0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Sorenas von Sjuardas

  • *
  • 1432
  • Lytis: Vyras
  • ,,Turėk drąsos naudotis savo protu."
Trečia NIV pamoka visiems kursams.
« Prieš 9 valandas »
   - Nu, ką, eisim pas ūkvedį, - su giedra nuotaika veide pasakė Sorenas. Ant lentynos tupintis voras niūriai kilstelėjo visas savo akutes aukštyn į šeimininką ir nepatikliai sumirksėjo. - Kiek žinau, jis kaupia viską, kas įmanoma, tad ir senų bei nereikalingų suolų turės per akis. Pabandysim padėti atsikratyti jam viso to šlamšto.

   Ant atvirų durų buvo užkabinta didelė balta lentelė su raudonu užrašu ,,atsargiai". O pačioje klasėje... Sunku būtų pasakyti, kas nutiko klasėje. Joje buvo praktiškai nelikę nei sienų, nei grindų. Na, tik ant lubų kabėjo įprastiniai žibintai, nors ir tie patys apdužę. Vietomis suskaldytos į gabalus sienos buvo nutaškytos įvairiaspalviais skysčiais, įvairaus gylio duobėse (kai kurių gylis siekė Sorenui iki juosmens, tai būtų metras su trupučiu) mėtėsi plytų ir stiklų duženos. Ko gero, linksmiausia buvo tai, kad šalia jų buvo pilna ir apdegusių ir sulaužytų medžio nuolaužų, kurios akivaizdžiai kažkada, galbūt dar vakar, tarnavo kaip mokykliniai suolai. Beveik nepaliesta buvo tik priekinė klasės dalis su profesoriaus rašomuoju stalu, sieniniu laikrodžiu bei durimis į ingredientų sandėliuką. Beje, vėliau akylesnieji moksleiviai, atsitokėję po išgąsčio pamačius tokią klasę, galėjo pastebėti, kad išsprogdintasis plotas buvo kur kas didesnis, negu buvo klasė. Ir iš tiesų, dabartinis tariamos klasės plotas prilygo dešimčiai ar daugiau buvusios eliksyrų klasės plotų. Šie plotai buvo atskirti raudonomis juostelėmis, užraišiotomis ant pagaliukų, susmaigstytų įsivaizduojamuose klasių kampuose ir sudarė atskirus plotelius. Jau žiūrint į šį vaizdą buvo galima pradėti įtarinėti, kas laukia moksleivių.
   - Labas rytas, - Sorenas pasitiko mokinius su įprastine nežymia šypsena. - Būkite atsargūs, žiūrėkite, kur dedate kojas... - įspėjo jis. - Iškart išsitraukite lazdeles - jos padės geriau apšviesti klasę, mat dalis mūsų lempų irgi netyčia buvo sunaikintos.
   Von Sjuardas atsargiai paėjėjo arčiau savo stalo, ant kurio buvo palikęs lazdelę ir su burtažodžiu Lumos nusiuntė kelis šviesos burbulus link pirmakursių. Švieselės ir liko kaboti beveik tiesiai virš jų galvų.
   - Šiandienos pamoka praktiškai be teorijos. Galite nuo mano stalo pasiimti po knygą arba išsitraukti kerėjimo vadovėlius, praktikuosimės, kaip susitvarkyti savo darbo kambarį, klasę ar namus, jeigu verdant eliksyrą netyčia įvyktų nelaimė. Pabandysite sutaisyti sienas, grindis, lubas, suolus... Trumpai tariant - mokysitės likviduoti gana didelės nesėkmės padarinius. Beje, dirbti turėtumėte po du. Kiekvienai porai bus skirtas vienas klasės plotas, pažymėtas ir nuo kitų atskirtas raudonomis juostelėmis.
   Sorenas patylėjo, o tuomet dar šį tą prisiminęs prabilo:
   - Beje, būkite atsargūs. Išsprogdinti pastatai paprastai nebūna tvirti, gali trupėti ne tik smulkesniais, bet ir gan dideliais mūro gabalais. O kai kur ant sienų dar gali būti, jog bus išlikę pavojingų skysčių. Būkite ir atidūs. Knygoje susiraskite ir naudokite burtažodžius, kurie daiktus surenka, sutaiso, nuvalo paviršius, panaikina juos ir panašiai. Jei susižeisite, priešnuodžių arba vaistų rasite sandėliuke, aišku, ieškoti teks patiems. Sėkmės, o jeigu kažko prireiks - pakvieskite mane.

((Tataigis, užduotis, manau, aiški. Susirandat porininką, arba jei labai norit, nesusirandat ir laisvą plotą bei gaunat jį sutvarkyt. Jūs galite matyti keistus vaizdus, užuosti keistus kvapus, ne viskas turi pavykti, bet jūsų personažai turėtų siekti atkurti klasės vaizdą, nors turi tik varganus šipulius - užgriuvusius, subyrėjusius, apdegusius. Galite susižeisti ar į ką nors nusideginti. Nepamirškite, kad visur čia gana tamsu ir reikės lazdelių šviesos... Burtažodžius naudokite tiek realius, tokius, kaip reparo ir pnš., tiek galite išgalvoti (tokius personažai susiras knygose). Būkite originalūs, turite parašyti kiekvienas po 3 postus. Sėkmės.
Pamoka turėtų tęstis iki liepos pabaigos ir, jeigu man leis laikas, dar kelias rugpjūčio dienas... Atsiprašau, kad negaliu to užtikrinti, bet rugpjūtį kelioms savaitėms išvykstu, todėl nežinau, kiek galėsiu laikyti pamoką. Teorijos greičiausiai nebebus.

Beje, šioje pamokoje karts nuo karto peržvelkite savo postus, nes po jais galiu palikti papildomų užduočių, apie kurias informaciją rasite informacijos lentoje. ))
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 9 valandas sukūrė Sorenas von Sjuardas »
Prieš jus - labiausiai Hogvartsui nusibodęs profesorius, senas kaip Žemės branduolys, 12 metų vedęs NIV pamokas. Vestuvių pasiūlymai nebepriimami. O senukas mano paraše nevaizduoja Soreno. 

*

Neprisijungęs Stevie Green

  • II kursas
  • *
  • 115
  • Taškai: 372
Ats: Trečia NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #1 Prieš 9 valandas »
Stevie ne itin laiminga žingsniavo nuodų ir vaistų kabineto link. Nors šiais metais pamokos gerokai įdomesnės, vis dėlto ta nenormali mamos meilė šitam dalykui mergaitei taip ir liko nesuprantama. Tačiau grifiukė stengėsi gerai lankyti pamokas, tad sliūkino ir šios pamokos linkui. Atidariusi klasės duris Stevie nustėro: klasė atrodė taip, tarsi čia būtų ką tik pasibaigęs karas. Antrakursė susimąstė, ar čia pataikė. Tačiau ji pamatė profesorių ir kiek klausiamu tonu ištarė:
- Labas rytas?
Ką gi, panašu, kad čia. Bet kas čia įvyko? Tai mergaitei nedavė ramybės. Atrodo taip, tarsi aš būčiau jau išvirusi kokį sprogstamąjį eliksyrą pagalvojo Stevie ir suprato, kad gal nėra taip jau ir smagu ką nors sprogdinti. Tačiau reikia tą daryti su protu. Ar profesorius prisidirbo ir mes turėsime viską sutvarkyti? Jeigu taip, tai aš jau noriu eiti iš čia samprotavo antrakursė.
- Lumos, - ištarė dvylikametė, kai suprato, kad vis dėlto tiesiog žingsniuoti yra per tamsu, be to, ant grindų buvo pilna kažkokio šlamšto. Stevie įsitaisė netoli sienos - ar to, kas buvo iš jos likę. Ji buvo pavargusi, tad labai norėjo atsisėsti. Deja šioje klasėje to padaryti buvo tiesiog neįmanoma.
Antrakursė klausė profesoriaus ir pagalvojo, kad buvo teisi. Taip, profesorius prisivirė košės, o mokiniai turės ją srėbti... Išgirdusią, kad reikės dirbti poromis, mergaitę apėmė dvejopi jausmai: viena vertus, visai smagu, kai gali dirbdamas pabendrauti, tačiau šitam jovale dar ieškoti bent kiek pažįstamo veido? Na jau ne. Stevie nutarė palaukti, kol kas nors teiksis ateiti iki jos. Tikiuosi, kad kas nors ateis pagalvojo mergaitė, tačiau pati kur nors be reikalo judėti ji nė neketino.
Sarcasm: the ability to insult idiots without them realizing it.

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • I kursas
  • *
  • 45
  • Taškai: 170
Ats: Trečia NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #2 Prieš 9 valandas »
Ką gi, chemija tai chemija mąstė Matthew, eidamas link nuodų ir vaistų kabineto. Nors mokslo metai pamažu krypo link pabaigos, Matthew vis dar buvo tas žiobariškas berniukas, kuriam magija yra sunkiai suprantamas dalykas. Todėl nekeista, kas šią pamoką jis vadino tuo vardu, kuriuo panašus dalykas yra vadinamas žiobarų pasaulyje.
Prieš Matthew į klasę įėjusi mergaitė užtrenkė duris tiesiai šiam prieš nosį. Ačiū, tu labai maloni pagalvojo pirmakursis, nė nesusimąstęs, kad toji mergaitė pakaušyje akių neturi. Atidaręs duris Matthew staigiai sustojo, tarsi į sieną būtų atsitrenkęs. Visų pirma, ta pati mergaitė užtvėrė kelią.
- Kas per?..
Kiek berniukas galėjo matyti, klasė buvo visiškai nusiaubta. Ar čia klastuoliai pasidarbavo? pagalvojo Matthew, pikdžiugiškai svajodamas apie tai, kaip kas nors užsidirbs arešto. Bet jų jovalo aš tikrai netvarkysiu. Aš nesu tarnas.
Vis dėlto kai profesorius pristatinėjo užduotį, Matthew gavo nusivilti: viskas buvo padaryta tyčia, tad ir arešto niekas negaus. Bet vis tiek aš ne tarnas! Kodėl aš turiu kažką valyti. Jeigu kas nors tokio atsitiktų, kažin ar aš išgyvenčiau. Juk čia labai tikėtinai kas nors sprogo. O jeigu aš neišgyvenčiau, man neberūpėtų. O jeigu sprogo kas nors kitas, kodėl būtinai aš turiu tai tvarkyti? mąstė Matthew. Iš pradžių pirmakursis apsidžiaugė, kad galės dirbti poromis. Susirasiu kokią tylią mergiūkštę, galės dirbti, o aš tik pažiūrėsiu mąstė grifiukas. Tačiau mokiniai pamažu rado sau poras, o Matthew vis dar buvo vienas. Jis nelabai norėjo trauktis nuo šviesos rutulio, kurį buvo išbūręs profesorius, tad ir negalėjo aktyviai ieškoti porininko ar, tiksliau, porininkės. Todėl galiausiai grifiukas nutarė, kad geriau dirbs vienas. Dirbs? Ko gero, labiau apsimes, kad dirbs.
Matthew šiaip ne taip atėjo iki mokytojo stalo ir pasiėmė vadovėlį. Ir kokiu man būdu dabar ir skaityti knygą, ir burti, kai net negaliu pasidėti knygos? pasipiktino Matthew. Jis apsižvalgė ir netoliese pamatė lyg ir šiek tiek mažėlesnį raudona juostele atskirtą plotą. Berniukas patraukė link jo, kokius tris kartus užkliuvo už kažko neaiškaus, tačiau galiausiai pasiekė išsirinktąjį plotą. Matthew giliai atsiduso ir prieš dirbdamas nutarė šiek tiek pailsėti.
Mus žemino, bet mes nepažeminti. Pažeminti tie, kurie taip elgėsi. E. M. Remarque

 

  • Hogvartsas.LT © 2007-2017