0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

*

Neprisijungęs Auris Senkleris

  • Transfigūracijos profesorius
  • *
  • 479
Pamokos tema: Išdalomasis transfigūracijos metodas

Dar vis tęsėsi ruduo. Bet po truputį keliavo link pabaigos. Buvo lapkryčio mėnuo. Gamta ruošėsi žiemos šalčiams. Ir oras šiandien buvo vėsus. Šaltas. Pranešantis apie tai, kad tuojau atkeliaus gruodis.
Auris sėdėjo prie savo stalo ir stebėjo kaip į klasę renkasi mokiniai. Šiandien buvo kaip niekad puikiai nusiteikęs. Nes pagaliau beveik atsikratė jau porą metų iš eilės ramybės nedavusiais Simonu ir Grėte. Ne. Juzefo siekėjo jam neprireikė. Jaunuolis pasirūpino tais žmonėmis kitais būdais. Ir dabar kažin ar Dolohovai prisimins Aurį, mat tikrai turės kuo kitu užsiimti. Žodžiu, šiandiena buvo tiesiog puiki ir Senkleris buvo kupinas energijos naujai pamokai.
Ant jo stalo stovėjo paprasti stikliniai puodeliai ar lėkštelės. Taip pat molinės statulėlės. Ir dar buvo kelios vilnonės kepurės, pirštinės ir šalikai.
- Sveikučiai. Tikiuosi, kad šiandien esat pasiruošę padirbėti. - Pradėjo pamoką Auris.
- Dažniausiai mokomės kaip iš vieno daikto išgauti kitą. O šiandien pabandysite gražinti daiktus į jų tikrąją formą. Į medžiagas, iš kurių jie pagaminti. Šiandien tai bus smėlis, molis ir vilna. Pavyzdžiui stiklinį puodelį turėsite paversti smėlio krūvele ir panašiai. Šis būdas vadinamas išdalomuoju transfiguracijos metodu. Šį metodą sukūrė viena tokia vaistininkė. Gertrūda Trevis. Jai tikriausiai atrodė, kad visai patogu paimti nereikalingus eliksyrus ar tepalus ir išskirstyti juos taip, kad gautų medžiagas iš kurių tie vaistai buvo pagaminti. Išgautas medžiagas ji galėjo panaudoti antrą kartą ir pasigaminti naują eliksyrą ar kokius kitokius vaistus. Metodas jau gana senas. Nėra tikslios jo atradimo datos. - Jis padarė pauzę leisdamas stropesniems mokiniams užsirašyti pateiktą informaciją.
- Eliksyrą žinoma sudaro daug dalių ir visas jas atskirti taip, kad gautum reikiamus augalus ar kitokias medžiagas yra sunku. Todėl jūs šiandien mokysitės išdalyti tik tokį daiktą, kuris pagamintas iš vienos medžiagos. Taigi. Pasiimkite po vieną indą, statulėlę ar vilnonį daiktą ir pabandykite jį pakeisti taip, kad liktų tik smėlis, molio gabalas iš kurio būtų galima nulipdyti naują daiktą. Arba vilnos sruogos. Sunkiausia bus pakeisti stiklinį indą. Stiklas nėra pagamintas vien tik iš smėlio. Bet kadangi jo pagrindas yra smėlis, turėtumėte jį ir išgauti. Tam, kad išdalytumėte daiktą į kelias medžiagas prireiktų sudėtingesnės kerų formulės. Bet šiandien to nereikės. Šioje pamokoje imsitės paprasčiausio išdalijimo būdo, kuris gali išskirti tik vieną medžiagą. Jei norite, galite apie tai pasiskaityti plačiau vadovėlyje. Septynioliktame puslapyje. Šiandien jums reikalingas burtažodis yra Kapoelio Granivito. Ir dar. Mokiniai nuo pirmo iki trečio kurso gali kerus išbandyti tik su vienu daiktu. O mokiniai nuo ketvirto iki septinto kurso turi pasibandyti su visais trimis daiktais. Sėkmės. Pradėkit. - Išdėstęs visą informaciją jis kaip visada pradėjo stebėti pamokos darbą.

Jūsų užduotis poste paminėtus daiktus pakeisti taip, kad jie virstų medžiaga iš kurios buvo pagaminti. Mokiniai nuo 1 iki 3 kurso turi pabandyti pakeisti tik vieną daiktą. O tie, kurie mokosi aukštesniuosiuose kursuose turi kerus išbandyti ant trijų skirtingų daiktų. Reikiamas burtažodis yra Kapoelio Granivito. Visi daiktai padėti ant Aurio stalo.
Jei kas neaišku. Ar reikės Aurio įsikišimo rašykit man asmeninę žinutę.
Bent trys pamokos postai.
Pamoką uždarysiu spalio 3 dieną
« Paskutinį kartą keitė: Prieš 1 savaitę sukūrė Auris Senkleris »

*

Neprisijungęs Nelanna Light

  • IV kursas
  • *
  • 124
  • Taškai: 90
Atvėsus orams Nelanna vis daugiau laiko leisdavo pilyje. Tokiu oru nebuvo nieko maloniau už galimybę įsitaisyti minkštame fotelyje prie židinio ir pasinerti į įdomią knygą, nukeliančią ją į neregėtus pasaulius ar alternatyvias realybes. Žinoma, mergaitė retkarčiais išeidavo pasivaikščioti prie ežero ar į mišką - gamta ją traukė bet kokiu oru.
Oras šiandien buvo vėsokas, pamažu šalo tarsi norėdamas pasakyti, kad netrukus ateis žiema. Įsisupusi į šiltesnę mantiją, varniukė džiaugėsi, kad visos pamokos šiandien bus pilyje. Vienoje iš tokių - transfigūracijoje - ji jau sėdėjo ir laukė profesoriaus paaiškinimo, ką reikės daryti. Iš pradžių, pamačiusi ant stalo surikiuotus įvairius daiktus, Nelanna pamanė, kad pamokos metu jie galės išmokti paversti šiuos daiktu gyvūnais arba vienus kitais. Išgirdusi, kokia iš tiesų jų laukia užduotis, mergaitė šiek tiek nusivylė, nes nesugalvojo, kur galėtu tokius kerus panaudoti.
- Manau, kad lengviausia išdalomuosius kerus panaudoti mezginio pavertimui į siūlus, na nes neturėtų būti sunku net ir rankomis tą rezultatą pasiekti, - pasidalino mintimis su suolo drauge Sakura. - Einu atsinešiu kažką megzto.

*

Neprisijungęs Vega Dellal

  • II kursas
  • *
  • 110
  • Taškai: 72
Vega atėjo jau į antrąją šių metų transfigūracijos pamoką. Ji taip nustebo, kad jau prabėgo tiek laiko. Atrodė, kad prabėgo vos viena sekundė. Laikas lekia nenuvaldomai. Jis pasiglemžia kiekvieną sekundę, kuria tik galiu pasimėgauti. Laikas nesiilsi, o galėtų... Ak... Pagalvojo mergaitė klausydamasi profesoriaus. Taip, mąstydama apie tokius dalykus ji ne viską girdėdavo, tačiau tokie dalykai greitai pasiglemždavo jos galvą, o tai kartais būdavo gerai, kartais ne. Tačiau laikas ją išties domino. Ji galėdavo ištisas valandas klausytis žiobariško laikrodžio tiksėjimo prisimindama kaip greitai lekia laikas. Kiekviena sekundė, minutė, valanda...
  Visgi dabar antrakursė sėdėjo pamokoje. Ir ne bet kokioje, o transfigūracijos, todėl aiškiai reikėjo mokytis. Transfigūracija mergaitei visai patiko, tačiau dažnai joje nepasisekdavo. Na, bet pats mokslas buvo tikrai įdomus. O ir profesorius viską įdomiai pasakodavo. Tai ir sukėlė Vegos susidomėjimą transfigūracija. Taip, jai šioje pamokoje kartais labai nesisekdavo, tačiau kartais jai šioje pamokoje ir sekdavosi. Žodžiu, būdavo įvairiai. Tačiau tai nesumažino jos noro atlikti praktiką, todėl ji iškart ėmėsi darbo.
– Man rodos, paskutinį kartą kažką pajutau – lyg kas padus kutentų.
– Tikriausiai per maži sportbačiai, Roni Poni, – metė praplaukdama Hermiona.

*

Neprisijungęs Meghan Natali Pritz

  • VI kursas
  • *
  • 269
  • Taškai: 29
  • Lytis: Moteris
  • If it's not my problem, I don't care.
Po truputėlį artėjo žiema. Tai Meghan turėjo patikti - ji mėgo žiemą. Tačiau dabar švilpiukei kažkodėl norėjosi kiek įmanoma daugiau būti lauke, sugerti į save paskutinius šiltus saulės spindulius ir ramiai pamąstyti prie ežero. Gerai, tikroji rudaplaukės trynimosi lauke priežastis buvo kita. Toji priežastis buvo vyriškos giminės, tamsiaplaukė ir iš Klastūnyno koledžo. Zwei. Meghan niekaip iš galvos nesugebėjo išmesti to jų susitikimo prie ežero, vaikino ryškiai žalių akių ir linksmos šypsenėlės, kuri visada užbaigdavo jo veidą. Švilpiukė pagaudavo save vis klaidžiojant prie ežero ir tikintis, kad pastebės pažįstamą siluetą. Deja, tamsiaplaukis dingo kaip į vandenį ir kasdien Meghan viltis jį pamatyti vis labiau geso.
O kadangi Zwei ji nesutiko, teko eiti į pamokas - kažkuo užsiimti vis tiek reikia. Net jei tai būtų smegenų ląstelių žudymas ir nervų gadinimas.
Vadovaudamasi tokia logika Meghan atsidūrė transfigūracijos pamokoje. Dar nebuvo tikra, ar atėjo mokytis, ar linksmintis, tad pakankamai dėmesingai išklausė užduotį - pusę jos tikrai girdėjo. O kitos pusės vietą užėmė mintys apie... Ne.
Kai profesorius baigė pasakoti užduotį, rudaplaukė nenoromis pakilo ir vėžlio žingsniu patraukė prie jo stalo pasiimti kokį nors daiktą. Išsirinko stiklinį dubenį. Jei nebus nuotaikos transfigūruoti, galės bent sukulti kam nors ant galvos.
Some things never change.