0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Melijandra Julija Lorijan

Smulkios snaigės sukosi šaltuose vėjo verpetuose, gulė ant storai sniego nukloto Hogvartso kiemo grindinio. Dvidešimt vienerių metų mergina, stipriai įsisupusi į juodą mantiją, brido per pusnis. Ji nesišypsojo. Šį kartą ramios rudai pilkos akys nespindėjo šiluma ir gyvybingumu, jos buvo apniukusios ir pilnos baimės, baimės, atslinkusios iš tamsios praeities.
Kietai suspaudusi nukandžiotas lūpas, Melijandra įžengė į Hogvartsą, tačiau net užsitrenkus milžiniškoms pilies durims,  vėliau ir žiobarotyros klasės durims rami nepasijuto. Ir tikrai dėl ne nuovargio, kuris vis nepaliko per praėjusią savaitę – pilnaties pasekmė. Mela neturėjo Remo Lubino galimybės – per savaitę „atostogauti“, kol kitas profesorius praves pamokas už ją, tad jai teko dirbti įprastai, o per naktis tyliai ir ramiai kiūtoti savo kabinete ir melstis, jog nei vienas švilpis kiūtalas nesumąstys ateiti pas ją su viena ar kitokia problema. Taip pat stengtis per naktis miegoti, o ne naktinėti. Visgi, visados sau nesakysi „ne“, todėl Lorijan išsimislino gauti eliksyro, suteikiančio energijos ir budrumo. Deja, be nuodų ir vaistų profesorės pagalbos, nes nenorėjo pagalvoti apie klausimą, kodėl jai to prireiks.
Jauna moteris nusimetė gobtuvą nuo galvos, atidengdama prancūzišką klasikinio stiliaus kasą, vieną iš paryčių nuobodulio darbų. Mantija apgobė kėdės atlošą, žiobarotyros profesorė atitraukė klasės užuolaidas. Atidarė vieną langą, mat kabineto oras buvo pridusęs. Užsimerkė ir giliai įkvėpė šviežio ir šalto dienos oro, vydama šalin paskutinio apsilankymo Uždraustajame miške vaizdinius.
Atsiduso. Atsimerkė.
Vienaragiai...visi jie trys nužudyti.
Lorijan suspaudė kumštį. Sukando dantis.
Akromantulų suagresyvėjimas...

-Šiandienos pamoka bus apie žiobarų politiką, - kaip visada ant lentos išryškėjus pamokos temai, Melijandra atsisuko į susirinkusius mokinius po varpo dūžių. Rudai pilkos akys paslapčia ieškojo paniekos mokinių veiduose, buvusių jos pirmojoje pamokoje. Tačiau profesorė dėl savo paskutinės minutės praktikos pakeitimo nesigailėjo – dabartinė Hogvartso karta buvo išlepusi nuo taikos ir ramybės, ko neturėjo jos ir jos brolio karta. Nugirsdavo mokinių pokalbius apie tranfigūracijos pamoką, buvo už griežtumą, bet ne tokį atvirą Džeimso Greywindo panieką šiai mokinių kartai. Džeimsas...kokia gyvenimo ironija.- Išvardykite vieną skirtumą tarp žiobarų ir burtininkų politikos. Pavyzdžiui, kuo skiriasi politikai? Politiniai susitikimai? Tai gali būti bet kas, kas yra susijęs su politika.

Taigi, atsakykite į klausimą kuo skiriais žiobarų ir burtininkų politiką, jūsų atsakymai neturi kartotis, naudokitės fantazija ir truputėlį nepamirškite logikos. Teorija bus iki liepos 12 dienos. Praktika prasidės 13 dieną.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Melijandra Julija Lorijan »

*

Aleksas82

Ats: II Žiobarotyros pamoka visiems kursams
« Atsakymas #1 Prieš 4 metus »
Dar viena pamoka po trancfigūracijos vaikino neviliojo. Iškentėjus vieno pamišusio profesoriaus pamoką eiti į kitą visiškai nesinorėjo. Kas leido tokiam avigalviui, kaip Greywindas dėstyti Hogwartse? Net gi Severas Sneipas Aleksui atrodė geresnis pasirinkimas, bet pamokos yra pamokos ir mokyklą reikia kažkaip pabaigti. Septyni metai ilgas laiko tarpas, kitą vertus susiradus čia draugų neturėtų būti taip nuobodu.
Kaip visada vaikinas išsirinko patį paskutinį suolą ir jau klausėsi profesorės vedamos pamokos. Nors profesorę jis matė pirmą kartą, ji jam pasirodė nervinga. "Negali būti, kad turėsim antrą Greywindą Hogwartse" - sau mintyse tarė vaikinas stebėdamas profesorės judesius.
Jis neturėjo nieko prieš trancfigūracijos mokytoją, bet jo elgesys nebuvo pateisinamas. Šitaip šnekėt apie mokinius galėtų tik labai įžulus burtininkas, nors kitą vertus Aleksas nieko nežinojo apie jo praeitį. Klausydamas profesorės užduoties vaikinas pasirėmė ranka savo galvą ir jau beveik snaudė, kai išgirdo šiek tiek paryškintą balso toną - ką tik ištartą užduotį. Net iki galo nesuprasdamas užduoties ir nežinodamas atsakymo vaikinas net nesivargino pakelti rankos, o tiesiog tarė:
-Žiobarai turi seimo partijas, kol mes tiesiog paprastą vieną ir aiškią ministeriją, kuri atstoja ir seima ir policiją. Be to pas žmones dažnai pastebime prezidentus ar karalius - vieną ir aiškų šalies valdytoją, ko manau magijos pasaulis taip pat neturi,-užbaigė vaikinas visiškai nieko nenusimanydamas apie magijos pasaulio valdžią.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Aleksas Gilbert »

*

Neprisijungęs Camille Cornet

  • II kursas
  • *
  • 206
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Jausmai keičiasi - prisiminimai ne .-.
Ats: II Žiobarotyros pamoka visiems kursams
« Atsakymas #2 Prieš 4 metus »
Kita pamoka greitai prasidės. Cornet žingsniavo tais pačiais ilgais tamsiais ir kartais nuobodžiais koridoriais. Pirmakursė tikėjo, kad ši pamoka pasiseks geriau, nes tėvai žiobarai. Už lango snigo lygai taip pat kaip prieš valandą. Užėjusi į Žiobarotyros kabinetą jos pirmos mintys buvo norisi atidaryti langą klasės oras buvo duslus. Atėjus profesorei ji iškart atidarė langą. Kaip gerai mes nenumirsim atsiduso mergaitė. Užrašius temą klastuolė apstulbo. Politiką!? nustebo ji. Mėlynakės širdis pradėjo plakti vis stipriau. Mintyse sukosi tik viena mintis kodėl būtent šiandien
nors ji kilusi iš žiobaryškos šeimos, bet apie tai nieko nenusimano. Visdelto mergaitė nusprendžia pasakyti jeigu neteisingai tai daug nepergyvens:
- Man atrodo, kad žiobarai daro rinkimus, o mes to neturime...
Daugiau ji nesugebėjo nieko pasakyti, nes bijojo priplepėti nesąmones. Bet abejojo ar jos atsakymas teisingas...
„Pačius svarbiausius savo gyvenimo žodžius mes ištariame tylėdami“
Paulo Coelho

*

Neprisijungęs Dafydd Carwyn Llewellyn

  • Menininkas
  • *
  • 1964
  • Lytis: Vyras
  • Tingėti - Llewellyn'ų prerogatyva.
Ats: II Žiobarotyros pamoka visiems kursams
« Atsakymas #3 Prieš 4 metus »
Dafydd plačiai nusižiovavo. Ilgokai svarstė, ar verta eiti į pamoką, ar ne. Žinojo, kad ten nebus ką veikti. Kad bus velniškai nuobodu. Kad visokie kvailiai bandys atsakinėti į dar kvailesnį teorinį klausimą.
Vis dėlto dėl kažkokių ir Aukščiausiajam nesuprantamų priežasčių klastuolis atsivilko į žiobarotyros pamoką. Pasvarstė, ar yra lankęsis šiame kabinete. Ir tada prisiminė, kad būtent šios pamokos metu pirmą kartą susidūrė su Miona Hera. Apsižvalgė, ar jos šį kartą pamokoje nėra. Lyg ir ne. Laimei. Ar bent jau klastuolis jos nepastebėjo. Velsietis nužvelgė kabinetą ir pamatė, kad galinis suolas prie lango yra laisvas. Tad skubiai nukulniavo ten. Nežinojo, ką veiks per pamoką. Tačiau buvo tikras: į jokius kvailus teorinius klausimus neatsakinės. Jį išgirdęs klastuolis garsiai leptelėjo:
- Ar tu rimtai?
Nežinojo, ar profesorė jį išgirdo. nežinojo, ar supras, apie ką čia. Tačiau tikėjosi, kad arešto negaus. Nusibodo...
Klastuolis neklausė, ką atsakinėjo mokiniai. Pats apie politiką nežinojo visiškai nieko. Tai buvo, ko gero, nuobodžiausia pasaulyje tema. Jis išsitraukė lazdelę ir pradėjo mąstyti, ką gi dabar nuveikus. Galiausiai klastuolis nukreipė ją į langą ir sumurmėjo:
- Alohomora.
Nežinojo, ar langas užrakintas, tačiau pabandyti vertėjo. Vienaip ar kitaip, kerai suveikė. Langas atsidarė. Ir, žinoma, tai padarė garsiai trinktelėdamas.
- Puiku, - sumurmėjo Dafydd. Pradėjo svarstyti, ką gi būtų galima išmesti. Geriausia būtų kokio maisto, kad už lango susirinktų triukšmaujančių paukščių būrys. Pasirausęs kuprinėje rado batono gabaliuką. Piktai išsišiepęs velsietis išmetė jį pro atvirą langą. Buvo bjauriai šalta. Bet tikrai verta.

*

Neprisijungęs Elzė Merė Smitherson

  • Burtininkė
  • ****
  • 215
  • Lytis: Moteris
  • but being alone gave me room to heal
Ats: II Žiobarotyros pamoka visiems kursams
« Atsakymas #4 Prieš 4 metus »
Šalta. Tvarkinga Hogvartso uniforma Elzei nebeatrodė tokia stora, kokia atrodė pavasario pabaigoje ar rudens pradžioje. Na, ji šeštakursė, turėjo priprast prie to. Turėjo. O Švilpynės šaliko viduje patalpos (ar Hogvartsą išvis galima vadinti patalpa?) užsimakaliot nedrįso.
Tegul vyresnieji aikčioja, o naujokai stebisi. Kiek laiko ji nebuvo pamokose? Du metus? Tris? Žiobarotyroj, rodos, iš vis gyvenime nebuvus. Neturėjo žalio supratimo ką mokiniai ten daro, bet pamokos labai laukė. Visą gyvenimą domėjosi apie žiobarus, bet negalėjo su jais pabendrauti. Na va, pasirodo Hogvartsas turi tokias pamokas.
Ramiai atsisėdusi prie sienos kažkur vidury klasės švilpė akimis nužvelgė klasę. Nuo mokytojos vos vos pradaryto lango Elzytė drebėjo, mat buvo labai jautri oro sąlygoms.
Mokytoją šešiolikmetė jau pažinojo. Taip, tai ta moteris priėjusi prie jos per švilpių balių. Elzė tada žinoma mandagiai 'pabėgo' nuo kontakto, bet tik dabar pamatė, kad ji turi irgi panašumų. Na, bet koks skirtumas.
Prasidėjo pamoka. Mergina stengėsi atidžiai klausyti dėstomo dalyko, visgi ji sėdi antrojoje pamokoje gyvenime. Netrukus buvo užduotas ir teorinis klausimas.
Kol Elzė sugebėjo susikaupti ir galvoje suformuluoti pilną atsakymą, jos žodžius jau spėjo paminėti, bet jos ranka (vienintelė turbūt) jau buvo pakelta:
-Na, taip, kaip ir ta mergaitė... am... mėlynom akim... a-aš atsiprašau jei įžeidžiau... - nuskambėjo susipainioję švilpiukės žodžiai, - aa, taip. Taigi, kaip ji ir minėjo, kad žiobarai turi rinkimus, tiksliau demokratiją. Žinoma, kai kurios valstybės dar vadovaujasi monarchija ar diktatūra, bet šiais laikais dauguma žiobarų piliečių turi teisę į rinkimus, tai yra išrenka savo valdžią, ar bent jau dalį jos. O šiaip jeigu jie nusprendžia ką nors keisti, kokį įstatymą, ar netgi konstituciją, jie valkiojasi po visokiu konstitucinius teismus, rengia referendumus, pas save seime ilgiausiai svarsto, dar bala žino ką daro. Ir tai užtrunk-, - kažkoks klastuolis sugalvojo atidaryti langą ir nuo šalto oro bangos pradėjo drebėti ir balsas, - už-užtrunka lab-bai i-i-ilgggai, kkai t-tuo taarppu pass mus, b-burtininkus visk-kas priemama gan-na greittai... Na, žžinoma abiejose-e p-pusėse yr-ra skirting-gų atvejjų, bett...

Iš kur ji viską žinojo? Kažkokiai švilpiukei tėvai nuolat siųsdavo laiškus kas pas juos vyksta, kas naujo valdžioje ir bla, bla, bla. Ji savo draugėms skaitydavo garsiai, nes tai begalo įdomu burtininkams, taip viską išgirdavo ir Elzė.
Taip, jai neužteko drąsos paprašyti uždaryti langą, todėl geriau drebėti ir (tikriausiai) susirgti
carried away by a moonlight shadow


*

kablelis

Ats: II Žiobarotyros pamoka visiems kursams
« Atsakymas #5 Prieš 4 metus »
Jeigu kas nors būtų paprašęs paskirti nominaciją metų klausimas, Stevie nedvejodama būtų pasiūliusi: eiti į žiobarotyrą ar neiti?
Praėjusi pamoka buvo be galo keista. Grifė suprato, kad ji turėjo būti naudinga. Ne vien tik dėl to, kad kažką sužinojo apie nemagiškąją pasaulio dalį. Tačiau, ko gero, netgi labiau dėl to, kad buvo kalbama apie pasaulio aktualijas. Nesvarbu, ar esi burtininkas, ar žiobaras, tačiau žinoti, kas vyksta, reikėtų kiekvienam. Dėl šios priežasties pirmoji pamoka buvo tikrai naudinga.
Tačiau kartu ta pamoka buvo ir be galo trikdanti bei gąsdinanti. Praktika merginai visiškai nepatiko. Ji prisiminė, kaip susiraukė, išgirdusi užduotį. Atrodė, kad naujoji profesorė visiškai nežino, kas yra praktika. Deja, paaiškėjo, kad toji nuobodi praktika buvo visiškai ne tokia. Kai Stevie suprato, kokia bus reali praktika, ji nutarė, kad ta, kurią aptarė profesorė, būtų geriau...
Dėl šių priežasčių šeštakursė labai ilgai svarstė, ar ji nori dar eiti į tą pamoką, kur, tiesą sakant, jai nepatiko nuo pat pirmųjų metų mokykloje.
Vis dėlto galiausiai Stevie pasirodė pirmojo aukšto koridoriuje, lydinčiame iki žiobarotyros kabineto. Tik atidariusi duris mergina pajuto nelabai malonų šaltuką. Būčiau žinojusi, tikrai nebūčiau ėjusi niūriai pagalvojo mergina, tačiau nutarė, kad nenori išsišokti staiga nebeateidama į klasę tik dėl to, kad ten šalta.
Tad rudaplaukė įžengė į kabinetą ir atsisėdo klasės gale prie sienos - kuo toliau nuo atidaryto lango. Deja, toks planas nesušalti neišdegė. Vos tik profesorė uždavė klausimą (į kurį Stevie tikrai nebūtų galėjusi atsakyti), kažkas įsigudrino atidaryti dar vieną langą! Žinoma, pakilo skersvėjis, tad rudaplaukė pajuto, kaip šaltis pradeda kaustyti visą kūną.
Tačiau Green nemėgo skųstis, tad nieko nesakė. Tikėjosi, kad vis tik nesušals. Ji nutarė geriau išklausyti bent vieno kito atsakymo ir galbūt pasisemti idėjų savam variantui. Galiausiai ilgokai mąsčiusi šešiolikmetė pakėlė ranką ir pratarė:
- Žiobarai turi skirtingas politikos rūšis, jeigu taip galima pasakyti. Kai kuriose šalyse yra karaliai, kai kur prezidentai, kai kur parlamentas ir taip toliau. Magijos pasaulyje karalių ir panašių dalykų nėra. Galbūt pavadinimai ir skiriasi, tačiau vis dėlto visose šalyse magijos pasaulis turi kažką panašaus į mūsų Magijos ministeriją ir ministrą.
Stevie susimąstė, ar žino, kokia Magijos ministro pavardė. Suprato, kad ne. Tačiau tikėjosi, kad šitų žinių pamokoje neprireiks. Ji nutilo ir pradėjo laukti praktikos. Mintyse svajojo, kad ji nebūtų tokia pavojinga gyvybei.

*

Neprisijungęs Sofija Orel

  • IV kursas
  • *
  • 109
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: II Žiobarotyros pamoka visiems kursams
« Atsakymas #6 Prieš 4 metus »
Viršutinio aukšto pilies balkone, persisvėrusi per turėklus švilpė tyrinėjo mokyklos kiemą. Antrakursės rankos – sugrubusios nuo šalčio ir pamėlusios, stipriai spaudė metalinę atbrailą. Pamažu jos nugara išsitiesė ir batai tvirtai kaukštelėjo į grindinį. Iš kišenės Sofija išsitraukė pergamento gniužulą. Išvyniojo. Žvilgtelėjusi į viduje jo gulėjusią lazdelę užsimerkė. Norėjo sulaužyti ją ir sviesti žemyn, taip toli kaip tik pajėgs. O gal ir nenorėjo?.. Ji dar kart metė žvilgsnį į daiktą rankose, tačiau tada prisiminė vadovėlius ir pamoką į kurią vėlavo. Ji skubiai įmetė popieriaus gniužulą į giliausią kišenę ir išlėkė iš balkono, trinktelėjusi suklypusiomis durimis nuskuodė laiptais žemyn. Prie kabineto durų sustojo, kokią minutę pastypsojo koridoriuje svarstydama ar atidaryti duris. Atidarė. Teorinis klausimas jau buvo užduotas, tai buvo galima atspėti iš nepatenkintų galinių suolų ir entuzijastingų pirmųjų. Švilpė kaip įmanoma tyliau nuslinko į laisvą vietą prie lango antroje eilėje nuo galo. Atsakymai buvo susiję su politika ar rinkimais. Sofijai tai nepatiko, apskritai žiobarų valdžios ji nemėgo. Viskas ten jai atrodė kažkaip suvaidinta. Tartum jie bandytų saugoti vienas kitą nuo savęs pačių, bet galų gale vistiek kažkas kažkuo pasinaudoja ir visa sistema nueina šuniui ant uodegos.
 Mėginant tyliai susiruošti pamokai, vadovėlis su trenksmu nukrito ant grindų. Už nugaros sėdintis mokinys iš neturėjimo ką veikti atlapojo langą. Antrakursė pamėgino susikaupti ir kažkaip atsakyti, jau vien dėl įdomumo. Be to panašu, jog buvo vardijami žiobarų ir burtininkų politiniai skirtumai, todėl būtų buvę apmaudu nieko nežinoti kai visą gyvenimą praleidai tarp neburtininkų.
– Skiriasi keli politikos aspektai, nors apskritai labai panašu į Magijos ministerijos tvarką, na kad ir užsienio politika. Žiobarai ją labai išvystė ir gana plačiai naudojasi, tuo tarpu burtininkų bendruomenės nė neturi tokio skyriaus ar ministerijos. Turiu omenyje kaip kad Užsienio Reikalų Ministerija nemagų politikoje.
Atsakiusi mergaitė pasisuko suole ir įbedė žvilgsnį į kažką tolumoje. Žiūrėjo ten kur tik jai pačiai rodėsi veidai ir vietos. Ir kažkaip jai atrodė, kad tikriausiai niekur kitur ji nesijaus tokia rami kaip Hogvartse. Didžiulio prieraišumo ji šiai piliai nejautė, tačiau jos mūrinės sienos ir bokštai, klasės, kabinetai, koledžai ir didžioji salė, koridorių labirintai ir slapti užkaboriai jai tapo pažįstami ir jaukūs. Nieko daugiau, tik nuostabus žinojimas, kad kažką pažįsti ir kažkam priklausai.
Kabinete dvelkė šalčiu. Klastuolis sėdintis antrakursei už nugaros kažką svaidė pro langą.

*

Melijandra Julija Lorijan

Ats: II Žiobarotyros pamoka visiems kursams
« Atsakymas #7 Prieš 4 metus »
Mela pakėlė antakius ir pažvelgė klastuolio pusėn, vos tik šis pražiojo savo burną.
-Gal ponaitis Llewellyn paaiškins su kokiomis dvasiomis šneka?- maloniai paklausė,- Jei neatsakinėji į teorijos klausimą, prašyčiau patylėti,- plieninės gaidos pasigirdo jos balse.
Tada nukreipė žvilgsnį nuo penktakursio klastuolio, kurį, aišku, pažinojo iš jo dalyvavimo kitose pamokose - užteko nugirsti ką jis veikinėjo per transfigūracijos pamokas.
Pabaigus visiems mokiniams atsakinėti, profesorė šyptelėjo puse lūpų.
-Visi esate tiesūs, tačiau panele Cornet esate iš dalies neteisi: mes turime rinkimus, tik norėtųsi tikslumo, kaip pavyzdys - mes turime Jungtinės Karalystės Magijos Ministro rinkimus, kurie vyksta (tikuosi, dažniausiai) kas septynerius metus, tačiau neturime rinkimų į Magijos Ministerijos darbo vietas, panašias į Jungtinės Karalystės žiobarų Bendruomenių rūmų. Kiek iš tavęs, tiek iš panelės Smitherson norėjosi tikslumo ir aiškumo,- atlaidžiai nusišypsojo,- legilimantijos nemoku ir nežinau ką norėjote pasakyti po "bet".- mostelėjo burtų lazdele, jos atidarytas ir Llewellyn langai užsidarė, net nespėjus paukštukams susirinkti prie numesto batono gabalėlio,- Tai tiek apie teoriją.
Atsirėmė į stalo kraštą, sunerdama rankas ant krūtinės.
- O dabar apie praktiką: dar pagilinę savo žinias nuo keturiasdešimto iki penkiasdešimto šešto puslapio vadovėlyje apie burtininkų ir žiobarų politikos skirtumus, parašykite, kuo tiek viena, tiek kita pusė galėtų pasimokyti politikos klausimais iš kiekvienos pusės. Rašykite tokio ilgio, kiek manote jums leis išmokti šios pamokos temą,- tada reikšmingai nutilo,- nieko panašaus nenutiks kaip pirmojoje pamokoje, niekur neatsiraside, kai pradėsite rašyti. Nepergyvenkite. Dabar dirbkit.
Nuėjo už savo stalo.
- Dar. Ponaiti Llewelyn, - staiga, atsisuko į patrakėlį klastuolį,- lauke šerkite paukščius, ne šioje pamokoje, o ir neesate magiškų gyvūnų priežiūros pamokoje.
Tada atsisėdo, pasiimdama ir atsiversdama puslapį apie politiką žiobarų laikraštyje "The New York Times", tačiau karts nuo karto pakeldavo akis į mokinius. Suvokė, geriau skaityti ir stebėti hogvartsiečius, nei kvaršyti galvą dėl Uždraustojo Miško įvykių. Ar apie transfigūracijos pamoką ir prie sienos priremtą kolegą.


Taigi, parašykite tokio ilgio tekstuką, kiek manote, jog jūsų veikėjas suvoks, ko tiek žiobarai ir burtininkai gali išmokti iš kiekvieno politikos klausimais. Fantazuokite, tačiau nepamirškite logikos. Vienas, tačiau kiek įmanoma ilgesnis postas.
Ši praktikos dalis truks iki liepos 16 dienos. Kita praktikos dalis prasidės nuo liepos 17 dienos ir iki 22 dienos.

*

Aleksas82

Ats: II Žiobarotyros pamoka visiems kursams
« Atsakymas #8 Prieš 4 metus »
Išgirdęs, kad jo atsakymas yra teisingas Aleksas lengvai šyptelėjo, bet taip pat šiek tiek nuliūdo dėl Cornet. Nors kitą vertus kam nepasitaiko. Visi negimstam su Alberto Einšteino smegenimis. Išgirdęs kitą užduotį iš profesorės vaikis garsiai atsiduso. Jis jau gailėjosi, kad pasirodė žiobarotyroi. Geriau galėjo iš vis neateiti, arba geriausiu atvėju apsimest, kad susirgo. Nors dabar jis jau čia ir nieko nebepakeis. Politika jo visiškai šiuo metu nedomino. Geriau jis būtų visą dieną žiūrėjęs, kaip paukštukai valgo Llewellyn batoną. Bet vaikinas paklusniai išsitraukė vadovėlį ir atsivertęs reikiamą puslapį pradėjo jį skaityti, bet.. bet jam nutiko tas pats, kas transfigūracijoje nutiko Aronui. Gilbert'o vadovėlis tėškėsi į žemę, sukeldamas didžiulį garsą. Jis vikriai pasilenkęs pakėlė knygą ir vėl sėdėjo kur sėdėjęs, tik jau nebeskaitė. Skaityti Aleksas nemėgo, o jai dar rašoma apie politiką... Al pasiemęs rašymo priemones užrašė pamokos temą ir toliau kažką keverzojo šonose. Jokia mintis jam į galvą neatėjo, o ir vadovėlio atsiversti nesinorėjo. Galiausiau kažką prisiminęs ir pagalvojęs apie žiobarų ir magijos politiką jis pradėjo rašyti.

Esminis dalykas yra tas, kad magijos ministerija yra viena visam magijos pasauliui. Žmonės persikrauna su begale skirtingų vietų. Visos šalys turi po seimą, kur sprendžiami klausimai ir priimami įstatymai. Panašiai kaip magijos ministerijoje, bet magijos ministerija yra darni instituciją kurioje nėra partijų, kurios kariautų tarpusavį. Seimai turi partijas ir partijų karai tarp pusavį įtakoja kai kuriuos sprendimus. Na pavyzdžiui viena partija nemėgtsa kitos todėl visa partija nebalsuos už kitos partijos pasiūlytą, gal būt gerą sprendimą ir nesusirinkus balsų skaičiui tas sprendimas bus pamirštas. Žmonėms reikėtų pagalvoti visas partijas paversti į vieną arba jas paskirstiti panašiai, kaip magijos ministerijoje. Pirma partija priiminėja sprendimus su ekonomika, o kita atsakinga už sprendimus dėl demografijos. Dabar seimas jai nori priimti kokį įstatymą, eina per įvairiausias vietas. Prezidentūra, vyriausybė ir t.t. Manau, kad magijos ministerijoje yra kitaip, nes viskas yra vietoje. Nereikia siųsti pranešimo į kitas vietas, laukti kol kita vieta patvirtins arba atmes ir pan. Be seimo žmonija turi parlamentą, vyriausybę ir prezidentūrą. Kaip ir minėjau jie apsikrauna skirtingomis vietomis, o magijos ministerija yra viena vieta, kur ir sprendžiami visi dalykai.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Aleksas Gilbert »

*

kablelis

Ats: II Žiobarotyros pamoka visiems kursams
« Atsakymas #9 Prieš 4 metus »
Nepaisant to, kad Stevie pasakė sau, kad jau geriau būtų tokia praktiką, kokią žadėjo profesorė pirmoje pamokoje, išgirdusi, kad bus būtent taip, grifė buvo itin nepatenkinta. Jau vien tema neįdomi, o čia dar skaityti knygą ir kažką rašyti?! Green susiraukė. Ji jau norėjo užsiimti dalykais, panašiais į tuos, kuriuos per pamoką veikia tas ryžas klastuolis. Vis dėlto... Tema neįdomi, tačiau, kaip ir pirmojoje pamokoje, naudinga. Tokius dalykus žinoti reikia, tad Stevie garsiai atsidususi atsivertė vadovėlį. Šešiolika puslapių?! pasipiktinusi pagalvojo šeštakursė, prisiminusi, kiek tiksliai reikia perskaityti prieš imantis rašyti tekstą. Tai buvo beprotiškai daug. Galiausiai Stevie įsispoksojo į raides. Nors iš pradžių nieko nematė, galiausiai pavyko susikaupti ir perskaityti reikalaujamą tekstą. Nors buvo pragariškai nuobodu, ji sugebėjo kažką įsiminti. Pasiėmė plunksną ir pergamentą. Pastarąjį labai atsargiai. Šį kartą, kaip ir žadėjo profesorė, nieko neatsitiko.

Pagrindinis dalykas, kurį turi daugelis žiobarų pasaulio politikų, yra skirtingus siekius turinčios politinės grupės. Jos gali būti vadinamos partijomis, grupėmis ar dar kaip nors kitaip. Šios partijos, žinoma, kartais nesutaria. Jeigu išsiskiria nuomonės kokiu nors klausimu, norint ramiai susitarti reikia didelių bendravimo ir debatų gebėjimų. Deja, dažnas politikas šiais bruožais nepasižymi, tad dažnai parlamento susirinkimuose kyla ginčai. Nepaisant to, šios skirtingos grupės yra didelis žiobariškos politikos pliusas, iš kurio galėtų pasimokyti burtininkai. Burtininkų valdžia turi vieną aiškų lyderį (magijos ministrą), kuris, savaime aišku, turi savo pažiūras ir nuostatas. Jeigu šios pažiūros labai skiriasi nuo šalies burtininkų pažiūrų, tai labai kenkia visai burtininkų visuomenei, ir ne tik toje šalyje. Dėl to reikėtų daugiau grupių, iš kurių žmonės galėtų rinktis. Tokiu atveju laimėtų tie, už kuriuos balsavo daugiausia žmonių. Teoriškai tokiu atveju paprasti žmonės būtų labiau patenkinti valdžia. Kita vertus, vienas aiškus lyderis taip pat turi savo pliusų. Kadangi jis yra vienas, jam yra labai svarbu išlikti savo kėdėje. Dėl to toks lyderis domisi, ką mano žmonės. Ir kai kuriais atvejais yra linkęs nusileisti. Kai yra daug partijų, jos didžiąją dalį jas palaikančių žmonių sudaro tokie, kurie yra ištikimi visada. Dėl to tokioms partijoms nėra būtina laikytis pažadų. O kai lyderis yra vienas, jis yra labai atidžiai stebimas. Dėl to jeigu jis pažada ką nors padaryti, privalo laikytis žodžio, nes kitaip visa burtininkų visuomenė pamatys, kad jis yra pažadukas. Tai yra vieno lyderio pliusas, iš kurio galėtų pasimokyti žiobariška politika.
Kitas žiobariškos politikos pliusas yra jos įvairovė. Burtininkai visose šalyse turi panašią valdžios struktūrą: yra Magijos ministerija ar jos atitikmuo, aiškus vienas ministras, nemaža dalis departamentų yra tokie patys. O štai žiobariškoje politikoje įvairovės yra nors vežimu vežk. Tokiu atveju šalis, turinti kažkokią valdžios struktūrą (pavyzdžiui, parlamentinę santvarką, kur yra vienas premjeras, keli ministrai ir žemiausio rango valdžios atstovai), gali stebėti, kaip veikia kitokią valdžios struktūrą (pvz., šalies prezidentas ir parlamento nariai) turinti šalis. Tokiu atveju galima iš jų kažko pasimokyti. Jeigu šaliai kyla kokių nors problemų, ji gali valdžią kiek pakeisti į kitokią formą. Ir turint kitos šalies pavyzdį tai padaryti yra daug paprasčiau. O štai burtininkai, norėdami padaryti kokius nors pokyčius valdžios struktūroje, susiduria su žinių stoka, nes visos burtininkų visuomenės pasižymi vienoda struktūra.
Kitas didelis skirtumas yra skirtingos valdžių atsakomybės. Pavyzdžiui, žiobariška policija nėra valdžios padalinys, tai yra nuo jos nepriklausoma organizacija. Tai gali būti ir pliusas, ir minusas. Įstatymai yra kuriami valdžios. Dėl to, atrodytų, ir policija turi būti valdžios dalis, nes tai yra pagrindinis įstatymo sergėtojas šalyje. Tačiau kartu policija nėra valdžios dalis, nes jų yra kitokia funkcija: jie įstatymus ne kuria, o, galima sakyti, saugo. Tad tiek žiobariška, tiek magiškoji valdžia gali pažiūrėti, kaip veikia kitų policija, ir nutarti, ar jiems nebūtų naudingiau pakeisti šios institucijos statusą. Galbūt burtininkams būtų patogiau, jeigu policija neįeitų į valdžią? Galbūt jie turi būti tiesiog nepriklausoma institucija. O galbūt priešingai - žiobarams būtų gerai prijungti bent tam tikrą dalį policijos pajėgų prie valdžios, kad jie geriau susipažintų su tuo, kaip yra kuriami įstatymai.

Stevie baigė rašyti. Nežinojo, ką daryti dabar. Pažvelgė į profesorę, tačiau ji, atrodo, nematė, kad mergina baigė. Nužvelgusi klasę grifė suprato, kad baigė viena pirmųjų. Gal netgi iš viso pirma. Rudaplaukė sutrikusi sėdėjo savo suole ir tikėjosi, kad profesorė kada nors pasakys, ką daryti dabar. Iki pamokos galo buvo likę nemažai laiko, tad Green vylėsi, kad jie veiks dar ką nors. Gal bus dar kokia įdomesnė praktikos užduotis?

*

Neprisijungęs Sofija Orel

  • IV kursas
  • *
  • 109
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: II Žiobarotyros pamoka visiems kursams
« Atsakymas #10 Prieš 4 metus »
Magijos ministerija ir žiobarų politika iš esmės panašios. Jų principai tie patys, tačiau nemaža ir skirtumų ministerijų darbo eigose ir paveikoje visuomenei.
 Vienas iš esminių šių dviejų valdžios formų skirtumų tai, jog Magijos ministerijos didžiausias rūpestis – slaptumo išlaikymas. Daugiau negu pusė burtininkų – politikų rūpinasi magijos pasaulio paslėpimu. Tuo tarpu žiobarų politika remiasi tarpšaliniais santykiais ir priešingai negu burtininkai stengiasi savo valstybę garsinti visame pasaulyje. Dar vienas reikšmingas skirtumas – burtininkų bendruomenės nepalyginti mažesnės nei žiobarų, todėl Magijos ministerijos institucijų nedaug, po keliatą kiekviename žemyne, o žiobarų keliolika kiekvienoje šalyje. Šitokie skirtumai leidžia Magų politikai patapti labai detalia, atidžia, atsargia, kartais net paranoiška, o žiobarų valdžiai suteikia derybų įgūdžių ir plataus mąstymo variacijas, bei neapsakomą kiekį pasirinkimų. Nieko nuostabaus, kad Magijos ministerija kiek labiau susivaržiusi ir santūri, mat visą laiką turi išlaikyti itin aukšto lygio slaptumą. Na, o žiobariška valdymo tvarka, ypač didžiosiose valstybėse ir jų sąjungose, dažnai nesusitvarko su dideliomis žmonių masėmis ir privalo taikstytis su aplinkinėmis šalimis ir tautomis. Taigi žiobarų valdžiai trūksta stabilumo ir atidumo, kuriuos puikiai pritaiko Magijos ministerijos, o burtininkų politikoje stinga pokyčių ir bendradarbiavimo galimybių, kuo labai didžiuojasi nemagai.
PS: Dar vienas mažiau reikšmingas skirtumas – Magijos ministerija visiškai nesirūpina dėl Klimato kaitos, tuo tarpu žiobarus šis tiek ekologinis, tiek politinis klausimas kankina jau kelerius metus.

Sofija atsikvėpė ir pamankštino riešą. Ranka buvo įskaudusi nuo rašymo. Ji pažvelgė į pergamente juoduojantį tekstą, parašyta jos netvarkinga smulkia rašysena. Paraštėse judėjo nedideli piešinėliai. Švilpė suvyniojo pergamentą ir parėmusi galvą ranka įsistebeilijo į kažką už lango. Nejučia ėmė niūniuoti kažkokią vaikišką lopšinę iš senų laikų. Taip tyliai, kad vos pati girdėjo, tikėjosi, jog profesorė neišgirs, vis dėl to tokia graži daina. Pirmieji žodžiai regis buvo: Debesų takais ir upėm spalvotom, sapnų aidais kur slėniai kalvoti, kur kartais atplaukia migla...

*

Neprisijungęs Dafydd Carwyn Llewellyn

  • Menininkas
  • *
  • 1964
  • Lytis: Vyras
  • Tingėti - Llewellyn'ų prerogatyva.
Ats: II Žiobarotyros pamoka visiems kursams
« Atsakymas #11 Prieš 4 metus »
- Su niekuo aš nešneku, - sumurmėjo Dafydd, kai profesorė kreipėsi į jį. Tačiau šį kartą pasistengė padaryti tą tyliai, kad ji nebeišgirstų.
Nuobodžiaudamas klastuolis sėdėjo savo suole. Jis visiškai nepaisė to, ką kalbėjo profesorė. Labai gailėjosi, kad atėjo į šią pamoką. Žiobarai jo visiškai nedomino - juk su dviem susidurdavo kiekvieną kartą atsidūręs namuose. Nuo šios minties pasidarė net bjauru. Lyg tyčia tuo momentu profesorė uždarė langą. Paukščiai nespėjo net atskristi iki batono! Žinoma, jie galės tą padaryti ir dabar, tačiau jų keliamas triukšmas visiškai nebetrukdys pamokai. O jeigu netrukdys pamokai, vadinasi, batonas buvo paprasčiausiai iššvaistytas. Klastuolis piktai pažiūrėjo į profesorę.
- Neketinu švaistyti savo laiko vaikščiodamas į pamokas, kurių net nėra, - garsiai pasakė Dafydd po paskutinio profesorės komentaro. Nesuprato, ko ji taip kabinėjasi. Na, gerai, langas atsidarydamas trinktelėjo. Tačiau realia velsietis juk nieko blogo nedaro! Nei kelia triukšmą, nei šneka nesąmones (bent jau koledžo vadovas už nesąmones, ko gero, pyktų labiau nei už tylų sėdėjimą ir nieko neveikimą) kaip visi šitie geri vaikučiai. Ką gi, jis, ko gero, kaip visada tėra atpirkimo ožys... Kad ir ką bedarytų (ar nedarytų), niekada niekam netinka... Buvo labai pikta ir apmaudu. Labiausiai norėjosi atsistoti ir išeiti iš klasės. Ir, žinoma, daugiau niekada čia negrįžti.
Praktinė užduotis jau buvo paskelbta prieš kurį laiką. Nuobodžios pamokos nuobodi tema ir dar nuobodesnė praktika. Tiesiog tobulas derinukas. Velsietis kurį laiką žiūrėjo, kaip kiti mokiniai skaito vadovėlį, o po to rašo. Nesuprato, iš kur atsiranda tokie geri vaikučiai, kurie ramiausiai atlikinėja net ir tokią nesąmonę... Jau geriau ten buvo žaisti su tom pelėm ar širšėm. Tik tiek, kad Dafydd, aišku, nedarė ir to. O čia? Sėdėti ir rašyti? Kas gali būti nuobodžiau? Juk jiems nuolat tenka rašyti rašinius namų darbams, egzaminams... (Dafydd susimąstė, kada paskutinį kartą darė kokį nors namų darbą, tačiau tokio stebuklo prisiminti taip ir nepavyko)
Klasėje, žinoma, buvo tylu. Mokiniai rašė arba skaitė, profesorė irgi susirado veiklos. Dafydd nenorėjo išsišokti keldamas kokį nors triukšmą. Labiausiai dėl to, kad nebenorėjo arešto. Jau buvo patekęs į koledžo vadovo akiratį... Klastuolis susimąstė, kokie buvo geri laikai, kai koledžui vadovavo Turner - ano jis, ko gero, taip ir nepamatė per visus mokslo metus. Deja, Turner paspruko pas grifus, o klastuoliams atiteko kur kas griežtesnis veidas... Kuriam, atrodo, rūpi, kad klastuoliai bent jau pernelyg neišsišoktų. Ką gi, tikėtina, kad Dafydd padarė būtent tai. Dėl to bent vienoje pamokoje reikėjo pasistengti pernelyg nekristi į akis. Nors tikėtina, kad jau per vėlu. Kadangi skaityti vadovėlio jis tikrai neketino, Dafydd padarė vienintelį logišką dalyką: pasidėjo galvą ant stalo ir ramiausiai užmigo.

*

Melijandra Julija Lorijan

Ats: II Žiobarotyros pamoka visiems kursams
« Atsakymas #12 Prieš 4 metus »
Kai kas dirbo, o kai kas miegojo - į pastarąjį klastuolį, profesorė jau nebekreipė dėmesio. Nusprendė, kad geriausia palaukti ir po pamokos nuspręsti ką su juo daryti. Ponaitis Dafydd buvo vienas iš tų, kurie maištavo ir nebuvo iš tų pavyzdingų mokinių. Nebent, galėtų tapti tokiu, jei sugebėtų kažką gerbti, bet vargu, ar aš būsiu jam viena iš autoritetų,- pagalvojo Lorijan, padėdama laikraštį ant stalo.
Rudai pilkomis akimis permečiusi per klasę, mostelėjo lazdele. Iš klasės gale stovinčios (prieš pamoką atidarytos) spintos išskrido lapų krūva, iš kurios susegti lapai gulė ant stalo prie mokinių, kurie ir dirbo, kurie ir tinginiavo.
Krūvai ištirpus, kiekvienas mokinys galėjo pastebėti, jog tai buvo testų lapai.
Melijandra darsyk mostelėjo lazdele ir mokinių vadovėliai buvo užkerėti: nei atsiversi, nei paklelsi.
-Testai bus vertinami ir už tai gausite taškus. Vadovėliais negalite naudotis, tik savo pergamentais, kur rašėte apie tai, kaip burtininkai ir žiobarai gali vieni iš kitų pasimokyti politikos klausimais. Kiekvienas gavote skirtingus testus pagal savo kursą. Jame yra dvidešimt penki klausimai, susiję su šios pamokos tema. Jei nesuprantate klausimo, praneškite,- paaiškino profesorė,-Turite valandą iki pamokos pabaigos, tad pradėkite dirbti.

Taigi, štai ir antroji praktika. Patys susigalvokite 25 klausimus ir atsakymus. Klausimai, susiję su nusakytų vadovėlio puslapių tekstais, tuo, ką sakė kiti mokiniai, Mela. Taip pat fantazuokit, bet nepamirškit logikos. TAČIAU nebūtinai rašykite, jog jūsų veikėjai atsakinėja į visus klausimus, atsakinėja. GALITE rašyti, jog jūsų veikėjas rašo atsakymą, bet neminėkite atsakymo ar klausimo - jei tik to norite. Bandykit nusirašinėt nuo bendrakursių ar prašykit pagalbos iš vyresnių - pabūkit mokiniais ir grįškite į mokyklą.
Du postai iki 22 dienos.

*

Neprisijungęs Dafydd Carwyn Llewellyn

  • Menininkas
  • *
  • 1964
  • Lytis: Vyras
  • Tingėti - Llewellyn'ų prerogatyva.
Ats: II Žiobarotyros pamoka visiems kursams
« Atsakymas #13 Prieš 4 metus »
Dafydd išgirdo kažką skrendant pro šalį. Staigiai pašoko. Pirmiausia pamanė, kad pro atidarytą langą įskrido paukštis ir ieško daugiau batono. Vadinasi, šunybė pavyko! Deja, tai buvo tik kažkokie kvaili lapai. Klastuolis nė neketino žiūrėti, kas ten parašyta. Lapas vien savo egzistavimu atrodė neįdomiai. Tad kam gilintis, ką ten reikės daryti, jeigu Dafydd puikiai žinojo, kad nedarys? Klastuolis vėl pasidėjo galvą ant stalo. Buvo tikras, kad nebeužmigs, tačiau ir žiūrėti į lapą neketino.
Profesorė kažką kalbėjo, tačiau tai slydo pro klastuolio ausis taip, tarsi jis būtų toli toli. Kažkokie garsai pasiekė vaikiną, tačiau jis nieko nesuprato. Tiesą sakant, ir nesistengė suprasti.
Po kurio laiko vis tik pažvelgė į lapą. Ten buvo kažkokie klausimai. Dafydd perskaitė pirmą. Ir nieko nesuprato. Apsižvalgęs po klasę pamatė, kad daugelis mokinių jau rašo. Klastuolis pakėlė antakius. Negi šitie žiopliai nežino nieko įdomesnio kaip tik klausyti, ką kalba profesoriai? Savaime aišku, velsietis suole sėdėjo vienas. Dėl to negalėjo net perskaityti, ką rašo kiti. Priešais sėdėjusi mergaitė rašė tokiomis mažomis raidytėmis, kad Dafydd nieko neįskaitė. Ką gi. Raudonplaukis gūžtelėjo. Jis pats atsakymų nežino. Ir neketina jų galvoti. Ką rašo kiti, lieka gūdžia paslaptimi. Akivaizdu, kiek sugebės parašyti klastuolis. O jeigu nesugebės, kam, po galais, stengtis?
Dafydd pažvelgė pro langą. Pamatė, kad prie jo batono susirinko bent keletas paukščių. Tai klastuoliui patiko. Jis susimąstęs spoksojo į lauką. Į galvą šovė mintis. Atsargiai žvilgtelėjo į profesorę. Atrodo, ji turėjo įdomesnės veiklos nei sekti klastuolį. Jis labai atsargiai atsistojo ir dar atsargiau prisiartino prie lango. Jau žinojo, kad atidarytas burtais jis trinktelės. Tad tikėjosi, kad darant tą "paprastai" langas teiksis būti tylesnis. Klastuolis giliai įkvėpęs pravėrė langą. Tas cyptelėjo, tačiau pakankamai tyliai, kad profesorė galimai neatkreiptų dėmesio. Tačiau to mažo plyšelio užtektų, kad iš lauko atskrietų patenkintų paukščių balsai. Dafydd kuo greičiau grįžo į savo suolą. Vėl atsisuko į langą: tikėtina, kad iš tolo nė nesimatys, jog jis praviras. Puiku. Velsietis paėmė į rankas popieriaus lapą ir apsimetė esąs įsigilinęs į jį. Jeigu ką, jis čia niekuo dėtas.

*

Neprisijungęs Camille Cornet

  • II kursas
  • *
  • 206
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Jausmai keičiasi - prisiminimai ne .-.
Ats: II Žiobarotyros pamoka visiems kursams
« Atsakymas #14 Prieš 4 metus »
Cornet visiškai nebuvo patenkinta, kad reikia kažką rašyti. Aš vos parašiau tą rašinį, kaip jūs galvojat aš atsakinėsiu į tuos bjaurius klausimus kurie dar vertinsis pasipiktino klastuolė, bet kai mergaitė išgirdo, kad klausimų bus dvidešimt penki ji norėjo kuo toliau pabėgti ir dingti iš mokyklos. Pamačiusi testą mergaitės veidas susiraukė ant tiek, kad net pačiai Camillai pradėjo skaudėti. Kelis kartus apsukus baltą lapą su klausimais ji atsiduso. Jai tai atrodė kaip pragaras. Taip... Kas turi seimo partijas? mėlynakė perskaitė pirmą klausimą. Ji žinojo, bet abejojo ar jos atsakymas vieno žodžio patiks profesorei. Dėl to ji parašė pilnesnį seimo partijas turi žiobarai, nors abejojo ar tai teisinga. O klausimas apie rinkimus dar nespėjusi perskaityti klausimo jos rankose plunksna drebėjo. Atsidususi, kad tai ne toks sunkus klausimas šviesiaplaukė pasižiūrėjo į laikrodį ką penkiolika minučių praėjo? supratus, kad nespės ji pasilenkė į priekį. Melsdamasis, kad profesorė nepastebėtų. Sėkmingai pamačiusi atsakymą ji pradėjo rašyti, visko nespėjus nuo pirmo puslapio nusirašyti mergaitė pervertė puslapį. Ne..kodėl? atversk atsiduso ji ir suėmė savo jėgas ir nusprendė parašyti likusius klausimus pati. Klausimai nebuvo labai sunkus, bet kai kurie jei sekėsi labai blogai. Nors klastuolė netikėjo, kad gali parašyti iki pamokos galo ji vistiek bandė. Dar liko penki vėl atsiduso ji. Supratus, kad dar turi dešimt minučių ji apžiūrėjo klasę. Pramankštinus riešą ji vėl ėmėsi rašyti. Parašiusi visus klausimu mergaitė nusprendė patikrinti. Supratusi, kad tuos klausimus kuriuos nusirašė nuo mergaitės tai pas ją kiti klausimai. Mokinė griebė greit perrašinėti. Cornet buvo įsitikinus, kad padarys klaidų tik vien savo žioplumo. Atsidususi ji peržvelgė klasę ir laukė kas vyks toliau.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 metus sukūrė Camille Cornet »
„Pačius svarbiausius savo gyvenimo žodžius mes ištariame tylėdami“
Paulo Coelho