0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Auris Senkleris

  • Apsigynimo nuo juodosios magijos profesorius
  • *
  • 2193
Ats: Trečioji ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #15 Prieš mėnesį »
- Areštai neveiksmingi Eion. - Šyptelėjo Auris. Eliotas zirzė ir nenorėjo mokytis. Aišku labai nenorėjo atsiskirti nuo draugų, bet į šitas pretenzijas Senkleris nekreipė dėmesio. Ketino tik nunešti ir atversti jam vadovėlį. Bet tuo pasirūpino Oliveris. Kaip visada mėgino padėti broliui.
- Labai gerai, mokykitės kartu. - Tarstelėjo. O tada priėjusi Miriam uždavė labai puikų klausimą.
- Geras klausimas Miriam. Žinok visaip būna. Melosakių paveikti žmonės negrįžta atgal pas savo šeimas, į savo gyvenamas vietas. Kartais žmonės dingsta be žinios ir neatsiranda. Kartais atsiranda kažkur kitur, nei įprasta. Jei tarkim Melosakiai pasako, kad jie yra magizoologai, o seniau buvo žurnalistai magijos žiniose. Tai tokie žmonės ieškosis darbo su gyvūnais, atsiras visai kitur, nei jiems įprasta. Be jokių įgūdžių, labai suglumę, nežinantys ką daryti, bet įsitikinę, kad visada dirbo tą darbą. Jei žmogus atsiranda, ligoninėje daromas tam tikras tyrimas, jis parodo ar žmogus susidūrė su melosakiu ar ne. Jei taip jam papasakoja tiesą, žmogų pabando iš naujo supažindinti su pažinotais žmonėmis, įdarbinti senoje vietoje ir panašiai. Kartais pavyksta, nes žmogus jaučiasi kaip savo vietoje, nors vis tiek yra suglumęs ir jam atrodo, kad tikra yra melosakio įdiegta istorija. Kartais žmonės nenori grįžti prie senojo gyvenimo, iškeliauja ir pradeda viską iš naujo. Jeigu jie nėra kažkaip pavojingi, nesigaudantys aplinkoje juos išleidžia. Tikrai painu ir yra įvairių istorijų kaip susiklosto žmonių gyvenimai. - Papasakojo ilgai ir išsamiai. Melosakiai tikrai galėjo visiškai pakeisti ir užpultųjų ir jų artimųjų gyvenimus.
- Deklanai, juk tai akivaizdu. Tu valgai vyšnias, sėdi suole vienas. Kas tavo nuomone galėjo primėtyti kauliukų Aurorai į plaukus? - Melagis Aarono sūnelis štai kas jis toks yra. Į klausimą iš kur Auris žino, kad tai jo sesuo nebeatsakinėjo, nes Aurora prapliupo šaukti ir patvirtino, kad yra jo sesuo.
- Aurora, ar norėtum apie visą tai,ką pasakei pasikalbėti? Ar norėtum, kad parašyčiau tėvui kaip jautiesi?

*

Neprisijungęs Eliotas Llewellyn

  • IV kursas
  • *
  • 613
  • Taškai: 158
  • Tingėti - Llewellyn'ų prerogatyva.
Ats: Trečioji ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #16 Prieš mėnesį »
Auris neatsakė į su pamoka susijusius klausimus. Viskas tik per Oliverį! Taip, Eliotas dvynį mylėjo, bet jis kartais būdavo tikras nuoboda. Ir kam reikėjo čia atnešti tą vadovėlį? Kam skaityti, kai galima užduoti dar milijoną klausimų, į kuriuos Auriui teks atsakyti? Priekaištingai dėbtelėjęs į brolį Eliotas vėl pakėlė ranką ir žodis žodin pakartojo:
- O iš kur melosakiai sužino, ką sakyti? Ar pasitaiko, kad jie netyčia pasako tiesą?
Jeigu reikės, kartos tai visą likusią pamoką. Prireikus sutiktų netgi pasilikti klasėje po to, kai nuaidės varpas, ir priversti Aurį atsakyti. Ir kas čia blogo, kad jis klausinėja? Juk klausimai susiję su pamokos tema! Eliotas jautėsi labai jau nuskriaustas ir vis tiek nesiteikė atsiversti knygos. Tiesa, suprato kitą šaunų dalyką: jeigu ką, į visus šituos klausimus galės atsakyti Oliveris.

*

Neprisijungęs Oliveris Llewellyn

  • IV kursas
  • *
  • 802
  • Taškai: 132
  • Tingėti - Llewellyn'ų prerogatyva.
Ats: Trečioji ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #17 Prieš mėnesį »
Auriui, žinoma, patiko tai, kad jie mokysis kartu, bet Eliotas aiškiai turėjo kitokią nuomonę. Bet ką daryti, kad pamokos sunkėja, o brolis nededa pastangų? Anksčiau ar vėliau jis tikrai gali neišlaikyti kokio egzamino, o kas tada? Kaip jį priversti susirūpinti?
- Juk visa tai yra parašyta knygoje, - kantriai ištarė, kai Eliotas uždavė tuos pačius klausimus. Atvertęs reikiamą puslapį susirado informaciją, kurios brolis klausė, ir parodė jam. - Va, čia. Paskaityk ir nereikės klausinėti.
Suprato, kad pliurpti su profesoriumi įdomiau. Bet Auris jau išskyrė su draugais, kam reikia dar daugiau problemų? Pats Oliveris norėjo kuo ramesnio gyvenimo, ir čia dvyniai labai jau skyrėsi.
O Miriam uždavė įdomų klausimą. Oliveris kumštelėjo brolį, kad jis klausytųsi - tai, ką kalbėjo tėčio draugas, atrodė netgi labai šauniai. Deja, per vėlai pagalvojo apie tai, kad dvynys dabar pareikš nepasitenkinimą esą profesorius atsako tik į kitų mokinių klausimus.

*

Neprisijungęs Miriam Llewellyn

  • III kursas
  • *
  • 187
  • Taškai: 140
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: Trečioji ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #18 Prieš mėnesį »
Pasirodo, tie padarai ne tokie jau ir pavojingi, tad susidomėjimas kiek sumažėjo. Tiesa, Miriam stengėsi tai nuslėpti. Niekam nepasakojo apie savo polinkius, neketino to daryti ir dabar.
- O kaip atrodo tas tyrimas? Kaip jis atliekamas? - dar paklausė. Tiesa, ši informacija tikriausiai buvo vadovėlyje, bet kol Auris su ja šnekasi, tol verta pabandyti. Tik kažin kodėl jis šnekasi? Jaučiasi kaltas, nes jos nemėgsta? Bet jeigu nemėgsta, kam jaustis kaltu? O gal vis tik tėtis teisus, ir Auris negalvoja apie ją blogiau nei apie brolius? Labai norėjo tuo tikėti, tad gal galima? Kaip žinoti?
Vis dar susimąsčiusi Miriam vėl pažvelgė į padarus. Susidomėjimą jau prarado, tad susikaupti pamokai pernelyg sudėtinga. Tyliai atsidususi grįžo į savo vietą ir išsitraukusi vadovėlį ėmė skaityti. Vis dar apmaudu, kad melosakiai nepadaro beveik nieko blogo.

*

Neprisijungęs Eliotas Llewellyn

  • IV kursas
  • *
  • 613
  • Taškai: 158
  • Tingėti - Llewellyn'ų prerogatyva.
Ats: Trečioji ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #19 Prieš mėnesį »
Po velnių tą Oliverį! Eliotas susiraukė, bet nieko nesakė. Žinojo, kad brolio baimė esą jis vėl jo pradės nekęsti, tebėra gyva. Kadangi taip nebuvo, nenorėjo tos baimės didinti. Taigi tylėjo, nors nuslėpti nepasitenkinimą nuslėpti buvo sudėtinga.
- Knygos yra nuobodu! - priekaištingai šnipštelėjo broliui, bet teikėsi perskaityti kokius tris sakinius. Tai buvo per daug, ir Eliotas vėl pakėlė galvą. Nuo liežuvio jau sprūdo klausimas, bet nespėjus jo užduoti, tėčio draugas ėmė atsakinėti Miriam. Eliotas sukryžiavo rankas ant krūtinės. Nesvarbu, kad mylėjo sesutę, tai yra labai jau nesąžininga!
- O kodėl jai atsakai į klausimus? Aš turiu skaityti vadovėlį, o kiti gali klausinėti? - paklausė jis ir skubiai nuleido galvą. Dabar turėjo atrodyti kaip itin nuskriaustas vaikas, kurio niekas nemyli. Tiesą sakant, jis netgi išties kiek nusiminė, bet kartu buvo labai jau įdomu, ką pasakys Auris. Kokį jis ras pasiteisinimą?

*

Neprisijungęs Lina Catamans

  • IV kursas
  • *
  • 289
  • Taškai: 36
  • Lytis: Moteris
Ats: Trečioji ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #20 Prieš 4 savaites »
Kalėdų atostogas praleidusi Hogvartse Lina džiaugėsi vėl sėdėdama pamokose. Svarstė grįšti, bet nusprendė nesivarginti. Na ir nesiskaudinti. O štai mokykloje laiką praleido puikiai. Mėgavosi magija, jautėsi ir buvo... Namuose. Ji klaidžiojo atostogų prisiminimuose, snigo ir buvo gana ramu. Tingėjosi dirbti. Bet kadangi visgi Lina sėdėjo mėgstamiausio profesoriaus pamokoje, ji visgi nusprendė dirbti. O ir įdomu buvo. Profesorius pristatė melosakius, o jie buvo verti dėmesio. Na, aišku nėra taip, kad kiti neįdomūs. Visi padarai verti, kad apie juos nors kažkiek pasidomėtum. Subarė save Lina. Bet išties, ją labai domino padarai galintys veikti žmogaus protą.
- Profesoriau? O ar nėra jokio būdo atstatyti pakeistų žmogaus prisiminimų? Visiškai? Kas tada nutinka tokiems žmonėms? Gal gali būti taikoma kokia nors nemagiška terapija ar panašiai?
Paklausė ji, pakėlusi ranką ir jau vartydama vadovėlį. Jos balse girdėjosi užuojauta taip žiauriai paveiktiems žmonėms. Taip ji manė, kad jei būtų koks nemagiškas būdas, tai burtininkai turbūt nebūtų jo apsvarstę. Jie nelabai domėjosi žiobarų medicina.

*

Neprisijungęs Auris Senkleris

  • Apsigynimo nuo juodosios magijos profesorius
  • *
  • 2193
Ats: Trečioji ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #21 Prieš 4 savaites »
- Eliotai, viską rasi knygoje. Turi išmokti pats rasti atsakymus. Imtis stropaus darbo ir sutelkti dėmesį. - Ne, tylės kaip žemė.
- Jei patekęs į ligoninę žmogus neigia viską apie save, neigia tai, kas yra tikra daroma daug tyrimų. Nėra iškart aišku, kad tai melosakiai. Galbūt tai kas nors paveikė kerais tą žmogų arba davė kažkokio eliksyro. Yra taip, kad žmogus susidūręs su melosakiu pats neims pasakoti, kad jį matė. Bet jeigu patyręs hileris paklaus ar yra tekę sutikti tokį padarą žmogus pasakys, kad taip. Tada ir bandoma jam išaiškinti kas įvyko. Tokiame tyrime, kai žmogus praranda atmintį dalyvauja kelių sričių hileriai. Vieni susiję su užkerėjimais, kiti su eliksyrais ar augalais, kiti su visokiais padarais. Taip ir mėginama aiškintis. Ir kartais sėkmės reikalas ar užsimins kas nors apie melosakį ar ne. - Toliau aiškino mergaitei.
- Todėl Eliotai, kad tavo sesuo dažnai skaito vadovėlį, kruopščiai dirba, jos klausimai kyla paskaičius temą. Ji daro namų darbus. O jeigu tu ir toliau neketini normaliai dirbti vėl imsi leisti vakarus mano kabinete su namų darbais. - Taip. Jeigu Eliotas ir toliau nemėgins susimti Auris vėl suverš visas jo laisves.
- Matai Lina, magai nelabai domisi žiobarų medicina. Galbūt yra bandymų, kai mėginama užsiimti hipnoze ar terapija. Bet taip daro ne visi hileriai. Nesu tos srities ekspertas ir negaliu pasakyti kiek tokie tyrimai pažengę ir paveikūs. Reikėtų paieškoti informacijos. Manau, kad kai kurie hileriai tikrai mėgina kažką nemagiško. Bet šiaip kaip ir sakiau arba paveiktieji bando gyventi taip, kaip jiems pasakoja juos pažinoję žmonės, arba išvyksta ir kuria tokį gyvenimą, kurį jiems nurodė melosakiai.

*

Neprisijungęs Lina Catamans

  • IV kursas
  • *
  • 289
  • Taškai: 36
  • Lytis: Moteris
Ats: Trečioji ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #22 Prieš 3 savaites »
Kaip žiauru... Kokia magija kartais visgi gali būti žiauri... Pagalvojo Lina klausydama profesoriaus atsakymų kitam mokiniui ir vėliau jau jai. Ji nenorėjo pati kada nors patirti tokių burtų ir apžavų iš melosakių. Taip tai skambėjo žiauriai ir įdomiai. Bet ne ant savo kailio. Tikrai tikrai ne. Ir ne ant mylimų žmonių. Na nors nedaug jų ir turiu... Pamanė. Bet vistiek nusprendė, kad geriau skaitys vadovėlį o poto juos apžiūrės. Būtų apžiūrėjusi pirmą, bet ten jau buvo keli mokiniai o ir šiaip klasėje vyko tiek dramos, kad nenorėjo blaškyti profesoriaus dar ir pati judėdama po klasę. Ji pavartė vadovėlį, pasirašė svarbiausius faktus ir susimąstė. Hm. Šitas padaras paveikia kalbėdamas... Vadinasi reikia arba jį užčiaupti arba negirdėti... Nu aišku, be akivaizdaus, neįsipainioti. Gal įmanoma užklijuoti jo burną? Ar sukurti tylos sieną, išsiurbti garsus? Tikrai žinau, kad yra burtai, kuriais gali užburti, kad kiti tavęs negirdėtų, tai gal galima tai padaryti, ant savęs? O poto bežodžiais atsiburti? Nes juk nelabai girdėsi, ką pats tari... Ji pasirašė svarstymus, susirado galvotus burtažodžius ir apžiūrėjusi melosakius paliko darbą profesoriui ant stalo. Ji suprato, kad tai tik hipotezės, bet juk niekas nesitikėjo, kad mokinė imsis jas ir aiškinsis. Žinoma, čia gi Hogvartsas, bet gal nereikia visos klasės mokinių su nepakeičiama atminti. Taip mokslo labui, žinot. Ji šyptelėjo ir jautėsi padariusi viską ką galėjo. Todėl likusią pamokos dalį tiesiog stebėjo ir tyrinėjo melosakius.

*

Neprisijungęs Miriam Llewellyn

  • III kursas
  • *
  • 187
  • Taškai: 140
  • Personažas priklausė Dafydd Carwyn Llewellyn
Ats: Trečioji ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #23 Prieš 3 savaites »
Tai, ką pasakojo Auris, buvo tikrai įdomu, tačiau apmaudas vis tiek nesitraukė. Net paveikti melosakio žmonės galėjo ir toliau sėkmingai gyventi. Taip, kartais išeidavo, kartais nesugebėdavo grįžti ten, kur gyveno anksčiau. Bet jie nei išprotėja, nei jiems skauda. Kokia nauda iš tokių padarų? Žinoma, šito Auriui nesakys, tad nuoširdžiai susidomėjusi klausėsi, o po to perėjo prie vadovėlio. Kiek paskaičiusi dirstelėjo į Džeinę ir pamojo jai eiti prie narvo. Mergaitės atėjo į klasės priekį ir ėmė apžiūrinėti padarus. Jie neatrodė kuo nors ypatingi. Na, tokie ir nebuvo. Kad ir kaip ten būtų, Miriam apmaudas niekur nedings.
- Žiūrėk! - šūktelėjo Džeinė rodydama į nedidelę ant sparno esančią ataugėlę. - Tai garantuotai ta dalis, kurią reikia nupjauti, kad jie pasidarytų neveiksmingi!
Būtent tai Miriam ir perskaitė vadovėlyje. Nupjovus ant sparno esančią ataugą melosakiai pasidaro nebepavojingi. Tik, žinoma, prie jų prieiti itin sunku, mat tam labai trukdo nelabai jaukiai atrodantys dantys.
- Ataugoje esantis skystis puikiai tinka eliksyrų gamybai, - dar perskaitė draugė ir džiaugsmingai puolė atgal į savo vietą. Ji Aurio pamokų nelabai mėgo, tad nenuostabu, kad radusi atsakymą apsidžiaugė. O štai Miriam į suolą grįžo toli gražu ne tokia entuziastinga. Tiesą sakant, šitie melosakiai vis dar buvo klaikiai nuobodūs.

*

Neprisijungęs Eliotas Llewellyn

  • IV kursas
  • *
  • 613
  • Taškai: 158
  • Tingėti - Llewellyn'ų prerogatyva.
Ats: Trečioji ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #24 Prieš 3 savaites »
Pasipiktinimui nebuvo ribų. Auris - bjauriausias mokyklos profesorius ir jokiu būdu ne jo draugas. Daugiau per jo pamokas nešnekės. Su Auriu, žinoma. Neužduos nė vieno vienintelio klausimo. O štai su draugais kaip tik pliurps. Šitas žmogus dar pamatys, ką reiškia erzinti Eliotą.
Tai, ką Auris pasakojo Miriam, buvo įdomu, bet jos brolis niekuo to neparodė. Neketino keisti nusistatymo. Na, žinant šitą berniuką, tas nusistatymas ilgai nesilaikys, bet kol kas jis neabejojo daugiau gyvenime netarsiantis Auriui nė žodžio. Todėl ir namų darbai jo kabinete nebeviliojo. Anksčiau būtų su džiaugsmu sutikęs, nors tada, kai teko tai daryti, smagūs pasibuvimai virto nuobodžiu mokymosi laiku. O štai dabar neketino nė rodytis tėčio (bet ne jo paties) draugo kabinete. Tik nusivaipė ir dirstelėjo vadovėlį. Perskaitęs kokius tris sakinius atsisuko į Oliverį ir laukė, kol jis pateiks visus atsakymus. Nors kartais brolis šiek tiek nuobodus, jis pats geriausias ir visada žino, ko Eliotui reikia.

*

Neprisijungęs Oliveris Llewellyn

  • IV kursas
  • *
  • 802
  • Taškai: 132
  • Tingėti - Llewellyn'ų prerogatyva.
Ats: Trečioji ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #25 Prieš 3 savaites »
Regis, Eliotas kiek supykdė Aurį, tad Oliveris tyliai atsiduso. Jo brolis nebuvo kvailas, tad kam reikia apsimetinėti esą jis kaip tik toks? Šito Oliveris niekaip negalėjo suprasti. Mokytis įdomu, o knygos tam tikrai netrukdo. Aišku, pliurpti gal ir smagiau, bet vadovėlis nėra toks jau blogas daiktas. Kodėl Eliotas negali to suprasti ir pripažinti?
- Jis teisus, - įsidrąsino sumurmėti. - Kai viską perskaitysi, galėsi paklausti to, kas bus neaišku. Auris negali visiems atsakinėti į tuos pačius klausimus.
Tai buvo tiesa, tuo labiau, kad ir Lina kalbėjosi su profesoriumi. Negi Eliotas tikrai nepatenkintas? Tai gerokai tylesnį jo brolį liūdino, bet jis jautėsi nieko negalintis pakeisti. Perskaitė reikiamą skyrių ir tada dirstelėjo į dvynį. Jis aiškiai laukė atsakymų.
- Žiūrėk, čia labai geras paveiksliukas. Vien pažiūrėjęs į jį nemažai ką suprasi, - parodė vadovėlį Eliotui ir vylėsi, kad jis dar labiau nesupyks. Pats pasiėmė plunksną ir rašalo bei ėmė skrebenti atsakymą. Tai jam buvo netgi labai įdomu.

*

Neprisijungęs Auris Senkleris

  • Apsigynimo nuo juodosios magijos profesorius
  • *
  • 2193
Ats: Trečioji ANJM pamoka visiems kursams
« Atsakymas #26 Prieš 1 savaitę »
Ką gi. Per šią pamoką vėl teko apsipykti su Eliotu, Tai nedžiugino. Bet jeigu visiškai viską padarytų už jį, tai yra atsakytų į klausimus, tai argi bųūtų geriau? Suaugus nebus viskas padėta ant lėkštutės. Mokantis pačiam, mokantis ieškoti informacijos suaugus galbūt pasidarys lengviau ieškoti ko nors apie reikiamus dalykus. O juk to tikrai reikės. Kaip Eliotas dirbs, jeigu negali susikaupti net paprasčiausiai pamokai? Bandė su juo taip dirbti. jei pasimoko pats, gauna paskatinimą. Tai yra leidimą sėdėti su draugais arba atsakymus į savo klausimus. Bet su juo buvo nelengva.
Pamokai pasibaigus atsisveikino. Vaikai išėjo. Auris turėjo išgabenti melosakkius iš mokyklos ir gražinti kur jų vieta. Šis būrelis priklausė magijos ministerijos būtybių skyriui, buvo neseniai sugaudytas.