0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Oras subjuro. Ilgą laiką laikėsi saulėtos ir nebaisiai šaltos dienos, tačiau likus kelioms dienoms iki suplanuotos pamokos pasipylė liūtys. Visi keliukai tapo tešlynais. Nenuostabu, kad ir pamokos rytą pliaupė kaip iš kibiro.
Matthew dūsavo. Žinojo, kad mokiniai mėgsta ieškoti (ir rasti) priežasčių, dėl kurių galima neiti į pamokas. Profesorius spėjo, kad toks tragiškas oras ir dar tragiškesnis kelias link šiltnamių nepaskatins mokinių verstis iš lovų ir pėdinti į herbologijos pamoką. O tai buvo apmaudu, nes Turner nuoširdžiai tikėjo, kad ši pamoka mokiniams turėtų būti įdomi.
Atėjęs gerokai anksčiau nei reikėjo, juodaplaukis pirmiausia iš vidinės pusės prikabino raštelį, pranešantį, kad pamoka vyks pirmajame šiltnamyje, ir skubiai uždarė duris. Nesinorėjo, kad šiltnamis taptų šaldytuvu. Matthew neskubėdamas pasiruošė pamokai, susirado visas reikalingas priemones, tačiau jas sustatė taip, kad pernelyg nekristų į akis. Nenorėjo sugadinti mokiniams įdomumo. Ir tikėjosi, kad bus kam tą įdomumą pademonstruoti.
Galiausiai pamokos pradžios laikas priartėjo tiek, kad jau turėjo pradėti rinktis mokiniai. Iš pradžių atrodė, kad didžiausi Turner nuogąstavimai pasitvirtino ir nė vienas mokinys nesiteikė išlįsti iš pilies. Tačiau pagaliau pavyko pamatyti kelis veidus, kurių dauguma, deja, buvo itin nepatenkinti. Turner patyliukais pagalvojo, kad baisus nėra - ne jo kaltė, bet negi tai sakysi mokiniams?
- Sveiki, - galiausiai prabilo profesorius. - Džiaugiuosi, kad nepabijojote atklysti iki šiltnamio net tokiu oru.
Matthew žvilgtelėjo į stiklą ir pamatė, kad šiuo metu dar labiau pila. Tai įmanoma?
- Esu įsitikinęs, kad žygis bus to vertas, - pratęsė Turner ir nusišypsojo. - Tikriausiai visi norite praktikos, tačiau, manau, turime žinoti, apie ką kalbame. Todėl teks pradėti nuo teorinio klausimo. Ką galite man pasakyti apie magiškuosius gluosnius? Apie žiobariškąsias atmainas nekalbėkite, mane domina būtent tai, ką žinote apie magiškąją šio augalo versiją.
Juodaplaukis nutilo ir, kaip visada, vylėsi išvysiąs bent vieną pakilusią ranką.

[Kalbama apie gluosnius galiūnus. Išlaisvinkite vaizduotę. Galite sugalvoti, kaip ir kada buvo išvesti, kur paplitę ir panašiai. Tad galite kurti, tačiau jūsų pateikiama informacija negali kirstis su informacija, esančia HP sagoje. Jeigu HP nieko apie tai nėra, viskas gerai. Tačiau jeigu yra, turite taip ir sakyti. Teorijai laiko turite iki trečiadienio.

*

Neprisijungęs Sofija Orel

  • IV kursas
  • *
  • 109
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #1 Prieš 4 metus »
Ant herbologijos kabineto durų kabėjo raštelis. Jis skelbė, jog pamoka vyks pirmajame šiltnamyje. Sofija pažvelgė pro langą, visas vaizdas lauke buvo iškraipytas lietaus lašų. Apačioje vingiavo purvinas takelis ,virtęs upe, šiltnamiai atrodė šlapi ir sukiužę. Antrakursė pati sau linktelėjo ir nubėgo žemyn sraigtiniais laiptais. Atsidūrusi prie šoninių pilies durų ji jas atsargiai pravėrė ir ištiesė ranką į lietingą ryto pilkumą. Į saują nukrito trys sunkųs ir šalti lašai. Švilpė šyptelėjo, jai patiko lietūs.
 Išbėgusi į lauką ji ramiai nužingsniavo link nurodytos vietos. Ėjo ne takeliu, o šalia, darydama nemenką lanką aplink purvyną. Juodi jos plaukai sušlapo ir sukrito sruogomis, apsiaustas sudrėkęs nukaro, batai permirko ir ėmė žliugsėti, knygos liko sausos, nes buvo apsaugotos vandens nepraleidžiančiais kerais. Mergaitė sustojo ir užvertė galvą. Ant nosies galiuko, lūpų ir blaksienų krito lašai. Antrakursė atsiduso. Tuomet lyg niekur nieko nuleido galvą ir skubiai nulėkė iki pirmojo šiltnamio. Atėjo kiek vėliau negu paprastai, tačiau nevėlavo. Mokytojas jau laukė mokinių, atrodė sunerimęs arba susijaudinęs. Jausmai panašūs, bet vis dėl to tarp jų didelis skirtumas, tiek švilpė tikrai žinojo.
Apart jos, profesoriaus ir kelių keistų, judančių augalų, šiltnamyje nesimatė jokios gyvos dvasios. Ji pasisveikino su mokytoju, vėliau išgręžė apsiausto skverną. Susivokusi, jog taip elgtis nemandagu balą viduryje klasės išdžiovino burtų lazdele. Rūbus paliko šlapius, ne itin gerai mokėjo šį burtažodį, galėjo netyčiomis ką nors ir padegti. Šiltnamyje oras buvo maloniai sausas, lietaus lašai barbeno į brezentą, pamažu ėmė rinktis mokiniai. Profesorius bandė būti linksmas. Sekėsi taip kiap paprastai sekasi mokytojams bandantiems pralinksminti suirzusius paauglius.
Išgirdusi klausimą mergaitė susiraukė, mėgino prisiminti viską ką buvo skaičiusi ar girdėjusi apie magiškuosius gluosnius. Ji kilstelėjo ranką, manė prisiminusi.
– Magiškieji gluosniai atsirado vakarų Vokietijoje, jie sukurti raganų ir burtininkų iš paprastųjų gluosnių. Dažnai skirti sargybai, mat jie labai galingi ir ilgaamžiai, be to nuožmūs, tačiau beveik visi turi silpnąją vietą, kaip, kad Hogvartso Gluosnis Galiūnas gumbą kurį palietus medis nurimsta. Regis ir Gluosnių Galiūnų šaknys naudingos vaistų gamyboje, bet negaliu būti tikra, bet kokiu atvėju tai sunku išsiaiškinti, nes jas ne taip lengva gauti.
Daugiau apie šituos augalus Sofija nieko neprisiminė. Gal ir tas ką pasakė nebuvo teisinga? Nutilusi pasilenkė ir eilinį kartą ėmė apžiūrinėti savo drožinėtą kišeninį laikrodį nors nė netikrino valandų.

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #2 Prieš 4 metus »
Mažėjantis mokinių aktyvumas. Štai ir jis apmaudžiai pagalvojo Matthew, kai išgirdo tik vieną atsakymą. Laimei, jis buvo išsamus, tad profesorius galėjo pasidžiaugti bent viena mokine.
- Panele Orel, dėkoju už išsamų atsakymą. Žinoma, apie gluosnius galiūnus būtų galima kalbėti be galo ir be krašto, tačiau panelė Orel pasakė svarbiausius dalykus. Vis dėlto siūlyčiau namie persiskaityti vadovėlio skyrių apie šiuos nuostabius augalus.
Matthew nutilo. Jis žinojo, kad dabar reikėtų ištraukti praktikai reikalingas priemones. Ir pradėjo svarstyti, ką daryti: jeigu tai darys žiobariškai, užtruks itin ilgai ir gali atrodyti juokingai. Tačiau jeigu išsitrauks lazdelę, tikėtina, kad susimaus, ir atrodys dar juokingiau... Galiausiai Turner nutarė: vakar praktikavosi pakankamai, kad dabar pasisektų. Tad išsitraukęs lazdelę tyliai sumurmėjo kažkokį burtažodį ir mostelėjo. Prie kiekvieno mokinio atskriejo po nedidelį vazonėlį su kažkokiu augalu. Profesorius vos susilaikė lengviau neatsikvėpęs - vis tik burtas pavyko.
- Šiuose vazonuose auga gluosniai galiūnai. Tai yra ta pati rūšis, kurią galite pamatyti Hogvartso kieme, tačiau specialiais burtais jie yra sumažinti iki dydžio, kurį matote. Jūsų praktinė užduotis yra persodinti šiuos mažylius į didesnius vazonus.
Matthew mostelėjo į tuščių vazonų ir žemių maišų pusę. Ir pajuto pareigą perspėti:
- Nors šie medeliai yra visai maži, jie yra lygiai taip pat nuožmūs. Būkite atsargūs! Ir įspėju: nenaudokite stupefy kerų, vis tiek nieko neišeis. Jeigu prireiks pagalbos, pakelkite ranką, aš prieisiu.
Matthew nutilo. Labai tikėjosi, kad neatsitiks jokių didelių nelaimių, tačiau žinojo, kad teks susikaupus būti visą likusį pamokos laiką.

[Bent trys postai. Kas nors gali atsitikti, galite kviesti profesorių (tada parašykite asmeniškai), tačiau nežudykite personažų. Kadangi vėliau pradėjau praktiką, duodu šiek tiek daugiau laiko. Uždarysiu pamoką antradienį paryčiais, tad praktikai turite visą pirmadienį.]

*

Neprisijungęs Bastiano Zuccarelli

  • Šluotų meistras
  • ****
  • 259
  • Lytis: Vyras
  • Mamma mia!
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #3 Prieš 4 metus »
   ,,Gluosniai galiūnai?" - pamintijo Marcus, vos tik įžengė į šiltnamį. Vienintelis dalykas, kuris iškart jam šaudavo į galvą pamačius šitokį medį, buvo Elridė. Mat trečiosios Burtų trikovės turnyro užduoties metu jinai turėjo skraidyti būtent apie tokius augalus ir saugotis, jog jos nenublokštų. Bet net ir po stebėjimo, kaip ji su šluota nardo aplink pavojingus gigantus, jis manė, jog gluosnis galiūnas yra vienintelis toks pasaulyje, o ten tebuvo padaugintas kerais, kažkokiu būdu buvo sukurtos jo kopijos. Pasirodo, ši jo vizija buvo neteisinga.
   - Persodinti? - sušnaždėjo grifiukas, kiek išsigandusiomis akimis žvelgdamas į savo koledžo vadovą.  Berniukas pasilenkė arčiau savo gluosnio, atsargiai palietė jo šaką ir iškart skaudžiai gavo per pirštus.
   - Profesoriau, tai kaip juos persodinti? - kilstelėjo ranką berniukas. - Mes gi išeisim iš pamokos nudaužyti ir mėlyni kaip Černobylio šrekai.
„Bet turėtum susimąstyti, ar tavo moralė nesivolioja ten, kur siunti kavą", - Mio

Kaip ten buvo, kaip nebuvo,
Bet kardų matuot aš neisiu
Su tavim, niekingas bėdžiau,
Netikša tu nelaimingas
“.
- Kalevala

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #4 Prieš 4 metus »
Mokiniai yra tikrai išradingi ir sugalvos, kaip galima atlikti užduotį. Jeigu reikėtų, ją sugebėtų atlikti netgi Matthew Turner.
Prie tokios išvados priėjo tas pats Matthew Turner prieš suplanuodamas šią pamoką. Panašu, kad jis galimai suklydo. Atrodo, vos tik paskelbė praktikos pradžią, jo paties globotinis gavo per pirštus ir paklausė, kaip galima atlikti užduotį. Matthew susimąstė. Jis tikrai neketino sakyti atsakymo. Tačiau padėti reikia, ar ne?
- Ponaiti Green, nemanyk, kad aš tau pasakysiu atsakymą, - galiausiai pratarė profesorius, priėjęs prie grifiuko. - Šioje pamokoje turi remtis savo žiniomis apie gluosnius galiūnus. Ir, žinoma, savo kūrybingumu. Juk Green'ams jo netrūksta, ar ne?
Turner tikėjosi, kad to pakaks. Tačiau susidarė įspūdis, kad dvynys (Matthew net nebuvo tikras, kuris dvynys uždavė klausimą) tebėra toks pat sutrikęs. Panašu, kad teks pasakyti šiek tiek daugiau. Mano laikais... mintyse nutęsė juodaplaukis.
- Gerai pagalvok, - vėl prabilo jis. - Gluosniai galiūnai turi vieną silpnąją vietą. Apie ją, beje, užsiminė panelė Orel, atsakydama į teorinį klausimą.
Profesorius nutilo. Jis nebuvo tikras, ar grifiukas klausėsi, ką kalbėjo atsakiusi mergaitė. Tačiau tikrai neketino pasakyti daugiau. Juk mokiniams smegenys tam ir reikalingi. Argi ne?
Matthew grįžo į savo vietą, tačiau atsargiai stebėjo Green'ą, kad, jeigu ką, galėtų suteikti pagalbą. Kažkodėl atrodė, kad jos tikrai gali prireikti.

*

Neprisijungęs Bastiano Zuccarelli

  • Šluotų meistras
  • ****
  • 259
  • Lytis: Vyras
  • Mamma mia!
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #5 Prieš 4 metus »
   Marcus pažvelgė į gluosnį, tada - į profesorių, tada vėl į gluosnį. Tiesą sakant, nebuvo patenkintas pirmąja profesoriaus išsakyta replika. Visų pirma dar reikėjo atsiminti, ką sakė ta gana mielo veido švilpė. Ne, tokiam šelmiui kaip jis toji švilpė nepatiko. Jam patiko atgrasaus snukio ir pasiutusios grifės, na, pavyzdžiui, mokyklą jau baigusi Elridė (pasirodo, jinai dabar dirba ministerijoje, nors vaikino ši žinia pasiekusi dar nebuvo).
   Argi Green'ams gali trūkti kūrybingumo?
   - Ne, profesoriau, - papurtė galvą raudoną kaklaraištį užsirišęs hogvartsietis ir linksmomis akimis nužvelgė vadovą. Rodos, dar teks su juo susidurti, o ir kaip žmogus šis mokytojas atrodė visai įdomus. Įdomu, kaip reaguotų, jei, pavyzdžiui, Marcus išgertų multisulčių su jo plauku. Jei tik jam su Stevie pavyks gauti nebebrokuoto.. Ne, geriau jau tokios išdaigos jiedu nekartos. Green'ai - kaip iliuzionistai, o iliuzionistai niekuomet nerodo triuko tai pačiai publikai du kartus. Elementaru - taip lengviau juos išrišti.
   - Incarcerous, - sumurmėjo Marcus, nukreipdamas lazdelę į medį. Šakos buvo prispaustos prie kamieno tvirtos medį apvyniojusios virvės. Galgi augalas nebus pažeistas, o jei ir bus - tai ne Marcus problema. Pamokos užduotis - persodinti medį, o ne pasodinti jį nesužeistą.
„Bet turėtum susimąstyti, ar tavo moralė nesivolioja ten, kur siunti kavą", - Mio

Kaip ten buvo, kaip nebuvo,
Bet kardų matuot aš neisiu
Su tavim, niekingas bėdžiau,
Netikša tu nelaimingas
“.
- Kalevala

*

Neprisijungęs Kajus Arno Wintersas

  • Kvidičininkas
  • ****
  • 407
  • Padlmiro jungtinė komanda, puolėjas.
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #6 Prieš 4 metus »
Visada geriausia patylėti, kai neturi ką atsakyti. Ypač tada, kai tau grasinama sutraiškyti tavo kelius (yay). Sniegas, kuris neketino sustoti augti, ties savo pečiais jau siekė šešiasdešimt aštuonis centimetrus. Baltasis katinas įsitaisė šalia ant lovos.
-Tai?
Kajus tylėjo.
Tikrai vertėtų jam atsakyti? Jis žinojo vieną faktą - Sniegas buvo kitoks nei kiti katinai. Jis neužsiropš ant tavo kelių, jei tu tam neleisi, tačiau jei ko klausia ir atsakymas būna neigiamas - gali atsisveikinti su keliais, nes Sniegas ne paprastas žiobarų katinas, o magiškos rūšies atstovas, augantis greitai. Gal po kurio laiko nesvers toną, bet ką gali žinot, a?
Tai negali tapti mada. Kajus nespės gydytis savo kelius, mat ko dažniausiai paklausia Sniegas - atsakymai būna neigiami.
Tad šį kartą reikia kažkaip išsisukti. Nenutuokė kiek dabar sveria Sniegas....Ir nenorėjo to sužinoti.
-Tai?
-Turiu jau eiti! Pavėluosiu į herbologiją!- staiga pašoko šeštakursis, pamatydamas ant staliuko laikrodį, rodantį beveik tą valandą, kada prasidės pamoka.
-Nuo kada tu lankai herbologiją?!- pasigirdo Sniego nepatenkintas kniaukimas.
Kajus neatsakė, nes pasigriebęs mantiją ir kitą mokyklinį gėrį, išdūmė iš Švilpynės berniukų miegamojo.
Kajus išdūmė iš Hogvartso ir per lietų nulėkė į pirmąjį šiltnamį. Logija paprasta: daug anksčiau pamatęs raštelį ant herbologijos durų, nusprendė dar užsukti į švilpių kambarius, o ir tada po to...
Į herbologiją.
Tačiau net ir toje herbologijoje Kajus nusprendė patylėti.
Kol antrakursė švilpukė atsakinėjo į teoriją, jis mintyse klajojo apie įvykius, nutikusius prieš šią pamoką. Eh, ačiū, Merlinui, kad pavyko išsisukti. Ką aš jam būčiau atsakęs? Atleisk, bet aš manau, kad jau netapsiu animagu, nes buvau kvailys, kuris neįvertino animagijos sudėtingumo? Jau tretieji metai, kai bandau tapti animagu...uh...Tai tikrai sudėtinga.
Pasirėmęs ranka galvą jis dėbsojo į vieną šiltanmio stiklą, stebėdamas kaip lietaus lašai slysta lygio ir skaidriu paviršiumi, klausėti malonaus lietaus barbenimo, gal greičiau pilimo kaip iš kibiro?
Pala...pasodinti?- Kajus atsisuko į profesorių ir kažkokį grifą, kuris kaip ir vyresnysis švilpis sutriko.
Gluosniai galiūnai? Jūs rimtai?
Gal ir kitiems, gal ir jam, mintyse išryškėjo Burtų Trikovės Turnyro užduotis, kai čempionėms, jų tarpe ir jo įseserei Wrenai Alder, teko susidurti su šiais pasiuteliškais augalais. Tikras stebuklas įvyko tame, kad nė nenutuokdamas apie ateityje vykstančias tokias varžytuves, praeityje Kajus Wreną pamokė kaip skristi ant šluotos, mat šie sugebėjimai itin pravertė toje užduotyje.
Nustebęs ir sutrikęs Kajus atsitiesė, stebėdamas kaip vazonėliai atsiranda šalia jo.
Taigi...jūs rimtai. Kažin, kaip reaguotų žiobarai, jei į ringą paleisčiau gluosnį galiūną?
Kajus atsiduso, pasiraitojo rankoves (šlapią apsiaustą jau buvo išsausinęs ir nutrenkęs ant kažkokios dėžės (ant jos nieko nebuvo ir neatrodė įtartina ar pavojinga).
O taip, šiandien aš mirsiu.
Ir pradėjo apžiūrinėti mažylį, dėl visa pikto, išsitraukė savo burtų lazdelę.
Kajus žinojo, nors ir praklausė bendrakoledžės atsakymą, jog tokia magiškų augalų rūšis turi gumbą, kurį palietus augalas sustingsta.
Kažin, ar jam jį suradus ir paspaudus, apseis ir be burtų lazdelės šioje pamokoje?

*

Neprisijungęs Bastiano Zuccarelli

  • Šluotų meistras
  • ****
  • 259
  • Lytis: Vyras
  • Mamma mia!
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #7 Prieš 4 metus »
   - Nu va, - savim patenkintas burbtelėjo vienas dvynių, laimingas, kad nereikėjo su gluosnio botagais žaisti gaudynių bandant paspausti tą nelemtą gumbelį.
   Marcus pasilenkė prie kamieno ir perbraukė per žievę pirštais - kas žino, turbūt tokia proga yra sykį ir paskutinį gyvenime, juk tikro gluosnio jis taip lengvai nesuriš, o į Burtų trikovės turnyrą... Ne, taurei turėtų būt kraštai nurūdiję, kad jinai pakviestų tokį neatsakingą kvailį dalyvavimui ten. Taigi, po liūdnoko pasamprotavimo Green'ų vaikis susirado didesnį vazoną ir atsargiai iškėlė medį iš mažesniojo - pasirodo, augalas svėrė visai nemažai.
   Dar vienas tekštelėjimas per nagus. Marcus neišsyk susigaudė...
   Šaknys.
   Idiotas.
   Šaknimis medis irgi mokėjo daužytis. Green'as atsiminė legendas apie entus, bet atmetė vaikštančio gluosnio idėją - ne, šis buvo pernelyg bukas, kad savo ataugomis mokėtų ką nors daugiau, nei vien tik muštis ir vaikyti muses. Darsyk, tik skaudžiau gavęs į pilvą berniukas žengtelėjo atatupstas ir parkrito, užkliuvęs už kažko, numesto ant grindų. Gluosnis išslydo iš rankų ir nukrito ant grindų, virvės nusmuko ir atsilaisvino, todėl panikos ištiktas medis dabar į visas puses tabalavo šaknimis, kamienu ir šakomis lyg ant nugaros parkritusi boružėlė. Marcus nesusivaldęs susijuokė ir kurį laiką stebėjo mažytę augalo dramą, patogiai atsisėdęs ant žemės. Atsiminęs, kad jį gali stebėti koledžo vadovas, berniukas surimtėjo.
   - Jei nenustosi muštis, gulėsi taip visą laiką ir nieks tavęs nepasodins, - sušnabždėjo berniukas, saugiu atstumu prisiartinęs prie augalo. Dar kiek pasimuistęs augalas aprimo. Šelmis pergalingai nusišypsojo ir atsargiai paėmęs medį, įstatė jo šaknis į vazoną ir rūpestingai užpylė žemėmis. Na, gerai, ne taip ir rūpestingai - juk ne koks švilpis.
   - Na, rodos, baig...
   TEKŠT.
    Marcus'as atsiduso.
   - Visgi nebūčiau prieš tave auginti namie, - sumurmėjo jis, valydamas žemiuotas rankas į kelnes.  ,,Green'iška dvasia".
„Bet turėtum susimąstyti, ar tavo moralė nesivolioja ten, kur siunti kavą", - Mio

Kaip ten buvo, kaip nebuvo,
Bet kardų matuot aš neisiu
Su tavim, niekingas bėdžiau,
Netikša tu nelaimingas
“.
- Kalevala

*

Neprisijungęs Kajus Arno Wintersas

  • Kvidičininkas
  • ****
  • 407
  • Padlmiro jungtinė komanda, puolėjas.
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #8 Prieš 4 metus »
Ne, neapseis be burtų lazdelės, antraip jam pirštus aptrankys tas prakeiktas augalas ar tikrai užtrankys, kol palies tą gumbelį.
Kajus be vilties pažvelgė į mažą gluosnį galiūną.
Ką gi, kažkas jau gali pradėti kasti mano kapą,- ir su ta mintimi švilpis mostelėjo burtų lazdele.
-Impedimenta.
Ir tą akimirką Kajus laisva ranka sučiupo kamieną.
Sustingo.
 Užuot gavęs greitą ir stiprų smūgį šaka per alkūnę ir dimblį, nieko nepajuto, tik po kelių minučių odą sudirgino lengvas ir silpnas tekštelėjimas. Švilpis atsimerkė, nė nepajutęs, kaip kamieną laikė užsimerkęs. Tamsios akys nukrypo į šakas, judančias it hulą šokančios merginos rankas, tačiau šį kartą - sulėtintai. Kajus iš palengvėjimo atsiduso. Kairės rankos pirštai stipriai įsikibę į kamieną, atsipalaidavo, pradėjo slysti link šaknų, link anksčiau pastebėto gumbo.
Pirštų pagalvėlės netruko atliko darbą ir gluosnis galiūnas galutiniai sustingo ir nurimo.
Šeštakursis plačiai nusišypsojo ir atsitraukė. Atrodo, jam daug geriau pasisekė nei tam grifui, kuris, rodos, buvo smagiai aptrankytas gluosnio galiūno.
Dvivardis tyliai pasidžiaugė savo mažąja pergale, paslėpė burtų lazdelę ir kibo į darbą žiobariškai - jau be burtų lazdelės.
Pasičiupęs maišą,
Pirštus sugrūdęs į žemes, įpanages sulindus žemėms, Kajus šypsojosi ir buvo šiek tiek sutrikęs - jis nė neįsivaizdavo, jog jam gali patikti raustis per žemes.
Herbologija ir jis?
Vyptelėjo.
Padaręs ploną žemių pamatą, atsargiai pasičiupo augalą ir jį įgrūdo į naująjį vazoną. Tiesa, šaknys irgi sulėtintai judėjo, tačiau vis vien Kajui teko pažaisti su jomis, kol visas šaknis sugaudė ir įkišo į naująjį vazoną.

*

Neprisijungęs Sofija Orel

  • IV kursas
  • *
  • 109
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #9 Prieš 4 metus »
Nedidelė Gluosnio Galiūno kopija lingavo vazone. Iš pirmo žvilgsio augalas neatrodė pavojingas, bet... Antrakursė pamėgino pirštu paliesti kamieną ir šūktelėjo iš skausmo mat medis kirto per ranką... Bet nevisada yra taip kaip atrodo. Dar keli mokiniai įsmuko į klasę pavėlavę. Medis vėl pasimuistė ir regis ruošėsi antrą kartą užpulti švilpę, bet ši atsitraukė ir Gluosnis Galaliūnas liko nieko nepešęs. Šiltnamis prisipildė šurmulio. Kas kilojo vazonus, kas varstė duris, kas kerais mėgino nuramiti augalus, vienas grifų gūžtos auklėtinis bandė išklausti profesorių kaip atlikti užduotį. Antrakursė vėl nužvelgė savo vazoną. Pamėgino skubiai sugriebti už šakų ir laikydama jas, kita ranka išrauti augalą. Prasta idėja. Pirštai ir delnai liko nubrozdinti ir mėlyni nuo sumušimų. Mergaitė susiraukė, pavartė rankose lazdelę ir pamastė. Galėjo panaudoti sumažinimo kerus, kuo mažesnis Gluosnis Galiūnas taps, tuo mažiau žalos padarys. Švilpė mostelėjo lazdele ir sumurmėjo burtažodį. Pavyko ne tobulai, nes kelios šakos liko to paties dydžio, tačiau visuma susitraukė ir antrakursė slapta pasidžiaugė savo darbu. Megaitė išsileido kasą, gumytę panaudojo šakų surišimui. Vos vos banguoti plaukai užkrito ant skruostų. Akimirką ji kai ką prisiminė, bet vos atmintyje iškilus vaizdams, juos nuvijo. Nenorėjo to prisiminti, nebuvo tikra kas yra "tas", tačiau aiškiai jautė, jog aniptol ne malonus prisiminimas.
Baigusi tvarkytis su šakomis ir patrynusi šiek tiek sužalotas rankas švilpė pamėgino perkelti gluosnį į šalia lūkuriuojantį vazoną. Šaknys taip pat priešinosi. Apie tai Sofija nebuvo pagalvojusi. Staiga tas pats grifas ,aiškinęsis su profesoriumi, išsitiesė ant žemės. Skubiai susivokusi, jog nenuramino medžio, surado jo silpnąją vietą ir patrynė. Šakos ir šaknys atsipalaidavo ir nuleipo. Vaikinas ,parkritę ant grindų, juokėsi, stebėdamas kaip Gluosnio Galiūno kopija bejėgiškai raitosi. Vaizdas išties buvo kiek komiškas. Sąvąjį darbą juodaplaukė užbaigė užklodama medžio šaknis žemėmis, jau kitame vazone.

*

Neprisijungęs Rokas Sviper

  • V kursas
  • *
  • 303
  • Taškai:
  • Lytis: Vyras
  • noriu valgyt, miegot ar verkt
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #10 Prieš 4 metus »
Rokui niekada nepatiko herbologija. Tiesą sakant, jam nepatiko dauguma pamokų, kur reikėjo teptis rankas. Jis mėgdavo mosuoti lazdele ar plunksna. Taigi atėjęs į šiltnamį varnis atsistojo šiltnamio gale ir pro langą žiūrėjo į pilies pusę. Jis nesiklausė ką šneką mokytojas ir pamatęs ant savo stalo vazoną su mažu medeliu nėkiek nenustebo. Reiks persodinti. Kokia geneali ir negirdėta mokytojo idėja – sarkastiškai pagalvojo jis. Vaikinas su dešine ranka čiupo už medelio koto, bet medis trenkė jam į plaštaką ir ji nusidažė visomis įmanomomis spalvomis: iš pradžių pasidarė raudona, vėliau pageltonavo ir pamėlynavo. Rokas stengėsi nerėkti ir, svarbiausia, neverkti.
Vaikinas suprato, kad prireiks kokių nors burtų.
Stupefy , – sušuko jis ir pamosavo burtų lazdele.
Nieko neįvyko ir Rokas nusprendė pasižiūrėti ką daro kiti mokiniai.
I think stupid people were put on this planet to test my anger managment skills

*

Neprisijungęs Kajus Arno Wintersas

  • Kvidičininkas
  • ****
  • 407
  • Padlmiro jungtinė komanda, puolėjas.
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #11 Prieš 4 metus »
Užpylęs paskutines žemes ant gluosnio galiūno šaknų ir jį atkerėjęs nuo sulėtinimo kerų, šešiolikmetis atsitraukė nuo savo darbo.
Kajus nusišypsojo.
Gluosnis galiūnas nors ir nemokėjo kalbėtis, tačiau galėjai nuo jo pajusti sklindantį palengvėjimą, džiaugsmą ir palaimą. O gal tiesiog tai pavadinti vaizduotės vaisiais, keistuoju minčių miražu?
Švilpis kaip mat susiraukė. Ne dėl augalo jausmų įsivaizdavimo ar savo atlikto darbo, ar prisiminęs kokią klaidą. Ne, tikrai ne.
Kajus greitai nuleido rankoves, paslėpdas po taturiuotę ant kiekvieno dimblio. Šaltukas perliejo kūną, nors į jį niekas nekreipė dėmesio, todėl vargu, ar kažkas šias juodos spalvos vikingų runas būtų pastebėjęs. Vaikinas papurtė galvą, vydamas šalin tokį savo kvailumą, bailumą ir užplaukiusius nemalonius prisiminimius, susijusius su taturiuotėmis.
Klestelėjo ant dėžės šalia savo per pamoką išdžiuvusios mantijos.
Kajus jau pradėjo nuobodžiauti, o norai slinko į makaulę mintis apie bandeles su cinamonu ir apglaistytas vienu saldžiu tirpalu (pavadinimo nežinojo, tačiau žinojo ingridientus: sūrio kremas (arba tepamas sūris), sviestas, pienas, vanilinis cukrus ir cukraus pudra).
Pamokos mintys sliko nenumaldomai lėtai, o švilpis mintyse lydėsi nuo Švilpynės kambariuose ir virtuvėje randamų skanėstų.
Ir kaip švilpiai neturi antsvorio?

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #12 Prieš 4 metus »
Laimei, likę mokiniai klausimų neturėjo. Matthew nežinojo, ką reikėtų atsakyti, jeigu kas nors vėl paklaustų to paties klausimo. Turner kartais pagalvodavo, kad jam tikrai nereikėjo tapti profesoriumi: ar jis gali būti geras mokytojas, kuris tikisi, kad mokiniai nieko neklaus, nes paprasčiausiai tingi atsakinėti į klausimus? Ko gero, ne. Tačiau Matthew ir burtininkas geras nebuvo, tad kaip jis iš viso galėjo mokyti burtų ir kerėjimo mokykloje?
Su tokiomis mintimis profesorius ramiai žiūrėjo, kaip mokiniams sekasi darbas. Labai vylėsi, kad užduotis jiems patiks. Deja, panašu, kad nepavyko sudominti... Matthew pradėjo svarstyti galimybę paprasčiausiai pasprukti iš Hogvartso ir daugiau nebedėstyti. Jeigu mokiniams vis tiek neįdomu, kam jam čia sėdėti?
Nespėjus priimti sprendimo, Matthew, pažvelgęs į laikrodį, pamatė, kad pamoka visai priartėjo prie pabaigos. Tad Turner, stengdamasis nuslėpti palengvėjimo atodūsį, garsiai pasakė:
- Šauniai padirbėjote. Vazonus palikite čia, aš sutvarkysiu. Dabar galite eiti.
Paskutiniam mokiniui uždarius šiltnamio duris, Turner pradėjo dėlioti vazonus į vietą. Žinoma, visa tai darė paprastai, žiobariškai. Nenorėjo daugiau žaisti su likimu ir bandyti kerėti. Pagaliau viskas buvo sutvarkyta ir Matthew, piktu žvilgsniu nužvelgęs šiltnamį, išėjo ir ramiai uždarė duris.