Renginiai
  • Lapkričio 19 d. - Atostogos
  • Gruodžio 01 d. - Naujų mokslo metų pradžia
Aktyvios pamokos
  • Šiuo metu aktyvių pamokų nėra.

0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Alisa Feles

  • III kursas
  • *
  • 41
  • Taškai:
  • To late darling
Ats: Antra ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #30 Prieš 1 metus »
 Plakatas atrodė visai neblogai, nors dar buvo tik pradžia. Na aišku jei Liza kaip visada visko nesugadins. Taip nutinka dažnai, nes norėdama ką nors gražiau parašyti varniukė, pradėdavo raityti raides ir jos tapdavo kreivos, šleivos ir tai visiškai sugadindavo plakatą. Gerai, kad šį kartą ji dirba ne grupėje, nes iškart viską sugadintų. Bet tai buvo negerai, nes Liza jau nežinojo  ką čia dar pridėti, ar parašyti, nes juk pati profesorė pasakė, kad jokios istorijos nėra kaip atsirado šita diena... Bet Liza laikėsi neblogai, išskyrus tai, kad ji jau kelias minutes nenuleido akių nuo plakato galvodama ką čia parašyti. Mergaitė ramiai atsistojo ir apsižvalgė aplinkui. Kiti jos bendraklasiai dirbo ramiausiai, atrodę, kad jie iš anksto žinojo profesorės atsakymą ir viską apgalvoję. Liza nuėjo prie tos didelės spintos ir pradėjo ieškoti kokios nors knygos. Bet kaip visada tai užtruko ilgiau nei Liza tikėjosi, nes reikiamos knygos su menkiausia informacija kurios jai reikia nebuvo taip lengva rasti. Na, aišku prisidėjo ir tai, kad varniukei niekada nesisekė nieko ieškoti, nebent bėdų ir problemų. Liza paėmė storą knygą, nes atrodė, kad tokioje knygoje turėtų kažkas būti. Ji ją sunkiai ištraukė iš spintos ir nusinešė ant savo stalo. Atsivertė pirmą puslapį, bet ten nieko nebuvo įmanoma įžiūrėti, nes knygoje buvo pilna dulkių. Liza nupūtė jas ir pradėjo kosėti. Bet nors ir kiek puslapių, skyrių pervertė reikiamos informacijos nerado.
-Veltui aš čia tą knygą atsitempiau,- sumurmėjo sau po nosimi mergaičiukė. Ji užvertė knygą, bet jos palaidų plaukų galiukai prisispaudė knygoje.
-Auč,- sušuko mergaitė ir pradėjo traukti savo plaukus iš knygos gniaužtų,- Ir kodėl aš tų plaukų nesusirišau? Liza pabandė atversti knygą, bet tik po kiek laiko jai pavyko, nes knyga buvo tikrai stora ir sunki. Ištraukusi savo plaukus ji nusiėmė nuo riešo plaukų gumytę ir susirišo plaukus. Paskui pasiėmė knygą ir nunešė atgal į spintą. Ji toliau pradėjo ieškoti knygos kuri jai ,,padėtų".
Kai gali išsikviesti bet kokią knygą, daiktą ar gyvūną vienu burtų lazdelės mostelėjimu ir burtažodžiu „Accio!“, kai gali bendrauti su draugais ir pažįstamais per pelėdą, ugnį, Gynėją, Žvieglį, magiškus daiktus (pvz. monetas) ar nukeliauti oru ir bendrauti asmeniškai, kai nuotraukos laikraščiuose juda, o kasdieniai daiktai moka kalbėti, tada internetas nebeatrodo itin įspūdinga vieta.
    — J. K. Rowling

*

Neprisijungęs Andromeda Thompson

  • IV kursas
  • *
  • 108
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • HB2 - gėrio pusė
Ats: Antra ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #31 Prieš 1 metus »
Storoje, tačiau niekuo neišsiskiriančioje knygoje buvo prirašyta gan įdomios medžiagos apie įvairias šventes. Teko gerokai paplušėti, kol mergaitė surado reikiamą skyrių. Andi tą skyrių padalino į tris dalis ir kiekvienai daliai išrinko labiausiai ją atitinkantį sakinį. Tuomet tuos tris sakinius brūkštelėjo ant pageltusio pergamento skiautės ir dar kartą perskaitė. Pirmajame buvo šiandienos data, antrasis buvo apie tai, kada pirmą kartą pradėta švęsti toji šventė, trečiasis apibūdino apsigynimo nuo juodosios magijos dienos svarbą, nors su paskutiniuoju sakiniu grifė nelabai sutiko. Pagal autoriaus logiką, ši šventė yra kone svarbiausia metuose, o apie ją, deja, visa klasė nežinojo.
Tada vėl suėmė plunksną, vėl pamirkė į sidabrinį rašalą ir po pavadinimu paskrebeno tris faktus apie šiandienos šventę. Kol kas, šviesiaplaukės nelaimei, plakatas (jei galima taip pavadinti) nepanašėjo į plakatą. Verčiau į konspektus ar kažkokį sąsiuvinio lapą.
Na, teorinių žinių, manau, užteks. Metas piešti... Labiausiai, žinoma, magėjo nupiešti kažką panašaus į kankinamą ar nužudytą žmogų. Bet galbūt tai kiek per žiauru... Teko apsiriboti kažkuo be mirties ar kankinimų.
Netikėtai Andi galvon šovė išganinga mintis. Dvylikametė eilinį kartą čiupo plunksną ir ant juodo popieriaus nupiešė pravirą spintą. Jos viduje buvo vienui vienos, dvi didelės ir visai gražios akys. Antrakursė nupiešė spintoje lindintį kauką. Ir, tenka pripažinti, jai neblogai pavyko. Bet vis tiek kažko trūko. Kažko, kas lapą paverstų tikru plakatu.
Tie trys faktai atrodė apgailėtinai. Žaliaakė ėmė gailėtis, kam juos parašė. Bet šio rašalo nenuvalysi ar nenutrinsi. Reikėjo arba juos apipavidalinti, arba juos užmaskuoti. Bedvejojant ir laikant plunksną sakinių šone, vienas didelis rašalo lašas tekštelėjo ant juodo lapo. Nebegalėdama sulaikyti jausmų bangos, šaižiu balseliu pusgarsiu sušuko:
- Ne! Tik ne tai!
Dabar reikėjo sukti galvą, kaip tą klaidą ištaisyti. Tvirčiau suspaudusi plunksną, pasistengė atsiduoti instinktams. Didoką sidabro tašką sujungė su kitais, tyčia padarytais taškais - pasimatė garsioji Šeivamedžio lazdelė. Iš jos galo nubrėžė tris linijas, susijungiančias su trimis sakiniais. Galėjai įskaityti sakinius, bet iš tolo jie atrodė it iš lazdelės paleisti kerų spinduliai.
Mergaitė pakraipė galvą. Nežinojo, ar dar kažką patobulinti, ar baigti.
"Earth" without "art" is just "eh"...

*

Neprisijungęs Lisette la Claire

  • VI kursas
  • *
  • 414
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • je ne fais rien mais je le fais bien
Ats: Antra ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #32 Prieš 1 metus »
Lisette kiek suglumo, išgirdusi užduotį, juk ji niekada nebuvo gabi meno srityje. Teks labai pasiste gti,- pagalvojo rausvaplaukė ir nuėjo atsinešti reikalingų daiktų. Antrakursė visai neskubėdama nužingsniavo dėžės, esančios ant pirmojo suolo, link. Pilnoje daiktų dėžėje, nebuvo nieko "Lisettiško", matėsi vien balti arba tamsūs lapai, nieko pastelinio ir net jokių blizgučių. Klastuolė iš dėžės išsitraukė vieną baltą popieriaus lapą, žirkles bei klijus. Mergaitė greit grįžo atgal į savo vietą ir išsitraukė kitus, jai reikalingus daiktus: spalvoti pieštukai, bei keletos spalvų blizgučiai, seniausiai gulėję kuprinėje ir laukę, kol galiausiai išvys dienos šviesą. Lisette susidėjo viską priešais save ir mintyse bandė susidėlioti plakato vaizdą. Viskas kaip ir būtų buvę gerai, jei ne ta, be galo nuobodi lapo spalva. Rausvaplaukė iš apsiausto kišenės išsitraukė savo burtų lazdelę ir švelniai mostelėjusi ja į lapą, ištarė dar visai neseniai išmoktą burtažodį:
-Colorius,- lapas pamažu nusidažė švelnia rožine spalva. Dabar mergaitei viskas tiko ir ji po truputėlį ėmė paišalioti.


*

Neprisijungęs Bethany Landworth

  • VI kursas
  • *
  • 260
  • Taškai:
  • Lytis: Moteris
  • D.W. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ats: Antra ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #33 Prieš 1 metus »
   Antrakursė tvarkingai išsidėliojo pasiimtas priemones ant stalo ir nusprendė minutėlei atsipalaiduoti ir pagalvoti, koks bus jos plakatas. ,,Aha, gerai... Sakė reikia datos ir piešinio... gal dar keletos faktų. Ne, faktų nebus. Taigi... Ką čia sumasčius? Gal tiesiog užrašas?.. Per banalu čia kažkaip... O gal judantis piešinys? Oho, gera idėja! Ir kaip aš čia sumasčiau?''.
   Bethany patenkinta šyptelėjo ir pasitiesė baltutį popierių, o viršuje jo, didelėmis bei išraitytomis raidėmis, užrašė ,,Vasario 10 - ANJM diena!''. Tuomet dar kartą nužvelgusi užrašą pradėjo galvoti apie piešinį. ,,Žinoma, kažkas turi su kažkuo kautis. Tai... belieka sugalvoti kaip tai pavaizduoti. O! Juk piešinyje gali būti Voldemortas Šūdas ir Haris Poteris! Gud aidie, Bethany, gud aidie...''. Grifė dar kartą patenkinta šyptelėjo ir pradėjo piešti nelygią žemę, o ant jos, kairėje lapo pusėje, žmogų su juodu apsiaustu ir ištiesta lazdele - Voldemortą. Kitoje, dešinėje lapo pusėje Betė nupiešė berniuką, kuris turėjo būti Haris Poteris. Tada mokinukė pridėjo keletą aplinkos detalių, tokių kaip akmenų bei žolių. Viską nuspalvinusi Bethany pasiėmė savo lazdelę ir pabandė priversti piešinį judėti. Tačiau nepasisekė. Tik iš ketvirto karto. ,,Bent tiek gerai ''. Dabar piešinyje galėjai pamatyti du žmones, ištiesusius lazdeles į vienas kitą ( nežinau kaip čia  rašyt :DD ). O su lazdelės pagalba piešinys ėmė judėti ir abu žmonės paleido kerus, tada jie susijungė, sudarydami tarsi kokį skydą ( trumpiau tariant - čia kaip scena iš HP paskutinės dalies ), o tuo metu ant lapo vis atsirandinėjo šviečiantys brūkšneliai - tarsi nuo kerų.

(( Tikiuosi nelabai svarbu, kokią datą plakate parašiau :DD ))
(( Ir tikiuosi supratot, ką ten nupiešiau ))
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Bethany Landworth »

*

Neprisijungęs Rafaela Ginoble

  • II kursas
  • *
  • 380
  • Taškai: 22
  • Lytis: Moteris
  • incominciavo a volare nel cielo infinito
Ats: Antra ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #34 Prieš 1 metus »
 Raudonplaukė darbavosi ilgą laiką, nors to nejautė. Buvo gera vėl jausti pieštuką rankoje, jausti galią suteikti gyvybės piešiamiems objektams. Žinoma, tas žodis "gera" yra labai sąlygiškas. Negalėtų teigti, jog skrajoja padebesiais vien dėl to, kad piešia. Tačiau jautėsi mažumėlę geriau nei įprastai. Jautėsi, o tai jau nemažai, palyginti su jos nuolatiniu abejingumu.
 Po maždaug pusvalandžio atsitraukė, kad galėtų kritiškai įvertinti piešinį. Jai visai patiko tai, ką matė. Negalėtų pasakyti, jog darbas yra tobulas, tačiau neblogas - tai tikrai. Esmė ta, kad šį vaizdinį matė kiekvieną naktį. Vis sapnuodavo. Ant juodo popieriaus baltu pieštuku buvo nupiešta, atrodytų, įprasta scena. Pirmame plane stovėjo mergina, dar visai vaikas, su ištiesta burtų lazdele, nukreipta tiesiai į žiūrovą. Jos akys buvo pilnos neapykantos ir nevilties. Už ilgaplaukės buvo sukrauta akmenų krūva, prie jos bus prisišliejusi kita. Kitos kūnas buvo išblyškęs, atrodė, kad net iš piešinio spinduliuoja šaltis. Piešinys atrodė realistiškai, ypač prisiminus, kad jį kūrė depresuota keturiolikmetė.
 Manytumėt, jos vidinių demonų pavaizdavimas palengvis jos kasdienybę? Žinot, kaip sakoma - išsiverk, išsipasakok, išliek savo skausmus ir tau palengvės, akmuo nusiris nuo širdies, kaip sako žiobarai. Nė velnio.
 Nebuvo visiškai patenkinta galutiniu efektu, tačiau žinojo, kad taisymas gali pabloginti jau esamą situaciją. Baltais dažais, tais pačiais, kuriais sukūrė pavadinimą, pridėjo šūkį. "Išmok kovoti su juodąja magija arba MIRK".
 Akį rėžė vieniša pilka juosta, kurioje buvo surašyti faktai. Reikėjo daugiau panašių pilkų detalių, kad bendras plakato vaizdas būtų estetiškas ir jo kompozicija būtų taisyklinga. Priešingoje lapo pusėje priklijavo pilką kvadratą. Virš jo balta spalva užrašė: "Žymūs kovotojai su juodąja magija", patį stačiakampį užpildė labiausiai žinomais aurorais ir kitais burtininkais, prisidėjusiais prie gėrio pasaulyje. Panašią lentelę sukūrė ir grėsmingiausiems visų laikų juodiesiems magams.
 Prisimerkusi pažvelgė į savo darbą. Kažko dar trūko.
credo solo in te grande amore

*

Neprisijungęs Claudie Amneta

  • ****
  • 298
  • Lytis: Moteris
  • Cukrinio Kiškučio savininkė
Ats: Antra ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #35 Prieš 1 metus »
Citata
Apsigynimas nuo juodosios magijos gyvuoja jau seniai.
Jis reikalingas geriečiams atsikirsti.
Kas čia per faktai??! Gerai, kad bent jau jų neparašiau.Ir išvis, kodėl piešiau lazdelę ant juodo popieriaus? Ką išvis aš čia dirbu? Kiti jau įpusėjo, o aš negaliu niekaip sugalvoti ką daryti. Labiausiai man patinka tas juodas užrašas. Iš faktų nieko gražaus nerandu. Gal parašyti mini rašinėlį?
Mergaitė apvertė pergamentą ir ant kitos pusės pradėjo rašyti. Tik tada, kai nebebuvo galvoje minčių, ji išsitiesė pasižiūrėti į savo darbą.
Citata
Apsigynimas nuo juodosios magijos gyvuoja jau seniai. Maždaug nuo to laiko, kai juodieji magai nusprendė atsiskirti nuo gėrio. Kadangi juodosios magijos burti yra stiprūs, tai jų priešams reikėjo ko nors apsigynimui. Tai buvo pavadinta Apsigynimu Nuo Juodosios Magijos (ANJM). Šio dalyko yra mokoma kai kuriose burtininkų mokyklose.
Na, jau šiek tiek geriau. Tik reikia kaip nors apipavidalinti.
Claudie pačiūrėjo į didelį lapą su užrašu. Tada pažiūrėjo į kitų mokinių darbus ir suprato, kad minti piešti besikaunančius burtininkus į galvą šovė ne tik jai. Šią mintį sugalvoję buvo jau daugybė mokinių. Todėl grifė, nenorėdama jų kopijuoti, šios minties atsisakė. Nebesugalvodama ką piešti, mergaitė ėmė dairytis klasėje. Suolai, langai, vaikai, profesorė, grindys, užuolaidos, piešiniai... Galo viskam nematė, o geros minties dar nebuvo pagavusi. Tada prisiminė, kur dabar jie visi yra.
Hogvartsas. Hogvartsas yra gėrio pilis. Jame yra daugybė burtininkų. O jei... O jei aš nupieščiau Hogvartso mūšį? Gerieji sėdi pilyje, o Mirties Valgytojai juos puola... Tai būtų geras gėrio ir blogio kovos pavyzdys. Taip ir pagarysiu.
Grifė pasiėmė vieną iš knygų. Ją buvo skaičiusi, todėl žinojo, kad ant viršelio buvo nupiešta jos mokykla. Atsargiai, paprastu pieštuku pradėjo piešti kontūrus. Jie atrodė labai dailiai. Claudie nepraleido nei vieno lango, nei durų ar kito išsikišimo. Pilis atrodė kaip tikra. Nuėjusi prie vienos iš dėžių, mergaitė rado spalvotų pieštukų. Nors toks spalvinimo būdas jai nelabai patiko, ji vis vien nunešė juos ant stalo.
Ar aš burtininkė ar ne?-šiek tiek ant savęs pyktelėjo.
-Colorius,-pilis pradėjo spalvintis įprasta spalva.
Pakartojus šį burtažodį dar keletą kartų, buvo maždaug taip, kaip tikrovėje. Bet mergaitė buvo kritiška. Kadangi nelabai buvo įvaldžiusi šį burtažodį, o norėjo skirtingų atspalvių, tai pasiėmė spalvotus pieštukus ir spalvino labai krupščiai ir ilgai. Foną nuspalvino tamsia spalva, aplink raides paliko nedidelį plotelį šviesesnės spalvos. Tada pripiešė šviesos pliūpsnių, kurie rodė burtus. Nupiešusi burtininkus, ji pasitraukė nuo plakato kelis metrus, kad įvertintų situaciją. Pagavojus nusprendė, kad faktai gali viską sukliudyti, todėl atsisėdo ir galvojo, ar dar ką nors keisti ar ne.
Tuo metu, jai atrodė, kad padarė viską, ką tik galėjo. Ji žvelgė į piešinį su džiaugsmu.
Tikiuosi, kad mokytoja mano darbą įvertins ne prasčiau nei aš. Manau turėtų suprasti mintį. Juk tą kartą gėris nugalėjo. Tikiuosi, kad viskas man pavyko gerai.
Nebūtinai nauji dalykai neša tik negandas, o seni - gėrį

*

Neprisijungęs Charlotte Faun

  • Magiškojo Transporto departamento darbuotoja
  • *
  • 112
  • Lytis: Moteris
  • It is what it is.
Ats: Antra ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #36 Prieš 1 metus »
Gerai... Gal pirmiausia paskaitysiu, ką čia rašo apie apsigynimą nuo juodosios magijos. Ar bus blogai, jeigu plakate tai pristatysiu būtent kaip pamoką? - galvojo varnė. Knygoje perskaičiusi ilgą pastraipą apie tai, kas yra apsigynimas nuo juodosios magijos, ji pasiėmė savo rašymo plunksną ir ją pamirkiusi į rašalą tai, kas jos manymu yra svarbiausia, užrašė pergamente:
Citata
Apsigynimas nuo juodosios magijos - jeigu į tai žiūrėtume kaip į pamoką, tuomet tai toks mokomasis dalykas magijos mokyklose, tokiose kaip Hogvartsas ir Ilvermornis, kuriame mokoma, kaip apsiginti nuo juodosios magijos padarų bei burtininkų, kurie ją naudoja. Dar čia išmokstama ir tam tikrų burtažodžių.
Ne, kažkas negerai. Geriau jau nerašysiu apie tai lyg tai būtų tik mokomasis dalykas. O jeigu... Jeigu parašyčiau ir apibendrinimą? - šiek tiek pakeitusi savo mintis, varniukė dar kartelį savo plunksną pamirkė į rašalą ir ant pergamento, kiek žemiau negu baigėsi anksčiau jos parašytas apibūdinimas, parašė:
Citata
O bendrai apsigynimas nuo juodosios magijos ir yra tai, ką sako pats pavadinimas - apsigynimas nuo įvairių juodąją magiją naudojančių burtininkų ir padarų.
Manau, kad taip geriau, - pagalvojo. Savo rašymo pluksną padėjusi ant stalo, ji toliau skaitė tai, kas buvo parašyta knygoje.
O, gal derėrų parašyti, kokie mokytojai Hogvartse seniau dėstė apsigynimą nuo juodosios magijos? - pagalvojo Charlottė, kai pamatė nemažai paryškintų vardų ir pavardžių. Virš jų esantis užrašas skelbė:
MUMS ŽINOMI HOGVARTSO APSIGYNIMO NUO JUODOSIOS MAGIJOS MOKYTOJAI
Deja, mergaitė netrukus pamatė, kad prie mokytojų pavardžių parašyti ir metai, kuriais jie Hogvartse mokė apsigynimo nuo juodosios magijos, ir pastebėjo, kad kai kuriose vietose yra kelių metų tarpai. Ak, greičiausiai kai kurie mokytojai yra nežinomi, - pagalvojo ji. Aj, nieko. Ir taip bus gerai. Svarbu, kad bent jau parašysiu, - taip pagalvojusi, ji savo pergamente skubėdama parašė: HOGVARTSO ANJM MOKYTOJAI.
Aha, o ko dar reikia? - mastė rudaplaukė. Juk trūksta datos, - prisiminusi, ką sakė mokytoja, varnė suprato, kad nežino, kokia tiksliai šiandien diena. Žinojo tik tiek, kad dabar pavasaris, kad artėja egzaminai ir atostogos.
Supratusi, kad tikrai neprisimins, kokia šiandien diena, rudaplaukė iš naujo persiskaitė tai, kas buvo parašyta knygoje, kurią ji buvo pasiėmusi. Jos akys lakstė pageltusiu popieriumi, bet, kad ir kaip gaila būtų, niekur nebuvo parašyta, kokia diena yra ANJM diena.  Tačiau staiga jos akys užkliuvo už mažyčio užrašo, kuris skelbė: ANJM DIENA
Taaaipp! - apsidžiaugusi nusišypsojo. Netrukus perskaitė, kad ANJM diena yra gegužės 12 diena. Ji greitai pamirkė savają plunksną ir pergamente parašė šiuos skaičius: 05 - 12
Na, ko gero, viskas. Nenoriu per daug perkrauti savo plakato, - pagalvojo ji.
Charlottė atsistojo ir greitu žingsniu nuėjo prie piešimo priemonių dėžės. Akimis greitai susirado pakelį flomasterių, didelę dėžutę pieštukų, dar pasiėmė paprastą pieštuką, liniuotę ir trintuką. Pasiėmė ir juodą markerį. Jau tiesė ranką, kad pasiimtų ir žymeklius, bet prisiminė, kad kelis pasiėmė prieš tai. Pamačiusi kelis pakelius, kuriuose buvo balti ir juodi blizgučiai, pasiėmė ir juos. Turbūt viskas. Dabar reikia popieriaus, - taip pagalvojusi, varnė nuėjo link spintos, iš kurios jau buvo pasiėmusi pergamento ir knygą.
Įdomu... Pirmiausia fonas... Pastelinės spalvos - meh, nenoriu. Gal tada... Tamsiai mėlyna ir brondzinė, kaip mano koledžo spalvos? Ne, per daug banalu. Gal tiesiog pasiimsiu paprastą baltą lapą. Pasiėmusi didelį baltą lapą, pasiėmė ir juodą, šviesiai ir tamsiai mėlyną, geltoną, žalią, pilką, sidabrinį ( kuris atrodė kaip sidabras ). Be jų pasiėmė ir dar du mažus baltus lapus. Žinojo, kad jų visų turbūt nepanaudos, bet geriau daugiau, negu mažiau.
Sugrįžusi į savo vietą mergaitė pradėjo galvoti, nuo ko pradėti. Kiti jau įpusėjo, o aš... Dar tik pradedu, - apsidairiusi pagalvojo Charlottė.
"It was worth a wound —
it was worth many wounds —
 to know the depth of loyalty and love which lay behind that cold mask''



*

Neprisijungęs Alisa Feles

  • III kursas
  • *
  • 41
  • Taškai:
  • To late darling
Ats: Antra ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #37 Prieš 1 metus »
 -Štai radau,-sušuko Liza sau. Ji paėmė knygą ir nešėsi prie suolo, šį kartą buvo atsargesnė. Ji ramiai, be jokio streso padėjo knygą ant suolo. Nors kiti mokiniai jau buvo įpusėję, Liza visai neskubėjo. Ji atsivertė knygą ir pradėjo ieškoti. Ji vedė su piršteliu tarp žodžių, sakinių, tekstų, bet buvo ne taip lengva išrinkti svarbiausius dalykus. Juk negali nurašyti visos knygos. Jos plakatas buvo tuščias, nes ant jo buvo parašyta tikrai labai nedaug. ,,Bet bent pradžia gera"- guodė save varniukė. Ji vis galvojo ką čia įdomaus parašius. Ji nenorėjo, kad jos darbas butų kaip visų. Bet nebuvo taip lengva, nes juk svarbiausi dalykai išlieka tie patys. Ji atvertė puslapį kuriame buvo didelėmis per visą lapą raidėmis parašyti nedovanotini kerai. Ji pasiėmė rašalo ir plunksną  ir pradėjo rašyti ant savo plakato.
Citata
NEDOVANOTINI KERAI

Avada Kedavra (žudymo užkeikimas)
Crucio (nukryžiavimo kerai)
Imperio (valdymo užkeikimas)
Ji paryškino visus kerus. Bet lapas vis tiek nebuvo labai jau užpildytas. ,,Reikia dar vienos knygos"- atsiduso Liza ir nuėjo atgal prie spintos. Ji  atidarė spintos dureles. Pradėjo kuistis, ji jautėsi kaip kokioje bibliotekoje. Bet nustebo supratusi, kad visas šias knygas jau peržiūrėjo. ,,Reikės pačiai ką nors sugalvoti"- eidama galvojo mergaitė.
Kai gali išsikviesti bet kokią knygą, daiktą ar gyvūną vienu burtų lazdelės mostelėjimu ir burtažodžiu „Accio!“, kai gali bendrauti su draugais ir pažįstamais per pelėdą, ugnį, Gynėją, Žvieglį, magiškus daiktus (pvz. monetas) ar nukeliauti oru ir bendrauti asmeniškai, kai nuotraukos laikraščiuose juda, o kasdieniai daiktai moka kalbėti, tada internetas nebeatrodo itin įspūdinga vieta.
    — J. K. Rowling

*

Neprisijungęs Charlotte Faun

  • Magiškojo Transporto departamento darbuotoja
  • *
  • 112
  • Lytis: Moteris
  • It is what it is.
Ats: Antra ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #38 Prieš 1 metus »
Charlottė susidėliojo visas savo pasiimtas priemones ant stalo. Hm... Kokios spalvos popierių derėtų naudoti kaip foną? Pamenu, prie spintos galvojau, kad derėtų naudoti baltą popierių, bet gal ne?.. - galvojo ji. Nusprendusi, kad apdeginus jo kraštus jis atrodys gražiausiai, nusišypsojusi paėmė vieną A3 formato baltą popieriaus lapą ir jį padėjo kiek nuošaliau. Ką dar reikėtų pridėti? - mąstė. Supratusi, kad nenori nieko daugiau pridėti prie savo plakato, ji nusijuokė mintyse pati iš savęs. Cha, tiek popieriaus pasiėmiau, o jo net nepanaudosiu. Reikės viską nunešti atgal.
Ilgai nelaukusi variukė ant balto porpieriaus lapo pradėjo rašyti tai, ką buvo seniau užsirašiusi pergamente. Tačiau dabar rašė ne su plunksna, ne. Ji pasiėmė flomasterių pakelį, pradarė jį ir išsirinko jos manymu tinkamiausią spalvą datai užrašyti - raudoną. Gerai, kad seniau piešdavau su flomasteriais. Gal dabar nebus labai sunku. Atkimšusi flomasterio kamštelį, ji lapo kamputyje palikusi šiek tiek vietos, kad būtų galima jį nudeginti, gražiai su flomasteriu parašė tokius skaičius: 05 - 12. Po to mergaitė per lapo vidurį su violetiniu flomasteriu užrašė: ANJM diena
Tada žvilgtelėjo į tai, ką buvo užsirašiusi pergamente. Aha, reikia parašyti, kas per dalykas yra tas ANJM. Flomasterių pakelyje susirado žalią spalvą ir išsiėmė ją. Atkimšusi kamštelį kairiajame lapo kampe, kiek žemiau negu buvo violetinis užrašas, atidžiai nurašė tai, ką buvo pasirašiusi anksčiau. Na, plakatas panašėja į plakatą, - apsidžiaugė ji.
Mergaitė flomasterių pakelyje susirado šviesiai oranžinę spalvą ir ja dešiniajame lapo kampe po pavadinimu užrašė: ANJM mokytojai. Po šiuo užrašu ji, pasiėmusi šviesiai rožinį flomasterį ir pradėjo vardinti:
Citata
Kvirinas Kvirlis
Gilderojus Lokhartas
Remas Lubinas
Rukna Baisioji Akis
Doloresa Ambridž
Severas Sneipas
Mergaitė nusprendė, kad tris paskutines mokytojas, kurias turėjo parašyti, parašys kitokios spalvos flomasteriu - šviesiai mėlynu.
Citata
Gabriella von Sjuard
Firielė Lučiena Pilkoji
Elizabeth Luanna Maier
Baigusi rašyti, ji pažvelgė į lapą. Vaizdas dar nebuvo kažkoks stebuklingas, bet mergaitė pamanė, kad nieko tokio - padarius kelis dalykus plakatas turėtų atrodyti kitaip.
Aha, gerai. Dabar reikia apdeginti lapą, - taip pagalvojusi, ji šyptelėjo. Prisiminė burtažodį, kurį reikia naudoti ugniai užkurti. Ji iš savo apsiausto išsitraukė lazdelę, ją įrėmė į vieną iš lapo kampukų ir tarė:
-Incendio! - laimei, ji buvo protinga, ir ištarė ne taip garsiai ir drąsiai, kaip būtų ištarusi kitokiomis aplinkybėmis - ji pamanė, kad būtų negerai padegti visą klasę. Dideliam mergaitės džiaugsmui, įsižiebė mažytė ugnies kibirkštėlė, ir ji vos vos apdegino viršutinįjį dešinįjį lapo kraštą. Tą patį ji padarė ir su kitais lapo kampais.
Visas darbas atrodė tikrai neblogai, tačiau kažko trūko. Charlottė peržiūrėjo visas savo atsineštas priemones, ir jos akys užkliuvo už juodų ir baltų blizgučių. Aha! - nudžiugo.
Varnė atidarė mažą indelį su baltais blizgučiais ir po nedaug jų užbarstė ant plakato. Tą patį padarė ir su juodais blizgučiais.
Dabar jos plakatas jau tikrai atrodė kaip plaktas - apdeginti kampai suteikė paslaptingumo, o blizgučiai suteikė plakatui mielumo. Charlottė dar kartą persiskaitė savo plakatą, ir įsitikinusi, kad viskas gerai, surinko visus lapus, kurių nepanaudojo, ir kartu su vadovėliu nunešė juos į spintą. Sugrįžusi ji tą patį padarė ir su visais tušinukai, pieštukai, žymekliais, flomasteriais ir pan., tik juos nunešė ne į spintą, o į dėžę, iš kurios juos paėmė.
Kai galutinai sutvarkė  savo darbo vietą, ji patogiai atsisėdo į savo suolą ir ėmė žvilgsniu tyrinėti klasę, laukdama pamokos pabaigos.
"It was worth a wound —
it was worth many wounds —
 to know the depth of loyalty and love which lay behind that cold mask''



*

Neprisijungęs Alisa Feles

  • III kursas
  • *
  • 41
  • Taškai:
  • To late darling
Ats: Antra ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #39 Prieš 1 metus »
 ,,Galiu šitoje vietoje prašyti didesnėmis raidėmis ir plakatas bus baigtas"- atsirėmusi į suolą sušnabždėjo. Bet ji nežinojo ką prašyti. Ji  žinojo, kad jai reikėjo greičiau viską rašyti ir ji viską būtų pabaigusi. Ji galvojo kas galėtų būti  taip svarbu, bet niekas jai į galvą nešovė. Liza pažiūrėjo į savo atsineštą knygą ir pamatė svarbius burtininkus kurie apsigynė nuo juodosios magijos.  Mergaitė labai įdėmiai pradėjo žiūrėti į jas. Ji galvojo, kad reiktų tai nurašyti, bet tada jos darbas bus labai panašus į kitų ir tai bus kopijavimas. Mergaitė pradėjo versti kitus puslapius. ,,Žinau"- sušuko savo mintyse Liza. Ji nubėgo prie spintos pasiimti raudono markerio. Greit jį pagriebė ir grįžo atgal. Pradėjo rašyti labai didelėmis raidėmis. 
Citata
Galingiausias juodosios magijos burtininkas
Tomas Marvolas Ridlis - Valdovas Voldemortas, Tamsos valdovas, tas kurio nevalia minėti
,,Ar reiktų rašyti valdovas?"- paklausė savęs Liza, bet vis tiek parašė valdovas. Gal todėl, kad taip skambėjo geriau, op gal todėl, nes taip geriau? Liza suprato kodėl nieko nebuvo parašyta knygoje, nes niekas nemini Voldemorto vardo, bet tie laikai jau praėjo. Bent varniukė jau tikėjosi. Ji pakėlė plakatą aukščiau ir pažiūrėjo. Liza save pagyrė, nes plakatas buvo tikrai geras. Bet kažkas ne taip. ,,Gal reiktų užlašinti kelis lašus savo kraujo, nes taip atrodytų dar geriau"- bet pažiūrėjusi į savo pirštus atsisakė tos minties.  Ji nuėjo prie dėžės su niekučiais ir išsitraukė pagaliukų, kurie priminė burtų lazdeles. Ji nuėjo prie plakato, sulaužė pagaliukus ir priklijavo juos prie plakato. Plaktas buvo baigtas. Liza užsirašė savo vardą ir nunešė savo darbą profesoriai ant stalo.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Liza Merdutė »
Kai gali išsikviesti bet kokią knygą, daiktą ar gyvūną vienu burtų lazdelės mostelėjimu ir burtažodžiu „Accio!“, kai gali bendrauti su draugais ir pažįstamais per pelėdą, ugnį, Gynėją, Žvieglį, magiškus daiktus (pvz. monetas) ar nukeliauti oru ir bendrauti asmeniškai, kai nuotraukos laikraščiuose juda, o kasdieniai daiktai moka kalbėti, tada internetas nebeatrodo itin įspūdinga vieta.
    — J. K. Rowling

 

  • Hogvartsas.LT © 2007-2017