0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #45 Prieš 4 metus »
Matthew nelabai žiūrėjo, kaip Angelina eina pasiimti ausinių, vis dėlto ji, atrodo, buvo iš tų ramių mokinių, kuriems ne vėjai galvoje. Dėl šios priežasties profesorius jautėsi pakankamai ramus. Laimei, kol kas jokių nesąmonių pamokoje nevyko, tad juodaplaukis galėjo ramiau atsikvėpti.
Grifų Gūžtos vadovas net nespėjo iškvėpti oro, kurį "panaudojo" atsikvėpimui, kai gavo stipriai susinervinti. Mat jis pamatė, kad Aleksas Gilbert keliauja paskui klastuolę.
- Gilbert... - pradėjo Matthew, tačiau nebespėjo nieko padaryti, nes abu mokiniai įėjo į kitą šiltnamį ir, laimei, bent jau teikėsi uždaryti duris. Turner žiūrėjo į juos ir iš karto atkreipė dėmesį, kad varnius ausinių neužsidėjo. Matthew būtų nekreipęs dėmesio, vis paprasčiau negu nuolat ganyti tą neklaužadą. Tačiau tai galėjo berniukui baigtis blogai. Tad Turner, mintyse plūsdamas Gilbert, nuskubėjo iš paskos. Jis atidarė duris, laimei, mandragora tuo metu dar buvo žemėje, įėjo ir skubiai uždarė.
- Gilbert, tuojau pat užsidedi ausines! - sušuko Matthew, visai pamiršęs pasiimti tokį gerą daiktą ir sau. Daugiau jis nieko nebespėjo padaryti - Angelina ištraukė savąjį augalą iš žemės, ir jis iš karto pradėjo klykti. Griūnantis Aleksas buvo paskutinis vaizdas, kurį prisiminė Matthew.

[Šitas postas naujos dalies nepradeda.]

*

Neprisijungęs Camille Cornet

  • II kursas
  • *
  • 206
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Jausmai keičiasi - prisiminimai ne .-.
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #46 Prieš 4 metus »
Mergina žiūrėjo kaip lėtai išeina Aleksas su kažkokia klastuole. Camilla žinojo, kad draugas su ja nenustos bendrauti, nors gyliai širdija jausmas, kad tave paliko buvo. Klastuolė pastebėjo kaip profesorius išeina paskui, bet po to ji visiškai nusisuko ir žiūrėjo į savo augalus. Magiškasis norėjo ja pačiupti, bet tuo pačiu atrodė labai mielai. Kai mažas judantis augaliukas tau kanda už piršto tu negali tuo atsidžiaugti. Juodaplaukė stovėjo ir žaidė su mažu augalėliu, bet staiga nudegimo vieta pradėjo labai stipriai skaudėti. Milla nusprendė po pamokos žygiuoti tiesiai pas madam Pomfri, o ką jei kito daryti kai taip skauda žaizda. Ko jie ten taip ilgai? paklausė savęs mergina, bet net nepasižiūrėjo į kito šiltnamio pusę.
„Pačius svarbiausius savo gyvenimo žodžius mes ištariame tylėdami“
Paulo Coelho

*

Neprisijungęs Sofija Orel

  • IV kursas
  • *
  • 109
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #47 Prieš 4 metus »
Sofija skubiai žingsniavo į šiltnamį raukydama nosį dėl dviejų dalykų: pirma, ji taip ir nesugebėjo išgirsti ką per pirmąją pamoką pliurpė vyresnėliai ( Tebūna prakeikti visi visatos triukšmai, trukdantys klausytis svetimų pokalbių! ), o antra: antrąją pamoką ji išvis pramiegojo. Augalai žinoma bus nudžiuvę ir apžėlę, ypač magiškas. Magijos pasaulio žolės matyt tyčia traukia piktžoles, kad per herbologijos pamokas paerzintų nieko neįtariančius hogvartso mokinius. Galiausiai švilpė liovėsi raukytis ir pravėrė šiltnamio duris. Viduje tvyrojo tvankuma. Antrakursė ištarė tą mandagų posakį ,,Laba diena" ir ėmė ieškoti vazonėlių su savo augalais. Atėjo keli kiti mokiniai, pasigirdo keliatas kitų pasisveikinimų, kažkas įeidamas net suriko. Atsisukusi Sofija nužvelgė tarpduryje pasirodžiusį Aleksą Gilbert. Sveika auganti Lewellyn kopija, – nusišaipė mintyse. Pastebėjo ir Camille su nudegimo žyme ant veido, kažkodėl nuojauta neapleido, kad tas nudegimas labai glaudžiai susijęs su Kajumi ir tuo ką jis ten dėstė Wrenai ir Adelei. Papurčiusi galvą švilpė nusisuko nuo įėjimo ir pamėgino susikaupti ties pamokos užduotimi.
Šiaip ne taip atrado vazonėlius su savo inicialais, tačiau ne iš kart patikėjo, jog tai tikrai jos augalas. Vazonuose augo dvi didelės dilgelės. Rimtai! Ką aš turėčiau su jomis daryti? Juk tai piktžolė!? Tačiau netrukus juodaplaukė pakeitė savo nuomonę. Pageltusius lapelius nuskabė burtų pagalba, paliejo abu vazonus, magiškojo augalo vazone ( dėl slapto magiškų augalų susimokymo prieš burtininkus ) prižėlę kerojo kitų daug mielesnių už dilgėles gėlyčių, šiuo metu vaidinančių antraplanį piktžolės vaidmenį. Pasirodo darbo procesas ne toks lengvas kaip gali pasirodyti, ne tik dėl aštrių dilgėlių adatėlių, bet ir dėl magiškojo augalo kaprizų. Regis jam tiesiog smagu tyčia kaišioti savo žalsvai melsvus lapelius nurausvėjančiais kraštais tiesiai po antrakursės delnais.
– Nenorėk, kad panaudočiau prieš tave kerus... – sumurmėjo mergaitė augalui, o šis tik nepatenkintas susvyrano ir perbraukė per švilpės nykštį lapo kraštu.
 Darbui einant į pabaigą mergaitė pakėlė galvą ir apsižvalgė šiltnamyje. Kažkuri mokinė regis gavo mandragorą ir ketino ją persodinti, o tai jau buvo užduotis. Čia tau ne piktžoles ravėti, – mintyse nusijuokė. Mergaitei su mandragora išėjus, paskui ją išskuodė visą pamoką nerimstantis Aleksas, o paskui jį ir profesorius. Bėgo minutės, o trijulė negrįžo. Pasilenkusi į priekį pro skaidrią šiltnamio plėvelę Sofija pastebėjo du žmones išsitiesusius ant žemės, užmigdytus mandragoros riksmo. Na ką, reikia kviesti Pomfri, – pamanė.

*

Neprisijungęs Kajus Arno Wintersas

  • Kvidičininkas
  • ****
  • 407
  • Padlmiro jungtinė komanda, puolėjas.
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #48 Prieš 4 metus »
Mažiukai nieko nedarė ir, rodos, nieko neketins daryti. Atrodo, jie net nesuuodė apie kerštą ir tai palaikė tik įprastu išsišokimu prieš herbologijos profesorių. Kajui dėl to nebuvo nei šilta, nei šalta.
Kajus šyptelėjo, pasisveikindamas su Adele, kuri buvo atsitrenkusi į jį. Nelabai sureagavo, nes buvo paniręs į mintis ir šiaip sau vėl knibinėjosi prie savo augalų (neturėjo ką veikti)
-Niekis. Dar gyvas,- linksmai vyptelėjo.
Šiltanmyje buvo ramu, kolei viena mokinė nesumąstė persodinti mandragoros. O, varge,- Kajus sudejavo mintyse, pamatydamas, kaip su ta mokine nužingsniuoja ir Aleksas Gilbert.
Durys prasivėrė ir užsidarė. Viskas gan normaliai atrodytų, tačiau profesoriui Turner kaip akis išdegęs nulėkus į kitą šiltnamį, Kajus sunerimo.
Ar tikrai manei, kad ši pamoka praeis be šposų?
Klydo.
Juodos akys nuslydo link savo žiobariško augalo versijos. Pirštų pagalvėle palietė kelis spyglius. Tada vėl pakėlė akis į šiltnamio duris, pro kurias įėjo mokiniai ir profesorius. Laikas slinko. Ėjo. Bėgo, tačiau niekas nesirodė. Įprastai Kajus į tai būtų numojęs ranka, nes ką gali žinoti: šiltnamis izoliuotas, iš jo nieko neišgirsi ir nesuprasi kas tenais vyksta, o taviškės mintys tik veltui sau skrajos per visokiausias beprotiškiausias teorijas ir nervinsiesi. Tačiau tam šiltnamyje yra mandragora. Ir profesorius be ausinių, o Aleksas galėjo visko prisigalvoti. Iš viso, kam jam reikėjo eiti?
Kajus neapsikentė: nulėkė prie profesoriaus stalo, pasičiupo ausines, pralėkė pro Sofiją ir greitai pradingo šiltnamyje su ausinėmis ant ausų.
Dar kartą gailiai sudejavo uždaromos šiltnamio durys.
O, Merlinai.
Ant grindų tysojo varnanagis ir profesorius. Sukando dantis ir piktai dėbtelėjo į klastuolę, jau persodinusią mandragorą.
-Ei! Gal nenori apsižvalgyti?-  piktai šūktelėjo, mosteldamas į begulinčią porelę be ausinių,- Kai kitą kartą ką nors darysi, apsižvalgyk ar visi laikosi saugumo ar ko instrukcijų! Antraip rimtai ką nors nudėsi!
Kajus niršiai nužvelgė profesorių ir varnanagį. Na, ir trys protai. Be ausinių, o kita tingi apsižvalgyt? Rimtai?
-Rennervate,- mostelėjo burtų lazdele,- Rennervate,- pakartojo dar kartą, nukreipdamas į Turner.
Po to pasišalino iš šiltnamio ir sugrįžo į savo vietą, dar skambiai nutrenkdamas ausines ant profesoriaus stalo.
Neketino žiūrėti sutrikusius Gilbert ir Turner veidus. Tegul skradžiai žemėn prasmenga, bet jam nereikia padėkojimų.
Genijai, genijai. Tiesiog durni genijai.

*

Neprisijungęs Wrena Alder

  • Herbologė
  • ****
  • 254
  • Lytis: Moteris
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #49 Prieš 4 metus »
 Lyg šlapias lapas visą dieną prilipusi buvo mintis, jog tuoj kažkas blogo nutiks. Bet nieko nenutiko nei per pusryčius, nei po jų.
 Šiltnamyje buvo šilta, nes saulė švietė jau šilčiau ir visas sniegas buvo nutirpęs. Vazonėliuose augantys du augaliukai jau buvo visai nemaži, stiebėsi vis aukščiau ir augino dailius lapelius. Pumpurų dar nesimatė, išrovė tik keletą piktžolių. O kai profesorius liepė tiesiog pažiūrėti ko augaliukui trūksta, atsinešė du didesnius vazonus ir išėmusi augaliukas iš senų vazonėlių, įstatė į naujus vazonus ir apibėrė lengvomis žemėmis. Pasižiūrėjo į trąšas - šiuo metu jau galėtų tręšti žiediniams augalams skirtomis ir žiedus krauti skatinančiomis trąšomis.
 Kažkas turėjo mandragorą. Įdomus augalas, tačiau klausimas ar pati norėtų tokį auginti. Tuomet geriau jau daržiniai katilėliai, kuriuos šiek tiek patręšė. Abu augalai vis dar atrodė vienodai ir nė vienas nenorėjo rodyti magijos ženklų.
Look around, look around at how lucky we are/ To be alive right now- Elizabeth Schuyler, "Hamilton"

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #50 Prieš 4 metus »
Tokio likimo Matthew nelinkėtų niekam. Prieš mokinius nualpti du kartus per pusmetį? Žinoma, šį kartą profesorius galėjo pasiguosti bent jau tuo, kad antrąjį kartą nualpo ir Aleksas Gilbert. Deja, tai buvo menka paguoda. Juk negalėsi mokiniui atkirsti: patylėk, pats gi irgi apalpai. O kad Varno Nago padauža tylės tikėtis, ko gero, nebuvo verta.
Vis dėlto bent jau oras leido pasidžiaugti gyvenimu. Pagaliau buvo tikrai šilta ir saulėta diena. Nors kelios ankstesnės buvo lietingos, kas priėjimą prie šiltnamio pavertė tešlynu, Matthew stengėsi džiaugtis bent jau saule.
Šiaip ne taip pasiekęs pamokos vietą Turner apsižvalgė. Augalai atrodė tikrai neblogai. Panašu, kad mokiniai yra pajėgūs puikiai juos prižiūrėti. Vis tik jis skyrė papildomo dėmesio panelės Defoe augalams. Jie, atrodo, laikėsi taip pat neblogai, dėl to Matthew pajuto pasididžiavimą savo koledžo mokine.
Pagaliau pradėjo rinktis mokiniai. Matthew žiūrėjo pro šiltnamio stiklą į lauką. Labai nenorėjo susidurti su kieno nors akimis. Įtarė, kad taip atrodo dar juokingiau, tačiau bent jau nematė pašaipų...
- Sveiki visi, susirinkę į šią pamoką, - kuo tvirtesniu balsu prabilo Turner. Jautė, kad balsas visiškai neskamba tvirtai, tačiau neturėjo iš ko rinktis. Juk pamoką vesti reikėjo. - Kaip matote, jūsų augalai jau yra praktiškai užaugę. Kai kuriems galbūt dar reikia kažkokios priežiūros: palaistyti, apravėti ar dar ko nors. Tačiau pagrindinė šiandienos užduotis yra augalus pristatyti man. Turite pasakyti, kuris augalas yra magiškas, kuris - žiobariškas. Ir, žinoma, iš ko tai nusprendėte.
Turner nutilo. Kiek padvejojęs pasakė:
- Pristatę savo augalą, jeigu norite, galite keliauti atgal į pilį. Žinoma, jeigu įdomu, drąsiai galite likti ir paklausyti, ką kalba moksladraugiai.
Matthew tikėjosi, kad Aleksas Gilbert atskubės pats pirmas ir tada nešdinsis kuo toliau. Staiga prisiminęs Grifų Gūžtos pridūrė:
- Jeigu norite, augalus galite pasiimti, tačiau tai galioja tik tiems augalams, kurie nėra pavojingi.
Matthew labai tikėjosi, kad Angelina Presley susipras, kad mandragora yra pavojinga, ir nesugalvos net bandyti jos išsinešti.

Jeigu norite, galite dar kartą palaistyti, patręšt, etc. Tačiau realiai užtenka ateiti iki Matthew ir atsakyt į užduotą klausimą. Jeigu nebuvote trečioje pamokoje, bet buvote anksčiau, aptvarkykite augalus. Jeigu nebuvote nė vienoje, bet atėjote šį kartą, paimkite kuriuos nors iš tų, kuriuos pasėjo Matthew, bet irgi aptvarkykite, nes jie visiškai neprižiūrėti.
Pamoka bus baigta rugpjūčio 10 d.

*

Neprisijungęs Camille Cornet

  • II kursas
  • *
  • 206
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Jausmai keičiasi - prisiminimai ne .-.
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #51 Prieš 4 metus »
Tai buvo paskutinė herbologijos pamoka. Švietė saulė, bet Camilla visiškai nenorėjo šiuos pamokos, nes žinojo, kad reiks pristatyti augalus, o klastuolei tai nelabai gerai sekėsi. Jau geriau lietus negu tą saulė mergina pasipiktino ir nuėjo iki šiltnamio.
Vėl pasisveikinus su profesoriumi ji priėjo prie augalų. Magiškasis visu judėjo lyg norėdamas, kad su juo pažaistu. Brovalija buvo labai nuobodi, o magiškasis buvo panašus tik gėlės lapeliai buvo geltoni daugiau nieks nesiskyrė tik tai, kad ji elgėsi kaip augintinis. Milla išklausė profesoriaus pasižiūrėjo į Aleksą, o po to į Emma ir atsiduso. Pirmakursė nenorėjo eiti pirma, nes norėjo paklausyti kaip reikia šnekėti, kad neatrodytu kaip kažkokia nenormali kuri negali ištarti nei žodžio. Bet supratusi, kad nieks nenori eiti juodaplaukė pasiėmė du augalus ir nunešė ant profesoriaus stalo. O gal reikėjo eiti paskutinei tada kai visi išeis, kam tu tai iš vis sugalvojai merginai drebėjo visas kūnas. Camilla nužvelgė profesorių lyg sakydama, kad ji nelabai gerai moka dėlioti savo mintis kada stresuoja. Atsidususi ji tarė:
- Na šis augalas yra žiobariškas,- mergina parodė į Brovalija, vėliau ji padėjo ant kito vazonėlio ranką ir tarė,- na o šis magiškasis. Iš ko aš tai nusprendžiau...na...
Iš ko aš tai nusprendžiau! Nesimato ar ką žiobariškas augalas judėtu? Ne tai kam tai iš vis aiškinti! tai Milla norėjo pasakyti profesoriui, bet susilaikė todėl tik tarė:
- Na kaip matote šis augalas turi kitos nei Brovalijos spalvos lapelius. Geltonus. Ir jis juda, na ir jis elgiasi kaip augintinis, o Brovalija,- klastuolė atsiduso,- paprasta žiobariška gėlė...
Juodaplaukė patylėjo minutėlę nesugalvojus ką pridurti todėl tik pasakė:
- Galiu pasiimti abi gėles ir ar galiu eiti?
Ji tikėjosi, kad profesorius jos dar nieko nepaprašys.
„Pačius svarbiausius savo gyvenimo žodžius mes ištariame tylėdami“
Paulo Coelho

*

Neprisijungęs Adelė Ginger

  • Burtininkė
  • ****
  • 428
  • Lytis: Moteris
  • extra meilės kamuoliukas
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #52 Prieš 4 metus »
  Išaušus naujai dienai Adelei užėjo kažkokia spalvų manija. Drabužiai buvo kaip visada neįprasti, nederėjo tarpusavyje, tačiau merginos nagai ir teplionės ant veido buvo kažkas naujo. Slampinėdama Londone, užtiko krautuvėlę, pilną visokiausių gėrybių: dažų, teptukų, šešėlių, blizgučių, ir spėkit ką. Adelė jų prisipirko pilną maišą ir parsitempė Hogvartsan. Taigi, šiandien ji atrodė spalvingai, vaikiškai, visai jauna panelė. Viena akis buvo padažyta mėlynais atspalviais, kita - oranžiniais ir geltonais, mielumo pridėjo ir strazdanos. Plaukai buvo labai keistai, kadangi jie buvo super trumpi, pusė krito palaidai, pusė - buvo surišti į dvi uodegėles. Keista ta Ginger, niekada negali žinoti, kas jai užeis. Menininkė gi.
  Vis dėl to, ramiai įėjusi į šiltnamį, priėjo prie savo augaliukų. Nematė jokių piktžolių ar dar ko, ką reiktų išraut, tad jau norėjo suktis su savo raganėmis profesoriaus pusėn, kai pastebėjo mažę klastuolę, kuri gana baikščiai stovėjo prie vyro ir kažką pasakojo. Tai kurių galų eiti pirmai, jeigu baimė kausto? Juk galima susikaupti, pasiklausyti kitų ir pasiruošti tinkamai. Klastuolei baigus kalbėt, varnė pagriebė savo vazonėlius ir nupuškavo prie Turner. Nė neprisiminė, kas įvyko praeitą pamoką, visgi, sirguliavo ir jautėsi kaip numušta devyniasdešimt devynis kartus didžiulio vilkiko į tą patį stulpą.
- Taaigi, sveiki,- pasisveikino su profesoriumi.- Čia raganės,- ranka mostelėjo į augaliukus.- Ši auksaspalvė žiobariška, o ši nelabai aiškios spalvos - magiška. Magiškąją raganę atpažinti yra labai lengva. Ji susuka savo lapelius vos tik juos prilietus ir nėra kaip vijoklinis augalas, o štai žiobariškąją reikėtų persodinti artimiausiu metu, jeigu nenorite čia, šiltnamyje, turėti bjaurios raizgalynės,- mielai šyptelėjo.- Viskas, širdingai dėkoju, kad išklausėt,- nekenčiu herbologijos, kad ją kur galas. Teatrališkai nusilenkė.
  Nunešė savo raganes į ankstesniąją vietą, o pati atsisuko į vyrą ir laukė kitų mokinių stulbinamų pasirodymų.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Adelė Ginger »
Dieve, kai tai nesvarbu
Ir neteka vanduo, nors verkiu.


*

Paul

Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #53 Prieš 4 metus »
Emma kiek pailsusi pėdino per klampynę link šiltnamio. Įėjusi į patalpą mergaitė mandagiai pasisveikino su profesoriumi ir pasuko link savo augalų. Kaip gi jie laikosi?
Šie buvo gerokai paūgėję ir aplinkui buvo pridygę piktžolių. Varnanagė tučtuojau jas išravėjo ir paliejo vandeniu. Visa laimė, kad žiobariškasis ir magiškasis augalai skyrėsi. Magiškasis jau skleidė pirmuosius geltonus žiedus, kurių spalva gerokai įsižiūrėjus lėtai kito nuo geltonos iki švelniai oranžinės. Be to, smulkūs, plunksniški lapeliai virpėjo. Tuo metu žiobariškoji žalioji rūta dar tik krovė pumpurus ir lapeliai niekaip keistai nevirpėjo.
Sulaukusi pamokos ir profesoriaus kalbos Emma arčiau prisistūmė vazonėlius ir pasiruošė eiti. Žinoma, ne pati pirmoji. Drąsa ir iškalbingumu ji galėjo pasigirti gal tik tarp artimų draugų ir šeimos narių. Ir tai labai retai.
Tačiau pirmakursė nustebo, kad pirmoji nuėjo Milla. Po to sekė vyresnė šviesiaplaukė varnanagė. Galiausiai pakilo ir Emma. Laikydama abiejose rankose po vazoną ji iš lėto nuėjo iki  profesoriaus. Padėjusi augalus ant stalo rudaplaukė prabilo:
-Aš auginau žaliąją rūtą. Žydinti rūta yra magiškoji...o dar kraunanti pumpurus yra žiobariška. Taip nusprendžiau, nes...- mergaitė akimirkai nutilo, rinkdama tinkamus žodžius ir stengdamasi atrodyti pasitikinti savimi. Galų gale, ji juk tokia ir buvo. Tačiau drovumas darė savo. - žiedų spalva neskubėdama keičiasi iš geltonos į švelniai oranžinę. Taip pat magiškosios rūtos lapeliai virpa, net jei ir nėra vėjo. Žiobariškoji rūta šios savybės neturi. Ačiū.
Emma greitai linktelėjo, pasiėmė augalėlius, nuskuodė link savo darbo vietos ir pasiliko klausyti kitų mokinių pristatymų. Tikėjosi, kad mokytojas jos nepasišauks dar išsamesniems paaiškinimams.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Emma Shade »

*

Neprisijungęs Kajus Arno Wintersas

  • Kvidičininkas
  • ****
  • 407
  • Padlmiro jungtinė komanda, puolėjas.
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #54 Prieš 4 metus »
Kajus pakėlė akis, kai varnanagė Emma Shade grįžo į savo vietą.
Šešiolikmetis vyptelėjo, giliai įkvėpė ir pasiėmė savo augalus.
-Taigi...- Kajus patylėjo padėdamas du tankiadyglių erškėčių vazonėlius. Pirštais perbraukė per savo garbanas, bandė rinkti žodžius, mat prieš tai apie nieką negalvojo,- Čia yra tankiadygliai erškėčiai. Vienas yra žiobariškas, nes,- mostelėjo ranka į žiobarišką versiją,- lėčiau auga, negu magiškoji. Magiška,- parodė į kitą augalą,- nes labai reikėjo saulės šviesos ir vandens, antraip jei to bent kažkiek pritruks greitai nuvys. Be to, kaip matote, jau sukrovusi žiedus ir atrodo kaip pilnai suaugęs tankiadyglis erškėtis. Plius, magiškosios dygliai yra mažesni už žiobariškojo.- nutilo ir įkvėpė,- Tai tiek.
Ir pasiėmęs augaliukus nukulniavo tolyn nuo profesoriaus stalo.
Po to, padėjęs ant palangės abi rosa pimpinellifolia, nužimgsniavo iš šiltnamio, dar spėdamas tyliai atsisveikinti su Ginger.
Durys sugiržgdėjo. Prefektas sustojo tarpduryje. Atsisuko į profesorių.
-Viso geriausio.
Ir išėjo.
Ant palangės sujudėjo magiškoji versija, tada nurimo. Pilni balti žiedai pakilo nuo augalo ir nuskriejo oru. Žiedlapiai atsiskyrė ir išsiklaidė.
Dar viena akimirka.
Žiedlapiai sujudėjo, susiformavo į baltus drugelius. Palengva paskraidė ir jie išnyko, nes nerado to žmogaus.
Ant magiškojo tankiadyglio erškėčio vėl atsirado žiedų pumpurai.

*

Aleksas82

Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #55 Prieš 4 metus »
Šiandien eiti į Herbologiją jokio ūpo nebuvo. Dabar jau tikrai buvo aišku, kad Hogvartse jį visi laiko įsišokeliu ir niekas nekenčia. Aišku buvo galima bandyt pasikeist, bet kam keist savo prigimtį? Sunkias žingsnias varno nago mokinys įžengė į pamokos vietą. Pažvelgęs į tokį patį anos pamokos nelaimėlį Aleksas vėl jam nieko nesakė. Jokio Labas rytas ar kito mandagaus gesto. Galiausiai pamoka prasidėjo ir Gilbert įdėmiai žiūrėjo į daugelį susijaudinusių snukučių. Ką jis išmoko iš Transfigūracijos, tai tik užtikrintumą. Greywindas niekada nebūtų praleidęs progos, bent jau akimis nuskenuoti pasimetusį mokynį. Galiausiai atėjo ir Gilbert eilė. Nuėjęs su savais augalais prie Turner pradėjo kalbėti.
-Šiuose vazonėliuose yra dvi rožės,-lėtai kalbėjo jis,-Žiobariška dar tik mezga savo žiedelius, o magiškoji jau žydi. Taip pat matome, kad magiškoji rožė reguoja į judesius. Norint ją paliesti, gėlė pasikreipe ir išvenge prisilietimo,-viską ant gėlės rodė Aleksas,-taip pat jos spigliukai yra daug didesni ir smailesni. Gėlės dydis taip pat skiriasi nuo žiobariškos. Čia mes matome jau kiek didesnę rožę, už normalaus dydžio žiobariškas,-galiausiai pabaigė Aleksas ir pasiemęs savo gėles, grįžo į vietą.

*

Angelina Presley

Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #56 Prieš 4 metus »
  Klastuolės Angelinos herbologijos pamoka šiandien tikrai netraukė. Visgi jai buvo šiek tiek gėda dėl praitoje pamokoje įvykusio įvykio. Na bent jau bus proga šiai pasijuokti ir pasišaipyti iš profesoriaus.
  Galiausiai po kelių minučių stovėjimo prie śiltnamio durų mergaitė išdrįso ir įžengė į jį. Sparčiais žingsniais ši nužygiavo iki savo augalų bei apžiūrėjo juos. Ištraukusi kelias mažytes, nereikalingas žoleles bei dar palaisčiusi augalus pradėjo klausytis profesoriaus. Išklausiusi užduotį Angelina pradėjo galvoti ką sakys. Visgi nenueisi nepasiruošusi. Klastuolė atsargei paėmė savo abu augalus bei vos pasirodžius progai nužingsniavo prie profesoriaus. Ši padėjo abu augalus ant stalo ir nieko nelaukusi pradėjo kalbėti :
- Magiškoji mandragora, dar kitaip žinoma kaip kaukelis yra kiek didesnė už žiobariškąją mandragorą. Jos skiriasi iśvaizda. Taip pat kaukelis juda, ko nedaro žiobariškoji mandragora, - Pradėjo kalbėti jaunoji klastuolė. Ši kiek sustojo ir pagalvojusi tęsė toliau, - Magiškąją mandragora burtininkai naudoja kaip gaivinamąjį vaistą, o žiobariśkąją mandragorą žiobarai laiko kaip ir nuodu, piktžole ar nuodinga žolele. - Mergaitė baigė kalbėti ir galvojo ar viską pasakė teisingai.
- Tiesa. Kas išgirsta mandragoris klyksma - krenta negyvas. Bet mano mandragora dar nėra pilnai užaugusi, tad tik paguldytų porai valandų. - Taria Angelina tarsi pasišaipydama iš profesoriaus ir primindama vakar dieną.
- Čia magiškoji mandragora, kaukelis, o čia žiobariškoji mandragora. - Tarė klastuolė bei parodžiusi baigė savo pristatymą ir pagriebusi augalus nunešė juos ant laisvo stalelio. Nieko nelaukusi ši iśėjo iš šiltnamio bei patraukė savo keliais.

*

Neprisijungęs Sofija Orel

  • IV kursas
  • *
  • 109
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #57 Prieš 4 metus »
Sofija lūkuriavo atsirėmusi į darbastalio kraštą. Jos dilgėlių porelė palaistyta slėpėsi pusšešėlyje. Pirma antrakursė žiūrėjo ir klausė, ji neskubėjo eiti, visiškai nematė tam reikalo. Pirmiausia ėjo Camille. Po jos sekė Adelė, kurios išvaizda ir elgesys Sofijai priminė Alisos stebuklų šalyje nuotykius, bet atvirai, tai rūbų, bei makiažo spalvingumas, nesuderintų spalvų ir stilių mišinys, o dar ir tie keistai rišti plaukai švilpei sukėlė šiokį tokį susižavėjimą. Adele, iš kur pas tave tiek drąsos, ką? Man paskolinsi?.. Trečia prisistatė nedidelė mergaitė iš Varno Nago, jos magiškasis augalas buvo tiesiog dailus. Po jos atsakinėjęs Kajus pradžioje didelio įspūdžio nepadarė, tačiau jam išėjus jo magiškasis augalas, o gal jo paties kerai sukūrė tai kas primena magijos grožį. Balti žiedlapių drugeliai suplasnojo ore ir beregint ištirpo, tačiau antrakursė spėjo pastebėti kokie grakštūs jų sparnų mostai ir kaip saulės spinduliai skverbėsi pro jų gležnus kūnelius.
Toliau sekė Aleksas, mergaitė su mandragoromis, kurios vardo Sofija nebuvo girdėjusi. Galiausiai ir ji pasijudino, nužvelgė savo augalus, abu mezgė žiedus, tiesa tie žiedai buvo panašūs į girliandas ir nė iš tolo nepriminė gėlių, tačiau vis dėl to atrodė gan dailiai. Ypač magiškasis, šio žiedeliai priminė miniatiūrines raudonųjų vynuogių kopijas.
 Antrakursė apglėbė savo vazonus ir pakėlusi nunešė priešais mokytoją, linktelėjo jam ir pastatė turtą ant stalo.
– Čia didžiosios dilgelės. Magiškosios atspalviai kiek įvairesni ir žiedų spalva mėlyna, o ne žalsvai balkšva. A, ir dar magiškoji kiek vikresnė, – pridūrė mergaitė patraukdama ranką, nes vienas stiebelis pavojingai artėjo link jos. Tai tiek... ačiū.
Sofija susirinko vazonus, pasisuko į mokytoją paklausti:
– Galiu pasiimti su savimi? – šnekėjo kiek tyliau, kad klasė negirdėtų. Ir prieš nueidama šyptelėjo, – orginalus augalų parinkimas, profesoriau. Ačiū.
Grįžus į vietą Sofija sudėjo dilgėles į buvusį kampelį ir vėl taip pat atsirėmusi į suolą apžvelgė klasę svarstydama kažką visai nesusijusio su pamoka.

*

Neprisijungęs Wrena Alder

  • Herbologė
  • ****
  • 254
  • Lytis: Moteris
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #58 Prieš 4 metus »
 Kajaus padėti erškėčiai suformavo gražius baltus drugelius, tad mergina pradėjo mąstyti ar nieks nesupyktų, jei ji pasiimtų įbrolio augalą. Juk jis vis tiek jį paliko, o šitaip besielgiančio kad ir magiško erškėčio nebuvo mačiusi ar apie žiedlapių drugelius skaičiusi.
 Po švilpiukės Sofijos, Wrena paėmė du vazonus ir nunešė ant profesoriaus stalo. Daržiniai katilėliai jau buvo labai aukšti ir pastatyti ant stalo pralenkė Alder ūgį. Žiobariškasis jau buvo praskleidęs rausvus žiedelius, tačiau ar pavyks parodyti magiškojo, Wrena abejojo. Šie buvo labai užsispyrę ir pražysdavo tik tuomet, kai patys to norėdavo. O šeštakursė norėjo profesoriui parodyti žiedus, kadangi iki jų pražydimo truko visai nedaug, užtektų vos pusdienio ir bent vienas tikrai pražystų.
 - Čia yra darželinis katilėlis, Campanula Medium. Šis yra žiobariškas,- parodė į jau prasiskleidusį.- Kadangi skleidžiasi po truputį. Jei reikėtų persodinti, būtų galima pastebėti, jog šio šaknys yra gerokai smulkesnės ir labiau išsišakojusios nei magiškosios atmainos. Taip pat, žiobariškųjų katilėlių žiedo vidurys būna neišsiskiriantis nuo viso žiedo spalvos, tačiau kai pražys magiškasis, jo žiedų viduriukai gali būti žalsvi ar net tamsiai mėlynos spalvos.- Wrena pasuko magiškojo augalo vazoną taip, jog galėtų paaiškinti profesoriui apie pumpurų skirtumus. Ant pumpurėlių gražiai nusileidę saulės spinduliai šiuos šildė. Gal pražys bent vienas žiedelis?- Jeigu augalai dar nepražydę, juos galima atskirti pagal pumpuro formą. Žiobariško augalo pumpurai gan apvalūs, tačiau magiškojo pailgi ir šviesiai žalios, beveik permatomi, tad galima bandyti spėti kokios spalvos bus žiedai.
 Staiga pumpuras pradėjo virpėti ir per ploną žalsvą plėvelę matėsi kaip juda žiedlapiai. Tuomet žiedas išlindo lyg koks drugelis ir atsisukęs į saulę pilnai išskleidė didelį, šviesiai violetinį pilnavidurį žiedą, o jo centre buvo galima pamatyti tamsiai mėlyną viduriuką. Wrena nusišypsojo pamačiusi, jog bent vienas žiedas pražydo. Labai nenorėjo praleisti pražydimo, tai turbūt gražiausias dalykas magiškų katilėlių auginime.
 - Tagi žiedai ne tik išsiskleidžia labai greitai, bet ir atsisuka į saulę. Vėliau šį gebėjimą praranda, tačiau žydėjimo pradžioje ir viduryje iš saulės gautą energiją panaudoja žiedui nuleisti ir mažučiui varpeliui žiede skambėti. Šitaip pritraukia labai daug vabzdžių.- Wrena trumpam stabtelėjo.- Lapai beveik vienodi, šiek tiek skiriasi forma, tačiau dažniausiai katilėliai atskiriami pagal žiedus ir šaknis.
 Pabaigusi kalbėti švilpiukė nusišypsojo profesoriui ir buvo beveik tikra, jog niekur nesuklydo. Atsargiai pasiėmė du vazonus ir nusinešė ant stalo, dar pagalvos ar pasiliks. Magiškasis iškart atsuko savo žiedą į saulę. Net taip gražiai atrodantis žiobariškas prie pilnavidurio violetinio žiedo atrodė kiek apgailėtinai. Pasiimsiu. Paklausysiu jei kas dar pristys, pasibaigs pamoka ir pasiimsiu. Taip ir padarė.
Look around, look around at how lucky we are/ To be alive right now- Elizabeth Schuyler, "Hamilton"

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: III herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #59 Prieš 4 metus »
Ačiū visiems pasaulio dievams, nieko blogo per šią pamoką neatsitiko. Matthew jautė, kaip pradeda virpėti vos tik prie jo prieina koks nors mokinys. Negi profesorius pradės bijoti šitų paauglių? Taip, kad Matthew Turner yra bailys, žino visas Hogvartsas. Gal netgi visas Didžiosios Britanijos burtininkų pasaulis. O ką Grifų Gūžtos profesorius galėjo padaryti? Niekaip nepavyko įveikti jaudulio. Svarbiausia buvo, kad neatsitiktų jokios nesąmonės. Matthew puikiai prisiminė, kaip po arešto nebesugebėjo atkerėti Alekso Gilbert, jis taip ir liko be balso. Laimei, iki šios pamokos varnius sugebėjo tai susitvarkyti. Ko gero, šį kartą iš tiesų teikėsi nueiti iki ligoninės sparno.
Camille, atrodo, nesiteikė išgirsti, kai profesorius pranešė, kad pristačius savo augalus galima juos pasiimti ir išeiti. Tačiau Turner nepriekaištaudamas paleido mergaitę. Svarbiausia, kad ji to paklausė ramiai ir, atrodo, be jokių užslėptų minčių. Nepaisant to, kad, atrodo, itin gerai susidraugavo su neklaužada Aleksu, ji nebuvo tokia pasiutusi. Dėl šios priežasties Matthew nepasakė nieko panašaus "aš juk tai sakiau", o tiesiog linktelėjo.
Klausydamasis mokinių Matthew giliai susimąstė. Pats, tiesą sakant, nekęsdavo tokio tipo užduočių. Tačiau... Kaip kitaip jam sužinoti, ar mokiniai viską tik spėlioja, ar iš tiesų supranta, apie ką eina kalba? Juk mokykloje yra svarbiausia, kad mokiniai kažką sužinotų. O profesoriaus darbas - įsitikinti, kad jie sužino.
Kai prie profesoriaus priėjo Angelina Presley, jis pasijuto itin nejaukiai. Juk būtent ši mergaitė buvo praėjusios pamokos negandų kaltininkė. Nepaisant to, kad ji, ko gero, nieko blogo nenorėjo, viskas buvo tikrai blogai. Turner stengėsi nežiūrėti klastuolei į akis, jis žvelgė tik į augalus. Laimei, ji net negalvojo pasiimti mandragoras. Kas ten žino, kuo vėliau viskas baigtųsi?
Kajus Arno Wintersas, nors neatrodė užtikrintas, buvo tikra palaima. Jau nekalbant apie tai, kad būtent šis vaikinas teikėsi ištraukti profesorių iš eilinės kebeknės, jis ramiai papasakojo apie savo augalus ir išėjo. Nereikėjo nei nieko perklausti, nei daryti kokių nesąmonių. Tokie mokiniai  buvo tikra atgaiva profesoriams.
Matthew gerokai nustebo, kai nemaža dalis mokinių pasiliko paklausyti, ką šnekės kiti. Tiek Emma Shade, tiek Adelė Ginger nesiruošė niekur eiti. Tiesa, jaunesnioji mergaitė atrodė kažkokia išsigandusi - gal tai buvo priežastis? Vis dėlto svarbiausia buvo, kad šiltnamyje buvo ramu. Net ir Aleksas Gilbert ramiai papasakojo apie savo augalus. Ar Matthew sugebėjo apraminti šį mokinį? Ar jis tik laukia, kol vėl galės kažką pridirbti? Tikėkimės, kad pirmoji prielaida yra teisinga... O Sofija Orel, kaip ir Camille Cornet, ko gero, nesugebėjo išklausyti profesoriaus. Tačiau ši švilpė buvo rami mergaitė, tad Turner tiesiog negalėjo ant jos pykti, tad tik ramiai linktelėjo ir leido jai pasiimti gėles.
Išklausęs paskutinės mokinės, Wrenos Alder, Matthew lengviau atsikvėpė. Panašu, kad šį kartą išsisuko. Teliko išgyventi egzaminą ir tada bus baigta. Visiems laikams.
- Šaunuoliai visi, tikrai gerai padirbėjote, - prabilo Matthew. - Didžiuojuosi visais. Ypač tais, kurie sugebėjo sėkmingai užauginti savo augalus. Susitiksime per egzaminą, o dabar sėkmės kitose pamokose.
Matthew žiūrėjo, kaip mokiniai eina iš šiltnamio, ir negalėjo atsidžiaugti šita laime: jis išgyveno. Kažkaip ištvėrė dar vienerius mokslo metus.