0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Paul

Ats: 19 rudens sezono I ANJM pamoka
« Atsakymas #30 Prieš 4 metus »
Gal vertėtų pradėti ką nors daryti... Juk tikriausiai nedaug tos pamokos beliko... Juk ir be vorų galima praktikuotis. Atsidususi Emma nukreipė pailsėjusias akis nuo tamsumos prie knygos ir prisivertė dar kartą viską perskaityti. Žinoma, varnanagė pasipildė savo užrašus:
Citata
Kerų spalva: mėlyna.
Rudaplaukė būtų rašius ir rašius, bet vadovėlyje daug naudingos informacijos nebuvo, tad ji užvertė knygą, įmerkė plunksną į rašalinę ir atsistojo.
Na ką gi... Pradėkime! Antrakursė linktelėjo savo mintims ir išsitraukė lazdelę. Sulig tuo ir baigėsi mergaitės ryžtas. Jai jau norėjosi dar patinginiauti. Juk niekas nemato... Bet vis dėlto, kitą pamoką reikės parodyti ką moku. Ir niekaip neišsisuksi, niekaip nepasiteisinsi... Atsidususi škotė paėjo keletą žingsnių nuo staliuko ir nukreipė savo kriaušinę lazdelę į tamsą. O gal labiau daiktas tikrų? Bet ne, kerai neveiktų. Emma susiraukusi nustūmė į pašalį absurdiškas mintis ir susikaupė.
-Arania Exumai.-tarė varnanagė, mostelėjusi lazdele.
Nieko neįvyko. Pirmas blynas buvo prisvilęs, nes ir mostelėjimas, ir tarimas buvo netvirti. O antras žodis rudaplaukei pasirodė kietas riešutėlis, todėl kelis kartus jį ištarė nemakaluodama lazdele:
-Exumaai. Eexumai. Exuumai.
Neaišku, ar antrakursė iš to ką nors pasimokė, nes visus kartus jį ištarė skirtingai. Todėl nusprendė visus pakartoti:
-Arania Exumaai.
Šįkart mostelėjusi lazdele škotė pajuto, kad kažką padarė. Iš lazdelės nuvinguriavo mėlyna švieselė ir dingo tamsoje. Mergaitei to pakako, tad pasiėmusi pergamentą ji pasuko link išėjimo. Iki kitos pamokos turbūt turėsiu laiko dar pasipraktikuoti, nes kitaip man bus riesta...

*

Neprisijungęs Miranda Danijelė

  • V kursas
  • *
  • 71
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Laba. Ką nors praleidau?
Ats: 19 rudens sezono I ANJM pamoka
« Atsakymas #31 Prieš 4 metus »
Pabaigusi dailinti pergamento lapelį, pasidėjo jį ant stalo, ir pavožė po knyga, kad nenulėktų kur nereikia. Tada atsistojusi ir atsisukusi į stalą, ji ėmė mosuoti lazdele, bandydama ką nors padaryti. Dideliu noru nedegė, bet ką jau čia paveiksi, kur nieko aplinkui nėra. Pamosavus lazdele ir pašnibždėjus burtažodį, niekam neįvykus ir Mirandai nusivylus, ji vėl priėjo prie stalo ir nusprendė veikti ką nors kita. Išsitraukusi pergamentą, ji pastebėjo, kad tarp pirminio varianto ir gerojo buvo palikusi vietos. Dabar tą vietą puikiausiai gali išnaudoti. Pasiėmusi plunksną, laisvąjį kampelį išmargino visokiais raštais, o pats gražiausias išėjo gyvatės paveiksliukas.
 - Visai galėčiau su ja pasipraktikuoti. Labai tikroviška išėjo, tad gal užsiskaitys kaip tikra gyvatė,- pamislijo, ir nukreipė lazdelę į gyvatėlę.
 - Vipera Evanesca,- ištarė. Nieko neįvyko.
 - Vipera Evanesca,- vėl ištarė, tik šį kartą aiškiau ir garsiau. Dabar iš lazdelės pabiro juodi dūmai, bet gyvatė nedingo.
 - Na, dūmai buvo, tai lyg ir pavyko,- nusprendė ketvirtakursė.
 - O gyvatė negyva, tai... o juk taip tikroviška...- nuliūdo.
Bet liūdėti ilgai neteko, nes reikėjo keliauti jau lauk iš kambarėlio, nes jau pasipraktikavo. Paėmusi pergamentą, lėtai atidarė savo duris, ir išvydo klasę. Lengviau atidususi, grifė nužingsniavo prie suolo ir ėmė laukti pamokos galo, iki kurio jau ne tiek ir daug buvo likę.           
Lightning makes no sound until it strikes.

*

Neprisijungęs Eric Nocturn

  • Burtininkas
  • ***
  • 41
  • Lytis: Moteris
  • Actions speak louder than words do, it's pretty quiet, isn't it?
Ats: 19 rudens sezono I ANJM pamoka
« Atsakymas #32 Prieš 4 metus »
Erikutis likusią pamoką nuobodžiavo. Vaikai, rodos, bandė tvarkytis patys, tad jis nenorėjo kištis į jų veiklą. Aleksas taip pat aprimo. Veiklos neturint pats Erikas nusprendė dar kartą pasipraktikuoti burtažodžius, vis dėl to nežinia, kada atlėks diena, kai teks juos panaudoti. Galbūt tai nutiks po daugybės metų, galbūt tai gali nutikti už kelių dienų... Bet jis visada norėjo būti pasiruošęs.
Taigi, įsižiūrėjęs į tolumoje esančią juodumą vaikinukas ėmė švaistytis švieselėmis į nieką. Taikinį išsiburti jis tingėjo, tiksliau, nematė esmės. Kam tie taikiniai jei tiksliai į įsižiūrėtą tašką nepataikai?
Erikas darbavosi visą pamoką kaip ir mokiniai. Rodos, Hogvartso mokinio suolo jis nepaliko... Ir mėgavosi tuo. Bet, deja, laikas bėgo labai greitai. Norėjosi šokti, užsikabinti už kojos, kad bent truputį sulėtėtų, bet taip nebūna... Mokiniai baiginėjo darbus, tad profesoriui beliko juos gražinti į klasę ir pagaliau paleisti į laisvę.
-Pasipraktikuokite dar savarankiškai ir nepamirškite savų burtažodžių kitai pamokai,-išlydėdamas vaikus tarstelėjo garbanius ir po kiek laiko pats išdūmė iš klasės.

Ačiū kas dalyvavote, pamokos taškus surašysiu savaitės bėgyje.