kad jau nebevestu vaisių.
“I keep wondering
how sad do I have to be
for someone to stop insisting
everything is going to be fine?”
― Courtney Peppernell, Pillow Thoughts

*

Neprisijungęs Amelija Harmon

  • III kursas
  • *
  • 193
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #5 Prieš 3 metus »
 Amelijai buvo šalta. Ji visai nenorėjo eiti į pamoką lauke - daug mieliau būtų padėdėjus prie židinio, susisupus į šiltą pledą. Arba bent jau pasėdėtų šiltoje klasėje.
 Nepatenkinta mergaitė paslėpė savo šalančius delnus palto rankovėse. Klausydama profesoriaus (šį kartą jo beveik negirdėjo), Amelija suprato, kad yra labai pavargus. Ir galvą kažko skaudėjo. Amelija pabandė akimis susirasti savo augalą, bet jie visi buvo tokie panašūs... Ai, nesvarbu... Pagalvojus, kad jai reikės kapstytis su šitais augalais mergaitė nusipurtė - net pradėjo galvoti, kad praktikos neatliks. Vis dėl to jos sąžinė neleido taip pasielgti, todėl Amelija tik įkišo rankas, kurias greičiausiai tuoj teks šaldyti dirbant, į kišenes.
 Amelija klausė ką kalba kiti mokiniai nebandydama sugalvoti atsakymo pati - buvo per daug pavargusi, kad tai darytų. Bet smegenys, pasirodo, vis tiek nesiteikė sustoti ir greitai jau buvo paruošusios Amelijai atsakymą. Tereikėjo jį ištarti. Net nepakėlus rankos (labai nesinorėjo jos ištraukti iš kišenės) Amelija prakalbo:
- Pirmas būdas - palaistyti žemę kava. Kavą prieš panaudojant reikia dvi dienas palaikyti šilumoje. Šiluma... Antras būdas - prieš sodinant palaikyti augalo sėklą kiaušinio, jūros druskos ir vyšnių sulčių plakinyje, - Amelija baigė kalbėti ir pabandė paskęsti savo rūbų kalne.
Galbūt...

*

Neprisijungęs Michelle Rivera

  • III kursas
  • *
  • 148
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #6 Prieš 3 metus »
Švilpė, įėjusi į šiltnamį, pamatė ūgtelėjusius mėlynuosius rugius ir nusišypsojo. Kaip smagu, kad tiek augaliukai auga. Gražu!
Pirmakursė atsistojo į tą vietą, kurioje stovėjo per praeitą pamoką. Ji pamatė savo pasodintą augaliuką. Kaip tik tuo pačiu momentu prasidėjo pamoka ir mergaitė pradėjo klausytis profesoriaus. Išklausiusi teorinio klausimo suglumo, nes ji visiškai nieko neišmanė apie augalus.
Michelle jau tiesė ranką, kad paleistų augalą. Gal jis turi kokius gum... Staiga italė išgirdo, kad profesorius uždraudė liesti augalus. Velnias, dabar turiu ką nors sugalvoti.
Švilpė išklausė kitus mokinius ir pamąstė. Po kelių minučių ir geltonplaukė prabilo:
- Sveiki. Tikslaus atsakymo nežinau, bet manau tai kažkas susiję su dirvožemiu. Kaip praeitą pamoką minėjote, po mėlynojo rugio išrovimo dirvožemis turi pasilsėti, todėl manau, kad augalas pasiima visas medžiagas, kokias gali pasiimti iš dirvožemio ir tai padeda augalui užauginti vaisius bet kada.
Michelle nutilo ir laukė, kol išgirs teisingą atsakymą.

*

Neprisijungęs Alrisa Fuentes

  • VII kursas
  • *
  • 182
  • Taškai:
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #7 Prieš 3 metus »
Tik kvailys galėjo žinoti, kodėl Alrisa atsibeldė į šią pamoką. Nepakako praeito karto čia, kai vos nebaigė savo dienų lyg sudegęs zefyras? Ir negana to, buvo palaistyta, tartum ji būtų buvusi vienas iš tų keistų augalų, pristatytų šalia sienos. Profesorius irgi nekėlė susižavėjimo, o kažkur į kitą pasaulį.įsmeigtas jo žvilgsnis kėlė šypseną. Jei ne paprasčiausią pasibjaurėjimą. Vis dėlto vyras pasakojo apie kažkokius rugius, kurių juodaplaukė galiausiai nepasodino. Tai nelabai jaudino.
Viduje tūnojo mažas, susigūžęs padarėlis, kuriam nebuvo lemta kada nors pasirodyti. Dabar mergaitė net negalvojo apie tą kitą savo pusę, nors, gaila, negalėjo paneigti jo egzistavimo. Niekam neįtariant apie tai, žvilgsnis nuslydo šiltnamio lubomis ir įsmigo į tą nevykėlišką žmogų. Atsiradus puikiai galimybei kažką leptelėti, mokinė taip ir padarė:
-Reikia augalą palaistyti specialiu eliksyru, pagamintu iš... - akimirką patylėjo, greitai regzdama kuo didesnę nesąmonę, - ...ryklio dantų ir varnos akių.
Juodaplaukė nusiviepė iš savo pasakytos kvailystės ir išsitraukusi obuolį, ėmė jį graužti. Deja, vaisius, per ilgai laikytas kišenėje, pasitaikė neblogai paminkytas ir netgi pradėjęs gesti.
-Fe!
Pasišlykštėjusi ji sviedė buvusį raudonšonį kuo toliau - kad ir į profesorių.
Vienintelis geras dalykas buvo tas, jog nesimatė parazitės su teleskopu, kuri kaip koks priskretęs vabzdys laikėsi ant Alrisos gyvenimo stiklo. Kol kas ji nerado būdo jo nukrapštyti, tačiau tai buvo tik laiko klausimas. Dėl visa ko klastuolė dar kartą apsižvalgė.

*

Neprisijungęs Sarah Rebecca Ó Briain

  • V kursas
  • *
  • 128
  • Taškai:
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #8 Prieš 3 metus »
 Ir nors profesorius Turner išmetė ją iš šiltnamio praeitą pamoką, Marlena net nesiruošė pasiduoti. Herbologija buvo jos mėgstamiausia pamoka, o neišlaikyti jos egzamino - gėda! Taigi, ji po praeitos pamokos dar kartą ne itin legaliai atrodančiais būdais papuolė į šiltnamį ir išsinešė patį brangiausią ir labiausiai prakeiktą daiktą - dėžutę su sėkla.
 Taigi, šiandien šiltnamyje klastuolė stovėjo priešais pačios atsineštą vazoną su mėlynuoju rugiu. Jos augalas buvo šiek tiek mažesnis nei kiti, mat buvo pasėtas keletą dienų vėliau - užtruko, kol Ashley rado vietą, kurioje galėtų užsiimti tokio tipo eksperimentais. Na, bet svarbiausia buvo tas, kad ji vis dar turėjo abi akis,  visus pirštus ir vazoną su sparčiai augančiu draugu.
 Šios pamokos teorinis klausimas nenustebino, nors Marlenai atrodė, kad taip mokytojas tik nori susirinkti idėjų, kaip dar susimauti. Kava? Sultys? Duona? Rudaplaukė nesuprato, kodėl visi kalba apie maistą. Čia kas - švilpių susirinkimas?
-Pirmas būdas,-pakėlusi ranką drąsiai tarė mergaitė,-Tai padėti augalą po specialiu gaubtu, kuris, palaikydamas tinkamą drėgmę bei šilumą, gali įtikinti jį, kad visuomet tęsiasi jam palankiausias metų laikas. O antras, tai naudoti ,,Super turbo augalų auginimą skatinantį skystį", žinoma, pasirūpinant, kad jo talpa nesimėtytų ten, kur nereikia.
 Kad ir kokią nesąmonę ji čia ką tik suvėlė, Marlena savimi didžiavosi. Jautė, kad mama irgi neliko abejinga jos pasiekimams herbologijos pamokose.

*

Neprisijungęs Zoey Richter

  • VII kursas
  • *
  • 186
  • Taškai:
  • Kartais visko baigimas geriau nei kančia
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #9 Prieš 3 metus »
 Zoey stovėjo herbologijos šiltnamyje. Stovėjo kamputyje, toliau nuo kitų. Jai šitas profesorius atrodė baisus. Baisus kaip ir visi kiti profesoriai. Po tetos jai viskas atrodė baisu. Per tą raganą mergaitei teko tūnoti vaikų namuose ir matyt teks ten tūnoti iki pačios pilnametystės, nes niekas tikrai nenorės jos globoti. Šviesiaplaukės lūpas paliko atodūsis. Mergaitė ėmė klausytis profesoriaus. Jo klausimas pasirodė visai įkandamas, tad Richter pavardę nešiojanti mergaitė palaukė kol kiti atsakys. Tada pakėlė ranką.
- Ammm, na rugio greitesniam augimui reikia medaus sumaišyto su druska. Medų ir druską reikia sukrėsti į duobę, tada užpilti šiek tiek dirvožemio ir palaukti parą. Po to ant viršaus pasodinti rugį, - pasakė blondinė kiek nedrąsiai ir tyliai. Tada ji tiesiog nuleido savo akis į žemę ir pradėjo žaisti su savo pirštais.

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #10 Prieš 3 metus »
Matthew nuobodžiavo. Niekada nemėgo teorinės pamokų dalies, dėl to dažniausiai jos atsisakydavo. Tiesą sakant ir dabar nesuprato, kodėl uždavė tą klausimą, į kurį atsakymų klausytis tingėjo. Tuo labiau, kad mokiniai parodė neįtikėtiną aktyvumą ir šnekėjo neužsičiaupdami. Tarsi to būtų maža, juodaplaukiui į galvą kažkuriuo momentu kaukštelėjo kažkas nemaloniai minkštas. Jis apsižvalgė ir pamatė netoliese gulintį apipuvusį obuolį. Atidžiau nužvelgęs mokinius suprato, kieno tai darbas. Kilstelėjo antakius, tačiau kol kas nieko nesakė. Praėjusios pamokos metu Fuentes nesielgė pernelyg blogai, tad galbūt buvo galima atleisti. Pagaliau pasisakius paskutinei mergaitei, kuri, Turner džiaugsmui, nusišnekėjo, profesorius prabilo:
- Ačiū už atsakymus. Panelės Granger, Spellman, Mokslinče, Froz, Harmon ir Rivera, jūsų atsakymai teisingi. Panele Fuentes, tavo taip pat, tačiau kitą kartą mėtyk obuolius laisvalaikiu, o ne per herbologijos pamokas. Panele Hatf... ield. Man atrodo, aiškiai pasakiau herbologijos pamokose daugiau nesirodyti. Be to, iš kur gavai augalą, jeigu savąjį labai sėkmingai sunaikinai? Be to, ir atsakymas nėra visiškai teisingas. "Super turbo augalų auginimą skatinantis skystis" nepadės augalui vesti vaisių žiemą. O dabar gali susirinkti daiktus ir keliauti iš čia. Richter, - Matthew atsisuko į paskutinę mergaitę ir svarstė, kaip gražiau pasakyti, kad ji susimovė. - Kitą kartą patarčiau atidžiau klausytis, nes aš neklausiau, kaip galima pagreitinti augalų augimą. Beje, panele Granger, prie nežinomų augalų geriau nesiliesti. Niekada negali žinoti, kas slepiasi po nekaltos žolytės lapais.
Juodaplaukis nutilo. Reikėjo pristatyti praktiką, kuri tikrai nebus lengvesnė nei praėjusią pamoką. Sunkiai atsidusęs prabilo:
- Nepaisant to, kad mėlynojo rugio nereikia prižiūrėti nuolat, kartais dėmesio reikia duoti, ką šiandien ir padarysime. Mėlynasis rugys pasižymi tuo, kad jo labai spėja nudžiūti kelis kartus per augimo laikotarpį. Tam, kad augalas klestėtų, jums reikia sudžiūvusius lapus nurinkti. Sumeskite juos į tuos kibirus, tų lapų prireiks kitose pamokose, - Matthew mostelėjo ranka į paruoštą talpą. - Kita svarbi užduotis yra paruošti trąšas ir jomis palaistyti savo augalą. Dėžėse yra sudėti buteliai su dilgėlių užpilu. Į jį įmetate arklio šerių ir serbento lapų. Butelį uždarote ir po penkių minučių neskubėdami turinį supilate į vazoną. Perspėju: mėlynojo rugio stiebas yra labai lipnus. Jeigu jį paliesite be pirštinės, teks nusilupti odą arba liksite su augalo gabalėliu sau ant rankos, tad būkite atsargūs. Nebandykite kišti nagų prie augalo nemūvėdami pirštinių. Nuskynę senus lapus ir palaistę augalą galite keliauti į pilį, tačiau darbo neskubėkite atlikti: jeigu paliksite bent mažiausią sudžiūvusį lapelį, jūsų rugys neišgyvens.
Turner, pavargęs nuo ilgo kalbėjimo, nutilo. Žvilgtelėjo į Marleną Ashley Hatfield ir buvo pasiruošęs bet kurią akimirką vėl išmesti ją iš šiltnamio. Sunkiai atsidusęs profesorius pridūrė:
- Jeigu turite klausimų, kelkite ranką, ir aš prieisiu. Pradėkite darbą.
Matthew, nuoširdžiai tikėdamasis, kad jo niekam neprireiks, užsičiaupė. Ar tai bus dar viena pamoka, labai greitai virsianti pragaru?

Užduotis, manau, aiški. Jeigu kyla klausimų, galite rašyti asmeniškai. Jeigu nebuvote pirmoje pamokoje, yra du variantai: arba rašote, kad buvote, arba paimate vieną iš atsarginių augalų, tačiau jų yra TIK TRYS. Po pirmuoju savo pranešimu dvigubuose skliaustuose parašykite, kurį variantą pasirinkote. Pvz.: ((mano veikėjas pirmoje pamokoje dalyvavo)). Taigi jeigu pirmoje pamokoje nerašėte, pažiūrėkite, ar kiti nėra palikę komentarų, kad neatsirastų daugiau augalų negu jų yra. Jeigu pirmoje pamokoje dalyvavote, tačiau kažkokiu būdu praradote savo sėklą, turite prisijungti prie jau dirbančio mokinio (t.y. tų trijų augalų neimkite) ir auginti augalą kartu. Tokiu atveju po pirmuoju pranešimu taip pat palikite komentarą. Pvz.: ((mano veikėjas praėjusioje pamokoje prarado savo sėklą, tad dirbs su Elliw)). Jeigu sėklos nepraradote, dirbate vieni. Trąšos, kurias gaminate, siaubingai smirda. Bent trys praktikos postai, pamoką uždarysiu sausio 4 d.]
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 3 metus sukūrė Matthew Turner »

*

Neprisijungęs Vegard Saeterhaug

  • Dvasininkas
  • ****
  • 367
  • Lytis: Vyras
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #11 Prieš 3 metus »
Vegard ir vėl stovėjo prie savo augalo Herbologijos šiltnamyje. Vėl teko matyti su Turner, kas Vegardui nebuvo problema ,nes šis profesorius tikrai geras ir protingas. Vegard ištempęs ausis klausėsi ką reikia padaryti ,nes bus kaip praeitą - sudegins sėklą. Pirštinės jau buvo ant rankų. Berniuką nukrėtė šiurpas ,kad augalas lipnus. Kraupu. Atsargiai prisitraukęs savo augalą berniukas pastebėjo ,kad čia daug rudų lapelių kuriuos reikia nuskainioti, kai kurie buvo labai maži, beveik neįstebimi. Giliai įkvėpęs klastuolis pradėjo juos skainioti ir mėtyti į kibirą. Procesas truko labai ilgai ,kas jau pradėjo įkyrėti ,bet reikia taškų tad teks kęsti šį kvailą procesą. Jautėsi kaip ir pirštinės truputį lipo. Jis nemelavo. Lapelių buvo nežmoniškai daug, atrodė ,kad tik pas vieną Vegard jų tiek daug. Skainiojimas užtruko apie 10 minučių kol galiausiai visi lapeliai buvo nuskainioti ir gulėjo kibire. Nu va liko parengti trašas ir patręšti.
Londono Šv. Juozapo parapija visuomet renka aukas dvasininkų ir parapijos išlaikymui. Jūsų aukos maloniai laukiamos Vegard Saeterhaug adresu. :)

*

Neprisijungęs Mikasa Sei Yoshitaka

  • IV kursas
  • *
  • 365
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Aš bijau knisių ir ančiasnapių. Antraštės niekada nekeisiu.
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #12 Prieš 3 metus »
Baigus teorijai, Kristina be galo laukė praktikos, bet žinoma jai visados nesisekė Herbologija, bet užtat ji visą laiką žinojo, kad tai yra įdomus mokslas tik reikia jį mokėti ir klausytis mokytojo, o tas jai sunkiausiai sekėsi. Priėjus profesoriui prie Kristinos ji sutriko ir išsigando lyg ją nužudyt norėtų.
- Aha, gerai aš labai atsiprašau jūsų - nusiminusi tarė Granger.
Kristina jau norėjo eiti prie darbo ir ieškojo visur savo pirštinių, bet niekur nerado.
- Nu po galais! Kur mano tos pirštinės? - sušaukė prieš visus Kristina.
Grifų gūžtos mokinė nusprendė dirbti be pirštinių, nes kantrybė yra jos didžiausia silpnybė. Pirmiausiai visur ieškojo sudžiūvusių lapų kuriuos galėtų sudėti į kibirą. Bet su laiku viskas įmanoma todėl mokinė rado jau daugiau lapų ir vis dėjo į kibirą.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 3 metus sukūrė Matthew Turner »



*

mergaitė123

Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #13 Prieš 3 metus »
Adelė jau buvo vos neužmerkusi akių, tačiau išgirdo profesorių sakant jos pavardę. Ji greitai atsibudo, bet nusižiovavo ir tarė:
-Kas? Kur? Kaip?  Na tai aišku, kad atsakymo nesulauksiu, gi čia tas pasipūtęs profesorius Matthew.
Po kelių minučių mergaitė jau neįdėmiai klausėsi profesoriaus. Kaip mane užkniso šita pamoka, atrodo, kad tuoj užmigsiu. Mergaitė sau mintyse bandė suprasti ką čia reikia išsidirbinėti, tačiau jai niekas nebuvo aišku. Tai pirmiausia reikia nurinkti ne sudžiuvusius lapus? Nurauti su ranka? O gal peiliu? Ir išvis kam tos pirštinės? Negi ir įkast gali?
Mokslinčė paėmė tą kažkokį augalą, kurio pavadinimo ji taip ir neįsiminė ir nurovė visus nesudžiuvusius lapus.

Matthew: kadangi nedalyvavai pirmojoje pamokoje, turi parašyti, dvigubuose skliaustuose, iš kur gavai augalą: ar Adelė pamokoje dalyvavo, ar paėmei vieną iš tų trijų.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 3 metus sukūrė Matthew Turner »

*

Neprisijungęs Vegard Saeterhaug

  • Dvasininkas
  • ****
  • 367
  • Lytis: Vyras
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #14 Prieš 3 metus »
Darbas nestovėjo vietoje, reikėjo dirbti toliau. Ši darbo dalis atrodė sunkiausiai ,nes reikėjo maišyti trąšas. Klastuoliui nesisekė Nuodai ir vaistai todėl ši užduotis ir atrodė sunkiausiai. Giliai įkvėpęs Vegard pradėjo darbą. Kaip ten maišyti? Priešais berniuką stovėjo serbentai ir šėriai. Tai juos ir reikės maišyti. Su didele baime Vegard paėmė buteliuką ir jį atsuko, įpylęs į dubenėlį berniukas pradėjo maišyti. Keletas serbentų ir keli šeriai ir atrodo baigta. Staiga BUM ir pabaiga. Visos trąšos paleido smarvės bombą ir tai neramino berniuką. Smarvė buvo nepakeliama visi kosėjo. Reikia kažko imtis. Greitai išsitraukęs lazdelę berniukas sušuko.
-Nukensmidus!
Visos dujos gražiai grįžo į lazdelę ir išsklaidė smarvė ir prie viso to pačio paleido malonų levandų kvapą. Galiu tęsti darbą. Klastuolis viską kas liko, nedaug bet šiek tie trąšų buvo. Berniukas ruošėsi tręšti.
Londono Šv. Juozapo parapija visuomet renka aukas dvasininkų ir parapijos išlaikymui. Jūsų aukos maloniai laukiamos Vegard Saeterhaug adresu. :)