0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

 Į klasę indė įėjo keistai nusiteikusi, kas tikrai nebuvo keista žinant tai, kad ji pati keista. Apsižvalgė, nieko pakitusio, sudeginto ar kitaip sugandinto (ak, kokia gi buvo nemaloni ta pirmoji pamoka!) neradusi, šyptelėjo ir iš spintelės, kuri buvo visa beveik griozdiška spinta, ištraukė violetinę dėžutę, kurioje buvo daugybė mažučių dėžučių, tačiau jų sienelės nebuvo tokios stiprios kaip didžiosios. Perbraukė ranka per aiškinimo knygas ir atsisėdusi ant kėdės pradėjo laukti mokinių. Šiems susirinkus ir nuskambėjus varpui uždarė duris, o tada užėmė įprastinę profesorių vietą - priešais klasę.
 -Sveiki, mielieji, susirinkę į dar vieną Ateities Būrimo pamoką. Tikiuosi, kad ankstyvumas neatbaidė noro ateiti,- šyptelėjus akies krašteliu žvilgtelėjo į ryto šviesą pro langą. Tikrą šviesą, ne žiobariškų lempų skleidžiamą.- Šiandieną bursime kortomis. Pavadinimo spėlioti nereikės. Šiosios vadinamos Mritritri. Šį kartą vėlgi turiu du klausimus,- profesorė ištraukė mažesnę geltoną dėžutę ir visiems parodė.- Šioje dėžutėje kortos. Kas jose pavaizduota? Galite bandyti naudotis vidine akimi, spėti ar bandyti prisiminti ką esate girdėję. Vietoj antro klausimo yra verčiau prašymas. Papasakokite ką dar žinote apie būtent šias kortas.
 Uždavusi klausimus Cessė laukė atsakymų, o tuo metu susimąstė. Ar tikrai padarė gerai parinkdama šią temą?
Bet kas gali prisekti pasakų, bet kortos gerose rankose ar neužburtas rutulys ant pagalvėlės niekad nesumeluos.

*

Neprisijungęs Mayra Wallflower

  • III kursas
  • *
  • 217
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • A garlic a day keeps everyone away.
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '18 pavasaris
« Atsakymas #1 Prieš 7 mėnesius »
Rytas nebuvo Mayros mėgstamiausias metas, bet kas gi mėgsta jį? Tad susiraukusi ir prastai išsimiegojusi juodaplaukė traukė į Ateities Būrimo pamoką. Prisiminimai apie pirmą pamoką šiek tiek pralinksmino klastuolę. Prieš įžengdama į kabinetą, mergaitė išsitraukė veidrodėlį ir greitai apsižiūrėjusi, kaip atrodo, atidarė duris į klasę. Švelniai nusišypsojusi mokytojai ir vis dar laikydama pyktį dėl arešto, Mayra atsisėdo į vidurinį suolą. Išgirdusi klausimą apie dar mergaitei negirdėtas kortas, ji pamąstė. Dažniausiai kortos vaizduoja dalykus iš žmonių gyvenimo, tad gal ir šitos tokios? Pakėlusi ranką pilkaakė spėjo:
-Manau, šiose kortose pavaizduoti dalykai iš žmonių gyvenimo, pavyzdžiui namai, šventės, mirtis ir taip toliau. Taip pat manau, kad jos kilę iš jūsų gimtinės Indijos.

*

Neprisijungęs Roana Amneta

  • V kursas
  • *
  • 222
  • Taškai: 22
  • Lytis: Moteris
  • I thought you won't break my heart, that was my mistake. Sorry, dear.
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '18 pavasaris
« Atsakymas #2 Prieš 7 mėnesius »
Visą naktį besivarčiusi lovoje žaliaplaukė žvilgtelėjo į langą. Švito - atėjo rytas. Voliotis lovoje prasmės Roana nebematė. Tyliai, beveik visam bokštui miegant, Amneta apsivilko uniformą, susišukavo savo trumpus plaukus ir susitvarkiusi vonioje lėtai nutipeno didžiosios salės link. Pakeliui niūniavo nežinomos tačiau kažkur girdėtos dainos žodžius. Pastaruoju metu paauglė pati stebisi polinkiu į muziką. Nors šios senokai nebesiklauso, tačiau pati šiek tiek dainuoja. Matyt ne veltui žiobarai teigia, kad muzika ramina.
Po valandos ar dviejų praleistų lauke, Roana patraukė ateitie būrimo palėpės link. Pamokos praleisti nesinorėjo - ateities būrimas tikrai domino antrakursę.  Pasiekusi vietą, kur vyks pamoka, atsisėdo ant oranžiniai geltono foteliuko, ant kurio sėdėjo ir per pirmąją pamoką. Išklausiusi jau įprastais tapusių teorinių klausimų, kilstelėjo ranką ir gavusi galimybę kalbėti tarė:
- Manau, kad mritritri kortose pavaizduoti augalai ir palietus šias kortas lazdele bei ištarus tam tikrą burtažodį, augalas galėtų simboliškai parodyti ateitį. - Tarė, logiškai mąstyti buvo sunku - ypač po bemiegės nakties.

*

Neprisijungęs Vintė Adamson

  • III kursas
  • *
  • 479
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • even dearest blue's not there, though poets would find it
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '18 pavasaris
« Atsakymas #3 Prieš 7 mėnesius »
  Ateities būrimas jau ir šiaip Vintei nebuvo įdomus dalykas, mat mergaitė tikėjo kortų namelio efektu bei abejojo šiose pamokose dėstomų metodų efektyvumu, o ankstyvas rytas privertė norą keliauti į klasę merdėti. Be to, niekaip negalėjo atsikratyti paskutinės ateities būrimo pamokos prisiminimais, kurie dvelkė degėsiais bei dusimu. Šiaip ne taip išsiritusi iš lovos, riestanosė keliavo Hogvartso koridoriais, po nosimi niūniuodama kelias atsitiktines melodijas bei stengdamasi išsibudinti. Sekėsi sunkiai, tačiau Adamson nebuvo ta, kuri galėtų sau leisti tiesiog nenueiti į pamoką.
  Patogiai įsitaisiusi suole, vienuolikmetė stebėjo profesorę, kuri rankose gniaužė kažkokią violetinę dėžutę. Bespėliodama, kas joje slypi, trumpaplaukė nejučia iš kišenės išsitraukė kelis pamėgtus stiklinius rutuliukus. Juk jie nuobodų laukimą paverčia triskart linksmesniu! Be to, neturint veiklos, galima bandyti aplinkoje rasti arčiausiai kamuolėlio spalvos esantį dalyką. Tarkim, tamsiai žalias rutuliukas itin tiko prie vienos varniukės plaukų, o geltonas, kad ir kaip bebūtų banalu, labiausiai priminė pro langą šviečiančią saulę.
  Išklausiusi profesorės klausimus bei nusistebėjusi kortų pavadinimo keistumu, Vintė prakalbo:
  - Mano nuomone, į jas pasižiūrėjus, išvysite tam tikrus reiškinius vaizduojančius simbolius, kurie, sudėti kartu, formuoja bendrą ateities spėjimą. Tarkim, smėlio laikrodis bei nutrūkęs siūlas kartu reikštų, kad išburtas įvykis nutiks greitai. Jeigu neklystu, Mritriri kortų kilmė nėra aiški. Kai kurie teigia, kad jas sukūrė bei mums pristatė čigonai, kiti sako, jog jomis naudotasi dar Mesopotamijoje ir Senovės Egipte, o kur dar galybė kitokių spėjimų, - savo žinias išdėstė pirmakursė, vildamasi, kad neprašovė pro šalį.

*

Neprisijungęs Marcus Green

  • V kursas
  • *
  • 76
  • Taškai: 10
  • Lytis: Vyras
  • Turėk drąsos naudotis savo protu.
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '18 pavasaris
« Atsakymas #4 Prieš 7 mėnesius »
   Koridoriuje antro ar trečio kurso neaukštas ir neišvaizdus šviesiaplaukis, aiškiai priklausantis Grifų Gūžtai, neramiai šokinėjo, bandydamas išpurtyti sniegą iš po megztinio. Vėl užkišo kažkas. Jau net neberūpėjo, kas tai padarė - visi vaikio nemėgo vienodai. ,,Gal bent pas šitą profesorę neprikibs... Paprastai užsieniečių prisibijo... - slapta vylėsi moksleivis. Žengdamas į klasę dar baugščiai apsidairė ir išsitraukė paskutinius aptirpusius sniego gabalėlius iš po marškinių.  ,,Mritriri?" - pakartojo mintyse Sarcasmison'as. Turbūt neteisingai išgirdo. Bet spėti pamėgino, nors numanė, kaip smarkiai nusikliedės. Ką gali vaizduoti kortos? Žmones? Karalius? Turbūt daugiausia žmones. Tai ir nenukrypkim nuo šios minties. Ką čia dar primąstyti, kad nebūtų nuobodu?
   - Šios kortos vaizduoja įvairias skraidančias į žmones panašias būtybes, daugiausia - angelus, - patylėjęs leptelėjo Marcus'as. Net nerizikavo pakartoti jų pavadinimo, mat buvo tikras, kad vis tiek ištars jų pavadinimą neteisingai. - Mirties angelai, demonai, sparnuotieji vampyrai ir panašūs.
   Ko čia dar prikurti? Grifas jau beveik girdėjo už nugaros besityčiojančius balsus. Bet tiek tos, sumąstys dar kažką. O tuomet šviesiaplaukis kai ką prisiminė.
   - Oo... Jeigu neklystu, būtent apie šias kortas pasakojamos legendos, kad tose kortose uždaryti ant jų pavaizduotų būtybių sielų gabaliukai arba mintys, arba tam tikros galios, pasakojama skirtingai. Bet esą būtent tai suteikia kortoms galios ir padeda tiksliau numatyti ateitį. Beje, su kai kuriomis reikia elgtis itin atsargiai, nes sąveikaudamos jos gali pasakyti ir melą. Tokiu atveju jų reikšmes reikėtų suprasti atvirkščiai.
   Beveik dievas. Marcus'as pats nesuprato, iš kur ištraukė tokių fantazijų, bet buvo jomis bemaž patenkintas. O gal čia ta profesorės minėta intuicija? Ech, visgi itin maža tikimybė. Jis juk tebuvo paprastas vienišas grifas.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 7 mėnesius sukūrė Marcus Sarcasmison »
,,Veltui kalbi, seni. Aš kiekvieną darbą iki galo nudirbu ir kerštą irgi."

*

Neprisijungęs Torė Finitsis

  • IV kursas
  • *
  • 176
  • Taškai: 24
  • Lytis: Moteris
  • We’re dancing on tables
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '18 pavasaris
« Atsakymas #5 Prieš 7 mėnesius »
Mergaitė paskubomis žingsniavo į ateities būrimo pamoką. Pirma šio dalyko pamoka mergaitei praėjo gan sklandžiai, bet girdėjo gandus, kad kiti mokiniai pridarė visokiausių nesąmonių ir iškrėtė eibių. Na, tiesą sakant, varnei nelabai rūpėjo. Įžengusi į klasę mergaitė  įsitaisė ant kėdės. Kažin ar teorija bus sunki, ar lengva. Tikriausiai, kad sunki arba tokia, kuriai Torė net nenutuoktų atsakymo.
Prasidėjus pamokai ir kai visi mokiniai buvo susirinkę į klasę, antrakursė nukėlė krepšį nuo stalo ir padėjo jį ant žemės. Kaip ir spėjo, teorijos klausimas visai nebuvo lengvas. Torė tikriausiai net nebuvo apie tas kortas girdėjusi. Arba tikrai neprisimė. Dar kai toks sunkiai įsimenamas pavadinimas. Vis dėlto, Torė nusprendė paspėlioti ir pakėlė ranką.
  - Manau, kad šiose kortose pavaizduoti gyvūnai. Kai kurie jau išnykę, o kiti išlikę iki šiol. Dar, pabandysiu spėti, kad šios kortos kažkuo susijusios su praeitimi ir ateitimi,- Torė keletui selundžių nutilo. Nežinojo ką dar galėtų pasakyti. Nenorėjo, kad jos atsakymas taptu nelogišku,- taip pat pirmosios šios kortos atsirado labai labai seniai, todėl ir sakau, kad jose vaizduojami gyvūnai jau gali būti išnykę. Dar, galiu pridurti, kad kei neklystu, šiomis kortomis anksčiau galėjo burti tik suaugusieji, nes buvo tikėta, kad vaikai labai palaužiami ir tada kortos gali ne tik išpranašauti, bet ir pakeisti ateitį,- išsakiusi visas mintis ji vėl nutilo ir linktelėjo, taip parodydama, kad nieko daugiau nesakys. Atrodo, dabar galės ramiai laukti praktikos darbo.                                               
You gotta help me, I'm losing my mind.

*

Neprisijungęs Markas Moore

  • III kursas
  • *
  • 114
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Kas įmūrijo Marką į sieną?
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '18 pavasaris
« Atsakymas #6 Prieš 7 mėnesius »
Markas ramiai žingniavo į Ateities būrimo kabinetą ir įžengė kartu su varpu. Klestelėjes į galą prie kitų klastuolių, berniukas aidžiai stebėjo klasę. Išklausęs kitų mokinių atsakymus, klastuolis suprato, kad nieko nesuprato, nes jam tos kortos buvo visiškai negirdėtos. Rudaakis nieko neišmanė apie tas Miritri ar Mitriti kortas, bet bandyti spėti juk verta, tiesa? Tad rudaplaukis pakėlęs ranką tarė:
-Manau šios kortos vaizduoja dalį spalvotos figūros ir iš susidedančių figūrų bei spalvų nusakoma ateitis. Pagal pavadinimą, spėčiau, kad jos kilo III-IVa. Azijoje, kai jau buvo išrasta ir patobulinta popieriaus gaminimo technologija, kiuri leido perteikti tikslesnes ir ryškesnes figūtas.
Baigęs kalbėti, Markas nuleido ranką ir užsikėlė kojas ant suolo.

*

Neprisijungęs Ellie Barlow

  • IV kursas
  • *
  • 88
  • Taškai:
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '18 pavasaris
« Atsakymas #7 Prieš 7 mėnesius »
Pati nesuvokdama, kokiu būdu, Elė jau sėdėjo viename iš galinių ateities būrimo suolų. Įtariai, o gal susidomėjimo kupinu žvilgsniu ji kruopščiai perskrodinėjo kiekvieną taipogi sėdintį. Hm, jei stebėjimo auka staiga būtų atkreipusi dėmesį į ją betyrinėjančią grifę, tikriausiai, nieko doro nesigautų. Tiksliau, tamsiaplaukei tektų siaubingas akių kontaktas, po kurio mergiotė tikrai nesijaustų gerai. Matyt, tokioje situacijoje šiai norėtųsi susisukti į kokoną ir pranykti. Na, tačiau ji dėl savo galbūt net per akiplėšiško elgesio pasekmių nesuko galvos.
Netrukus grifiokės dėmesį patraukė profesorės rankose stūksančos kortos. Mritritri. Mritritritritritri. Mritritritritritritritri. Mriiiiiitriiiiitriiiiitriiii. Taip, vietoj to, jog galvotų, kaip atsakyti į užduotą klausimą, Ellie įvairutėliausiomis intonacijomis vartė kortų pavadinimą. Galiausiai susiėmusi, ši spontaniškai kilstelėjo ranką.
- Manau, konkrečios kategorijos, kas vaizduojama kortose, nėra. Tai įvairūs simboliai - koks nors vanduo, kraujas, vežimas, moteris, kryžius ir dar visokiausi niekai. Kiekvienas pavaizduotasis daiktas gali turėti ne tik vieną reikšmę, pvz.: vežimas reiškia pergalę, judėjimą pirmyn, kelionė ar net ryžtą ir progresą visuose reikaluose. Bokštas - saugumo simbolis, tačiau dažnai reiškiantis ir siaurą požiūrį į gyvenimą. Ganėtinai sunku atsirinkti, kuri reikšmė yra tinkamiausia kiekvienu atveju, tačiau visas tas ieškojimas tuo pačiu ir įdomu, - atsikvėpė ir nuleido, regis, visą tą laiką iškeltus antakius. - Na, o ką daugiau apie kortas.. Hm.. Jos išrastos vienos garsios raganos Amelijos Fortvurd. Panašiai 19 amžiuje. Ji gebėjo numatyti ateitį iš sapnuose regėtų simbolių, o kadangi ne visada jų reikšmę atsimindavo bei toks būrimas būdavo labai jau nepatogus - ateidavo žmonės išsiburt, o žynė nieko negalėdavo pasakyti, mat reikėdavo pirmiau užmigti, Amelija sugalvojo simbolius perkelti ant popieriaus. Na, taip ji ir sukūrė mritritri kortas, o vėliau tiesiog traukdavo ir pagal ištrauktuosius simbolius - spėdavo ateitį, - užbaigė, vildamasi, jog toji knyga apie senuosius būrimo būdus nebuvo melagingas niekalas ir jos atsakymas bent pusėtinai geras.
a forest bird never wants a cage

*

Neprisijungęs Fiona de Treebook

  • Tarptautinio Burtininkų Bendradarbiavimo departamento vadovė
  • *
  • 196
  • Lytis: Moteris
  • Na ką. Laimėjom?!
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '18 pavasaris
« Atsakymas #8 Prieš 7 mėnesius »
Ach... Ateities būrimo pamoka. Tikiuosi, pasirinkau gerai, ateidama čia vos auštant. Juk saulė tik kyla. Galvojo sau mergaitė patogiai įstotaisiusi suole prie lango ir tyrinėdama kiemą. Aplinką. Viską, ką tik aprėpė jos akis. Kylančią saulę. Įvairiausių formų debesis. Jie buvo nuspalvinti šiltomis spalvomis - jas suteikė kylantis dangaus šviesulys. Po kurio laiko, kai žiūri į saulę, paskausta akis, tad mergaitė užsimerkė ir susikaupė pamokai. Pažvelgė į mokytojos rankose laikomą dėžutę, ir nusprendė, kad apie tokias kortas nėra girdėjus. Bet galima ir prikurti. Nemuš niekas už tai. Pasiklausius atsakymų, išgirdo ir tokių, kurie buvo artimiausi jos pačios versijai. O vaikai, kurie tai sakė savimi pasitikintys tikrai buvo. Tad nieko ilgiau nelaukus, grifė įsiterpė tarp kitų atsakymų:
-Mano nuomonė sutampa su ta mergaite, kur prieš mani kalbėjo,-Urtė šyptelėjo jai.
-Manau, kad tose mitriri kortose pavaizduoti ženklai, ir juos kaip ir kituose būrkmo būduise reikia išmokti pažinti. Nu, kaip ir skaityti. Daugiau apie kortas nežinau, bet manau jos kilusios iš čigonų kraštų ir kokiam XVIII amżiuje.

*

Neprisijungęs Gaja Kasandra Amneta

  • III kursas
  • *
  • 33
  • Taškai: 10
  • Lytis: Moteris
  • Seems like everybody's got a price I wonder how they sleep at night
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '18 pavasaris
« Atsakymas #9 Prieš 7 mėnesius »
Gajai vis dar sunku buvo priprasti prie kėlimosi anksti ryte, beveik miegodama pusryčiavo, o tada grįžusi į mergaičių miegamąjį vėl krito lovon ir apsikabino pagalvę. Nei Džesės nei Roanos nematė išvis neturėjo laiko spoksoti į kitų koledžų stalus, mat stengėsi susibendrauti su savu koledžu. Miegoti ilgai neteko - ją tiesioginę to žodžio prasmę iš lovos išvertė žadintuvas, ne veltui mama užbūrė, kad Kassė nepramiegotų. Nusižiovavusi atsistojo, pasitaisė uniformą ir susirišusi plaukus nuskubėjo į ateities būrimo pamoką. Įpėdinusi į klasę, pasisveikino su profesore ir atsisėdo ant foteliuko, pasisveikino ir su šalia sėdinčia Roana bei svarstė ar ateis Džesė. Deja, sesers nepamatė. Apie kortas tamsiaplaukė girdėjo pirmą kartą, todėl tiesiog atsipalaidavusi fotelyje klausėsi kitų atsakymų.

Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '18 pavasaris
« Atsakymas #10 Prieš 7 mėnesius »
 Cessiondi šypsojosi. Matė, kaip dauguma suklysta, tačiau nieko nesakė. Tik linktelėdavo kam nors pasakius teisingą atsakymą. Na, beveik iš kiekvieno tokį bent vieną išgirsdavo.
 -Į pirmąjį klausimą visiškai teisingai atsakė panelė Amneta. Už atsakymą, kad pavaizduoti augalai pelno du taškus. Tačiau deja, su būrimu suklydai. Ponaiti Sarcasmisonai, jūsų pirmasis spėjimas nebuvo teisingas, tačiau taip. Kiekviena korta turi ypatingą galią, kortos gali ir sumeluoti. Taip pat gaunate du taškus. Deja, jos kilusios ne iš Indijos, panele Wallflower. Taip, kortomis naudojosi ir čigonai, panele Pang (1), tačiau kaip sakė panelė Adamson, yra senesnės (2). Vis dėl to, kaip minėjo panelė... Barlow,- perskaičusi ant uniformos prisiūtą pavardę tęsė.- Amelija Fortvurd tiesą sakant pasielgė negražiai, XIX amžiuje pasiėmė premiją už būrimą. Nors pati jį gerokai patobulino, susiejo su sapnais, tačiau šiais laikais galime apseiti ir be to. Už atsakymą gaunate 2taškus. Kortos turi šiokią tokią sąsają su Azija, tad ponaitis Moore savo koledžui uždirba viena tašką.
 Atsikvėpusi, kadangi nuo tokio aiškinimo ir pastovių žodžių ,,panele" ir ,,ponaiti" (nors atsakinėjo tik du vaikinukai) kiek išdžiūvo burna. Cessiondi burtų pagalba visiems išdalino aiškinimo žinynus ir po kortų kaladėlę.
 -Taigi, apie pačias kortas ir būrimą. Jose pavaizduoti augalai, dažniausiai gėlės. Žinau, berniukai nebus labai sužavėti, tačiau jų kortos išvaizda kitokios. Būrimas niekuo nesiskiria. Taigi...- stabtelėjo, norėdama įsitikinti ar visi klausosi.- Dabar išsitraukite lazdeles. Žinau keistai skamba, tačiau to prireiks. Išsiimkite kortas, tačiau jų nemaišymite. Prilieskite lazdele. Kortos sekundėlei nušvis. Buriant jūs matysite sutrumpintą reikšmę. Taip jums bus paprasčiau. Taigi... Labai dėkoju profesorei von Peach už laiko keltuvus. Atsargiai, kortų dėžutės kitame gale yra pritvirtintas šis prietaisiukas. Kai užburtsite kortas, jas pasiimkite ir įplėškite dėžutę, vos palietus atsidursite nuo laikotarpio pireš šimtą metų, iki prieš metus. Tenai turite išburti kitam žmogui ateitį. Nepameskite dėžutės. Kai išbursite, vėl palieskite tą nedidelę kortelę ir matysite tą patį žmogų po kurio laiko. Ten turėsite apie septynias minutes žvalgybos, tada sugrįšite į klasę. Ir kas svarbiausia, pats būrimas. Jei gyvenote tarp žiobarų, turėtumėte būti ko nors išmokę apie galimybių medį. Na, o jeigu nesimokėte, nieko tokio, galimybes suprasti turite tokias pat,- po šių žodžių ant lentos atsirado galimybių medis.- Visų pirma, pasistatome kortų kaladę norimoje vietoje, bet ne per arti stalo krašto,- priėjusi prie lentos pridėjo kortų kaladę ten, kur pati pradžią.- Šioje vietoje reikia ištraukti dvi kortas.- Cessiondi ištraukė dvi kortas ir šios, parodydamos kaip viskas turi būti, prilipo prie lentos.- Šios kortos kiek numato ateitį, jei tiksliau, sunkumą. Tada mes kortų kaladę pastatome štai čia...- kortos atsirado tame taške, iš kurio ,,išdėjo" dar dvi kitos linijos.- Čia viena korta. Pasirinkimo rezultatas. Nenurodoma koks pasirinkimas, tačiau šį kartą galima... Mirtis,- tarė atvertusi vieną kortą, kuri prilipo prie lentos. Kortų kaladė atsidūrė merginos rankoje.- Čia irgi reiktų po vieną kortą.- Kaladę pridėjo prie pabaigos taškų ir atvertė po vieną viršutinę kortą.- Tą patį reikia padaryti ir su kita atšaka. Siūlyčiau iš pradžių sudėlioti kortas, tik tada kalbėti. Ir taip, nepamirškite padėti kortų kaladę, tada palaukti porą sekundžių ir toje vietoje atversti viršutinės kortos. Jei turite klausimų, drąsiai klauskite. Jei ne - sėkmės!
 Shetaka po tokio ilgo monologo atsikvėpė. Tikėjosi, kad paaiškino viską kuo aiškiau, bet ar pavyko, buvo galima nuspręsti tik vėliau, kai mokiniai ko nors paklaus ar atlikinės užduotį.

((Trumpai: pasiimate kortas, paliečiate jas lazdele, nepamirštat aprašyt, kad kortos trumpam nušvito. Tada persikeliat į praeitį, išburiat sugalvotam žmogui (pasistenkit, kad nebūtų visų teigiamos arba neigiamos pranašystės, siūlyčiau imti pagrindines dvi atšakas), nusikeliat į ateitį (ar artimesnę praeitį) ir pamatot ar pavyko. Grįžtat į klasę. Minimum 3 gerai ir išvaizdžiai (ypač su jausmais, darbo tikslumu) parašyti postai. Jei abejojate, rašykite daugiau, tačiau kokybiškumas svarbiau.
Taip pat primenu, kad veikėjas matys trumpą kortos reikšmę (1-5žodžiai), pasistenkit, kad nebūtų tiesmuka.
Nesirinkite vienodų gėlių, nerašykite, kad jei rožė vienam reiškė meilę, kitam reikš mirtį. Ir taip, būtų geriau, jei apseitume be rožių ir tulpių, pasiieškotumėte kitokių augalų.
Jei kas neaišku, laukiu A.Ž. Sėkmės!
Bet kas gali prisekti pasakų, bet kortos gerose rankose ar neužburtas rutulys ant pagalvėlės niekad nesumeluos.

*

Neprisijungęs Fiona de Treebook

  • Tarptautinio Burtininkų Bendradarbiavimo departamento vadovė
  • *
  • 196
  • Lytis: Moteris
  • Na ką. Laimėjom?!
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '18 pavasaris
« Atsakymas #11 Prieš 7 mėnesius »
O taip. Čigonai. Ir kada gi jie nenaudojo kortų būrimui? Tokie keisti gi. Penktakursė mąstė, ar čigonqi žiobarai. Visada galvojo kad taip. Bet dabar, apmąsčiusi savo ir profesorės panelės indės žodžius suabejojo. Žiobarai nenaudoja burtų. Tad čigonai - atrodo kaip burtininkai. Tik kad neturi lazdelių ir naudoja kitus būrimo būdus. Urtė palaukė, kol kortų krūvelė atskries pas ją. Vėliau klausėsi mokytojos aiškinimo. Net būdama protinga, ne iki galo suprato užduotį, bet nusprendė, kad nieko čia jau tokio jei netyčia ir nepavyks. Juk neturi viskas būti atliekama tobulai. Tad grifė drąsiai pasiėmė kortas, palietė jas lazdele ir stebėjo kaip jos ima šviesti. Arba labiau tam tinka žodžiai "skleisti šviesą". Juk jos is niekur nieko ėmė šviesėti. Tai truko neilgai, tad mergaitė drykstelėjo dėžutę. Ir tada viskas dingo. Tiksliau, nusidažė kažkokia spalva. Nebūties spalva. Aš neegzistuoju?-tokia mintis sukosi šešiolikmetės galvoje. Bet tą mintį teko greitai išmesti iš ten, nes ėmė ryškėti spalvos. Iš pradžių švelnios, be kontūrų. Bet spalvos. Jos pakeitė pamažu tą nesuprantamą spalvelę, ir Urtė lengviau atsiduso.
-Taigi taigi taigi... Ir kur aš čia randuosi?-ėmė netaisyklinga kalba murmėti šioji, stovėdama miško pakraštyje prie kaimelio. Palei jį ir čigonų matėsi.
-Neee. Ko jie mane šiandien persekioja. Reikės anksčiau miegot eiti, o tai vat iš ankstyvo ryto su knygų veikėjais susipažinsiu...
Ir ji vėl atsidususi, tokia nuliūdusi (ir kartu pasiryžusi tesėti naująjį pažadą) nutimpino kaimelio link. Ir čigonų taip pat.                                   

*

Neprisijungęs Fiona de Treebook

  • Tarptautinio Burtininkų Bendradarbiavimo departamento vadovė
  • *
  • 196
  • Lytis: Moteris
  • Na ką. Laimėjom?!
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '18 pavasaris
« Atsakymas #12 Prieš 7 mėnesius »
Urtela buvo apsirengusi suknelę, kuri atrodė daug kartų lopyta. Ir dar kqi kur reikėtų palopyti ją. Bet spalvos buvo gražios. Tai nebuvo taip merginos mėgstama mėlyna, bet šios spalvos atspalviai buvo dailūs. Tik kad spalva visiškai nesiderino su Urte. Būna, kad yra spalva, kuri tau tinka, ir kuri ne. Tai ši rožinė-raudona buvo iš pastarųjų. Netiko nei prie plaukų, nei prie žalių akių. Deja.
-Ir pas mane šitaip apsirengusią norės eiti žmonės?-dūsavo ji.
-Bet gal į talentą žiūrės. Ne į išvaizdą,-Pang to labai tikėjosi.
Deja, kai ėjo kaimelio gatvėmis, visi jos iš tolo lenkėsi.
-Gal per jauna? Bet man šešiolika.
Ji niekaip negalėjo suprast, kas ne taip. Galiausiai nusprendė paklausinėti, gal kas norės sužinoti ateitį. Po poros bandymų jai pavyko surasti vyriškį, kuris susidomėjo jos pasiūlymu. Jie atsisėdo nuošaly vienas priešais kitą. Nuošalys - tai vieta, parkelyje. Prie stalo. Šešiolikmetė prisiminė ką sakė mokytoja ir padėjo kortų kaladę ant stalo. Atsargiai nuėmė dvi viršutines ir jas atvertė. Iš karto į akis krito irisai. Jie reiškė išmintingumą. O lelijos - moterį.
-Panašu, kad jūs sutiksite labai protingą moterį,-prognizavo grifė.
Tada palaukus biskutį, ji nuėmė dar vieną kortą nuo viršaus. Prieš tai, aišku, nepamiršus padėti ją kitur. Čia buvo gardenijos. Prieš Urtės akis iškilo užrašas - "Neišsakyti jausmai slaptai meilei".
-Taipogi panašu, kad ji bus jūsų slapta meilė. Gal net dabar yra. Neišdrįsite jai pasisakyti.
Nepažįstamasis tik linktelėjo. Atrodė išsigandęs ir tarsi norėtų viską jau dabar pabaigti. Bet mokinė nebūtų jam leidus. Tad ši greitai perdėjo krūvą vėlgi į kitą vietikę ir nuėmė dar vieną kortą. Šį kartą ji nebuvo graži. Kada gi juoda rožė reiškia gerą? Taip ir šį kartą. "Pavydas draugams į gerą nenuveda". Ir tik pats žmogus žino, ką jis padarytų. Urtė nusprendė nenorinti sužinoti kas bus toliau, tad ėmė rinktis kortas. O anas skvarbiomis akimis žiūrėjo į ją, ir barbeno pirštais į stalą. Kalbus labai nebuvo.
-Ak taip...-susivokė penktakursė.
-Jūs užpavydėsite draugui, juk neišsakėte jausmų, ir tas jūsų į gerą nenuves. Tikiuosi viską supratote. Aš keliauju, užmokesčio neimu.
Ji nubėgo už krūmo ir dar kartą drykstelėjo dėžutę. Dabar ji galės pamatyti, kaip anam nusiseks.                 


*

Neprisijungęs Fiona de Treebook

  • Tarptautinio Burtininkų Bendradarbiavimo departamento vadovė
  • *
  • 196
  • Lytis: Moteris
  • Na ką. Laimėjom?!
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '18 pavasaris
« Atsakymas #13 Prieš 7 mėnesius »
Praeities pasauliui ir keistam skrybėliuotam vyrui pradingus iš akių, Urtė lengviau atsikvėpė. Bet vos atsilaisvinusią širdį (vienas rūpestis dingo), užklupo kitas rūpestėlio debesėlis. Atrodo, kad širdis niekda nebūna laisva. Kažkokia abejonė vis kirba. Arba sąžinė. Dabar Grifų Gūžtos koledžo mokinė jautėsi taip, tarsi žodžius, parodytus kortos suprato neteisingai. Juk būna labai dviprasmiškų žodžių. Ir jų junginių - šiuo atveju. Viską sakiau taip, kaip tuo momentu šovė į galvą. O jei pamąstyt reikėjo? Ai, prisišnekėsiu. Po to dar taip ir nutiks. Dabar mokinė nusprendė ir apsidairyti. Tai buvo ilgas koridorius, ir pačiam gale buvo durys. Pravertos durys. Urtė nuskubėjo prie jų. Tada sustojo, ir bandė pažiūrėti, kas pro tarpelį matėsi.  Kambaryje stovėjo kėdė, ir pririštas prie jos vyras. Jis juokėsi. O šalia jo vaikščiojo kitas. Neatrodė labai patenkintas. Mergina suprato, kad nusikėlė į visiškai artimą laikmetį - prieš metus. Juk tokį mažiausią laiko tarpą minėjo profesore Cessiondi. Ji pažino tą piktąjį vyrą. Tai vyras, kuris neužilgo turėjo tapti jos patėviu - kaip reikant apsuko mamai galvą. O ant kėdės sėdintis vyras buvo ne kas kitas, o jos neaiškiomis aplinkybėmis pradingęs tėvas! Apstulbusi grifė jau nebenustebo pamačiusi kampe susirietusią pusseserę Beatričę. Kaip ją pavadinti - išdavike? Bet tiek to. Jos tėvas pavojuje, ir ji nieko negalinti padaryti, nes tai tik praeitis...
-Žinai, kartą prieš kelias dešimtis metų vienam kaimely sutikau merginą. Žinai, man ateitį išbūrė. Pasakė žinai ką? Kad aš užpavydėsiu draugui. Ir tai manęs į gerą nenuves,-kalbėjo juokdamasis jos tėvas.
-Panašu kad buvo mokinė dar, ir nesuprato gerai kortų. Nes kaip tik TU man pavydi mano Rozalijos ir TAVE į nieką gerą tai nenuves. Ir aišku mane irgi. Aš mirsiu. Ir ačiū mielajai Beatričei padedant išpildyti pranašystę.
Vyras juokėsi ir juokėsi, sutikdamas savo galą.
-Ir žinai? Mąstau kad ana buvo kaip is akies traukta manoji mergaitė, tik gal metų skirtumas. Ot sutapimas, tiesa?
Urtė daugiau nebegalėjo klausyt. Jai nepavyko. Įvyko tai, ko ji labiausiai bijojo - dviprasmiškų žodžių ir jų junginių. Tad drykstelėjo dėžutę ir atsisėdo į savo suolą pilna apmąstymų. Norėjo eiti į kambarį. Verkti. Rašyti mamai laišką, apie blogąjį jos sužadėtinį. Bet susilaikė, ir ramiai išsėdėjo iki varpo dūžio.             

*

Neprisijungęs Ellie Barlow

  • IV kursas
  • *
  • 88
  • Taškai:
Ats: Trečia AB pamoka visiems kursams | '18 pavasaris
« Atsakymas #14 Prieš 7 mėnesius »
Hehe, bent iš dalies neprašoviau su atsakymu. O jau galvojau, kad Amelija Fortvurd tėra banali pasakaitė..
Išklausiusi ganėtinai ilgokos profesorės kalbos, mergiotė kiek sumišo - kaip ten ką daryti, ką po ko daryti? Stengdamasi nuryti baimę, o gal greičiau nežinią bei pasimetimą, Ellie atidžiai apžvelgė klasę ir šios žvilgsnis užkliuvo už vienos praktiką bepradedančios mokinės. Mergiotė sekė kiekvieną jos žingsnį ir tuo pačiu nesunkiai susidėliojo taškus ant i. Regis, nebuvo taip jau sudėtinga. Tereikėjo išsitraukti lazdelę (ką Barlow jau ir darė) bei priliesti kortų kaladę. Išties, šios trumpam nušvito, kas ir buvo paminėta pačios profesorės. Toji maloni šviesa it sušildė dar tebesustirusią grifės širdelę, išlaisvindama ją iš nevilties gnaužtų. Atsitokėjusi, ši pakėlė kortų dėžutę nuo stalviršio bei švelniai įplėšė jos kamputį. Ir tada..
a forest bird never wants a cage

 

  • Hogvartsas.LT © 2007-2017