0 Nariai ir 2 Svečiai peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Wrena Alder

  • Herbologė
  • ****
  • 254
  • Lytis: Moteris
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #15 Prieš 4 metus »
 Herbologija vyko nenaudojamoje klasėje, kas nereiškė nieko gero. Lipdama laiptais link nurodytos vietos galvojo, ar tik netyčia į darbą atėjus naujam profesoriui ( o tiksliau - pakeitus dalyką), šiltnamyje netyčia įvyko kokia nors katastrofa (gal būt netyčia per anksti prasiskleidė eminių žiedai ir visame šiltnamyje tvyro toksiškas vijoklio sukeltas rūkas? O gal profesorius, bandydamas prapjauti mihulės vaisių, netyčia užgavo kotelį ir viskas padengta šlykščiai rausva mase? Juk herbologija ir magijos istorija - visiškai skirtingi dalykai!). Wrena norėjo į šiltnamius, juk šitiek laiko, visą vasarą juose nebuvo! Herbologija klasėje yra ne tokia įdomi, kaip šiltnamiuose! Norėjo kažką pasakyti, tačiau tylėjo. Kantriai leido jaunesniems mokinukams atsakyti į užduotą klausimą (negi po VML testų niekas iš šeštakursių ir septintakursių nepasirinko šio dalyko?). Ramiai sėdėjo, nes vis dėl to herbologija yra herbologija. Išklausė praktikos užduotį ir tikėjosi, jog pateks koks įdomesnis augaliukas. Nenorėjo gauti kokios nors kiaulpienės, kurių žiedai skiriasi it diena ir naktis. Na, gal kiek perdėtai, tačiau skirtumą rasti buvo galima ne vieną ir ne du.
 Rusvas maišelis neišdavė nieko, tačiau net ir nekantraudama pamatyti kas jame slepiasi, sugrįžo į suolą ir atsargiai atrišo maišelį. Šiame buvo dar du mažesni maišeliai, lyg profesorius būtų norėjęs dar labiau pakankinti. Švilpė atsargiai, jog nesutraiškytų, ištraukė lapą iš maišelio, pažymėtu numerėliu 1 ir šyptelėjo. Ne kiaulpienė. Atrišo kitą maišelį, ant jo padėjo taip pat atrodantį lapą. Aconitum. Iš mažesniojo maišelio ištraukė pavadinimą - kurpelė. Nieko bendro su pelėmis. Alder kilstelėjo pirmąjį lapą. Nieko įtartino, labai panašus į antrąjį - jei netyčia sumaišytų, neatskirtų kur kuris. Na, gal šiek tiek skyrėsi lapo dydis, tačiau šį kartą iš lapo dydžio apie augalo magiškus sugebėjimus spręsti nebuvo galima.

 Kurpelė yra nuodinga - dėl to profesorius ir neleido valgyti. Augalai buvo užauginti šiltnamyje, o ne pievoje, tad eliksyre savo galias prarastų. Be to, eliksyrams naudojamos šaknys, o ne lapai. Iš lapų kraštelių neatskirsi - vien magiškųjų kurpelių buvo virš 250 rūšių (tiesa, šitą pasitikslino vadovėlyje). Kai dauguma mokinių skaitant ar apžiūrinėjant augalus jau po truputį šyptelėdavo, švilpė barbeno  pirštais į suolą. Prisiminė, jog kažkas apie kurpeles kalbėjo, tik naudojo kitokį pavadinimą. Tačiau ką tiksliau? Klausimas ar tai būtų padėję. Švilpė pauostė lapus (geriau būtų to nedariusi). Dėl Helgos meilės! Šitaip ir uoslę galima susigadint. Kvapas aštresnis nei kai kurių virtų eliksyrų.
 Nusprendusi neberizikuoti, mokinė apvertė lapus. Kita karpytų pirštiškų skėčių pusė irgi beveik nesiskyrė. Atsivertus kitą vadovėlio puslapį, akimis permetė tekstą, ieškodama vietos, už kurios galėtų užsikabinti. Beveik visiškai nieko. Keli sakinukai, jog dažniausiai magiškosios auga ten, kur auga kiti magiški pievų augalai, tačiau nė sakinio apie tai, kaip atskirti nuo žiobariškųjų. Tik melsvosios žioginės muselės, nuolatinės kurpelės palydovės...
 Wrena vos nepašoko nuo kėdės, pradėjo vartyti vadovėlį, pamiršusi, jog turinys yra pradžioje ir galima sužinoti reikiamą puslapį tenai. Pervertus visą kenkėjų skyrių, rado nedidelę skiltį apie melsvąsias žiogines museles. Prie pavadinimo buvo nupiešta maža musytė ir šalia lapas, kurį jau ji buvo apgraužusi. Šeštakursė padėjo pirmąjį lapą ant knygos ir pabandė palyginti kraštelius, kuriuos taip mėgo vabzdžiai. Visiškai jokių žymių. Turbūt net su lupa patikrinus nieko nepamatytų. Jeigu nepavyks išsiaiškinti pagal nukramtytus lapo kraštelius... Švilpė pasiėmė antrą lapą ir pradėjo lyginti su piešinėliu. Iš pradžių nieko nematė, tačiau netrukus, pasukdama skėtį primenantį lapą, pastebėjo nedidelį nelygumą. Pasilenkė, jog geriau matytų, nors jautė tą aitrų kvapą, tačiau netrukus nusišypsojo. Keliose vietose lapas buvo apkramtytas, o palyginus su vadovėliu - beveik lygiai taip pat. Dar sykį patikrinusi, ar jai nepasirodė, mergina sudėjo lapus į jų maišelius su numerėliais, išsitraukė pergamento ir plunksną su rašalu. Truputėlį pagalvojo kaip reikėtų tai užrašyti ir netrukus suraitė kelis žodelius.
Citata
Wrena Alder, VI kursas, Švilpynė
Kurpelė
1. Žiobariškoji
2. Magiškoji
Laiminga, it saldainį gavęs vaikas, Alder į didįjį maišelį sudėjo mažesnius su lapais, užrišo, pasiėmė lapelį, ant kurio užrašė ką per pamoką pavyko išsiaiškinti ir nunešė profesoriui.
Look around, look around at how lucky we are/ To be alive right now- Elizabeth Schuyler, "Hamilton"

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: I Herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #16 Prieš 4 metus »
Stengdamasis nenuleisti nuo Adelės Ginger akių Matthew vis tik įsigudrino peržvelgti mokinių sąrašus. Ir gavo dar labiau nustebti: pasirodo, ši mokinė netgi ne ketvirtame kurse. Jau šiais mokslo metais ji laikys VML egzaminus... Turner visai nenorėjo turėti problemų. Panašu, kad panelė Ginger norėjo kaip tik to. Lyg niekur nieko ji pradėjo naudoti transfigūracinius kerus (kurių Matthew nė girdėjęs nebuvo) ir pavertė kažką į paukštį! Profesorius jau norėjo grįžti prie merginos, tačiau ši išleidusi paukštį į laisvę lyg ir baigė užsiimti netinkamais dalykais, tad buvo galima likti savo vietoje.
Matthew tuo pasinaudojo ir toliau stebėjo klasę. Nepanašu, kad kitiems būtų reikėję kokios nors pagalbos. Ar kad jiems kiltų keistų klausimų. Akys užkliuvo už Švilpynės mokinės Wrenos Alder. Matthew matė, koks augalas kliuvo jai. Ir labai tikėjosi, kad ji nesugalvos jokių nesąmonių. Žinojo, kad menkiausias lyžtelėjimas gali pražudyti. Laimei, kurpeles gavo ne koks pasiutęs mažylis pagalvojo Matthew nejučiomis pažvelgdamas į besidarbuojantį Marcus'ą Green'ą. Su šituo tai jau tikrai būtų problemų...
Pagaliau pamokos laikas priartėjo prie pabaigos. Matthew atsistojo ir garsiai pratarė:
- Ačiū visiems už darbą pamokoje. Šią pamoką pratęsime, tačiau tai galėsime padaryti tik pavasarį. Tad kitoje pamokoje kalbėsime apie ką kita. Pažadu, kad bus įdomu!
Matthew žinojo, kad tokie pažadai negali priversti mokinių ateiti į pamoką, tačiau tikėjosi, kad atsiras bent keli, kurie teiksis ten pasirodyti. Turner dar pridūrė:
- Kita pamoka, beje, vyks šiltnamiuose, tad galėsite keliauti tiesiai ten.
Profesorius pagaliau baigė šnekėti ir paleido nekantraujančius mokinius. Apsižvalgęs po klasę Matthew surinko mokinių atneštus pergamento lapelius ir nutaręs, kad kitką sutvarkys vėliau, išėjo iš kabineto, užrakino duris ir patraukė mokytojų kambario link.