1
4

0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Frankas Stigleris

  • ****
  • 325
  • Lytis: Vyras
  • I will spill blood to defend what's mine
Antroji pamoka visiems kursams
« Prieš 1 metus »
Pakilo nuo stalo, pakratė galvą ir giliai įkvėpė deguonies. Po bemiegės nakties nežinojo ko griebtis. Visą naktį praleido prie įvairiausių popierių, popiergalių. Garbanas susirišo į uodegėlę gumyte ir lėtai, vos pasivilkdamas, nutipeno iki vonios kambario.
Grįžęs iš ten, apsirengė juodus marškinius ir, žinoma, juodus džinsus. Nuo kaktos nusibraukė likusius vandens lašelius ir, prieš išeidamas, pasigriebė kelias knygas.
Atsiradęs patalpoje, kur jis vis veda kerėjimo pamokas, Obis knygas pasidėjo ant savo darbo stalo ir permetė akimis užrašų knygutę. Susiradęs šios dienos datą, persiskaitė burtažodžio pavadinimą, susimąstė.
-Hm. Reiks kelių dalykėlių.
Jis pasikrapštė savo stalčiuose. Pasiėmė saują sagų ir sviedė jas aukštyn. Greitai išsitraukė lazdelę ir keliais judesiais ja mostelėjo. Visos sagos transformavosi į įvairius muzikos instrumentus: būgnus, smuikus, ukulėles, trimitus, dūdeliais, skudučius ir t.t. Jie visi nuskriejo ant kiekvieno stalo, laukdami, kol mokiniai pradės su jais dirbti.

Mokiniams susirinkus, jis pasisveikino ir pradėjo kalbėti:
-Šis burtažodis buvo sukurtas suklaidinti žmones, tūkstantis devyni šimtai šešiasdešimt ketvirtaisiais. Jo pavadinimas - Qimola. Jums reikia pasakyti, kokia šio burtažodžio paskirtis ir kas jį sukūrė. Tai padarius, jūsų koledžas gaus du taškus. Nagi, ar kas turi spėjimų?

*

Neprisijungęs Auksė Marlena Hale

  • V kursas
  • *
  • 687
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Nothing breaks like a heart
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #1 Prieš 1 metus »
Praėjusią naktį Bethany negalėjo miegoti ramiai. Ji vis vartėsi, bandė taisyti pagalvę, tačiau niekas negelbėjo. Galop, šitaip sulaukusi ir į sieną prisispoksojusi į valias, pusę trijų ryto pakilo iš lovos. Žinojo tik tai, kad turėjo elgtis tyliai.
Mergaičiukė atmintimi niekados nesiskundė, tačiau tikrai neatsiminė nieko iš praėjusios nakties, nebent tai, jog laikrodis, pastatytas ant spintelės, rodė keletą minučių po pusės trijų. Bet išsiruošusi į naują pamoką, Bethany ėmė jausti, kad šiandien jėgų ji neturės daug, o labiausiai vylėsi, kad būdama tokia išblyškusi it šviežiausias popierius, neatsijungs suole ar nenualps. Laikas, atrodė, bėgo per greitai, kelias iki kabineto it tolo, reikalaudamas ir taip sunkiai einančią dvylikametę eiti dar daugiau. Tačiau tai nebuvo viena iš nelemtų smegenų iliuzijų. Šitaip, viena ranka prisilaikydama sienos, mergaičiukė lėtai, kartais stabtelėdama ar atremdama galvą į sieną, pasiekė kabinetą. Man viskas gerai. Neišsimiegojau ir tiek. Nesu pavargusi nuo visko, ne... Žinoma, smegenų neįmanoma apkvailinti. Jos pačios supranta, kad mano odos spalva tarsi popierius. Lydima persipynusių minčių, Bethany vis dar lėtai, it ne pirmą dešimtį metų sulaukusi moterytė, atsliūkino ir debtelėjo ant arčiausiai buvusios, laisvos kėdės. Tuomet užkėlė rankas ant suolo ir stengėsi neišpūsti akių - net ir šios atrodė be jokio rausvo atspalvio.
- Qimola burtažodžių kūrėja - Arielė Traf. Šio burtažodžio paskirtis - atrasti pasimetusį, nerandamą daiktą.
Bethany gūžtelėjo, nuleido žvilgsnį, o tuomet akimis nuklydo kažkur tolyn, į vieną tašką sienoje.

+1
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Oberonas Tanseris »

*

totalusidiotizmas

Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #2 Prieš 1 metus »
Vishali ramiai žingsniavo į kerėjimo pamoką. Jai patiko kerėjimo profesorius, net pati nesuprato kodėl. Tiesiog patiko. Ji pati buvo gan ankstyva į pamoką, bet ji nemanė, kad tai yra problema. Vos pasiekusi duris, ji įžengė į kabinetą. Ir kabinetas jai patiko. Kas nors kitas pagalvotų, kad jai patinka viskas, kas susiję su kerėjimu. Galbūt tai ir yra tiesa. Cha.  ji pagalvojo ir šyptelėjo. Radusi laisvą vietą arčiausiai profesoriaus, ji staigiu judesiu klestelėjo ten. Mokiniai gan greitai susirinko, ir pagaliau atėjo teorijos laikas.
 Derleth atidžiai klausėsi profesoriaus balso, ir iš jo slindančių žodžių. Ji plačiai nusišypsojo, pamačius įvairius muzikos instrumentus ant stalų. Ji jų net nebuvo pastebėjusi. Prieš jos nosį ant stalo gulėjo fleita. Ji pati mokėjo groti fleita, bet kai išmoko, nustojo laisvalaikiu groti. Tad to ji nelaiko hobiu. Klasėje nuskambėjo profesoriaus ištartas burtažodis. Ji jo nebuvo girdėjusi niekur. Na, kaip ir visų kitų burtažodžių, kuriuos vis išgirsta šioje mokykloje. Niekas iš mokinių per daug neskubėjo atsakyti, kaip ir ji pati. Jai į galvą niekas nešovė. Jokios idėjos. Nėra net menkiausios užuomazgos. Jai jau norėjosi paklausti profesoriaus, ar yra koks burtažodis, kuris įjungtų smegenis, nes jos pačios galva buvo tuštutėlė. Tik staiga, vos ji pasimuistė, jai pradėjo kažkas mintyse kurtis, apie šį burtažodį. Ji tą mintį bandė išrutulioti kuo aiškiau, kad paskui nereiktų visko sumatli besakant garsiai. Galiausiai, sudėjusi paskutines detales į savo nuomonę, pasiryžo prabilti:
 - Manau, kad šis burtažodis žmones suklaidina pagal garsus. Kadangi ant stalų yra muzikos instrumentai, jie skleidžia garsus. Pagal mane, šis burtažodis instrumento, arba kokio kito daikto ar gyvūno skleidžiamą garsą pakeičia su kitu. Daikto garsas pakeičiamas į kokį kitą, bet visiškai skirtingą. Tai žmones suglumina, ypač tuos, kurie tiki logika labiau. Toks išblaškymas, ar sugluminimas padeda nukreipti dėmesį, arba kažkam kitam. - ji trumpam sustojo, atsipūsti, ir tęsė. - Arba tiesiog pasilinksminimui. O jį, pagal mane, sukūrė Alianas Oksas. Esu girdėjusi apie jį, kaip garsų pokštininką, tad galbūt jis, nors nesu visiškai tikra. - baigusi visą savo tiradą, ji pagalvojo, ar nieko nepamiršo, ir kiek padelsusi, atsisėdo.

+1
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Oberonas Tanseris »

*

Neprisijungęs Vintė Adamson

  • IV kursas
  • *
  • 504
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • even dearest blue's not there, though poets would find it
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #3 Prieš 1 metus »
  Sutinusio, bet vis dar mielo veidelio atspindžiai šmėžavo Hogvartso koridorių veidrodžiuose, Vintei tipenant kerėjimo kabineto link. Šiąnakt varnanagė dėl neaiškių priežasčių negalėjo sudėti bluosto. Galbūt įtakos tam turėjo pilnatis? Nusprendė pasiekusi klasę apsidairyti bei paieškoti jos padarinių aplinkinių pavidaluose.
  Ir tikrai, sunku buvo neatkreipti dėmesio į profesoriaus nejudrumą bei užburkusius paakius. Mėnulio fazė, panašu, veikė visus. Suole įsitaisiusi pirmakursė vylėsi, kad dėl jos padarinių mokytojas pamirš sunkiąją darbo dalį arba skirs mokiniams dvigubai daugiau taškų... Ko juk nepridarysi neblaivia galva.
  Adamson itin nustebo, pamačiusi vyriškio iškrėstą triuką. Sagas jis pavertė muzikos instrumentais! Mėlynakei tai buvo visiškai netikėta, tad akimirką net pamanė, ar tik jai nebus pasirodę. Taip pat galėjo būti užmigusi. Tačiau, kad ir kiek markstėsi, prieš akis tebegulėjo ką tik ant suolo nutūpusi ukulėlė. Sopraninė, jei neklydo. Vienuolikmetė grojo gitara, tad kartais į rankas pagriebdavo ir panašų, tiesa, keturstygį instrumentą. Itin norėjo ukulėlę pačiupti ir dabar, tačiau neleido sau prarasti savitvardos, laukdama tolesnių dėstytojo nurodymų.
  - Aš manau, - pastarajam uždavus klausimą tarė ji, - kad šis burtažodis priverčia kitus žmones įsivaizduoti tave kažką atliekant gerai. Na, e, turbūt nelabai aiškiai čia šenku, bet, tarkim, man neišeina išdėlioti Dm7 akordo kombinacijos. Visgi, jei gročiau, naudodama šį burtažodį galėčiau aplinkinius priversti matyti bei girdėti, kaip tai darau.                         

*

Neprisijungęs Roana Amneta

  • Burtininkė
  • ****
  • 278
  • Lytis: Moteris
  • Hilerė praktikantė
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #4 Prieš 1 metus »
Profesoriaus Tanserio ragai jau tapo įprastu reginiu šiemet. Na stebėjosi nebent pirmakursiai, bet Roana to nustebimo dar nematė. Kaip pastarosiomis dienomis tapo įprasta, juodaplaukė žingsniavo šiek tiek susigūžusi ir susisupusi į žieminę mantiją. Jei dar mokėtų skraidyt be šluotos tai išvis galima būtų pagalvoti, kad ji - psichas, trūktų gal tik pradangint kur nors veidą. Amneta įžengė į klasę. - Labas rytas, profesoriau Oberonai.. - Tarė Tanseriui ir spėjo pastebėti, kad šis neišsimiegojęs. Nors už lango jau antra naktis pilnatis, tačiau Ana buvo žvali kaip niekad. Krestelėjusi į laisvą vietelę išsitraukė lazdelę - juk ne ateities būrimo ar magiškų gyvūnų priežiūros pamoka, o kerėjimo.
- Gal šis burtažodis priverčia instrumentus groti be žmogaus "rankos" ir jį sukūrė Geraldas Hutenas? O klaidinimas yra pats instrumentų grojimas, mat kiti gali pagalvoti jog groja žmogus, o pagaliau pamatę instrumentus sužinoti, kad jie tai daro patys. - Tarė ir pažvelgė į smuiką, gulintį ant stalo.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Roana Amneta »

*

Neprisijungęs Mayra Wallflower

  • III kursas
  • *
  • 224
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • A garlic a day keeps everyone away.
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #5 Prieš 1 metus »
Mayra šiandien atsikėlė visa sušalusi. Iš tiesų, požemiuose buvo pakankamai vėsu. Nors mergaitė buvo sušalusi, ji greitai susiruošė ir nutipeno į kerėjimo pamoką. Ji vis dar stebėdavusi pamačiusi profesorių su ragais. Mayra nepamiršo, kad praeitą pamoką profesorius ją subarė ir net nesiruošė pamiršti. Klestelėjusi priešais kitus klastuolius gale, mergaitė apsidairė ieškodama pažįstamų veidų. Galiausiai jos ieškojimus nutraukė profesoriaus užduotas klausimas, bet greitai kiti mokiniai išgribstė galimus atsakymus. Mayra atsiduso. Ji net neįsivaizdavo kas galėjo sukurti šį burtažodį, tad ėmėsi kūrybos. Pakėlusi ranką ji netvirtai tarė:
-Galbūt šis burtažodis pakeičia muziką į kerėtojo norimą, pavyzdžiui, fleita groja kaip trimitas. Manau... Manau jį sukūrė mūsų vadovėlio autorė Miranda Vištvanagienė.

+1
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Oberonas Tanseris »

*

Neprisijungęs Lisette la Claire

  • VI kursas
  • *
  • 434
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • je ne fais rien mais je le fais bien
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #6 Prieš 1 metus »
Kaip niekada žvali, Lisetė linksmai pėdino kerėjimo kabineto link. Jos rožinis pledas, kuriuo mergina šį vėsų rytą apsisiautė pečius, plevėsavo pilies koridoriuje it koks superherojaus apsiaustas.
-Labas rytas!- linksmai pasisveikino su profesoriumi bei klasėje buvusiais mokiniais ir nupėdino link paskutiniojo suolo šalia sienos.
Prasidėjus pamokai, Klastūnyno globotinė įdėmiai nužvelgė keistą instrumentą, ramiai gulėjusį ant septyniolikmetės stalo. Daug reikalų su muzika neturėjo, tiesą sakant, išvis tokių nebuvo, tad neturėjo nė žalio supratimo, kaip juo naudotis, kokį garsą jis skleidžia. Nė nebūtų supratusi, kad tai būtent muzikos instrumentas, o ne koks kitas darbo įrankis, jei ne ant netoliese esančio stalo gulėjęs instrumentas, panašus į gitarą, kurią klastuolė žinojo.
-Tai argi šis burtažodis nėra skirtas suklaidinimui?- klastuolė nelabai suprato, ko tiksliai profesorius norėjo, klausdamas apie burtažodžio paskirtį, kai pats pasakė, jog jis buvo sukurtas suklaidinti.- Sprendžiant iš labai skirtingų atsakymų apie burtažodžio kūrėją, leidžiu sau sudaryti prielaidą, kad mūsų to nemokėte, o iš lubų, kaip sako žiobarai, kažin ar galime ką nors ištraukti.
if you like your coffee hot, let me be your coffee pot

*

Neprisijungęs Frankas Stigleris

  • ****
  • 325
  • Lytis: Vyras
  • I will spill blood to defend what's mine
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #7 Prieš 1 metus »
Pasirėmė galvą ranka ir įdėmiai pradėjo klausyti savo mokinių. Pirmoji mokinukė tarė, kad burtažodžio paskirtis yra surasti pasimetusį daiktą. Jo kūrėja yra Arielė Traf. Oberonas lengvai šyptelėjo ir tarė:
-Panele Gronmigfar, savo koledžui uždirbote vieną tašką. Šio burtažodžio kūrėja iš tikrųjų yra Arielė Traf, bet paskirtis, deja, nėra tokio, kokią nusakėte.
Tada prakalbo antroji mokinukė, kuri teigė, kad burtažodis užkeri daiktą taip, kad jis skleistų jų norimą garsą. Žinoma, profesorius nustebo, kad mokinukė tai pasakė, tad laikinai nusprendė jo nekomentuoti.
Tada prakalbo trečioji, kurios manymu  tas burtažodis priverčia kitus žmones įsivaizduoti tave kažką atliekant gerai. Jis tik švelniai papurtė galvą, norėdamas parodyti, kad mokinukė prašovė pro šalį.
Išklausęs paskutiniųjų mokinių idėjas, jis pasitaisė plaukus ir patogiau įsitaisė kėdėje.
-Po tašką užsidirbo panelės Derleth ir Wallflower. Šis burtažodis buvo sukurtas Arielės Traf. Jo paskirtis - užkerėti muzikos instrumentus taip, kad jie skleistų kerėtojo norimą garsą. O dabar prie praktinės pamokos dalies. Tikriausiai suprantate, ką jums reiks padaryti. Reiks užkerėti instrumentą, kad jis skleistų jūsų norimą garsą. Tai gali būti bet kas: paukščių čiulbėjimas, kito instrumento skleidžiamas garsas, vėjo ūžimas ir t.t. Norint panaudoti kerus, tereikia pridėti lazdelę prie muzikos instrumento ir ištarti burtažodį. Ir volia. Kerai užkerės jį. Sėkmės.

Norėčiau, kad parašytute bent 2 postus. Nereikia visiems būti super-duper vundermagais. Laukiu, nesulaukiu jūsų postų.

*

Neprisijungęs Adelė Ginger

  • VI kursas
  • *
  • 175
  • Taškai: 44
  • Lytis: Moteris
  • į savo pasaulį aš įsileisiu tave
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #8 Prieš 1 metus »
Mažoji Adelė pratylėjusi visą teorinę dalį nusprendė, kad praktinėje pamokos dalyje būtinai sudalyvaus. Tiesą pasakius, Adelei su burtažodžiais nelabai sekėsi, ji visuomet juos neteisingai ištardavo, supainiodavo burtų lazdelės mostelėjimus, kitaip tariant, buvo žiopliukė, bet tai jos gyvenimo ar šiaip mokymosi Hogvartse nepablogino.
Žemutė šviesiaplaukė nutipeno prie fortepijono, juodo, laku padengtu, senais klavišais ir apdulkėjusio. Pati nesusilaikė ir prisėdusi ant kėdės pirštais perbėgo per visus baltuosius klavišus, juoduosius palikdama ramybėje, bemolių ir diezų mergaitei nereikėjo, bet netrukus prireikė, nes šios pirštai pradėjo skambinti Vivaldžio Pavasario simfoniją. Tai buvo mėgstamiausias Adelės kūrinys, ji jį išmoko būdama septynerių, tėvai ją dažnai vadindavo mažuoju Mocertu dėl jos neįtikėtinų gabumų. Pabaigusi savo trumpą koncertėlį, jeigu žinomą galimą jį taip pavadinti, mergaitė iš plačių džinsų kišenės išsiėmė burtų lazdelę, pagalvojo, kad norėtų išgirsti svirplių svirpimą ir prisiminusi kokį burtažodį sakė profesorius, prabilo:
-Qimola,- deja niekas neįvyko.
Ką vėl ne taip padariau? Mažikė bandė ir dar kelis kartus, ir dar, ir dar, galų gale mestelėjo lazdelę ant fortepijono klavišų ir akimirką bandė nusiraminti. Nusivaliusi riedančias ašaras nuo skruostų ji pabandė dar kartą, bet ir vėl jai niekas neišėjo.
-Na, dar kartelis, tikrai man turi pavykti, aš sugebėsiu,- Adelė vis labiau save drąsino tikėdamasi, kad šios bandymai nenueis veltui.
 Dieve, kai tai nesvarbu
Ir neteka vanduo nors verkiu.
                                                                            

*

Neprisijungęs Mayra Wallflower

  • III kursas
  • *
  • 224
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • A garlic a day keeps everyone away.
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #9 Prieš 1 metus »
Mayra išgirdusi, kad uždirbo tašką, nusišypsojo. Jai patiko teorija, o praktika dar labiau. Nors mokytojas nebuvo vienas iš jos mėgstamiausių, dėl to, kad per praeitą pamoką jis ją subarė, ji vistiek sąžiningai lankė visas jo pamokas. Pirmakursė pažvelgė į priešais ją atsiradusį smuiką. Hmm... Kokį garsą galėtų skleisti smuikas, kuris nėra smuiko? Mayrai smuikas daug ką reiškė. Jo kvapas priminė jos kambarį namuose, tad mergaitės akyse nevalingai susikaupė ašaros. Valandos praleistos griežiant smuiku jai atsipirko - dabat ji laisvai galėjo sugroti daugumą kūrinių, o vasarą ji planavo lankyti smuiko pamokas ir groti intensyviai, kad pasivytų vaikus muzikos mokykloje. Tad, mintyse grįžusi prie pamokos temos, mergaitė nusprendė, kad smuikas gros choro giedamą o garsą. Nukreipusi lazdelę į smuiką pirmakursė tarė:
-Qimola.
Bet nieko neįvyko. Mergaitė nusivylė savimi, bet to neparodė.

*

Neprisijungęs Adelė Ginger

  • VI kursas
  • *
  • 175
  • Taškai: 44
  • Lytis: Moteris
  • į savo pasaulį aš įsileisiu tave
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #10 Prieš 1 metus »
Ot, na aš ir kvaiša, juk sakė, kad reikia lazdele priliesti muzikos instrumentą, kad šis išleistų mano norimą garsą. Mergaitė pridėjo lazdelę prie fortepijono klavišų, pagalvojo apie svirplių svirpimą ir ištarė burtažodį. Deja, vėl nepasisekė. Nagi, man tik reikia jį užkerėti, o ne uždegti ar kažkas panašaus, nors tikriausiai žinant mane, tai ir uždegti būtų lengviau... Adelės galvoje jau liejosi pesimistiškos minčių bangos. Šiai labai rūpėjo, kad nors kartą kerai pavyktų normaliai, o ne iš jau tikriausiai milijardinio karto. Žinoma, ji taip mokosi, bet vis vien jaučia nusivylimą savyje.
-Qimola,-atsidusi ir jau nebesistengdama ištarė šviesiaplaukė.
Staiga jos ausis pasiekė menkas svirplių svirpimas. Man pavyko! Žemaūgė nusišypsojo ir pagalvojo apie vandenyno ošimą. Fortepijonas kažkokiu būdu išgavo šį garsą.
-Nuostabu,-užsisvajojusi tarė mergaitė.
 Dieve, kai tai nesvarbu
Ir neteka vanduo nors verkiu.
                                                                            

*

Neprisijungęs Auksė Marlena Hale

  • V kursas
  • *
  • 687
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Nothing breaks like a heart
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #11 Prieš 1 metus »
Katrilė susmuko suole. Kojos pavažiavo pirmyn, o smakras susilygino su suolo kraštu, tarsi susijungė į vieną liniją. Kodėl būna dienų, kai viską norisi numesti? Kai tingisi? Mm, ką gi čia gero nuveikti... Mergaitei buvo ganėtinai patogu šitaip netaisyklingai, beveik gulėti suole, tačiau visą laiką negalėjo leisti sau tokios prabangos. Katrė nubeldė akis į savo pilvuką. Apie minutę stebėjo kaip kilnojosi krūtinė kvėpuojant, o tuomet sustabdė kvėpavimą. Pajutusi, kad pamažu ėmė svaigti galvelė, atleido, ir įkvėpė gurkšnį oro, kuriuo vos nepaspringo. Šaunu. Klastūnyno globotinė jautėsi keistokai, ypač be savų, didelių, apvalių auskarų ausyse. Pamokose nusprendė jų nenešioti, kad nebūtų išvadinta kokia nors madiste. Katrilė išsitiesė. Tarsi atsijungusi nuo pasaulio, ji nežinojo ką reikėjo daryti. Barbendama pirštais į stalą, apsidairė. Puiku. Mm, burtažodis žinomas, regis, atsimenamas. Tik iš kur gauti instrumentą? Katrė buvo pasukusi galvą į šoną, vis dar barbeno pirštais į stalą, o kai atsisuko, nustojo. Jos antakiai pakilo kiek aukštėliau, priešais išvydus sidabrinę (turbūt, bent jau blizgesys priminė sidabrą) fleitą. Ką, gi, viskas aišku. Reik pradėt. Ji tyliai atsiduso ir iš apsiausto kišenės ištraukė savąją lazdelę.

*

Neprisijungęs Auksė Marlena Hale

  • V kursas
  • *
  • 687
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Nothing breaks like a heart
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #12 Prieš 1 metus »
Net ir apsiblausiusi, vos ne mieganti ar sunkia galvele, Bethany džiaugėsi savo bent jau pusiau geru atsakymu, ypač tuo, jog gerai nusakė kerus sukūrusią raganą. Nereikia perdėtai save girti. Spėliojimai praverčia, bet knygos ir mokslas labiau. Mergaičiukė atsiduso. Jai buvo ganėtinai sunku sėdėti ramiai, nesumerkti sunkių akių vokų, neprarasti budrumo. Reiks nueiti iki virtuvės karštos arbatos. Ir anksti miegoti. Kas gi geriau gydo nei miegas, tiesa? Dabar dingti negali. Turi tik truputuką pakentėti. Ir viskas bus gerai. Varniukė sirgo prieš keletą metų, o dabar, vėl susirgti, būti kamuojamai temperatūros, sunkios galvos ir kitų baisybių, visiškai neturėjo noro. Viskas. Gana. Atlik praktiką ir pasėdėk. Dvylikametė patraukė padriką plaukų sruogą nuo veido, pirštais nejučiomis užkliudydama šiltą veido odą, pajuto šaltas savo rankas. Bethany jau ruošėsi pakilti iš savo vietos (tai pasirodė gan sunki užduotis), tačiau priešais pasirodęs instrumentas leido niekur neiti. Bent jau pusę stalo užėmė palygint nedidelė, šviesaus medžio ukulėlė. Ji užkėlė rankas ant suolo ir žvilgsnį nuleido į muzikos instrumentą.

*

Neprisijungęs Auksė Marlena Hale

  • V kursas
  • *
  • 687
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Nothing breaks like a heart
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #13 Prieš 1 metus »
Fleita - sunki ar lengva? Mmm, pagalvokim. Sidabaras turėtų būti ne itin lengvas. Bet jeigu čia padirbinys, tuomet instrumentas - lengvas kaip pūkelis. Katrilė padėjo lazdelę šalia fleitos ir užkišo ir taip nepasrukusią sruogą už ausies. Ji taip visados elgdavosi, kažką įnirtingai mąstydama ar svarstydama. Nepajėgdama sutramdyti savo smalsumo, mergaitė viena ranka pakėlė fleitą. Instrumentas nebuvo nei lengvas, nei sunkus, tačiau labiau priminė metalo svorį, nei lengvą plunksnelę. Klastūnyno globotinė padėjo sidabrinį kūrinį ant suolo. Žaidimų ir bandymų pakaks. Metas darbui. Išgirdusi savo mintis ji netgi sukrenkštė sučiaupusi lūpas, šitaip bandydama slėpti savo juoką. Netgi delneliu užsidegė lūpas, o veide šmėžavo linksma šypsenėlė. Katrė paėmė į ranką medžio gabalą, vadinamą lazdelę, ore nubraižė keletą nematomų figūrų ir palenkė į instrumento pusę.
- Qimola.
Nieko neįvyko, Katrilė sudejavo, o galvoje šovė idėja. Mergaitė atsistojo, pastūmė atgalios kėdę, pritūpė ir smakrą padėjo ant suolo krašto. Smagu, ane? Ji vėl nukreipė lazdelę ore link fleitos.
- Qimola!
Nieko ir vėl nieko. Katrei ėmė mausti smakrą ir todėl jį nukėlė nuo suolo krašto, bet liko tupėti. Aaaaaaai! Jos smegenis pasiekė suvokimas ir ji laisvąja ranka pliaukštelėjo sau per kakrą. Mergaitė, vis dar tupėdama, nepatogiai ištiesė ranką, lazdelės galu prilietė ir laikė ją įbestą į fleitą.
- Qimola!
Jau ėmė mausti kojas, todėl, nieko nebelaukusi, Katrė atsistojo. Jos ausis pasiekė švelnus upelio čiurlenimas, kokį išgirsti ji visa širdimi, tuo metu troško. Garsas pamažu tilo, mergaitė atsisėdo ir prisistūmė kėdę, svajingai žvelgė į fleitą ir mėgavosi tylančiu upelio čiurlenimu, kurį girdėdavo kiekvieną pavasarį, būdama namuose.

*

Neprisijungęs Mayra Wallflower

  • III kursas
  • *
  • 224
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • A garlic a day keeps everyone away.
Ats: Antroji pamoka visiems kursams
« Atsakymas #14 Prieš 1 metus »
Pamačiusi, kad daro tą pačią klaidą, kaip ir kiti mokiniai, Mayra pliaukštelėjo sau per kaktą. Kvailele, taigi reikia instrumentą paliesti su lazdele. Šį kartą palietusi instrumentą, mergaitė vėl ištarė burtažodį, bet nieko neįvyko. Aišku, kad nepavyko. Juk negalvojau apie garsą. Atsidususi, pirmakursė susikaupė ir galvodama apie choro giedojimą ištarė:
-Qimola.
Bet nieko neįvyko. Nusivylusi savimi (vėl) Mayra pabandė dar kartą ir dar kartą. Nieko. Bet, juk kaip žinoti, ar man pavyko, jeigu aš nepagrojau dar smuiku? Mergaitė atargiai paėmė smuiką už kaklelio ir padėjusi jį ant peties, padėjo smakrą ant pabarzdžio ir su stryku atsargiai perbraukė per stygas. Pasigirdo angeliškas grigališko choro giedamas o. Mergaitė nusišypsojo ir pagrojo vieną trumpą pirmokų kūrinėlį besimėgaudama savo darbo vaisiais. Po to, atsargiai paguldė smuiką ir atsisėdo, laukdama pamokos pabaigos.

 

  • Hogvartsas.LT © 2007-2019