0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Starkas Erikas Ramsay

  • Burtininkas
  • ****
  • 222
  • Lytis: Vyras
  • i don't wanna go, mr. stark
Tema: Olimpo augalai – Veneficio lauramedis (Poseidonas).

 Mokslo metams bėgant ne tik mokinių noras ir motyvacija mokytis blėsta. Mokytojai – visų nuostabai – irgi žmonės, jiems irgi nusibosta valandų valandas kalbėti vien su sienoms, kai klasėje tik kūnu esantys vaikai (o ir tai nevisada) niekaip nereaguoja į raginimus, uždegančias kalbas, kai mūsų ateities karta neparodo jokio entuziazmo mokytojo sugalvotoms užduotims. Nors Starkas Erikas įprastai nepasiduodavo nevilčiai ir desperatiškumui, nors įprastai niekada nesistengdavo įtikti mokiniams, tačiau dabar ir jis slankiojo leisgyvis, praradęs bet kokį norą šviesti jaunąją kartą. Ką jau ją šviesi, kai ji nenori būti šviečiama. Tarsi jis pats kažkada norėjo būti šviečiamas.
 Kažin, ar su tuo buvo susijęs bjaurus ir niūrus rudens pabaigos oras, ar dar kas – aišku tiek, kad iš visada kandžiai ir kreivokai (tačiau išties labai žaviai – puikiai tą žinojo, o ir kažkur koridoriuose nugirstos kalbos reguliariai patvirtindavo šį faktą) besišypsančio jaunojo profesoriaus veido dingo tas jaunatviškas užsidegimas, o jo visas kūnas atspindėjo nuobodulį ir rutiną. Jo išvaikyti nepajėgė net perdėtas pasitikėjimas savo jėgomis ir išdidumas – sakytum, net ir tie tuoj dings iš jo gyvenimo. Bet ne. Nedings.
 Kaip ten bebūtų, mokinių jis laukė antrajame šiltnamyje, o akyse nebuvo tos atlaidžiai pašaipios šypsenėlės, jos rodėsi šaltos ir bejausmės – ypač kaip žmogui, kuris niekada nepasižymėjo ypatingu emocijų rodymu.
 – Labas rytas, – pasisveikino vos suskambus varpui, – Praeitą sykį turėjote susidžiovinti atsineštas iš Hado lauramedžio šakeles, tikiuosi, tą padarėte ir jas atsinešėte. Bet jos bus reikalingos vėliau. Kaip jau išsiaiškinome, Olimpo augalų yra trys rūšys. Pirmoji jų – tai magiškasis granatas, Hado augalas. Šiandien pakalbėsime apie antrąjį augalą – jūsų rastąjį lauro medį ir dar vieną graikų mitologijos dievą – Poseidoną. Be abejo, kalbame ne apie prieskoninį lauramedį, o apie netolimąjį jo pusbrolį, Veneficio lauro medį. Gal kas nors galėtų man pasakyti, kaip mano minėtasis augalas yra susijęs su šiuo dievu? Juk turbūt niekam nepaslaptis, kad Poseidonas – tai vandenynų, jūrų ir žemės drebėjimų dievas; logiškai mąstant, jam turėtų priklausyti kokie, sakykime, dumbliai, – prunkštelėjo, – Žinoma, ypatingi yra visi Veneficio lauro medžiai, tačiau to konkrečiojo, augančio Eliziejaus lauke, galia yra stipresnė, kadaise jis augo paties jūrų dievo rūmuose. Iš čia atsiranda antrasis klausimas – kaip Poseidonui priklausantis medis atsidūrė Hado karalystėje?


---
Teorijai laiko skiriama maždaug iki penktadienio.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 5 metus sukūrė Starkas Erikas Ramsay »
„when i drift off, i will dream about you. it's always you“ - tony stark, avengers: endgame

*

Neprisijungęs Jasmine Diana Amneta

  • Burtininkė
  • ****
  • 227
  • Lytis: Moteris
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #1 Prieš 5 metus »
 Jasmine atėjo į herbologijos pamoką. Dabar jau galėjo drąsiai į tokio tipo pamokas eiti, nes nereikėdavo pergyventi, kad ko nors neatliks. O kalbant apie praeitus metus, ji iš tiesų daug ko neatlikdavo tik dėl savo negalios.
 Keista buvo matyti profesorių po... Kiek ten pertraukos? Metų? Dviejų? Kažkada jį buvo pakeitusi kažkokia kita profesoriūkštė, anksčiau dėsčiusi astronomiją, tačiau jos snapelio Diana neprisiminė. O kam? Kas buvo, pražuvo, vadinas - nebereikia.
 - Manau, kad Poseidonas, vandenų valdovas,- išklausiusi profesoriaus pasakojimo ir pakėlusi ranką pradėjo kalbėti.- Anksčiau labai mėgo lauramedį, vien dėl to, kad o lapai primena laivelius, šis augalas gali augti ir nedidelėje salelėje, yra gan tvirtas, jo lengvas vėjelis nesužalos. Tačiau Hadas, pamatęs kaip Poseidonas džiaugiasi augalu, kuris turėtų būti jo, nes juk jam priklausė žemė, atėmė laurą ir įsikurdino jį savojoje karalystėje. Poseidonas, kadangi buvo galingas, sugebėjo keletą pavogti ir vėl įsikurdyti pas save, o ta proga susipynė laurų vainikėlį ir užsidėjo ant galvos. Poseidonas pradėjo taip mėgti laurus, kad ten, kur jų būdavo bent šakelė, nepaliesdavo potvyniai ir žemės drebėjimai, tačiau tą šakelę gauti būdavo bebrotiškai sunku, ypač, kai žemiečiai nežinojo kur tiksliai ir kaip ieškoti tos Veneficio lauro šakelės.
 Pabaigusi savo kalbą, Diana klausėsi, norėdama išgirsti kitų mokinių kalbas.
Legacy, what is a legacy?
It's planting seeds in a garden you never get to see
I wrote some notes at the beginning of a song someone will sing for me
America, you great unfinished symphony, you sent for me
You let me make a difference, a place where even orphan immigrants
Can leave their fingerprints and rise up,
- Lin Manuel Miranda, „Hamilton“

*

Neprisijungęs Auksė Marlena Hale

  • V kursas
  • *
  • 693
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • My strategy? I don't give up.
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #2 Prieš 5 metus »
Gal tik koks vienas, kitas burtininkas pilyje galėjo žinoti, jog Herbologija - mėgstamiausia Bethany pamoka. Nors išties, mėgstamiausius dalykus ji retai kam vardijo, negi bijojo? Medutis pats savęs kartais nesuprasdavo.
Trylikametė varnė su nekantrumu laukė antrosios pamokos šiais mokslo metais apie augalus. Ne tik todėl, kad auginti mažą gyvybę vazone jai smagu, bet todėl, nes prie viso šito buvo prijungta antroji slapta jos aistra - graikų mitologija. Bethany žinojo, jog iki mokslo metų galo toli gražu, tačiau jau pradėdavo rizikuoti - nenešiojo uniformos. Bet, kadangi jos mėgstamiausią dalyką vedė ir koledžo vadovas, ant švelniai sidabrinės suknelės užsimetė apsiaustą. Gal nepastebės, jog po apsiaustu visiškai ne marškiniai, kaklaraiščio nėra?
Pasiekti antrąjį šiltnamį mergaitei ilgai netruko. Galbūt ji spėriai žingsniavo, taip nepastebimai, jog pati nesuvokė. Vos tik įėjusi ir susiradusi vietą pastebėjo profesorių, visiškai žaismingai nenusiteikusį. Akimirką jau pasigailėjo savo sprendimo suknelę slėpti po apsiaustu, tačiau sprendimo pakeisti nebegalėjo. Tad tik šyptelėjo sau, palenkusi smakrą pirmyn, o pakėlė jį tik tuomet, kai pasiryžo kalbėti :
- Veneficio lauro medis su Poseidonu susijęs tuo, kad pačio augalo lapeliai primena mažyčius laivelius, o patį kotelį galima matyti it kokią upę, - žvilgtelėjo į ant stalo padėta šakelę, - Poseidonas yra jūrų dievas, būtent ši sąsaja su laivais ir upe ar vandeniu sieja, atrodo nesuderinamus dalykus, - akimirką nutilo, nes nepagalvojo apie antrąjį klausimą. - Manau, jog dauguma žino apie Olimpo dievų giminystės ryšius. Gal būtent šių ryšių dėka, - mergaitė labai mėgo graikų mitologija, tačiau giminystės ryšiai jai buvo visiška nuobodybė, - Poseidonas, negalėdamas auginti šio augalo, perdavė jį Hadui. Žinoma, ne pati geriausia vieta augalui augti, bet turbūt, jei toks taip iš tiesų nutiko, Poseidonas turėjo svarią priežastį.
Medutis nutilo. Pati nesuprasdama kodėl, pradėjo gūžtis, bet vos tik suvokusi tai, atsitiesė.

*

kablelis

Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #3 Prieš 5 metus »
Stevie su nekantrumu keliavo į herbologijos pamoką. Nors pirmosios pamokos tema jai nelabai patiko, nes ji visiškai nieko neišmanė apie mitologiją, tikėjosi, kad šį kartą bus įdomiau ir jai pavyks uždirbti koledžui taškų.
Profesorius atrodė prastai nusiteikęs, tad grifiukė tikėjosi parodyti, kad jai įdomios šios pamokos ir, nors profesorius buvo Varno Nago vadovas, mergaitė tikėjosi, kad pavyks įrodyti, kad bent vienas mokinys šitas pamokas vertina. Išgirdusi temą, apie kurią bus kalbama, Stevie atsiduso. Ji tikėjosi, kad neatsiduso taip garsiai, kad profesorius ją išgirstų. Mitologija? Vėl? Ar visus mokslo metus apie tai kalbėsime? Kodėl? liūdnai galvojo mergaitė. Ji visiškai neturėjo, ką atsakyti į teorinius klausimus. Paprastai ji atsakydavo visai kitaip negu moksladraugiai, bet idėjų trūkumas privertė šį kartą pasielgti kitaip. Tad ji pakėlė ranką ir pasakė:
- Manau, tie augalai Poseidonui priminė jūrą. Kiti užsiminė apie tai, kad lapeliai primena laivo formą. Galbūt, tačiau man jie labiau atrodo tarsi būtų bangelės, ištrauktos iš jūros. Paimate lapelį į ranką ir atrodo, tarsi laikytumėte jūros dalelę. Galbūt Poseidonas ilgėjosi jūros, tad jam šis medis patiko, nes priminė ją. O kaip jis atsidūrė Hado karalystėje? Sakyčiau, Poseidonas tiesiog nebegalėjo rūpintis augalais, tad paprašė pagalbos. Kodėl būtent Hado? Manau, kad tenai tiesiog yra kažkokios sąlygos, tinkamos šitam augalui augti.
Stevie pasijuto viską suvėlusi ir nieko taip ir nepasakiusi, bet jau nieko nebegalėjo pakeisti.

*

Neprisijungęs Matthew Turner

  • Herbologas
  • *****
  • 814
  • Lytis: Vyras
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #4 Prieš 5 metus »
Matthew atėjo į antrąjį šiltnamį ir iš karto pasijuto pavargęs ir nenusiteikęs dirbti. Atrodė, kad visi aplinkui yra nusiteikę būtent taip, tad berniukas tikėjosi, kad galės visą laiką tyliai pratūnoti kampe ir pamokoje nedalyvauti. Jis kiek susiraukęs klausė, ką kalba profesorius. Vieną pamoką tai buvo įdomu. Bet kodėl reikia tęsti? pagalvojo jis, nors pats graikų mitologiją žinojo visai neblogai. Na gerai, pabandom tarstelėjo sau Matthew ir pakėlė ranką.
- Iš pradžių šie augalai augo jūroje, - pradėjo jis. - Tuo jie ir siejasi su Poseidonu, jūrų ir vandenų dievu. O kai augalai buvo perkelti į Hado karalystę, Poseidonas pasinaudojo savo dieviška galia ir šiek tiek pakeitė lapų formą, kad ta primintų jam namus. Poseidonas perkėlė augalus į Hadą, nes jis su Hadu buvo broliai. Kronas juos abu buvo prarijęs, tačiau kai atrijo, tai buvo Poseidono dovana broliui Hadui. Tiesiog Poseidonas džiaugėsi, kad jie vėl gali gyventi ir įteikė šią atminimo dovaną broliui.
Matthew stengėsi, kad jo balsas skambėtų užtikrintai, bet su kiekvienu žodžiu jautėsi vis labiau ir labiau nusišnekąs...

*

Neprisijungęs Persefonė Peloquin

  • II kursas
  • *
  • 90
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • be your own anchor.
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #5 Prieš 5 metus »
 Persefonė, atsargiai perlipusi per melsvą lietaus balą nuo savaitgalio, įžengė į antrąjį šiltnamį, lengvai papurtydama žvarbaus vėjo paliesto apsiausto kraštus. Šįkart ji vėl tarp lūpų suko ledinuką, tik dabar mėlynių skonio. Ir dar mėlyną. Kišenėje turėjo tą lauro šakelę, kurią sudžiovino gerokai per vėlai. Ir Herbologijos vadovėlį.
 – Labas rytas! – džiugiai pasisveikino su profesoriumi, tuo pačiu ir koledžo vadovu. Šyptelėjo, neslėpdama raudonio.
 – Seniau, po nemalonaus žmogaus apsilankymo, buvo išplaunamos grindys su prisisemtu Poseidono vandeniu, kuriame įmaišyti Veneficio lauro lapai. Taip pat, tokiame vandenyje galima plauti rankas. Kai kurie net šiuo vandeniu plovė laivus, tikėdami, jog Poseidonas suteiks malonę ir nekels audrų, bangos nesiverš į denį, bus sėkminga žvejyba, leis plaukti jo valdomis, – mergaitė lėtai įkvėpė, bandė prisiminti daugiau informacijos, – Kalbant apie antrąjį klausimą, dievų pasiuntinys (net į mirusiųjų pasaulį!) Hermis, sukūręs ugnį trindamas vieną į kitą granatmedžio (kiek paminėtu ankstesnėje pamokoje) ir lauro šakeles. Manyčiau, jog būtent jis, pasiųstas Hado, atsiuntė į požemius, Eliziejaus laukus, šiuos lauramedžius. – varnanagė, dažniausiai drąsiai atsakinėdama į klausimus, susigūžė. Šios pamokos klausimai naikino jos laisvę ir žinias. Ar reikėtų atsiprašyti, kad ji nieko nežino? Ir tas pasidarė nedrąsu. Šypsenos jau seniai nebuvo, o pati pirmakursė dabar mieliau gulėtų varno nago mergaičių kambaryje, savo lovoje, bei susisuktų į antklode kamuoliuku.
Hope is harmony. A just heart, moving toward the light. That is all. Despair is hope’s polar opposite. It is messy and confusing. Despair swallows up love, hatred, and everything else. Because not knowing where you will end up is despair. Despair is what even you cannot predict. Only despair’s unpredictability will save you from a boring future.


*

Neprisijungęs Leonas Hollandas

  • V kursas
  • *
  • 62
  • Taškai:
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #6 Prieš 5 metus »
Pasiruošęs pamokai, varniukas patraukė link išėjimo iš bendrųjų kambarių, kai netikėtai kažkas švelniai gnybtelėjo jam į smegeninę. Akimirkai jis sustojo.
- Toks jausmas, kad kažką pamiršau.
Akimis apžvelgė save, bet tai nepadėjo. Ranka pasikasė sau pakaušį, kai vėl kažkas gnybtelėjo į smegenis. Šįsyk jis iškart prisiminė, ką pamiršęs.
- Oi... Lauramedžio šakelė. Visai ją užmiršau.
Leonas greitai stryktelėjo iš savo vietos ir nubėgo į savo kambarį. Ten ilgai neužtruko, nes šakelė ramiai gulėjo prie lango. Ją saugiai priglaudęs prie krūtinės, pagaliau paliko bendruosius kambarius.

Po kelių minučių

Įžengęs į klasę, susirado patrauklią vietelę ir, žinoma, į ją ir atsisėdo. Ant stalo viršaus pasidėjo sudžiovintą šakelę ir tik tada susiprato, kad nepasisveikino su profesoriumi. Pakėlė akis ir, susitikus jų žvilgsniams, linktelėjo.
Herbologijos profesorius netrukus pradėjo pamoką. Hollandas visko klausėsi ištempęs ausis. Ir štai, jis uždavė klausimą apie Lauramedžio šakelę. Vaikinukas sutelkė savo mintis ties klausimu, bandydamas surasti atsakymą. Išgirdus gražios mergaitės nuomonę, Leonui šovė mintis. Jis nedrąsiai kilstelėjo ranką ir tarė:
- Iš dalies sutinku su panelės nuomone, - mostelėjo link Persefonės. - Tačiau mano manymu laivai nebuvo plaunami tuo vandeniu. Žmonės augalo lapelius sumaldavo ir tuos miltelius išbarstydavo po visą laivą. Lauramedis yra Poseidono silpnybė. Augalas jūrų ir vandenynų dievui veikia kaip nuodai. Todėl jis nedrįsdavo kelti audrų, kurios sudaužytų laivus, pilnus sumaltų lapelių, kurie išsibarstytų visame vandenyne ar jūroje ir pakenktų jam.
Burnai pradėjus sausėti, Leonas tyliai įkvėpė.
- Užsirūstinęs Poseidonas paprašė brolio Hado, kad pastarasis sunaikintų tą prakeiktą augalą. Hadas nebūtų Hadas, jei nebūtų augalo perkėlęs į savo pasauly vietoje to, kad sunaikintų amžiams. Gal kada lauramedžio lapeliai pravers prieš brolį Poseidoną.
Baigęs kalbėti, jis žvilgtelėjo į Persefonę ir grįžo į savo vietą.

*

Neprisijungęs Persefonė Peloquin

  • II kursas
  • *
  • 90
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • be your own anchor.
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #7 Prieš 5 metus »
 Pirmakursė mąstė, klausėsi kitų atsakymų. Klaida. Daug kas galvojo apie medelio išvaizdą, bet Persefonė žinojo, kad čia tikrai ne priežastis. Į jos panašų mąstymą lyginosi kitas varnanagis. Mergaitė nedrąsiai atsisuko. Tačiau ilgai nespoksojo. Nei jai pačiai patiko būti stebimai, nei, greičiausiai, jam. Nors, ne, visko gali būti su tais berniukais.
 Varnė perėjo arčiau rudaplaukio.
 – Nesutikčiau, – tyliai pasakė varnanagiui, – bet sakyk ką nori. Ir kitą kartą nemojuok į mane ranka ir net nežiūrėk. Man, Leonai, nereikia dėmesio, ačiū, – kilstelėjo smakrą aukščiau, truputi šyptelėjo, kiek parodydama dvi eiles tvarkingų baltų dantų.
 Mergaitė pasitvarkė gėlėtą ir ilgą savo suknelę, vėliau užsidėjo juodą lankelį – plaukai per daug lindo į akis. Akies krašteliu vėl žvilgtelėjo berniuko pusėn.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 5 metus sukūrė Persefonė Peloquin »
Hope is harmony. A just heart, moving toward the light. That is all. Despair is hope’s polar opposite. It is messy and confusing. Despair swallows up love, hatred, and everything else. Because not knowing where you will end up is despair. Despair is what even you cannot predict. Only despair’s unpredictability will save you from a boring future.


*

Neprisijungęs Starkas Erikas Ramsay

  • Burtininkas
  • ****
  • 222
  • Lytis: Vyras
  • i don't wanna go, mr. stark
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #8 Prieš 5 metus »
 Su kiekvieno mokinio atsakymu augo Starko nusivylimas ir tai greičiausiai atsispindėjo jo niekada tikrų emocijų neišduodančiame veide. Situacijos negelbėjo ir jo globojamojo koledžo atstovai.
 – Ne, augalo išvaizda visai ne prie ko. Čia reikėtų pakalbėti apie augalo savybes. Veneficio lauramedžio lapai labai praversdavo senovės jūreiviams. Sukramčius porą lapelių, žmogaus viduje atsiranda savotiškas kompasas, neleidžiantis pasiklysti. Nors tas vidinis kompasas veikia visur, tačiau  vandenyne ar jūroje jo galia dar labiau sustiprėja, pasiklysti yra neįmanoma. Ir, taip, tie jūreiviai niekada nepapuldavo į audras, – linktelėjo tokią nuomonę išsakiusiems mokiniams, – Taigi tai ir yra toji sąsaja tarp Poseidono ir lauramedžio. O dabar kaip šis konkretusis medis, augantis Hade, ten atsidūrė? – abejingai gūžtelėjo pečiais, – Buvo pavogtas. Tiesa, ne Hado, kaip daugeliui atrodytų, o jo žmonos Persefonės. Ji bijojo klaidžioti po Anapusinį pasaulį, bijojo, kad vėliau neras kelio atgal ne tik į žmonių žemes, tačiau ir į Hado rūmus. Tad, padedama savo draugių nimfų, pavogė iš Poseidono rūmų vieną lauramedžio medelį, šitokiu būdu užtikrindama, kad visada turės šio magiško augalo atsargų. Jūrų dievas negalėjo pykti ant likimo nuskriaustos dievaitės, tad vienas medelis taip ir liko Požemiuose.
 
Starkas išdalino mokiniams rudus ritinėlius. Tai buvo susuktas pergamentas, o ant jo – žemėlapis. Beveik visą jį sudarė vanduo – gal jūra, gal vandenynas ar didelis ežeras, neaišku. Buvo pora salelių, dar kažkokie objektai. Tačiau visi jie buvo neįvardyti, nebuvo net pažymėta šiaurės kryptis. Tiesa, nors žemėlapiai klaidinančiai panašūs, tačiau visi jie buvo skirtingi.
 – Prieš jus yra šiandienos pamokos užduotis – žemėlapiai. Jums reikės juos iššifruoti, tą padaryti padės lauramedžio šakelės. Pirmiausia turėsite paruošti jūsų atsineštas šakeles. Jei kas neatsinešė – rasite keletą jų ant mano stalo, drąsiai sau pasiimkite. Nuskinkite sudžiovintus lapus ir, užlašinę ant jų porą lašų jūros vandens (jį rasite kibirėlyje šiltnamio priekyje), ištraukite lauramedžio esenciją: tiesiog lazdele virš kiekvieno lapo nubrėžkite strėlę aukštyn. Kai jau turėsite pakankamai išspaudų, įpilkite į jas truputuką to paties vandens, daug nereikia. Išgerkite. Kai pajusite, kad tirpalas pradėjo veikti – o tą pajusite – imkitės žemėlapio. Jums reikia:
1. Nustatyti šiaurę ir ją pažymėti,
2. Atpažinti salas, jas įvardinti,
3. Įvardinti vandens telkinį.
Be viso to, dar reikėtų atpažinti ir ant lapo parašyti, kokioje klimato juostoje yra šitas regionas ir kokie augalai yra jam būdingi.
Skystis, esantis jūsų skrandžiuose, padės jums susitvarkyti su žemėlapiu, tad svarbu, kad klausytumėtės savo nuojautos. Viską rašykitės tiesiai ant žemėlapio ir pamokos gale man jį atiduokite. Turite truputį mažiau nei valandą.


---
Praktikos daliai reikėtų bent 2 RPG postų. Be jų, reikės dar vaizdinės darbo dalies – iššifruoto žemėlapio. Tam siūlau susirasti gūgle kokį tuščią (be jokios tekstinės informacijos) žemėlapį (gali būti tikras, gali būti fantastinės vietos ir kt.). Paintu ar kita programa jame pažymėkite nurodytus punktus – jie irgi nebūtinai turi būti realūs (šiaurę taip pat pažymėkite, tad siūlyčiau rasti žemėlapį be jos), įkelkite į imgurą ar kitą puslapį ir po antruoju postu įmeskite nuorodą į jau iššifruotą žemėlapį. Žemėlapis sudarys 40% jūsų galutinio įvertinimo.
Kilus klausimams, rašykite man į asmenines žinutes.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 5 metus sukūrė Starkas Erikas Ramsay »
„when i drift off, i will dream about you. it's always you“ - tony stark, avengers: endgame

*

Neprisijungęs Leonas Hollandas

  • V kursas
  • *
  • 62
  • Taškai:
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #9 Prieš 5 metus »
Nesitikėjo tokios merginos reakcijos. Kas čia su tais mokiniais? Pirma klastuolis, dabar ta merginukė. Nejau visi tokie šiurkštūs? Atsigręžė į Persefonę ir nusilenkęs atsiprašė, tyčia norėdamas suteikti jai dar daugiau dėmesio.
- Atleiskite, panele Persefone. Daugiau nemosuosiu į jus rankomis, bet neprižadu, kad nežiūrėsiu.
Pasakęs paskutinius žodžius, jis lengvai nuraudo. Mergina išties buvo daili. Lengvai krentantys šviesūs plaukai, rudos akys, strazdanų gausybė - tokie žodžiai tik apibūdina merginos išorę, tačiau vaikinukas panoro pažinti ir jos vidų, nors ir šiurkščiai kalbėjo su Leonu.
Nusigręžė nuo jos kaip tik tada, kai profesorius pradėjo kalbėti. Pasirodo augalo lapeliai padėdavo jūreiviams, žvejams nepasiklysti vandenynuose, jūrose. Jų viduje atsirasdavo menamas kompasas. Pas Hadą augalas taip pat atsirado dėl kitokios priežasties nei nurodė Hollandas. Pasak profesoriaus jį ten atgabeno pati Persefonė.
Išklausęs, kokia bus praktinė pamokos dalis, nieko nelaukė ir pradėjo jai ruoštis. Net neužmetė akies į žemėlapį, kuris atsidūrė prie pat jo. Pagriebęs kelis stiklinius indelius, du pasidėjo prie savo darbo vietos, o trečiąjį nusinešė kartu, norėdamas pasisemti jūros vandens. Pasisėmęs pastarojo, grįžo į savo vietą ir pradėjo ruošti esencijos ir vandens mišinuką. Dirbdamas vis paslapčia užmesdavo akį ir į savo naują pažįstamą.
Baigęs viską daryti, pagaliau į rankas paėmė savą žemėlapį. Iš pažiūros jame buvo pavaizduotos dvi salos, tačiau galėtų būti ir žemynai. Vaikinukas nežinojo, koks žemėlapio mastelis, tad spėlioti nesinorėjo. Atsiduso ir prisikišo indelį prie burnos.

*

Neprisijungęs Persefonė Peloquin

  • II kursas
  • *
  • 90
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • be your own anchor.
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #10 Prieš 5 metus »
 Pirmakursė nuraudo.
 – Baik, nesu jokia karalienė! – nusisuko nuo jo. Nors jai šiek tiek patiko – pasijautė lyg pati deivė. Ta pati, Persefonė.
 Mintis ir vėl nutraukė profesorius, pateikdamas tikruosius atsakymus. Menkas šypsnys veide parodė arba nusivylimą, arba bent šiokias tokias pastangas. Persefonė net nebuvo pagalvojus apie tokį atsakymą, niekada. Na, bent nekalbėjo apie išvaizdą, kažkoks mažytis pasiekimas.
 – Regis, mes abu neteisūs, – trūktelėjo pečiais mergaitė.
 Išklausyta užduotis jai labai patiko. Pasiėmusi savo šakelę, kurios vos nepamiršo, pamažu pradėjo skabyti lauro lapelius ir dėlioti priešais save ant stalo. Tada pasitraukė iš vietos beveik pirmoji, po Leono, nereikės laukti eilės prie jūros vandens. Vasariškas kvapas. Reikia tik poros lašų, tad greitai susitvarkiusi grįžo vieton. Dabar pirmakursė pasiėmė lazdelę. Turbūt viską daro taip, kaip reikia. Atsargiai, virš kiekvieno turimo lapelio, pradėjo braukti ore rodykles, linijas. Staiga varnė sustojo. Tikriausiai prisiminė, jog ne į apačią, o į viršų reikėjo. Logiška, tikrai. Ko gero, mergaitė neišsimiegojo arba trukdė "kitokie" reiškiniai. Pagaliau pabaigė šį etapą. Tada vėl teko pasisemti truputuką vandens. Išties neskanus skystis, druskingas. O gal šįkart toks nebus? Tebūnie, Persefonė išgėrė turimą mažo buteliuko turinį, o prisimindama neturinti daug laiko, atviniojo pergamentą. Gražus žemėlapis. Tada pradėjo ieškoti Šiaurės, vos skysčiui pradėjus veikti.
Hope is harmony. A just heart, moving toward the light. That is all. Despair is hope’s polar opposite. It is messy and confusing. Despair swallows up love, hatred, and everything else. Because not knowing where you will end up is despair. Despair is what even you cannot predict. Only despair’s unpredictability will save you from a boring future.


*

kablelis

Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #11 Prieš 5 metus »
Stevie nusivylė, kad atsakė neteisingai. Nors Olimpo tema jai nusibodo, vis dėlto herbologija buvo įdomu, tad nenorėjo pasirodyti beviltiškai. Tad mergaitė išklausė praktinės užduoties ir noriai ėmėsi darbo. Antrakursė skubiai pasigamino reikiamą gėralą ir jau norėjo jį išgerti, kai staiga pagalvojo, kad reikia pirmiau bent žvilgtelėti į žemėlapį.
Kas čia per taškai? paklausė mergaitė savęs. Čia salos? Negali būti! Reikia tiesiog išgerti tą eliksyrą...
Stevie taip ir padarė. Ji išgėrė pasigamintą eliksyrą, kuris pasirodė besantis netgi beveik skanus. Kurį laiką grifiukė nieko nejuto, tačiau netrukus ji suprato, kad eliksyras pradėjo veikti, tad ji dar kartą pažvelgė į žemėlapį. Dabar jis atrodė visiškai kitaip. Stevie apsidžiaugusi pasiėmė plunksną ir ketino greitai surašyti viską, ko reikalavo profesorius.

*

Neprisijungęs Hope Džein Shilck

  • II kursas
  • *
  • 121
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Klastūnyno Prefektė
    • Soundcloud, see u there
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #12 Prieš 5 metus »
Blondinė klastūnė visada mėgo orientacines užduotis, todėl su pasimėgavimu pagriebė žemėlapį.
- Eh , - pati sau atsiduso ir jau jautė, kuo viskas pasibaigs, bet eleksyro negalėjo praleisti. Todėl pasičiupusi savo atsineštą šakelę padarė taip, kaip profesorius liepė.
Gavusi esenciją, Hope sulašino viską į buteliuką ir kiek pasuko, kad geriau ne viskas suimaišytų, o labiau, kad mergina labiau nusiteiktų. Kiek prikišusi prie nosies eleksyrą, Hope nustebo. Ji tikėjosi gana aštraus ir nemalonaus kvapo, kadangi didžioji dalis eleksyrų neteikė didelio džiaugsmo. Bet šis maloniai ją nustebino.
Dėl šios priežasties, Hope dar kartą apsižvalgė, pažiūrėjo į profesorių ir užsimerkusi, užsivertė eleksyrą, jį išgerdama.
- Tegu kelionė prasideda, - mergina sukuždėjo sau ir nusišypsojo. Užmetė akį žemėlapį ir nusprendė pradėti vykdyti užduotį.
We Slytherins are brave, yes, but not stupid. For instance, given the choice, we will always choose to save our own necks.
But you must remember that you could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt about that.
Klastūnyno Prefektė Hope Džein Shilck
 (KL2)

*

kablelis

Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #13 Prieš 5 metus »
Pirmiausia Stevie nutarė, kad reikia nurodyti, kur yra šiaurė. Juk tai paprasčiausia pagalvojo ji. Tačiau suprato, kad vis dėlto ne. Nėra taip jau labai paprasta... Pirmiausia, ko gero, reikia suprasti, kas čia. Ar čia šalis kokia nors, ar šiaip kažkas... Tada bus aišku, kur tai galėtų būti. O tada jau galima nuspręsti, kurioje pusėje yra šiaurė.
Paslaptingoji eliksyro nuojauta kuždėjo, kad tai yra kažkokios vienos šalies salos. Mergaitė užsirašė šį pastebėjimą į juodraštinį pergamento lapą, kad nereikėtų braukyti žemėlapio.
- Salos, - sumurmėjo mergaitė. - Kas tai galėtų būti? Pala. Juk nutariau, kad tai yra viena šalis. Vadinasi, tai bus pietuose. Labai pietuose. Ten, kur šilta. Aha, vadinasi, su augalais bus paprasta. Bet kas čia gali būti?
Stevie užsimerkė ir susikaupė. Ji stengėsi priversti eliksyrą kuo plačiau pasklisti joje, kad nuojauta greičiau pakuždėtų atsakymus. Australija - tokia mintis šmėstelėjo grifiukės galvoje. Ji net beveik pašoko apsidžiaugusi. Taip! Tai bus viena iš tų šalių, kurios turi daugybę salų ir yra prie Australijos! Stevie skubiai užsirašė šią informaciją ir dar kartą užsimerkė.

*

Neprisijungęs Hope Džein Shilck

  • II kursas
  • *
  • 121
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Klastūnyno Prefektė
    • Soundcloud, see u there
Ats: II herbologijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #14 Prieš 5 metus »
Pajutusi tam tikrą viduje trauką, Hope iš karto patraukė atsakinėti į klausimus. Žemėlapyje sužymėjo visus tris telkinius ir atradusi vieną salą, taip pat ją įvardijo. Tuomet jutusi, kaip kažkas viduj ją traukia pirmyn, ji suprato, kad tai privalo būti šiaurė. Tai buvo akivaizdu, nes kompasas visuomet rodo šiaurės kryptį. Pajutusi viduje šiokį tokį šaltį, mergina nusprendė, kad ti tikrai nebus šaltieji kraštai, todėl ant lapelio dėstytojui užrašė savo kursą, vardą, pavardę ir įvardijo vidutinių platumų klimato juostą. Jai būdingi buvo mišrieji miškai. Daugybė augalų buvo prisitaikę tiek prie šilumos, tiek prie šalčio, nevengė drėgmės.
Viskas atrodė daug maž taip:

Citata
Hope Shilck, I kursas
Sala: Nambikija
Vandens telkiniai: Nambuk, Grindorf, Šalnik
Klimato juosta: Vidutinių platumų
Augalai: Mišrieji miškai. Augalai mėgstantį drėgmę, bet gebantys prisitaikyti tiek prie šilumos, tiek prie šalčio

Užrašiusi, mergina nunešė viską dėstytojui ir atsisėdo atgal į suolą, laukdama, kada praeis poveikis.

~
Žemėlapio vizdą, galima rasti čia: https://drive.google.com/file/d/1vehNvvpnsbYPm1AbR1MnFkb4WifBR6fW/view?usp=sharing
We Slytherins are brave, yes, but not stupid. For instance, given the choice, we will always choose to save our own necks.
But you must remember that you could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt about that.
Klastūnyno Prefektė Hope Džein Shilck
 (KL2)