0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Edgar Jeffter

  • VII kursas
  • *
  • 1371
  • Taškai:
  • Lytis: Vyras
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #15 Prieš 7 metus »
Prieita buvo ir prie teorinės dalies, kuri nebuvo kažkuo ypatinga ir sudėtinga. Viskas ką reikėjo padaryti, tai tik išsirinkti augalus ir juos suklasifikuoti. Pakilęs iš vietos penktakursis ėmė vaikštinėti po šiltnamį, dairydamasis augalų, kurie jam labiausiai patiktų, ir apie kuriuos galėtų su malonumu kažką parašyti. Didysis Sudano Musrijis.. Ne.. papurtė galvą grifas ir nuėjo nuo augalo betabaluojančio savo rausvai žalią žiedą į visas puses. Pakalnių Botaginis.. Įdomus daiktas apžiūrėjęs juodą keistą stiebą, jį įsirašė sau atmintin ir pažvelgė į už kelių metrų lentynoje stūksantį krūmelį. Tai buvo Nykštukinis Krūmkrūmis. Gausiai lapuotas krūmas, kuris žydėjimo metu virš savęs išskleidžia miniatiūrinį medelį. Šis tiko tamsiaplaukiui taip pat todėl grįžo į savo suolą ir pasiėmė žinyną, storą ir sunkų. Jame greičiausiai buvo sutalpinti visi įmanomi žiediniai magiški augalai, o gal ir ne tik, kas ten žino. Jį atsivertęs žaliaakis ėmė spoksoti į turinį, ieškodamas reikiamų, išsirinktų augalų.

*

Neprisijungęs Freya Nyxia Fireblood

  • III kursas
  • *
  • 58
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • probably gonna kick your ass
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #16 Prieš 7 metus »
Na, herbologija Freyai nebeatrodė labai sudėtinga ar nuobodi pamoka. Tačiau ir vėl laukė vaikščiojimas po kabinetą (pala, šiltnamis juk ne kabinetas), ir mergaitė tyliai pasidžiaugė, kad, ačiū Merlinui, nors ši profesorė neužsimanė darbo grupėse - tai Freyai jau pro gerklę lindo..
Prieš varniukės nosį ant stalo atsidūrė storas žiedinių augalų žinynas - na, žinot, kuriuose paprasčiausi augalėliai būna pavadinti kažkokiais įmantriais lotyniškais vardais ir knygos pavadinimas visada baigiasi PIRMAS TOMAS. Žodžiu - be galo be krašto nuobodu. Profesorei Linder baigus savo litaniją Freya išsliuogė iš suolo, į rankas pasigriebusi mylimą užrašinę ir paprastą mechaninį pieštuką - kai tik buvo galimybė, antrakursė plunksnų atsisakydavo su malonumu. Taigi, taigi, augalai augalėliai... - mintyse išsiblaškiusi niūniavo varnė. Tokia būsena Nyxai nebuvo būdinga - tikriausiai ją taip raminančiai veikė per didelė deguonies koncentracija gana ankštame šiltnamyje, šilta atmosfera ar, rodos, ore kuokštais švelniai plaukiojančios žiedadulkės. Žvilgsniui tingiai praslydus pro kelias dešimtis žieduotų žaliukų, Freya apžiūrinėti šiltnamį pradėjo nuo kairiojo jo krašto - ten jos akį patraukė velniškai neįprastas augalėlis. Mergaitei rodėsi, jog nuo jo sklinda švelni balsvai žalia spalva. Žiedeliai buvo ryškiai violetiniai, spalvos pulsuojančiai keitėsi - beveik tokios pat spalvos, kaip varnės akys. Freya pasiėmė pieštuką ir keliais mostais nusipiešė augalo eskizą - pridės jį prie augalo aprašymo darbo pabaigoje.
Jei atmintis neapvylė, profesorė sakė, jog augalus galima pasiimti ant suolo - Freya kiek padvejojusi pasikišo užrašinę po ranka ir pagriebė vazonėlį - mergaitė buvo visiškai pasiryžusi aprašyti būtent šį augalą. Pūškuodama varniukė šiaip ne taip nutempė augalėlį ant stalo - šis pasirodė sunkesnis, nei atrodė..
Nyxa nusibraukė plaukus nuo akių ir toliau kibo į darbą - reikėjo išsirinkti dar vieną žiedinį augalą. Tamsiaplaukė iš pradžių nusprendė apžiūrinėti šiltnamioką pagal savo velniškai logiškoje galvoje susikurtą planą. Tačiau greit pakeitė nuomonę ir užsimanė grūstis į jo gilumą - ten glūdėjo aukšti, lubas siekiantys, stori ir potencialiai nuodingi galiūnai. Freya skubriu žingsniu žengė link žvilgsniu užfiksuotų augalų - norėjo rasti kuo įdomesnį, keistesnį, retesnį.. Na, kažką naujo. Nematyto.
Mergaitė vis dar jautėsi kiek apdujusi - tylus paranojos balselis galvoje burbėjo, jog ji tikriausiai kažkam alergiška ir mirs tokia jauna, tokia graži, tokiu gėdingu būdu - šiltnamyje. Pati varnė nesuprato, kodėl galvoje sukasi velniškai keistos mintys, bet buvo per daug susimaišiusi pačios sąmonėje, kad dar labiau gilintųsi į jau ir taip komplikuotas savo smegenis..

+1 taškas už įdomų post'ą. - prof. Linder
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 7 metus sukūrė Gvendolina Linder »
a proud slytherclaw at heart; probably gonna kick your ass.

*

Neprisijungęs Lisette la Claire

  • VII kursas
  • *
  • 456
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • je ne fais rien mais je le fais bien
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #17 Prieš 7 metus »
Šį sykį Lisette itin nusistebėjo praktinės užduoties paprastumu. Mergaitė nebuvo tikra, kad ši užduotis jai patinka, tačiau, žinoma, labai ir nesiskundė. Klastuolė, kartu su kitais klasės mokiniais, atsistojo iš savo vietos ir nuėjo augalų link. Rausvaplaukės mėlynų akių žvilgsnį užkabino augalas, kurį mergaitė atpažino iš praėjusių metų herbologijos pamokų. Taip, tai buvo ne kas kitas, o Raganų gėlė. Lisette švelniai paėmė vazonėlį su gan nedidele gėle tamsiai žaliu koteliu ir sodriu, tamsiai rausvu žiedeliu, kuris itin priminė žiobariškos ramunėlės žiedą. Pakeliui savo vietos link, Lisette pagriebė ir vieną Herbologijos vadovėlį, kuris, tikėjosi, pravers. Rausvaplaukė klestelėjo į savo kėdę ir iš rausvos (derina su plaukais) kuprinės išsitraukė plunksną, rašalo indelį bei pergamento ritinėlį.

Citata
"Raganų gėlės" klasifikacija:

itin dailiu raštu užrašė ir ėmė apžiūrinėti augalą, kartais įbesdama savo žvilgsnį į lentą su klasifikavimais. Vieninis? hm...- pamąstė Lisette ir nesugalvojusi atsakymo nedrąsiai pakėlė ranką:
-Atsiprašau, ką reiškia vieninis augalas?- laukdama provesorės atsakymo, klastuolė toliau ėmė galvoti apie Raganų gėlės klasifikaciją.
if you like your coffee hot, let me be your coffee pot

*

Neprisijungęs Gvendolina Linder

  • V kursas
  • *
  • 100
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #18 Prieš 7 metus »
Gvendolina baigusi savo iškalbą leido mokiniams kibti į darbą, o pati pasisuko ant aulinių batelių kulno ir trimis žingsniais pasiekusi savo darbo stalą atsisėdo į kreivoką medinę kėdę. Vieni mokiniai ėjo prie žinynų, kiti negalėdami atsistebėti žiediniais augalais, sukosi aplink šiltnamį bandydami išsirinkti labiausiai patikusį augalą. Viena rusvaplaukė daili mergaitė ant stalo turėjo Raganų gėlę. Labai tinka prie plaukų. - pamanė profesorė pastebėjusi šį linksmą kontrastą. Šioji nedrąsiai pakėlė ranką ir mandagiai užklausė klausimo.
- Vieninis augalas yra individas neturintis poros arba daugiau tokių pat savo versijų šalia savęs kurios auga iš tų pačių šaknų. Pavyzdžiui daugelis didelį žiedą auginančių magiškų augalų yra vieniniai ir auga be „draugo“. Taip pat daugybė medžių yra vieniniai, Gluosnis galiūnas toks ir yra. - užbaigusi dar vieną kalbelę šyptelėjo klastuolei ji.

*

Neprisijungęs Lisette la Claire

  • VII kursas
  • *
  • 456
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • je ne fais rien mais je le fais bien
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #19 Prieš 7 metus »
Tada "Raganų gėlė" yra vieninis augalas, tiesa?- tyliai pamąstė Lisette ir padėkojo profesorei Linder už pagalbą:
-Ačiū Jums,- pakėlė savo lūpų kampučius ir toliau įniko į darbą. Klastuolė nuo abiejų veido pusių patraukė užkritusius rausvus plaukus ir atsivetė 47 Herbologijos vadovėlio puslapį. Sprendžiant pagal turinį, būtent šiame puslapyje turėtų būti augalų klasifikacija. Mėlynomis akimis permetusi vadovėlio puslapį, trečiakursė pasiėmė plunksną į rankas ir išplėštoje popieriaus skiautelėje užsirašė, kad Raganų gėlė yra vieninis augalas.
Plačialapis. hmm...- padėjusi plunksną ant stalo, Lisette ėmė toliau tyrinėti savo gėlę. Pastaroji, regis, neturėjo didelių lapų, tačiau mergaitė niekaip neišmąstė, kaip pavadinti augalą, kurio lapai siauri? Siauralapis! Na, žinoma,- net pati iš savęs nusijuokė mergaitė, tačiau išorėje matėsi tik menka rausvaplaukės šypsenėlė.
Dar kiek apžiūrėjusi savo augalą pagal lentoje pateiktus punktus, Klastūnyno atstovė viską surašė į pergamento lapelį.

Citata
"Raganų gėlės" klasifikacija:

1. Vieninis
2. Siauralapis
3. Vienažiedis
4. Nenuodingas
5. Siaurašaknis

Lisette la Claire. Klastūnynas, III kursas.

Pasitikrinusi, ar tikrai nepadarė kokios klaidos, Lisette gražiai suvyniojo pergamentą į ritinėlį ir nunešė ant profesorės stalo.
if you like your coffee hot, let me be your coffee pot

*

Neprisijungęs Klarė Konė Karter

  • VII kursas
  • *
  • 552
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Al que al cielo escupe, en la cara le cae.
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #20 Prieš 7 metus »
Priėjusį patikusį žydrąžiedį, Klarė nekreipė dėmesio, kad šiltamyje šiek tiek purvina. Susikryžiavo kojas, ir nutūpė ant žemės. Ji buvo pratusi prie kaimo aplinkos, mat jos mama, atsisakiusi magijos gyveno būtent panašiai, tad šiltnamių žemės jos negasdino
Sklaidydama žinyną, patogiai nugulusį grifei ant kelių ji užtruko maždaug dešimt minučių, vien kol surado panašų augalą. Tačiau perskaičiusi visus duomenis suprato, jog vis dėl to ne šis, tiesiog labai panašus. Pagaliau, atkeliavusi iki knygos vidurio ji atrado augalą, priešais kurį buvo įsitaisiusi.

Citata
Stylidium oreostylidium
 Demėtoji žydrūnė

Gana retas augalas, kurio šaknys bei žiedai naudojami magiškoje medicinoje. Žiedus gamtoje krauna vėlyvą pavasarį, maždaug gegužę. Nėra lepus, paplitęs daugiausia pamiškėse.

Pasičiupusi vieną lapelį pasižymėjo knygos puslapį ir perėjo prie kito augalo. Atvertė knygą nuo pradžių, ir ilgai bei nuobodžiai žiovaudama vartė žinyną.
Štai ir tu, mažoji...

Citata
Aster alpinus
Ruginė rausvuolė

Gavusi savo bendrinės kalbos pavadinimą, dėl žiedo spalvos, bei augimo ypatybės. Auga dažniausiai rugių laukuose. Žydi vasarą. Dažniausiai naudojama kurti apžavams.

Pasižymėjusi ir šį puslapį lapeliu, Klarė atsikėlė nuo žemės ir pasivalė šiek tiek apdulkėjusią uniformą. Pralanksčiusi užstingusius sąnarius keliavo iki savo suolo, kur susmukusi galvojo, kaip gi Merlino barzda, teks suklasifikuoti.
Y cada anochecer es una cita entre misterio y realidad para que no se te olvide soñar

*

Neprisijungęs Bethany Landworth

  • VI kursas
  • *
  • 256
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • D.W. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #21 Prieš 7 metus »
   Grifė patenkinta žvilgtelėjo į pirmakursę, atsakiusią neteisingai, ir nusivaipė. Pasielgė labai negražiai, bet tokia jau buvo, norėjo pasigirti bent kartą atsakiusi teisingai. Suklapsėjusi blakstienomis mergina it pavyzdinga mokinė išklausė profesorės ir ramiai atsivertė vadovėlį. Pff, tokia lengva užduotis. Ir dar reikia suklasifikuoti tik du augalus. Bethany apžvelgė šltnamį ir kiekvieną jame esantį augalą, nuo mažiausio iki didžiausio. Jos akys užkliuvo už palinkusios, su plonu stiebeliu ir gležnais, švelniai violetinės spalvos žiedeliais gėlės, panašios į tulpę. Trečiakursė pervertė kone visą vadovėlį, kol surado šį augalą ir jo aprašymą be nuotrauką. Hmm, vadinasi tai ir yra tulpė... Tulipa Adolebitque. Betė perskaitė visą puslapį apie šią gėlę ir atsivertė užrašų knygutę. Gerai... Pagalvokim. Manau, ji yra vieninis augalas... Vienažiedis, čia ir iš nuotraukos suprast galima... Plačialapė..? Mėlynakė pasidaužė galvą ir užsidengė veidą rankomis. Tas visas galvojimas, kaip suklasifikuoti, tinka ar netinka viena ar kita grupė labai vargina. Grifė staigiai atsistojo ir nurėpliojo prie tulpės. Atsitūpusi apžiūrėjo iš visų pusių, o tada palietė.
   - Au!
   Mergina staigiai atitraukė ranką ir pasižiūrėjo į ją. Ot šūdė! Nudegino mane!. Vos susilaikiusi nuo viešo nusikeikimo ji greit nuskubėjo prie profesorės.
   - Profesore Linder, mane... Nudegino. Ta gėlė. - trečiakursė parodė pirštu į violetinę tulpę, o tada atkišo mokytojai savo tris nudegintus dešiniosios rankos pirštus ir pažiūrėjo gailiomis akimis. - Atsiprašau, bet ar nežinote, ar...Tulipa Adolebite... Adolebitque gali būti vaistinė arba nuodinga? Nes vadovėlyje nieko apie tai neparašyta, neparašyta ir tai, kad ji gali nudeginti.
   Bethany įsižiūrėjo į savo batus tramdydama besiveržiančias skausmo ašaras, kurių anksčiau net nebuvo. Atrodo, mokinė ir jos smegenys tik dabar suvokė, kaip skauda nudegintą vietą.

+ 1 taškas už įdomų post'ą. - prof. Linder
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 7 metus sukūrė Gvendolina Linder »

*

Neprisijungęs Gvendolina Linder

  • V kursas
  • *
  • 100
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #22 Prieš 7 metus »
Profesorė kaip plunksnas pasikedenęs paukštukas patenkinta sedėjo savo kedėje ir tai puikiai matėsi iš jos veido. Staiga, merginą nutvilkdė trumpas, bet skaudus „au“ šūksnis, ji susigriebė, išsitiesė kėdeje ir suko akis į įvykio vietą. O ten trečiakursė grifiukė ištiesusi ranką su nudegintu delnu. Gvendolina jau norėjo stotis, tačiau mergaitė buvo greitesnė, ji sujudėjo ir sparčiai kulniavo link profesorės stalo. Nukentėjusioji pradėjo aiškinti kas nutiko, tačiau Gvendolinai pasidarė aišku jau tuo momentu kai grifė bedė pirštu į tą violetinio žiedo augalėlį. Mokytoja apimta aštraus jausmo puolė atidarinėti dešinės stalo pusės stalčius kuriuos buvo pavertusi vaistinėle. Išėmusi tūbelę ji visą dėmesį sutelkė į gailiomis akimis žiūrinčią mergaitę.
- Tulipa Adolebitque... - pradėjo ji tepdama tūbelės masę ant nudegintų mokinės pirštų. - ...yra vaistinis augalas. Tik visas tikrasis vaistas slypi jos stiebe. Greičiausiai prilietei tulpės lapus kuriuos augalas yra užsiauginęs, kad saugotų savo lobį. Skausmas, kurį puikiai žinau pati, vidutiniškai praeina po 4-6 minučių. Aš užtepiau tau stiprių nuskausminamųjų, tad jei po tiek laiko vis dar ką nors jausi tučtuojau skubėk pas mane, o aš pasirūpinsiu, kad šalia Tulipa Adolebitque atsirastų įspėjamasis ženklas. - užbaigė ji ir paleido mergaitę eiti į savo vietą, pati nueidama pridėti lentelės prie Tulipa Adolebitque vazonų.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 7 metus sukūrė Gvendolina Linder »

*

Neprisijungęs Edgar Jeffter

  • VII kursas
  • *
  • 1371
  • Taškai:
  • Lytis: Vyras
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #23 Prieš 7 metus »
Prabėgus vos porai minutėlių, penktakursis jau buvo susiradęs reikiamus puslapius, kur yra augalai. Pakalnių Botaginis buvo tas apie, kurį pirmiausia ėmė skaityti. Aišku apie kiekvieną iš augalų buvo prirašyta daug, net po kelis puslapius. Aišku, ne visa informacija buvo reikalinga šiandienai, kadangi žinyne augalai buvo išsamiai aprašyti nuo a iki z. Vaikinas pats sutelkė dėmesį tik ties klasifikacija, kas ir buvo reikalinga, kuri buvo aprašyta kone pačioje pradžioje. Kai jau informacija buvo matyti žaliomis jaunuolio akimis, šis pasiėmė pergamento lapą su plunksna. Gerai.. Galėsime pradėti parąžė savo kaklą patampydamas savo galvą į šonus Edgar'as prieš pradėdamas klasifikuoti pirmąjį augalą.

*

Neprisijungęs Klarė Konė Karter

  • VII kursas
  • *
  • 552
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Al que al cielo escupe, en la cara le cae.
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #24 Prieš 7 metus »
Žaliaakė atsivertė žinyną pagal pirmąjį užrašinės lapelį, kurį buvo kruopščiai įdėjusi į knygą. Nusprendusi ant jo ir rašyti, juk nei susilamdė nei ką, o medžius reikia tausot. Nusičiupusi žiobarišką tušinuką iš kišenės, kadangi mėgo piešti, Klarė mažai kada naudodavosi plunksna, iš tiesų tik tada, kai aplinkybės liepdavo. Nedelsdama ėmė rašyti:

I.Stylidium oreostylidium
Demėtoji žydrūnė
Aukštis: Aukštaūgė
Augalo rūšis: Gėlė
Augimo būdas: Tiesiai į viršų
Augimo vieta: Sausuma
Stiebas: Daugiadalis
Žiedai: Daugiažiedis, vidutinio dydžio
Lapai: Vidutinio dydžio, apvalūs
Nuodingas: Ne

II.Aster alpinus
Ruginė rausvuolė
Aukštis: Mažas
Augalo rūšis: Krūmas
Augimo būdas: Palei žemę, į šonus
Augimo vieta: Sausuma
Stiebas: Daugiastiebis
Žiedai: Vienažiedis
Lapai: Pailgi, eglės formos
Nuodingas: Ne

Baigusi rašyti klasifikacijas, grifė pagalvojo, kad būtų smagu augalus įliustruoti. Nežinojo, kaip į tai reaguos profesorė. Gal balų neatims...
Antrakursė išsitraukė iš kuprinukės, pieštukus, kurie visur lydėjo dvylikametę. Stengdamasi itin tiksliai atvaizduoti augalus Klarė nejautė, kaip smarkiai buvo prikandusi lūpą, kol nepajautė salsvo geležies skonio. Baigusi piešti melsvus ir rausvus žiedus, žaliaakė vėl pačiupo tušinuką, apačioje pakeverzodama

Klarė Konė Karter, II kursas, Grifų Gūžta.

Keista, kad profesoriai negali magiškai perprasti, kieno darbas , susimastė ilgakasė, lenkdama lapelį į keturias dalis, kad išlaikytų paslaptį bent penkioms sekundėms iki kol bus išskleistas.
Atsikėlusi iš vietos priėjo prie profesorės stalo ir netrukdydama tyliai padėjo lapelį apytuščiame kampe.

+ 1 taškas už įdomų post'ą. - prof. Linder
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 6 metus sukūrė Gvendolina Linder »
Y cada anochecer es una cita entre misterio y realidad para que no se te olvide soñar

*

Neprisijungęs Edgar Jeffter

  • VII kursas
  • *
  • 1371
  • Taškai:
  • Lytis: Vyras
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #25 Prieš 6 metus »
Pakalnių Botaginis

1. Gėlinės kilmės.
2. Stiebinis.
3. Lanksčiastiebis.
4. Smulkiažiedis.
5. Belapis.
6. Vienspalvis.
7. Dygliašaknis.
8. Nenuodingas.
9. Įvairiadydis.
10. Pavojingas.


Sekundėlė pasikrapštęs akis, atsivertė grifas kitą puslapį, kuriame aprašytas antras jo pasirinktas augalas. Nors užduotis ir nebuvo labai sunki, bet juodaplaukis šiuo mementu mieliau būtų patinginiavęs. Būtų taip, jei tai nebūtų svarbus dalykas, todėl susikaupė ir tęsė darbą toliau su mintimi, jog kuo greičiau pabaigs, tuo greičiau galės sau sėdėti nieko neveikdamas.

Nykštukinis Krūmkrūmis

1. Krūmas.
2. Tvirtašakis.
3. Daugialapis.
4. Tankialapis.
5. Ypatingažiedis.
6. Nenuodingas.
7. Plonašaknis.
8. Miškinis.
9. Išvedantis kitą augalą.

Edgar Jeffter
V kursas
Grifų Gūžta


Pasirašęs žaliaakis susipakavo savo įprastus darbo reikmenis. Tiksliau susimetė viską savon kišenėn, bet tai buvo savotiškas jo susipakavimas. Tuomet pakilo su popieriaus lapu ir nuėjo profesorės link. Jai atidavęs, tai ką prikeverzojo, grįžo į savo vietą ir sunėręs rankas ant suolo, pasidėjo ant jų galvą.

*

Neprisijungęs Nora Kühnemund

  • VI kursas
  • *
  • 166
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • certe cose poi succedono / non le puoi cancellare
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #26 Prieš 6 metus »
 Mažoji puikiai žinojo, kad mokytoja pasakys, jog ji neteisi, tačiau visai dėl to nenusiminė. Vis viena laikėsi savo nuomonės, kad nėra nieko blogo tame, kad klasifikuos augalus pagal obiektyvius požymius. Žinoma, ne raštu, nenorėjo užsidirbti nemalonės jau pirmą pamoką.
 Labai nustebo, kai prieš ją atsirado storas žinynas, net pašoko iš vietos. Panoro iki pamokos galo sklaidyti vis dar kvepiančius spaustuve puslapius ir grožėtis gėlytėmis ir žolytėmis. Ypač, kad pirmame puslapyje, kurį visai netyčią atvėrė, puikavosi labai graži gėlelė. Pasidėjusi smakrą and delnų, o alkūnes parėmusi ant stalo, ėmė atidžiai skaityti. Deja, jai teko nuliūsti, mat ir knygoje nebuvo nė žodelio apie gėlės grožį. Nagi, ar jie nemato, kokia ji graži? Ar būtinai reikia rašyti, kad ji vienetinė ir magnolijinė (tarp kitko, ką reiškia šis žodis? - pagalvojo mažė)? Giliai atsiduso.
 Kol ji skaitė nuobodų tekstą apie be galo dailią gėlę, kiti vaikai jau buvo įpusėję darbą. Ji labai išsigando, kad nespės ir gaus pylos. Greitai pašoko iš vietos, nuvertusi savo kėdę. Visa raudona kaip aguona pakėlė kėdę ir susigėdusi burbtelėjo kažką, labai panašų į atsiprašymą. Jautėsi klaikiai nejaukiai. Še tau, kokia ji nerangi. Tačiau sumišimas greitai išgaravo, kai ant lentynėlės patalpos (juk šiltnamis tai irgi savotiška patalpa, ar ne?) krašte pastebėjo būtent tą gėlę, apie kurią buvo ką tik skaičiusi. Apsidžiaugusi ir išsiviepusi lyg ausų lėkte pasileido link jau pamėgtos gėlikės. Atsargiai, kad neišmestų iš mažų delniukų, paėmė vazoną ir juo nešina grįžo savo vieton.
 Na, dabar galės su mielu noru rašyti. Juk žymiai įdomiau yra rašyti apie tai, kas patinka, ar ne?
ma n’atu sole cchiu’ bello oi ne’
‘o sole mio sta nfronte a te!

*

Neprisijungęs Bethany Landworth

  • VI kursas
  • *
  • 256
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • D.W. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #27 Prieš 6 metus »
   Trečiakursė įdėmiai stebėjo profesorę besikuičiančią stalo stalčiuose ir kažko ieškančią. Bethany meldėsi, kad tik ieškotų nuskausminamųjų, kurie pilnai nuskausmins delną. Mergina nė nenorėjo pagalvoti, ką žmonės jaučia degdami negailestingose ugnies liepsnose. Žiauru taip mirti.
   Pagaliau profesorė ištraukė keistą žalią tūbelę. Mokinė nejučiomis truktelėjo ranką atgal, kai mokytoja ketino užtepti rausvos masės, nes kažkas pasąmonėje kuždėjo, kad jai labai skaudės. Tačiau juk negali būti blogiau už dabartinį skausmą, ar ne? Betė lėtai atkišo ranką ir profesorė galėjo ramiai užtepti tepalo, kurie, dėkokim gailestingajam dievui, buvo stiprūs nuskausminamieji. Nors grifė negalėjo sakyti, kad nejuto visiškai nieko: pirštus nudiegė šaltis, o po to nežymus skausmas. Tarsi būtum įsidūręs į kokį aštrų spyglį. Tačiau širdyje iškart palengvėjo, nes nudegimo skausmo nebesijautė.
   - Dėkoju už pagalbą ir informaciją. - linktelėjo profesorei ir šiek tiek susigėdus nukiūtino šalin.
   Rudaplaukė grįžo į suolą ir dar kart akimis permetė puslapį apie tą nelemtąjį augalą. Gerai pagalvojus užsirašė klasifikaciją į užrašų knygutę ir vėl ėmė nužiūrinėti įvairius augalus. Šį kart gėlės nebesirinko, nes turėjo itin nemalonią patirtį su jomis. Tad išsirinko krūminį augalą, gal vis gi lengviau bus. Pasidėjus jo vazoną ant savo suolo susiieškojo puslapio su augalo aprašymu ir greit perskaitė. Tai buvo plačių lapų, kieto stiebo ir mažų violetinių žiedų krūmelis. Medicus Confidentes Consummata Est. Hmm, ilgokas pavadinimas. Išvertus... Pažiūrėkim... Vaistinis Ilgšankis. Pala, tai gal Ilgšaknis? Bet kad parašyta Ilgšankis... Aii, tiek to. Vadovėlyje buvo rašoma, kad šio augalo šaknys gali siekti net kelis kilometrus, tačiau atrodo, kad dabar jos gerokai nukarpytos, kad tilptų į vazonėlį. Iš pavadinimo buvo galima suprasti, kad šis krūmelis yra ir vaistinis, be to, knygoje rašoma, kad tinka gydyti pilvo skausmams ar ligoms, susijusioms su pilvo skausmu ar vėmimu. Trečiakaursė lengvai užpildė keturis klasifikacijos laukelius, bet niekaip neišmąstė, koks galėtų būti penktasis. Hmm, įdomu, ar profesorė suprastų, kad penktas punktas nėra teisingas?.. Vis dėl to grifė nenorėjo rizikuoti ir atimti taškų savo mylimam ir pačiam geriausiam koledžui (nors šiaip jai nusispjaut ant pastabų ir taisyklių, juk taip įdomu būti blogiukei :'))), taigi prisivertė vėl, vėl ir vėl perskaityti tą ypač nuobodų puslapį, kol jos akys pagaliau užfiksavo, ko gero, paskutinįjį punktą. Šie MCCE (sutrumpintas pavadinimas, kad būtų lengviau sakyt ir įsimint) krūmeliai gyvena būriais. Bethany išleido garsų atodūsį ir galutinai užpildė savo lapelį.
Citata
            Tulipa Adolebitque

Klasifikacija:

1. Vieninė
2. Vienažiedė
3. Plonastiebė
4. Plačialapė
5. Vaistinė

            Medicus Confidentes Consummata Est

Klasifikacija:

1. Vaistinis
2. Ilgašaknis
3. Daugiažiedis
4. Plačialapis
5. Būrinis (gyvena po kelis, būriais)

Užduotis baigta. BAIGTA.
Mergina pasididžiuodama (nors nebuvo dėl ko) nunešė savo darbą profesorei ir staiga prisiminė incidentą su Tulipa Adolebitque. Ar jai tik pasirodė, ar ir vėl ėmė sopėti ranką?

*

Neprisijungęs Nora Kühnemund

  • VI kursas
  • *
  • 166
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • certe cose poi succedono / non le puoi cancellare
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #28 Prieš 6 metus »
 Apžiūrinėdama gražią gėlytę mergytė rašėsi reikiamą informaciją iš storiausio žinyno. Darbavosi itin įtemptai, net liežuvį iškišusi, keistai laikydama plunksną skrebeno ne itin dailias raidytes pergamento ritinėlyje. Labai gerai ir greitai rašyti nemokėjo, tad šita dalis - nors atrodė visai lengva, tereikia gi rasti gėlę žinyne ir nusirašyti informaciją apie ją - užėmė jai tikrai nemažai laiko.
 Baigusi nagrinėti (na, ji tikrai nepasakytų žodžio "nagrinėti", tačiau nekreipkim į tai dėmesio) vieną augalą, nutarė pereiti prie kito. Pakilo iš savo vietos, nunešė jau išanalizuotą gėlę jos vieton ir ėmė lėtai vaikščioti palei šiltnamio "sienas", tikėdamasi rasti, ką nors gražaus. Jos melsvos akelės užkliuvo už labai gražaus, žydinčio kaktuso. Neturėjo supratimo, ar jis priskiriamas prie žiedinių augalų, bet žiedą tai gi turi, ar ne? Mažoji norėjo paimti gražų spygliuotį, tačiau jos rankelė netyčia prisilietė prie to nenaudėlio ir augalas stipriai jai įgėlė. Jau norėjo numoti ranka (juk ne sykį buvo susižeidusi), kai iš mažyčių žaizdelių ėmė sunktis kraujas bei gelsvi pūliai. Kaip reikalas išsigando.
 Kiek jėgų kojose turėdama pribėgo prie mokytojos.
 - Mokytoja, mokytoja, - greitai, jau pusiau verkdama, ėmė berti, - aš norėjau paimti gražų kaktusą, žinot, tokį su gėlyte, tačiau aš prie jo prisiliečiau ir žiūrėkite, - pakėlė savo rankytę vos ne prie pat profesorės veido, - dabar iš mano delno liejasi kraujas ir kažkoks bjaurus geltonas ir žalias skystis. Ar tai reiškia, kad numirsiu? - pakėlė liūdnas akis, kurių kampučiuose žibėjo dar nespėjusios ištrykšti vaikiškos ašaros.
ma n’atu sole cchiu’ bello oi ne’
‘o sole mio sta nfronte a te!

*

Neprisijungęs Gvendolina Linder

  • V kursas
  • *
  • 100
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #29 Prieš 6 metus »
Kaip tarė taip ir padarė. Profesorė leido susižeidusiai trečiakursei grįžti prie darbo, o pati nuskubėjo prie Tulipa Adolebitque, iš už sijono liemens ištraukė savo juodą lazdelę, kuri šiek tiek priminė dirigento batutą, ir išbūrė įspėjamąjį ženklą dėl to, kad kitas žmogus nesusižeitų kaip toji „nelaimelė“. Sukiodama lazdelę rankoje mergina lėtu žvilgsniu peržvelgdama mokinius grįžo prie savo darbo stalo kur jau gulėjo lapeliai kuriuose buvo suklasifikuoti žiediniai augalai. Ji paskleidė juos stalviršiu ir užmetusi akį greitai peržvelgė, tačiau dar nevertino nes prie jos išdygo pirmakursė varnė su pūliuojančiomis žaizdelėmis rankoje. Pusiau verkdama mergaitė aiškino kas nutiko, o Gvendolina mąstė, ar vesti nukentėjusią į ligoninę ar kitą pamoką visiems įduoti pirštines į rankas, kad daugiau tai nepasikartotų.
- Nuo šio kaktuso dar niekas nemirė... - raminančiai atsakė mergina varnės rankai. Beveik... - tyliai ir tik sau pridėjo mintyse ji ir ėmė kuistis tarp buteliukų savo stalčiuje.
Radusi ko reikia, supylė buteliuko turinį į purškiklį ir paprašė mergaitės ištiesti ranką. Pirmakursė nedrąsiai leidosi gydoma, tačiau purškiamas ekstraktas jai padėjo. Varniukės žaizdelės sumišusios su skysčiu dar gausiau pradėjo leisti šlykščius pūlius ir ėmė trauktis kol visai nebeliko, tereikėjo nusiplauti rankas ir kaip sakoma, nei žymės jog tai įvyko.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 6 metus sukūrė Gvendolina Linder »