0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Katerina Petrova

  • Burtininkė
  • ***
  • 32
  • Lytis: Moteris
  • ,,Sėkmė neateina pas tave... tu eini pas ją
III Astronomijos pamoka
« Prieš 1 metus »
  Pamokos tema : Mėnulis

   Vėlu. Buvo jau įprasta, nes visos pamokos astronomijos vyksta vakare. Lauke nebebuvo matyti sniego apsnigtų bokštų, bet vis dar šaltukas kandžiojo skruostus. O nakties dangus buvo tiesiog kerintis. Jei ne pamoka Katerina pasidarytu vaisinės arbatos ir visą naktį praleistu žiūrėdama į nakties dangų.
   Profesorė jau su nekantrumu laukė ateinančių mokinių klasėje. Vis dėl to tai buvo paskutinė jos vedama pamoka, tad ji norėjo, kad ji praeitu sklandžiai ir be jokių šposų. Katerina sėdėjo prie savo stalo ir kaupėsi pamokai. Po kelių minučių jos susikaupimą nutraukė mokiniai. Vienas po kito jie veržėsi į klasę, aiškinosi kas kur ir su kuo sėdės. Galiausiai visiems susėdus į savo vietas mokytoja pradėjo pamoką. Ir kaip buvo įprasta paskambindama varpeliu. Visiems nutilus profesorė prakalbo:
   - Sveiki, džiugu man visus jus matyti ir tuo pačiu truputi gaila, nes tai paskutinė mūsų pamoka. Na ką padarysi. Kaip viskas turi pradžią taip viskas turi ir pabaigą, bet dėl to visai nereikia liūdėti, - tai pasakius Katerina nusišypsojo.
   - Taigi, šiandienos pamokos tema bus mėnulis. Atsiverskite visi prašau vadovėlius, septyniasdešimt antrą puslapį. Tai pat pasiruoškite pergamento lapą ir plunksną, aišku aš čia matau mokinių kurie rašo į sąsiuvinį su tušinuku. Na tai visai nesvarbu, svarbiausia turėkite su kuo ir į kur rašyti, - kol visi vertė vadovėlius ir sąsiuvinius mokytoja pasiruošė diktuoti sąvoka kas iš viso yra tas Mėnulis.
   - Atsivertėte visi ? Tai dabar visų paprašysiu užsirašyti sąvoka kas yra mėnulis. Mėnulis – gamtinis Žemės palydovas, artimiausias Žemei dangaus kūnas. Vidutinis nuotolis nuo Žemės – 384 400km. Mėnulio forma artima rutuliui, kurio skersmuo 3476 km. Masė 81 kartą mažesnė už Žemės masę, trauka Mėnulio paviršiuje šešis kartus mažesnė už trauką Žemės paviršiuje. Mėnulyje nėra vandens, oro, gyvūnijos, augalijos.
   - Tikiuosi visi spėjote užsirašyti. Na, dabar ką čia aš pasakosiu to jums rašytis nereikia, nebent patys to norit. Taigi kaip atsirado tas mūsų Mėnulis ? Ilgą laiką astronomai spėliojo, iš kur ir kaip atsirado Mėnulis. Tik tyrinėjant Mėnulio uolienas ir atlikus kitus matavimus pavyko įminti Menulio mįslę. Paaiškėjo, kad kadaise Mėnulis buvo Žemės dalis. Šiandien manoma, kad i Žemę trenkėsi didžiulis dangaus kūnas, kuris išmušė didžiulį Žemės gabalą. Šio smūgio metu apsivertė ir Žemės ašis. Pirmiausia iš uolienų susidarė dulkių ir uolų gabalų Žiedas, kuris sukosi aplink Žemę, o vėliau šios medžiagos susitraukė ir virto rutuliu, kuris pradžioje buvo tąsaus skysčio pavidalo. Greitai susidarė kietas apvalkalas, kuriame meteoritai paliko daugybe „randu", - baigus pasakoti kaip atsirado Mėnulis profesorė atsiduso. Pasiėmė nuo stalo buteliuką vandens ir atsigėrė, nes bekalbant išdžiūvo burna.
    - Na ką, supažindinau jumis šiek tiek su Mėnuliu, bet toliau teks jau patiems jį pažinti. Jūsų užduotis bus atsakyti į klausimus. Jų bus tik penki. Visai nedaug, - Katerina nusijuokė, - griebkit savo rašiklius ir užsirašykite klausimus. Pirmas klausimas - Koks žmogus pirmasis sudarė Mėnulio brėžinį ? Antras klausimas – Kada ir kokie du pirmieji žmonės atskrido į Mėnulį ? Trečias klausimas – Kodėl mes visuomet matome vieną Mėnulio pusę ? Ketvirtas klausimas – Kodėl būna Mėnulio užtemimas ? Ir penktas klausimas – Koks yra Mėnulio poveikis Žemei ?, - baigus diktuoti klausimas palaukė kol visi baigs rašyti ir pakels akis.
   - Iki pamokos galo liko dar gan daug laiko, tad tikrai spėsit atsakyti į klausimus. Atsakius į klausimus darbus palikite man ant stalo. Na, negaiškit brangaus laiko. Sėkmės.

Prašau bent trijų teorijos postų. Parašykite atsakymą į klausimą (būtinai). Jeigu kyla kokių klausimų drąsiai rašykite man į IH asmenines žinutes. Padėsiu kuo galėsiu. Sėkmės.

Teorija iki: 2023.02.12 vakaro
„Vengdami problemų niekada nebūsite tais, kurie jas įveikė“ KP


 

*

Neprisijungęs Vega Dellal

  • VII kursas
  • *
  • 323
  • Taškai: 26
  • Baigę aukštąjį mokslą, apvalūs kvailiai tampa daugiakampiais.
Ats: III Astronomijos pamoka
« Atsakymas #1 Prieš 1 metus »
  Vega sėdėjo astronomijos pamokoje. Buvo kiek gaila, kad tai paskutinė šių metų šio dalyko pamoka. Astronomija mergaitei patiko. Patiko ir profesorė, todėl varniukė kiek nuliūdo, kad ši pamoka paskutinė. Žinoma, ji tikėjosi, jog ši profesorė dėstys ir kitais metais.
  Išgirdusi užduotį varniukė nieko nelaukusi pasiėmė pergamentą ir plunksną. Ji ne itin mėgo taip atsakinėti į klausimus, tačiau žinojo, kad šis dalykas suteikia labai daug žinių, todėl nesiskundė. Dažniausiai per tokias teorijas ji stengdavosi kuo daugiau įsiminti. Na, viską įsiminti stengdavosi ir per kitokias pamokas, tačiau per šias ypač, nes žinojo, kad kažkada jau naudoti klausimai gali sugrįžti. Varno Nago atstovė pradėjo rašyti ir greitai ant jos pergamento jau puikavosi šati kas:
Citata
Mėnulis – gamtinis Žemės palydovas, artimiausias Žemei dangaus kūnas. Vidutinis nuotolis nuo Žemės – 384 400km. Mėnulio forma artima rutuliui, kurio skersmuo 3476 km. Masė 81 kartą mažesnė už Žemės masę, trauka Mėnulio paviršiuje šešis kartus mažesnė už trauką Žemės paviršiuje. Mėnulyje nėra vandens, oro, gyvūnijos, augalijos. Ilgą laiką astronomai spėliojo, iš kur ir kaip atsirado Mėnulis. Tik tyrinėjant Mėnulio uolienas ir atlikus kitus matavimus pavyko įminti Mėnulio mįslę. Paaiškėjo, kad kadaise Mėnulis buvo Žemės dalis. Šiandien manoma, kad į Žemę trenkėsi didžiulis dangaus kūnas, kuris išmušė didžiulį Žemės gabalą. Šio smūgio metu apsivertė ir Žemės ašis. Pirmiausia iš uolienų susidarė dulkių ir uolų gabalų žiedas, kuris sukosi aplink Žemę, o vėliau šios medžiagos susitraukė ir virto rutuliu, kuris pradžioje buvo tąsaus skysčio pavidalo. Greitai susidarė kietas apvalkalas, kuriame meteoritai paliko daugybe randų
Klausimai:
1. Koks žmogus pirmasis sudarė Mėnulio brėžinį?
2. Kada ir kokie du pirmieji žmonės atskrido į Mėnulį?
3. Kodėl mes visuomet matome vieną Mėnulio pusę?
4. Kodėl būna Mėnulio užtemimas?
5. Koks yra Mėnulio poveikis Žemei?
  Vegai jau viduryje rašymo paskaudo ranką, tačiau ji norėjo užsirašyti viską, todėl tęsė. Deja, tai buvo labai blogas sprendimas, nes dabar tą ranką ji vos jautė.
  Palaukusi kelias minutes kol rankos skausmas atslūgs ji pažvelgė į vadovėlio paslapį, kurį profesorės nurodymu buvo atsivertusi ir pradėjo ieškoti atsakymų.
– Man rodos, paskutinį kartą kažką pajutau – lyg kas padus kutentų.
– Tikriausiai per maži sportbačiai, Roni Poni, – metė praplaukdama Hermiona.

*

Neprisijungęs Eion Faolán Bláán Breathnach

  • V kursas
  • *
  • 744
  • Taškai: 42
  • Su kuo sutampi, tuo ir pats tampi.
Ats: III Astronomijos pamoka
« Atsakymas #2 Prieš 1 metus »
Teleskopas stovėjo ant stalo. Eion su pasišlykštėjimu suprato esąs pernelyg panašus į bukaprotę su teleskopu, ir nušveitė daiktą ant žemės. Nė už ką nesielgs kaip ji.
- Aš neturiu vadovėlio, - garsiai pranešė, kai profesorė liepė jį atsiversti. Paskaityti galėjo ir lovoje, tad pamokoje tikėjosi ko nors daugiau. Gerai, žinoma, kad ji šnekėjo, bet vis tiek buvo siaubingai nuobodu. Ir iš viso - ką bendro turi astronomija ir magija? Beveik blogiau nei ateities būrimas. To dalyko bent profesorė maloni. Profesorė Petrova nebuvo blogiausia, tačiau Eion vis tiek jos nemėgo. Na, jis nieko nemėgo, tad stebėtis nereikėjo.
- Nuobodu, - suburbėjo ir pasidėjo galvą ant suolo. Neketino šiandien mokytis. Ir jau tikrai neatsakinės į kažkokius kvailus klausimus. Jeigu pasiseks, sugalvos, kaip sugadinti šitą pamoką.
Visi mes norim būti įdomūs, svarbūs ir reikalingi, ar ne? Ypač tiems, kurie mums patiems yra įdomūs, svarbūs ir reikalingi. Ką daryti, jeigu taip nėra? Gana paprasta: išmok būti neįdomus, nesvarbus ir nereikalingas. Išmok dėl to nesijausti blogai. Išmokus gyvenimas pasidaro žymiai paprastesnis. Taip spėju, nes buvimas niekam neįdomiu, nesvarbiu ir nereikalingu padaru vis dar skaudina. Bet aš mokausi. Galbūt vieną dieną galėsiu žodžius patvirtinti ar paneigti.

*

Neprisijungęs Erka Forrm

  • Magijos istorijos profesorė
  • *
  • 647
  • Lytis: Moteris
  • Einu į tūliką, parašyk žinutę, kad nebūtų nuobodu!
Ats: III Astronomijos pamoka
« Atsakymas #3 Prieš 1 metus »
  Erka kažkodėl atsibeldė į astronomijos pamoką. Tai buvo vienas bogiausių sprendimų jos gyvenime. Apie tai ji pagalvodavo beveik visose pamokose. Ši buvo ne išimtis. Tačiau išgirdus, kad šiais metais ši atsronomijos pamoka paskutinė violetinplaukės veidą nutvieskė plati šypsena.
  Erka su nuoboduliu klausėsi profesorės. Tikrai nenorėjo to daryti. Deja, žodžiai patys lindo į ausis, o išeiti iš ten tikrai nesiruošė.
- Bla, bla, bla, - sumurmėjo profesorei baigus kalbėti. - Profesore, o ką daryti jei nespėjau nieko užsirašyti? - plonu balseliu paklausė ji. Ir tikrai nesiruošiu atsakinėti į tuos kvailus klausimus. Pagalvojo ji, tačiau garsiai daugiau nieko nesakė. Tikėjosi, jog profesorė tikrai nepasivargins diktuoti dar kartą ir leis jai nieko nedaryti. Taip, Erka tikrai nebūtų nieko dariusi, tačiau tokio nuobodaus arešto ir vėl ji tikrai nenorėjo. Į pamoką atėjo tik todėl, kad nebūtų išmesta iš Hogvartso. Vis dėlto tikėjosi, kad profesoriai direktorei nepraneša apie dalykus, kuriuos mokiniai veikia pamokų metu.
Reikia naujos temos, bet tingi ją sukur(k)ti? Ne bėda - parašyk man PM ir bus!

*

Neprisijungęs Katerina Petrova

  • Burtininkė
  • ***
  • 32
  • Lytis: Moteris
  • ,,Sėkmė neateina pas tave... tu eini pas ją
Ats: III Astronomijos pamoka
« Atsakymas #4 Prieš 1 metus »
   Išdėsčiusi pamoką, profesorė permetė akį per klasę ir ėjo link savo stalo. Žengdama tuos kelis mažus žingsnius išgirdo mergaitės balsą, tai buvo Erka. Profesorė atsisukusi atsiduso. Kas dabar ? Ką vėl tu sugalvojai ? Pagalvojo profesorė. Išgirdusi iš Erkos klausimą dar kartą Katerina atsiduso iš palengvėjimo. O tada su šypsena veide prakalbo:
   - Erka, nenustebinai manęs visai, - nusišypsojo profesorė, - tikiu, kad kiti esantys mokiniai tuos klausimus užsirašė, tad paprašyk jų ir jie tau visus juos pasakys. Nemanyk, kad liksi be darbo. Bet jei nenori prašyti klasiokų, kad jie tau pasakytų klausimus ateik duosiu lapą kuriame jie labai gražiai visi surašyti. Atsakyti į klausimus vis tiek turėsi, nes kitaip neturėsiu kaip tavęs vertinti. Paskutinė pamoka. Gal galima gražiai kaip nors. Ką manai ? - dar labiau nusišypsojo profesorė. Nelaukdama Erkos atsakymo apsisuko ir nužingsniavo link savo stalo. 
„Vengdami problemų niekada nebūsite tais, kurie jas įveikė“ KP


 

*

Neprisijungęs Gruodė Rimeikaitė

  • Burtininkė
  • ****
  • 441
Ats: III Astronomijos pamoka
« Atsakymas #5 Prieš 1 metus »
Gruodė atėjo į labai mėgstamą pamoką. Bet truputį nuliūdo supratusi, kad reikės atsakinėti į klausimus. Pamokos dar buvo baisiausiai daug. Todėl imtis darbo neskubėjo. O gal ją taip paveikė atostogos... Užsisvajojusi pradėjo paišyti. Ant popieriaus atsirado šluota. Toji, kurią kada nors troško sukurti ir paleisti į rinką. Gražuolė šluota su puikiu nulakuotu kotu, grakšti, lenktyninė. Tik dar negalėjo sugalvoti nuostabiausio pasaulyje pavadinimo. Gal žaibiškasis blyksnis? O gal vėjo šuoras? Nesąmonė. Nepatinka. OI, bet man reikėtų dirbti. Ji ryžtingai nušlavė tą popierių nuo stalo į kuprinę. Akys lėtai perbėgo tą tekstą, kurį susirašė kalbant profesorei. Kažkodėl tie penki klausimai šiandien slėgė kaip geras akmuo.
Išgirdo ir pažįstamą balsą. Eion vėl... Gal tiesiog prieiti prie jo ir pasiūlyti eiti į lauką? Gal pavyzdžiui prie ežero. Įdomu Eion kada nors žvejojo? Ne, jam būtų per sunku išsėdėti vienoje vietoje. O gal ne? Gal jei plauktume valtimi jis galėtų irkluoti. Tai jau tikrai tada turėtų ką veikti. Pavasario vakaras juk šviesus. Būtų smagu naktį pasiplaukioti valtimi po šitą didelį ežerą. Bet aš to nedarysiu. Jam reikia mokytis ir aš tikrai neįkalbinėsiu jo bėgti iš pamokos. Ir išvis kas sakė, kad jis sutiktų eiti prie ežero?
Ji permetė akimis klausimus. Tada ėmėsi šturmuoti vadovėlį ieškodama atsakymų.

*

Patricijaa

Ats: III Astronomijos pamoka
« Atsakymas #6 Prieš 1 metus »
Ar ji tikrai čia atsibeldė vien tam, kad atsakinėtų į kažkokius klausimus? Kaip tavo manymu kitaip galėtum kažko išmokti? Na ne. Astronomijoje aš tikrai nežadu kalti. Jau ir taip viskas nusibodo. Reikėjo pasakyti, kad dirbo kaip reikiant bendrąjame kambaryje. Ruošėsi egzaminams, kartojosi. Ruošėsi taip, kad ir kitais metais, kai jau pagaliau ateis paskutinieji VSMT egzaminai turėtų kuo daugiau informacijos kartojimuisi. Bet astronomija... Ne. Ji tikrai nesulauks mano dėmesio. Bent jau šiandien.
Patricija pastebėjo, kad visai čia pat sėdi mažylis. Tas, kuriam nepatinka kepurės. Va kur šiandien pasireikšiu. Pasakė sau ir atsikėlė nuo kėdės. Taip greičiau šita pamoka praeis. Pamanė ir žengė artyn. Mažius atrodė išskridęs į svajonių pasaulį.
- Pavargai mažyli? Per vėlus vakaras? - Paklausė su suvaidinta užuojauta balse.

*

Neprisijungęs Eion Faolán Bláán Breathnach

  • V kursas
  • *
  • 744
  • Taškai: 42
  • Su kuo sutampi, tuo ir pats tampi.
Ats: III Astronomijos pamoka
« Atsakymas #7 Prieš 1 metus »
Pasidarė taip nuobodu, kad Eion pradėjo svarstyti, ar nebūtų verta atsiversti vadovėlio.
- Ne, - vis dėlto tyliai sumurmėjo taip atsakydamas į tą klausimą. Taigi ir toliau gulėjo ant stalo. Deja, netrukus pasigirdo balsas. Jis lyg ir buvo pažįstamas, bet tik pakėlęs galvą Eion susivokė, kad tai ta bjauri grifė, kuri sugeba tik kabinėtis prie daug jaunesnių mokinių.
- Eik peklon, - atrėžė Eion. Neabejojo, kad ši mergina norėjo tik pasityčioti. Jo balse skambėjo apsimestinė drąsa. Ne, jis nebijojo pačios merginos, kurios nė vardo nebuvo įsidėmėjęs. Bet labai nenorėjo šiandien peštis. Geriau jau eiti į bendrąjį kambarį. Dar geriau - į miegamąjį, kur jo laukia lova.
Stengdamasis nematyti vyresnės grifės atsivertė vadovėlį. Susirado temą apie Mėnulį, nes berods apie jį ir mokėsi. Norėjo, kad čia būtų Gruodė arba profesorė Keit. Jos padėtų nenusiminti. Jos bent bando suprasti.
- Šiandienos tema - Mėnulis, - piktai dėbtelėjęs į nemėgstamą mergiotę pranešė Eion. Šiaip ar taip, ji nesusipras.
Visi mes norim būti įdomūs, svarbūs ir reikalingi, ar ne? Ypač tiems, kurie mums patiems yra įdomūs, svarbūs ir reikalingi. Ką daryti, jeigu taip nėra? Gana paprasta: išmok būti neįdomus, nesvarbus ir nereikalingas. Išmok dėl to nesijausti blogai. Išmokus gyvenimas pasidaro žymiai paprastesnis. Taip spėju, nes buvimas niekam neįdomiu, nesvarbiu ir nereikalingu padaru vis dar skaudina. Bet aš mokausi. Galbūt vieną dieną galėsiu žodžius patvirtinti ar paneigti.

*

Neprisijungęs Erka Forrm

  • Magijos istorijos profesorė
  • *
  • 647
  • Lytis: Moteris
  • Einu į tūliką, parašyk žinutę, kad nebūtų nuobodu!
Ats: III Astronomijos pamoka
« Atsakymas #8 Prieš 1 metus »
- Ir kam čia šypsotis? - paklausė ji, tačiau tai buvo labiau retorinis klausimas. - Na, gerai. Atimsiu iš kokio mažvaikio ir atsakysiu jei jau taip to trokštate, - pasakė ji ir apsidairė, ieškodama kokio pirmo kurso mokinio iš kurio galėtų atimti lapą su užsirašytais klausimais. Greitai tokį ir atrado. Beje, visai šalia savęs. Jis dar nebuvo užsirašęs vardo, kurso ar koledžo, todėl violetinplaukė staigiai iš jo atėmė lapą ir nuėjo į savo vietą.
  Ji pradėjo vartyti vadovėlį ir atsakinėti į klausimus. O vartyti turėjo todėl, nes dalies profesorės kalbos nesiklausė. O į tą laiką ir pateko būtent vadovėlio puslapis. Pamokai įpusėjus klastuolė jau buvo atsakiusi į dalį klausimų. Jos pavogtas lapelis atrodė taip:
Citata
Mėnulis – gamtinis Žemės palydovas, artimiausias Žemei dangaus kūnas. Vidutinis nuotolis nuo Žemės – 384 400km. Mėnulio forma artima rutuliui, kurio skersmuo 3476 km. Masė 81 kartą mažesnė už Žemės masę, trauka Mėnulio paviršiuje šešis kartus mažesnė už trauką Žemės paviršiuje. Mėnulyje nėra vandens, oro, gyvūnijos, augalijos.
1. Koks žmogus pirmasis sudarė Mėnulio brėžinį? Tomas Hariotas
2. Kada ir kokie du pirmieji žmonės atskrido į Mėnulį? Neilas Armstrongas ir Bazas Oldrinas. 1969 m. liepos 20 d.
3. Kodėl mes visuomet matome vieną Mėnulio pusę? Todėl, kad Mėnulis apie savo ašį apsisuka lygiai per tiek laiko, kaip ir aplink Žemę.
4. Kodėl būna Mėnulio užtemimas?
5. Koks yra Mėnulio poveikis Žemei?
  Suradus tiek atsakymų Erka norėjo viską mesti, tačiau ir toliau skaitė vadovėlį, ieškodama atsakymų į kitus klausimus.
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 metus sukūrė Erka Forrm »
Reikia naujos temos, bet tingi ją sukur(k)ti? Ne bėda - parašyk man PM ir bus!

*

Neprisijungęs Gruodė Rimeikaitė

  • Burtininkė
  • ****
  • 441
Ats: III Astronomijos pamoka
« Atsakymas #9 Prieš 1 metus »
Mergaitė skaitė vadovėlį, bet šiandien mintys atrodė kažkokios susipynusios ir tekstas per kurį lėkė akys neturėjo prasmės. Ji gaudė visai kitokius dalykus. Pavyzdžiui tai, kas dedasi klasėje.
Atsidususi pakėlė akis nuo knygos ir pamatė vieną merginą, kuriai niekada nestojo skersai kelio. Ją įsidėmėjo per vienas kvidičo rungtynes, o ir keli pažįstami pirmakursiai visko pasakojo. Ta mergina patraukė prie Eion suolo. Gruodė įsitempė. Jų žodžiai nuaidėjo labai garsiai. Varnė pradėjo jaudintis. Kojos troško pašokti iš vietos ir nueiti prie Eion stalo, ji norėjo išrėžti tai Grifei, kad drožtų iš kur atėjusi. Bet sėdėjo kaip prikalta savo vietoje. Nenorėjo atkreipti tos merginos dėmesio.
Pajuto, kad akyse ėmė kauptis ašaros dėl tokios savo reakcijos. Iš gėdos, kad bijo kažką daryti norėjosi prasmegti po žeme.
Prisireikė kelių minučių, kad susikauptų ir pagaliau atsikeltų nuo kėdės. Kai atsistojo toliau viską tęsti atrodė paprasčiau, gal reikėjo žengti tik pirmą žingsnį. Taigi priėjo prie jų.
- Ei, palik Eion ramybėje. Gal nepastebėjai, bet dabar pamoka. Todėl eik mokytis. - Troško būti kitokia. Aukštesnė, tvirtesnė. Norėjo, kad nuo jos dabar sklistų tokia pasitikėjimo kupina aura, kurią supykusi skleisdavo Dori. Juk jai būtų vienas juokas nubaidyti tą Grifę šalin. Manė Gruodė.

*

Patricijaa

Ats: III Astronomijos pamoka
« Atsakymas #10 Prieš 1 metus »
- Kur man eiti? Gal parodysi kelią? - Vaipėsi ji.
- Mėnulį matau pro savo langą naktimis. Jis manęs nedomina. - Kilo idėja, kad reiktų išbandyti transfigūracijos kerus su šituo mažiumi. Tarkim paversti jo knygą žiurke, šešku ar kuo panašiu. Kas gi galėtų ją kaltinti, juk rengėsi egzaminams. Reikėjo treniruotis. O transfigūracija ėjosi tiesiog nepakenčiamai blogai. Todėl išsitraukė lazdelę ir negalvodama apie tai, kad elgiasi tikrai bjauriai ir kad tas vaikis nieko jai blogo nepadarė įsivaizdavo didžiulę žiurkę ir pamėgino pakeisti jo vadovėlį. Ir tada išgirdo kito žmogaus balsą, nedrąsų jos manymu.
- Kažką sakei? - Paklausė šalia stovinčios mergaitės.
- Dabar esu užsiėmusi. Geriau tu grįžk į savo suolą ir netrukdyk man supratai? - Mažylio gynėja buvo panaši į pirmakursę, neaukšta, smulki. Bet Patricija žinojo, kad taip nėra. Žinojo ir tai, kad ji pažįstama su Dori ir Alanu. Bet šiuo metu Simoneti tai visai nerūpėjo.

*

Neprisijungęs Eion Faolán Bláán Breathnach

  • V kursas
  • *
  • 744
  • Taškai: 42
  • Su kuo sutampi, tuo ir pats tampi.
Ats: III Astronomijos pamoka
« Atsakymas #11 Prieš 1 metus »
Kodėl, Kodėl, kodėl? Kodėl prie jo būtinai turėjo prisikabinti šita nemaloni daug vyresnė mergina? Kodėl ji negali žeminti ko nors kito? Eion atkakliai stengėsi apsimesti jos negirdintis, bet tai nebuvo paprasta. Viduje berniukas buvo įskaudintas, tik labai nenorėjo to parodyti.
- Palik mane ramybėje! - nesusilaikęs suriko, kai vadovėlis dingo, o jo vietoje atsirado žiurkė. Norėjosi klykti ir verkti, bet argi gali tai parodyti šitai bjauriai mergai? Sulig ta mintimi išgirdo pažįstamą balsą. Buvo labai netikėta, kad Gruodė stojo jo ginti. Buvo smagu, kad kažkas linki jam gero (ar bent jau nelinki blogo). Bet kartu buvo ir gėda - kodėl mergaitė jį turi ginti? Argi jis toks nevykęs patyčių objektas? Susinervinęs griebė pabėgti ketinančią žiurkę ir paleido tiesiai ją į daug vyresnę grifę. O dabar reikėjo atlikti pamokos darbą, tik čia Eion susidūrė su problema - nebeturėjo vadovėlio. Atsistojęs čiupo knygą nuo artimiausio stalo ir pradėjo skubiai rašyti:

Citata
1. Koks žmogus pirmasis sudarė Mėnulio brėžinį? Anglas Tomas Hariotas
2. Kada ir kokie du pirmieji žmonės atskrido į Mėnulį? 1969 m. liepos mėn. Neilas Armstrongas ir Bazas Oldrinas.
3. Kodėl mes visuomet matome vieną Mėnulio pusę? Nes Mėnulio apsisukimo aplink savo ašį periodas sutampa su apsisukimo aplink Žemę periodu.
4. Kodėl būna Mėnulio užtemimas? Mėnulio orbita apink Žemę yra pasvirusi, todėl kai kuriais atvejais jis patenka į Žemės šešėlį. Tada negauna Saulės šviesos, kurią atspindi, ir įvyksta užtemimas.
5. Koks yra Mėnulio poveikis Žemei? Mėnulis sukelia potvynius ir atoslūgius.

Eion Faolán Bláán Breathnach, Klastūnynas, I kursas

Deja, užtruko pakankamai neilgai, tad dar liko laiko tai bjauriai grifei iš jo išsityčioti. Įsidrąsinęs pakėlė akis į Gruodę ir vien lūpomis ištarė:
- Ačiū...
Visi mes norim būti įdomūs, svarbūs ir reikalingi, ar ne? Ypač tiems, kurie mums patiems yra įdomūs, svarbūs ir reikalingi. Ką daryti, jeigu taip nėra? Gana paprasta: išmok būti neįdomus, nesvarbus ir nereikalingas. Išmok dėl to nesijausti blogai. Išmokus gyvenimas pasidaro žymiai paprastesnis. Taip spėju, nes buvimas niekam neįdomiu, nesvarbiu ir nereikalingu padaru vis dar skaudina. Bet aš mokausi. Galbūt vieną dieną galėsiu žodžius patvirtinti ar paneigti.

*

Neprisijungęs Gruodė Rimeikaitė

  • Burtininkė
  • ****
  • 441
Ats: III Astronomijos pamoka
« Atsakymas #12 Prieš 1 metus »
Buvo baisu. Bet po truputį baimę pradėjo stumti pasipiktinimas.
- Aiškiai pasakiau. Atstok nuo jo. Tau parodyti ką tai reiškia? - Vienas, du ir Gruodės rankoje atsirado burtų lazdelė. Ta Grifė pažadino siaubingą pyktį ant visų žmonių, kurie žemina kitus. Ji pabudino prisiminimus apie pačios baimes, kai gūždavosi dėl kitų žmonių žodžių ar veiksmų.
- Relasio. - Mestelėjo nei nedvejodama dėl to kerai nusiseks ar ne.
- Va, ką tau sakiau. Ir pataisyk Eion vadovėlį supratai? Arba pasigailėsi. Tą aš tau pažadu. - Dar sykį pervėrė vyresnę merginą pykčio kupinomis akimis. Tą kartą užstojo ne vien Eion, bet ir tam tikra prasme save. Įrodė sau, kad norėdama gali apsiginti ar apginti kažką kitą. Galbūt kai praeis kažkiek laiko į galvą ateis kitos mintys. Ji pradės bijoti Simoneti atkirčio. Bet dabar tiesiog virė pykčiu ir norėjo ją pastatyti į vietą.

*

Patricijaa

Ats: III Astronomijos pamoka
« Atsakymas #13 Prieš 1 metus »
- Tik neapsiverk mažyli. - Atrėžė į jo raginimą dingti šalin. Ir pačiai buvo keista, kad kerai pavyko ir knyga virto gyva žiurke. Tobulėju. Džiūgavo mintyse. Bet neilgai, nes žiurkytė atsitrenkė į ją. Tada turbūt išsigando ir kažkur pabėgo. O ta mažė visai pasiuto.
- Klausyk... - Bet Patricija nebaigė sakyti, nes kažkokie kerai ją nusviedė šalin ir mergina pargriuvo ant grindų. Susitrenkė galvą į suolo kampą.
Patricija atsisėdo ir pasičiupinėjo pakaušį. Skaudėjo. Be to viskas buvo taip netikėta. Ir dar ji pametė lazdelę. Toji kažkur nuriedėjo.
- Negaliu pataisyti, nes ji paspruko. Jei tau reikia rask ir pasitaisyk pati. - Išsiduoti, kad skauda nei nemanė. Galvojo kaip čia viską pabaigti, kad neatrodytų visai kvailai. Pirma, reikėjo susirasti lazdelę. Ačių Merlinui pamatė ją po vienu stalu ir pasiėmė. O kas dabar? Klausė savęs. Geriausia atrodė taip pamokyti tą varniūkštę, kad visam gyvenimui atsimintų. Dabar tas mažius nerūpėjo. Kol kas. Bet nusprendė tai padaryti kada nors kitą kartą. Kai toji nieko nesitikės. Be to skaudėjo galvą, o tai vėsino visus norus kažko imtis.
- Aš šito nepamiršiu. - Pasakė jai. Ir išėjo iš klasės. Astronomijos buvo gana.

*

Neprisijungęs Erka Forrm

  • Magijos istorijos profesorė
  • *
  • 647
  • Lytis: Moteris
  • Einu į tūliką, parašyk žinutę, kad nebūtų nuobodu!
Ats: III Astronomijos pamoka
« Atsakymas #14 Prieš 1 metus »
  Erka nuobodžiai skaitė vadovėlį. Tikėjosi, jog profesorei tai patiks ir ji prisimins gerus laikus Hogvartse, ir kad ji nuveikė naudingų dalykų, o kitais metais nebegrįš profesoriauti. Jai reikėjo tik to.
  Greitai violetinplaukė surašė visus teisingus atsakymus. Tada tie likę klausimai atrodė štai taip:
Citata
4. Kodėl būna Mėnulio užtemimas? Kartais mėnulis patenka į žemės šešėlį ir todėl negauna saulės šviesos. O mus atrodo, kad mėnulis šviečia, nes atspindi saulės šviesą. Taip įvyksta mėnulio užtemimas.
5. Koks yra Mėnulio poveikis Žemei? Mėnulis turi milžinišką įtaką žemėje vykstantiems potvyniams ir atoslūgiams.
Erka Forrm (aš)
  Erka savo atsakymuose visus dangaus kūnus rašė iš mažosios raidės norėdama parodyti, kad jie neturi jokios prasmės ir apie tai mokytis kvaila. Žinoma, ji suprato, kad profesorė nėra tokio protinga, kad tą suprastų, tačiau žinojo, kad kai kurie protingi mokiniai pamatę supras. Baigusi rašyti ji nunešė lapelį ant profesorės stalo.
Reikia naujos temos, bet tingi ją sukur(k)ti? Ne bėda - parašyk man PM ir bus!