0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Leticia Elizabeth Martin

  • I kursas
  • *
  • 18
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #30 Prieš 5 metus »
Nors ir tai nebuvo astronomija, kurią taip mėgo klastuolė, Leticia vis gi sėdėjo susidomėjusi. Ji buvo pirmakursė, o per daug apie kerėjimą nesidomėjo, tad sėdėjo tyliai, lyg bijodama, kad kažkas ją pakvies atsakinėti.
Praktinės dalies Leti laukė labiausiai. Tai buvo daug įdomiau, nei nuobodžioji teorija, o šiai mažai rausvaplaukei tik ir reikėjo veiklos, užsiėmimų. Tad spausdama lazdelę rankoje, klastuolė drąsiai stojosi iš suolo ir nuėjo prie instrumento - smuiko.
Maža mergaitė beveik neišsiskyrė iš visų mokinių, kas jai labai patiko. Neteks apsikvailinti prieš kitus, jei manęs niekas nepastebės...
Laikydama vienoje rankoje smuiką, o kitoje - lazdelę, klastuolė nuėjo labiau į klasės gilumą.
-Qimola, - pasakė lazdelę nukreipus į smuiką. Nieko nevykstant, mergaitė nesistebėjo. Tai buvo jos pirmas kartas atliekant tokį darbą. Tik užsidegimas neleido pasiduoti, tad netrukus Leticia vėl tarė burtažodį, galvoje turėdama seną lopšinę, kurią jai dainuodavo mama..
-Qimola, - pasakė dar kartą ir, atrodo, klastuolė ėmė švytėti iš džiaugsmo. Nežinia, ar dėl to, kad jai pavyko, ar dėl to, kad vėl išgirdo tą taip seniai girdėtą melodiją.
"Be a badass with a good ass"

*

Neprisijungęs Vintė Adamson

  • IV kursas
  • *
  • 504
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • even dearest blue's not there, though poets would find it
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #31 Prieš 5 metus »
  Vintė visai nenustebo, kai sužinojo, kad prašovė su teorinės pamokos dalies atsakymu. Neturėjo nei žalio, nei juodo, nei raudono, net ir nei vaivorykštinio suvokimo, kam burtažodis skirtas, tad puikiai suprato nebūsianti teisi. Tikroji kerų paskirtis mergaitei patiko, atrodė itin graži bei pritaikoma niūriame gyvenime, kuriame kartais taip trūksta muzikos garsų.
  Nekantraudama kibti į darbą, varniukė pagriebė ant stalo gulinčią ukulėlę bei ėmė galvoti, kokį garsą iš jos norėtų išgauti. Nenorėjo rinktis nieko banalaus: paukščių čiulbenimo, židinio spragsėjimo ir panašių dalykų. Šįkart gal net labiau vertino smagumą, o ne grožį. Tyliai sukikenusi, Adamson mintyse vaizdavosi matanti tėtį, bekalantį vinis į alyvinę jos kambario sieną, ant kurios dėka vyriškio pastangų dabar kabėjo miela juodo sfinkso Ziuzanos nuotrauka. Paveikslėlis praskaidrindavo nuotaiką net niūriausią dieną. Lygiai taip pat, kaip šią pamoką, pripildytą gražių melodijų, pagyvins kalamų vinių garsai. Ne viskas juk gyvenime gražu, tiesa?
  Vienuolikmetė nebuvo tikra, ar nesutrukdys šios garsų idilės, tačiau niekas juk nedraudė šiokio tokio triukšmo. O jei taisyklės ko nors nesako, tai neegzistuoja. Šitai varna jau buvo išmokusi.

*

Neprisijungęs Vintė Adamson

  • IV kursas
  • *
  • 504
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • even dearest blue's not there, though poets would find it
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #32 Prieš 5 metus »
  Teorijos metu įdėmiai klausęsis, Hubertas nekantravo kibtis praktikos. Na, to nekantrumo nelabai mokėjo išreikšti, mat drovuolis tik nejaukiai muistėsi klasės suole, tačiau išties tikrai nuoširdžiai susidomėjo darbu. Kai ant medinio baldo nusileido maža dūdelė, kiek nustebo. Ne tokio instrumento tikėjosi.
  Visgi užduočiai staigmena netrukdė, ir garbanius ėmė mąstyti, kokį garsą šioji dūdelė, kuri, iš pradžių net nepastebėjo, buvo dabinta smulkiais rožyčių drožiniais, galėtų skleisti. Jei tai būtų kvapas, problema neegzistuotų, savo išvaizda daiktas daug ką pasakė, tačiau toks delikatus dizainas neatitiko jokio keturiolikmečio žinomo garso. Nebent... Užmerkęs akis, Šefleris pabandė įsivaizduoti tolimus kraštus. Žemes, plytinčias toli nuo Škotijoje esančios Hogvartso pilies. Ir krioklius. Galingus, tačiau kartu ir švelnius krioklius. Vandens, krentant atsimušančio į akmenis, garsas apgaubė ausis; tą akimirką rudaakis suprato, kad arčiau tobulybės patekti jau negalėtų. Atrodo, gamta niūniavo specialiai jam skirtą lopšinę. Tiesą sakant, kerėjimo kabinete ir kone užmigo, tačiau, laiku susiprotėjęs, ištiesino nugarą bei pasiruošė įvykdyti užduotį. Kad ir kaip bebūtų gaila.

*

Neprisijungęs Vintė Adamson

  • IV kursas
  • *
  • 504
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • even dearest blue's not there, though poets would find it
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #33 Prieš 5 metus »
  Atsispyrusi pagundai mažu instrumentu išties pagroti, Vintė paėmė sopraninę ukulėlę į kairiąją ranką. Dar kiek pasukiojo, mat josios ukė buvo didesnė; norėjo įdėmiai apžiūrėti išskirtinį instrumentą. Mergaitė dievino muziką, todėl Hogvartse neretai pasiilgdavo ausinukių, su kuriomis supažindino žiobaras tėtis. Tiesa, turėjo plokštelių grotuvą, tačiau nuolat kambario draugų savo muzikos skoniu, kuris galbūt ne visiems priimtinas, nekankinsi.
  Kerai nebuvo sudėtingi, todėl Adamson, kuri pasižymėjo kaip pirmūnė, pernelyg nepergyveno, žinojo, kad anksčiau ar vėliau vis tiek pavyks. Tik labai norėjo sau įrodyti, kad gali burtažodį įvaldyti iš pirmo karto. Tad ir užduočiai morališkai ruošėsi ilgokai, įsitikino, kad burtažodį mokės ištarti tobulai.
  Aiškiai įsivaizduodama kalamų vinių garsą, varniukė dešinėje plaštakoje suspausta lazdele prilietė ukulėlę bei tarė:
  - Qimola!
  Sukrizeno, išgirdusi norimą veiksmą. Jis gerokai išsiskyrė iš visų aplinkui skrajojančių švelnių melodijų, ir tai riestanosei patiko. Visada mėgdavo išsiskirti iš kitų. Tiesa, dažniausiai atvirkščiai, nei įvyko dabar. Vintė neretai į viską žvelgdavo lyriškiau už bendraamžius, tačiau ir tai juk pabosta. Kartais reikia mažyčių pokyčių. Net jei tai tėra vinių kalimas vietoje nuostabios melodijos.

*

Neprisijungęs Ellie Barlow

  • IV kursas
  • *
  • 89
  • Taškai:
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #34 Prieš 5 metus »
Tiesą sakant, Ellie neturėjo nė kruopelytės noro atsakinėti į teorinius klausimus. Ir ne, ne tik kerėjime, tačiau ir begalėje kitų pamokų. Na, viskas mergiotei tiesiog pabodo.
Tuoj pamokos pradžioje minėtas burtas buvo išaiškintas. Toks jo veikimas antrakursę išties sužavėjo. Įsivaizduokite, galite išgauti bet kokį širdžiai mielą garsą. Bet kokį ir bet kada. Net tada, kai jo paprastai negirdėtum. Ir štai, pagaliau susikoncentravusi į užduotį, grifė prilietė ant stalo gulinčios gitaros paviršių. Nepaprastas instrumentas. Toks.. Toks ramybės ir harmonijos įsikūnijimas.. Na, bent jau taip manė dvylikametė, o ar tai teisybė, kiekvienas sprendžia pagal save.
Ji lėtai keliavo pirštais nuo gitaros šonų, vėliau prieidama ir prie pačių stygų, švelniai prilietė kiekvieną instrumento milimetrą, užčiuopdama seno styginio įlenkimus ir nelygumus.
a forest bird never wants a cage

*

Neprisijungęs Bella Foun

  • III kursas
  • *
  • 34
  • Taškai:
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #35 Prieš 5 metus »
Bella tyliai sėdėjo suole. Taip, ji visą tą laiką sėdėjo savajame suole, tačiau vietoj to, jog atsakinėtų, težiūrėjo į lubas bei svajojo apie dar nebūtus dalykus. Tik prasidėjus praktinei pamokos daliai, mergaitė atsitokėjo. Hm, kažin daug praleidau? Už tokį neatsakingumą Foun tiesiog negalėjo sau atleisti. Šiaip ne taip perlipusi per save, rudakasė susikaupė ir bent jau nepraklausė burto qimola apibūdinimo. Na, be jo pirmokė būtų pra žu vu si.
Ant stalo jau gulėjo kanklės. Įprastos, Belai jau seniai matytos kanklės. Reikėjo pradėti, tačiau prieš tai neištyrinėti instrumento buvo gan kvaila, tad vienuolikmetė perbraukė kelis kartus per stygas. Klasėje jau galėjai išgirsti tikrą garsų maišalynę, tad Foun išgrotos natos paskendo tarp kitų melodijų. Ką čia bepridarysi.. Matyt, tai reiškė, jog ilgaplaukė galėtų pagaliau pratarti kerus, mat nespės įvykdyti užduoties. Ir ji paklausė. Paklausė pati savęs bei pradėjo.
- Qimola.

*

Neprisijungęs Ellie Barlow

  • IV kursas
  • *
  • 89
  • Taškai:
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #36 Prieš 5 metus »
Galiausiai baigusi apžiūrą, tamsiaplaukė kilstelėjo lazdelę. Paskubomis galvoje šiai dar spėjo šmėstelti mintis, kokį garsą jaunėlė norėtų išgirsti, kadangi mergiotė nebuvo įsitikinusi, ar to reikėjo, ar ne. Na, atsargumas nepakenks. Ir tada ši tyliai prabilo:
- Qimola.
Čia pat merginos ausis pasiekė švelnus ir net ganėtinai malonus ūžimas. Ne, ne toks įkyrus cypimas, koks ištinka kylant ar leidžiantis lėktuvui. Tai labiau priminė svaigų medžių ošimą ir paslaptingą vėjo šnabždesį. Čia pat prieš akis iškilo ir miško peizažas, kadangi garsas juk turi su kažkuo asocijuotis, tad kodėl gi ne su mišku? Aukšti medžiai meta savo šešėlius ant vėjo šiurenamos žolės, persunkusios nuo lapų vainikų linguoja jų šakos, kažkur tolėliau čiurlena upelis ir nuostabaus grožio tupinti paukštė, viską stebinti iš viršaus..
a forest bird never wants a cage

*

Neprisijungęs Jasmine Diana Amneta

  • Burtininkė
  • ****
  • 227
  • Lytis: Moteris
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #37 Prieš 5 metus »
 Nepavykus nenusiminė. Žinojo, kad iš pirmo karto niekad nepavyksta, tokia jau buvo ta dalia išbandyti dar nesimokintus arba nepakankamai išmoktus burtažodžius. Tačiau nujautė, kad jai turėtų pavykti greičiau, nei kitiems mokiniams, kadangi buvo penktakursė, taigi vyresnė ir labiau patyrusi nei kiti. Tad ir norėjosi panaudojant kuo mažiau bandymų užburti. Gerai buvo tai, kad ore nereikėjo raižyti jokių ornamentų, užteko vos prilieti lazdele medieną. Ir nukreipti nereikėjo į ką nors, kas greičiausiai būdavo sunkiau nei raižymas ore.
 Jasmine atsiduso. Ak, kaip keblu būdavo tokiose situacijose, o kiekvieną kartą svetimų pečių savo darbu užkrauti nekėtino. Tad ir šį kartą, stipriau susikaupusi, mintyse prisiminė lengvą, melodingą fleitos garsą. Įsitikinus, kad šis neiškraipytas, o susitelkusi pakankamai gerai, penktakursė ištarė burtažodį:
 -Qimola,- praėjo sekundė. Dvi. Tik po šio laiko ausis pasiekė nuostabus pianino skleidžiamas fleitos garsas. Tik labai silpnas. Grifė neatitraukė lazdelės nuo medinio korpuso, dar sykį ištarė burtažodį ir garsas buvo tvirtesnis, lyg labiau išsivystęs, garsesnis. Melodija labiau vinguriavo, buvo sudėtingesnė, tačiau tuo Dianai ir patiko. Rudaplaukė tyliai sėdėjo savo vietoje ir klausėsi dailaus instrumento, kurio garsui sklisti trugdė įvairiausi kitokiausi garsai, kitų mokinių sukurti, knibždantys, krebždantys ir norintys pavergti ir nustumti į atokiausią kampą fleitą, tačiau Amnetos ausys koncentravosi tik ties savuoju darbu.
Legacy, what is a legacy?
It's planting seeds in a garden you never get to see
I wrote some notes at the beginning of a song someone will sing for me
America, you great unfinished symphony, you sent for me
You let me make a difference, a place where even orphan immigrants
Can leave their fingerprints and rise up,
- Lin Manuel Miranda, „Hamilton“

*

Neprisijungęs Frankas Stigleris

  • ****
  • 341
  • Lytis: Vyras
  • I will spill blood to defend what's mine
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #38 Prieš 5 metus »
Atsistojęs jis vaikščiojo lyg vaiduoklis. Šmirinėjo, atidžiai stebėjo, ties kuo ir kokioje stadijoje darbuojasi jo mieli ir darbštūs mokinukai. Nors jis jau mokė pora metų, bet mokiniai vis dar sugebėdavo nustebinti kerėjimo profesorių. Pavyzdžiui dabar, kai kiti dar tik ruošdavosi pradėti, kiti jau sėdėjo lengviausiai atsipūtę ir padarę visus darbus. Žinoma, jam patiko turėti klasėje vundermagų, tačiau tai dažniausiai numušdavo kitų mokinių savivertę.
Atidžiai apėjęs klasę ir supratęs, kad jo pagalbos rankos niekam nereikia, lengvais žingsneliais nukėblino link savo darbo stalo. Net nespėjo padoriai prisėsti, kai staiga prie jo prilėkė Varis. Draugas pradėjo trintis į profesoriaus koją, skatindamas Obį jį paglostyti. Iškart supratęs draugo norą, jis taip ir padarė. Atsidėkodamas Varis maloniai sumurkė ir vėl pasislėpė tarp augalų.
Atsigręžęs į darbo stalą, užvertė tą knygutę ir užmetė akį į laikrodį. Iki pamokos galo buvo likusios tik kelios sekundės. Oberonas net pašoko iš vietos. Greitai permetė akimi mokinius, įsitikindamas, kad jie spėjo pabaigti užduotį ir tarė:
-Iki pamokos galo liko dvidešimt trys... Na dabar tik devyniolika sekundžių. Tikiuosi visi pritaikysite šį burtažodį, kai prireiks. Už praktinę užduotį gaunate po dešimt taškų. O dabar... - pamoka pasibaigė. - Iki kito susitikimo.