0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Elara C

Ateities būrimo būdai

Šiais metais, nors jie profesorei dar buvo pirmieji, Elara nepabijojo iššūkio ir nusprendė dėstyti net du dalykus. Kažkaip vieno, kai traukia du, išsirinkti nepavyko, taigi profesorė nusprendė savęs nestabdyti ir padaryti viską, ką tik gali.
  Gražiai išpuošusi ir sutvarkiusi klasę, Elara laukė mokinių. Jau buvo praėjusi pirmoji astronomijos pamoka, tad dabar buvo gerokai ramiau, Elara jau nebesijaudino taip stipriai.
  Sugužėjus mokiniams, profesorė kerais uždarė duris ir atsistojo prieš klasę.
- Sveiki, mane jau pažįstate, tad galime eiti prie darbo, - nusišypsojo. – Turbūt daugelis iš tėvų ar draugų esate girdėję, kad ateities būrimas – nereikalingas, labai netikslus mokslas. Tačiau tikiuosi, kad per šiuos metus bent kiek pakeisite savo nuomonę, nes, gal ir nebūdamas toks reikalingas kaip kerėjimas ar apsigynimas nuo juodosios magijos, ateities būrimas vis dar išlieka vienas įdomiausių mokomųjų dalykų Hogvartse. Patikėkite manimi, nežinote, ką jums atneš kiekviena pamoka, - pabandė paslaptingai sudominti mokinius. Ir o taip, kad mokiniai susidomėtų ateities būrimu, Elara tikrai pasistengė ir paruošė tikrai daug įdomių bei netikėtų temų. – Dabar prieikime prie teorijos klausimo, kuris man leis truputį sužinoti apie jūsų ateities būrimo gebėjimus bei dalykus, kuriuos išmokote anksčiau. Taigi, pasakykite po vieną jums žinomą ateities būrimo būdą ir papasakokite, kaip jį atlikti.

(Hey, klausimas post‘e. Būdo neišgalvokite, jų yra tiek HP, tiek nesunkiai galima rasti internete ar kur kitur, net ankstesnių profesorių pamokose (pasidomėkite, ar toks būdas, jei imsite iš pamokų, egzistuoja).  Teorijos klausimas iki sausio 2 d. vakaro.
Taip pat pabrėžiu, kad astronomijos pamoka vyksta anksčiau nei ateities būrimo, t.y. atėję į astronomijos pamoką, mokiniai negali pažinoti Elaros, o į ateities būrimo, nepažinoti jos.
Prieš rašydami perskaitykite informaciją apie mano pamokas:
http://interaktyvus.hogvartsas.lt/index.php?topic=8901.msg201840#msg201840
Sėkmės!)
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 2 mėnesius sukūrė Elara Ottilie Clarke »

*

Neprisijungęs Kaja Adams

  • VII kursas
  • *
  • 544
  • Taškai: 122
Į ateities būrimo pamoką eiti buvo ne taip neramu, nes profesorę Kaja jau pažinojo iš astronomijos ir ji jai patiko. Tikriausiai išties yra protinga, jei geba mokyti net dviejų dalykų.
Klasė buvo jauki, čia tikrai smagiau nei astronomijos bokšte. O ir šiaip ateities būrimo pamoka grifei buvo visai nieko, nes ji nesudėtinga ir, kaip ir pati profesorė pripažino, ne tokia reikalinga kaip kai kurios. Būtent dėl to į ją eiti reikėdavo mažiau drąsos ir buvo ne tokia didelė tikimybė susimauti kaip kitose pamokose.
Išgirdusi klausimą Kaja suprato, kad gali į jį atsakyti. Ją išties džiugino, kai ką nors žinodavo.
- Būrimas iš arbatžolių. Reikia išgerti arbatą, o tada žiūrėti į puodelio dugną. Ieškoti simbolių, figūrų. Jų reikšmę pasiskaityti knygelėje.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 2 mėnesius sukūrė Kaja Adams »

*

Neprisijungęs Lara Miglapūtė

  • I kursas
  • *
  • 35
  • Taškai: 105
  • Personažas priklausė Juca Šekoni
 Ateities būrimu Lara nepasitikėjo. Jis jai atrodė kaip bevertis laiko švaistymas. Tačiau kai sužinojo, kad ateities būrimą dėstys ta pati profesorė kaip ir astronomijos, Lara apsidžiaugė. Turbūt dabar Elara ir vėl paklaus klausimo, tačiau galbūt dabar jis nebebus toks pat keistas.
 Ši klasė buvo daug patogesnė. Čia bent jau buvo stalai ir kėdės. Beto ši klasė buvo viduje, o ne lauke.
 Elara pradėjo kalbėti.
 O ne.
 Tik ne klausimas. Ne ne.
 Taip klausimas.
 Paprastut paprastutis klausimas.
 Bet Lara vistiek buvo susikaupusi ir bandė prisimti ateities spėjimo būdus kuriuos buvo girdėjusi.
 Ir ji pražiopsojo puikią atsakyti. Labai negerai.
 Ir tuomet Lara prisiminė.
 - Ateitį galima nuspėti pasitelkiant stiklinius ar krištolinius rutulius. -Tarė Lara ir tuomet suprato, kad reikia papildyti. - Juos sukinėjant ir žiūrint iš visų pusių galima pamatyti įvairius ženklus. Tik reikia pasitelkti vaizduotę. Ženklai juose nebūna visuomet labai aiškūs taigi reikia turėti paaiškinimų knygelę arba ženklus tiesiog mokėti atmintinai.

*

Elara C

  Elara pasiklausė atsakymų ir jie tikrai nebuvo blogi! Matyt, ar iš pamokų, ar kitų šaltinių, mokiniai kažką žino. Tai gerai - nereiks mokyti pačių paprasčiausių pagrindų.
- Ir kas jum su tom knygelėm? - atsiduso profesorė. - Knygelė ne visada bus ant stalo, tad patarimas ne tik ateities būrimui: stenkitės bent dalį įsiminti! O dėl atsakymų, jie teisingi, abi gaunate po du taškus.
  Elara mostelėjo lazdele ir ant kiekvieno stalo atsirado po kelis daiktus. Ten buvo arbatos, po žvakę ir vandens indą, jog būtų galima burti vašku, krištolo rutulį bei taro kortas. Tačiau taip pat liko atidarytos visos spintos, kad mokiniai galėtų pasiimti tai, ko jiems prireiks kitiems būrimas.
- Taigi, jūsų užduotis yra išbandyti bent tris būrimus, tiek reikmenų turite ant stalo, ir jums reikia paklausti, kas jūsų laukia ateityje. Jei naudositės taro kortomis, rekomenduočiau rinktis vienos kortos dėlionę. Paskui turite palyginti atsakymus - ar jie buvo panašūs, o gal visiškai skirtingi? Kaip matote, reikenų spintose pilna, todėl vyresnieji, galite pasirinkti jų ir naudotis savo mėgiamais būrimo būdais. Jaunesni mokiniai taip pat gali, jei moka. Ant stalų matote kelias knygas, tad jei nebandėte nei vieno, bus instrukcijos. O jei vis tiek nepavyks, pakvieskite, padėsiu. Viskas, galite dirbti.

(Užduotis post'e. Galite naudotis reikmenimis ant stalo, tačiau būtų smagu, jei nors vienas būrimas būtų mano neminėtas. Būkite originalūs. Jei reikės mano atsakymo ar turite klausimų, parašykite asmeniškai. Bent trys post'ai, pamoka iki sausio 9 d.
Prieš rašydami perskaitykite papildomą informaciją apie mano pamokas:
http://interaktyvus.hogvartsas.lt/index.php?topic=8901.msg201840#msg201840
Sėkmės!)
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 2 mėnesius sukūrė Elara Ottilie Clarke »

*

Neprisijungęs Kaja Adams

  • VII kursas
  • *
  • 544
  • Taškai: 122
Kaja sukrizeno, kai profesorė pasakė apie knygeles. Tačiau net nežadėjo bandyti ko nors mokytis. Kiek gi jai tektų įsiminti ženklų? Juolab, kad ji neketino gerti kažkokių arbatų ir ypač su žolėmis. Tokias tegul geria Sakura, Adrijo mergina, o Kaja gers kolą. Iš jos juk neišsibursi ir ji ženklų nerodys, ar ne?
Tačiau šiandien, regis, arbatą gerti teks. Na, vis geriau nei kerėti ar kalti kokias nors istorines datas ir panašiai. Adams užsiplikė žolių, o kol gėrimas vėso, svarstė, kokius dar du ateities būrimo būdus išbandys. Žinoma, vienas iš jų bus krištolinis rutulys. Užteks tiesiog į jį žiūrėti. O ką dar pasirinkti? Taro kortų tikrai ne, nes Kaja tingėjo skaityti, kaip jomis burti. Ji nemokėjo burti kortomis, o išmokti kažkodėl atrodė sunki užduotis. O ką čia daryti su ta žvake? Septintakursė atsivertė vadovėlį ir ėmė ieškoti būrimų su žvakėmis.

*

Neprisijungęs Kaja Adams

  • VII kursas
  • *
  • 544
  • Taškai: 122
Kaja pasiskaitė vadovėlį ir suprato, ką reikės daryti su žvake. Ogi burti vašku. Toks būdas jai tiko. Jautėsi gana gerai, nes šiandienos būrimai atrodė nesudėtingi ir nelabai yra kur susimauti, nes rezultatai - interpretuojami.
Arbata šiek tiek pravėso ir grifė jos gurkštelėjo. Buvo labai neskani. Apsidairiusi, ar nemato profesorė, septintakursė pakišo puodelį po stalu, kurį dengė ilga staltiesė, ir išpylė arbatą ant kilimo. Vylėsi, kad nepastebėjo nei profesorė, nei kokie kiti mokiniai. Bendramoksliai nepradėjo aikčioti, tad gal Adams praslydo.
Ėmė ieškoti panašaus ženklo, kurį matė puodelio dugne. Užsirašė, jog jos laukia sėkmė. Tikrai taip atrodė, galima buvo įžvelgti porą gerų ženklų.
Tada Kaja nutarė imtis būrimo vašku. Rutulį pasiliks pabaigai. Bet iškilo problema. Kaip užsidegti žvakę? Vis tik susimauti galima ir šioje pamokoje. Ieškoti kito būrimo būdo jau nebeužteks laiko.
Nors buvo gėda, mokinė priėjo prie profesorės su žvake ir tarė:
- Profesore... Eee... - prikando lūpą, šiek tiek patylėjo. - Man labai sunkiai sekasi kerėti. Aš pamaniau, kad... na... Aš norėčiau paprašyti, kad uždegtumėte man žvakę...

*

Elara C

  Profesorė žiūrėjo, kaip mokiniai atlieka būrimus. Buvo gera tai stebėti. Tikrai matėsi, jog vieniems sekasi geriau nei kitiems. Kas žino, gal kai kurie jų taps ateities būrėjais?
  Vienu metu ji pamatė, kad viena mokinė po stalu daro kažką neaiškaus, o paskui, pakėlus puodelį, ji iškart ėmė žiūrėti reikšmes. Keista. Pagalvojo profesorė, tačiau nieko nesakė, tik nusprendė kitose pamokose stebėti šią mokinę.
  Po kiek laiko ji stebėjo, kaip ta pati mokinė priėjo prie jos su žvake. Buvo įdomu, ko gi prašys. Juk pats būrimas tai tikrai labai lengvas! Elara juk specialiai parinko tokį, kur nieko neįprasto nereikėtų daryti, mokiniai, jei ne pirmakursiai, turbūt tikrai jį mokėsi!
  Prašymas kiek nustebino, tačiau moteris supratingai linktelėjo. Gi mokantis ir pati nebuvo itin gabi kerint, todėl dažnai tekdavo praktikuotis po pamokų, kad pasivytų. Laimei, tos pastangos veltui nenuėjo.
- Žinoma, štai, - mostelėjo lazdele ir žvakė užsidegė. - Tik atsargiai, nenešiok jos taip, nežinai, kas gali atsitikti, - šyptelėjo. Žinoma, jei kas užsidegtų, kerais greitai būtų galima užgesinti, tačiau kas nutiktų, jei ji laiku nepamatytų?

*

Neprisijungęs Kaja Adams

  • VII kursas
  • *
  • 544
  • Taškai: 122
- Ačiū!
Kaja nusišypsojo, grįžo į savo darbo vietą. Jai šita profesorė kuo toliau, tuo labiau patiko. Ji nepradėjo aiškinti, jog mokinė pati turėtų mokėti uždegti žvakę. Ar dar blogiau, siūlytis mokyti tai padaryti. Vis tiek nieko neišeitų.
Grifė atsargiai grįžo į savo darbo vietą ir pradėjo būrimą vašku. Šį kartą ženklas nerodė laukiančios sėkmės. Mokinė išsiaiškino, kad jos laukia iššūkiai ir naujovės. Galbūt tai susiję su naujomis jos užduotimis, nešant siuntinius į Kiauliasodį, ir socialinių tinklų paskyromis?
Paskui septyniolikmetė žiopsojo į rutulį. Jis nieko neparodė, bet Kajai tai nerūpėjo. Dar geriau. Mažiau darbo.
Vėliau Kaja užrašė, kad jame irgi matė sėkmę. Palygino būrimus tarpusavyje ir padarė išvadą. Neva, kad jos lauks sėkmė, bet prieš tai reikės įveikti kažkokius iššūkius ir susidurti su naujovėmis.
Tačiau iš tiesų ėmė galvoti, jog būrimas iš artbatžolių parodė nesąmones, nes ji negėrė arbatos. O būrimas vašku... Nežinia, kiek parodė tiesos. Juk žvakę uždegė ne ji. Kaja nežinojo, ar tai turi reikšmės.