0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Anmeya

  Sausio pabaiga. Nors žiema, tačiau sniegas jau po truputį tirpo. Silpna saulė vos vos šildė, o šaltas vėjas stipriai trankė kiekvieną išėjusį į lauką.
  Negailestingas sieros kvapas jau seniausiai buvo pradingęs, kabinete vos vos kvepėjo levandomis. Durys buvo praviros - šiluma nuo uždegto židinio skleidėsi į koridorius, o ant stalų vėl stovėjo katilai. Ingredientų spintelė vėl buvo pripildyta ingredientais.
  Kabinete girdėjosi tylūs žingsniai. Mąstydama ar nebus vėl suklydusi dėl pasirinkimo, profesorė vaikščiojo po klasę, kartais pažvelgdama į Ako, įsitaisiusią prie židinio. Nors tai tebuvo paprasta, kaimynų atiduota katė, tačiau kartais Roana įsivaizduodavo, kad Ako gali kalbėti. Štai ir dabar ji įsivaizdavo pokalbį su raine. Tačiau išgirdusi varpo skambėsį, sustojo klasės priekyje. Tikėjosi, kad dabar jos pasirinkimas bus teisingas.
  Mokiniams susirinkus klasėje, žaliaakė nužvelgė visus.
  - Sveiki visi. Šiandien teorijos nebus. Iškart pradėsime nuo praktikos. Turėsite nešyklės pagalba nuvykti į vietą, kur auga šiai pamokai reikalingi ingredientai ir surinkti reikiamą jų kiekį. Tada, grįžę, turėsite išvirti eliksyrą pagal turimą receptą. Iš kart perspėju, kad kiekvienas katilas yra užburtas kerais, neleidžiančiais eliksyrui ištekėti, tad pokštauti šį sykį nepavyks. - Kiekvienam išdalino gydomųjų eliksyrų receptus ir dėžutes su nešyklėmis, specialiai paruoštomis pamokai. - Galite pradėti darbą. - Menkai šyptelėjo.

[Praktika iki sausio 24 dienos vakaro.
Eliksyrų receptus susikuriate patys, tačiau juose turi būti bent 6 ingredientai.
Nešyklė jūs nukels į kokią nors pasaulio dalį, kurioje auga reikiami augalai.]

« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Roana Amneta »

*

kablelis

Ats: Trečioji NiV pamoka | '19-'20 žiema
« Atsakymas #1 Prieš 4 metus »
Stevie su tam tikru smalsumu atėjo į nuodų ir vaistų pamoką. Kartais jos būdavo įdomios, kartais... Nuobodžios beveik kaip ateities būrimas.
Tai, kad nebus teorijos, merginai tiko. Net keista - juk šiais metais teorinė dalis buvo puiki proga pasnausti. Tačiau Stevie buvo nusiteikusi dirbti. Galbūt pagaliau pavyks išvirti eliksyrą, o ne kokią nors nesąmonę? Tiesa, pirmoji praktikos dalis atrodė kiek sudėtinga. Kaip jai žinoti, kaip atrodys reikalingi augalai? Juk ir taip aišku, kad būtent Stevie gaus kokį nors nesąmoningą eliksyrą, kurį sudaro kilometrinius pavadinimus turintys augalai, apie kuriuos ji nė girdėjusi nėra. Tokia jau Stevies sėkmė.
Vis dėlto darbą pradėti reikėjo. Stevie žvilgtelėjo į jai tekusią nešyklę - tai buvo suskilęs laikrodis. nedvejodama mergina paėmė daikčiuką iš dėžutės ir, vos nepamiršusi recepto, iškeliavo.

*

Fiadh o Ceallachain

Ats: Trečioji NiV pamoka | '19-'20 žiema
« Atsakymas #2 Prieš 4 metus »
Džeimsas Greywindas šioje mokykloje nebedirbo. Tai buvo labai gerai - buvo galima be baimės eiti į pamoką. Nors bendrajame kambaryje Fiadh girdėjo, kaip mokiniai lygino naująjį kerėjimo profesorių su ne kuo kitu, o Greywindu, grifė buvo tikra, kad niekas nėra toks baisus.
Vis dėlto pamoka, į kurią atėjo šiaurės airė, nebuvo kerėjimas. Šiais mokslo metais ji retai lankėsi kabinetuose, tačiau šį kartą kažkaip atsidūrė tame, kuriame yra verdami eliksyrai. Savaime aišku, vietos susimauti nuodų ir vaistų pamokoje buvo daugiau nei užtektinai, o'Ceallachain tikėjo, kad labai blogai nebus. Svarbiausia nejausti tos įtampos, kurią keldavo profesoriaus Greywindo buvimas netoliese.
O štai nuodų ir vaistų profesorė buvo jauna ir atrodė maloni. Bent jau neskleidė to prakeikto keisto šalčio, kuriuo švaistėsi... Na, patys žinote kas.
Vis dėlto reikia pastebėti, kad pamoka gerokai grifiukę išgąsdino. Kažkur keliauti? Pačiai rasti ingredientus? O kas bus, jeigu jai teks koks nuodingas augalas, kurio ji kažkokiais būdais paragaus? Juk Fiadh visada randa būdų susimauti! Labai norėjosi praktiką atlikti ne vienai. Juk būtų ir smagiau, ir daugiau šansų viską atlikti tinkamai. Mergaitė graudžiu žvilgsniu pažvelgė į profesorę, tačiau atrodė, kad nieko nebus. Teks darbuotis pačiai. Ji įsidėjo receptą į kišenę ir išsitraukė iš dėžutės nešyklę.
Netrukus atsidūrė kažkokioje vietoje, kurioje buvo tragiškai šalta.
- Ar čia iš viso kas nors auga?! - beviltiškai paklausė ji, nors buvo aišku, kad niekas neišgirs.

*

kablelis

Ats: Trečioji NiV pamoka | '19-'20 žiema
« Atsakymas #3 Prieš 4 metus »
Grifė iš karto suprato atsidūrusi džiunglėse. Visų pirma, buvo keistai tvanku. Be to, aplinkui buvo tiek augalijos, kad net akys raibo. Tai žinoma. Kaip man ką nors rasti, kai aplinkui visko daugiau nei pakankamai? paklausė savęs Stevie, pasirodo, tikėjusis, kad atvykus pamatys tik reikiamus augalus, kuriuos visiškai be problemų susirinks.
Pagaliau grifė žvilgtelėjo į receptą. Pats pirmas augalas buvo mėlynasis grublėlapis. Savaime aišku, tai buvo pirmas kartas, kai Green susidūrė su tokiu augalu. Tokia jau buvo jos sėkmė. Vis dėlto... Jeigu jis mėlynasis, galbūt galima tikėtis, kad jis bus mėlynas?
Stevie permetė akimis visą sąrašą.
- Mėlynasis grublėlapis, paprastasis dilgpapartis, didysis pelėdėdis, vorinis straublialapis uosis, karčioji šlapnendrė, mažasis purvalaikis... - pusbalsiu perskaitė penkiolikmetė. Labiausiai norėjosi keiktis. Nė vieno iš augalų ji nebuvo girdėjusi. Recepte, aišku, paveiksliukų nebuvo. Kaip, po galais, jai rasti tuos augalus?! Na, gerai, mėlynąjį grublėlapį gal galima rasti pagal spalvą. Bet karčioji šlapnendrė? Ar jai viską ragauti ir tikrinti, kuris augalas yra kartus? Juk taip ir nusinuodyti galima! Stevie visiškai nežinojo, ką daryti. Atrodė, kad padėtis yra visiškai be išeities.

*

Neprisijungęs Martin Grant

  • VII kursas
  • *
  • 252
  • Taškai:
  • Lytis: Vyras
  • R
Ats: Trečioji NiV pamoka | '19-'20 žiema
« Atsakymas #4 Prieš 4 metus »
Martin'as žinojo, kad laukia dar viena pamoka į kurią jam reikėjo nueiti, bet po praeito karto jis visiškai nenorėjo eiti į tą nuobodžią pamoką, kuri buvo sugadinta ir sukėlė jam daug pasekmių. Jei ir vėl nualpsiu? Bet švilpis vykdė tikslą ir tik dėl taškų pradėjo eiti sparčiu žingsniu link pamokos, nes nenorėjo vėluoti ir praleisti kažką svarbaus. Įžengęs į klasę jis atsisėdo į suolą, kuris buvo neužimtas ir klasės vidury. Bent vieta gera.
Pamoka prasidėjo, mokytoja buvo labai maloni, bet teorijos nedavė, kas jam nei patiko, nei nepatiko. Tačiau išgirdęs praktinę užduotį jis iš karto apsidžiaugė. Keliauti? Ieškoti? Grįžti? Gaminti? Kas gali būti geriau? Bet iš kart suprato, kad reiks ieškoti augalų, o ta sritis nebuvo jo stiprioji, todėl nuliūdo ir bandė sugalvoti kaip viską atlikti. Tikiuosi lapukas bus su augalų nuotraukomis. Apžiūrėjęs lapuką matė tik sąrašą su augalais. Todėl nieko nelaukęs ir neapgalvojęs, kaip ieškos augalų įsikišo į kišenę receptą ir ir iš dėžutės ištraukęs nešyklę ja pasinaudojo.
Netrukus jis atsidūrė nežinomoje vietoje, kur buvo labai šilta ir drėgna.
-Čia džiunglės? Kaip aš kažką rasiu čia, jei čia tų augalų tūkstančiai.-pasakė švilpis nors žinojo, kad niekas jo negirdės, nebent pavojingi gyvūnai, kurie jį nužudys...
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Martin Grant »
“Sometimes you need to be alone. Not to be lonely, but to enjoy your free time being yourself.”

*

kablelis

Ats: Trečioji NiV pamoka | '19-'20 žiema
« Atsakymas #5 Prieš 4 metus »
Grifų Gūžtos penktakursė jau ilgokai klaidžiojo po džiungles. Jai pavyko atrasti mėlynąjį grublėlapį - bent jau taip manė pati. Deja, kiti augalai ir toliau atrodė visiškai neaiškūs. Vis dėlto Stevie nutarė, kad kažkokį ten dilgpapartį irgi turėtų atpažinti. Kaip atrodo paprastas papartis, ji žinojo puikiai. Teliko tikėtis, kad ras ką nors panašaus, tik tiek, kad šitas turėtų dar ir dilginti.
Neilgai trukus grifė rankose laikė nemažus dilgpaparčio ir straublialapio uosio pluoštus. Tereikėjo tikėtis, kad mėlynojo grublialapio lapai tebeguli ten, kur mergina juos paliko. Tie buvo išties grublėti, tad buvo itin nepatogūs nešiotis. Dėl tos priežasties Stevie juos kažkur paliko. Teko ilgokai pavargti, kol rado, tačiau netrukus ten jau gulėjo trijų rūšių lapai. Tik dabar rudaplaukė susivokė, kad ji jau ilgiausiai vaikšto po džiungles. O juk dar reikia išvirti eliksyrą! Greitai permetusi akimis receptą pamatė, kad, laimei, virimas ilgai netrunka.
Ilgokai mąsčiusi mergina susiprato: visi trys augalai augo arti vienas kito. Ko gero, tai nėra natūralios džiunglės - greičiausiai jas sukūrė profesorė Amneta. Vadinasi, ir kitų trijų reikia ieškoti ten pat! Stevie nuskubėjo į tą pačią džiunglių vietą, kurioje nusiskynė reikiamus lapus. Ten augo nemažai augalų, tačiau grifė išsirinko tuos, kurie jai atrodė panašiausi į tai, kas galėtų būti "didysis pelėdėdis", "karčioji šlapnendrė" ir "mažasis purvalaikis". Stevie ilgai negaišdama čiupo nešyklę ir grįžo į klasę.

*

Neprisijungęs Martin Grant

  • VII kursas
  • *
  • 252
  • Taškai:
  • Lytis: Vyras
  • R
Ats: Trečioji NiV pamoka | '19-'20 žiema
« Atsakymas #6 Prieš 4 metus »
Martin'as vaikščiojo ir suprato, kad jis nėra džiunglėse, nes augalų, medžių buvo per mažai, kad tai būtų džiunglės. Koks tai miškas? Drėgmė ir karštis po Hogvartso žiemos labai keista. Supratęs, kad yra nieko neypatingame miške su velnias žino kokiu pavadinimu pasiėmė lapuką ir perskaitė receptą.
-Mėlynasis grublėlapis, mažasis purvalaikis, rožių žiedlapiai, miglėčio uogos, takažolė, imbiero šaknelė. Kas čia per nesąmonė?-pasakė sau Martin'as ir paniro į neviltį. Jis nežinojo kaip rasti kai kuriuos augalus, nes išvaizdą žinojo tik dviejų, o kitų augalų net nebuvo girdėjęs. Panikavęs apie augalus jis suprato, kad čia pilna pavojingų gyvūnų, kurie jį gali užpulti nieko neradus, todėl su savo receptu pradėjo vaikščioti ir ieškoti nelemtų augalų. Vaikščiojęs jis pradėjo galvoti asociacijas todėl supratęs, kad pirmo augalo lapai turi būti mėlyni ir grublėti, netikėtai tokį ir pamatė. Jis buvo be galo grublėtas ir nemalonus odai, bet švilpis vis tiek nusiskynė grublėtą lapą ir keliavo toliau. Netrukus pamatė rožę ir šalia imbiero lapus. Nusiskynė rožės žiedlapį ir išsirovė imbiero šaknį. Tai nėra taip sunku, tikriausiai mokytoja padarė lengvai randamus augalus bei šalia augančius. Jau puse turiu. Aš galiu!!! Toliau vaikščiodamas miške ir perbridęs upelį jis pamatė du augalus šalia vienas kito ir lyg jam skirtus. Vienas iš jų panašu į purviną augalą, todėl jis nusiskynė jo lapą. O kitas į nieką, bet švilpio širdis sakė, kad tai takažolė, todėl švilpis paklausė savo instinkto ir nusiskynęs takažolės lapą, pradėjo ieškoti krūmo su uogomis. Tikriausiai jis kažkur čia, nes visi augalai šalia vienas kito. Tikriausiai mokytoja kažką padarė. Neilgai vaikščiojęs, be galo ištroškęs ir pavargęs rado krūmą su uogomis, todėl tingėdamas, kad tai miglėčio uogos nusiskynė kelias uogas ir lapą. Nežinodamas ar tikrai turi visus tinkamus augalus Martin'as išsitraukė nešyklę ir ja pasinaudojęs grįžo į klasę...
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Martin Grant »
“Sometimes you need to be alone. Not to be lonely, but to enjoy your free time being yourself.”

*

Agnė Šarauskytė

Ats: Trečioji NiV pamoka | '19-'20 žiema
« Atsakymas #7 Prieš 4 metus »
Katy su šiokiu tokiu nuovargiu žingsniavo į Nuodų ir Vaistų pamoką. Įėjus į klasę mergaitė pasisveikino su profesore ir nukeliavo atsisėsti į suolą pirmoje eilėje prie lango. Neilgai trukus prasidėjo pamoka. Išklausiusi profesorės kalbą grifukė priėjo pasiimti nešyklės ir recepto. Katy niekada nėra keliavusi su nešykle, tuo labiau gaminusi eliksyro todėl mergaitė bijojo...
Vis dėlto pasiėmusi reikiamus daiktus mergaitė grįžo prie savo suolo ir pažvelgė į eliksyro receptą.
Tulpės žiedai, štutgėlės šaknys, smilgagėlės lapai, katinijos lapai, gigantiškasis amorfofalas, mėlynės, paprastasis smirdikas... AR JŪS PABLŪDOT? KAIP AŠ JUOS VISUS SURASIU?!!!
Katy įkvėpė ir iškvėpė, dar kartą pasižiūrėjo eliksyro receptą, jį susilankstė. Kita ranka pasiėmė seną guminį batą ir iškeliavo į mišką, kuriame turėjo būti visi šie augalai.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Katy Valdorf »

*

kablelis

Ats: Trečioji NiV pamoka | '19-'20 žiema
« Atsakymas #8 Prieš 4 metus »
Dabar tereikėjo atlikti "paprasčiausią" užduotį - išvirti eliksyrą. Mamos talento šiam dalykui Stevie tikrai nepaveldėjo. Vis dėlto kai pagalvoji, kiek ji vargo, kol rado augalus, gal virimas išties bus lengviausia dalis?..
Pirmiausia, kaip ir liepė receptas, grifė užkaitė vandenį. Perskaičiusi instrukciją Stevie nusikeikė: vandenį reikėjo pašildyti iki 66,5 laipsnių šilumos, tada dėti pirmąjį ingredientą - paprastąjį dilgpapartį. Kaip jai žinoti, kada viralas yra tinkamos temperatūros?! Ar šita profesorė visiškai nuo proto nušoko? O gal niekada jo ir neturėjo? Penkiolikmetė piktai nužvelgė neką vyresnę merginą, esančią klasės priekyje.
Kurį laiką šildžiusi vandenį ji nutarė, kad turės tikti. Juk eliksyras neišbėgs, ar ne? Profesorė pasistengė. O jeigu viskas čia sprogs... Ką gi, tada Stevei tokios nesąmonės kaip netinkama temperatūra tikrai rūpės mažiausiai.
Įdėjusi dilgpapartį grifė įsitikino, kad vandenį pakaitino tinkamai. Na, plius minus. Eliksyras įgavo klaikiai oranžinę spalvą. Pasak recepto, ji turi būti, ko gero, dar ryškesnė, bet Stevie nutarė, kad tiks. Atėjo eilė didžiajam pelėdėdžiui ir voriniam straubilialapui uosiui.
Stevie nuoširdžiai tikėjosi, kad ji savo rankose laiko tinkamus augalus.

*

Agnė Šarauskytė

Ats: Trečioji NiV pamoka | '19-'20 žiema
« Atsakymas #9 Prieš 4 metus »
Katy vis dar stovėjo toje pačioje vietoje ir galvojo apie reikalingus augalus. Tulpių žiedai... Hmmm... Paprastai tulpės neauga miške...
- Accio tulpės žiedas,- išsitraukusi lazdelę mergaitė pabandė taip surasti reikalingo augalo ir, kad ir kaip būtų netikėta mergaitei PAVYKO!
Grifukė rankose jau laikė tulpės žiedą.
Štutgėlė... Štutgėlė... Kur tai girdėta? Palikim pabaigai. Toliau smilgagėlės lapai. Katy stovėjo šalia gėlės, kuri buvo panaši į smilgą, bet tai nebuvo smilga. 11-metė pamąsčiusi suprato, kad tai reikiamas augalas, todėl pritūpė, nusiskynė kelis augalo lapelius ir vėl atsistojo.
Toliau man eikia katinijos lapų. Katinijos... Panašu į katę... Kas ten prieky?.. Priešais Katy augo augalas panašus į katę, todėl mergaitė nedelsdama nusiskynė kelis katinijos lapus.
Dabar mergaitė nusprendė paieškoti mėlynių, bet jų ieškoti ilgai nereikėjo. Jos buvo gal už 10 metrų nuo mergaitės, todėl Katy nusiskynė ir kelias mėlynes.
Nu man ir sekasi... Viskas taip arti...

*

kablelis

Ats: Trečioji NiV pamoka | '19-'20 žiema
« Atsakymas #10 Prieš 4 metus »
Stevei sumetus pelėdėdžio ir uosio lapus viralas keistai sušnypštė. Mergina jau spėjo išsigąsti, tačiau netrukus jis įgijo žalsvą atspalvį - koks ir buvo paminėtas recepte. Tai grifę kiek nuramino - gal ji vis tik nesusimovė su nė vienu augalu? Tai būtų kiek neįtikėtina, tačiau kas žino - galbūt net ir ji gali kažkada viską atlikti taip, kaip reikia?
Šlapnendrė ir grublėlapis vis dar laukė savo eilės. Dėl kažkokios priežasties šiuos augalus sudėti buvo baisiausia. Stevie nežinojo, kodėl, tačiau prieš mesdama juos į katilą siaubingai jaudinosi. Ji gal penkis kartus perskaitė receptą, kad įsitikintų neklystanti. Atrodė, kad viskas kaip ir aišku: sumeti lapus ir tiek. Tačiau rudaplaukės ranka, virš katilo laikanti kelis šlapnendrės lapelius, pastebimai virpėjo. Galiausiai Green užsimerkė ir sumetė juos į katilą. Ir pagalvojo, kad apkurto. Iš katilo nebesklido joks garsas. Visiškai. Stevie pasilenkusi įsispoksojo į katilą. Na, atrodo, viskas gerai... Ji sumetė grublėlapio lapus ir eliksyras tarsi atgijo. Jis vėl pradėjo puškėti, tad mergina kiek nusiramino.
Pavirinusi eliksyrą Stevie pamatė, kad jis nusidažė švelniai alyvine spalva, kokia ir buvo paminėta recepte. Tiesa, pasak jo, spalva, ko gero, turėjo būti kiek blyškesnė, tačiau eliksyras bent jau nebuvo žalias, o tai šiuo metu grifei buvo svarbiausia.

*

Agnė Šarauskytė

Ats: Trečioji NiV pamoka | '19-'20 žiema
« Atsakymas #11 Prieš 4 metus »
Katy džiugino žinia, kad jai liko tik du augalai ir galės keliausti atgal į klasę, bet nedžiugino tai, jog abu augalai labai smirda, todėl mergaitė dabar ėjo ramiai ir uostydama miško kvapą. Staiga mergaitė pajuto susenusios mėsos kvapą. O DIEVE!!! Kokia smarvė!!! Bet turiu eiti į tą pusę... KODĖL?!!! Grifukė jau stovėjo prie smirdančio augalo. Tai buvo Gigantiškasis amorfofalas. Katy užsiėmusi nosį pasilenkė prie jo ir nulaužė 2 lapus. Iškart po to mergaitė pasileido bėgti kuo toliau nuo augalo, bet ji nesuprato, kad rankoje neša augalo lapus, kurie ir skleidžia tą kvapą. Pirmakursė bėgo iki tol kol kvapas dar labiau suaštrėjo ir pasijuto ne vien mėsa, o kažkokia neaiški smarvė. Reikia eiti ten! Ten bus paskutinis augalas. Katy užsiėmė nosį ir nuėjo prie dar vieno smirdančio augalo. Taip, tai buvo Paprastasis smirdikas. Mergaitė šį augalą pažino, nes skaitė enciklopediją apie šiuos augalus. Katy atsargiai nuskynė 2 lapukus ir pažindama mišką, lyg čia būtų ne pirmą kartą, nuėjo prie tos pačios vietos, kaip ir atsirado čia. Katy išsitraukė neštklę ir palietus ją nuvyko į klasę. Prasidės sunkioji dalis...

*

Neprisijungęs Martin Grant

  • VII kursas
  • *
  • 252
  • Taškai:
  • Lytis: Vyras
  • R
Ats: Trečioji NiV pamoka | '19-'20 žiema
« Atsakymas #12 Prieš 4 metus »
Grįžęs į klasę jis jautėsi be galo keistai ir jam atrodė, kad buvo nesavas, bet pastovėjęs kelias minutes prie suolo jis padėjo ant jo savo augalus ir dar sykį patikrino ar viską  turi ką reikėjo parsigabenti. Na ką, teks pradėti virti eliksyrą ir vėl. Pagalvojęs nuėjo reikiamų daiktų link. Susinešęs vargais negalais visus reikiamus daiktus, jis džiaugėsi, kad po praeitos pamokos viską atsiminė ir žinojo kur viskas yra, todėl dar sykį paskaitęs receptą su dideliu jauduliu pradėjo. Iš pradžių kaip ir recepte buvo rašoma pripylė puse katilo vandens ir jį pakaitino iki 50 laipsnių, tada pasiėmė taktažolę, kuria plėšant metė į katilą. Poto šiek tiek palaukęs su dideliu jauduliu pasiėmė jam nepatinkanti augalą, mėlynąjį grublėlapį, ir jį įmetė katilą. Maišęs du augalus jis be galo bijojo, kad jam kažkas nepavyks ir darbas nueis veltui, arba susprogdins klasę, nes katile dėjosi keisti dalykai. Kaip viskas kunkuliuoja, tikriausiai metas dėti mažąjį purvalaikį. Įmetęs mažąjį purvalaikį dar sykį žvilgtelėjo į receptą, nes neprisiminė ką daryti toliau. Pažiūrėjęs jis staigiai pasiėmė imbiero šaknelę ir ją įmetė, nes pagal receptą ji turėjo būti įdėta vienu metu su mažuoju purvalaikiu. Tikėdamasis, kad viskas vyksta kaip turi, jis maišė ir maišė, kad net ranką paskaudo ir norėjo pabaigti tą savo eliksyrą. Jam atrodė, kad ta pamoka niekada nesibaigs, nes maišymas jam buvo nuobodžiausia pamokos dalis. Nors ir šiek tiek bijo, kad nepavyks, tačiau vis tiek be galo stengėsi. Pagauliau sulaukęs kunkuliavo ir lyg burbulų sprogimo jis įdėjo miglėčio uogą ir rožės žiedlapį, o tada vėl maišė kol bus tinkama spalva ir virimo temperatūra. Kodėl tiek daug maišyti, aaaaaaaaaaaaa! Dar paviręs eliksyrą jis pamatė, kad jis  jau tamsiai raudonos spalvos. Todėl jis suprato, kad eliksyras jau paruoštas, nes spalva buvo tokia, kokia paminėta recepte. Po savo džiaugsmo, kad baigė virti eliksyrą su dideliu susikaupimu viską supylė į stiklinius buteliukus ir stengėsi nieko neprapilti pro šalį. Viską supylęs ir palaukęs pamokos galo jis atsisveikino su mokytoja ir išėjo iš kabineto.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Martin Grant »
“Sometimes you need to be alone. Not to be lonely, but to enjoy your free time being yourself.”

*

Agnė Šarauskytė

Ats: Trečioji NiV pamoka | '19-'20 žiema
« Atsakymas #13 Prieš 4 metus »
Katy ramiai priėjo prie savo suolo ant kurio jau buvo katilas, samtis ir buteliukai. Mergaitė receptą, visus surinktus augalus ir nešyklę padėjo ant stalo ir pažvelgė į katilą. Jis buvo juodas, visiškai juodas, tamsus. Katy paėmė receptą ir pradėjo mintyse skaityti jį. Gerai... Į katilą įdėkite mėlynes, paprastąjį smirdiką ir tulpių žiedus. Viską sutrinkite ir gavus tirštą košytę įdėti gigantiškąjį amorfofalą, štutgėlę ir smilgagėlės lapą bei katinijos lapus. Viską sutrinti ir užpilti šiek tiek vandens, kol masė bus skystesnė, bet neper skysta. Grfukė visus augalus sudėjo ir sutrynė, bet paskui prisiminė, kad ji nepaėmė štutgėlės, todėl nieko nepasiėmus vėl palietė nešyklę ir atsidūrė tam pačiam miške. Keista, bet mergaitė atsidūrė visai kitoje vietoje, nei pirma, tačiau ji stovėjo visai šalia štutgėlės. Katy pagaliau prisiminė, kaip štutgėlės atrodė ir staigiai pasilenkė ir pasiėmė tą augalą. Nedelsdama grifukė vėl nešyklės pagalba atsidūrė klasėje ir staigai į puodą įmetė štutgėlę.
Dabar viską sutrinsiu, užpilsiu vandeniu ir baigta. Visai nesuku! Pirmakursė pradėjo viską trinti, bet gal po 15 minučių štutgėlės buvo sutrinta tik pusė, todėl Katy laukė dar 15 minučių trinimo. Kodėl tas prakeiktas augalas nesitrina?! O koks tas burtažodis apie vandeį... NEPRISIMENU!!!!
Katy pagaliau augalą buvo sutrynusi, bet niekaip neprisiminė burtažodžio padėsiančio į masę įlašinti vandens. Netrukus mergaitė prisiminė, kad kuprinėje turi vandens buteliuką, tai jį išsitraukė, padarė eliksyrą skystesnį, supylė į buteliukus, padavė mokytojai ir susitvarkius vietą ir susirinkusvisus daiktus paliko nuodų ir vaistų klasę.

*

Anmeya

Ats: Trečioji NiV pamoka | '19-'20 žiema
« Atsakymas #14 Prieš 4 metus »
  Rudaplaukė stebėjo nedaug už pačią save jaunesnius mokinius, tačiau džiugino bent tai, kad jie visi dirba ir šį kart net Mayra nesiteikė pasirodyti. Daugelis katilų jau kunkuliavo, tačiau profesorė pastebėjo, kad ne visi mokiniai grįžo. Iki pamokos pabaigos buvo likę nei daug nei mažai laiko - pakankamai, kad bet kuris eliksyrą išviręs mokinys, galėtų išvirti ir dar vieną, jei tik turėtų ingredientų. Atidžiau peržvelgė klasę. Fiadh greit suprato, kurio mokinio nemato. Juk būtent tas vietas pati kerais sutvarkė, net neįsivaizdavo kaip mokinė sugebėjo dar nerasti augalų. Pasiėmusi atsarginę nešyklę - žinoma, kad buvo ir tokių paruošusi ekstra atvejui - nukeliavo į šią vietą, pagriebusi su savim šluotą, paslėpta viename iš kerais praplėstų stalčių. Nors patys veiksmai atrodo greiti, tačiau užtrūko laiko, tiek pati kelionė, tiek grifės paieškos. Tačiau šioje vietoje nebuvo nei vieno žmogaus išskyrus pačią Roaną. Po paraliais atsiduso ir grįžo į klasę. Tikiuosi ji pasinaudos nešykle nepasibaigus pamokai ir spės atlikti darbą.