Lara Miglapūtė ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Vėtrūnė Kristė de Leighi

  • Menininkė
  • ****
  • 207
  • Kas nusprendžia, kas yra „teisinga“?
Hogvartso Apgultis
« Prieš 6 dienas »
Hogvartso Apgultis

Sveiki, Hogvartso piliečiai. Jūsų laukia naujas nuotykis didžiulėje Hogvartso pilyje. Mokykla organizuoja didžiausią metų renginį, kurio metu yra kviečiami ne tik dabartiniai mokiniai, bet taip pat ir Hogvartsą pabaigę prieš kelis ar kelioliką metų, sugrįžti ir kovoti dėl garbės.

Norintys išmėginti savo jėgas, renginio dieną bus suskirstomi į dvi komandas. Kiekviena komanda atsidurs kažkurioje pilies patalpoje ir tai bus jų bazė. Dalyviai turės susivienyti ir pamiršti visus nesutarimus anksčiau. Jų pagrindinis tikslas - apginant savo teritoriją, surasti priešininkų bazę ir iš jos pavogti pagrindinį trofėjų. Komanda, pirmoji palietusi priešininkų Apgulties Taurę, laimi 100 taškų. Žaidimui pasibaigus, sumuojami renginio metu surinkti taškai ir paskelbiama laimėjusioji komanda.

Čempionų komanda dalinsis pagrinį prizą - 100 galeonų! Taip pat jų kišenėse gražiai galės puikuotis pagrindinė Apgulties Taurė.

Taisyklės kitame įraše.

*

Neprisijungęs Vėtrūnė Kristė de Leighi

  • Menininkė
  • ****
  • 207
  • Kas nusprendžia, kas yra „teisinga“?
Registracija
« Atsakymas #1 Prieš 6 dienas »
Registracija

Registruojantis prašau nurodyti veikėją, kuris žaidime dalyvaus kaip pagrindinis. Jeigu norite registruoti daugiau savo personažų, juos registruokite toje pačioje žinutėje, bet jau antru numeriu. Priklausomai nuo to, kiek žmonių užsiregistruos, bus nuspręsta ar galima dalyvauti su keliais personažais ir koks jų maksimalus skaičius. Jeigu bus nuspręsta, kad galima dalyvauti tik su vienu personažu, į renginį bus registruojamas tas, kuris buvo nurodytas pirmu numeriu.

Registracija vykdoma iki vasario 5 dienos, 15 valandos rašant man asmeninę žinutę.

*

Neprisijungęs Vėtrūnė Kristė de Leighi

  • Menininkė
  • ****
  • 207
  • Kas nusprendžia, kas yra „teisinga“?
Taisyklės
« Atsakymas #2 Prieš 6 dienas »
Bendrosios taisyklės

TRUKMĖ
   1. Renginys vyksta nuo vasario 7, 20h.
   2. Trukmė priklausomai nuo to, kaip komandoms seksis įvykdyti pagrindinę užduotį - pavogti kitos komandos Taurę ir apginti savo. Renginys baigiamas vienai komandai palietus Taurę.
   4. Minimali trukmė - 4 dienos.
   5. Maksimali trukmė - 9 dienos, iki vasario 16 20h.
   6. Renginiui pasiekus maksimalią trukmę, o dalyviams dar nepalietus Taurės, renginys stabdomas ir laimi komanda, per tą laiką surinkusi daugiausiai taškų.

DALYVIAI
   1. Dalyvauti gali visi forumo nariai.
   2. Vienam autoriui leidžiama registruoti kelis savo personažus. Su kiek personažų bus leista dalyvauti, bus nuspręsta vėliau ir pranešta šioje lentoje.
   3. Jei dalyvių skaičius bus nelyginis, komandai, kuri turės mažiau žmonių, prie nurodytų veiksmų bus galima rinktis po papildomą spėjamą skaičių.
   4. Dalyviui neparašius savo posto per vieną rpg ratą, skiriamas įspėjimas ir jo komandai minusuojami 10 taškų. Neparašius antrą kartą - dalyvis diskvalifikuojamas iš renginio.

RPG PRANEŠIMAI
   1. RPG pranešimas privalo būti bent 1000 simbolių ilgio (be tarpų, BB kodų ir pasirenkamo veiksmo),
   2. Redaguoti RPG pranešimus galima tik su teisėjo leidimu.
   3. Jei yra nepaisoma rpg rašymo (žr. postų vertinimas) ar renginio taisyklių, už kiekvieną postą gali būti atitinkamai minusuojami taškai.
   4. Kiekvienas taisyklingai parašytas postas komandai uždirba 10 taškų. Netaisyklingas - atima.

POSTŲ VERTINIMAS
   1. Reikalaujamas simbolių kiekis (-10 taškų už kiekvieną 100 simbolių).
   2. Elementarios rašybos klaidos.
   3. Nukrypimas nuo teisėjo nurodymų; kitų dalyvių veiksmų; renginio temos.
   4. RPG pranešimo redagavimas be teisėjo leidimo.
   5. Renginio taisyklių laikymasis.

RPG RATAI
   1. Kiekvienas rpg ratas prasideda 20-21 val Lietuvos laiku, teisėjui paskelbus postą, ir baigiasi kitos dienos 20-21 val tomis pačiomis sąlygomis.
   2. Teisėjas gali naują rpg ratą pradėti ir anksčiau, jei visi dalyviai jau yra paskelbę savo postus.
   3. Per vieną RPG ratą kiekvienas dalyvis privalo parašyti po vieną pranešimą.
   4. Po kiekvieno rato, teisėjo įraše yra ridenamas kauliukas dalyvių pasirinktų veiksmų baigtims nuspėti.

*

Neprisijungęs Vėtrūnė Kristė de Leighi

  • Menininkė
  • ****
  • 207
  • Kas nusprendžia, kas yra „teisinga“?
RPG taisyklės
« Atsakymas #3 Prieš 6 dienas »
Renginio RPG taisyklės

VIETA
   1. Veiksmas vyksta Hovartso pilyje.
   2. Kiekviena komanda renginio pradžioje gaus kažkokią patalpą, kurioje galės įsirengti savo bazę.
   3. Rpg’iškai kitos komandos personažai žino, kur slepiasi kita komanda. Jų užduotis - patekti į priešo bazę ir ten surasti Taurę.

RPG RATŲ SISTEMA
   1. Pirmas ratas skirtas:
   1.1. Paslėpti Taurę savo bazėje;
   1.2. Pasistatyti barikadą;
   1.3. Pasigaminti apsaugos priemones.
   2. Antras-x ratai skirti:
   2.1. Bandymams patekti į priešo bazę;
   2.2. Galima toliau gamintis apsaugas.
   3. x-paskutinis ratai skirti:
   3.1. Kovai;
   3.2. Priešininkų Apgulties Taurės paėmimui.
   4. Baigiamasis ratas:
   4.1 Pageidaujamos dalyvių reakcijos į laimėjimą/pralaimėjimą.

VEIKSMAI
   1. Po savo postu personažas turi galimybę pasirinkti atlikti vieną veiksmą bei prie jo nurodytą skaičių kiekį.
   2. Jei komanda turi susiveikusi apsaugos priemonių, personažas papildomai gali vieną iš jų panaudoti savo poste be papildomo veiksmo (daugiau žr. apsaugos priemones).
   3. Personažas visada turi galimybę išlikti rate kaip neutralus veikėjas, tą ratą neatliekantis jokių veiksmų.
   4. Kiekvieną veiksmą gali atlikti vienas, keli ar net visi komandos nariai vienu metu (per tą patį rpg ratą).
   5. Sąrašas:

Gynyba
   1. Barikados statymas (2 skaičiai) +20 taškų
   Barikada apsunkina priešo patekimą į bazę. T.y. priešui ant veiksmo „patekimas į priešo bazę“ mažėja galimų pasirinkti skaičių skaičius -1.
   Jei barikadą per vieną rpg ratą pastato keli tos pačios komandos nariai, traktuojama, kad vis tiek yra tik viena barikada. Taškus gauna visi personažai.
   Jei priešas pateko į bazę, barikada yra sugriaunama ir ją galima statyti iš naujo tik priešą išvarius iš bazės.

   2. Apsaugos priemonių gaminimas
   Žr. apsaugos priemonės
   3. Bandymas išvengti personažo kerų (2 skaičiai) +20 taškų
   4. Bandymas atmušti personažo kerus x kerais (1 skaičius) +25 taškai
   5. Bandymas apsaugoti komandos narį nuo personažo kerų (2 skaičiai) +25 taškai
   6. Bandymas išvaryti priešų komandą iš bazės naudojant x kerus (2 taškai) +30 taškų ir -30 taškų
   Jei pavyksta, bet priešai jau buvo pastebėję Taurę, sekančiame rate Taurė turi būti perslepiama.

Puolimas
   1. Patekimas į priešų bazę (3 skaičiai) +50 taškų ir -20 taškų
   Galimas tik nuo 2 rpg rato.
   Norėdami patekti į bazę, personažai gali mėginti fiziškai įveikti duris arba naudoti įvairius kerus, tačiau jie negali paveikti priešo ir nėra traktuojami kaip atskiras veiksmas.
   Jei abi komandos tame pačiame rpg rate suranda priešų bazes, užskaitoma tai komandai, kuri pirma parašė postą. Taškai skaičiuojami tik patekusiai į bazę komandai.

   2. x kerų panaudojimas ant priešo (3 skaičiai) +30 taškų ir -20 taškų
   Galimas tik patekus į priešo bazę.
   3. Bandymas rasti paslėptą Taurę (1 skaičius) +40 taškų
   4. Bandymas paimti Taurę (2 skaičiai) +100 taškų
   Galimas tik jeigu Taurė yra rasta ir bent vienas priešas - sužeistas (paveiktas kerų ar apsaugos priemonių).

APSAUGOS PRIEMONĖS
   1. Apsaugos priemones gali gaminti visi komandos nariai ir jos yra bendra komandos nuosavybė. T.y. jei komanda turi pasigaminusi eliksyrą, jį gali panaudoti bet kuris komandos narys. Panaudojus priemonę, antrą kartą jos naudoti nebegalima (nebent yra pasigaminta daugiau priemonės vienetų).
   2. Sąrašas:

   1. Eliksyras, suteikiantis daugiau taiklumo (+1 sk. prie patekimo į bazę)
   Gaminimas - 2 skaičiai; panaudojimas - +10 taškų.
   Norint panaudoti, eliksyrą reikia išgerti.

   2. Apsauginis apsiaustas nuo kerų (+1 sk. prie bandymo apsiginti)
   Gaminimas - 2 skaičiai; panaudojimas - +10 taškų.
   Norint „pagaminti“, apsiausto reikia ieškoti bazėje.
   Norint panaudoti, apsiaustą reikia apsisiausti.


   3. Accio kerų praktikavimas (+1 sk. prie bandymo paimti Taurę)
   Gaminimas - 1 skaičius; panaudojimas - +15 taškų.
   Norint panaudoti, bandant paimti Taurę reikia naudoti Accio kerus (kitu atveju to daryti negalima!)


APYRANKĖS
   1. Kiekvienas dalyvis ant rankos turi apyrankę, kuri yra skirta informuoti apie esančią žaidimo situaciją.
   2. Jei apyrankė ima šviesti žaliai, tai reiškia, kad priešas yra jūsų bazėje ir personažas turi nedelsiant grįžti į savo bazę, jei iš jos buvo išėjęs.
   3. Jei apyrankė ima šviesti mėlynai, tai reiškia, kad jūsų komandos draugas/ai pateko į jūsų priešo bazę ir jūsų personažas dabar gali (turi) patekti į ją.
   4. T.y. bet kuriuo metu, kai nevyksta pirmas ratas arba abi komandos nebando patekti į priešo bazę, visi dalyviai turi būti vienoje patalpoje, kad galėtų vykti veiksmas.
   Pirmame rate visi personažai yra savo bazėse.
   Antrame ir kituose ratuose personažai gali būti arba savo bazėje ir gaminti apsaugas, arba bandyti patekti į priešo bazę.
   Jeigu kažkuri komanda trečiame ar kitame rate pateko į priešo bazę, visi dalyviai turi būti tenai.
   Jei priešas yra išvaromas iš bazės, dalyviai gali būti bet kur, išskyrus priešo bazę.

« Paskutinį kartą keitė: Prieš 2 dienas sukūrė Vėtrūnė Kristė de Leighi »

*

Neprisijungęs Vėtrūnė Kristė de Leighi

  • Menininkė
  • ****
  • 207
  • Kas nusprendžia, kas yra „teisinga“?
Ats: Hogvartso Apgultis
« Atsakymas #4 Prieš 3 dienas »
Primenu, kad registracija iki rytojaus! Kas dar neužsiregistravę, raštelkit man žinutę (angel)

*

Neprisijungęs Vėtrūnė Kristė de Leighi

  • Menininkė
  • ****
  • 207
  • Kas nusprendžia, kas yra „teisinga“?
Komandos
« Atsakymas #5 Prieš 2 dienas »
Registracija baigta. Nuspręsta, kad renginyje vienas autorius gali dalyvauti su trimis savo personažais, tačiau jie visi turi priklausyti tai pačiai komandai. Skelbiu komandų sudėtis.

     Pavojingi varvekliai

  • Juzefas Levinsas 40m
  • Dorotėja Vanesa Senkler 24m
  • Aaronas Senkleris 36m
  • Leticija Mendel 14m
  • Milanas Lestreindžas 23m

     B komanda

  • Nelanna Light 22m
  • Lara Miglapūtė 11m
  • Eliotas Llewellyn 14m
  • Deklanas Senkleris 13m
  • Oliveris Llewellyn 14m

Komandos iki vasario 7 12h gali man atsiųsti savo susigalvotą komandos pavadinimą ir lauksiu jūsų jau tą pačią dieną 20h pilyje, siekiant iškovoti Apgulties Taurę!

P.S. Jei kas neaišku dabar ar renginio metu - rašykit ir klauskit, gal ką neaiškiai iš taisyklių būsiu surašiusi.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 dieną sukūrė Vėtrūnė Kristė de Leighi »

*

Neprisijungęs Vėtrūnė Kristė de Leighi

  • Menininkė
  • ****
  • 207
  • Kas nusprendžia, kas yra „teisinga“?