0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Sorenas von Sjuardas

  • *****
  • 1377
  • Lytis: Vyras
  • ,,Turėk drąsos naudotis savo protu."
Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Prieš 3 mėnesius »
   Sorenas von Sjuardas sėdėjo savo krėsle užsikėlęs ant rašomojo stalo kojas, pirštus sukryžiavęs ir pasidėjęs ant kraujo preso ( = alaus preso vampyrų kalboje). Profesorius buvo pasisukęs į dešinę, į sieną priešais tą, pro kurias įeidavo moksleiviai, spoksojo į ją taip, tarsi toje vietoje būtų langas į fantastišką kalnų ir miškų kraštovaizdį, į kurį galėtum sėdėti ir spoksoti visą dieną ir visiškai nurimti...  Akys buvo truputį išsiplėtusios - ir pačios akys, ir vyzdžiai. Sorenas netgi nekvėpavo - ilgiau paspoksojęs į jį turbūt būtum pamanęs, kad vargšelis eliksyrų dėstytojas tiesiog prisikvėpavo nuodingų garų ir nuduso. Na, jeigu nuduso, tai bent jau su tuo, kas jam iš tikrųjų patiko.
   Po turbūt visos valandos tokio spoksojimo (per kurią von Sjuardas vis tiek nė sykį nesujudėjo) kur buvęs, kur nebuvęs atitrepseno didelis rainakojis voras. Paspoksojo į stalą, vargais negalais užsikabarojo ant jo, manydamas, kad vampyras miega. Drąsiai pražygiavo per knygas, susidomėjęs priėjo prie vieno atkimšto butelaičio, pasistiebė ant keturių galinių kojų ir kyštelėjo snapą viduj uosdamas. Tuomet voro žvilgsnis nukrypo į miegančio Soreno akis ir - O DIEVE, JIS MIEGA ATSIMERKĘS? - voras iš netikėtumo taip išsigando, kad bemaž padarė šuolį atbulomis, taip pat ir išversdamas ką tik uostytą eliksyrą. Buteliukas grasinančiai terkštelėjo į stalą, bet nesudužo, deja, perlamutro spalvos skystis pasiliejo. Spaikas pažvelgė į pasiliejusį eliksyrą ar kokį ten kitokį viralą, tada į Soreną, tada atgal, tada vėl į Soreną. Ištraukė kiek sušlapusią koją iš balutės, nulaižyti jos nedrįso. Nedrįso ir kažką pasakyti didžiajam barzdotajam draugui. Todėl tyliai nutipeno per Soreno kojas, kurios buvo vis dar ištiestos ant stalo, perropojo per pilvą, pateko ant krūtinės... O tada profesorius von Sjuardas lyg niekur nieko pasisuko į savo augintinį ir plačiai nusišypsojo.
   - Na, ir ką gi tu čia dirbi? - draugiškai paklausė jis. Spaikas sutrikęs žmogiškai pakilnojo trijų priekinių kojelių sąnarius, atsiprašau - pečius.

   Kai Hogo varpas nuskambėjo, visi į klasę sugužėjo. Kai klasėje visi sėdėjo - Sorenas pamoką pradėjo. Atsistojo klasės priekyje, kur ir visada stovėdavo, o vėliau persigalvojęs nužygiavo į šoną, prie durų.
   - Labas rytas visiems, - pasisveikino profesorius von Sjuardas. - Šiandien mūsų pamoka - netradicinės praktikos pamoka. Jeigu praeitą pamoką nebaigėte eliksyrų, galėsite juos užbaigti ir panaudoti šiandien, jeigu užbaigėte - būtų geriau, jei išsivirtumėte šviežią. Bet dabar - teoriniai klausimai. Kaip manote, kokiu tikslu būtų galima panaudoti absoliučiai bet kurį eliksyrą? Kokie gali būti meilės eliksyrų tipai? Ir, - Sorenas šyptelėjo. - Kaip manote, ar Šekspyras virė ar vartojo kokius nors eliksyrus, ar ne, ir kodėl?

[[Sor: Reikia atsakyti į 2 iš pateiktų 3 klausimų.]]
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 3 mėnesius sukūrė Sorenas von Sjuardas »
Prieš jus - labiausiai Hogvartsui nusibodęs profesorius, senas kaip Žemės branduolys, 10 mokslo metų vedęs NIV pamokas. Beje, vestuvių pasiūlymai nebepriimami. O senukas mano paraše nevaizduoja Soreno. 

Kas verda eliksyrus iš mandragorų, o kas - iš ašarų, plunksnų ir kančių...

*

Neprisijungęs Klarė Konė Karter

  • VI kursas
  • *
  • 416
  • Taškai: 10
  • Lytis: Moteris
  • Al que al cielo escupe, en la cara le cae.
Ats: Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #1 Prieš 3 mėnesius »
Klarės diena buvo netikusi. Dar miegamajame suplėšė paskutinį plaukų raištį, neatlaikiusį storų, kaštoninių plaukų svorio. To pasekoje turėjo eiti į koledžo vadovo pamoką palaidais plaukais. Jau tai kėlė šiokį tokį nepasitikėjimą savo jėgomis. Tikrai nenorėjo paskaninti eliksyro savo dnr pavyzdžiu. O tik spėjusi pasiekti laiptus, suklupo ir nubalnojo tamsiai mėlyniems sportiniams bateliams priklaususią nosį. Aišku, kalti buvo ant akių užkritę, ne kas kitas, o žaliaakės plaukai.
Įžengė į kabinetą jau kiek įraudusi. Pamoka dar nebuvo prasidėjusi, todėl įsitaisiusi savo nuolatiniame - pirmame suole, nutarė apžiūrėti sportuko situaciją. Gal išdrįs kurio profesoriaus užklausti, kaip sugrąžinti mėgstamiausiam apavui išvaizdą, kuria ji pasižymėjo dar prieš dešimčią minučių.
Prasidėjus pamokai penkiolikmetė vis taisėsi plaukus. Tarp suolų didelių tarpų nebuvo, o nesinorėjo parkristi dar kartą, ar dar kas nors netyčia užliptų. Pasigirdus klausimams Klarė nedelsė, buvo smagu užkirsti kelią kitiems, nors kartelį.
- Manau bet kokį eliksyrą galima panaudoti moksliniams tikslams. Pavyzdžiui bandant išskirti komponentus, kurie jau sumaišyti. - Atsakymas atrodė paprastas, tačiau ne visada reikėjo sukti galvą. - Meilės eliksyrus galima skirstyti įvairiai, vieno teisingo būdo turbūt nėra, bet skirstant pagal poveikį galima skirstyti taip: sukeliantys potraukį, sukeliantys stiprų susižavėjimą, ir sustiprinantys esamus jausmus. Potraukį sukeliantys eliksyrai greit išgaruoja, jie tik suteikia progą tarkim susipažinti. Sustiprinantys esamus jausmus dažnai panaudojami ko nors iš šono, norint nukreipti žmogaus dėmesį į jo simpatiją, o ne į kažkokį reikalą, kuriuo jis tuo metu užsiėmęs. Baisiausi sukuriantys stiprų susižavėjimą, dažniausiai jie pridaro labai nemenkos žalos. - Grifės rankos vis braukė plaukus į šoną, mat jie trukdė net paaiškinti. - O Šekspyras... - šis klausimas tikrai buvo sunkus, net ir mėgstančiai šią dalyką. - Manau, net žolelių mišinį arbatoje norint galima pavadinti eliksyru, todėl drįsčiau sakyti, kad taip.
Išspaudė kreivą šypsenėlę žiūrėdama kažkur į tolį. Mintys apie arbatą? Susimąstė.
Y cada anochecer es una cita entre misterio y realidad para que no se te olvide soñar

*

Neprisijungęs Flavia Jupiter

  • I kursas
  • *
  • 10
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #2 Prieš 3 mėnesius »
Flavios diena prasidėjo puikiai. Ji pabudo dvidešimt minučių anksčiau nei įprastai, jos auksiniai plaukai šiandien nustebino ją paklusnumu - jai netgi pavyko supinti iš jų prancūzišką kasą! Pusryčiai didžiojoje salėje taip pat buvo puikūs, o jiems besibaigiant pas Flavios pirmą kartą atskrido rusvos spalvos, mažytė pelėda ir įteikė jai laišką. Laiške Flavia perskaitė, kad jos mama siunčia linkėjimus ir praneša, kad ją paaukštino darbe. Tiesą sakant, pirmakursė nė nebuvo pratusi prie tokių puikių rytų, tad širdyje ji lyg ir nujautė, kad greit ši laimė, deja, išblės ir nutiks kažkas blogo.
Į nuodų ir vaistų pamokos klasę Flavia įžengė kone pirmoji, ir atsisėdusi į vieną iš priekinių suolų įsmeigė žvilgsnį į ant mokytojo stalo sukrautas kolbas, magiškų skysčių pripildytus buteliukus ir senas, apsitrynusias teorinių knygų nugarėles.
Pamokai prasidėjus į profesoriaus pasisveikinimą švilpė atsakė linktelėdama galvą ir išspausdama mažą, bet draugišką šypsenėlę. Išklausiusi profesoriaus žodžių, Flavia pasinėrė į savo mintis ir žinias, kurios slėpėsi jos galvoje. Pakėlusi ranką mergaitė prabilo:
-Bet kokį eleksyrą reikia naudoti pagal jo paskirtį. Juk meilės eleksyru neišgydysi sergančio, ar užvaldymo kerais užburto burtininko. Beje, šnekant apie meilės eleksyrą, pritariu Klarei, - tarė Flavia pažvelgusi į prieš tai kalbėjusią penktakursę iš Grifų gūžtos, - tik noriu pridurti, kad baisiausias meilės eleksyras sukeliantis be galo stiprų susižavėjimą yra vadinamas baisiausiu ir todėl, kad eleksyro kūrėjas tokiu eleksyru lyg palaidoja savo laimę kažkada surasti tikrą meilę.
Atsakant į trečią klausimą apie Šekspyrą, Flavia prisiminė skaitytus šio autoriaus kūrinius ir tarė:
-Asmeniškai, aš nemanau kad Šekspyras naudojo eleksyrus, kadangi sukurti savo šedevrams jam pakako talento. Manau, kad jis buvo per daug užsiėmęs kūryba, kad laisvalaikiu virtų eleksyrus, - šyptelėjo švilpė ir atsirėmusi į kėdės atlošą įdėmiai klausėsi kitų bendraklasių atsakymų.

*

Neprisijungęs Daniela Kravitz

  • III kursas
  • *
  • 143
  • Taškai:
  • Ta, kuri stebi saulėtekius ♥
Ats: Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #3 Prieš 3 mėnesius »
Daniela laukė Nuodų ir vaistų - greičiausiai todėl, nes jai pabodo švelnūs ir trapūs arba perdėm griežti profesoriai - Sorenas viską sakydavo tiesiai šviesiai ir netempdavo gumos. Klastūnė išsirinko kėdę pr vidurį prie sienos ir tikėjosi, kad galės ką nors virti, mat pirštai buvo tiesiog lediniai. Išgirdusi klausimą, pirma išklausė kitų mokinių atsakymus, mat dvejojo dėl trečiojo punkto.
- Manau, pagalbiniais tikslais. Paimkime bet kurį eliksyrą - vieni suteikia laimės, kiti gydo, kiti padeda buityje... Net jei kalbame ir apie nuodus, ir jais siekta pasitenkinti savo troškimus - ar nuversti valdžią, ar įvykdyti keršto planą. Mielės eliksyrų tipai yra vos du: fanatiko eliksyru vadinamas nesveika priklausomybę kažkam sukeliantis gėrimas ir tikros, tyros meilės eliksyras. Jį pagaminti sunkiau.
Dėl Šekspyro... - Daniela dar delsė, nes nujautė, kad klausimai susiję. Eliksyrų reikšmė, meilės gėrimai, garsus dramaturgas.. Taip, viskas kaip ir aišku. - Nesu literatūros gerbėja, tačiau gal Šekspyras buvo kažką beviltiškai įsimylėjęs ir nesulaukė atsako? - Kravitz suprato, kad niekam kitam taip nesiriša, kaip jai, tad skubiai pakeitė kryptį. - Arba Šekspyras buvo lyg ir žolininkas-mėgėjas, bet niekada nebuvo tikras burtininkas.
“Because she looked like a monster, that’s why. And it never occurred to me that monsters might feel pain.”

*

Neprisijungęs Grinčas Drakundukas

  • II kursas
  • *
  • 14
  • Taškai: 99
  • Šaldytuvas...keičia pasaulį!
Ats: Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #4 Prieš 3 mėnesius »
Na štai rytas po atostogų, skubėdamas Grinčas net nenumanė, ko gali prireikti pirmai pamokai, todėl visą rytą pusryčiaudamas salėje praleido tylų laiką, vis galvodamas apie būsimus nuotykius pamokoje šiandien pirmoji diena, kai nueisiu į pamoką vieno iš profesorių, reikia pasiimti visko, nes niekada nežinai, ko gali prireikti.. su tokiomis mintimis Grinčas atėjo į pamoką pilnas maišeliu su maistu ir kuprine, prikrauta kolbų, žemėlapių, senų vadovėlių, kompasų, smėlio laikrodžio, piešimo sąsiuviniu, nematomo rašalo buteliukų, rašymo plunksnomis ir kompoto buteliu, šakute. Mandagiai taręs profesoriui:
- Labas rytas, mokytojau! - greitai atsisėdo į vidurinį suolą. Pasidėjęs visus skanumynus šalia savęs ir daiktais apkrautą kuprinę, Grinčas sėdėdamas laukė savo pirmosios pamokos. Šiek tiek trindamas apsitrynusius batus į grindis pirmakursis dairėsi po klasę, be jo buvo ir kitų mokinių, todėl džiaugėsi, kad sėdi ne vienas ir mažesnė tikimybė, kad jis bus pakviestas prie lentos! Kabinetas atrodė senas: keli voratinkliai kabėjo ir gaudė kiekvieną oro gūsnį pro nedidelius plyšius, dideli langai ir didelė barzda profesoriaus bylojo, kad šis kabinetas ne vieną šimtmetį išlaikė kaip ir profesorius, tačiau netrukus dairymąsi Grinčo nutraukė netrukus profesoriaus nuskambėję pirmieji klausimai, todėl ėmė laužyti galvą. Norėjo atsiversti vadovėlį ir kartu apie aleksyrus paskaityti, bet dairydamasis į kitus suprato, kad to daryti negalima. Tada atsirėmęs galvą į sulenktų pirštų delnus, kurių rankų alkūnės buvo padėtos ant stalo ir suraukęs šiek tiek kaktą kaip didžioji mąstytojo statula pirmakursis ėmė delsti kurį laiką atsakyti vis mąstė sauKas galėtų būti eliksyrai? Rimtai gali egzistuoti meilės eliksyras? Tada aš neišgelbėtas nuo meilės kančių! O varge, mano gyvenimas sužlugdytas..ir kas gi tas Šekspyras hmm..pažįstu jį tik vieną lyg ir nenaudojo nieko, tik kankinosi.. apimtas pesimistinių minčių Grinčas išgirdo kitų mokinių atsakymus truputį susigaudęs apie, ką reikia atsakyti, berniukas nusprendė nutraukti neigiamą minčių traukinį ir išdrįsti pasakyti savo mintis garsiai:
- Spėju, kad eliksyrai gali būti naudojami visi, kai siekiama eksperimentuoti, stebint jų poveikį gyviems arba negyviems dalykams, - šiek tiek drebančiu balsu pirmakursis stengėsi nepasimesti ir toliau tęsti atsakymus į kitus klausimus, - meilės eliksyrų, nežinau tipų, bet spėju, kad yra trumpalaikiai ir ilgalaikiai, - jausdamas vis didesnę įtampą Grinčas jautė, kaip daužosi širdis, - oo Šekspyras...naaa..nemanau, kad jis naudojo eliksyrus,nes jis buvo žiobaras, nors jis buvo įsimylėjęs, bet ne dėl meilės eliksyrų, oo dėl to, nes atėjo pavasaris širdin. Po pasakytų savų žodžių Grinčas nutilo ir šiek tiek susimąstė galbūt pamokos ne man.. ir pajautęs, kad praalko išsitraukė iš po krepšelio sumuštinį ir ėmė užkandžiauti, kad atgautų jėgas, nuo kalbos.
niam niam niam

*

Neprisijungęs Šerė Bridon

  • III kursas
  • *
  • 144
  • Taškai: 43
  • Lytis: Moteris
  • Šiuolaikinis antikvaras♡
Ats: Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #5 Prieš 3 mėnesius »
Tyngiai išsiropštusi iš lovos ir papusryčiavus keksiukais ji nukeblino į nuodus ir vaistus.
-Laaabas rytaaas, - pačiu nuobodžiausiu balsu pasaulyje pasisveikino su mokytoju ir atsisėdo į vidurinius suolus. Kaip įprastai. kaip į pirmasias pamokas ėjau linksmai? Juk, juk... ai tiek tos... išgirdus teorijos klausimą ir šiek tiek prieš tai ji supyko. nesąmonė. Tai, dar kartą turėsiu gaminti kažką? Šekspyras?
Meilė? Ką žinau...

-Į pirmą klausimą atsakyčiau savo norimu tikslu. Juk jei nori sėkmės, tai nepanaudosi eliksyro nunuodyt. Jeigu noriu nuodų, tai būtų apgailėtina, jei būtų meilė. Kalbant apie ją, tai meilės eliksyrai yra skirstomi į... - čia ji suglumo, - nežinau, gal į itin stipraus poveiko, tai yra, kai viskas kitas nebeįdomu ir rūpi tik tas kažkas ir jis yra nuostabus, į vidutinio poveikio, jis naudojimas, kai nori jog auka tave įsimylėtų, bet na... kiti aplinkui irgi rūpi ir silpno poveikio, kai tiesiog patraukia akį ir jis būna nuostabus, bet visų jų reiktų vengti... o dėl Šekspyro kodėl gi ne? Juk gal koks burtininkas jam pakišo kokio nors eliksyro. - apie meilę labai prisiminus praeitą pamoką suglumimo nebeliko.
Kuo gilesnė bedugnė, į kurią krinti, tuo daugiau šansų išmokti skraidyti.

*

Neprisijungęs Elride Endlercat

  • III kursas
  • *
  • 187
  • Taškai: 209
Ats: Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #6 Prieš 3 mėnesius »
Elridė tyliai įpėdino į klasę ir atsisėdo į artimiausią suolą. Mergaitė neturėjo visiškai noro kažką daryti, bet privalėjo. Užtinusios akys nuo miego ir apsunkusi galva. Grifiukė norėjo griūti atgal į lova, bet negalėjo. Jos balti plaukai buvo klaikiai susivėlę, bet ji į tai dėmesio nekreipė. Mergaičiukė susitaikė su jų spalva, bet nustojo jais rūpintis. Ją kamavo visokios bereikšmės mintys, kurias ji stengėsi ignoruoti. Pamokai prasidėjus Elridė atsiduso ir pasimuistė kėdėje. Nesitikėjusi tiek klausimų grifiukė netyčiom ėmė žagsėti, nors stengėsi tą sulaikyti. Vaikai ėmė atsakinėti, o mergaitė stengėsi sulaikyti kvėpavimą, kad baigtų žagsėti ir tylėjo. Deja, kvėpavimo sulaikymas nepadėjo ir ji toliau žagsėjo. Elridė nepatenkinta pakėlė ranką ir nors ir su nepatogumais pabandė atsakyti į klausimus:
-Absoliučiai bet kokį eliksyrą galima panaudoti, aišku, užkerint, užnuodijant žmogų, ar gal jį prakeikiant... Ik...-žagtelėjus mergaitė tyliai mintyse nusikeikė.-Atsiprašau... Turbūt meilės eliksyrų tipai yra keli - tie, kurie sukelia simpatiją ir tie, kurie sukelia beprotystę dėl kito žmogaus. Arba, gali būti, kad vienokio tipo reikia sugirdyti žmogui, o kitokio tipo turi išgerti abu žmones... Ik,- dar kartą žagtelėjus Elridė užsėmė už burnos. Mergaitė bijojo dar kartą žagtelėti, nes jai buvo gėda.
-Atsiprašau dar kartą... Eh... Koks ten klausimas trečias? Ai... Manau, Šekspyras nevirė jokių eliksyrų, nes eliksyrai sukuria netikrus jausmus ir visi rašomi dalykai būtų kilę ne iš širdies, na, dirbtiniai...

*

Neprisijungęs Jasmine Diana Amneta

  • V kursas
  • *
  • 103
  • Taškai: 197
  • Lytis: Moteris
Ats: Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #7 Prieš 3 mėnesius »
 Trakšt! Kažkas trakštelėjo po mokinės kojomis. išsigandus, kad gal išpylė ar sugadino kokį nors daiktą, pasilenkė ir ji pasiėmė. Ne, tai buvo paprasta negyva šakelė, kažki kaip atsiūrusi miegamąjamE. Tyliai atsidususi ketvirtakursė patraukė į Nuodų ir Vaistų karalystę - taip kabinetą vadino sesuo.
 Tvarkaraštį buvo išmokusi atmintinai. Neprašysi juk kiekvieno pasakyti kokia bus pamoka. Claudie sakė, kad tik gavus pirmąją algą Magijos Ministerijoje, nupirks jaunėlei automatinę plunksną, kad galėtų atlikti namų darbus. Deja, bet ir toks prietaisas nepadės perskaityti kas parašyta.
 Įžengus į NIV kabinetą, kaip visuomet pasijuto daugybė susimaišiusių eliksyrų kvapų. Jasmine klestelėjo į suolą, kuris turbūt buvo pačiame gale, bet abejojo, ar kartais neatsisėdo prieky. Sunku viską prisiminti, tačiau koks skirtumas kur sėdėti? Netradicinė praktika. Eh... Ar visi nori mane galutinai pribaigti? Taip, Amnetai nelabai patiko, kad profesorius paskutinius du teorijos klausimus lyg ir susiejo - meilė. Neaišku kas tas Šekspyras buvo, žiobaras ar burtininkas, vis vien kažkas, vaikščiojęs šia žeme.
 -Visus eliksyrus galima panaudoti geram ir blogam. Viskas priklauso nuo situacijos. Juk pasipainiojus kančos eliksyrui po ranka ir jį sugirdžius Tam, Kurio Nevalia Minėti,- nors Voldemorto vardą galėjo ištarti, jo nebijojo, bet šiuo atveju sakė taip, kaip sako daugumu, tik, atskiriant kiekvieną žodelį menkute pauze.- Ar tai būtų blogai? Jei blogį priverstume kentėti už praeities darbus,- meilė seilė nebuvo prie širdies, tad antrąjį klausimą praleido.- Nežinau ar ponas Šekspyras buvo žiobaras, ar burtininkas, bet abejoju ar kam nors girdė meilės eliksyrą. Greičiau pats panaudojo jį - įsimylėjo kokią gražuolę arba patį save,- prunkštelėjo.- Bet manyčiau, kad jis vartojo daugiau negu meilės eliksyrus... Ar net buvo priklausomas... Normalus žmogus apie meilę tiek daug nepripaisytų. Greičiausiai jam suskystėjo protelis ir prirašė nesąmonių. O gal būt koks burtininkas jo nemėgo ir įlašino kelis proto dingimo lašelius į arbatą?
Tai, kad nematau laikrodžio nereiškia, kad laikas stovi vietoje, o aš nesikeičiu.

*

Neprisijungęs Ashley Tonks

  • *
  • 222
  • Lytis: Moteris
  • a wizard soul trapped inside a muggle body
Ats: Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #8 Prieš 3 mėnesius »
Po gan ilgos pertraukos, Ashley pagaliau nusprendė apsilankyti nuodų ir vaistų kabinete. Heh, daug vandens nutekėjo. Tikėkimės, jog koledžo vadovas bus gailestingas ir dovanos jai už tokį apsileidimą.
Na, kad ir kaip ten bebūtų, strazdanė dabar pėdino pustuščiais pilies koridoriais, nužvelgdama visus sienų įtrūkimus, kampučiuos įsikūrusių voriukų namučius. Ak, atrodo kaip seniai ji čia beslankiojo..
Ilgai netrukus, trečiakursė sustojo ties sunkiomis tamstos von Sjuardo durimis. Pamažu pravėrusi jas, kaštonplaukė dirstelėjo pro plyšelį, o tada kiek įsidrąsinusi, peržengė slenkstį, pasitikdama savo likimą. Klasėje jau sėdėjo keli pažįstami, keli dar nematyti veidai. Akimis permetusi laisvas vieteles, Ashley išsirinko priimtiniausią  bei krestelėjo. Tuoj ir pats profesorius tarė žodį. Išklausiusi kelių žmogučių nuomonių, mergiotė abejotinai kilstelėjo ranką ir pradėjo:
- Taip, taigi su pirmu klausimu.. Nepasakysiu nieko naujo, tad dar kartą paakcentuosiu, jog eliksyrai naudojami įvairiausiais tikslais: nuo troškimo kažką priversti pamilti, nekęsti, atskleisti juodžiausias paslaptis iki haliucinacijų sukėlimų, nunuodijimų ir panašiai, - atsikvėpė ir iškart priėjo prie trečiojo klausimo. - Na, kaip ten su tais eliksyrais yra, žino tik pats Šekspyras, - šyptelėjo Ashli. - Tačiau, manau, nedėrėtų teisti žmogaus, o juolab kaltinti tuo, ko gal iš tiesų jis niekuomet nedarė. Jeigu turi talentą, tai jau būtinai tik kokio eliksyro dėka? Ir taip pat, slidus čia reikalas su tuo skoniu. Vieniems - nesąmonės, prirašytos nenormalaus, meilės eliksyro prisišniauškusio žmogaus, o kitiems - talentingos, meniškos ir kartais net nesuprastos sielos kūryba.Tai čia kaip kam, - pažvelgė į prieš tai atsakinėjusią mokinę, o tada sėstelėjo vieton.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 3 mėnesius sukūrė Ashley Tonks »
P. S.
I hope you're happy.

*

Neprisijungęs Urtė Pang

  • V kursas
  • *
  • 129
  • Taškai: 153
Ats: Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #9 Prieš 3 mėnesius »
Tą dieną, kai buvo antroji nuodų ir vaistų pamoka, Urtė buvo gana geros nuotaikos. Nežinia kodėl, bet tiesiog jautėsi laiminga. Klestelėjusi į suolą, pažvelgė į suolo draugę, ir šiltai pasisveikino:
-Sveika.
Profesorius Sorenas von Sjuardas atsistojo į jam patogiausią vietą (nes joje jau daug metų stovėjo), ir atrido jau kažką sakys, bet tiesiog nužingsniavo apsisukęs prie durų, ir ėmė pasakoti. Apie pamoką, kaip susieta su praeita pamoka, ir kelis klausimus teorijos uždavė. Ne nu. Jau antri metai, kaip nebuvau pirmoje pamokoje. Tikiuosi, labai blogai nebus. Išgirdusi, kad reikės išsivirti eliksyrą, ji sunerimo:
-Aš manau, kad tikrai bet kurį eliksyrą galima panaudoti blogu tikslu, tai pat ir apsimetimo. Tai beveik tas pats,-šyptelėjo grifė.
-Iš meilės eliksyrų žinau tik amortensiją, bet ir tai nesu tikra, kad gerai pavadinimą parinkau.
-Ir norėjau dar pasakyti, kad nebuvau praeitoje pamokoje, ir nežinau kaip išvirti tą eliksyrą, kur praeitą pamoką jūs virėte. Gal Elridė jei sutiks, galės man padėti?

*

Neprisijungęs Sorenas von Sjuardas

  • *****
  • 1377
  • Lytis: Vyras
  • ,,Turėk drąsos naudotis savo protu."
Ats: Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #10 Prieš 3 mėnesius »
Sorenas klausėsi atsakinėjančių mokinių, kartkartėm palinksėdamas ir apgalvodamas jų atsakymus. Drąsiausia - pirmoji atsakinėjo - buvo grifė. Klarė Konė Karter, kaip Sorenas jau buvo gerai įsidėmėjęs, nes ši mokinė buvo Grifų Gūžtos prefektė. O kaip minėto koledžo vadovui, von Sjuardui neretai tekdavo su koledžo mokinių galvomis susidurti bei bendrauti.
   - Moksliniams tikslams... Neblogai, geras atsakymas, - linktelėjo profesorius. - Meilės eliksyrai, be abejo, kaip ir visi eliksyrai, gali būti skirstomi įvairiai, čia irgi variantas. Na, o apie eliksyrus, tai arbata eliksyru tegali būti sąlyginai. Iš tiesų ir žiobarai turi eliksyrus, jeigu neklystu, jie taip vadina kvapnius skysčius, bet mes eliksyru vadinti galime tik stiprų magišką poveikį turinčius viralus. Bet  neblogai, panele Karter, - šyptelėjo jis.
   - Panele Jupiter, tavo atsakymas taip pat neblogas, tačiau į pirmą taip ir neatsakyta. Bet smagu, kad domėjaisi meilės eliksyrais, galbūt ir gali įvardyti ir to baisiausio, stipriausio pavadinimą? - paklausė profesorius.
   - Fanatiko ir tyros meilės eliksyrai tėra konkretūs meilės eliksyrų pavyzdžiai, o šiaip meilės eliksyrų yra kur kas daugiau. Bet galbūt ir įmanomas tavo paminėtas suskirstymas, panele Kravitz. Atsakymas į pirmą bei trečią klausimus neblogi, - pakomentavo ir dar pridūrė profesorius. Klastuolė, atrodo, nebuvo naujokė šioje pamokoje, nors klaidų šiek tiek ir darė.
   Profesorius susidomėjęs žvilgtelėjo į itin gerą nuotaiką spinduliuojantį grifiuką keistu vardu. Atrodo, kad tik jis ir viena švilpė tegebėjo įeidami į klasę pasisveikinti su joje dirbančiu mokytoju. Išklausęs jo atsakymą, pakomentavo ir jį:
   - Neblogai, ponaiti Drakunduk. Faktiškai visi eliksyrai gali būti naudojami eksperimentams, tačiau anaiptol ne visi - legaliems eksperimentams, - liūdniau užbaigė Nuodų ir Vaistų mokytojas. Išpūtė akis, kai pirmakursis išsitraukė sumuštinį ir pradėjo kramsnoti. ,,Nu dar taip nebuvo... Gal vadovybė taisykles pakeitė? Ar čia pirmakursis mažumėlę nesusipratęs?" - pamanė, bet nusprendė kol kas neduoti pastabos.
   - Panele Bridon, norimu tikslu yra atsakymas be atsakymo, nors ir kūrybingas, - vyptelėjo barzdotasis. - Kiti atsakymai neblogi.
   Kitas Soreno dėmesį atkreipęs žmogus vėlgi buvo grifas. ,,Dievaži, kas jums čia dabar? Grifaligė?" - sudejavo mintyse von Sjuardas, matydamas žagsinčią it mašina pagedusiu varikliu Elridę ir vargais negalais mėginančią išlementi atsakymą.
   - Panele Amneta, tavo atsakymas į pirmą klausimą vėlgi kiek per abstraktus, kaip ir panelės Bridon, bet ką gi... Na, o atsakymas apie Šekspyrą įdomus. Jis tikrai galėjo įsimylėti ir save patį, kaip Narcizas, - linktelėjo profesorius von Sjuardas.
   - Eliksyrai nenaudojami užkerėjimais, tai yra kerėjimo sritis, dalyko, kurio mokotės pas profesorių Tanserį. Ir dauguma eliksyrų gali būti panaudojami, siekiant kokio nors magiško efekto organizmui, bet ne visi. Pavyzdžiui, mtengenezos bei sprogstamieji - ne. Nebent smarkiai rizikuojame vien dėl to, kad išsitaškytume arba pradėtume švytėti visomis spalvomis, - ,,Gal netyčia pati užgėrė mtengenezos? Ar ne nuo jų žagsulys būna?". - Dėl eliksyrų neblogai. O dėl Šekspyro... Jausmų maišikliai sukelia ganėtinai tikroviškus jausmus, todėl poezija jų veikiamam yra pilnai įmanoma. - tarė profesorius.
   - Panele Tonks, - kreipėsi von Sjuardas: - Į pirmąjį klausimą atsakymas labai jau abstraktus, o Šekspyro eliksyrų vartojimu tikrai nekaltinsime, - nusišypsojo. Tuomet pasisuko į paskutinę atsakinėjusią mergaitę - Urtę.
   - Blogu tikslu - gera mintis, panele Pang, - tarė mokytojas. - Deja, amortensija nėra meilės eliksyro tipas, o pats eliksyras. Kaip jau minėjau anksčiau, jų yra tikrai kur kas daugiau.
   Matydamas, kad daugiau niekas nebeatsakinėja, Sorenas suplojo delnais.
   - Elridės atsakymas puikiai tinka kaip įžanga į praktinę pamokos dalį. Meilės eliksyrai gali būti skirstomi visaip, įdomiausias jų skirstymas yra pagal meilės objektą. Vieni meilės eliksyrai sukelia susižavėjimą žmogumi, kiti priverčia pamilti tėvynę, treti - pajusti aistrą kokiam nors dalykui, pavyzdžiui, kūrybai. Apie tai, kad Šekspyras galėjo kurdamas vartoti panašius eliksyrus, jau seniai spėliojama, tačiau nepaneigiamų įrodymų dar nėra, - pasakojo profesorius. - Na, o kaip jau minėjau, joje galėsite naudoti ir seniau savo išvirtus eliksyrus, taip pat galėsite ir virti naujus, jeigu tik norėsite. Pamokos praktika yra mažumėlę netradicinė, - sukūrė intrigą eliksyrininkas. - Jūsų užduotis - panaudoti bet kokio tipo eliksyrą, kuris jums padėtų sukurti kokį nors meno kūrinį - eilėraštį, piešinį, dainą ar bet ką kita.
   Profesorius pakėlė nuo žemės ir pastatė ant stalo nemažą baltą dėžę, atidarė ją. Iš vidaus ėmė virsti balti garai.
   - Jūsų eliksyrai yra užšaldyti ir sudėti čia. Ant buteliukų rasite savo vardus bei eliksyro pavadinimą, jeigu praeitą pamoką gaminote eliksyrą. Jei negaminote ar nebaigėte - tai padaryti galėsite dabar. Eliksyrą atšildyti teks kerais arba ugnimi, supilti į katilą, truputį pavirinti ir tęsti jo gamybą arba supilti atgal į buteliuką ir jau naudoti. Sėkmingo darbo.

Sor: šįsyk pamokos darbui 3 postai, kuriuose turite išvirti arba sutvarkyti eliksyrą bei jį panaudoti ir sukurti kokį nors meno kūrinį. Piešti ar įdainuoti nereikia - tereikia vaizdingai tai aprašyti. Sėkmės.

   Padiktavęs užduotį Sorenas žengė prie vienos grifės - aklosios prefektės. Žinojo, kaip jai turėtų būti sunku virti eliksyrus.
   - Na, bandysim išvirti? - paklausė jis.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 3 mėnesius sukūrė Sorenas von Sjuardas »
Prieš jus - labiausiai Hogvartsui nusibodęs profesorius, senas kaip Žemės branduolys, 10 mokslo metų vedęs NIV pamokas. Beje, vestuvių pasiūlymai nebepriimami. O senukas mano paraše nevaizduoja Soreno. 

Kas verda eliksyrus iš mandragorų, o kas - iš ašarų, plunksnų ir kančių...

*

Neprisijungęs Šerė Bridon

  • III kursas
  • *
  • 144
  • Taškai: 43
  • Lytis: Moteris
  • Šiuolaikinis antikvaras♡
Ats: Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #11 Prieš 3 mėnesius »
hahaha per abstraktus atsakymas, atsakymas be atsakymo... užtat kiti geri. Ha. toliau besiklausydama mokytojo ir dar labiau įsipatoginus kėdėje jai teko susikaupt. o kuris eliksyras kuria meną? O kokį meną man pasirinkti? Gal dainuoti, gal piešti, o gal rašyt eilėraščius. Šokio atsisakysiu... o gal pagrot? Ech... gal vadovėlyje bus? po mokytojo įžangos ir užduoties atskleidimo ji tuoj pat atsivertė vadovėlį. Po ilgo vartymo ji kažką rado
Citata
Tragiksas
Dėmėsio: tai eliksyras, nuotaiką paverčiantis iš esamos į liūdną.
Poveikiai: verkimas, tragedijos vaidinimas, liūdnų eilėraščių ir melodijų kurimas, skundimasis viskuo.
Reikės:
4 g slibino ašarų
20 g atšalusios saulėtėkio lavos
3 g vienaragio ašarų
97 g malto mėnesienos akmens miltelių
64 vandenių žvynų
57 ml paslaptingojo ežero vandens
36 g vikštrinos kraujo
200 ml šalto, -70°C vandens
30 g mandragiomių esencijos
Gaminimas:
Šaltą vandenį įpylkite į puodą. NIEKO NEVIRKITE. Sudėkite žvynus ir miltelius. Pamaišykite tris kartus pagal laikrodžio rodyklę. Supilkite vienaragių ir slibino ašaras, sudėkite lavą ir kraują. Pamaišykite tris kartus į dešinę ir septynis į kairę. Vandenį užvirkite. Supilkite ir sudėkite viską, kas liko ir pavirkite septynioliką minučių. Sėkmės.
 
rimtai? Ne, ne jokio kraujo aš nedėsiu. Bet deja, tai vienintelis receptas kuris sukuria meną, ir nėra ilgalaikis... veikia tik dvidešimt tris minutes.

Sor: sakinys visada pradedamas didžiąja raide.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 3 mėnesius sukūrė Sorenas von Sjuardas »
Kuo gilesnė bedugnė, į kurią krinti, tuo daugiau šansų išmokti skraidyti.

*

Neprisijungęs Grinčas Drakundukas

  • II kursas
  • *
  • 14
  • Taškai: 99
  • Šaldytuvas...keičia pasaulį!
Ats: Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #12 Prieš 3 mėnesius »
Grinčas išklausęs mokytojo pastabas ir papildymus apie savąjį atsakymą ir naująją pamokos užduotį po kelių minučių pastebėjo baisiąją profesoriaus veido išraišką, kuri buvo panaši pirmakursiui į nustebusią ir šoke esančią, todėl sunerimęs susimąstė: tikriausiai profesorius irgi taip pat alkanas..būčiau tragiškas žmogus, jei jam neduočiau kažko pavalgyti.. Prisiminęs, kad turi krepšelyje įvairių skanumynų, Grinčas išsitraukė nedrąsiai gabaliuką torto, kuris ant viršaus buvo baltas, o apačioje rudas, ir jį pasiūlė profesoriui:
- Jūsų veido akys išsiplėtė, galbūt norite užkasti? - Neryžtingai ir truputį smalsiai su šypsena paklausęs berniukas netrukus  išsitraukė iš po stalo išsitrauktą iš krepšelio gabaliuką ir ir ištiesė delną, ant kurio gulėjo pasiimta torto dalelė. Pasiūlęs mokytojui torto Grinčas padėjo jį ant stalo kampučio, laukdamas profesoriaus atsakymo, berniukas išsitraukė juodą puodynę, kurioje ketino virti pirmąjį savo gyvenime su menu susijusį eliksyrą. Pasiraitojęs uniformos rankoves iki alkūnių, Grinčas ėmėsi pradžios darbo, kuris jam atrodė neįkandamas lyg matematikos pamoka. Naa ir nuo ko gi man pradėti? ėmė mintimis savęs įnirtingai klausinėti pasimetęs Grinčas. Negaudamas iš savęs atsakymo  berniukas padėjo galvą ant stalo paviršiaus ir ėmė laužyti galvą. Kurį laiką pasinėręs į mintis pirmakursis prisiminė pirmąjį savo vakarą Hogvartse, kai buvo paskirtas į Grifų Gūžtą, jis prisiminė matytą kalbančią kepurę ant savo galvos.
Pakėlęs truputį susivėlusią galvą, sudėjęs rankas ant stalo ir uždėjęs jas vieną ant kitos manydamas, kad puodynė kaip ir kepurė gali kalbėti Drakundukas pašnibždomis ėmė klausinėti ir kalbinti puodynę:
- Puodyne, pasakyk, ką man daryti, už tai duosiu tau atostogų ir galėsiu nušveisti tave, ko nedariau visus mokslo metus, - tyliai pašnibždomis tardamasis su puodyne keistasis Drakundukas bandė išgauti iš puodynės atsakymą, tačiau jos visi atsakymai buvo tyla. Nusiminęs ir nusivylęs puodynės abejingumu Grinčas ėmė ieškoti kitų būdų. Pasėmęs iš kuprinės senų knygų krūvą, kurioje buvo nusitrynusių, rudų, melsvų vadovėlių, pirmakursis berniukas bandė rasti enciklopediją apie įvairius eliksyrus. Šeip ne taip išsitraukęs seną kaip nuodų ir vaistų profesorius knygą. Be vilties Grinčas surado tinkamą puslapį apie tokio tipo eliksyrus ir džiaugsmingai šiek tiek su šypsena ėmėsi užsirašinėti su banguotai ruda plunksna ant senų papiruso pluošto lapų savo nuožiūra tinkančio eliksyro receptą:
" 3 šauksteliai žvaigždžių dulkių.
  5 g. šaltinio vandens.
  2 g. saulėdmedžio žievės nektaro.
  1 vnt. rojaus paukštės plunsnos.
  1,5 g. lavos rūgšties.
  4 lašai mėlynųjų augalų sulos.
  1 lapelis paparčio žiedo.
  5 vnt. gintarinių pušies sakų"
Pasitikrinęs ar gerai užsirašė receptą berniukas pastebėjo parašytas kelias pastabas ir eliksyro poveikius. Todėl dėl atsargumo su mažesne šypsena dar neprarasdamas vilties kolkas Grinčas užsirašė:
"Eliksyras skirtas kurti eilėms, išgėrusiajam teikia dvasinį pakilimą ir norą kurti bei perifrazuoti įvairias garsias citatas arba perdaryti originalių kūrėjų meno kūrinius į savus. Tačiau nuolat naudojant jis gali sukelti beprotystę ir dvasinį išsekimą, todėl galima tik per metus du sykius panaudoti. Gaminant svarbu neskubėti ir neturėti jokių dalykų, kurie gali trupėti arba nukristi į besikuriantį eliksyrą, nes bet kokios priemaišos gali pakeisti eliksyro sudėti ir gautis ne tas rezultatas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!." 
Prisirašęs daug šauktukų ir baigęs nusirašyti viską ant lapelio Grinčas nebeturėjo šypsenos jis ėmė panikuoti: Kaip man pasprukti iš klasės? Tai lyg aukštoji matematika ši pamoka kuriant eliksyrus! Kaži ar man pavyks... Persigandęs galvojo Drakundukas sau..ir ėmė pamažu su drebančiomis rankomis dėstytis daiktus..
niam niam niam

*

Neprisijungęs Šerė Bridon

  • III kursas
  • *
  • 144
  • Taškai: 43
  • Lytis: Moteris
  • Šiuolaikinis antikvaras♡
Ats: Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #13 Prieš 3 mėnesius »
Perskaičiusi savojo eliksyro puslapį Šerė pakėlė akis. Niekada per daug nebuvo atkreipenti dėmėsį į kabineto aplinką. Kiti mokiniai atrodo naudingai leido laiką pamokoje. Staiga raganaitės nosytę pasiekė kvapas, kitoks nei besimaišantys eliksyrai. Į galvą atėjo jog mokytojas atsinešė kokį nors per vieną eliksyrą, bet apsižvalgiusi pamatė torto gabaliuką. Grifiukas jį dovanojo mokytojui. kodėl ne man? Aš tokio neradau. Hm. Sekasi. vos susivaldžiusi paklausti ar neturi dar vieno jai, švilpukė nusuko akis į savo ingredientus. Viską apžiūrėjus ji nerado pas save žvynų. Nusprendusi tyliai nukiurzdenti iki spintelės gal ten kažkas bus ji pakilo. ech... atsistojus švilpukė su savo apsiaustu netyčia užkliudė ašarų buteliukus. Laimei spėjo sugauti ir buvo išvengta didelių nesklandumų. Kažkokiu būdu nusigavus iki spintelės ji ėmė apžiūrėti ingredientus. aha... kažkas šito... kažkas žalio, čia skystis, o čia... fui, kas čia? Nesvarbu... pastumdžius buteliukus (ir šiokią tokią padarius betvarkėlę) ji pagaliau atrado žvynus. nu pagaliau. tyliai atsmukus iki suolo ji pradėjo dar kartą skaityti gaminimą. Atšaldžius vandenį jį supylė į katilą. Na, vanduo buvo nelygiai tokios temperatūros, bet raganiukė nieko nematavo ir tiesiog tikėjosi tos pačios temperatūros. Pradžia, iki vandens užvirimo buvo gan sklandi. Vėliau tiesiog sumetus viską ji paliko būsimą eliksyrą (tikėkimės ne uogienę) virti ir užsisvajojo...
Kuo gilesnė bedugnė, į kurią krinti, tuo daugiau šansų išmokti skraidyti.

*

Neprisijungęs Alisa Faun

  • VII kursas
  • *
  • 178
  • Taškai: 141
  • Lytis: Moteris
Ats: Antra NIV pamoka visiems kursams.
« Atsakymas #14 Prieš 3 mėnesius »
Alisa sėdėjo nuodų ir vaistų kabinete. Praeitą pamoką kaip keista ji nespėjo išvirti eliksyro, bet profesorius buvo minėjęs, kad bus galima pabaigti. Ji tinginiaudama ir vėl praleido teorinę dalį, o tik klausėsi kitų mokinių. Kai profesorius paskelbė, kad galima pradėti darbą Alisa atsistojo ir nupėdino prie kažkokios baltos dėžės, kurioje buvo sudėti eliksyrai. Ji įkišo ranką į ją ir rausėsi po šaldiklį. Neradusi po minutėlės ji ištraukė nušalusią ranką ir ją papurtė. Toliau rausėsi, kol galiausiai ant dugno pamatė eliksyrą su užrašu "Alisa Faun". Ji pagriebė jį ir nusinešė pas save ant suolo.
Taip... dabar reikia jį atšaldyti kerais, - pamanė ji ir paėmė lazdelę į ranką.
- Incendio! - sušuko, o tada eliksyro buteliukas užsidegė.
- Aguamenti. - ištarė ji užgesindama ugnį. Ant stalo liko nedidelė balutė, bet tai buvo tik menkniekis. Ji pravėrė vos tik pradėtą gaminti eliksyrą. Laimės eliksyras dar nė nebuvo įpusėtas gamyboje. Be to, per tą laiką ji dar rado šiek tiek patobulintą tokį patį receptą. Vienintelis dalykas kuris skyrėsi tai, kad reikėjo visas dalis atskirai susmulkinti ir tik tada virti. Ji paėmė jau itin smulkiai susmulkintą drakono širdies stygą ir įdėjo į ant stalo esantį katiliuką.
The sun will rise and we will try again.

 

  • Hogvartsas.LT © 2007-2017