0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Elliott Duncan Sinclair

  • IV kursas
  • *
  • 83
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • But these days I don't even know myself
Pagaliau pavasaris. Jau gali pajausti vasaros kvapą. Sofija turbūt labiausiai mėgo vasarą, tačiau pastaruoju metu skendo apmąstymuose dėl savo profesorės darbo. Ar vertėtų toliau mokyti vaikus čia, ar pasukti kažkokiu kitu keliu. Juk dar ne vėlu. Jai tik devyniolika. Galėtų tapti bet kuo. Tačiau jai visai patiko darbas su Hogvartso mokiniais. Štai ir dabar skubėjo atgal į klasę, kur mokinių laukė dar viena pamoka.
Įžengusi į klasę mergina, kaip ir buvo žadėjusi, ant stalo padėjo memoras iš praėjusios pamokos. Kas norės galės pasiimti. Vis dėlto, šioji pamoka nebus susijusi su memoromis. Sofija manė, kad nebus labai įdomu dvi pamokas kalbėti apie tą patį.
Iki pamokos buvo likusios vos kelios dešimtys minučių, todėl šviesiaplaukė klestelėjo į savo įprastinę vietą klasės priekyje ir nusprendė palaukti mokinukų. Dar spėjo palaistyti gėles ir pavartyti atsineštą žurnalą. Kai į klasę sugužėjo mokiniai, jaunoji profesorė atsistojo.
  - Sveiki, prieš pradedant pamoką, noriu pasakyti, kad galite pasiimti savo memoras iš praėjusios pamokos. Kiekvienas iš jūsų atliko puikų darbą praėjusioje pamokoje versdami memoras,  todėl, manau, būtų nesąžininga jums jų neatiduoti,- Sofija šyptelėjo.- O šiandien pamoką pradėsime nuo teorinio klausimo. Stimiculus. Ką daro šis burtažodis, kuo jis susijęs su transfigūracija? Išsakykite visas savo mintis ir nebijokite suklysti. Juk kartais ir spėjimai būna teisingi. Galiu pasufleruoti, kad šis burtažodis kažkuo susijęs su kelionėmis ir/ar stovyklavimu,- išdavė Sofija ir vėl grįžo į savo vietą pasiruošus užsirašyti mokinių mintis.

Į teorijos klausimą galite atsakinėti iki pirmadienio vakaro. Sėkmės!
I’m broken, do you hear me?

*

Neprisijungęs Oliver Van Ray

  • II kursas
  • *
  • 35
  • Taškai:
  • Lytis: Vyras
  • Evil is just live spelled backwards
   Egzaminai. Štai taip vienu žodžiu galima apibūdinti ką Oliveriui primena pavasaris. Nemiegojo pamokose ištisus metus, tačiau kad ir kiek besimokytum - egzaminai vistiek atrodo baisūs. Vis gi, jie nebuvo priežastis, dėl kurios pirmakursis į pamoką atėjo ir vėl susiraukęs. O jei +25 laipsnių temperatūros dar neužteko, tai transfigūracijos kabinete išvis galėjai sudegti. Dėl to reikia dėkoti keturiems dideliems ir užuolaidų nepridengtiems langams, pro kuriuos kaitino labiau vasariška nei pavasariška saulė. Pavasaris. Fu. Ir kas tokį bjaurų žodį sugalvojo?
Įslinkęs į kabinetą nesivargino ir su profesore nesisveikino - tarsi nepasisveikinus kažkas pasikeitė. Siaubingai kaisdamas nukurnėjo prie suolo kuo toliau nuo langų. Saulė ten vistiek pasiekė, tačiau vis gi geriau nei pūti šalia lango.
Ko gero, taip būna ne tik jam vienam, tačiau kuo karščiau - tuo sunkiau įjungti smegenis ir dirbti. Jei dabar turėtų įvertinti savo susikaupimą nuo 0 iki 10, pasakytų -20. Bjaurus jausmas. Jokia pasaulio pabaiga neartėja, bet kažkodėl norisi nusirauti visus plaukus. Klastuoliui kartais taip užeina. Ale panikos priepuolis kažkoks. Tampydamasis suole eilinį kartą keikė save bei visus šalia esančius. Netrukus jau ir sieną spardyt pradėjo (tai, deja, ne daug padėjo), tačiau suskambus skambučiui ir mokytojai ėmus vesti pamoką, sustojo. Visą pavasarį zyzė, jog nei vienas profesorius neužduoda teorijos klausimų. Ironiška, tačiau vieną iš vos kelių kartų, kai teorijos iš tiesų buvo, Oliveris jos nenorėjo.
   - Nesu tikras, tad tiesiog bandysiu spėti, - nežymiai vyptelėjo, pasigailėjęs išvis prasitaręs. Atsakymų gali prigalvoti tūkstantį, tik nežinia, kuris teisingas. Ir, aišku, Oliveris būtinai turėjo pasirinkti labiausiai kvailą. - Kadangi šis burtažodis transfigūracinis, žinoma, turi kažką paversti kažkuo kitu. Taigi... manau, šiais kerais bet kokį daiktą galima paversti palapine ar kokiu kitu stovyklavimui reikalingu daiktu, tarkim laužu. Ar kažkas tokio. Ehm.
   Berniukas nutilo, kai pajuto, jei tai tik įmanoma, dar labiau raustančius skruostus. Dar niekad nebuvo primalęs tokių niekų. Jei nežinai, tai ir nesakyk, po galais. Jam beliko tikėtis, jog jo atsakymas buvo bent kiek arti prie tikrojo atsakymo.

*

Neprisijungęs Hope Džein Shilck

  • II kursas
  • *
  • 121
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Klastūnyno Prefektė
    • Soundcloud, see u there
Mergaitė pabudo gana anksti. Įkvėpusi gaivaus oro, kuris jos kambarį pasiekė pro langą nusišypsojo, tačiau dar neatmerkė akių. Kiek pasiražiusi ir dar pasimėgavusi pagalve, galiausiai rankomis pasitrynė akis ir jas atmerkė. Ją staigiai pašokti privertė laikrodis, kuris stūksėjo visai šalia lovos. Gi paskutinė pamoka, greit egzaminai, negaliu to praleisti, - priminė sau blondinė ir greitai nubėgo praustis ir ruoštis. Sugrįžusi pirmakursė jau apsirengusi ir apsiruošusi prie lovos, iš komodos išsitraukė mokintis transifigūraciją skirtus vadovėlius ir mikliai įsimetė juos į krepšį. Prie to pačio dar prigriebė rašiklį bei sąsiuvinį. Užrrašai visada praversdavo. Galiausiai pasiruošusi, prefektė dar užmetė akį į save veidrodyje ir patraukė išėjimo link. Kopdama laiptais iš požemio, klastuolė sutiko dar kelis savo bendrakoledžius su jais pasiveikinusi atrado ir dar kelis, kurie taip pat skubėjo į pamoką.
Tačiau pusiaukėlėje mergina prisiminė, kad yra pažadėjusi prikelti ir dar vieną megalių - Marcelį Rufford.
- Idiotas. Tai, kad ne tik aš dar galiu pavėluoti į pamoką, bet ir tas lepšis pavėluos, - pasakiusi mergina, kad ateis į pamoką prieš pat jai prasidedant, Hope laiptais nubildėjo žemyn į berniukų kambarį, kur įsiveržė su didžiausiu trenksmu. Greičiausiai, kad pabudo ne tik Marcell'is, bet ir kiti čia dar kiek snaudžiantys berniukai. Klastuoliai buvo jau pripratę, kad blondinė įsiveržia ten kur jai negalima, todėl nieko nebesakė, o Džein ir nesižvalgė per daug. Ją mažiausiai jaudino čia dar savo egzistenciją pateisinantys žmogeliukai.
- Kelkis, miegaliau, - pajudino Marcelį draugė , - šiaip mums tai paskaita, jeigu pamiršai. Ir jokiu būdu negalima vėluoti. KELKIS.
Paskutinį žodį blondinė ištarė kiek pakeltu tonu. Šiam staigiai pramerkus akis, mergaitė parodė pirštu į duris ir davė suprasti, kad reikia eiti.
Kol berniukas ruošėsi, tol mergaitė surinko vadovėlius ir užrašus. Klastuolis dažnai eidavo į biblioteką, todėl jo knygos nebūdavo nukištos toli ir buvo matomos plika akimi, per daug nesikuitus po daiktus.
- Štai, tavo knygos, eime,- bendrakoledžiui mergaitė įteikė knygas ir patraukė kartu išėjimo link. Dabar jau kiek pagreitintu žingsniu abu kartu draugai kulniavo į klasę. Priėjus ją, mergina stumtelėjo duris. Jai buvo keistoka, kad pamoka nevyksta lauke, kadangi dauguma profesorių pasidavė šilumai už hogvartso sienų ir pamokas vedė nebe kabinetuose.
Gal ir gerai , - pagalvojo blondinukė ir tik įžengus į klasę, kur jau buvo sugūžėję daugiau mokinių, nukulniavo į savo vietą prie klastuolių. Tik jai prisėdus - prasidėjo pamoka.
Išgirdusi klausimą mergaitė kiek kilstelėjo ranką, kadangi nebuvo tikra, kad žinoatsakymą, bet pabandyti verta.
- Manau, kad Stimiculus tikrai nebus kerai skirti sustiprinti teritorijos gynybą, kadangi tam yra kerai Cave Inimicum, taip pat tai nebus kerai skirti pastatyti palapinę,kadangi tam yra kerai Erecto. Todėl didelė tikimybė, kad Stimiculus yra naudojami panaikinti bet kokius pėdsakus, kad toje teritorijoje buvo stovyklavietė. Panaikina laužo likučius, atstato ištryptą žolę nuo palapinės ir nuima visus apsauginius kerus. Toks būtų mano atsakymas.
Mergaitė išdėstė savo loginį pamąstymą ir galiausiai išsitraukė tiek vadovėlį, tiek užrašus ant stalo, kur pasiruošė savotiškam darbui. Šioje pamokoje klastuolė visuomet užsirašynėdavo ir kitų mokinių mintis, kadangi visos čia įgytos žinios buvo vertingos ir dažnai panaudojamos praktikoje.
We Slytherins are brave, yes, but not stupid. For instance, given the choice, we will always choose to save our own necks.
But you must remember that you could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt about that.
Klastūnyno Prefektė Hope Džein Shilck
 (KL2)

*

Neprisijungęs Marcel Rufford

  • II kursas
  • *
  • 55
  • Taškai:
  • Lytis: Vyras
  • Amoris vulnus sanat idem, qui facit.
Berniukas miegojo. Jį pažadino mergaitės balsas. Mergina? Čia? Negali būti. Nuo kada? , - mintyse susimąstė dar mieguistas klastuolio protas. Čia taigi Hope Džein Shilck , - greitai vėl paprotino save. Išgirdus ryškiau pabrėžtą mergaitės žodė "keltis", Marceliui nieko kito ir nebeliko tik kilti iš lovos, nes kitu atveju jis puikiai žinojo, kad mergaitė panaudos būtinai kažką, kas jį privers kiek spiegti.
- Keliuosi keliuosi , - sumurmėjo juodaplaukis ir su dideliu nenoru atmerkė savo akis, o ir galiausiai išlipo iš lovos ruoštis. Nuėjo apsiprausti ir apsirengti. Tuomet grįžo prie mergaitės, kuri kuitėsi po jos daiktus. Nieko nespėjęs pasakyti berniukas jau buvo "apdovanotas" knygomis.
- Nu gerai, gi supratau supratau... Einam, - sumykė pirmakursis ir nebekovojo su blondine drauge tik nusekė paskui ją į klasę. Pasiekus klasę berniukas nieko negalvojo tik prisėdo kaip visada prie draugės. Pasidėjo knygas ant stalo ir padėjo galvą ant jų.
Niekada negalima išsimiegoti, - kiek pyktelėjęs ant viso pasaulio klastuolis pagalvojo, bet jo mintis nutraukė profesorės balsas. Gerbdamas ją, Marcelis pakėlė galvą ir klusniai išklausė klasuimo. Po Hope pasisakymo, pasisakyti nusprendė ir jis.
- Na, Hope gana logiškai išmąstė, bet taip pat šie kerai galėtų ir apsaugoti stovyklavietės vietą nuo žiobarų. Nes ne visi apsaugojimo kerai veikia kaip apsauga nuo žiobarų. Tai gal šis būtent apsaugo nuo jų ir paslepia stovyklavimo pėdsakus.
Tokią teoriją išdėstęs berniukas vėl padėjo galvą ant knygų ir toliau snaudė. Šį kartas jį iegas domino labiau nei pamokos. Galbūt dėl to kaltas pavasario dvelksmas? Nežinia.

*

kablelis

Prasidėjęs pavasaris, švelniai tariant, nepadėjo Stevei susikaupti transfigūracijos pamokai. Ši pamoka, ko gero, buvo pati sunkiausia, o toks oras už lango vertė mergaitę svajoti apie buvimą miške, o ne sunkų darbą pamokose. Vis dėlto tema Stevei patiko: kas gali būti geriau už stovyklavimą?
Antrakursė išklausė kelių klastuolių atsakymų ir šiek tiek nusivylė, nes buvo išsakytos visos teorijos, atėjusios mergaitei į galvą. Kurį laiką grifiukė galvojo, kaip pateikti atsakymą, kad nebūtų tas pats, kas jau buvo pasakyta. Galiausiai ji pakėlė ranką ir pratarė:
- Pritariu jau išsakytoms mintims, kad šie kerai yra apsauga nuo žiobarų. Tačiau manau, kad šie kerai būtent paverčia stovyklavietę kažkuo kitu. Kažkuo pavojingu, kad žiobarai nenorėtų artintis. Negaliu tiksliai pasakyti kuo, bet galbūt kokiomis labai stačiomis uolienomis ar panašiai.
Stevie nebuvo įsitikinusi, kad pasakė ką nors bent į tą pusę. Tačiau koks mokymasis be klaidų?

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Matthew nė neketino eiti į pamoką. Bet staiga prisiminė, kad jau ant nosies egzaminas, tad nutarė geriau nušliaužti ir kokiu nors būdu bent ką nors išmokti. Matthew atsisėdo klasės gale ir pasiruošė klausytis pamokos. Jam visai nepatiko mintis pasiimti memorą, tad jis nutarė palikti ją profesorei. Tarsi jai jos reikia pagalvojo berniukas, bet žinojo, kad to daikto neims.
Matthew ilgai galvojo, ką gi galėtų atsakyti į teorinį klausimą, kurį užavė profesorė, tačiau niekas neatėjo į galvą. Galiausiai jis pakėlė ranką ir pratarė:
- Manau, kad Stimiculus kažkokiu būdu padeda įsirengti stovyklavietę. Galbūt išnaikina visus nelygumus nuo žemės, besimėtančias šakas paverčia kokiais sutvirtinimais palapinei ir panašiai.
Gyvenime dar taip nenusišnekėjau. Ir ko aš čia atėjau? liūdnai pagalvojo Matthew, bet ką nors pakeisti jau buvo per vėlu.

*

Neprisijungęs Klarė Konė Karter

  • VII kursas
  • *
  • 552
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Al que al cielo escupe, en la cara le cae.
Lengvi, balti marškinėliai pakeitė apsiaustą ir megztinį. Saulė šildė taip smarkiai, jog prisivilkusi rūkdavo, tarsi arbatinukas. Todėl dabar apie priklausymą Grifų Gūžtai bylojo tik raudonas kaklaraištis, parištas po marškinėlių apykakle.
Pamokose išsėdėti buvo labai sunku, norėjosi visą laiką leisti lauke. Bet šeštas kursas nebuvo laikas juokauti. Todėl Klarė suko link transfigūracijos kabineto. Įėjusi pasisveikino su profesore ir atsisėdo netoli lango, jog galėtų dairytis, jei pasidarys itin nuobodu. Netoli lango praskrido keletas pelėdų, šįryt atnešusių siuntinius mokiniams.
Stimiculus... Žaliaakė galvojo apie burtažodį, kuris skambėjo panašiai, kaip žodis, reiškiantis garus. Nors tiesa sakant tai buvo beveik aklas sprendimas.
- Galbūt šie kerai padeda paversti skysčius garais, jog keliaujant ji svertų mažiau ir palengvintų mantą, nešamą ant pečių?
Y cada anochecer es una cita entre misterio y realidad para que no se te olvide soñar

*

Neprisijungęs Klara Severova

  • IV kursas
  • *
  • 201
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • The less you say, the more weight your words will carry.
Vasara nenumaldomai artėjo. Taip pat ir egzaminai. Klara negalėjo atsistebėti kaip greitai praėjo jos laikas Hogvartse. Jos liūdesys, kad reikės palikti šią nuostabią vietą, buvo sumišęs su nerimu dėl egzaminų. Kasdien mergaitė praleido vis daugiau ir daugiau laiko palinkusi prie knygų. Ji vis bandė įsiminti tai ką išmoko, bet jos galva, rodos, jau ir taip buvo pilna informacijos. O kur dar staigia pašilęs oras ir ryški Saulė, tiesiog kviečianti į lauką.
Spausdama knygas ir savo užrašinę prie savęs varniukė žingsniavo į pamoką. Pasisveikinusi su mokytoja ji sėdo į atokią laisvą vietą, toliau nuo lango, kad nuostabus vaizdas pro jį jos per daug neblaškytų.
Išgirdusi mokytojos klausimą Klara tyliai sudejavo užsidengdama delnais veidą. Ji pirmą kartą girdėjo šį burtažodį ir neturėjo žalio supratimo ką jis daro. Iš pradžių nusprendė tylėti, bet pasiklausiusi mokinių atsakymus mergaitė ir pati jau turėjo kažką pasakyti.
-Sutinku su daugumos nuomonių, kad šis burtažodis padeda įkurti paprastą stovyklavietę, bet manau, kad taip pat viską pritaiko prie esančios padėties, klimato ar žmonių kiekio. Pavyzdžiui palapinės bus reikiamo dydžio arba kiekio, taip pat bus pritaikytos prie klimato. Laužavietė bus apsaugota nuo vėjo ir drėgmės. Taip pat jeigu reikia pasislėpti: viskas bus pritaikyta prie kraštovaizdžio, palapinės atrodys kaip žolė arba akmenys, o laužavietė bus be ugnies, tik karštos žarijos.

*

Neprisijungęs Elliott Duncan Sinclair

  • IV kursas
  • *
  • 83
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • But these days I don't even know myself
Mergina atidžiai klausėsi visų mokinukų. Labai norėjo išgirsti teisingą atsakymą, bet kuo toliau, tuo jos viltys mažėjo. Visi mokiniai šaudė beveik tą pačią, perfrazuotą mintį. Na, jei ji būtų teisinga būtų šaunu, bet deja. Kai savo atsakymą pasakė dar viena mergaitė, Sofija atsistojo.
- Manau, kad atsakymų užteks. Atleiskit, jei kas nespėjo pasisakyt,- šyptelėjo.- Labai gaila, tačiau, šį kartą, visi iki vieno prašovėte pro šalį,- gūžtelėjo pečiais mergina.- Stimiculus praverčia įvairiose kelionėse ir stovyklaujant, nes jis paverčia bet kokio medžio šaką kelrodžiu. Taigi, jei pasiklysite kokiam miške, jis padės grįžti į jūsų stovyklavietę ar kitą vietą, kurioje jūs apsistojote. Magiškasis kelrodis daug tikslesnis nei kompasas. Jis panašus į nedidelę rodyklę. Pavykus Stimiculus burtažodžiui, turite paimti kelrodį į delną ir ištiesti tiesiai prieš save. Jis pasisuks ta kryptimi į kurią turite eiti. Tiesa, jis padės surasti ir padorų taką, todėl tikrai nereikės brautis per krūmynus,- baigė kalbėti Sofija. Ji kaip ir praėjusioje pamoka nuėjo link spintos ir ištraukė dėžutę, kurioje buvo sudėta keliolika buteliukų su neaiškiu skysčiu.
- Taigi, šiandien praktikos darbe turėsite išbandyti šį burtažodį. Išgerkite visą skystį ir nusikelsite į mišką, džiungles ar dar kur nors. Kelrodžio pagalba turėsite rasti jums paruoštą stovyklavietę, kurioje rasite visko ko užsigeisite. Galite dirbti poromis, bus linksmiau stovyklauti,- šyptelėjo.- Beje, jei nusprendėte dirbti su draugu, tai vieno buteliuko skystį pasidalinkite pusiau. Sėkmės darbe,- pridūrė ir išdalinusi vėl nuėjo atsisėsti.

Išgeriate eliksyrą ir nusikeliate į kažkokią vietą. Pasinaudoję burtažodžiu pasigaminate kelrodį ir pasiekiate stovyklavietę, kurioje galite pailsėti, užkąsti ar šiaip pabendrauti, jei dirbate poroje. Kaip ir minėta, galite dirbti poromis, bet tokiu atveju, indelyje esantį skystį pasidalinate pusiau. Reikalauju bent dviejų originalių ir detalių postų. Sėkmės!
I’m broken, do you hear me?

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Matthew, išgirdęs praktinę užduotį, giliai giliai atsiduso. Ir vėl po miškus trankytis. Kodėl negalima likti klasėje? Matthew sunkiai atsistojo ir nušliaužė iki profesorės stalo ir išgėrė skystį. Paskutinę akimirką jis dar piktai žvilgtelėjo į profesorę, tačiau tikėjosi, kad ji to nepamatė. Skysčio skonio Matthew beveik nepajuto. Bent tiek gerai pagalvojo berniukas, kai suprato, kad eliksyras suveikė ir jis atsidūrė miške. Pala, o ką man dabar reikia padaryti? susimąstė Matthew. Panaudoti kažkokį burtažodį. Bet kokį? Pirmakursis intensyviai mąstė, apie ką gi buvo kalbama per teorinę pamokos dalį. Berniukas puikiai prisiminė kitų mokinių atsakymus, tačiau koks gi tas burtažodis, prisiminti niekaip nesisekė.
Matthew išsitraukė lazdelę ir bakstelėjęs į vieną šaką tarstelėjo:
- Stomacolo!
Nieko neįvyko. Kažin ar dėl to, kad aš nemoku transfigūracijos, ar dėl to, kad burtažodis ne tas vėl giliai susimąstė Matthew ir pabandė dar kartą. Kurį laiką antrakursis pastovėjo su pakelta lazdele, kol staiga prisiminė:
- Stimiculus!
Tačiau ir vėl nieko neįvyko. Matthew keiktelėjo ir pabandė dar kartą. Šaka sujudėjo, tačiau neparodė nieko konkretaus. Berniukas susikaupė ir garsiai bei aiškiai ištarė:
- Stimiculus!
Pagaliau! Šaka pavirto į rodyklę ir pasisuko lyg ir pietų kryptimi. Matthew skubiai patraukė į tą pusę ir visai netrukus priėjo takelį. Jis suprato, kad teks burtą panaudoti dar kartą, nes nė neįsivaizdavo, į kurią pusę sukti.

*

kablelis

Ats: Trečioji Transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #10 Prieš 5 metus »
Stevei nerūpėjo, kad ji negavo taškų už teorinį klausimą. Juk yra galimybė praktikos metu pabūti gamtoje! Mergaitė prieš pradėdama mokytis Hogvarste tikrai neįsivaizdavo, kad pamokų metu tiek daug keliaus. Tačiau ši galimybė skatino antrakursę vaikščioti į pamokas. Tai ne tik padėjo pasiruošti egzaminams, kas, ko gero, ir yra pamokų tikslas, bet ir davė galimybę aplankyti tikrai keistų ir įdomių vietų.
Išgirdusi, kad galima dirbti poromis, Stevie apsidžiaugė. Pagaliau turiu galimybę pati kam nors pasiūlyti dirbti kartu! Kurį laiką mergaitė žvalgėsi ir ieškojo pažįstamų veidų. Netrukus ji pamatė, kad vieniša yra grifiukė, su kuria ji jau dirbo per magiškųjų gyvūnų priežiūrą. Stevie jautėsi nejaukiai, nes šioji buvo gerokai vyresnė, tačiau sukaupusi drąsą mergaitė priėjo prie ilgaplaukės ir pratarė:
- Sveika. Nežinau, ar pameni mane, mes kartu dirbome su chirevais. Galbūt nori dar kartą dirbti kartu? Man transfigūracija patinka, tačiau yra labai sunku. Galvoju, gal būdama vyresnė turėtum kokių patarimų.
Stevei pasirodė, kad ji tiesiog prašo vyresnės merginos, kad ši leistųsi išnaudojama, tad ji pridūrė:
- Tačiau manau, kad aš miške susigaudyčiau ir be magijos...
Mergaitė kiek sutrikusi nutilo ir patylomis vylėsi, kad vyresnioji mergina jos neatstums.

*

Neprisijungęs Lukas Dubajus

  • Burtininkas
  • ****
  • 254
  • Lytis: Moteris
Ats: Trečioji Transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #11 Prieš 5 metus »
Lukas lengvai kėlėsi iš lovos ir ruošėsi į pirmąją šios dienos pamoką - Transfigūracija. Nors ši pamoka klastuoliui ir nelabai patiko, bet bent jau buvo viena iš lengvesnių pamokų vykstančių Hogvartse. Na va pirmoji pamoka - Transfigūracija. Galima bus gal pasnausti, gal pamiegoti, o gal ir dar kokį fainą dalyką nuveikti. Su tokiomis mintimis - dviejų sakinių mintimis vaikinas traukė link Transfigūracijos kabineto. Pravėręs duris nieko keisto nepamatė - klasė buvo tokia kokia ji dažniausiai būna. Lukas klestėjo į savo vietą ir ėmė laukti kol susirinks mokiniai, ir prasidės pamoka. Profesorei uždavus teorinį klausimą ką reiškia Stimiculus klastuolis nežinojo ką pasakyti ir galvodamas ką reiškia šis burtažodis, laukė kol baigsis pamokos teorinė dalis. Jai pasibaigus vaikinas lyg ir apsidžiaugė, lyg ir ne, kad nė vienas negavo taškų. Bent ne aš vienas negaunu taškų, o ir kiti tuo pačiu. Bet gaila, kad ir klastūnynas negavo. Bet ką padarysi. Profesorei pasakius, kad su šituo burtažodžiu reikės rasti stovyklavietę Lukui tai visai patiko. Puiku. Dar viena iškyla gamtoje. Nors gal ten buvo ir ne iškyla. Ai koks skirtumas, nelabai kam čia įdomu kas ten buvo. Lukas užkalbino šalia jo sėdinti Morisą:
 -Labas, gal nori dirbti drauge? Aš einu atnešiu eleksyrą.
Klastuolis nuėjo prie profesorės stalo, paimė buteliuką ir grįžo į savo vietą.
 -Aš išgersiu pirmas, o paskui tu, gerai? -paklausė vaikinas Moriso ir nieko nelaukęs išgėrė eleksyro skystį.
Arkliukas

Parduodami katinai už 3s ir silkės už 1s (kreiptis į mane)

Jei nepavyksta susirasti norimos informacijos, kreipkis į šio departamento vadovą ar darbuotojus, rašyk į pelėdyną arba prisijunk prie IH discord grupės


*

Morisas Banoveris

Ats: Trečioji Transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #12 Prieš 5 metus »
Morisas užsimiegojęs, dar ne visai atsikėlęs, vienu žodžiu - pavargęs kėlėsi iš šiltos klastūnyno lovos ir po truputį ėmė ruoštis į pamoką - Transfigūracija. Apsirengęs klastuolis net nenuėjo į valgyklą, o patraukė tiesiai į Transfigūracijos kabinetą. Įėjęs į klasę vaikinas pasisveikino su profesore ir klestėjo į savo vietą klasės viduryje. Sugužėjus kitiems mokiniams į klasę, profesorė uždavė teorinį klausimą, bet Morisas neturėjo jėgų galvoti, tad nutarė šiek tiek pasnausti kol baigsis teorija ir profesorė užduos praktinę dalį. Morisui pasnaudus profesorė ėmė aiškinti praktinę pamokos dalį, bet klastuolis vis dar neturėjo jėgų to klausytis, tad nutarė jog bus galima dirbti poromis ir galės kitų paklausti ką profesorė sakė. Vaikiną pažadino Luko balsas kažką sakantis jam.
 -Ką? Kas? -paklausė jo Morisas, bet tada susiprato ką sakė Lukas ir jam atsakė. -Aha galim dirbti drauge.
Lukui atnešus buteliuką su eleksyru klastuolis turėjo dar kartą atsakyti jau į kitą Luko klausimą:
 -Gerai.
Lukui išgėrus dalį eleksyro vaikinas padarė tą patį ir bematant atsidūrė miške kur aplinkui matėsi grybai, girdėjosi miško žvėrys.
 -Na tai ką reikės mums daryti? - užklausė Morisas Luką.

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: Trečioji Transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #13 Prieš 5 metus »
Matthew ilgokai mindžiukavo takelyje nenorėdamas vėl imtis kerų. Transfigūracija jam buvo labai sunkus mokslas, tad berniukas nuoširdžiai tingėjo vėl stengtis. Vis dėlto darbą atlikti reikėjo, o jis jau pradėjo jaustis nejaukiai. Tad be galo sunkiai atsidusęs pirmakursis dar kartą pakėlė lazdelę ir sušuko:
- Stimiculus!
Iš pirmo karto, žinoma, nepavyko. Tačiau šį kartą pasisekė geriau: jau po antrojo karto viena šaka pavirto į rodyklę. Deja, ji ilgai sukosi aplink medį ir niekaip nenorėjo parodyti, į kurią pusę Matthew reikia eiti.
Nagi, kvailas daikte! piktokai pagalvojo Matthew. Tačiau šaka ir toliau sukosi. Berniukas numojo ranka ir priėjo prie kito medžio. Jis dar kartą sušuko:
- Stimiculus!
Vėlgi ne iš pirmo karto, tačiau pavyko. Šį kartą rodyklė apsisuko vos porą kartų ir sustojo rodydama į dešinę. Matthew nedvejodamas patraukė į tą pusę. Jis žingsniavo gana ilgai, kol galiausiai pradėjo nerimauti, kad gal kažkur suklydo. Matthew atrodė, kad jis eina daugiau kaip pusvalandį. Jis jau norėjo apsisukti ir grįžti. Gal dar kartą reikėtų pamėginti kerus? paklausė savęs Matthew. Tada suprato, kad nėra reikalo grįžti. Sustojęs atsisuko į artimiausią medį ir dar kartą pakartojo kerus. Šaka, pavirtusi į rodyklę, nukrypo į tą pačią pusę. Matthew gūžtelėjo, tačiau nebuvo labai patenkintas. Galėjo profesorė perspėti, kad teks eiti tiek ilgai. Čia ir išsigąsti galima... susimąstė Matthew ir beveik bėgte pasileido į tą pusę, kurią jam nurodė rodyklę.
Galiausiai, kaip atrodė pirmakursiui, dar po kokio pusvalandžio, jis pasiekė laukymę, kurioje buvo laužavietė. Matthew pavargęs atsisėdo, bet negalėjo nesididžiuoti savo atliktu darbu.

*

Neprisijungęs Klarė Konė Karter

  • VII kursas
  • *
  • 552
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Al que al cielo escupe, en la cara le cae.
Ats: Trečioji Transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #14 Prieš 5 metus »
Pastaruoju metu visos praktinės užduotys vedė į lauką. Vienokia ar kitokia prasme. Pavasaris užplūdo ir profesorių galvas... Negalėdama tyliai nesukikenti, žaliaakė galvojo apie tai, kaip iš visų Hogvartso profesorių galvų ėmė augti šakelės su sprogstančiais medžių lapais ir žiedų pumpurais. Kuo jau kuo, tačiau vaizduote šešiolikmetė Klarė nesiskundė. Už idėją galėjo padėkoti transfigūracijos profesorei  ir sau pasižadėjo grįžusi į Grifų Gūžtos bokštą, nupiešti būtent šią profesorę, su šakelėm augančiom iš galvos.
Kol kaštonplaukės galvoje siautė pavasario vėjai, prie paauglės jau spėjo prieiti jaunesnė koledžo auklėtinė.
- Labas, - prabusdama iš minčių sūkurio ir atkreipdama dėmesį į antrakursę pratarė, - Pamenu, ne tokia dar sena esu, kad pamirščiau. - Juokavo. Skirtumas tarp raudonojo koledžo atstovių nebuvo toks didelis, tačiau mokykloje jis jau buvo vienas didžiausių. - Galim, pamoka nauja visiems, tai nežinau kaip čia su tais patarimais... - Žaliaakė gūžtelėjo pečiais ir kelias akimirkas pagalvojo.
- Einu paimti eliksyro.
Ilgomis kojomis greit pasiekė dėžę su eliksyrais ir ištiesusi ranką ištraukė pirmą pasitaikiusį buteliuką. Negalėjai atspėti, kuris eliksyras nukels į lengviausią užduotį. O gal yra tokie kerai? Galvą būtų padėjusi, kad tai būtų sukčiavimas. Tačiau bent išbandyti tokius kerus būtų labai smagu.
Grįžusi prie porininkės atkimšo buteliuką ir nugėrė didelį gurkšnį. Nušluosčiusi kakliuką apsiausto rankove atkišo talpelę Stevie. Skystis netruko suveikti ir Klarė sumirksėjusi jau atsidūrė miške. Galva kiek svaigo, net ir po tiek metų, todėl kelias minutes stovėjo ramiai ir apsižvalgė. Tarp tankių šakų net buvo įdomu, kaip kelrodis galės išvesti. Rodos nebuvo jokio aiškaus tako, galinčio nukreipti į stovyklavietę.
- Na, nori pabandyti kerus pirma? - Šeštakursės Karter ranka mostelėjo į šaką, kurią antrakursė galėjo pasiekti.
Y cada anochecer es una cita entre misterio y realidad para que no se te olvide soñar