0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Šaltis sukaustė Hogvartso pilį. Tai iš dalies buvo gerai - kaip tik tokio oro reikėjo Matthew Turner, kad galėtų tinkamai įvykdyti dar vieną herbologijos pamoką.
Deja, kelias iki šiltnamių buvo pakankamai tolimas, kad kelis kartus spėtum nušalti nosį. Matthew keiksnojo. Įsivaizdavo, kad mokiniai nebus itin patenkinti. Tuo labiau, kad profesorius nesugebės padaryti nieko, kad jiems nebūtų taip šalta. Ką gi, mokytis reikia niūriai pagalvojo, sustojęs prie šiltnamio. Prisiminė, kad pirmosios pamokos metu visą teorinę dalį mokiniai šlapo nuo nesiliaujančio lietaus. Kad nereikėtų taip šalti, Turner teikėsi atidaryti šiltnamio duris ir įėjo į vidų. Tiesa, kolegos dėka ir ten buvo šalta - gal tik kokiu laipsniu šilčiau. Būtent to reikėjo Matthew Turner šiai pamokai. Jis puikiai žinojo, kad mokiniai jo nekęs. Tačiau tai jau seniai buvo aišku, tad koks ir beskirtumas? O darbą atlikti reikia.
Pagaliau susirinko mokiniai. Turner beliko džiaugtis, kad bent kažkas teikėsi išlįsti iš gerokai šiltesnės pilies ir ateiti iki šiltnamio.
- Sveiki, - stengdamasis nekalenti dantimis pasisveikino juodaplaukis. - Atsiprašau, bet šią pamoką turėsite ištverti šį šaltį. Patariu kitą savaitę apsirengti kaip įmanoma šilčiau.
Grifų Gūžtos vadovas tarėsi girdįs mokinių atodūsius: ir vėl tęstinė pamoka? Bet juk tai herbologija! O pagrindinė šios pamokos užduotis yra išmokti auginti augalus!
- Kaip žinote, augalai mėgsta labai skirtingas sąlygas. Vieniems reikia daug vandens, kitiems užtenka saulės ir taip toliau. Yra tokie vienaląsčiai organizmai, kurie yra vadinami ekstremofilais. Jie taip vadinami dėl keisto pomėgio. O jiems tarpti reikalingos ekstremalios sąlygos. Tiesa, tai ne augalai, tačiau ir šių tarpe būtų galima atrasti tokių keistuolių. Tačiau mes dirbsime ne su tokiais. Teorinio klausimo neklausiu, iš karto pereisime prie praktikos. O ji yra tokia: kaip visi jaučiate, šiame šiltnamyje yra labai šalta. Jūsų užduotis: per ateinančias penkias savaites užauginti žiobariškas daržoves. Jos jau yra pasėtos, vazonai ten, - Matthew mostelėjo ranka į sustatytus vazonus. Prie kiekvieno iš jų buvo po lapelį su užrašu, kokia tai daržovė. - Savaime suprantama, daržovės taip greitai neužauga ir normaliomis sąlygomis. Tačiau mes visi esame burtininkai. - Skamba ironiškai... - Jūsų užduotis jiems padėti magiškais būdais. Ar tai bus kerai, ar specialios magiškos trąšos, jūsų valia. Ateisite čia kiekvieną savaitę ir stebėsite, kaip pakito jūsų augalas. Jam padėsite taip, kaip manysite, kad jam bus reikalinga. Jeigu jums pasiseks, jūsų daržovė per tas penkias savaites užaugins valgomą dalį, kurią galėsite pasiimti. Jeigu neturite klausimų, galite pradėti darbą.
Ką gi, reikia tikėtis, kad ši pamoka nebus tokia baisi kaip pirmoji...

[Bus penkios pamokos dalys, kiekvienai iš jų skiriama po tris dienas. Kiekvienai daliai bent vienas postas. Jūsų užduotis: magiškai užauginti paprastą žiobarišką daržovę (ją galite pasirinkti patys) siaubingame šaltyje ir ji turi užaugti per penkias savaites. Nebūkite vunderkindai, atėję į kitas dalis galėsite rasti augalus nušalusius ir panašiai.
Kiekviena dalis yra verta dviejų taškų. Jeigu parašote ne visose, bet postai yra bent 1200 simbolių ilgio (arba du vienoje dalyje po 600), be klaidų ir įdomūs, galite gauti vieną papildomą balą. Žinoma, 11 taškų negausite.
Galite kažko klausti profesoriaus, tačiau tada parašykite asmeninę žinutę. Taip pat jeigu kas nors neaišku, rašykite asmeniškai. Pamoka bus tęsiama spalio 9 dieną.]

*

Neprisijungęs Amira Martin

  • Apsigynimo nuo juodosios magijos specialistė
  • ****
  • 310
  • Lytis: Moteris
  • Prekeivių atstovė
Ats: II Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #1 Prieš 4 metus »
  Praėjusį kartą Gaja peršlapo iki kaulų. Ką šį kartą paruošė mokiniams Turneris? Lietaus, ačiū Dievui, šiandien nebuvo, bet oras vis tiek netenkino - šalta žiema už lango. Nebuvo noro net iš lovos lipt. Bet jeigu neapsilankys pamokoje, greičiausiai susikirs per herbologijos VSMT ir teks kartoti kursą. To rudaplaukė norėjo mažiausiai. Tačiau vargais negalais išlipusi iš lovos, mergina susiruošė ir nuskubėjo šiltnamių link.
  Einant šiltnamių link, kūną, ypač kojas kaustė šaltis. Kasandra jau prakeikė šią dieną. Atrodo net blakstienos sušalo į ledukus, nes perštėjo akis ir buvo sunku mirksėti. Gal bent šiltnamyje šilčiau bus? Bandė kabintis už kažko, kas motyvuotų ją nepargriūt čia pat ir nepasinaudot kokiu incendio. Tačiau motyvo neatrado. Džiugino tik vienas dalykas - ji jau buvo prie šiltnamių. Tokį kelią praėjo susimąsčiusi apie šaltį ir net nepajuto kaip atsirado pamokos vietoje. Užėjus į šiltnamį pokyčio nejautė - čia buvo taip pat šalta. - Laba diena, profesoriau Turner. - Pasisveikino su šiuo ir žengė kiek arčiau jo, kad užtektų vietos kitiems mokiniams. Išgirdusi pamokos užduotį suraukė antakius. Penkios savaitės, trisdešimt penkios dienos, tai jau skambėjo siaubingai! Tačiau dirbti reikėjo. Septintakursė permetė akimis pavadinimus. Akys iškart užkliuvo už vazono su burokėliu. Bus įdomu užauginti tokiose sąlygose šią daržovę. Kol niekas nepagriebė pirmiau už ją, švilpė priėjo ir pasiėmė vazoną. Užauginti su magijos pagalba? Gerai. - Profesoriau, visus žinomus kerus galime naudoti? - Pasiteiravo, norėdama pasitikslinti ir išsitraukė burtų lazdelę. Reikėtų palieti augalą ir suteikti jam bent šiek tiek šilumos.
 

*

Lukas Duff

Ats: II Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #2 Prieš 4 metus »
Jau ir pilyje Lukui buvo ne pyragai, tačiau lauke dar labiau sukaustė šaltis. Atrodė, jog kiekvienas Duff kauliukas buvo sustingdytas kerais, o ir pajudėti buvo be proto sunku. Ačiū Dievams, Luke gavo proto apsirengti trimis megztiniais, užsimaukšlinti juodą kepuraitę ir aišku - su savimi pagriebti taip pat juodas pirštines. Būtent dėl tokios aprangos vaikis ir nepavirto į ledo skulptūrą, tačiau šaltį vis tiek juto. Mažasis klastuolis sirgo, o tai įrodė didžiulė sloga, nesiliaujantis sausas kosulys, gerklės skausmas ir pakilusi kūno temperatūra. Tokios būklės daugelis laiką leistų pas Madam Pomfri, tačiau praleisti savo mėgstamiausios pamokos berniukas nesiruošė. Na taip, po pastarosios pamokos Duff jautė nepykantą Matthew, bet net ir tai nepakeitė jo pomegio herbologijai.
- Lab... APČY! - vos priartėjęs prie šiltnamių ir čia pastebėjęs profesorių, Luke nusprendė pasisveikinti, tačiau tai neišdegė, nes pasisveikinimas buvo pertrauktas čiaudulio, - Atsiprašau. Norėjau pasakyti laba dien... APČY, APČY, APČY, - po dar vieno pertraukto žodžio, Luke suurzgė ir papurtė galvą. Jei kažkas nenori, kad aš būčiau mandagus - tebūnie. Kantrybės lašas išseko ir daugiau joks pasisveikinimas iš klastuolio burnos neišėjo, nors dar ne vieną kartą ją palikti turėjo tiek kosulys, tiek čiaudulys.
 Pagaliau Turner teikėsi pradėti pamoką, tačiau iš jo balso ir dantų kalenimo buvo galima suprasti, kad ir šiam toks oras ne prie širdies. Kita vertus - nors nelyjo lietus, o ir pamoka vyko šiltnamyje.  Tai turėjo paguosti, tačiau nepaguodė. Šiltnamio temperatūra buvo lygiai tokia pati kaip lauko, nors gal laipsniu ar dviem šiltesnė.
 Pagaliau Turner baigė savo monologą ir dabar buvo galima pradėti praktiką. Viską išklausęs atidžiai Luke, kad ir kaip bebūtų keista, suprato užduotį ir greitai nuėjęs pasiėmė pirmą po ranka pasitaikiusį vazonėlį. Šis buvo svogūnas.
- Proofesoooriau, - sukaleno dantimis berniukas, - o gal turit kokių trašų, kurios sušildo dirvožemį ir patį augalą?
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Lukas Luke Duff »

*

Neprisijungęs Amira Martin

  • Apsigynimo nuo juodosios magijos specialistė
  • ****
  • 310
  • Lytis: Moteris
  • Prekeivių atstovė
Ats: II Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #3 Prieš 4 metus »
  „Durna, durna“ panašiomis mintimis save užmėtė Amneta. Ji septintame kurse ir puikiai pati jau turėjo susiprasti ką, kaip ir kada daryti. Ateis laikas gyvenime, kai ji nebeturės ko paklausti elementarių klausimų „kas, kodėl, kaip, kur, kada, kuo ir ko?“ kelioms akimirkoms paauglė sustingo. Tik dabar ji suprato siaubingą tiesą. Ji jau suaugusi. Ji privalės pradėti savo gyvenimą. Susirasti vaikiną. Susižadėti. Ištekėti. Pagimdyti vaiką. Tada kitą. Tada gal dar vieną. Dirbti. Prižiūrėti namus. Pasenti. Sulaukti vieno anūko. Tada kito. Tada trečio. Ketvirto. Gal penkto. Ne, tu per toli galvoji lyg pasąmonės raminama, Gaja atsiduso. Ji dar mokinė. Jai dar per anksti apie tokias nesąmones galvoti. Jai dabar reikia susikoncentruoti ties herbologijos užduotimi. Penkias savaites prižiūrėti burokėlį ir sugebėti jį užauginti šiose siaubingose sąlygose, kur nėra šilumos, saulės, vandens, tik dirvožemis su maistingomis medžiagomis, kurių nebebus jei augalo nepalieti.
  Ranka, kurioje švilpė laikė septynių colių burtų lazdelę iš vyšnios, jau buvo pradėjusi virsti ledėku. Visai kaip per kvidičą prisiminė tas siaubingas rungtynes buvusi gaudytoja. Nors tada tebuvo ruduo, bet rankos vis vien sušalo. ŠŪDAS Gaja pasižiūrėjo į savo ranką, kurioje buvo lazdelė. Ji kažkur sugebėjo palikti ar pamesti pirštinę. Na ir kaip tokią kerėplą mama gali išleisti iš savo „po sparneliu“? Lazdelę perėmė į kairę ranką, kurioje ir taip laikė vazoną. Tuo tarpu dešinę ranką įkišo į kišenę. Ten pirštinės nebuvo. Šiaip ne taip pasiekė kairę kišenę, ten pirštinės irgi nebuvo. O, Merlino trumpikės! Man mama velnių išrašys, jei eilinį kart pamečiau pirštinę. Su tokiais smulkiais daiktais kaip pirštinės ar kojinės Kasandra nedraugavo niekad. Net dabar, po žieminiais batais ji dėvėjo skirtingas kojines - viena kojinė buvo rožinė su žvaigždutėmis, kita geltona su juostelėmis. Lyg švęstų pasaulinę dauno sindromo dieną, aha. Tačiau tai ir buvo rudaplaukės kasdienybė. Beliko tikėtis, kad galės vėliau pajudint ranką - nesušals nervai, ar kapiliarai, ar kas ten dar yra. Anatomijos septintakursei čia nedėstė niekas, tad tenkinosi žiniomis iš vaikystėje žiūrėtų enciklopedijų, kurias tėtis atnešdavo iš bibliotekos. Ir visada, be išimties, po savaitės jas reikėdavo grąžinti atgal. Nežinojo ar čia buvo bibliotekos politika, ar tėtis taip stengėsi nepamiršti grąžinti pasiimtų dalykų. Tačiau dabar ne apie tai. Herbologija. Kiek atraitojusi megztinio rankovę, pusę rankos paslėpė po balta, megzta vilna. Perėmusi lazdelę į dešinę ranką, išėjo iš šiltnamio ir pastatė vazoną ant žemės. Pagreitom surinko artimiausias šakeles ir sudėjo jas maždaug penkių - septynių centimetrų atstumu nuo pačio keramikos dirbinio. - Incendio. - Nukreipė lazdelę į šakeles ir šios užsidegė. - Aguamenti. - Paliejo burokėlį ir pritūpė prie jo - apžiūrės.

*

Neprisijungęs Wrena Alder

  • Herbologė
  • ****
  • 254
  • Lytis: Moteris
Ats: II Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #4 Prieš 4 metus »
 Diena kaip tyčia atrodė lyg pakišus koją švilpei, o septinto kurso namų darbai ruošėsi pribaigti. Neseniai buvo susirgusi, o tuo metu namų darbai kažkur pasiklydo - kol sugalvojo nueiti pas seselę ir sveiko kelias dienas, niekas jų neatnešė, tad vakar prasėdėjo iki vėlumos prie transfigūracijos (ir kokio velnio ją rinkosi, jeigu visiškai nemoka?), kerėjimo (vis dėl to sugebėjo nusičiaudėti tardama burtažodį ir netyčia padegė užuolaidas, bet greitai užgesino) ir visokiausių kitokių dalykų.
 Jautėsi kaip tie nukritę, spėję papūti ir sušalti klevų lapai ir tylutėliais svajojo pabūti barsuku - pramiegoti visą žiemą.
 Lyg tyčia ant herbologijos kabineto durų buvo raštelis su nuoroda, kur vyks pamoka. Ačiū Merlinui, Wrena atėjo anksčiau ir tai pamačiusi spėjo sugrįžti į Švilpynės kambarius ir apsivilkti šiltą paltuką - prasidėjo žiobariškų žieminių drabužių mada, o užsikabinti kur nors ir suplėšyti žieminę mantiją visai nebuvo noro.
 Ak, kad paltukas, pirštinės, stora kepurė ir geltonai juodai dryžuotas šalikas būtų kuo nors padėję! Išėjus į lauką pasitiko šalto vėjo gūsis, tad kilo noras per sekančią ateities būrimo pamoką pasiteirauti ar nėra būrimo, nuspėjančio sekančios dienos orą (ir tuomet pagalvoti, ar visgi verta eiti į herbologiją). Kol pasiekė šiltnamį, pradėjo keiksnoti profesorių, neseniai užpuolusią ligą ir namų darbus, nes jei ne tas šaltis, būtų pradėjusi snūduriuoti.
 Aš tuoj būsiu nesveika,- burbtelėjo mintyse ir pritraukė kaklą prie pečių, nors žinojo, kad gali atrodyti panaši į pingviną. Gal būt šilčiau. Klausydama užduoties vos susilaikė nenusiėmus pirštinių ir nepradėjus pūsti šilto oro į delnus, kas būtų tik pabloginę situaciją. Žinoma, ekstremalios situacijos. Pravers, jei sugalvosiu eskimus išmokyti auginti morkas.
 Alder su grupele nuėjo prie vazonėlių, kur iš toli pamačiusi liesus morkos lapelius, pasiėmė būtent tą paprastą rudą molinį vazonėlį. Nepraktiška morką auginti vazone, bet čia juk pamoka.
 Pasidėjusi vazoną ant stalo, kažkur per vidurį, prisiminė tuos elfus, kuriuos tada su Adele įleido į šiltnamį. Ne šitą, tame nebuvo taip siaubingai šalta, tačiau vėliau buvo šiek tiek gaila augaliukų. Tik šiek tiek - svarbesni juk nenukentėjo.
 Vasarą prisiskaičiusi apie įvairias trąšas, nusprendė patraukti link jų - neaišku kas šiame šiltnamyje sudėta. Azotas netinka. Užaugs dideli lapai, tačiau morka ne. Kalis... Magnis... Akys bėgiojo pavadinimais, ieškodamos ko nors kito, ko dar nebuvo mačiusi anksčiau. Mėlynžiedės trąšos. Ne, visiškai netinka. Morkos žydi tik antrais metais, o man reikia šaknies.
 Tik apačioje pamatė kažkokį nusitrynusį pavadinimą - šalia trąšų numerį, tačiau neįsivaizdavo ką jis reiškia. Iš lentynos ištraukus maišą, apžiūrėjo, kitoje pusėje rado instrukciją ir įspėjimą - nenaudoti per daug, nes gali įkaisti. Ypač, jeigu nemato daug saulės. Alder perskaitė keletą kartų, kol suprato ką tai reiškia, nes mintyse buvo tik šilta lova ir mėtų arbata. Greičiau pabaigsiu, greičiau galėsiu iš čia eiti,- guodė save. Pasisėmusi į indelį šiek tiek trąšų, priėjo prie savo morkos, kurios dar niekas nebuvo spėjęs pavogti ir pakėlė indelį, ruošdama pilti miltelius - vandenį reikėjo pilti vėliau.
 -APČI!- garsiai nusičiaudėjo ir paskandino morkos daigą baltuose milteliuose, tuo pačiu aplinkui paskleisdama it pelenų sluoksnį. Milteliai lėtai leidosi ant stalo, o Alder atsiduso - teks tvarkyti. Nubėrus nuo daigo miltelius, ant stalo, šiek tiek užpylė vandeniu ir užklijavo etiketę su savo pavarde. O tuomet pasiėmė šluostę - nežinia ar išvalius tokius miltelius su lazdele, jie vėliau nesugrįš čia ir ko nors nesugadins. Juk jie prapultų niekur.
Look around, look around at how lucky we are/ To be alive right now- Elizabeth Schuyler, "Hamilton"

Ats: II Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #5 Prieš 4 metus »
pagalvojo, sustojęs prie šiltnamio. Prisiminė, kad pirmosios pamokos metu visą teorinę dalį mokiniai šlapo nuo nesiliaujančio lietaus. Kad nereikėtų taip šalti, Turner teikėsi atidaryti šiltnamio duris ir įėjo į vidų. Tiesa, kolegos dėka ir ten buvo šalta - gal tik kokiu laipsniu šilčiau. Būtent to reikėjo Matthew Turner šiai pamokai. Jis puikiai žinojo, kad mokiniai jo nekęs. Tačiau tai jau seniai buvo aišku, tad koks ir beskirtumas? O darbą atlikti reikia.
Pagaliau susirinko mokiniai. Turner beliko džiaugtis, kad bent kažkas teikėsi išlįsti iš gerokai šiltesnės pilies ir ateiti iki šiltnamio.
- Sveiki, - stengdamasis nekalenti dantimis pasisveikino juodaplaukis. - Atsiprašau, bet šią pamoką turėsite ištverti šį šaltį. Patariu kitą savaitę apsirengti kaip įmanoma šilčiau.
Grifų Gūžtos vadovas tarėsi girdįs mokinių atodūsius: ir vėl tęstinė pamoka? Bet juk tai herbologija! O pagrindinė šios pamokos užduotis yra išmokti auginti augalus!
- Kaip žinote, augalai mėgsta labai skirtingas sąlygas. Vieniems reikia daug vandens, kitiems užtenka saulės ir taip toliau. Yra tokie vienaląsčiai organizmai, kurie yra vadinami ekstremofilais. Jie taip vadinami dėl keisto pomėgio. O jiems tarpti reikalingos ekstremalios sąlygos. Tiesa, tai ne augalai, tačiau ir šių tarpe būtų galima atrasti tokių keistuolių. Tačiau mes dirbsime ne su tokiais. Teorinio klausimo neklausiu, iš karto pereisime prie praktikos. O ji yra tokia: kaip visi jaučiate, šiame šiltnamyje yra labai šalta. Jūsų užduotis: per ateinančias penkias savaites užauginti žiobariškas daržoves. Jos jau yra pasėtos, vazonai ten, - Matthew mostelėjo ranka į sustatytus vazonus. Prie kiekvieno iš jų buvo po lapelį su užrašu, kokia tai daržovė. - Savaime suprantama, daržovės taip greitai neužauga ir normaliomis sąlygomis. Tačiau mes visi esame burtininkai. - Skamba ironiškai... - Jūsų užduotis jiems padėti magiškais būdais. Ar tai bus kerai, ar specialios magiškos trąšos, jūsų valia. Ateisite čia (GG2) :)
[/font]

Matt: tu rašai tik už savo veikėją. Šiek tiek nesupratau, kodėl nukopijavai dalį mano posto. Tačiau tu turi rašyti kaip tavo veikėja (Diana Hogwarts) ateina į pamoką ir atlieką profesoriaus paskirtą užduotį. Taip pat RPG žinutėse yra nenaudojami veidukai. Turi pataisyti postą iki pamokos pabaigos.]
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Matthew Turner »

*

Neprisijungęs Amber Autumn

  • II kursas
  • *
  • 19
  • Taškai:
Ats: II Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #6 Prieš 4 metus »
Nors lauke vyravo stiprokas šaltis, Amber susiruošė sudalyvauti vienoje pamokoje – herbologijoje. Tiesa sakant mergaitė labai nemėgo šalčio. Ir nors ruduo buvo trečioje vietoje skirstant mėgstamiausius mėnesius (pirmąją vietą pelnė pavasaris, antrą - vasara, trečią - ruduo, na, o paskutinėje vietoje liko žiema), bet medžiai nusidažantys šiltomis spektro spalvomis vis tiek sugebėjo pavergti švilpės širdį. Amber mėgdavo žiūrėti kaip vėjas plaiksto medžių viršūnes ir kaip žemė pasidengia spalvota danga, bet deja dabar ji to daryti negalėjo, nes privalėjo žiūrėti po kojomis ar neįlips į kokią balą.
Užėjusi į šiltnamį mergaitė nusivylė supratusi, kad viduje vyrauja tokia pati temperatūra kaip ir už šio pastato sienų. Taip pat ji pasigailėjo jog neužsimaukšlino kepurės, kurią kažkur buvo nukišusi, o ieškoti ji tingėjo, juo labiau ieškojimui nebebuvo likę daug laiko. Gerai jog neilgai trukus profesorius pradėjo dėstyti savo pamoką. Juk kuo greičiau pamoka prasidės, tuo greičiau ji baigsis ir mergaitė galės nueiti į Švilpynės bendrąjį kambarį kur tikrai sušils.
Iš herbologijos profesoriaus lūpų ši užduotis skambėjo taip lengvai, lyg reiktų tik spragtelti pirštais ir viskas bus padaryta už tave: augalas pats save palaistys, pats save sušildys ir užaugs didelis, bei aukštas. Deja, čia realus pasaulis ir toks dalykas kaip magiškas pirštų spragtelėjimas neegzistuoja (nors Amber dar toli ne viską žino ir galbūt kažkas panašaus vis dėl to egzistuoja).
Nuėjusi pasiimti daržovės mergaitė suprato jog neįsivaizduoja kokią norėtų auginti ir prižiūrėti, kad po pirmos pamokos visas tas entuziazmas nedingtų. Akimis klaidžiodama po ant vazonų užrašytus pavadinimus jos pasirinkimas sustojo prie ridiko. Pasiėmusi bent pusė kilogramo sveriantį vazoną su daigu ji nuėjo prie stalo ir pastačiusi priešais save galvojo nuo ko pradėti, bei ką ir kaip daryti.
Apsidairiusi švilpė pamatė kaip viena mergina išėjo su vazonu rankose į lauką, o kita - kažko ieškojo lentynose. Nusprendusi jog gali tenai rasti kažkos naudingo Amber nuėjo link lentynų.

*

Aleksas Gilbert

Ats: II Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #7 Prieš 4 metus »
Po praėjusios herbologijos, kai Aleksas peršlapo ir dar turėjo nerti pavojams į nasrus, dabar norėjosi tik ramiai pagulėti lovoje ir nekelti kojos iš pilies. Gilbert žinojo, jog lauke beveik Šiaurės Ašigalis, o tokių orų keturiolikmetis baisiai nemėgo. Šaltis vaikiui buvo nepakeliamas dalykas ir per jį laužydavo kiekvieną kauliuką bei kaipgi be slogos ir visų kitų panašių dalykų?
 Tačiau net ir po tokių svarių argumentų,  nežinia kieno verčiamas, Aleksas susiradęs šilčiausius savo drabužius, patraukė šiltnamių link. Aišku, prieš tai dar teko išlipti iš labai patogios ir šiltos lovos, o tai buvo sunkiausia dalis.
- Kodėl herbologija vyksta lauke? - eidamas šiltnamių link sau panosy burbėjo Aleksas, - Ir taip aišku, kad Turner neprotingas, tačiau bent jau galėjo suprasti, kad augalai per šaltį nušąla. - Iš ties, profesoriaus pasirinkimas pamoką vesti lauke atrodė gan keistas ir kvailas, tačiau tikriausiai tokiam reikalui buvo pagrindas. Galbūt Matthew buvo primąstęs kažko netgi tokiu oro ar tokiomis sąlygomis.
 Pagaliau šiltnamiai buvo pasiekti. Turner stovėjo viename iš jų ir atrodė sušalęs. Kitą vertus - čia visi atrodė sušalę, o vieni kaip pavyzdžiui jaunesnysis klastuolis jau sirguliavo. Tačiau Aleksą guodė mintis, kad šiltnamiuose visada būna šilta. Nepriklausant nuo oro, ten visada buvo 5 - 10 laipsnių šilčiau. Nors tokiose vietose Gilbert nesilankė, o jo ir puikiu sodininku nepavadinsi, tačiau iš menkutės savo patirties Aleksas galėjo galvą guldyti ir žinojo, kad ten tikrai bus daug šilčiau.  Aišku, klastuolis klydo. Įžengus į vidų šilumos banga neužplūdo kūno. Temperatūra atrodė lygi laukui, o tai nustebino keturiolikmetį. Viskas buvo per daug nelogiška, nors kitą vertus. Ar Hogvartse vyksta kažkas logiško?
 Po kiek laiko pamoka buvo pradėta. Turner šnekėjo daug, o tai erzino Aleksą. Vaikinas ir taip buvo priverstas šalti, o šalti ir dar klausytis kvailų paistalų atrodė nesuderinama.
- Drįsčiau prieštarauti, - į profesoriaus vieną teiginį atsiliepė Aleksas, - Taip, mes visi esame burtininkai, bet ar visi sugebame burti? - buvo akivaizdu, kad klausimas adresuotas būtent Matthew. Klastuolis kalbėjo su akivaizdžia pašaipa balse, o ta firminė, nekaltutė šypsenėlė žaidė veide. Dabar kaip pagalvoji, šią nekaltą balso intonaciją girdėjo beveik visi Hogvartso profesoriai, išskyrus Džeimsą. Su šiuo Aleksas eksperimentavo ir galutiniame rezultate viskas pasibaigė klastuolio skausmingu bei priverstiniu rašymu Ambridž plunksna. Nuo to laiko Gilbert prižadėjo sau nekvailioti per transfigūracijos pamokas, tačiau tikriausiai jo pažadas ties kita ateinančia pamoka ir bus sulaužytas.
 Kai švilpė nusičiaudėjo, atėjo supratimas, kad kiti jau dirba darbą, kurį Aleksas praklausė. Vaikinas buvo per daug paskendęs prisiminimuose, tad net nelabai suprato, o tiksliau sakant išgirdo užduotį. Viena buvo aišku. Pusę mokinių pasiėmė vazonus ir bandė jais rūpintis, tačiau tai Aleksą paliko sutrikusį. Juk čia ledynmetis. Kaip daržovės užaugs ir subręs tokiomis oro sąlygomis? Vis dėl to Gilbert nusprendė šiuo klausimu nesirūpinti. Klastuolis pagriebė vazoną ir iškart vos susilaikė nenusikeikęs. Jis gavo porus - daržovę, kurios nemėgo labiausiai. Šia net rūpintis nesinorėjo, tačiau Gilbert nieko dėl to nesakė profesoriui ir paprasčiausiai nusprendė palaistyti ir patręšti augalą.
- Aguamenti, - tai buvo burtas, kurio dėka daržovė buvo palaistyta. Kol kas tai buvo viskas ką su poru norėjo daryti Aleksas, tad  keturiolikmetis tyliai lūkuriavo pamokos galo. Šiandien pyktis su profesoriumi nesinorėjo, todėl Gilbert pasistengė šią pamoką išlikti ramus.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Aleksas Gilbert »

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: II Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #8 Prieš 4 metus »
Savaitė pralėkė kaip vėjas, o žiema, atrodo, dar labiau įsisiautėjo. Matthew milijonąjį kartą pasigailėjo, kad profesoriauja Hogvartso burtų ir kerėjimo mokykloje. Ir kodėl jis turi dėstyti tą dalyką, kuris vyksta lauke? Na, gerai. Šiltnamyje, bet šio "genialaus" profesoriaus dėka ten dar šalčiau negu lauke.
Ką gi. Matthew sugalvojo tokią idiotišką pamoką, pats Matthew ir kentės. Teko per visus šalčius šliaužti iki šiltnamio, kuriame, kaip žinojo Turner, šaltis tiesiog stingdė kaulus. Tiesą sakant, profesoriui buvo smalsu, ar bent vienas mokinys pasirodys šioje pamokoje. Juk jis perspėjo, kad tai bus tęstinė pamoka. Kaip ir akivaizdu, kad bus žvėriškai šalta? Negi mokiniai tokie kvaili, kad kankintųsi ir eitų į tokią pamoką? Tiesą sakant, Grifų Gūžtos vadovas tikėjosi, kad tokių kvailių neatsiras, jis galės penkias minutes pastovėti ir ramiausiai keliauti atgal į pilį.
Kur jau ten! Savaime suprantama, mokiniai yra visiški kvailiai ir atsivilko į pamoką. Matthew sunkiai sekėsi slėpti nusivylimą.
- Sveiki, - kuo draugiškiau pasistengė pasisveikinti profesorius. Reikėjo kažkokiu būdu nuslėpti sunku atodūsį. - Džiaugiuosi, kad atsirado drąsuolių, pasiryžusių ateiti į pamoką. Šiandien tęsime darbą. Tie, kurie pradėjote dirbti su neišdygusiais augalais, pirmiausia turite patikrinti, ar jie išdygę. Jeigu taip, viskas puiku, toliau laistote, naudojate trąšas ar kokius nors burtažodžius, kurie augalui padės augti. Jeigu augalas neišdygęs, sėklos tikriausiai nušalusios. Vis dėlto galite išbandyti burtažodį sedimus. Jeigu sėklos gyvos, jūsų lazdelė, nukreipta į vazoną, pradės lengvai virpėti. Sušildykite sėklas, iki kitos savaitės išdygs. Jeigu lazdelė nereaguoja, vadinasi, sėklos sušalo ir jums teks imti kitą vazoną.
Matthew nutilo: pasijuto labai pavargęs nuo tokio ilgo šnekėjimo.
- Tiems, kurių augalas jau buvo išdygęs praėjusią savaitę, tereikia nustatyti, ar jis tebėra gyvas. Galite naudoti burtažodį plantimo arba nustatyti iš pažiūros. Jeigu augalas nušalęs, jums taip pat teks imti kitą. Jeigu yra tokių, kurie praėjusioje pamokoje nebuvo, pasiimkite vazoną iš ten.
Turner mostelėjo ranka į tą pusę, kur stovėjo nemažai vazonų su nedideliais daigeliais. Profesorius buvo tikras, kad bus bent vienas nušalęs augalas: jeigu šitie mokiniai yra tokie kvaili, kad eina į šitą pamoką, jie tikrai nėra tokie protingi, kad iš pirmo karto šiame šaltyje užaugintų augalą...

[Tęsiate darbą. Įsivaizduokite, kad realiai kažką auginate: ką reikia daryti? Laistyti/tręšti/ravėti/persodinti/etc. Tik tiek, kad čia yra labai šalta. Šildymui galite naudoti kerus (burtažodžius galite sugalvoti patys), bet, jeigu yra noro, galite bandyti augalui uždėti pirštines ar panašiai.
Jeigu jūsų personažo augalas nušalo, imate naują, bet tas naujas JAU YRA IŠDYGĘS, nepamirškite, kad paskutinėje pamokos dalyje teoriškai jau turėtumėte skinti vaisius.
Tie, kas nebuvo pirmoje dalyje, imate vazoną su daigeliu ir paprasčiausiai tęsiate darbą.
Jei kas neaišku, klauskite.
Pamoka bus pratęsta spalio 12 d.]

*

Neprisijungęs Amira Martin

  • Apsigynimo nuo juodosios magijos specialistė
  • ****
  • 310
  • Lytis: Moteris
  • Prekeivių atstovė
Ats: II Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #9 Prieš 4 metus »
  Gaja nenorom skubėjo į herbologijos pamoką. Buvo siaubingai šalta, tačiau reikėjo pasirūpinti augalėliu. Žiobarišku buroku, Gaja net užsirašė. Bibliotekoje, žiobarų knygų skyriuje, ji ieškojo informacijos, tačiau apie žiobariškus augalus knygų nebuvo. Anksčiau atrodo nei vienam burtininkui nerūpėjo žiobariški augalai. Magijos pasaulio atstovai valgo bulves, burokėlius, svogūnus, kopūstus ir kitas daržoves, tačiau niekada nesusimąsto apie tai, kaip šie buvo užauginti žiobariškose fermose. Gal reikėtų man parašyti tokią knygą? Pradėčiau užsiimti sodininkyste, užauginčiau daug daržovių, aprašyčiau visus jų ypatumus. Svarstė Kasandra. Pasiekusi šiltnamius, Amneta paskubėjo savo augalėlio link. Šis, pačios mergaitės nuostabai nesušalo. Matyt, prieš savaitę į dirvožemį įkištos šiltos šakelės pagelbėjo sėkloms nesušalti ir išdygti.
  Savaitės eigoje septintakursė ieškojo ne tik informacijos apie augalus. Tačiau skaitė ir apie herbologijoje naudojamus burtažodžius. Pavyzdžiui sužinojo, kad burtažodis Testaforma, kuris iš lotynų ir reiškė apvalkalo sudarymas. Knygoje buvo teigiama, kad šis burtažodis palaiko augale kambario temperatūrą ir šis gali išgyventi šaltoje aplinkoje. Nukreipusi lazdelę į išdygusį augalėlį, septintakursė nupiešė ovalą ore ir žalia švieselė palietė burokėlį. Burtažodis pavyko. Išrovusi kelias pašalines žoleles, mergina paliejo augalą pašildytu vandeniu bei patręšė pagamintomis NIV kabinete trąšomis.

*

ShadyRa

Ats: II Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #10 Prieš 4 metus »
  Aeronas žiovaudamas ėjo šiltnamių link. Pašaipiai šyptelėdavo kiekvienam, kuris keistai į jį pažvelgdavo, mat jis vienintelis iš visų jų ramiai reagavo į šaltį ir nebuvo apsivilkęs tris ar keturis sluoksnius rūbų. Pasiekęs šiltnamius paėmė pirmą pasitaikiusį augalą, kuris jau buvo išdygęs. Ant lapelio buvo parašyta, kad tai pomidoras. Iš visų pusių apžiūrėjęs vazoną, Hemkeris neįsivaizdavo ką jis turėtų ar galėtų padaryti. Apie sodininkystę žiobarų pasaulyje nežinojo nieko, o apie magijos pasaulį išvis galima buvo neklausti pirmakursio, kuris sužinojo apie magijos pasaulį vos prieš pusmetį.
  Herbologijos burtažodžiais ne itin domėjosi, mat knygų skaityti nemėgo, o ir šioji pamoka jam buvo pirmoji. Apsižvalgęs pastebėjo dirbant kitus mokinius ir bandė nugirsti bent vieną burtažodį iš šių lūpų, tačiau pastangos kurį laiką buvo bevaisės. Pastatęs vazoną atgal, švilpis atsiduso. Dar sykį apsižvalgė. Nu ir ką man dabar daryti? Mintyse suburbėjo nepatenkintas.
  Nugirdęs kažkokį burtažodį iš šalia buvusios bendrakoledžės, nusprendė pasekti šios pavyzdžiu. - Testaforma. - Negarsiai pakartojo visus Amnetos judesius. Iš pirmo karto burtažodis nepavyko. Aeronas bandė vėl ir vėl. Gal iš penkto karto burtas pavyko ir Desiderijus suprato, kad jam liko smulkios užduotėlės. Išrovęs nereikalingas žoleles, Shawnesis paliejo augalą. Būtų jau seniausiai metęs vazoną kažkur tolyn, bet puikiai suprato, kad augalas nekaltas.

*

Aleksas Gilbert

Ats: II Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #11 Prieš 4 metus »
Šį kartą Aleksas šiltnamius pasiekė gan anksti. Nežinia kodėl, tačiau vaikis tikėjosi, kad jo poro gyvųjų tarpe nebėra. Aišku, vaikis neklydo. Augalas buvo pradėjęs augti, tačiau nušalo. Dabar iš jo likę buvo tik kažkas neaiškaus. Gilbert atsiduso ir iš pykčio pagriebęs vazoną, su didžiulia jėga metė jį ant žemės. Iš vazono nieko nebeliko. Po šiltnamio danga mėtėsi jo šukės, o visas buvęs turinys pabiro. Atrodo, jog Gilbert toks veiksmas nuramino ir dabar klastuolis gūžtelėjęs pečiais lengvai nuėjo prie kitų, Matthew anksčiau parodytų vazonų. Pasirinkimas nebuvo iš geriausių, tačiau ačiū kažkam, porų nebebuvo. Keturiolikmetis pagriebė morką ir vėl grįžo į savo darbo vietą, pasistengdamas apeiti šukes ir nesusipjaustyti savo pėdų. Ši užduotis pavyko, nors reikėtų pripažinti, į batą buvo susmigusi didžiulė šukė. O kas dabar? Juk augalas užaugęs. Liko tik valgymo dalis. Kol kas keturiolikmetis nebežinojo ką daryti. Na aišku, jei Matthew dar nori, kad į šiltnamį visi sugrįštu, tikrai užlaikys praktiką ilgai. To pasekoje Aleksas išsitraukė savo burtų lazdelę ir palaistė augalą su Aquamenti kerais. Dabar jau patirtis sakė, jog augalą reikia kaip nors sušildyti, tačiau čia burtų naudoti Gilbert nenorėjo. Jokio tokio burtažodžio keturiolikmetis nežinojo, tad burtų pagalba teko atsiskraidinti agro plevelę ir ja uždengti morką. Tikėtis, kad ir ši padės buvo kvaila. Dėl tokios priežasties Aleksas į žemę įkišo magiškas trašas, kurios puikiai sugebėjo šildyti augalą ir jo šaknis.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Aleksas Gilbert »

*

Lukas Duff

Ats: II Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #12 Prieš 4 metus »
Praeitą pamoką Luke net nebesulaukė profesoriaus atsakymo, nes į galvą atėjo nušvitimas. Trašos buvo sudėtos ten, kur ir visi kiti Matthew Turner rankos mostu rodyti daiktai. Tą kartą Lukas lengvai rado ko jam reikėjo. Vaikis palaistė augalą, patrešė jį ir susiradės kitas magiškas trašas, kurios sušildo, nepamiršo panaudoti jų. Būtent dabar reikėjo tikėtis, kad jo svogūnas bus dailiai užaugęs, nenušalęs ir toks koks turi būti.
 Priėjęs prie daržovęs Duff suraukė savo antakius. Ši nušalusi nebuvo, tačiau atrodė ne per geriausiai. Vaikis tuč tuojau ėmėsi darbo. Augalas vėl buvo palaistytas, patręštas, o šildančios trašos pakeistos kitomis. Kadangi svogūnėlis jau nebebuvo tas mažiukas ir mielas augaliukas, teko pakeisti ir vazoną. Luke tuo nesiskundė. Sodinti jam patiko, tačiau ne tokiame šaltyje.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Lukas Luke Duff »

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: II Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #13 Prieš 4 metus »
Matthew vėl keliaujant šiltnamių link atrodė, kad oras nutarė šiek tiek pasigailėti Hogvartso gyventojų. Lyg ir nebebuvo taip tragiškai šalta. Žinoma, žiema dar turės daugybę laiko parodyti, ką gali, tačiau diena, kai reikėjo keliauti į eilinę herbologijos pamoką, buvo šiek tiek geresnė. Dėl tos priežasties Grifų Gūžtos vadovas nenorėjo nė galvoti apie šiltnamį, kuriame, savaime aišku, vis dar taip pat šalta. Deja, kojos nešė kaip tik ten.
Vos atidaręs šiltnamio duris Matthew nusipurtė. Pagarba tiems keistuoliams, kurie lanko šitas pamokas... pagalvojo Turner ir apsižvalgė. Neskubėdamas nužvelgė augalus, kurių tarpe, deja, buvo ir vienas kitas nušalęs. Priėjo prie vazonų, kurių mokiniai (dar) nebuvo panaudoję. Laimei, ten visi augalai buvo sveiki ir gyvi. Ką gi, jeigu kas nors ir praras savo augalą, bet turės kuo jį pakeisti...
- Sveiki susirinkę į dar vieną herbologijos pamoką. Šiuo metu jūsų augalai jau turėtų žydėti. Tai reiškia, kad juos turėtų aplankyti bitės, kad galėtų augalai galėtų subrandinti sėklas. Šiuo atveju, žinoma, bičių nėra. Tad jūsų užduotis yra apdulkinti augalus patiems. Tam turėsite naudoti specialų mišinį, - juodaplaukis parodė, kur yra sudėtas "dulkių" mišinys. - Tačiau pastebiu: šis mišinys dideliame šaltyje vos palietęs augalą jį nužudo. Vadinasi, prieš tai turite augalą sušildyti. Tai galite padaryti burtažodžiais arba šiltu vandeniu. Jeigu atsitiko taip, kad jūsų augalas nušalo, paimkite vieną iš atsarginių vazonų.
Matthew nutilo. Tikėjosi, kad visi suprato, kokia užduotis laukia. Juk nėra labai sudėtinga, ar ne?

[Šioje dalyje jūsų užduotis yra apdulkinti žiedus. Pamokos tikslais laikykime, kad visos daržovės žydi, net ir tos, kurios realiai pirmaisiais metais to nedaro (pvz., morkos).
Tie, kas nebuvo pirmoje dalyje, tęsiate su tuo daigeliu, kurį pasiėmėte praėjusioje dalyje. Jeigu buvote pirmoje, bet nebuvote antroje dalyje, turėkite omenyje, kad jūsų augalas tikriausiai neprižiūrėtas nušalo. Tad turite pasiimti naują daigą, tačiau turi būti aišku, kad jūsų pirmasis augalas nušalo. Jeigu atėjote pirmą kartą, imkite vieną iš atsarginių vazonų, užduotis ta pati, nes ten augalai yra auginami.
Pamoka bus tęsiama spalio 15 d.]

*

ShadyRa

Ats: II Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #14 Prieš 4 metus »
  Prieš savaitę Aeronas pasirūpino tuo augalu, berods pomidoru. Nežinojo ar verta eiti dar sykį į šį šiltnamį. Tačiau diena jau buvo nuobodi, tad vaikis nesugalvojo ką galėtų veikti. Susiruošęs išėjo iš bendrojo kambario ir kramtydamas kramtomąją gumą nužingsniavo šiltnamių link. Desiderijus juto, kad šiandien nebuvo tokia šalta diena, kaip prieš savaitę, užvakar ar vakar. Negi pavasaris ruošiasi ateiti į Hogvartsą anksčiau? O Shawnesis taip tikėjosi, kad dar galės pasidžiaugti šalta žiema. Tada dažnas mokinys tingi ar neturi noro palikti pilies sienas. Juk ten, skirtingai nei lauke, buvo labai šilta ir nereikėjo vaikščioti užsidėjus keturis ar penkis sluoksnius megztinių. Tačiau pirmakursis juk buvo kitoks. Jam dažnai tekdavo žieminę striuke pakeist odine dėl kelių priežasčių. Tai suplėšdavo su kažkuo besimušdamas tai dar kaip nors sugadindavo. Net dabar jis po paprastu apsiaustu dėvėjo žieminę striukę. Mantija net nebuvo ištraukta iš krepšio, kuris voliojasi po švilpio lova.
  Pasiekęs šiltnamius nustebo, kad profesoriui dar nenusibodo ši pamoka ir jis jau trečią savaitę čia vis tiek ateina ir laukia idiotų, kurie per šalčius eina į pamokas. Atrodytų, tie idiotai turėtų būti varnanagiai, kurie dievina mokytis. Tačiau daugiausia matėsi tik švilpynės ir klastūnyno atstovai. Nuo kada klastūnynas moksliukų koledžas? Nenustebs, jei vėl ateis bent du klastuoliai. Tik bendrajame kambaryje jis matė kaip paskutinio kurso studentė, berods Gaja vardu, ruošėsi į šią pamoką. Neabejotinai, ji tipena kokių dešimties - penkiolikos metrų atstumu nuo jo. Užėjęs į šiltnamį rado savo augalą nušalusį, tad paėmė naują ir pakartojo praeitos pamokos veiksmą su apvalkalo kerais. Išravėjęs nereikalingas žoleles, paėmė dulkių mišinį ir padarė kaip liepė profesorius. Sušildęs augalą vaikis pasinaudojo tuo mišiniu.