0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Juzefas Levinsas

  • Žiobarotyros profesorius
  • *
  • 593
Žiobarų ir burtininkų skirtumai

Buvo gruodis. Juzefas sėdėjo profesoriaus kėdėje su praskelta lūpa, fanaru ir guzu ant galvos. Klasė, kaip ir visada gruodį, buvo žiobariškai papuošta Kalėdoms. Dabar nelabai beplaukis derėjo prie tokios aplinkos.
Nuo jo nestipriai dvelkė alkoholiu, jis iki vėlaus vakaro kiurksojo „Šerno galvoje” (aišku, mokiniai to nežinojo). Tačiau šįryt buvo blaivus, kvapas sklido dėl to, kad gėrė vakar.
O šią akimirką Levinsas gurkšnojo kavą, į kurią įsilašino energijos eliksyro, nes labai trūko miego. Nuo užvakar praktiškai nemiegojo. Žiūrėjo į mokinius išpūstom paraudusiom akim.
- Žinau, kad žadėjau jums išvyką į Londoną, kurios metu turėjome mokytis naudotis socialiniais tinklais, - prakalbo plikis. - Bet pasikeitė planai.
Akivaizdu, kad pasikeitė, pastarąjį sakinį tarė savo mintyse. Tegul pabando nors vienas ką nors pasakyt.
- Tad išvyką nukeliame kitam pusmečiui, kai grįšite į mokyklą po atostogų, - toliau šnekėjo. - O šiandien šiek tiek nukrypsime nuo temos. Tiesiog į sąsiuvinius tušinuku parašote rašinį apie žiobarų ir burtininkų skirtumus. Tuo pačiu bus atlikta ir jūsų sąsiuvinio patikra. Jei sąsiuvinio ar tušinuko neturite, rašykite plunksna pergamente, bet už tai mažinsiu įvertinimą ir dar gausite trolį už sąsiuvinio patikrą.

Juzefas visai nukrypo nuo temos, šiais mokslo metais jie kalbėjo apie žiobarų technologijas, apie tai, kaip žmonės jas naudoja. Atsiskaitymai ne grynaisiais, elektroniniai dienynai ir išmaniosios lentos ugdyme, socialiniai tinklai ir darbas per juos (influenceriai, pardavimai ir pan.), tad toks posūkis su tokiu rašiniu tikrai galėtų nustebinti. Juzefo išvaizda - irgi.
Profesorius sąsiuvinius buvo paprašęs išsitraukti tik spalį, tenais turėtų būti surašyta informacija apie žiobarų pinigus bei išvardinti pagrindiniai socialiniai tinklai (feibuskas, instagramas ir tiktokas) ir trumpa informacija apie juos.
Norint gauti maksimalų taškų skaičių, reikia:
1. Pagalvoti ar paminėti kalbantis su kitu mokiniu, ar personažas turi sąsiuvinį bei tušinuką ir kas tame sąsiuvinyje yra parašyta (net jeigu mokinys sąsiuvinio neturės, lai pagalvoja apie tai, kas sąsiuviny yra. Reikiama informacija, keverzonės, dar kažkas? O gal sąsiuvinys tuščias?).
2. Parašyti bent šiek tiek rašinio apie žiobarų ir burtininkų skirtumus. Jei norite, galite parašyti ir visą, bet tikrai nebūtina. Galite parašyti pradžią, galite šiek tiek vidurio, o galite pabaigą. Arba bendrai citatų iš neva rašinio. Kokie 4-5 ilgesni sakiniai ar 6-7 trumpesni turėtų būti, nesvarbu, ar viename post'e, ar per visus tris.
Po lapkritį vykusio renginio porą pamokų Juzefas su mokiniais buvo kalbesnis, ypač dėmesio skyrė Leticijai ir Eliotui, bet paskui vėl pasidarė toks, kaip nuo šių mokslo metų pradžios.
Bent trys post'ai, pamoka iki kovo 4 dienos.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 3 mėnesius sukūrė Juzefas Levinsas »

*

Neprisijungęs Lukas Evansas

  • I kursas
  • *
  • 16
  • Taškai:
Lukui palengvėjo, kad niekur nevyks ir nieko nesiaiškins apie kažkokius socialinius tinklus. Žiobarotyra buvo tikras kryžius. Nes išvis neturėjo su jais kontakto.
Pasimeldęs, kad kitą pusmetį irgi nereikėtų niekur vykti pasitaisė akinius ir atsiduso. Jau gruodis. O jis net nepradėjo pažinties su Marku. Na taip paklausė Aarono  ir tas pasakė kuris vaikinas yra tas Markas, tai yra Eion. Bet kad jis Lukui taip primė tėvą, kad nenorėjo prie jo ir artintis. Na gal ir nebuo baisiai panašus, bet visgi. Kažkas buvo. Ir šiaip kokiu pretekstu dabar jam prie jo eiti? Bet jau gavo piktą laišką nuo Evansų, kuriems Luko tėvai pasakė, kad jei Lukas nieko nedarys, atsiims. Taigi...
Pagalvoęs sumąstė ko prieiti ir pakilęs iš suolo nuėjo pas brolį.
- Labas. Aš pamečiau tušinuką. Gal tu turi atsarginį? Arba gal moki padvigubinti daiktą kerais? - Prie klausimo pridėjo dar ir savo mielą šypsenėlę. Reikėjo įsijausti į vaidmenį.

*

Neprisijungęs Eion Faolán Bláán Breathnach

  • VII kursas
  • *
  • 941
  • Taškai: 73
  • Su kuo sutampi, tuo ir pats tampi.
Ar kas nors gali priminti, kokio velnio jis vis dar mokosi šitą dalyką? Netrukus dings iš Hogvartso visam laikui, o turi sėdėti žiobarotyroje ir apsimesti, kad rūpi, ką šneka profesorius Levinsas. Išvyka į Londoną? To Eion visai nenorėjo ir vylėsi, kad prieš ją padarydamas plikis praneš. Tada klastuolis patogiai susirgs ir į pamoką neateis. Pamoka vis tiek nereikalinga, tad lygiai toks pat bus ir egzaminas.
Pasiėmė sąsiuvinį ir ėmė rašyti. Tiksliau, apsimesti, kad rašo, nes visų labiausiai norėjo paleisti tušinuką į plikį ir eiti sau. Galvoje sukosi įvairios mintys, kurias pertraukė kažkoks balselis. Prisivertęs pakelti akis pamatė nepažįstamą mažių.
- Tipo neturi draugų, kurių galėtum paklaust? - nepatenkintas burbtelėjo, bet išsitraukė burtų lazdelę. - Geminio.
Gautą tušinuką paleido į mažių. Dėbtelėjo į jį ir mintyse pasiuntė kuo toliau. O tada dar kartą palinko prie sąsiuvinio, bet ir toliau nieko nerašė. Visų pirma, noro nepadaugėjo, be to, kažkodėl atrodė, kad šitas prielipa taip paprastai neatstos.
Visi mes norim būti įdomūs, svarbūs ir reikalingi, ar ne? Ypač tiems, kurie mums patiems yra įdomūs, svarbūs ir reikalingi. Ką daryti, jeigu taip nėra? Gana paprasta: išmok būti neįdomus, nesvarbus ir nereikalingas. Išmok dėl to nesijausti blogai. Išmokus gyvenimas pasidaro žymiai paprastesnis. Taip spėju, nes buvimas niekam neįdomiu, nesvarbiu ir nereikalingu padaru vis dar skaudina. Bet aš mokausi. Galbūt vieną dieną galėsiu žodžius patvirtinti ar paneigti.

*

Neprisijungęs Lukas Evansas

  • I kursas
  • *
  • 16
  • Taškai:
- Nelabai. - Gerai, kad dvynių nebuvo. Jie greičiausiai pabėgo iš pamokos. Ar dar kažin ką veikė. Ir netrukdė Lukui šiuo metu.
 Markas tikrai nebuvo patenkintas, bet prie tokių emocijų Lukas buvo visiškai įpratęs ir tai net nesutrukdė atsisėsti šalia.
- Ačiū. Eik tu sau kaip pavarei. - Čiauškėjo berniukas. - Aš irgi norėčiau taip padauginti daiktus. O tu mokėtum paversti skrybėlę į triušiuką? Triušiukai man patinka. Jie mieli. Arba šuniukai. Norėčiau turėti šunį. - Gyvūno tikrai norėjo. Tikrai ne triušiuko ar mielo šuniuko. Labiau didelio vilkšuunio ar panašiai. Bet kai gyveno tokį neapibrėžtą gyvenimą, tai negalėjo apie tai nei pasvajoti.
Nutaręs daugiau nebandyti vyresniojo brolio kantrybės, reikėjo jausti ribas plepėjimui. Pradėjo kažką rašyti į sąsiuvinį. Užrašė pavadinimą. Tada liūdnai įsispoksojo į puslapį. Pirmas skirtumas šoves galvon buvo tas, kad žiobarai nemoka burti, o burtininkai moka.

*

Neprisijungęs Eion Faolán Bláán Breathnach

  • VII kursas
  • *
  • 941
  • Taškai: 73
  • Su kuo sutampi, tuo ir pats tampi.
Turbūt nekeista, kad toks prielipa neturi draugų. Kam patiktų toks priskretėlis, aiškiai nesugebantis nieko geresnio, tik bandyti aplinkinių kantrybę? Na, ir paties Eion draugų situacija nelabai geresnė, bet ką jam daryti, kai geriausia draugė nužudoma? Ši skaudi mintis pakišo idėją, ir vaikinukas prisivertė parašyti:

Citata
Žiobarų kalėjimuose niekada nėra buvę psichų, ten visi sargybiniai yra žmonės.

Turės užtekti. Šitas profesorius nėra vertas daugiau pastangų. Kaip ir šalia sugalvojęs atsisėsti mažius, kurį labai jau norėjosi nustumti nuo kėdės.
- Aš tuoj tave kai paversiu... - tyliai sumurmėjo ir nukreipė lazdelę į mažių. Aišku, pamokoje to nedarys, bet apsimetė besirenkantis, kokiu šlykščiu padaru pakeisti ne itin malonią vaiko egzistenciją. It kažką sugalvojęs piktai išsišiepė ir kilstelėjo ginklą. Vylėsi, kad nepakenčiamas įkyruolis bent šiek tiek išsigąs.
Visi mes norim būti įdomūs, svarbūs ir reikalingi, ar ne? Ypač tiems, kurie mums patiems yra įdomūs, svarbūs ir reikalingi. Ką daryti, jeigu taip nėra? Gana paprasta: išmok būti neįdomus, nesvarbus ir nereikalingas. Išmok dėl to nesijausti blogai. Išmokus gyvenimas pasidaro žymiai paprastesnis. Taip spėju, nes buvimas niekam neįdomiu, nesvarbiu ir nereikalingu padaru vis dar skaudina. Bet aš mokausi. Galbūt vieną dieną galėsiu žodžius patvirtinti ar paneigti.

*

Neprisijungęs Lukas Evansas

  • I kursas
  • *
  • 16
  • Taškai:
Lukas neišsigando to grasinimo. Kai jų susilaukdavo tiek daug, tai kažkaip ir buvo pratęs. Na nebuvo malonu. Anaip tol. Bet kad būtų baisiai išsigandęs, tai tikrai ne.
- Aš tik norėčiau, kad irgi kai užaugsiu galėčiau taip puikiai kerėti. - Pasakė. Tada nutarė nueiti. Nereikėjo per daug perspausti. Vaikas susirinko daiktus ir persėdo į tuščią suolą. Pasistengė, kad veidas rodytų nusiminimą. Norėjo atrodyti liūdnas ir nuskriaustas. Nors viduje, tai visa ta situacija kėlė nervus ir pykdė. Nenorėjo rodytis kaip auka. Ir nenorėjo išvis bendrauti su šiuo vaikinu.
Vėl atsivertęs sąsiuvinį liūdnai svarstė ko čia prirašius dar. Juk vieno sakinio greičiausaii neužteks. Prirašė dar to, kad žiobarai nemato magiškųjų objektų ar kai kurių padarų. Kad jie naudoja elektrą, nors kaip ten ji veikia Lukui buvo neaišku. Pamokos gale gražino Eion tušinuką.