0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Gvendolina Linder

  • V kursas
  • *
  • 100
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Trečiasis šiltnamis buvo prigrūstas ir atrodė kiek ankštokas, profesorė Linder, jau dėstanti Herbologiją antrus metus, tai puikiai pastebėjo, tad stovėdama prie savo kreivo stalo nutarė didelius augalus pakeisti į mažesnius ir į klasės priekį atvilkti mokymo lentas reikalingas pirmajai pamokai. Prie šio nutarimo vygdymo teko gerokai paplušėti, kadangi gigantiški augalai netilpo pro šiltnamio duris į pagalbą reikėjo pasikviesti Reducio kerus. Atrodo, kad būtų išėjęs geras sprendimas juos tiesiog sumažinti šiltnamyje ir palikti stovėti savo vietoje, tačiau Gvendolinai tai nepatiko, ji manė, kad taip sumažinus šiuos didingus augalus jie neteks savo stiprybės, be to pamokai buvo reikalingi žiediniai augalai kurie atnešti iš gretimo šiltnamio pakeitė didinguosius. Baigus šį „darbelį“ ji lazdelės mostu iš apiejų savo stalo pusių pastatė, senai neliestas tamsiai žalios spalvos lentas.
Stovinčioje lentoje kairėje pusėje profesorė lazdelės pagalba užrašė:
Citata
ŽIEDINIŲ AUGALŲ KLASIFIKAVIMAS
Dunfante velurus
1. Vieninis
2. Plačialapis
3. Vienažiedis
4. Nuodingas
5. Storašaknis
6. ...
Ant kitos lentos, kuri stovi dešinėje, jaunoji profesorė surašė kitą tekstą:
Citata
Dunfante velurus
1. Labai gražus žiedas
2. Stiebas atrodo tvirtas
3. Iš pažiūros atrodo nedidelis
4. Lapai siauri
5. ...
Kol baigė su lentomis Linder akies krašteliu matė po varpo skambėsio suoluose susirinkusius mokinius, tad nieko nelaukusi staigiu lazdelės mostu prieš klasę pastatė aprašytą augalą ir pradėjo kalbėti:
- Sveiki susirinkusieji į mano pamoką. Prisistatau nežinantiems, aš antrus metus dėstanti profesorė Gvendolina Linder. Norintiems artimiau susipažinti sakau, kad galite mane užkalbinti po pamokų ir panašiai. - ramiai prisistatė ji. -  Iš žvilgsių matau, kad jūsų akys krypsta į lentas. Tai gi, kas galite man pasakyti kurioje lentoje yra teisingai suklasifikuotas šis augalas? Kodėl taip manote? - užbaigė šyptelėjusi ji laukdama rankų miško.

Už įdomius, originalius post'us galite gauti +3 taškus. Už teisingus teorijos atsakymus po vieną tašką. Sekmės! P.S. jei iškilo klausimų ir pan. klauskite a.ž.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 6 metus sukūrė Starkas Erikas Ramsay »

*

Neprisijungęs Bethany Landworth

  • VI kursas
  • *
  • 256
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • D.W. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #1 Prieš 7 metus »
   Trečiakursė įžengusi į šiltnamį mielai nusišypsojo profesorei ir atsisėdo į suolą. Jos akys iškart nukrypo prie dviejų lentų, o tai reiškė, kad teorija, vis dėl to, bus.
   Bethany iš visų jėgų stengėsi išlaikyti gerą nuotaką, kaip ir kitose pamokose, tačiau ar tai įmanoma? Vos tik įžengus į klasę ir prisiminus, kokios nuobodžios yra pamokos su visom savo teorijom, gera nuotaika tiesiog išgaruoja. Tačiau tokia ir esmė. Prikimšti mokinių galvas įvairiomis žiniomis, kurių gal būt niekad neprireiks. Na, aišku, herbologija reikalinga, bet... Eh, ar tiesiog negali visko iškart pasakyt, o po to pereit prie praktikos? Juk tai padeda daug labiau.
   Šiek tiek abejodama savimi Betė pakėlė ranką ir prabilo:
   - Manau, kad kairiojoje lentoje žiediniai augalai yra suklasifikuoti teisingai. O manau taip todėl, kad dažniausiai taip ir būna skirstomi augalai, trumpais pavadinimais, nes juk būtų sunku atsiminti tuos visokius ,,labai gražus žiedas'', ,,stiebas atrodo tvirtas'' ir panašiai. Manau, užtenka ir vieno žodžio, kad tai suprastum. Be to, kažkaip nelogiška augalus skirstyti pagal jų gražumą. - Mergina nepatikliai nužvelgė dešiniojoje lentoje esantį pirmą punktą. - Na, čia viskas, ką norėjau pasakyti...
   Mėlynakė klausiamai žvilgtelėjo į profesorę, o tada pasižiūrėjo į kitus mokinius.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 7 metus sukūrė Bethany Landworth »

*

Neprisijungęs Freya Nyxia Fireblood

  • III kursas
  • *
  • 58
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • probably gonna kick your ass
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #2 Prieš 7 metus »
Šiais mokslo metais Freya nusprendė save išbandyti ir herbologijos pamokose - taigi prašvitus pirmosios herbologijos pamokos dienai, Nyxa nekantravo. Na, ji nebuvo didelė augalų fanė ar žinovė, tačiau what the hell - patikrinti savo žinias verta visur.
Galvoje švilpaudama „užkabinančią" melodiją, kuri buvo įstrigusi atmintyje jau nežinia kelinta diena, tamsiaplaukė įžengė į trečiąjį šiltnamį ir giliai į plaučius įtraukė gaivaus, augalų aromato pritvinkusio oro. Šyptelėjusi jau kažkada matytai profesorei Linder, Freya klestelėjo į pirmą pasitaikiusį suolą ir smalsiai apsidairė. Šiltnamis buvo grūste prigrūstas įvairiausių augalų, tačiau didžiausią įspūdį kėlė priekyje pastatyti gana keistoki, dar Nyxai nematyti žiediniai augalai. Klasės.. šiltnamio priekyje iš abiejų stovinčios mokytojos pusių stovėjo dvi žalios lentos - šias mergaitė su pasibjaurėjimu atsiminė dar iš žiobarų mokyklos. Prisimerkusi violetinių akių savininkė įsistebeilijo į lentas - jose buvo surašytas.. na, lyg ir šių stovinčių augalų klasifikavimas. Išgirdus profesorės klausimą, mergaitės ranka šovė aukštyn.
- Na, manau, jog teisingai suklasifikuota kairiojoje pusėje. Apibūdinimas yra daug moksliškesnis, tikslus, todėl galima gauti daug svarbios ir labai tikslios informacijos vos pažvelgus į aprašymą. O dešiniojoje lentoje, - Freya ranka mostelėjo į minėtąją lentą, - viskas aprašyta labai jau subjektyviai ir neužtikrintai - tai yra, pasakymas „labai gražus" ar „iš pažiūros", „atrodo" nėra labai tinkami klasifikavimui ir augalo aprašui.. - šyptelėjo varniukė.
Nyxa tikėjosi teisingai pasitelkusi savo geležinę logiką į pagalbą šio atsakymo pateikimui. Jos tobulai suskirstytose, logiškai ir šaltai veikiančiose smegenyse viskas buvo sudėliota į savo vietas - neužtikrinimo jausmas dabar slėpėsi viena iš giliausių kampelių. Na, net jei nepataikys, varniukė pabandė. Na, tai jau vis šioks toks progresas geresnėn pusėn nuo praėjusių mokslo metų... - susimąstė tamsiaplaukė, iš įpročio judindama į stalą įsispirtą koją.
a proud slytherclaw at heart; probably gonna kick your ass.

*

Neprisijungęs Klarė Konė Karter

  • VII kursas
  • *
  • 552
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Al que al cielo escupe, en la cara le cae.
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #3 Prieš 7 metus »
Būdama geros nuotaikos Klarė skubėjo į trečiąjį šiltnamį, kur jos laukė pirmoji šiais metais herbologijos pamoka.
Užėjusi į šiltnamį antrakursė džiaugėsi matydama jau pažįstamą profesorę. Mandagiai pasisveikinusi su minėtaja profesore, ilgakasė apsižvalgė po patalpą bandydama nuspėti, apie ką jie šiandien mokysis. Šiltnamyje kybojo lenta su kol kas dar nelabai suprantamais užrašais.
Profesorei pradėjus pamoką, Klarė įdėmiai klausėsi, stengdamasi nepraleisti nė vieno žodžio, išgirdusi klausimą pasižiūrėjo į augalą priešais ir kilstelėjusi ranką aukštyn bandė atsakyti:
- Jeigu kalbėti moksliškai, tai tikrai manau, jog teisingas bus kairysis aprašymas, bet kadangi nesakėte, pagal kokią sritį mes juos klasifikuosime, todėl drįsčiau teigti, kad kokiam meniškui burtininkui bandant tapyti paveikslą galbūt būtų būdinga dešinioji klasifikacija. Bet, kadangi pamokose mes kalbame daugiau moksliškai, tas manau vis dėl to tesinga bus kairioji. - Vos ne sau daugiau negu kitiems išpyškino savo mintis jaunoji panelė Karter.
Galvodama ar nepasakė per daug kvailysčių, juk turbūt tik jai vienai galvoje menai švilpė, Klarė tyliai tupėjo savo vietoje ir bandė žinias krautis galvon.
Y cada anochecer es una cita entre misterio y realidad para que no se te olvide soñar

*

Neprisijungęs Margo Diuken

  • VII kursas
  • *
  • 392
  • Taškai:
  • popsas užkniso juodai
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #4 Prieš 7 metus »
 O-o, herbologija irgi buvo viena tų išimčių, kurios Margo patiko ir į kurias ji mielai ėjo. Labai daug kur nesilankė, arba lankydamasi dūsavo, dejavo arba ignoravo viską aplinkui, kaip įmanydama bandė prieštarauti, priešinosi bet kokiai veiklai ta tema ir taip toliau, tačiau į šiltnamį ji mielai užsukdavo. a) nes čia visus metus šilta (nėra nieko geresnio negu šiluma), b) nuo drėgmės merginos plaukai garbanojasi ir tai jai laaabai prie širdies. Ji vis pamąsto, kodėl gi jie visada taip nebūna... Gal reikėtų apsigyventi šiltnamyje arba išsiburti miniatiūrinį sau ant galvos? c) augalai irgi visai nieko. Įdomu ir šiaip.
 Profesoriai keitėsi, bet pati herbologija ne, tad penktakursė ir toliau mielai čia lankosi. Šis kartas irgi ne išimtis. Entuziastingai atžingsniavusi ir įkvėpusi pilnus plaučius juos taip mielai kutenančio šiltnamio kvapo mergina įsitaisė jau pamėgtoje vietelėje.
 -Manau, teisingas klasifikavimas kairėje lentoje. Joje nurodyta kokioms kategorijoms galėtų priklausyti ir šis augalas. Kategorijas gali atitikti ne vienas, o jos herbologiškos, pagal žiobarus biologiškos. O dešinėje panašiau į augalų atpažinimo raktą naudojamą nustatyti jo rūšį - įvertinant kiekvienu išvaizdos aspektu (tarkim, žiedo spalva arba lapų gyslotumu) parenkami visi jį atitinkantys augalai, tada vertinama pagal antrą, trečią, ketvirtą ir taip toliau, kol lieka vienas vienintelis augalas. Taigi, mano manymu, kairėje - klasifikavimas, o dešinėje panašiau į minėtąjį raktą.

+1 taškas už įdomų post'ą. - prof. Linder
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 7 metus sukūrė Gvendolina Linder »
Dėkoju visiems savo draugams, bičiuliams ir bendraminčiams, kurių dėka čia praleidau nuostabų laiką. Ačiū visiems mane palaikiusiems, gyrusiems ir skaičiusiems mano rašliavą. Dėkoju visiems mane mylėjusiems ir kam buvau reikalinga. Jūs ir ši vieta mane labai pakeitėt. Ir tai gerai.
Kada nors papasakosiu apie jus visus savo vaikams.
Atsiprašau tų, kuriems lieku skolinga.
Tampu vaiduokliu, kokias buvo senbuviai, kai aš buvau šviežiena.
Su meile, Margo.

*

Neprisijungęs Claudie Amneta

  • Prekybininkė
  • ****
  • 316
  • Lytis: Moteris
  • Cukrinio Kiškučio savininkė
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #5 Prieš 7 metus »
Ši diena mažąjai grifiukei nesiskyrė nuo visų kitų. Eilinė diena tik vienas skirtumas- dėstoma ir herbologija. Claudie vos užėjus į šiltnamį apsižvalgė, pasisveikino su mokytoja ir ėmė klausytis. Na taip. Tikriausiai ir man teks prisijungti prie choro, aiškinančio, kad teisingas aprašymas yra kairiojoje pusėje. Sulaukusi savo eilės (nenorėjo įsiterpti į kitų aiškinimus) pasisakė ir ji:
-Profesore,- tarė mokinė.- Aš taip pat manau, kad suklasifikavote teisingai kairiojoje lentoje. Ten aprašėte kokių rūšių jų būna. Taip manau todėl, nes dešinėje pusėje jūs tiesiog aprašėte šį augalą: koks yra jo stiebas, žiedas ir panašiai.
Nuleidusi ranką mokinukė apsižiūrėjo dar sykį didelį šiltnamį. Žiobarų pasaulyje jie buvo daug mažesni. Bet po šio atsakymo kai kas pasikeitė, dėl to ji ir šiek tiek nusuko akis nuo mokytojos. Šitos dienos aš taip ilgai laukiau... Dienos, kada pasakiusi nesuabejočiau savo atsakymu ir nesibaiminau, kad koledžas praras kelis taškus... Taip tikrai turiu būt drąsesne. Šypsena iš mergaitės veido nedingo. Dar kartą stipriau šyptelėjusi pažiūrėjo į profesorę ir ėmė laukti antrosios užduoties arba atsakymo.
He was right, you will never be satisfied. - Angelica Schuyler

*

Neprisijungęs Žaneta Froz

  • VI kursas
  • *
  • 187
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #6 Prieš 7 metus »
Sėdinti trečiame suole kartu su Violeta. Žaneta laukė kol kiti mokiniai nutils ir mokytoja pradės aiškinti naują temą (pagal lentas buvo galima spręsti jog bus teorijos pamoka.). O kol kiti plepėjo mergaitė apžiūrinėjo gan tuščiai atrodantį šiltnamį be didelių augalų. Ir galiausiai kai mokiniai nutilo mokytoja pradėjo aiškinti temą. „Grifiukė“ klausėsi labai įdėmiai ir stengėsi nepraleisti nė žodelio juk herbalogija viena mėgstamiausių jos pamokų. Po kurio laiko kai mokytoja uždavė klausimą ir Žaneta staigiai pakėlė ranką
-   Mano nuomone kairysis augalo aprašymas yra teisingas – pasakė mergaitė mokytojai leidus kalbėti – nes aprašymai – raganaitė išgirdus krizenimą už nugaros truputi sumišo. Ir ką gi galėjau pasakyti ne taip juk aš tikrai žinojau. – turi būti trumpi ir aiškūs taip kaip parašyta kairėje lentoje, o dešinėj lentoj – ir vėl tas pats krizenimas. kas vėl ne taip? – ilgi ir abstraktūs pavadinimai – išpyškino mergaitė ir greitai atsisėdo atgal į vietą. O dieve kokia gėda ką aš galėjau pasakyti ne taip?
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 7 metus sukūrė Žaneta Froz »
“I keep wondering
how sad do I have to be
for someone to stop insisting
everything is going to be fine?”
― Courtney Peppernell, Pillow Thoughts

*

Neprisijungęs Edgar Jeffter

  • VII kursas
  • *
  • 1371
  • Taškai:
  • Lytis: Vyras
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #7 Prieš 7 metus »
Penktakursis įlėkė į šiltnamį ir jame, vietoje darbinių stalų, skirtų dirbti su augalais, rioksojo įprastiniai suolai. Netoli mokytojos stalo buvo ir mokyklinė lenta, tiksliau net dvi tokios. Ką gi, atrodo šiais metais daugelis profesorių linkę pakeisti savo mokymo vietas ir iš jų padaryti kažką tokio, kas nėra įprasta mąstė grifas ar profesoriai čia sutarę taip elgtis ar tiesiog toks masinis sutapimas čia įvykęs. Atsisėdęs į vieną iš laisvų suolų Edgar'as jau klausėsis profesorės Linder aiškinimų. Ši daug nedaugžodžiauvo ir viską išdėstė trumpai, bet aiškiai.
- Žinoma, kairėje pusėje,- nė nedvejodamas atsakė juodaplaukis ir ėmėsi aiškinimo, - Dešinėje pusėje yra pateiktas augalo aprašymas. Apibūdinimas, koks tas augalas yra. Kairėje, jis jau klasifikuojamas pagal tam tikrus atributus, kaip lapų forma, šaknų stambumas, jo nuodingumas ir taip toliau.

*

Irish wolfhound

Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #8 Prieš 7 metus »
Neskubėdama ir užsisvajojusi Mori pėdino į šiltnamį, kuriame neužilgo turėjo prasidėti Herbologijos pamoka.
Ji mintijo apie vis dar kamuojančius košmarus. Nejaugi jie turi kokią reikšmę? Kira jau buvo apsipratusi ir mokėjo sutramdyti savo jausmus, baimę. Tačiau tie kraujo kupini sapnai jos neapleido. Neleisdavo miegoti. Kartais, ji bijodavo užsimerkti, nes žinojo, jog ir vėl pradės juos sapnuoti. Gulėdavo, bukai spoksodama į lubas ar slankiodavo po klastūnyno bendrąjį kambarį. Tačiau galų gale miegas ją nugalėdavo ir ryte pabusdavo klykdama ir raudama savo juodus, it varno sparnas plaukus. Ji negali klykti, negali atkreipti į save dėmesio. Tad jeigu nori verkti ar rėkti, turi įsikniaubti į pagalvę, tada niekas tavęs negirdi. Tu nieko neprižadini.
Susirišusi plaukus į standžią arklio uodegą, nuvijo blogas mintis ir susitelkė ties mokslais.
Vos tik įžengus į ankštą, žaliuojantį šiltnamį, Kiros akys užkliuvo už dviejų mokyklinių lentų, prie kurių nekantriai mindžikavo hogiečiai. Mokiniai buvo taip apspitę lentas, jog žemaūgei tamsiaplaukei, norint kažką įskaityti, teko pasistiebti ant pirštų galiukų. Tiek dešinėje, tiek kairėje pusėje esančiose lentose buvo surašytas merginai iki šiol nežinomo augalo klasifikavimas. Profesorė uždavė klausimą ir šįkart Kira žinojo atsakymą. Na, bent jau manė žinanti. Pasitaisiusi, vis smunkančius didelius, juodais rėmeliais akinius ir išlaukusi savo eilės tarė:
- Augalas teisingai suklasifikuotas lentoje, stovinčioje kairėje pusėje. Mat, augalai klasifikuojami pagal tikslius bruožus ir poveikį. O lentoje, esančioje dešinėje pusėje suklasifikuota pagal taip, kaip atrodo augalas iš pirmo žvilgsnio. Pateikiama individuali nuomonė apie augalo grožį, išvaizdą. Tai nėra tikslu. Augalas turi būti klasifikuojamas pagal bendrus bruožus.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 7 metus sukūrė Kira Mori »

*

Neprisijungęs Jay Reye

  • IV kursas
  • *
  • 106
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • HB2 - gėrio pusė
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #9 Prieš 7 metus »
Bene vienintelė pamoka, kurioje Andi jautėsi it nesava, buvo herbologija. Mergaitė nuoširdžiai nekentė bet kokių šiltesnių nei dvidešimt keturių laipsnių temperatūros patalpų (tad žinoma, ir šiltnamių). Apskritai, karštis jai nepatiko. Grifė negalėjo pakęsti per kaktą žliaugiančio prakaito, nuo jo sulipusių plaukų sruogų, paraudusio veido ir jausmo, kad tavo drabužiai yra permirkę. Nepaisant to, mergaitė pasiaukojo eiti į šią pamoką tik todėl, kad pats herbologijos mokslas ją domino (pabrėžiu - tikrai ne šiltnamiai).
Andromeda į šią pamoką slinko stipriai tikėdamasi, kad visas veiksmas vyks lauke. Bet jai, deja, teko nusivilti.
Įžengusi į klasę-šiltnamį, pasisveikinusi su profesore, klestelėjo į priešpaskutinį suolą, nusivilko juodą ilgą apsiaustą ir liko vien su baltais marškiniais. Tiesa, jautėsi kiek nejaukiai, mat visuomet nešiojo kažką lengvo ar per didelio. Bet nieku gyvu nenorėjo perkaisti. Malonumo nepridėjo ir tai, kad patalpa buvo prikimšta augalų, o tai darė dar didesnės temperatūros iliuziją. Nors šioji ir suprato, kad šiek tek perdeda ir kad šiltnamyje tikrai nėra taip karšta, grifų kraujas jokiu gyvu neleido laužyti principų.
Trylikametė pasistengė negalvoti apie pašalinius dalykus ir atsiduoti pamokai. Tad pakalbėjus mokytojai, nusprendė pareikšti savo nuomonę, nors ir vienodą kaip ir kitų mokinių:
- Na, mano, bet kaip matau, ir kitų manymu teisingai suklasifikuotas augalas yra kairėje pusėje, nes dešinėje pusėje esantis klasifikavimas yra labai nekonkretus.
Baigusi kalbėti, pavydžiai primerkė akis - kitiems, atrodo, šiluma nekliudė.

+1 taškas už įdomų post'ą. - prof. Linder
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 7 metus sukūrė Gvendolina Linder »
"Earth" without "art" is just "eh"...

*

Neprisijungęs Alisa Faun

  • Burtininkė
  • ***
  • 190
  • Lytis: Moteris
  • Lost in a world that doesn't exist
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #10 Prieš 7 metus »
 Švilpiukė besižvalgydama po aplinką ėjo link trečiojo šiltnamio. Ji mėgavosi rudeniniu oru ir galiausiai atsidūrė prie šiltnamio.
Ji užėjo į šiltnamį ir maloniai pasisveikino su Herbologijos profesore. Alisa atsisėdo į vieną iš suolų ir pradėjo klausytis mokytojos. Alisa iš karto vos peržiūrėjusi lentas nusprendė, kad teisingas atsakymas bus dešiniojoje lentoje. Tačiau jai besiklausant kitų mokinių vis kilo daugiau abejonių. Nejaugi būsiu vienintelė galvojanti taip? - svarstė ji. Tačiau įsidrasinusi pakėlė savo ranką ir pradėjo kalbėti:
-Aš irgi drįsčiau manyti, kad augalas teisingai suklasifikuotas kairėje pusėje, - ji nurijo seilę. - nes dešinėje pusėje tėra augalo požymiai, o pavyzdžiui labai gražus žiedas gali kitiems atrodyti negražus.
Švilpiukė baigusi šnekėti nurijo seilę. Oi, nereikėjo, nereikėjo taip sakyti... Reikėjo reikšti savo nuomonę.
Alisa dar kartą apžvelgė lentas... Na gal tikrai kairioji teisingesnė.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 7 metus sukūrė Alisa Faun »

*

Neprisijungęs Nora Kühnemund

  • VI kursas
  • *
  • 166
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • certe cose poi succedono / non le puoi cancellare
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #11 Prieš 7 metus »
 Mažė įpuolė į šiltnamį dar prieš suskambant varpui. Keista, bet jai vėl pavyko nepavėluoti. Turint omeny jos vikrumą ir greitumą, turėtų būti pirma, vos pasibaigus ankstesnei pamokai, tačiau varniukė pertraukas leido ieškodama naujų slėptuvių (jai vis dar buvo negana), tad visada atbėgdavo vos prieš pamokos pradžią, visa uždususi ir susivėlusi. Taip buvo ir šįkart. Kol profesorė pradėjo šnekėti, ji spėjo atgauti normalų kvėpavimo ritmą. Plaukų, be abejo, nesitaisė, tačiau buvo taip pripratusi prie amžinai susitaršiusių garbanų, kad tai jai nė netrukdė.
 Užėmė vietą netoli profesorės ir dviejų lentų. Smalsiai į jas žiūrėjo, o tada leisto pasireikšti kitiems mokiniams. Ne todėl, kad nežinotų, ką atsakyti. Iš tikrųjų, vos perskaičiusi žinojo, ką sakys. Tačiau tebuvo mokykloje keletą savaičių, o jau gavo pylos nuo mamos, kam be perstojo kalba, pertraukia kitus ir neleidžia jiems pasisakyti. Matyt, jau sesė bus pasiskundusi. Pagaliau keliems mokiniams paaiškinus savo nuomonę (kas dešimtmetei skambėjo be proto protingai), iš vietos pašoko (tiesiogine prasme) ir ji.
 - O man labiau patinka tas klas..klas., - supratusi, kad nepavyks ištarti žodžio klasifikacija nuraudo, tačiau neėmė to į galvą, - tas skirstymas dešinėje pusėjė. Nežinau, ar jis teisingas, bet jis gražesnis. Na, mokytoja, ar jums patiktų, jei apie jūs sakytų, kad esate vieninė, nuodinga, kylusi iš žmonių rasės ir panašiai? - vaikiškai išpūtė skruostukus, - Nes man nepatiktų. Tai vat ir gėlei turbūt nepatinka. Žymiai gražiau yra pasakyti apie tai, kaip ji atrodo, argi ne tiesa? Jūs irgi norėtumėt, kad žmonės kalbėtų apie jūs ne kaip apie rūšies atstovę - šią protingą mintį buvo išskaičiusi kažkokioje enciklopedijoje, - o kaip apie gražią ir gerą mergaitę, taip? - nusišypsojo, - Be to, jei tas aprašymas, kurį parašėte, yra tikslus ir jūs nemeluojate, kodėl jis neturėtų būti teisingas?
 Nusijuokusi iš savo pasisakymo klausiamai pažvelgė į profesorę, laukdama jos atsakymo.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 6 metus sukūrė Nora Kühnemund »
ma n’atu sole cchiu’ bello oi ne’
‘o sole mio sta nfronte a te!

*

Neprisijungęs Gvendolina Linder

  • V kursas
  • *
  • 100
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #12 Prieš 7 metus »
Rankų miškas buvo ir visai ne retas. Profesorei Linder tai patiko. Rodos, mokiniai šiltnamyje jautėsi visai gerai ir neatrodė apimti masinio negatyvumo. Gvendolina klausė visų pasakytų žodžių. Vieni atsakymai buvo trumpi ir aiškūs, antri šiek tiek išplėsti ir labiau paaiškinti. Labai didelis procentas jaunuolių atsakė visiškai teisingai, tačiau viena pirmakursė varnanagė pareiškė visai kitokią nuomonę ir išsiskyrė iš kitų.
- Tavo nuomonė labai įdomi. - kreipdamasi tiesiai į panelę Kühnemund pareiškė Linder. - O apie augalą galvoji kaip apie kažką daugiau. Deja, tavo nuomonė nėra teisinga. Dešinėje esanti lenta apibūdina augalo išvaizdą iš pirmo įspūdžio. Taip klasifikuoti augalą yra siaubingai netikslu. - jau kreipdamasi į klasę kalbėjo ji. - Kairėje lentoje yra geras klasifikavimo būdas kurį jūs pasirinkote teisingu atsakymu. Jis taip pat nėra visiškai tikslus nes magiškų augalų pasaulis per daug platus visiškam tikslumui. Šią pamoką kiekvienas išsirinksite du žiedinius augalus esančius šiltnamyje. Atsiversite žiedinių augalų žinynus. - burtų lazdele paskleisdama knygas mokinams ant suolų pasakė Gvendolina. - Ir remdamiesi jais teisingai suklasifikuosite augalus. Nepamirškite parašyti augalo pavadinimo. Lapo apačioje parašykite vardą, kursą ir koledžą, bei suneškite darbus ant mano darbo stalo. Augalus grąžinkite į vietą. Sekmės!

Už gerai padarytą darbą gausite 5 taškus, + taškai už įdomius post'us. Klausimai į a.ž.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 7 metus sukūrė Gvendolina Linder »

*

Neprisijungęs Klarė Konė Karter

  • VII kursas
  • *
  • 552
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • Al que al cielo escupe, en la cara le cae.
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #13 Prieš 7 metus »
Praktika... tingiai galvojo Klarė, kildama iš suolo. Žingsnis po žingsnio grifiukė vaikštinėjo po šiltnamį, nusprendusi pradėti užduotį apžiūrint visus augalus, ir tik tada labiausiai patikusius, išsirinkti. Kadangi tema buvo žiediniai augalai, dauguma žaliastiebių buvo pasipuošę nuo smulkiausių iki saujos dydžio žiedais.
Vaikščiodama antrakursė apžiūrėjo daug įvariausių augalų, nuo mažutėlyčių iki vos ne du kartus viršijančių dvylikametės ir taip gana aukštą ūgį, ramstančius šiltnamio lubas. Apžiūrėjusi visus, mergaitė išsirinko pirmąjį, maždaug pusės metro aukščio augalą. Jo stiebas buvo sidabriškai žalias ir šakojosi į dalis kas maždaug dešimt centimetrų, lapai platūs, tarsi kelis kartus didesni paprastos žiobariškos liepos ir svarbiausia, augalas žydėjo nuostabiai gražiais, žydrais, su geltonomis dėmelėmis žiedais. Būtent žiedai ir patraukė meniškos žaliaakės dėmesį.
Antrąjį augalą dvylikametė Karter pastebėjo netyčia, besižvalgyda į vieną iš aukščiausių augalų šiltnamyje, ir beveik nepražiopsojo šalia stovinčio mažylio. Vos dešimties centimetrų augalas mažame, pilkame vazonėlyje atrodė tarsi žaislinis. Baltai rausvi žiedai priminė žydinčias vyšnias. Lapai primenė rugiageles, augančias prie grifės namų.
Nenorėdama tampyti augalų į visas puses Klarė nuėjo iki savo suolo, ir iš savo užrašų knygelės išsiplėšdama kelis lapelius pasižymėti augalus žinyne. Nusičiupusi žinyną iš savo vietos mergaitė keliavo atgal prie patikusių augalų.
Y cada anochecer es una cita entre misterio y realidad para que no se te olvide soñar

*

Neprisijungęs Clementine Alicia Buttercup

  • I kursas
  • *
  • 26
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
Ats: I pamoka visiems kursams
« Atsakymas #14 Prieš 7 metus »
Clementine, kuri kol kas tik tyliai sėdėjo ir klausė, ką turi pasakyti mokiniai bei profesorė, išgirdusi žodį „praktika“ pašoko iš kėdės ir nesustygdama vietoje ėmė žvalgytis aplink bei susipažinti su tuo, ką ji mato. Jos akis ypač patraukė mažas augalėlis, įsodintas į gerokai sau per didelį rudą vazonėlį, kurio žiedai buvo maži ir geltoni, stiebelis apaugęs trumpais ir švelniais šeriais, o „šakelės“ taip pat buvo apkibusios geltonais žiedeliais ir apsivijusios aplink savąjį vazonėlį. Clemal nė nebesižvalgė toliau ir neieškojo antrojo augalo, kurio reikėjo ir visu greičiu lėkė prie kampe stovinčio augalėlio, kurio, rodos, niekas kol kas dar nenužiūrėjo. Jį atsargiai apžiūrėjo iš visų pusių, kadangi ji nenorėjo niekaip pažeisti to mažo gamtinio monstriuko stiebelių, ir radusi puikią vietą, ten uždėjo rankas, vazonėlį pakėlė ir akimis naršė vietos, kur galėtų jį pasidėti. Netrukus toji vieta buvo rasta, lyg laukusi, kol vienuolikmetė prie jos prieis ir pradės darbą. Bet darbas dar negalėjo būti pradėtas be antrojo augalėlio, tad Alicia susiraukė ir piktai nutrepsėjo prie pirmo pasitaikiusio augalo, ant kurio tik kabėjo žiedų, jį pakėlė ir nusinešė ton vieton, kur jau sėdėjo ir jos laukė augalėlis geltonais žiedais. Jis kol kas buvo vadinamas geltonžiedžiu, kad nesukeltų jokių nesklandumų, o kitas augalas (kuris, dabar pasižiūrėjus, turėjo raudonus didelius žiedus) buvo pakrikštytas fenikso uodega. Tada mergaitė išsitraukė savąją herbologijos knygą, pergamentą, plunksną ir buvo pasiruošusi it pasiutusi vartyti vadovėlį bei semtis žinių iš lentos, kur parašyta šiek tiek medžiagos apie augalų klasifikavimą.