0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Catrille Devina de Liuka

  • II kursas
  • *
  • 45
  • Taškai: 96
  • Lytis: Moteris
  • Kaip tai, kodėl iškart ne?
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #15 Prieš 1 savaitę »
Katrilė būtų labai apsidžiaugusi, jeigu būtų pasitaikiusi žymiai lengvesnė praktika. Tiesiai šviesiai pasakius, ugninėmis garbanomis žaidusi mergaitė, ničnieko nesuprato neskaitant kažkokių runų, kortelių ir, kad kažką reiks daryti. Žinoma, mergaitė mielai būtų nieko nedariusi, tačiau taip tik atkreiptų dėmesį į save. Ir taip jau kramtė cukraus vatos skonio rožinę gumą besistengdama nepūsti burbulų. Atsidususi, mat dirbti teks, pakilo iš savo suolo ir lėtais žingsniais atžingsniavo iki profesoriaus stalo, besidairydama po kabinetą ir kramtydama gumą. Pirštukais sugriebė tris korteles, o visiškai pamiršusi, kad stoviniavo prie profesoriaus stalo, išpūtė didelį gumos burbulą, šis visų akivaizdoje sprogo. Nei kiek nesutrikusi, vartydama korteles žingsniavo link savo vietos. Padėjusi korteles ant suolo, nuskubėjo vadovėlio, kuris turėjo jai pagelbėti šitoje makalynėje. Krestelėjusi su knyga ant kėdės, dar kartą atsiduso, delnais prilaikydama žandus, mat pasiduoti buvo per vėlu. Viena ranka paėmė pirmąją kortelę ir pradėjo vartyti vadovėlį.

*

Neprisijungęs Kasparas Matas

  • III kursas
  • *
  • 31
  • Taškai: 18
  • Lytis: Vyras
  • Kai gali tapti kate, pasaulis pasidaro nebeįdomus.
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #16 Prieš 1 savaitę »
Kasparas sėdėdamas suole nuobodžiavo. Jį užplūdo tingios filosofinės mintys:
- Kas sugalvojo runas? Kaip jos išplito...? - Jo mintis nutraukė sujudimas klasėje. Kasparas paskui visus kitus tingiai nuėjo prie stalo. Jis paėmė tris korteles, ir nuėjo atgal į suolą. Pirmojoje kortelėje buvo pavaizduotas žaibas. Kasparas dvejojo. Žaibas, o gal čia kokia gyvatė? Teko nueiti ir pasiimti vadovėlį.
Vadovėlyje buvo daug informacijos apie runų atsiradimą, bei skandinavijos pagoniškasias religijas. Pagal vadovėlį žaibas reiškia skandinavijos dievą torą, kuris globojo perkūniją.
- Hmmm... perkūnija nesuteikia sveikatos ar laimės. Bet žaibas tai pat gali reikšti bausmę. - Kasparas visiškai sutriko ir nusprendė, kad tai bus paslaptingoji runa.
Antroji runa priminė kaspinėlį.
- Juk kaspinėliai neša vien tik džiaugsmą ir ką čia daugiau begalvot... Čia bus džiaugsmingoji runa! - Nusprendė Kasparas.
Trečioji raidė priminė raidę M, bet buvo kitokia, raidės viduje, buvo kryželis. Kasparas tuoj viską suprato.
-  Ką dar gali reikšti M jei ne meilę? O kryžius reikš, kad meilės nėr. Štai ir viskas. Čia bus prakeiktoji runa. - viską surašęs Kasparas nunešė lapelį ant mokytojo stalo. Eidamas jis matė, kad kai kurių veidai labai sutrikę, kiti nosis sukišę į vadovėlius, bet buvo ir tokių kurie darbą jau baigė.
Dabar, kai viskas jau atlikta, Kasparas grįžo į suolą, pagaliau jis gali vėl pasinerti į savo svajones.
Laikas praleistas su katėmis niekuomet nėra iššvaistytas.

*

Neprisijungęs Oliver Van Ray

  • I kursas
  • *
  • 19
  • Taškai: 129
  • Lytis: Vyras
  • Evil is just live spelled backwards
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #17 Prieš 1 savaitę »
   Besiklausydamas visos teorijos berniukas vos neužsnūdo. Oliveris buvo tikras, kad visą informaciją būtų galima pasakyti bent jau du kartus greičiau per daug neišsiplečiant, bet nusprendė to garsiai nepranešti. Pabaigęs teoriją profesorius perėjo tiesiai prie praktikos ir klastuolis prisivertė šiaip ne taip pakelti savo apsunkusią galvą nuo suolo. Jau geriau tegul užduotis nebūna sunki.
   Mokiniui neteko nusivilti. Kažką surasti vadovėlyje išvis nėra sunku, tik reikia šiek tiek kantrybės. Nusikratęs nuovargį, vienuolikmetis priėjo prie profesoriaus stalo, pasirinko jam labiausiai patikusias tris kortas ir grįžo su jomis į suolą. Atsivertęs vadovėlio turinį ėmė ieškoti skyriaus apie runas. Runos... Runos... Aha. Prieš akis turėdamas informaciją apie runas, rudaplaukis ėmė apžiūrinėti pirmąją kortelę, kurioje runa buvo žaibo formos. Oliveris nesunkiai surado ženklą vadovėlyje ir atvertęs kitą kortelės pusę užrašė reikiamą informaciją.
Padėjęs kortelę į šoną jis paėmė kitą. Joje nupieštas ženklas susidėjo iš ženklų ,,daugiau'' ir ,,mažiau''.
   Pakartojęs procesą klastuolis pagriebė paskutinę kortelę su ženklu, panašiu į begalybės, bet kadangi iki pamokos galo dar buvo likę nemažai laiko, nusprendė šiek tiek pailsėti ir atsilošęs kėdėje ėmė stebėti kitus mokinius.

Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #18 Prieš 1 savaitę »
  Tik spėjo pabaigti kalbėti, mokiniai iškart stojosi pasiimti kortelių. Akylai stebėjo, kas kurias kortas išsirinks. Jo nuostabai dauguma pasigriebė pačias lengviausias runas. Teko nusivilti. Tikriausiai greitai atsivers vadovėlį, surašys reikiamą informaciją ir darbas baigtas. Žodžiu, lengvi taškai.
  Obis pradėjo vaikščioti po klasę. Atidžiai stebėjo kiekvieną mokinuką, jo daromą darbą. Kai kurie jau įtemptai darbavosi, tačiau pasitaikė ir tokių, kurie sunkiai krapštė savo smegeninę, nors čia jos net nereikėjo. Na... Nebent tam, kad atsiverstum vadovėlį ir perskaitytum reikiamą informaciją. Jis nuskubėjo į klasės galą ir, gerai pasikuitęs, rado tai, ko ieškojo. Pagriebęs vieną aptriušusį vadovėlį, tyliai prislinko prie panelės Severovos. Ant stalo padėjo tą vadovėlį ir tarė:
  - Jei reikia, aš galiu dar kartelį paaiškinti, - žavingai šyptelėjo. Nelaukę mergaitės atsako ir pradėjo. - Pasiėmei tris korteles. Ant kiekvienos yra po skirtingą runą. Tau tereikia tokią pat surasti vadovėlyje ir perskaityti duotą informaciją. Tada kitoje kortelių pusėje parašyti, kokiai runų magijos atšakai priklauso runa ir ką daro. Tik tiek.
  Jau ruošėsi nueiti, kai dar kartelį atsigręžę. Stumtelėjo tą vadovėlį arčiau mergaitės.
  - Čia senesnis vadovėlis, kai runų magija buvo vienas iš dėstomų dalykų. Čia turėtum rasti viską greičiau nei naujajame.
  Nusigręžė ir patraukė link savo darbo stalo, kalbėdamas su visa klase:
  - Vadovėliai, kuriuos pasiėmėte, yra naujesnio leidimo, tad tikrai nerasite visų runų. Toje pačioje spintoje yra senesni vadovėliai. Ant viršelio pavaizduotas runų ratas. Turėtute iškart pastebėti. Ten kur kas paprasčiau rasite savo runas.

*

Neprisijungęs Klara Severova

  • I kursas
  • *
  • 24
  • Taškai: 98
  • Lytis: Moteris
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #19 Prieš 1 savaitę »
Pamačiusi ateinantį profesorių Klara skubiai apsisuko, galvodama, kad dabar ji tik dar labiau viską susigadino. Pasimetusi ji išsižiojo norėdama teisintis, bet mintys galvoje taip greitai lakstė, kad ji negalėjo sugalvoti net paprasčiausio sakinio. Bet kai mokytojas padėjo knygą ant stalo ir tarsi būtų mintis perskaitęs, viską paaiškino, mergaitė šiek nusiramino. Vis dėl liko visiškai pasimetusi ir truputį susigėdusi. Juk ji taip stengėsi nepasirodyti, jog visiškai nieko nenutuokia...
-Labai ačiū,-tyliai padėkojo ji, bet profesorius jau buvo nuėjęs, taigi kaži ar išgirdo.
Profesoriui nuėjus mergaitė atsargiai bijodama sugadinti atsivertė vadovėlį ir peržvelgusi jame esančią informaciją. Ir nors skaityti nebuvo ką lengviau, viskas parašyta ranka, smulkiu dailiu raštu, o kartu buvo pridėta ir detalūs paveikslėliai, mergaitė šį bei tą vis dėl to suprato. Ji dar kartą, tarsi naujomis akimis, pažvelgė į runas.  Prieš tai buvę kažkokie hieroglifai dabar atrodė daug aiškesni. Pirma runa atrodė kaip rodyklė į priekį. Naudodamasi vadovėliu mergaitė susirado tokią pat runą ir perskaitė duotą informaciją. O jos buvo net dvidešimt puslapių puslapiai! Mergaitė išsirinkusi tai ką reikia kitoje kortelės pusėje parašė "Prakeiktoji runa. Dažniausiai naudojama apsigynimui, sukelia skausmą, bei žaizdas." Tik dabar ji suprato, kad toji runa be galo panaši į ietį. Na žinoma... Kaip ji prieš tai to nesuprato?
Kita runa mergaitė priminė raidę G daugiausia rusų kalboje naudojamoje abėcėlėje. Ir jai net neprireikė perskaityti vadovėlyje esantį atsakymą, mokinė žinojo, kad toji runa neša gėrį. Net į jos galvą atėjęs pirmas žodis iš tos raidės buvo gėris. Dėl viso pikto pasitikrinusi savo spėjimus Kitoje kortelės pusėje ji užrašė "Žavingoji runa. Atneša džiaugsmą. Dažniausiai naudojama pralinksminti mažus vaikus."
Kita ir paskutinė runa irgi priminė Kirilicos abėcėlėje esančią raidę P. Mergaitė kitoje pusėje užrašė "Žavingoji runa. Suteikia sėkmę. Dažniausiai naudojama talismanams."
Viską baigusi ji dar neskubėjo užversti knygą ir padėti ją į vietą. Atsilošusi kėdėje ji atsargiai vertė senus puslapius ir skaitė juose esančią daug įdomesnę informaciją. Susidomėjusi ji pradėjo nagrinėti ir kitas runas. Taip skaitydama ji suprato, kad patogumas nebuvo viena svarbiausių priežasčių kodėl runos burtų lazdelės pakeitė jas. Runos buvo gana pavojingos. Net ir toji žavingoji ar gydomoji runa galėjo būti be galo pavojinga. O prakeiktosios dažniausiai atsisukdavo į patį jų savininką.
Klara būtų ir toliau skaičiusi, bet žinojo, kad ilgai truks kol ji perskaitys bent jau pusę šioje knygoje esančios informacijos. Ji norėjo pasiskolinti tą knygą ir bibliotekoje įdėmiai viską išnagrinėti.

*

Neprisijungęs Stevie Green

  • II kursas
  • *
  • 115
  • Taškai: 372
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #20 Prieš 1 savaitę »
Stevie džiaugdamasi atėjo į kerėjimo pamoką, tačiau teorinė dalis jai tiesiog klaikiai priminė magijos istoriją, tad mergaitė nieko nesakė. Tiksliau, net negirdėjo, ką sakė kiti, o tik laukė praktikės dalies, kurią tikėjosi būti bent kiek įdomesnę.
Laimei, praktika išties skambėjo visai įdomiai. Nors tai tebuvo vadovėlio vartymas, ko Stevie paprastai nemėgo, ji visai džiaugėsi, kad nereikės daryti nieko sudėtingo. Mergaitė jautėsi tiesiog per daug pavargusi.
Grifiukė priėjo prie stalo, pasiėmė pirmas tris pasitaikiusias korteles ir vadovėlį ir neskubėdama grįžo prie savo stalo. Tik ten ji pažvelgė į pirmąją kortelę. Joje buvo nupieštas (užrašytas?) žaibas, nors ir atrodė, kad jis apsuktas į kitą pusę.
Kaip ir akivaizdu. Tai bus prakeiktoji runa. Nereikia nė vadovėlio skaityti apsidžiaugė Stevie, tikėdamasi, kad bent su pirma runa susitvarkys greitai ir paprastai. Tad mergaitė atsivertė kitą kortelę ir ilgam susimąstė, ką mato čia. Hm... Namo stogas? Ne, ko gero, palapinė, kažkodėl paversta ant šono. Tai tikrai bus žavingoji runa. Stevie žvilgtelėjo į trečią. Tai buvo kažkas panašaus į tarsi perkreiptą kryžių. Sakyčiau, prakeiktoji pagalvojo Stevie, skeptiškai vertinanti bet kokią religiją. Bet gal vis dėlto ne. Ko gero, bus ta... Kaip ten... Paslaptingoji.
Mergaitė jau norėjo viską surašyti ant lapelio, bet nutarė vis tik atsiversti vadovėlį ir tada suprato, kaip ji klydo...
Sarcasm: the ability to insult idiots without them realizing it.

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • I kursas
  • *
  • 45
  • Taškai: 170
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #21 Prieš 1 savaitę »
Matthew pamokos pradžioje užmigo, tad nieko negirdėjo ir, žinoma,neatsakė į klausimą. Atsibudęs berniukas nebuvo patenkintas. Runos? Kam rūpi tokie senoviniai dalykai? Ar mes Urugvajuje gyvenam, kad reikia mokytis tokius dalykus? Et, lovoje miegoti būtų minkščiau... Matthew labai nenorėjo eiti iki profesoriaus stalo pasiimti kortelių, tačiau jis nenorėjo ir atrodyti kaip išsišokėlis, kuris nieko nedaro. Tad pirmakursis kurį laiką dar patingėjo ir tada nuėjo pasiimti trijų kortelių. Jis pasiėmė ir vadovėlį, nors įtarė, kad jo net neatsivers. Tos knygos sunkios ir nepaslankios. Ką nors galiu parašyti ir gal atspėsiu. Ne tiek daug tų variantų.
Matthew grįžo prie savo stalo ir nieko nematydamas įsispoksojo į savo runas.
Mus žemino, bet mes nepažeminti. Pažeminti tie, kurie taip elgėsi. E. M. Remarque

*

Neprisijungęs Stevie Green

  • II kursas
  • *
  • 115
  • Taškai: 372
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #22 Prieš 1 savaitę »
Stevie jautė labai nuoširdų norą stipriai nusikeikti. Tačiau profesorius netoliese aiškino kažkokiai mokinei, ką reikia daryti, tad mergaitė susivaldė ir nutylėjo. Pasirodo, absoliučiai visos jos teorijos buvo klaidingos. Ir iš viso nėra viskas čia taip paprasta... Stevie ilgą laiką ieškojo, kol pagaliau rado runą, kurią palaikė žaibu. Pasirodo, čia net ne žaibas, o kelias... Kelias, kuriuo kiekvienas žmogus turi nueiti per savo gyvenimą. Gyvenime būna visko. Manau, kad tai bus paslaptingoji runa dar kartą pabandė spėti Stevie. Aprašyme buvo pateikta nemažai šios runos reikšmių, bet visos jos buvo tokios skirtingos, kad mergaitė patikėjo, kad atspėjo teisingai. Tad ant pirmos kortelės ji užrašė:

Citata
Kelias - paslaptingoji runa

Tada mergaitė ėmėsi antrosios kortelės, kurią pati sau buvo įvardinusi kaip paverstą palapinę. Knygoje ši runa buvo įvardinta kaip krypties runa. Tai antrakursę tik dar labiau supainiojo.
- Tai yra runa, nurodanti kryptį, kuria reikia keliauti, norint pasiekti užsibrėžtų tikslų, - tyliai perskaitė Stevie ir nieko nesuprato. - Skamba kaip...

Citata
Kryptis - žavingoji runa

užrašė Stevie ir apsidžiaugė, kad nors ir mąstė visiškai ne taip, rūšį atspėjo. Kita vertus, antrakursė vis dar nebuvo tikra, kad ši runa ir yra žavingoji.
Pasiėmusi trečią runą, Stevie sunkiai atsiduso ir vėl ėmėsi vadovėlio. Šį kartą runą rado greitai, tačiau aprašyme tebuvo trys žodžiai: kryžius, padedantis gyvenime. Mergaitė suprato, kad, ko gero, teks eiti pasiimti senesniojo vadovėlio, kuriame bus daugiau informacijos. Antrakursė keiksnodama grįžo į klasės galą ir susirado reikiamą knygą. Ten informacijos buvo gerokai daugiau. Kiekvienas nešame savo kryžių tyliai pakartojo sau Stevie tai, ką perskaitė knygoje. Ji pasijuto vėl nieko nesuprantanti.
- Ši runa gali padėti žmonėms, turintiems psichologinių problemų, - pusbalsiu perskaitė mergaitė. Kas yra psichologinės problemos? paklausė ji savęs, tačiau ilgai nebesvarsčiusi ant kortlės užrašė:

Citata
Kryžius - gydomoji runa
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 savaitę sukūrė Stevie Green »
Sarcasm: the ability to insult idiots without them realizing it.

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • I kursas
  • *
  • 45
  • Taškai: 170
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #23 Prieš 1 savaitę »
Matthew, kurį laiką nieko aplinkui nematęs, pradėjo vartyti vadovėlį, tačiau ir toliau tarsi nesuprato, kas vyksta aplinkui. Grifiukas pats nesuprato, kodėl jis toks pavargęs, tačiau tikrai neturėjo jėgų dirbti. Bent būtų įdomu... skundėsi sau berniukas. Pažvelgęs į savo runas jis nusikeikė: pasirodo, netyčia paėmė dvi vienodas, tad dabar vėl teks keliauti prie stalo... Tai jau ne.
- Accio! - sušuko Matthew ir dar viena runa klusniai atskrido delnan. Laimei, ji buvo kitokia. Pirmakursis nutarė nuo šios runos ir pradėti, tai buvo lyg ir paprasčiausia I raidė. Matthew dūsaudamas atsivertė vadovėlį ir kažką perskaitęs ant kortelės užrašė savo nuomonę:

Citata
Žavingoji, nes yra tiesi ir paprasta, kokio gyvenimo ir norisi.

Antroji runa, kurią turėjo Matthew atrodė kaip parverstas smėlio laikrodis ar kažkas panašaus į begalybę. Begalybė parodo, kokie mes esame maži ir trumpalaikiai perskaitęs knygoje susimąstė Matthew. Jis nežinojo, ką rašyti, tačiau pasirinko paslaptingąją rūšį.
Trečiąją runą berniukas sau įvardino kaip B raidę. Jis tingėjo vėl ieškoti vadovėlyje informacijos, tačiau runą rado nesunkiai.
- Runos dvilypumas parodo, kad lazda turi du galus. Niekada negali būti tikras, kaip pasisuks įvykiai, - tyliai perskaitė Matthew ir užrašė:

Citata
Paslaptingoji, nes viskas gali būti ir gerai, ir blogai.

Matthew nunešė runas ir vadovėlį ant profesoriaus stalo ir grįžo į savo suolą miegoti.
Mus žemino, bet mes nepažeminti. Pažeminti tie, kurie taip elgėsi. E. M. Remarque

*

Neprisijungęs Catrille Devina de Liuka

  • II kursas
  • *
  • 45
  • Taškai: 96
  • Lytis: Moteris
  • Kaip tai, kodėl iškart ne?
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #24 Prieš 1 savaitę »
Katrilė laidė knygos lapus, bet nieko gero apie pirmąją runą nerado. Kitų dviejų kortelių nelietė - nusistatė principą, jog jeigu pradėjai, tai ir nieko nekeisk. Devina atsiduso. Klaiki nuobodybė. Guma vis dar puikiai kramtėsi, tad tai buvo vienintelis užsiėmimas, kurį darė mielu noru. Išgirdusi, jog ne visos runos aprašytos šiame vadovėlyje, vos nepasiuto. Kodėl nesakėt iš pat pradžių? Susiraukusi raudonplaukė pakilo iš savo vietos, nušlepsėjo iki spintos antrąkart, surado senesnio leidimo knygą ir grįžo atgal. Šleptelėdama ant kėdės išpūtė gumos burbulą, o tas, net spėlioti nereikėjo - susprogo. Naujesniąją knygą patraukė iki pat suolo krašto, visai nesibaiminusi, jog galėjo nukristi žemėn. De Liuka priešais pasidėjo visą trijulę kortų, išsitraukė plunksną su rašalo buteliuku ir greitu tempu atvertė knygą, pasiruošusi ieškoti informacijos apie visas tris runas vienu metu.

*

Neprisijungęs Mayra Wallflower

  • II kursas
  • *
  • 184
  • Taškai: 90
  • Lytis: Moteris
  • A garlic a day keeps everyone away.
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #25 Prieš 1 savaitę »
Mayra ničnieko apie runas nežinojo, tad susikrimtusi praleido teorinę dalį. Kai prasidėjo praktinė dalis, dauguma mokinių pakilo nuo suolų ir nuėję prie mokytojo stalo pasiėmė runų korteles. Mayra pakilo viena iš paskutiniųjų. Priėjusi prie stalo, mergaitė nusivylėm nes visos aiškios runos jau buvo paimtos, tad ji pasigirebė tris sunkesnes. Grįžusi į suolą, ji atsivertė pirmą kortelę. Tai buvo... Na, buvo kažkas. Mayra sutrikusi spoksojo į kortelę, net nežnodama, ko tikėjosi, kai mokytojas pranešė apie senesnį vadovėlį. Lėtai pakilusi iš suolo, klastuolė pasiėmė seną knygą ir pasidėjusi ant suolo atsivertė bei iš karto rado savąją runą. Ji buvo panaši į R ir tarėsi Raido. Matyt, ji ir reiškė R raidę... Kiek padvejojusi, mergaitė pasilenkė prie knygos ir pradėjo pusbalsiu skaityti sudėtingą aprašymą.

*

Neprisijungęs Markas Moore

  • II kursas
  • *
  • 86
  • Taškai: 80
  • Kas įmūrijo Marką į sieną?
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #26 Prieš 6 dienas »
Markas, tiesiogine tų žodžių prasme, pramiegojo teoriją, tad dabar sutrikęs dairėsi po klasę, nes nesuprato, ką daryti. Kumštelėjęs šalia buvusį mokinį, Markas paklausė ką reikia daryti ir šis jam viską paaiškino. Atsidusęs, klastuolis atsistojo ir stumdydamas mokinius į šalis prisikasė iki profesoriaus stalo ir pasigriebęs tris skirtingas korteles grįžo atgal. Atsivertęs vadovėlį, berniukas ieškojo informacijos apie savo runas, bet rado tik labai trumpą skyrelį su runų istorija, labai labai trumpomis reikšmėmis ir, kas jam pasirodė geriausia, trūko beveik pusės runų, nes iš vadovėlio iškrito keli gerai nepririšti lapai, bet profesorius, pasakęs, kad galima pasiimti senesnį vadovėlį, išgelbėjo Marką ir berniukas greitai pašokęs vienas iš pirmųjų nubėgo pasiimti vadovėlio.

*

Neprisijungęs Hope Džein Shilck

  • I kursas
  • *
  • 74
  • Taškai: 186
  • Lytis: Moteris
  • Prefektė
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #27 Prieš 6 dienas »
Mergina išgirdusi pamokos užduotį visai lengvai atsipūtė. Nebus taip sunku, kaip kad galėjo būti. Bet vis dėlto pirmakursei knygos galėjo prireikti. Todėl nieko negalvojus ji pakilo iš savo vietos ir patraukė prie lentynos. Ten išsitraukė storą ir kiek apdulkėjusį senesnį runų vadovėlį. Užmetus akį, kad tai tikrai jis, mergina grįžo į savo vietą.
- Accio kortelės, - mergina pasikvietė prie savęs šūsnį kortelių ir gražiai jas išdėliojo. Ji žinojo, kad burtažodį galėtų naudoti kiekvieną sykį, o ir praktika būtų, bet būtų buve negražu. Vis dėlto burtai su burtais. Įdomiau viską atlikti žiobariškai. Tiesa?
Kuomet kortelės buvo paruoštos, mergina atsivertė knygą ir pirmiausiai greitai akimis permetė puslapius, kur buvo informacija apie runas, o vėliau susirado ir pačias jas su paaiškinimais.
- Laikas pradėti , - sumurmėjo blondinukė pati sau.
I'm the best of the best. I'm Hope Shilck.

~`

YOU NEED TO BE COLD IF YOU WANNA BE QUEEN


*

Neprisijungęs Mayra Wallflower

  • II kursas
  • *
  • 184
  • Taškai: 90
  • Lytis: Moteris
  • A garlic a day keeps everyone away.
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #28 Prieš 6 dienas »
-Proto-Germaniškai Rai...Raido...-pusbalsiu skaitė Mayra,-Reiškia kelionę...
Pasiėmusi plunksną, mergaitė užrašė:
Citata
Mayra Wallflower, II Klastūnynas
Raido-kelionė,
Ir sustojo, nes net neįsivaizdavo, kokios rūšies ši runa. Gal ji apsaugo kelionėje? Prišaukia kelionę? Bet gerai pagalvojusi, klastuolė prirašė ,,paslaptingoji, apsaugo kelionėje nuo nelaimių."
Toliau - kažkokia šluotelė ar paukščio pėda. Mayra vėl pasilenkė prie vadovėlio ir susiradusi runą perskaitė:
-Proto-Germaniškai - Algiz, briedis, prikviečia aplinkinius gyvūnus. Hm...
Sutrikusi Mayra atsitraukė nuo vadovėlio. Kam reikėtų prikviesti aplinkinius gyvūnus? Bet vis tiek pasiėmusi kortelę užrašė:
Citata
Mayra Walflower, II Klastūnynas
Algiz-briedis, prikviečia aplinkinius gyvūnus, paslaptingoji.
Trečioje kortelėje buvo pavaizduota kampuota B raidė. Pavarčiusi vadovėlį ir suradusi šią runą, Mayra skaitė toliau:
-Proto-Germaniškai... Ai, jau buvo... Taigi, Berkanan, beržas, išgydo medžius nuo ligų bei pažeidimų.
Taigi, Mayra eilinį kartą pasiėmė plunksną ir užrašė ant kortelės:
Citata
Mayra Wallflower, II Klastūnynas
Berkanan - beržas, išgydo medžius, gydančioji runa.
Baigusi rašyti, mergaitė padėjo korteles ant profesoriaus stalo ir atsisėdusi dar paskaitinėjo senąjį vadovėlį, laukdama varpo dūžio.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 2 dienas sukūrė Mayra Wallflower »

*

Neprisijungęs Markas Moore

  • II kursas
  • *
  • 86
  • Taškai: 80
  • Kas įmūrijo Marką į sieną?
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #29 Prieš 6 dienas »
Pasiėmęs vadovėlį, Markas atsivertė puslapį su visomis runomis bei jų reikšmėmis ir atsivertė pirmą kortelę. Runa buvo panaši...na, į nežinia ką. Šiaip ne taip susigaudęs tarp tų ženklų, Markas rado savąją runą. Othalan, prišaukia protėvių dvasias. Ant kortelės taip ir užrašė:
Citata
Markas Moore, II Klastūnynas
Othalan - prišaukia protėvių dvasias, paslaptingoji runa.
Antra runa buvo buvo panaši į P raidę ir vadovėlyje apie ją rašė: Wundžo, sukelia trumpalaikį džiaugsmą. Taip Markas ir užrašė, tik pridurdamas, kad tai yra žavingoji runa.
Trečioji runa buvo panaši į medžio šaką, su šakelėmis tik vienoje pusėje. Markas vadovėlyje balsu perskaitė:
-Fehu, susargdina gyvulius.
O užrašė taip:
Citata
Markas Moore, II Klastūnynas
Fehu, susargdina gyvulius, prakeiktoji runa.
Baigęs rašyti, Markas su burtais nuskraidino korteles ant profesoriaus stalo ir atsigulęs ant savo suolo užmigo iki varpo dūžio.

 

  • Hogvartsas.LT © 2007-2017