Renginiai
  • Lapkričio 12 d. - Egzaminai
  • Lapkričio 12 d. - Profesorių atranka
  • Lapkričio 19 d. - Atostogos
  • Gruodžio 01 d. - Naujų mokslo metų pradžia
Aktyvios pamokos
  • Šiuo metu aktyvių pamokų nėra.

0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Oberonas Tanseris

  • Magijos Istorijos profesorius
  • *
  • 69
  • Lytis: Vyras
Antroji pamoka visiems kursams
« Prieš 4 mėnesius »
Plaukus susirišo į mažą kuodelį ir nutipeno prie savo augalų. Klasėje jų buvo visur: ir ant palangių, ir ant sienų, ir net aplink pačio profesoriaus darbo stalą. Žodžiu, kerėjimo kabinete galėdavai pasijusti kaip Tsibėjoje, nes čia augo tik tai salai būdingi augalai: jūržolės, kalabėjos, nykšukiniai dilgėnai, karabinos, amžinosios dulkos ir daugybė kitų augalų.
   Obis priėjo prie pirmojo vazonėlio ir gausiai pripylė vandens iš labai mielo laistytuvėlio. Žemė iškart sugėrė vandenį. Jos buvo labai godžios, vandenį dievino labiau nei saulę. Tačiau klasėje augino ir tokius augalėlius, kuriems vandens prireikdavo tik kartą per metus. Pavyzdžiui jūržolės.
   Kai jau darbas ėjo į pabaigą, iš savo guolio išlindo Varis. Ūdra išsitiesė visu savo ilgiu ir gardžiai nusižiovaujo. Tikriausiai pasisekė numigti, ne taip kaip Tanseriui. Pastarasis jau kelias paras gyveno be miego. Juk valandos nepavadinsi tobulo miegu. Jis tą visą laiką bandė perprasti runų magiją, nes artėjo pamokos, kurių metu jis turės mokiniams išaiškinti šią retą ir seną kerėjimo rūšį.
   -Gerai nusnūdai, drauguži.
   Varis tik sumurkė ir nupėdino link savo naujosiso pramogos. Baseinas buvo paslėptas už profesoriaus stalo ir daugybės augalėlių, tad niekas net nenuotuokė apie jį. Variui įšokus, keli vandens lašeliai šoktelėjo aukštyn, bet greitai vėl grįžo pas savo brolius.

   Kitą dieną

   Šiandien garbanos laisvai krito ant jo veido. Nusprendė nesusirišti jų į kasą ar kuodą. Apsivilko juodus marškinius ir tokios pat spalvos kelnes bei patraukė link klasės. Įėjęs giliai įkvėpė oro. Plaučiai prisipildė gardaus augalų aromato. Net siela suvirpėjo iš malonumo.
   Tik spėjo prieiti prie savo stalo, kai pradėjo rinktis mokiniai. Su visais pasilabinęs, iš stalčiaus išsitraukė gan pilną vokelį. Ant jo buvo užrašyta siuntėjas ir gavėjas. Žinoma pastarasis buvo Oberonas. Jis nupirko kai ką mokiniams. Neapsidžiaukit. Tai ne dovanėlės ar saldumynai. Voke buvo daiktai, kurie bus praktinės pamokos dalis.
   Prasidėjus pamokai, vaikinas tiesiai atsistojo ir susidėjo rankas už nugaros.
   -Labas rytas, - dar kartelį pasisveikino su mokiniais. - Galvojau pamoką pravesti lauke, tačiau kaip tik pasitaikė toks bjaurus oras, - mostelėjo ranka į langus. – Tad teks darbuotis čia. Šiandienos pamokos tema yra runų magija. Tai pati seniausia ir keisčiausia kerėjimo atšaka. Vietoje burtų lazdelių, žmonės magija pasinaudodavo su akmenų ir runų pagalba. Užrašydavo runą šventaja anglimi ant akmens, norėdama išlaisvinti magiją, kuri tūno visoje gamtoje.
   Tyliai atsikrenkštė.
   -Žinoma, turiu jums kelis klausimėlius. Runų magija yra suskirstyta į dar keturias atšakas. Kokias? Ar dar ši kerėjimo rūšis yra naudojama. Jei taip, kuriose šalyse?
   Uždavęs keletą klausimų, grįžo prie savo stalo ir, įtempęs ausis, atplėšė voką, kuris buvo pilnas kortelių.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 mėnesius sukūrė Oberonas Tanseris »

*

Neprisijungęs Auksė Marlena Hale

  • IV kursas
  • *
  • 130
  • Taškai: 23
  • Lytis: Moteris
  • We were in love with the sun
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #1 Prieš 4 mėnesius »
Auksę oras taip paveikė, kad ši pradėjo slapstytis nuo kiekvienos gyvasties ir išvis galvojo apie pabėgimą iš pilies, savotiška mokslų metimą. Deja, kažkas širdyje mergaitei to padaryti neleido, galbūt žinia, kad neturėtų kur bėgti, arba, pusbrolio egzistavimas pilyje.
Marietta visa susigūžusi žingsniavo link kabineto - pamokoje lankytis nenorėjo, o veidas, raudonas nuo rytinių ašarų buvo slepiamas nuo kiekvieno akių. Įžengusi į kabinetą, Hale tyliai ir greitai pasisveikino nuleidusi galvelę. Nenorėdama ilgiau stoviniuoti, mergaitė nutipeno iki suolo, viename iš jų įsitaisė, bet dabar veido žemyn nelenkė. Runos varnei atrodė visiška nesąmonė. Ji puikiai atsiminė, kaip brolis bandė jai paaiškinti jų veikimą ir svarbą, o mergaitė troško jį nuvežti pas žiobarų gydytoją.
- Dar keturios runų magijos šakos yra šios : jausmų būrimo, ateities būrimo, gyvūnų būrimo, gėlių būrimo, - apie visas buvo girdėjusi iš dingusio brolio, - ir, kaip žinoma, kerėjimo. Kerėjimo šaka naudojama šiomis dienomis. Kaip ir anksčiau, - susigėdo savo žodžių, - atšaka naudojama daugelyje pasaulio šalių, tad vardinti nelabai apsimokėtų.
Auksė nežinojo, ką sumalė, tačiau gavo progą patikrinti, ar brolis šnekėjo nesąmones ir viską sugalvojo, ar tai buvo teisybė, o ji, kaip visad, nesugebėjo tikėti.
Alright dude, go trip over a knife

*

Neprisijungęs Lisette la Claire

  • VI kursas
  • *
  • 413
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • je ne fais rien mais je le fais bien
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #2 Prieš 4 mėnesius »
     Labiau už viską Lisetė nekentė žiemos. Šalta, šlapia, šlykštu - trys „Š“, apibūdinančios šį metų laiką. Neretai prideda ir dar vieną „Š“, tačiau mokyklos vadovybė nusprendė, kad toks žodis nėra tinkamas vartoti mokykloje... Užsidėjusi didelį ir storą šviesiai violetinį megztinį ir dar apsisiautusi savo mylimu rožiniu pledu, Klastūnyno globotinė susiraukusi pėdino į kerėjimo kabinetą. Jau geriau užduotis tegu būna lengva...
     Įžengusi į klasė, mergina nepasisveikino nei su profesoriumi, nei su klasėje buvusiais mokiniais, ir klestelėjo į suolą, kad ir kaip bebūtų keista, toliau nuo lango - kad tik nematytų tos bjaurasties už jo.
Išgirdusi klausimus, rausvaplaukė kurį laiką sėdėjo, bandydama kažką sumąstyti, ir po poros akimirų pakėlė sušalusią ranką:
-Nežinau, į kokias atšakas ji yra suskirstyta,- tiesą sakant, nė neįsivaizdavo, iš kur turėjo žinoti. Juk mokykloje pirmą kartą apie tai kalbėjo,- bet manau, kad runų magija nebėra toks dažnas dalykas, koks buvo seniau, ir yra naudojamas mažiau pažengusiose šalyse, tokiose kaip Kenija, Tanzanija ar Urugvajus.

  +2
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 mėnesius sukūrė Oberonas Tanseris »


*

Neprisijungęs Klara Severova

  • II kursas
  • *
  • 78
  • Taškai: 69
  • Lytis: Moteris
  • The less you say, the more weight your words will carry.
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #3 Prieš 4 mėnesius »
Klarai niekaip nesisekė su laiku. Ji taip panirdavo į savo knygas, kad pamiršdavo viską kas vyksta aplink ją. Ir tik dabar jai pasisekė, kad iš girdo kaip keletas varniukų kalbėjo apie kerėjimo pamoką. Mergaitė susivokusi skubėjo koridoriais bijodama pavėluoti, bet vos tik atėjo iš karto apsiramino. Ji atėjo kaip tik laiku ir, rodos tai nutiko, patį pirmą kartą.
Pasisveikinusi su profesoriu mergaitė sėdo į savo vietą ir pasiruošė pamokai. Išgirdusi pamokos temą ji iškarto susidomėjo, bet kartu šiek tiek sunerimo, mat nebuvo daug skaičiusi apie runas. Atėjus jos eilei atsakinėti mergaitė abejodama savo žiniomis atsakė.
-Apie runų magijos šakas nelabai žinau, bet manau, kad jas naudoja ateičiai burti arba rasti atsakymą į rūpimą klausimą, taip pat ateičiai burti. O runos yra pasklidusios plačiai, bet kilo tikriausiai kilo iš Šiaurės Europos.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 mėnesius sukūrė Klara Severova »

*

Neprisijungęs Monty Aren Reimers

  • I kursas
  • *
  • 54
  • Taškai: 13
  • Lytis: Moteris
  • Every moment can be the moment.
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #4 Prieš 4 mėnesius »
Martinas visa savo maža širdimi nekentė žiemos. Visų trijų mėnesių. Situacijos nešvelnino net Kalėdos, niekas berniukui negalėjo atsverti tamsos, niūrumo, šalčio ir nuolat užpuolančios, slogios nuotaikos, kurios dėka visą laiką slampinėjo susiraukęs.
Į kerėjimo pamoką vaikis susiruošė per anksti. Tad dvigubai lėčiau slinko koridoriumi, vis nusukdamas šonan, kažką apeidamas, vėl grįždamas į ankstesnį koridorių ir vėl nuo pradžių. Būtent dėl visų šitų savo klajonių Martinas pasiekė kabinetą prieš pat varpo dūžius, tačiau krestelėjęs į suolą mintyse ėmė pliekti save, mat net nestabtelėjo ir nepasisveikino su profesoriumi. Nors kaltės jausmas nekamavo, akys spinduliavo sumišimu, ypač išgirdus kalbą apie runas.
- Mano kukliąja nuomone, - atsikrenkštė ir vos nepaspringo, - be kerėjimo šakos, dar priskaičiuojamos sėkmės, gyvenimo, paros, švenčių būrimų šakos, - padėjo rankas ant stalo, it sėdėtų namuose, - kerėjimo šaka vis dar naudojama, kiek teko girdėti - Tsibėjoje, ypatingose magiškose žemėse.
Pabaigęs rėžti savo kalbą, vaikis atsirėmė į kėdės atlošą ir ėmė vienos rankos pirštais barbenti į stalą.
The games you played were never fun..
What makes you sure you're all I need?

*

Neprisijungęs Catrille Devina de Liuka

  • III kursas
  • *
  • 57
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Don't you know too much already?
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #5 Prieš 4 mėnesius »
Katrilė net žiemą vaikščiojo su vasarinėmis suknelėmis, o kepurių vengė kaip niekad anksčiau. Ir štai, puikus pavyzdys : mergaitė, palaidais ugniniais plaukais, kvepiančiais vanilės ir cinamono šampūnu, balta vasarine suknele su melsvomis gėlėmis ir juodais, paaukštintais batais. Nusiteikusi Devina buvo linksmai, mat žiemą ji mėgo, galbūt net labiau už kitus metų laikus. Jai patiko šaltis, niūrumas ir kiti, tik tokiam sezonui būdingi dalykai.

Kabinetas įspūdžio nepaliko, o ir tikėtis, nieko nesitikėjo. Mergaitė pasisveikino su profesoriumi ir net mandagiai tūptelėjo (tokia ta nauda iš baleto mokyklos). De Liuka pasimuistė vos tik prisėdusi ant kėdės, atmetė plaukus atgal ir pataisė pakabuką iš juodojo perlo. Kai buvo atskleista pamokos tema, klastuolė tik kilstelėjo antakius ir šyptelėjo, tarsi tai būtų pasirodę tik pokštas. Tačiau ne, tai nebuvo pokštas. Nutaisiusi miną, tarsi kiti nieko neišmano, pradėjo teigti savąsias tiesas :
- Runų magija suskirstyta, be kerėjimo magijos, į orų būrimo, maisto būrimo, ateities būrimo ir giminės būrimo šakas, - išdidžiai nusišypsojo, gal net išsiviepė, - kerėjimo šaka naudojama kaip ir visos kitos. Juk kitokiu atveju neklaustumėte tokio klausimo, - buvo galima mergiotę kaltinti blefavimu, - visame pasaulyje. Naudojama visame pasaulyje, daugiau, mažiau visose šalyse.
I used to be summer, but now i'm cold.

*

Neprisijungęs Torė Finitsis

  • IV kursas
  • *
  • 172
  • Taškai: 12
  • Lytis: Moteris
  • We’re dancing on tables
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #6 Prieš 4 mėnesius »
Torė susirišo plaukus į kuodelį ir paliko kambarį. Žingsniavo į kerėjimo pamoką. Tas keistuolis profesorius jai savotiškai patinka. Na, ne tai, kad jaustų jam simpatiją (kokios jūsų mintys, žmonės?), tiesiog, kaip žmogus. Tiesa, jis ne žmogus. Įžengė į klasę. Čia galėjai pasijausti kaip kokiose džiunglėse. Augalai ir augalėliai buvo visur. Torė net suabejojo ar tikrai herbologijos šiltnamyje yra daugiau augalų nei kerėjimo kabinete. Prefektė atsisėdo kažkur klasės viduryje. Tai juk pati neutraliausia klasės dalis. Mergaitė nenorėjo būti priskirta jokiai klasės sėdėjimo kategorijai. Išklausė viską, ką norėjo pasakyti profesorius. Tikrai buvo kažkur skaičiusi apie runas. Galėjo prisiekti. Tačiau kaip viską prisiminti? Mergaitė patrynė piršteliais smilkinius. Nagi, prisimink, prisimink. Staiga mergaitei toptelėjo visai nebloga mintis ir ji nedelsdama pakėlė ranką. Palaukė kol baigs šnekėti kažkoks mokinys ir prabilo pati:
  - Manau, kad runos dar skirstomos į gydomasias runas, užkeiktasias runas, paslaptingasias runas ir žavingasias runas,- išbėrė visas mintis,- o runos jau yra nebetaip dažnai naudojamos. Tačiau, pietų Azijoje, tokiose šalyse kaip Indija, Bangladešas, jos, tiesą sakant, ypatingai klesti,- mergaitė pridūrė ir nutilo. Kaip ir išsakė visas mintis.

  +4
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 4 mėnesius sukūrė Oberonas Tanseris »
You gotta help me, I'm losing my mind.

*

Neprisijungęs Hope Džein Shilck

  • II kursas
  • *
  • 121
  • Taškai: 3
  • Lytis: Moteris
  • Klastūnyno Prefektė
    • Soundcloud, see u there
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #7 Prieš 4 mėnesius »
Hope kaip visada, pasitempusi ir pasitikinti savimi keliavo į klasę. Spigus oras už lango jos visai negąsdino, bet ir per daug nedžiugino. Kadangi kartais ro temperatūra naktimis pakildavo iki tiek, kad reikalavo kokios nors šiltesnės triukės. Tokių blondinė visiškai nemėgo. Todėl dažnai, visų nuostabai, keliaudavo šian bei ten tiesiog su kokiu šiltesniu megztuku ir be paltuko. Taip buvo ir šį kartą. Mergina dėvėjo kiek didoką jai, keliais dydžiai per didelį pilką megztinį, kuris buvo papuoštas juodais kryžiais. O kelnės kaip visada buvo aptemptos ir juodos. Tai padėdavo paryškinti merginos lieknumą. Einant jai, buvo galima girdėti kulniukų kaukšėjimą. Taigi peržengusi klasės slenkstį, mergina akimis nusitaikė į vietą, kur norėtų prisėsti ir keliaujant užimti to suolo, pasisveikindama linktelėjo dėstytojui. Vienaip ar kitaip, tikėjosi kad ši pamoka bus įdomi. Taip ir buvo. Runas mergina buvo jau sutikusi savo gyvenime, kuomet domėjose Vikingais. Todėl nors ir klausimų buvo tik keli, mergina kilstelėjo ranką ir nieko nelaukusi pylė VISKĄ, ką tik žinojo apie runas. Nenuostabu, nes mergina mėgdavo išsiplėsti, bet paaiškinti viską kuo tiksliau ir aiškiau.
- Pirmiausiai, runos buvo pirmoji šiaurės Europos genčių abecėlė, naudota Britanijoje, Skandinavijoje ir Islandijoje. Jos atsirado maždaug III a. po Kr. ir išsilaikė ligi šių dienų. Ypač magijos pasaulyje. Todėl atsakant į antrą klausimą, norėčiau pabrėžti, kad jos egzistuoja ligi šiol. Dažniausiai sutinkamos mano jau paminėtuose kraštuose, tačiau pasitaiko plius minus visur, kadangi yra plataus naudojimo. Pirmos šešios raidės buvo f, u, th, a, r, k, todėl ši abecėlė dar vadinama futhark. Jeigu paanalizavus plačiau žodžio "runa" reikšmę, tai svarbu pabrėžti, kad run reiškia "paslpatis". Tai verčiama iš gėlių kalbos. Apie šią kalbą daug nežinau, todėl neklauskite tiksliau. O helrun - "būrimas". Todėl aišku, kad ši abecėlė buvo naudojama magiškiems ritualams. Anksčiau, dabar ir tikriausiai ateityje. Manoma, kad runos yra gautos iš pačių dievų. Todėl jas aiškino dažniausiai nnežemiškos būtybės žmonėms. O taip tai įvairiuose pasaulio kampeliuose runos yra naudojamos būrimui, ir šiais laikais tai tampa daug madingiau nei kad taro kortos. Kurios beveik aiškinamos panašiu principu kaip ir runos. Taigi atsakant į antrą klausimą, galiu teigti kad naudojamos visur. Bet ypač jų tėvynėse - Britanijoje, Skandinavijoje ir Islandijoje, - mergina kiek patylėjo ir dar pridūrė, - ypač žiobarų pasaulyje runos naudojamos dekoavimui ir puošybai. Ypač mene ir buityje.
Atrodė, kad tos kelios akimirkos tylos leido jai susikaupti ir atgaminti informaciją, kuri glūdėjo giliai pasąmonėje apie runų kerėjimų šakas.
- Atsakymas, į kokias šakas skirstomos runos jau buvo išgirstos, todėl man teks plius minus daugiau pasikartoti. Dienos runos, kurios atsakys apie tai kaip seksis dienos metu. Ką daryti ir ko nedaryti. Kokie įvykiai mūsų laukia. Toliau - Asmenybės runos. Jos naudojamos nusakyti žogaus amenybės bruožus tiek žvelgiant iš tėvų, protėvių perspektyvos, tiek iš pačio žmogaus apie kurį kalbame. Auksinė runa - atsakanti apie tai, kas mūsų laukia ateity. Tiek asenybės runa, tiek auksinė runa dar vadinamos likimo runomis. Na, o paskutinė runa - būties runa. Naudojama numerologijoje ir runologijoje. Atsako apie žmogų, ypač apie jo karminę savijautą.
Mergina linktelėjo leisdama profesoriui suprasti, kad jau baigė ir pasimuisčiusi įsitaisė patogiau ant suolo. Išsitraukė knygas ir toliau klausėsi pamokos.
We Slytherins are brave, yes, but not stupid. For instance, given the choice, we will always choose to save our own necks.
But you must remember that you could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt about that.
Klastūnyno Prefektė Hope Džein Shilck
 (KL2)

*

Neprisijungęs Marcel Rufford

  • Žiobarotyros profesorius
  • *
  • 54
  • Lytis: Vyras
  • Amoris vulnus sanat idem, qui facit.
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #8 Prieš 4 mėnesius »
Vaikinas į klasę įėjo kiek apsimiegojęs. Nusižiovavęs, patraukė prisėsti. Kadangi nemėgo per didelio dėmesio todėl pagrinde tik klausėsi kaip kiti atsakinėja. Suvokęs, kad vis dėlto klasėje pasisako kiekvienas, jis kiek nedrąsiai kilstelėjo ranką, norėdamas pabandyti atsakyti į klausimus.
- Lengviausia ir greičiusia būtų atsakyti į antrąjį klausimą. Runos yra svarbios ir dabar. Jomis įvairiose, skirtingose kultūrose yra buriama. Taip kaip ir sakė ne vienas čia esančiųjų. Taip pat runos kartais naudojamos šifruoti tekstus, todėl nenuostabu, kad paplitę ypač tarp paauglių. Taigi trumpai sakant, kad jos dar vis svarbios mūsų ir žiobarų pasaulyje. Kiekvienas turime skirtingą jų panaudojimą, bet paplitimas yra labai aiškus ir ryškus Skandinavijoje. Kur yra gyvavę Vikingai. Na, o tokias atšakas išvardinčiau: Likimo runos, Kerėjimo runos, Abecėlinės runos ir galiausiai Būties runos.
Taip trumpai atsakęs Marcelis nutilo ir toliau įsikniaubė knygas bei sąsiuvinį, kur pasirašynėjo įvairias pastabas ir mintis, kurios ateidavo pasiklausius kitų.

*

Neprisijungęs Oliver Van Ray

  • II kursas
  • *
  • 35
  • Taškai:
  • Lytis: Vyras
  • Evil is just live spelled backwards
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #9 Prieš 4 mėnesius »
   Kol kiti vengė lauko ir užsidarę tupėjo savo kambariukuose, Oliveris stengėsi kuo daugiau laiko praleisti gryname ore, nes žinojo, jog pavasarį ir vasarą pats beveik neišlys iš namų. Klastuolis niekad nesuprato, kodėl daugeliui labiau patinka prakaituoti saulėje nei mėgautis šalčiu ir baltut baltutėliu sniegu. Taigi kaip ir beveik kiekvieną žiemos dieną, mokinys į pamokas skubėjo tiesiai iš lauko.
   Įėjęs į klasę jis nusipurtė visą sniegą ir linktelėjo profesoriui, kiek nusistebėjęs jo meile augalams. Neturėjo prieš juos nieko blogo, bet tiek daug augalų aplinkui jį šiek tiek trikdė. Apsidžiaugęs, kad visi suolai stovi savose vietose ir pamoka, ko gero, bus paprasta teorija-praktika, rudaplaukis užsiėmė sau vietą pačiame gale prie lango. Neketino visą pamoką pro jį spoksoti ir nieko nesimokyti, bet... na, niekada nebūsi per daug atsargus.
Profesorius ėmė aiškinti pamoką ir žaliaakis stengėsi klausytis ir iš tiesų mokytis. Nenorėjo, kad pirmi mokslo metai nueitų šuniui ant uodegos. Pfft. Pasitaikė bjaurus oras? Ka per š?  Vis gi, dalis vienuolikmečio norėjo tiesiog išlėkti iš pamokos, kurią veda niekus kalbantis profesorius ir eiti pasivolioti sniege. Deja, tai buvo nekokia mintis ir apie jos svarstymą negalėjo būti nė šnekos, tai Oliveris puikiai suprato.
   Apie runas klastuolis nenumanė per daugiausiai, bet pamėgino savo laimę.
   - Runų magija yra suskirstyta į ateities spėjimo, gydymo, baltąją - į ją įeina visi burtai nepatenkantys į ankstesnes atšakas - ir juodąją. Jai priklausantys burtai buvo sukurti tik vienam tikslui, todėl dauguma šių kerų yra uždrausti. Nors visiškai nesuprantu kodėl, - sumurmėjo panosėje. - Žinoma, ši kerėjimo rūšis yra vis dar naudojama įvairiose šalyse, bet daugiausiai šiaurės vakarinėje Europos dalyje.
   Berniukas atsiduso ir ranka pasirėmė galvą. Pagaliau atsirado laiko paspoksoti pro langą.

*

Neprisijungęs Oberonas Tanseris

  • Magijos Istorijos profesorius
  • *
  • 69
  • Lytis: Vyras
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #10 Prieš 4 mėnesius »
  Tik spėjo atplėšti voką, kortelės visos pasipylė ant stalo. Oberonas jau tiesė rankas, kad sutvarkytų šią betvarkę, bet kortos pačios susidėliojo į dvidešimt keturias krūvelės. Žinoma, tam tikra tvarka. Viena krūvelė - viena runa. Taigi, voką nukišo giliai tarp knygų ir toliau klausėsi ištempęs ausis.
  Baigus kalbėti paskutiniajam mokiniui, jis lengvai šyptelėjo ir rankas nedrąsiai sukryžiavo ant krūtinės. Mostelėjo galva, ragindamas garbanas pasitraukti nuo veido.
  - Runų magija yra suskirstyta dar į keturias atšakas: gydomąsias, prakeiktąsias, žavingąsias ir paslaptingąsias runas. Kiekviena atšaka turi tik sau būdingus bruožus. Na, tik paslaptingosios yra šioks toks mišinys. Joms priklauso visos tos runos, kurios netiko į kitas tris atšakas. Taigi panelė Torė uždirbo savo koledžui du taškus.
  Žengė žingsnį arčiau mokinių.
  - Žinoma, ši kerėjimo šaka vis dar naudojama, tačiau tik keliose šalyse, kaip Kenija, Tanzanija, Indija, Bangladešas ar Urugvajus. Runos gyvuoja nepažengusiose šalyse. Taigi panelės Lisette ir Torė gauna du taškus už šį teisingą atsakymą, - nurijo seiles. - Dar šiek tiek teorijos ir kibsime į darbus, sutarta? - pasiteiravo mokinių ir pradėjo berti sausą teoriją. - Kaip jau tikriausiai supratote, runų magija užgimė Skandinavijoje. Vikingai buvo pirmieji, kurie pradėjo ją naudoti ir skleisti apie tai žinią pasauliui. Tada vis daugiau skirtingų Europos regionų pradėjo ją naudoti. Vakarų, Pietryčių, vidurio Europoje ypač jos išpopuliarėjo, tačiau greitai jas pakeitė patogesnis magijos naudojimas - burtų lazdelės. Runos tapo senienomis. Kai jau visas pasaulis seniai buvo įvaldę lazdeles, runų magija tik tada atkako iki mažai pažengusių šalių.
  Jau ruošėsi skelbti darbo pradžią, tačiau primišo išaiškinti dar vieną svarbų dalyką.
  - Visai pamiršau, - tyliai pamurmėjo. Gydomosios runos turi gydomųjų galių. Gali pašalinti galvos skausmą, kosulį, randus ir t.t. Prakeiktosios runos - runos, kurios gali sukelti skausmą ar blogus dalykus. Žavingosios - tos kurios geba atnešti džiaugsmą į pilką gyvenimą. Pavyzdžiui yra tokia runa, kuri gali tam tikram laikui sukurti padarėlį, kurio užduotis - neleisti jums liūdėti ir panašiai. Na, o paslaptingosios runos tai visos likusios.
  Tanseris baigė dėstyti teoriją ir atsirėmė į stalą, pasiruošęs pradėti praktiką.
  - Kaip ir žadėjau, atėjo eilė praktikai. Ant stalo matote daugybę kortų krūvelių. Jums reikia išsirinkti tris kortas ir išsiaiškinti, kuriai runų magijos atšakai runos, pavaizduotos ant kortelių, priklauso ir ką daro. Pavyzdžiui...
  Išsitraukė lazdelę ir ore užrašė dvidešimt penktąją runą. Ji priminė lotynišką raidę O, tačiau ji buvo vertikaliai perbraukta trimis brūkšniais.
  - Tai prakeiktoji runa. Jei išpieštume tokią runą ant akmens ir padėtume jį kokioje nors patalpoje, joje prisikauptų nuodų, kurie priverstų žmogų juoktis tol, kol jis netektų sąmonės. Tokią informaciją jums reikia sužinoti apie pasirinktas runas ir ją užrašyti kitoje kortelės pusėje. Vadovėliai guli štai ten, - mostelėjo į klasės galą, kur stovėjo lentyna pilna įvairiausių vadovėlių. Juose rasite reikalingą informaciją. Tad nieko nelaukite ir pribėkite pasiimti kortelių.

  Štai tokia jūsų užduotis. Norėčiau bent dviejų postų. Nebūkite vundermagai, kurie iškart viską žino. Jokio įdomumo tame nėra. Jei kilo klausimų, raštelkite į a.ž. Laukiu, nesulaukiu jūsų postų. Sėkmės.

  P.S. štai visos 24 runos: https://ibb.co/ftmLwo

*

Neprisijungęs Lisette la Claire

  • VI kursas
  • *
  • 413
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • je ne fais rien mais je le fais bien
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #11 Prieš 4 mėnesius »
     Rodos, nei veinas klasėje buvęs mokinys nesiryžo daugiau pakelti rankos, o tai reiškė tik vieną: laukė ilgas ir, kaip įprastai būna, nuobodus profesoriaus monologas. Lisetė padėjo rožinę galvą ant suolo ir nepakėlė tol, kol kažkur tarp klasės priekyje stovyniuojančio vyriškio žodžių neišgirdo savo pavardės.
     Šiaip ne taip sulaukus pabaigos, Klastūnyno prefektės nuotaika dar labiau subliuško. Negana to, kad praktika ir taip atrodė paini, tačiau panašu, jog užims ir nemažai laiko, todėl apie poilsį pamokos gale septyniolikmetei, ko gero, teks pamiršti. Palaukusi, kol mokinukų eilė prie kortelių su runomis sumažėjo, rausvaplaukė atsistojo ir nusliūkino prie profesoriaus stalo. Išsitraukusi pirmas tris pasitaikiusias korteles, mergužėlė grįžo į vietą, tiesa, pakeliui pasiėmė vadovėlį iš lentynos, esančios klasės gale.
     Lisetė susidėjo visas tris runas į eilutę. Kairėje buvusi runa merginai priminė grybą, viduryje - kryžiuką, o dešinėje gulėjo runa, regis, panaši į saldainį, o gal kaspinėlį. Būtent pastarasis septintakursei klastuolei ir priminė jos mylimą frazę: „Kam vargintis, jeigu gali nesivarginti“.


*

Neprisijungęs Europa Ziegler

  • III kursas
  • *
  • 88
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • merde
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #12 Prieš 4 mėnesius »
    Teorinę pamokos dalį Europa tyliai sėdėjo ranka parėmusi galvą ir klausėsi už ją sumanesnių Hogvartso mokinukų atsakymų į profesoriaus klausimus. Pati nesugalvojo nei vieno, nors gal nelabai ir norėjo galvoti, mat daug mieliau sėdėjo susisupusi į šiltą žieminę mantiją, o norint pakelti ranką, reikėtų ją iškišti. Žinoma, baltapūkės nelaimei, visą pamoką sėdėti taip negalėjo - prasidėjo praktikos dalis.
     Tingiai atsistojusi iš savo vietos, Klastūnyno globotinė pirmiausiai nupėdino pasiimti vadovėlio, o tada pasiekė ir profesoriaus Tanserio sudėliotas korteles su runomis. Nebuvo pasiruošusi peržvelgti kiekvienos ir išsirinkti tris labiausiai patinkančias runas, o ir nemanė, jog tai labai ką nors keistų, todėl pasiėmė pirmas pasitaikiusias ir grįžo į savo vietą. Dabar ant stalo turėjo tris korteles ir neįsivaizdavo, ką reikėtų daryti toliau. Vadovėlis, tikriausiai, buvo neblogas sprendimas, todėl turinyje susiradusi temą apie runas, atsivertė nurodytą puslapį. Tiesą sakant, nieko daugiau, ko kerėjimo profesorius nebūtų minėjęs, knygoje regis, nerašė, todėl klastuolei liko tik eiti prie darbo.
     

*

Neprisijungęs Lisette la Claire

  • VI kursas
  • *
  • 413
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • je ne fais rien mais je le fais bien
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #13 Prieš 4 mėnesius »
     Atsiraičiusi didelio šviesiai violetinio megztinio rankoves, Klastūnyno prefektė iš savo rožinės kuprinės išsitraukė paprastą žiobarišką tušinuką mėlynu rašalu. Tiesą pasakius, neprisiminė, jog profesorius būtų kažką minėjęs apie atsakymų surašymą, tačiau kaip jam kitaip patikrinti? Juk priešingu atveju mokiniai galėtų visai nieko nedaryti. Žinoma, Lisetė neprieštarautų, tačiau visgi nusprendė atsakymus surašyti kitose kortelių pusėse.
    Šiek tiek pagalvojusi, prancūzaitė mėlynas akis įbedė į kairėje pusėje buvusią kortelę su, kaip jai atrodė, grybu. Hmmm... Grybai gali būti nuodingi, todėl, tebūnie, čia - prakeiktoji runa.- greitai užrašė atsakymą ant kitos kortelės pusės ir tęsė darbą. Nuo šios runos mane... pykina,- mintyse pagalvojo, o tada vėl užrašė. Antroje kortelėje buvo pavaizduotas kryžiukas. Visai kaip tas, kuris būna pavaizduotas ant pavojingų medžiagų indelių. Apie tai pagalvojusi, Lisetė nusprendė, kad ir iš runa priklausys prakeiktosioms. Skauda galva... Trečioji runa - saldainis arba kaspinėlis - labiausiai patiko merginai, todėl nė negalvojo ir prirašė jį žavingųjų tipui. Norisi šypsotis,- dirbtinai šyptelėjo ir taip pat užrašė ant kortelės.

Citata
Lisette la Claire, VII kursas, Klastūnynas

Prakeiktoji runa, pradeda suktis galva, pykina

Citata
Lisette la Claire, VII kursas, Klastūnynas

Prakeiktoji runa, skauda galva

Citata
Lisette la Claire, VII kursas, Klastūnynas

Žavingoji runa, norisi šypsotis
Baigusi rašyti, septyniolikmetė padėjo tušinuką į šalį ir nunešė korteles ant profesoriaus stalo. Laimei, dar liko šiek tiek laiko iki pamokos galo - puiki proga nusnausti.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 3 mėnesius sukūrė Lisette la Claire »


*

Neprisijungęs Klara Severova

  • II kursas
  • *
  • 78
  • Taškai: 69
  • Lytis: Moteris
  • The less you say, the more weight your words will carry.
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #14 Prieš 4 mėnesius »
Klara atidžiai klausėsi mokytojaus, bet vargšelė nesuprato nė žodžio ką jis sakė. Profesorius kalbėjo taip greitai ir neaiškiai, kad jai norėjosi verkti iš bejėgiškumo.  Kai jis nutilo ir mokiniai pradėjo eiti link stalo pasiimti vadovėlio ji skubiai pasekė jų pavyzdžiu. Atsivertusi reikiamą puslapį viską atidžiai perskaitė. O knygoje tik parašyta pagrindinė informacija ir keletas situacijų, bei runų istorija. Viskas atrodė taip painu...
Žinoma, mergaitė nenutuokė ką daryti su tomis runomis. Ar jas reikia kažkaip užburti ar panaudoti? Ji ištiesusi kaklą bandė pamatyti ką kiti mokiniai daro. Kažkokia rausvaplaukė kažką rašė tušinuku pergamente ir vėliau nunešė jį ant profesoriaus stalo. Rodos, niekas jokių lazdelių nenaudojo... Vadinasi nieko kerėti nereikės. Bet ji taip ir nežinojo ką iš tiesų jai reikia daryti.
Ji suprato, kad jeigu nori gerai atlikti užduotį turės ieškoti pagalbos. Pačio profesoriaus klausti ji visiškai nenorėjau (tiksliau jai buvo gėda pasirodyti tokiai nemokšai) taigi mergaitė giliai įkvėpė ir sukaupusi savo drąsą pasisuko į už ją sėdinčią pilkų plaukų mokinę.
-A-atleisk... nelabai supratau užduotį. Ką reikia daryti su tomis runomis?

 

  • Hogvartsas.LT © 2007-2017