0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Leonardas Heidbergas

  • Transfigūracijos profesorius
  • *
  • 68
Prasidėjo lapkritis. Darbas pasirodė besantis netikėtai įdomus, nors Leticijos situacija gerokai erzino. Turbūt blogiausia tai, kad Leonardas ir pats nežinojo, ko iš dukters nori, bet, suprantama, dėl šito kaltino būtent ją.
Šį kartą pamokai teko daug ruoštis, tad jau jos pradžioje profesorius jautėsi pavargęs. Ką gi, kitą kartą pasiruošimus pradės iš anksto.
- Pasiimate po daiktą iš dėžutės ir po pergamento lapelį. Jame yra burtažodžių sąrašas. Pamokos pabaigoje atnešate man darbo rezultatą, - kaip visada nepasisveikinęs pareiškė Leonardas. Praėjusios pamokos metu paminėjo, kad šiandieną jų lauks savotiškas testas, primenantis pabėgimo kambarį (magišką, žinoma, ne žiobarišką). Tos skurdžios informacijos mokiniams turės pakakti, mat profesorius su jais kalbėtis buvo tiesiog siaubingai nenusiteikęs.

[Dėžutėje esančius ir vėliau gaunamus daiktus galite sugalvoti. Turimam daiktui panaudojate vieną iš penkių burtažodžių, ir jis virsta kitu daiktu. Tokį patį daiktą turite surasti klasėje. Jam panaudojate antrą burtažodį, tada randate gautą daiktą ir t.t. Atnešti turite penktą daiktą. Leo žino, koks yra galutinis rezultatas. Pvz.: iš dėžutės pasiimate adatą, ją paverčiate guminiu ančiuku. Klasėje surandate kitą ančiuką ir jį paverčiate taure ir t.t.
Burtažodžiai: conformatio, mutatio, saxumo, lignumio, minuo
Klasė atrodo įprastai, tik pasieniais yra dėžių, kur gali būti daiktai. Jų gali būti ir prie/ant Leo stalo, tad galite eiti artyn (tik jam tai nepatiks).
Bent trys praktikos postai, pamoka iki vasario 23 d. Jeigu kas neaišku, ar reikia posto, rašykite (geriausia į Dafydd). Norint gauti maksimalų įvertinimą turi būti panaudoti bent trys skirtingi burtažodžiai iš sąrašo (nebūtinai sėkmingai).]

*

Neprisijungęs Leticija Mendel

  • IV kursas
  • *
  • 360
  • Taškai: 61
Ats: II transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #1 Prieš 4 mėnesius »
Leticija praleido galybę pamokų. Kartais ji paklausdavo Kajos ar Oliverio kokių kerų ten buvo mokomasi ir pasitreniruodavo viena. O dabar štai atėjo po didelio tarpo transfigųūracijos nelankymo.
JI atėjo su Oliveriu. Išsirinko suolą arčiausiai durų ir atsisėdo. Bet jautė paniką. Kol kas dar nelabai, bet ji pamažu augo. Su lyg kiekviena pamoką prie pabaigos vedančia minute. Grifė bijojo, kad nepasikartotų scenarijus kaip aną kartą, kai tėvas užrakino šiame kabinete. Čia jis pasakė, kad ji kalta dėl mamos mirties, čia ją užkerėjo. Dar sykį apsilankiusi kabinete suprato, kad negalės čia ramiai eiti. Šį kartą atėjo dėl to, kad Oliveris vis kalbėjo apie tai, kad negerai, jog ji praleidinėdavo tie pamokų, jis nerimavo ir dar turėjo nešti jos namų darbus tėvui. O tas jau tuo buvo nepatenkintas. Taigi nenorėdama,kad oliveris nerimautų atėjo. Bet suprato, kad padarė klaidą. Atrodė, kad dabar pat pašoks ir pabėgs. Ir dar nutarė, kad turės jam papasakoti tai, kas dėjosi rugsėjį. Kad Oliveris suprastų ir nesakytų, jog ji turėtšų eiti į Leonardo pamokas.
Citata
Norėsiu su tavimi pasikalbėti po pamokos.
Parašė. Nenorėjo kalbėti garsiai ir kažkaip atkreipti tėvo dėmesio. Ir taip jau užteko, kad čia sėdėjo.

*

Neprisijungęs Oliveris Llewellyn

  • IV kursas
  • *
  • 958
  • Taškai: 132
  • Tingėti - Llewellyn'ų prerogatyva.
Ats: II transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #2 Prieš 3 mėnesius »
Pagaliau Leticija pasirodė pamokoje. Oliveris neįsivaizdavo, kaip ji ruošiasi išlaikyti egzaminą. Stengėsi padėti kiek galėdamas, bet jau nebuvo tikras, ar ji po pirmos pamokos kada nors dar pasirodė šiame kabinete. Taip, profesorius Heidbergas - nejaukus žmogus, bet ji anksčiau ar vėliau įklius į bėdą. Iš viso, kodėl mokinių tėvai turi profesoriauti? Kad ir kaip pasiilgdavo mamos ir tėčio, Oliveris visai nenorėjo, kad kuris nors iš jų atvyktų į Hogvartsą. Tai būtų pernelyg keista.
Pats mielai būtų atsisėdęs kur toliau, bet neprieštaravo draugės norui. Klausėsi profesoriaus žodžių ir susiraukė. Paaiškinimas, ką reikės daryti, labai jau skurdus, o paklaustas jis kažin ar būtų laimingas. Bet gal vaikščioti po klasę ne taip jau ir blogai? Galės nuo jo atsitraukti, ir Leticijai turėtų pasidaryti geriau.
Nuėjęs paimti nurodytų daiktų pasičiupo du lapelius ir dvi daikčiukus iš dėžutės. Grįžęs į suolą pastūmė Leticijai jos reikmenis ir tik tada pastebėjo lapelį. Perskaitė jo turinį ir kiek sutriko. Šiek tiek nerimaudamas pasiėmė plunksną ir paskrebeno:

Citata
Žinoma. Ar kas nors atsitiko?

Pastūmė lapelį ir tada paėmė atsineštą daiktą. Tai buvo nedidelis guminis ančiukas. Kuriuos kerus naudoti, jis nė neįsivaizdavo.

*

Neprisijungęs Leticija Mendel

  • IV kursas
  • *
  • 360
  • Taškai: 61
Ats: II transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #3 Prieš 3 mėnesius »
Letei daužėsi širdis, pajuto, kad prakaituoja delnai. Ji tikrai bijojo čia būti. Labiausiai bijojo varpo, kuris paskelbs pamokos galą. Nieko, ji arti durų, labai arti. Kai tik pasigirs varpo dūžis šoks iš suolo ir bėgs.
Citata
Noriu pasikalbėti apie tą dieną po pirmos transfigūracijos pamokos, kai likau su juo viena. Ir dar turiu prašymą. Ar tu galėsi surinkti mano daiktus? Man reikia iš čia dingti kai tik suskambės varpas.
Oliveris atnešė daiktus, bent jau pirmuosius ir lapelį. Letė galvojo, kad nieko gero nepavyks padaryti. Kaip galės kerėti, kai jautė šitokį stresą. Kol viena pati mokėsi transfigūruoti ėjosi neblogai. Bet šalia Leonardo...
Ji kurį laiką paspoksojo į savo sagą, kol prisivertė mėginti.
- Conformatio. - Pasakė ir nutiko klaikus dalykas.
Saga persikeitė, virto į puodelį. Bet jie dalijosi ir dalijosi ir dalijosi. Puodelių daugėjo ir daugėjo ir Letė net neįsivaizdavo kaip tą sustabdyti. Jai užgniaužė kvapą, atrodė, kad uždus iš to siaubo. Tėvas padarys kažką baisaus, pasiliks ją po pamokų. Dabar jau tikrai. Nuo stalo nuvirto pirmasis puodelis iš krūvos. Jis labai garsiai sudužo. O tos šukės irgi pradėjo dalintis. Jų krūvelė augo ant grindų. Letė pagalvojo ar galėtų panaudoti evanesco kerus. Tiesa nemokėjo dar daiktų pradanginti, bent tokių didelių. Bet pabūgo, kad taip nutiks dar kas baisaus. Ji spoksojo į puodelius, nukrito dar vienas puodelis, tada dar vienas. Grifėss akys buvo pilnos siaubo.

*

Neprisijungęs Leonardas Heidbergas

  • Transfigūracijos profesorius
  • *
  • 68
Ats: II transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #4 Prieš 3 mėnesius »
Nagi nagi, ar tik ne panelė Heidberg apsireiškė pamokoje? Šaltu žvilgsniu nužvelgdamas mokinius Leonardas negalėjo jos nepastebėti. Kaip ir to, kad ji įsitaisė visai šalia durų. Regis, bijo, o tai jį keistai džiugino.
Ji akivaizdžiai ir toliau yra nepajėgi pakelti užpakalio ir atsinešti darbo priemonių. Tam Llewellyn aiškiai reikės skirti areštą, bet kol kas profesorius tik stebėjo, kaip sekasi jo žavingajai dukrelei. Ignoravo kažkokio pirmakursio klausimą, ir tas išsigandęs smuko tolyn. Jaunimėlis pamažu stojosi iš savo vietų, o štai panelytė Heidberg paėmė ir susimovė. Leonardo veidą papuošė šaltas šypsnys, ir jis atsistojęs prisiartino prie stalo. Puikiai žinojo mergaitės padarytą klaidą, bet negi taip imsi ir viską sutvarkysi?
- Na, gelbėtojau Llewellyn, panaikink šitą nesąmonę, - pernelyg maloniu tonu ištarė profesorius. - Jeigu vargsti patarnaudamas jai ir nešiodamas rašinius, parodyk, ko iš tiesų esi vertas. Ir negaišk, nes kitaip abiems paskirsiu areštą.
Leonardas puikiai žinojo, kad šitas bernužėlis nelabai kam tikęs. Ištaisyti, ką čia pridirbo panelytė Heidberg, sugebėtų nebent stiprus šešto ar septinto kurso mokinys. Bet gąsdinti mergužėlės draugą (o, ko gero, ir ją pačią) - labai jau smagus užsiėmimas, tad bene pirmą kartą Leonardas Heidbergas akivaizdžiai buvo patenkintas.

*

Neprisijungęs Oliveris Llewellyn

  • IV kursas
  • *
  • 958
  • Taškai: 132
  • Tingėti - Llewellyn'ų prerogatyva.
Ats: II transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #5 Prieš 3 mėnesius »
Taip, po tos pamokos tikrai kažkas nutiko. Oliveris džiaugėsi, kad draugė nori jam pasipasakoti, bet kartu buvo ir baisu. Akivaizdu, kad tai, ką išgirs, nėra gerai. Bet kam profesorius Heidbergas atvyko mokyti, jeigu taip blogai elgiasi su savo paties dukra?

Citata
Gerai. Ir paimsiu daiktus, bet man dėl tavęs neramu. Gal susitikime po pamokos astronomijos bokšte? Ten neturėtų būti žmonių.

Vos spėjo pastumti lapelį draugės pusėn, kai jai nepasisekė su kerais. Tiksliau, tarsi pasisekė, nes saga virto puodeliu. Bet tai, kad jų daugėjo, turbūt nebuvo numatyta. Be to, krisdami ir duždami jie pradėjo kelti triukšmą. Oliveris išsigando, kad profesorius dabar tikrai supyks. Ir, žinoma, jis iš karto prisistatė čia bei išgąsdino dar labiau. Berniukas neįsivaizdavo, kaip turėtų išspręsti šią problemą. Žinojo apie pradanginimo kerus, bet nė karto jų nebandė. Gailiai dirstelėjo į Eliotą - jis turbūt ne tik mėgino, bet netgi ką nors pradangino. Deja, brolis dabar negali padėti, tad reikėjo kažką daryti pačiam. Nukreipė lazdelę į krūvą ir sumurmėjo:
- Evanesco.
Argi jam gali pasisekti? Dabar puodeliai dauginosi dar greičiau ir, maža to, kai kurie jų buvo gerokai didesni.

*

Neprisijungęs Leticija Mendel

  • IV kursas
  • *
  • 360
  • Taškai: 61
Ats: II transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #6 Prieš 3 mėnesius »
Letė linktelėjo dėl bokšto. Ten tikrai niekas šiaip sau nelips ir jie galės pasikalbėti.
Puodeliai dalijosi, dalijosi, netilpdami ant stalo krito ir dužo, šukės dalijosi. Baisu. O tada aišku prisistatė ir Leonardas. Leticiją siutino jo elgesys. Ji puikiai suprato ką čia tėvas išdarinėja šitaip elgdamasis su Oliveriu. Tokie dalykai kaip visada privertė paleisti į darbą liežuvį, mat negalėjo pakęsti tokio neteisingo elgesio.
- Ir skirk tą areštą. Vis tiek esi šlykštus tipas. Gana Oliveri. Jis puikiai žino, kad mes net neįsivaizduojam ką reikėtų padaryti, kad tai liautųsi. - Įsitiesė, spoksojo į tėvą pasibjaurėjimo kupinomis akimis. Norėjosi apsvaidyti jį tais puodeliais. O taip baimė jam grįš su kaupu, bet dabar viską tiesiog stelbė pasipiktinimas.

*

Neprisijungęs Leonardas Heidbergas

  • Transfigūracijos profesorius
  • *
  • 68
Ats: II transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #7 Prieš 3 mėnesius »
Na, žinoma. Gelbėtojas Llewellyn tėra nevykėlis, sugebantis nešioti pergamentą. Tikras burtininkas, ar ne? Leonardas šaltu žvilgsniu stebėjo vargstantį berniuką ir mėgavosi jo nesėkme. Turbūt čia netrūko ir baimės, bet dabar profesorius apie tai negalvojo. Vaikiui nesiseka, vadinasi, jis tuo dar pasinaudos.
- Scourgify, - neapsikentęs ištarė nukreipęs lazdelę į panelytę Heidberg. Jos nesibaigiančios šnekos jau stovėjo skersai gerklės, bet vis dėlto prie mokinių silencio nesiėmė. Nieko, šis ginklas visada bus kišenėje, o kol kas jai užteks ir išplautos burnos.
- Taigi sugalvoji kartą per tris mėnesius apsireikšti pamokoje ir ją griauni, ar ne? - paklausė jos. Vienu tingiu lazdelės mostu panaikino puodelius palikdamas tik vieną. Šiaip ar taip, jis mokytis tikrai netrukdo. - Dabar pat abu tęsiate darbą, o rytoj šeštą valandą prisistatote į ligoninės sparną. Daugiau tokių nesąmonių savo pamokose nepakęsiu.
Grįžęs į savo vietą mintyse plūste plūdosi, bet niekuo to neišdavė. Nusibodo jam šita porelė, bet, laimei, bent jau kiti vaikai teikėsi dirbti.

*

Neprisijungęs Oliveris Llewellyn

  • IV kursas
  • *
  • 958
  • Taškai: 132
  • Tingėti - Llewellyn'ų prerogatyva.
Ats: II transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #8 Prieš 3 mėnesius »
Šis profesorius gąsdino vis labiau, o jam paleidus kerus į Leticiją Oliveris visai pašiurpo. Juk Leticija - ne tik mokinė, bet ir jo duktė. Kaip galima taip elgtis? Pasijuto kaltas: jeigu būtų išnaikinęs tuos puodelius ar bent sustabdęs jų dauginimąsi, viskas būtų gerai.
- Aš atsiprašau, Leticija, - tyliai sumurmėjo draugei, nors profesorius Heidbergas ir toliau nedžiugino. Antras areštas vien šį rudenį? Ką pasakys mama su tėčiu? Norėjo juos apkabinti ir išsiverkti. Labai stengėsi mokytis ir nedaryti nieko, kas nepatiktų profesoriams. O čia jau antrą kartą teks likti po pamokų. Berniukas negalvojo apie tai, kad išties nėra kaltas dėl areštų. Ne, jis nubaustas, vadinasi, kažką padarė negerai.
- Saxumo, - visai be nuotaikos ištarė, ir, jo nuostabai, ančiukas pavirto plunksna. Tai šiek tiek pradžiugino, tad atsargiai pasiūlė draugei: - Ar nori bandyti ieškoti kitų daiktų?

*

Neprisijungęs Leticija Mendel

  • IV kursas
  • *
  • 360
  • Taškai: 61
Ats: II transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #9 Prieš 3 mėnesius »
Letė užsikosėjo, atrodė, kad užsprings. Kai visa tai pagaliau liovėsi nieko daugiau nešnekėjo, tik vėrė tėvą akimis ir tiek. Kol tas nušleivojo prie savo stalo. Tada mergaitė į tą puodelį prisipylė kerais vandens ir atsigėrė. Reikėjo atsigerti vandens.
- Tu manęs atsiprašai? Už ką? Tai tik dėl to, kad esi mano draugas įsivėlei į šito nesveiko žmogaus nesąmones. Taip kad nėra tau dėl ko save kaltinti. - Dabar jau raštelių nerašė. O kam? Tėvas ją užkeri ir prie mokinių.
- Gerai einam. - Ieškodama kito puodelio galvojo apie tai kokių nesveikų dalykų tas žmogus prisigalvos ryt per areštą. Ką jis galėtų liepti daryti ligoninėje. Gerti kokius nors klaikius eliksyrus ar dar ką. Šiurpai ėjo mąstant apie tą areštą, bet ji negalėjo neiti. Nes Oliveris tikrai eis. O jo vieno su tuo žmogumi ji nenorėjo palikti.
Grįžusi prie stalo atsisėdo. Pasidėjo prieš save kitą puodelį. Galvojo apie viską. Virė pykčiu ir kartu kraustėsi iš proto dėl baimės. Galvojo, galvojo ką daryti. Gal pasiskųsti direktorei. Gal ir nieko būtų. Tėvas švilptų lauk. O jei ne? Jis greičiausiai turtingas. Gal galėtų dėl to sugebėti likti. O gal visgi reikėtų. Mergaitė turėjo užrašų knygutę. Šiaip teorijai rašytis. Galvodama apie viską suprato kiek visokių dalykų norėtų pasakyti Leonardui. JI pradėjo rašyti į knygelę, kol kas padrikas mintis. Kurios vėliau virs kruopšiai apgalvotu laišku. Kurį ji rašys, pertaisys ir galiausiai išsiųs tėvui. Bet dabar tai tebuvo šiaip mintys.
Ji rašė rašė, bet staiga susivokė, kad reikėtų dirbti, jei vėl nenori,kad tėvas atvėžlintų prie jų stalo. Taigi trumpam paliko savo rašlevas.
- Mutatio. - Ramiai pasakė. Puodelis tik kiek susitraukė. JI pabandė dar ir dar ir dar sykį. Kol jis virto lėkštele.

*

Neprisijungęs Leonardas Heidbergas

  • Transfigūracijos profesorius
  • *
  • 68
Ats: II transfigūracijos pamoka visiems kursams
« Atsakymas #10 Prieš 3 mėnesius »
Atrodo, viskas sekėsi tikrai neblogai. Mokiniai dirbo, kai kurie jų jau atnešė darbo rezultatą. Taip, ne visi teisingą, bet pamoka ne iš lengvųjų. Bet ne, būtinai kaip tik šiandien turėjo apsireikšti Leticija ir viską sugadinti. Na gerai, Leonardas norėjo, kad ji mokytųsi ir lankytų jo pamokas. Bet tiesiog ateiti ir atlikti užduotį ta mergaitė akivaizdžiai neįgali. Ką jau kalbėti apie tai, kad susiburkavo su vaikingojo Llewellyn sūneliu. Tai pernelyg aršiai bandė Leonardo kantrybę, ir jis ėmė svarstyti, ar nebūtų geriau uždrausti jiems abiems rodytis pamokose. Kokį nors pretekstą sugalvos, prireikus ką nors ir apkaltins. Taip, tada gyvenimas būtų žymiai paprastesnis.
Galiausiai nuaidėjo varpas, ir profesorius mostelėjo ranka taip visus išleisdamas. Neketino kalbėtis su Leticija, bet smalsiai ją stebėjo. Ar ji ir vėl bandys sprukti visu greičiu? Jeigu taip, tai reikštų, kad ji išties išsigandusi. O tai būtų bene didžiausias darbo Hogvartse pasiekimas.