Hogvartsas.LT

Magijos pasaulis => Herbologija => Pamokos => Pamokos => Temą pradėjo: Gvendolina Linder Kovo 17, 2017, 08:01:19 pm

Antraštė: I herbologijos pamoka visiems kursams
Parašė: Gvendolina Linder Kovo 17, 2017, 08:01:19 pm
Trečiasis šiltnamis buvo prigrūstas ir atrodė kiek ankštokas, profesorė Linder, jau dėstanti Herbologiją antrus metus, tai puikiai pastebėjo, tad stovėdama prie savo kreivo stalo nutarė didelius augalus pakeisti į mažesnius ir į klasės priekį atvilkti mokymo lentas reikalingas pirmajai pamokai. Prie šio nutarimo vygdymo teko gerokai paplušėti, kadangi gigantiški augalai netilpo pro šiltnamio duris į pagalbą reikėjo pasikviesti Reducio kerus. Atrodo, kad būtų išėjęs geras sprendimas juos tiesiog sumažinti šiltnamyje ir palikti stovėti savo vietoje, tačiau Gvendolinai tai nepatiko, ji manė, kad taip sumažinus šiuos didingus augalus jie neteks savo stiprybės, be to pamokai buvo reikalingi žiediniai augalai kurie atnešti iš gretimo šiltnamio pakeitė didinguosius. Baigus šį „darbelį“ ji lazdelės mostu iš apiejų savo stalo pusių pastatė, senai neliestas tamsiai žalios spalvos lentas.
Stovinčioje lentoje kairėje pusėje profesorė lazdelės pagalba užrašė:
Citata
ŽIEDINIŲ AUGALŲ KLASIFIKAVIMAS
Dunfante velurus
1. Vieninis
2. Plačialapis
3. Vienažiedis
4. Nuodingas
5. Storašaknis
6. ...
Ant kitos lentos, kuri stovi dešinėje, jaunoji profesorė surašė kitą tekstą:
Citata
Dunfante velurus
1. Labai gražus žiedas
2. Stiebas atrodo tvirtas
3. Iš pažiūros atrodo nedidelis
4. Lapai siauri
5. ...
Kol baigė su lentomis Linder akies krašteliu matė po varpo skambėsio suoluose susirinkusius mokinius, tad nieko nelaukusi staigiu lazdelės mostu prieš klasę pastatė aprašytą augalą ir pradėjo kalbėti:
- Sveiki susirinkusieji į mano pamoką. Prisistatau nežinantiems, aš antrus metus dėstanti profesorė Gvendolina Linder. Norintiems artimiau susipažinti sakau, kad galite mane užkalbinti po pamokų ir panašiai. - ramiai prisistatė ji. -  Iš žvilgsių matau, kad jūsų akys krypsta į lentas. Tai gi, kas galite man pasakyti kurioje lentoje yra teisingai suklasifikuotas šis augalas? Kodėl taip manote? - užbaigė šyptelėjusi ji laukdama rankų miško.

Už įdomius, originalius post'us galite gauti +3 taškus. Už teisingus teorijos atsakymus po vieną tašką. Sekmės! P.S. jei iškilo klausimų ir pan. klauskite a.ž.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Bethany Landworth Kovo 17, 2017, 08:13:47 pm
   Trečiakursė įžengusi į šiltnamį mielai nusišypsojo profesorei ir atsisėdo į suolą. Jos akys iškart nukrypo prie dviejų lentų, o tai reiškė, kad teorija, vis dėl to, bus.
   Bethany iš visų jėgų stengėsi išlaikyti gerą nuotaką, kaip ir kitose pamokose, tačiau ar tai įmanoma? Vos tik įžengus į klasę ir prisiminus, kokios nuobodžios yra pamokos su visom savo teorijom, gera nuotaika tiesiog išgaruoja. Tačiau tokia ir esmė. Prikimšti mokinių galvas įvairiomis žiniomis, kurių gal būt niekad neprireiks. Na, aišku, herbologija reikalinga, bet... Eh, ar tiesiog negali visko iškart pasakyt, o po to pereit prie praktikos? Juk tai padeda daug labiau.
   Šiek tiek abejodama savimi Betė pakėlė ranką ir prabilo:
   - Manau, kad kairiojoje lentoje žiediniai augalai yra suklasifikuoti teisingai. O manau taip todėl, kad dažniausiai taip ir būna skirstomi augalai, trumpais pavadinimais, nes juk būtų sunku atsiminti tuos visokius ,,labai gražus žiedas'', ,,stiebas atrodo tvirtas'' ir panašiai. Manau, užtenka ir vieno žodžio, kad tai suprastum. Be to, kažkaip nelogiška augalus skirstyti pagal jų gražumą. - Mergina nepatikliai nužvelgė dešiniojoje lentoje esantį pirmą punktą. - Na, čia viskas, ką norėjau pasakyti...
   Mėlynakė klausiamai žvilgtelėjo į profesorę, o tada pasižiūrėjo į kitus mokinius.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Freya Nyxia Fireblood Kovo 17, 2017, 08:22:18 pm
Šiais mokslo metais Freya nusprendė save išbandyti ir herbologijos pamokose - taigi prašvitus pirmosios herbologijos pamokos dienai, Nyxa nekantravo. Na, ji nebuvo didelė augalų fanė ar žinovė, tačiau what the hell - patikrinti savo žinias verta visur.
Galvoje švilpaudama „užkabinančią" melodiją, kuri buvo įstrigusi atmintyje jau nežinia kelinta diena, tamsiaplaukė įžengė į trečiąjį šiltnamį ir giliai į plaučius įtraukė gaivaus, augalų aromato pritvinkusio oro. Šyptelėjusi jau kažkada matytai profesorei Linder, Freya klestelėjo į pirmą pasitaikiusį suolą ir smalsiai apsidairė. Šiltnamis buvo grūste prigrūstas įvairiausių augalų, tačiau didžiausią įspūdį kėlė priekyje pastatyti gana keistoki, dar Nyxai nematyti žiediniai augalai. Klasės.. šiltnamio priekyje iš abiejų stovinčios mokytojos pusių stovėjo dvi žalios lentos - šias mergaitė su pasibjaurėjimu atsiminė dar iš žiobarų mokyklos. Prisimerkusi violetinių akių savininkė įsistebeilijo į lentas - jose buvo surašytas.. na, lyg ir šių stovinčių augalų klasifikavimas. Išgirdus profesorės klausimą, mergaitės ranka šovė aukštyn.
- Na, manau, jog teisingai suklasifikuota kairiojoje pusėje. Apibūdinimas yra daug moksliškesnis, tikslus, todėl galima gauti daug svarbios ir labai tikslios informacijos vos pažvelgus į aprašymą. O dešiniojoje lentoje, - Freya ranka mostelėjo į minėtąją lentą, - viskas aprašyta labai jau subjektyviai ir neužtikrintai - tai yra, pasakymas „labai gražus" ar „iš pažiūros", „atrodo" nėra labai tinkami klasifikavimui ir augalo aprašui.. - šyptelėjo varniukė.
Nyxa tikėjosi teisingai pasitelkusi savo geležinę logiką į pagalbą šio atsakymo pateikimui. Jos tobulai suskirstytose, logiškai ir šaltai veikiančiose smegenyse viskas buvo sudėliota į savo vietas - neužtikrinimo jausmas dabar slėpėsi viena iš giliausių kampelių. Na, net jei nepataikys, varniukė pabandė. Na, tai jau vis šioks toks progresas geresnėn pusėn nuo praėjusių mokslo metų... - susimąstė tamsiaplaukė, iš įpročio judindama į stalą įsispirtą koją.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Klarė Konė Karter Kovo 17, 2017, 08:29:18 pm
Būdama geros nuotaikos Klarė skubėjo į trečiąjį šiltnamį, kur jos laukė pirmoji šiais metais herbologijos pamoka.
Užėjusi į šiltnamį antrakursė džiaugėsi matydama jau pažįstamą profesorę. Mandagiai pasisveikinusi su minėtaja profesore, ilgakasė apsižvalgė po patalpą bandydama nuspėti, apie ką jie šiandien mokysis. Šiltnamyje kybojo lenta su kol kas dar nelabai suprantamais užrašais.
Profesorei pradėjus pamoką, Klarė įdėmiai klausėsi, stengdamasi nepraleisti nė vieno žodžio, išgirdusi klausimą pasižiūrėjo į augalą priešais ir kilstelėjusi ranką aukštyn bandė atsakyti:
- Jeigu kalbėti moksliškai, tai tikrai manau, jog teisingas bus kairysis aprašymas, bet kadangi nesakėte, pagal kokią sritį mes juos klasifikuosime, todėl drįsčiau teigti, kad kokiam meniškui burtininkui bandant tapyti paveikslą galbūt būtų būdinga dešinioji klasifikacija. Bet, kadangi pamokose mes kalbame daugiau moksliškai, tas manau vis dėl to tesinga bus kairioji. - Vos ne sau daugiau negu kitiems išpyškino savo mintis jaunoji panelė Karter.
Galvodama ar nepasakė per daug kvailysčių, juk turbūt tik jai vienai galvoje menai švilpė, Klarė tyliai tupėjo savo vietoje ir bandė žinias krautis galvon.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Margo Diuken Kovo 17, 2017, 08:40:27 pm
 O-o, herbologija irgi buvo viena tų išimčių, kurios Margo patiko ir į kurias ji mielai ėjo. Labai daug kur nesilankė, arba lankydamasi dūsavo, dejavo arba ignoravo viską aplinkui, kaip įmanydama bandė prieštarauti, priešinosi bet kokiai veiklai ta tema ir taip toliau, tačiau į šiltnamį ji mielai užsukdavo. a) nes čia visus metus šilta (nėra nieko geresnio negu šiluma), b) nuo drėgmės merginos plaukai garbanojasi ir tai jai laaabai prie širdies. Ji vis pamąsto, kodėl gi jie visada taip nebūna... Gal reikėtų apsigyventi šiltnamyje arba išsiburti miniatiūrinį sau ant galvos? c) augalai irgi visai nieko. Įdomu ir šiaip.
 Profesoriai keitėsi, bet pati herbologija ne, tad penktakursė ir toliau mielai čia lankosi. Šis kartas irgi ne išimtis. Entuziastingai atžingsniavusi ir įkvėpusi pilnus plaučius juos taip mielai kutenančio šiltnamio kvapo mergina įsitaisė jau pamėgtoje vietelėje.
 -Manau, teisingas klasifikavimas kairėje lentoje. Joje nurodyta kokioms kategorijoms galėtų priklausyti ir šis augalas. Kategorijas gali atitikti ne vienas, o jos herbologiškos, pagal žiobarus biologiškos. O dešinėje panašiau į augalų atpažinimo raktą naudojamą nustatyti jo rūšį - įvertinant kiekvienu išvaizdos aspektu (tarkim, žiedo spalva arba lapų gyslotumu) parenkami visi jį atitinkantys augalai, tada vertinama pagal antrą, trečią, ketvirtą ir taip toliau, kol lieka vienas vienintelis augalas. Taigi, mano manymu, kairėje - klasifikavimas, o dešinėje panašiau į minėtąjį raktą.

+1 taškas už įdomų post'ą. - prof. Linder
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Claudie Amneta Kovo 18, 2017, 07:38:23 am
Ši diena mažąjai grifiukei nesiskyrė nuo visų kitų. Eilinė diena tik vienas skirtumas- dėstoma ir herbologija. Claudie vos užėjus į šiltnamį apsižvalgė, pasisveikino su mokytoja ir ėmė klausytis. Na taip. Tikriausiai ir man teks prisijungti prie choro, aiškinančio, kad teisingas aprašymas yra kairiojoje pusėje. Sulaukusi savo eilės (nenorėjo įsiterpti į kitų aiškinimus) pasisakė ir ji:
-Profesore,- tarė mokinė.- Aš taip pat manau, kad suklasifikavote teisingai kairiojoje lentoje. Ten aprašėte kokių rūšių jų būna. Taip manau todėl, nes dešinėje pusėje jūs tiesiog aprašėte šį augalą: koks yra jo stiebas, žiedas ir panašiai.
Nuleidusi ranką mokinukė apsižiūrėjo dar sykį didelį šiltnamį. Žiobarų pasaulyje jie buvo daug mažesni. Bet po šio atsakymo kai kas pasikeitė, dėl to ji ir šiek tiek nusuko akis nuo mokytojos. Šitos dienos aš taip ilgai laukiau... Dienos, kada pasakiusi nesuabejočiau savo atsakymu ir nesibaiminau, kad koledžas praras kelis taškus... Taip tikrai turiu būt drąsesne. Šypsena iš mergaitės veido nedingo. Dar kartą stipriau šyptelėjusi pažiūrėjo į profesorę ir ėmė laukti antrosios užduoties arba atsakymo.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Žaneta Froz Kovo 18, 2017, 09:45:07 am
Sėdinti trečiame suole kartu su Violeta. Žaneta laukė kol kiti mokiniai nutils ir mokytoja pradės aiškinti naują temą (pagal lentas buvo galima spręsti jog bus teorijos pamoka.). O kol kiti plepėjo mergaitė apžiūrinėjo gan tuščiai atrodantį šiltnamį be didelių augalų. Ir galiausiai kai mokiniai nutilo mokytoja pradėjo aiškinti temą. „Grifiukė“ klausėsi labai įdėmiai ir stengėsi nepraleisti nė žodelio juk herbalogija viena mėgstamiausių jos pamokų. Po kurio laiko kai mokytoja uždavė klausimą ir Žaneta staigiai pakėlė ranką
-   Mano nuomone kairysis augalo aprašymas yra teisingas – pasakė mergaitė mokytojai leidus kalbėti – nes aprašymai – raganaitė išgirdus krizenimą už nugaros truputi sumišo. Ir ką gi galėjau pasakyti ne taip juk aš tikrai žinojau. – turi būti trumpi ir aiškūs taip kaip parašyta kairėje lentoje, o dešinėj lentoj – ir vėl tas pats krizenimas. kas vėl ne taip? – ilgi ir abstraktūs pavadinimai – išpyškino mergaitė ir greitai atsisėdo atgal į vietą. O dieve kokia gėda ką aš galėjau pasakyti ne taip?
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Edgar Jeffter Kovo 18, 2017, 02:42:24 pm
Penktakursis įlėkė į šiltnamį ir jame, vietoje darbinių stalų, skirtų dirbti su augalais, rioksojo įprastiniai suolai. Netoli mokytojos stalo buvo ir mokyklinė lenta, tiksliau net dvi tokios. Ką gi, atrodo šiais metais daugelis profesorių linkę pakeisti savo mokymo vietas ir iš jų padaryti kažką tokio, kas nėra įprasta mąstė grifas ar profesoriai čia sutarę taip elgtis ar tiesiog toks masinis sutapimas čia įvykęs. Atsisėdęs į vieną iš laisvų suolų Edgar'as jau klausėsis profesorės Linder aiškinimų. Ši daug nedaugžodžiauvo ir viską išdėstė trumpai, bet aiškiai.
- Žinoma, kairėje pusėje,- nė nedvejodamas atsakė juodaplaukis ir ėmėsi aiškinimo, - Dešinėje pusėje yra pateiktas augalo aprašymas. Apibūdinimas, koks tas augalas yra. Kairėje, jis jau klasifikuojamas pagal tam tikrus atributus, kaip lapų forma, šaknų stambumas, jo nuodingumas ir taip toliau.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Irish wolfhound Kovo 18, 2017, 09:00:12 pm
Neskubėdama ir užsisvajojusi Mori pėdino į šiltnamį, kuriame neužilgo turėjo prasidėti Herbologijos pamoka.
Ji mintijo apie vis dar kamuojančius košmarus. Nejaugi jie turi kokią reikšmę? Kira jau buvo apsipratusi ir mokėjo sutramdyti savo jausmus, baimę. Tačiau tie kraujo kupini sapnai jos neapleido. Neleisdavo miegoti. Kartais, ji bijodavo užsimerkti, nes žinojo, jog ir vėl pradės juos sapnuoti. Gulėdavo, bukai spoksodama į lubas ar slankiodavo po klastūnyno bendrąjį kambarį. Tačiau galų gale miegas ją nugalėdavo ir ryte pabusdavo klykdama ir raudama savo juodus, it varno sparnas plaukus. Ji negali klykti, negali atkreipti į save dėmesio. Tad jeigu nori verkti ar rėkti, turi įsikniaubti į pagalvę, tada niekas tavęs negirdi. Tu nieko neprižadini.
Susirišusi plaukus į standžią arklio uodegą, nuvijo blogas mintis ir susitelkė ties mokslais.
Vos tik įžengus į ankštą, žaliuojantį šiltnamį, Kiros akys užkliuvo už dviejų mokyklinių lentų, prie kurių nekantriai mindžikavo hogiečiai. Mokiniai buvo taip apspitę lentas, jog žemaūgei tamsiaplaukei, norint kažką įskaityti, teko pasistiebti ant pirštų galiukų. Tiek dešinėje, tiek kairėje pusėje esančiose lentose buvo surašytas merginai iki šiol nežinomo augalo klasifikavimas. Profesorė uždavė klausimą ir šįkart Kira žinojo atsakymą. Na, bent jau manė žinanti. Pasitaisiusi, vis smunkančius didelius, juodais rėmeliais akinius ir išlaukusi savo eilės tarė:
- Augalas teisingai suklasifikuotas lentoje, stovinčioje kairėje pusėje. Mat, augalai klasifikuojami pagal tikslius bruožus ir poveikį. O lentoje, esančioje dešinėje pusėje suklasifikuota pagal taip, kaip atrodo augalas iš pirmo žvilgsnio. Pateikiama individuali nuomonė apie augalo grožį, išvaizdą. Tai nėra tikslu. Augalas turi būti klasifikuojamas pagal bendrus bruožus.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Jay Reye Kovo 18, 2017, 10:28:56 pm
Bene vienintelė pamoka, kurioje Andi jautėsi it nesava, buvo herbologija. Mergaitė nuoširdžiai nekentė bet kokių šiltesnių nei dvidešimt keturių laipsnių temperatūros patalpų (tad žinoma, ir šiltnamių). Apskritai, karštis jai nepatiko. Grifė negalėjo pakęsti per kaktą žliaugiančio prakaito, nuo jo sulipusių plaukų sruogų, paraudusio veido ir jausmo, kad tavo drabužiai yra permirkę. Nepaisant to, mergaitė pasiaukojo eiti į šią pamoką tik todėl, kad pats herbologijos mokslas ją domino (pabrėžiu - tikrai ne šiltnamiai).
Andromeda į šią pamoką slinko stipriai tikėdamasi, kad visas veiksmas vyks lauke. Bet jai, deja, teko nusivilti.
Įžengusi į klasę-šiltnamį, pasisveikinusi su profesore, klestelėjo į priešpaskutinį suolą, nusivilko juodą ilgą apsiaustą ir liko vien su baltais marškiniais. Tiesa, jautėsi kiek nejaukiai, mat visuomet nešiojo kažką lengvo ar per didelio. Bet nieku gyvu nenorėjo perkaisti. Malonumo nepridėjo ir tai, kad patalpa buvo prikimšta augalų, o tai darė dar didesnės temperatūros iliuziją. Nors šioji ir suprato, kad šiek tek perdeda ir kad šiltnamyje tikrai nėra taip karšta, grifų kraujas jokiu gyvu neleido laužyti principų.
Trylikametė pasistengė negalvoti apie pašalinius dalykus ir atsiduoti pamokai. Tad pakalbėjus mokytojai, nusprendė pareikšti savo nuomonę, nors ir vienodą kaip ir kitų mokinių:
- Na, mano, bet kaip matau, ir kitų manymu teisingai suklasifikuotas augalas yra kairėje pusėje, nes dešinėje pusėje esantis klasifikavimas yra labai nekonkretus.
Baigusi kalbėti, pavydžiai primerkė akis - kitiems, atrodo, šiluma nekliudė.

+1 taškas už įdomų post'ą. - prof. Linder
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Alisa Faun Kovo 19, 2017, 09:38:55 am
 Švilpiukė besižvalgydama po aplinką ėjo link trečiojo šiltnamio. Ji mėgavosi rudeniniu oru ir galiausiai atsidūrė prie šiltnamio.
Ji užėjo į šiltnamį ir maloniai pasisveikino su Herbologijos profesore. Alisa atsisėdo į vieną iš suolų ir pradėjo klausytis mokytojos. Alisa iš karto vos peržiūrėjusi lentas nusprendė, kad teisingas atsakymas bus dešiniojoje lentoje. Tačiau jai besiklausant kitų mokinių vis kilo daugiau abejonių. Nejaugi būsiu vienintelė galvojanti taip? - svarstė ji. Tačiau įsidrasinusi pakėlė savo ranką ir pradėjo kalbėti:
-Aš irgi drįsčiau manyti, kad augalas teisingai suklasifikuotas kairėje pusėje, - ji nurijo seilę. - nes dešinėje pusėje tėra augalo požymiai, o pavyzdžiui labai gražus žiedas gali kitiems atrodyti negražus.
Švilpiukė baigusi šnekėti nurijo seilę. Oi, nereikėjo, nereikėjo taip sakyti... Reikėjo reikšti savo nuomonę.
Alisa dar kartą apžvelgė lentas... Na gal tikrai kairioji teisingesnė.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Nora Kühnemund Kovo 21, 2017, 07:50:22 pm
 Mažė įpuolė į šiltnamį dar prieš suskambant varpui. Keista, bet jai vėl pavyko nepavėluoti. Turint omeny jos vikrumą ir greitumą, turėtų būti pirma, vos pasibaigus ankstesnei pamokai, tačiau varniukė pertraukas leido ieškodama naujų slėptuvių (jai vis dar buvo negana), tad visada atbėgdavo vos prieš pamokos pradžią, visa uždususi ir susivėlusi. Taip buvo ir šįkart. Kol profesorė pradėjo šnekėti, ji spėjo atgauti normalų kvėpavimo ritmą. Plaukų, be abejo, nesitaisė, tačiau buvo taip pripratusi prie amžinai susitaršiusių garbanų, kad tai jai nė netrukdė.
 Užėmė vietą netoli profesorės ir dviejų lentų. Smalsiai į jas žiūrėjo, o tada leisto pasireikšti kitiems mokiniams. Ne todėl, kad nežinotų, ką atsakyti. Iš tikrųjų, vos perskaičiusi žinojo, ką sakys. Tačiau tebuvo mokykloje keletą savaičių, o jau gavo pylos nuo mamos, kam be perstojo kalba, pertraukia kitus ir neleidžia jiems pasisakyti. Matyt, jau sesė bus pasiskundusi. Pagaliau keliems mokiniams paaiškinus savo nuomonę (kas dešimtmetei skambėjo be proto protingai), iš vietos pašoko (tiesiogine prasme) ir ji.
 - O man labiau patinka tas klas..klas., - supratusi, kad nepavyks ištarti žodžio klasifikacija nuraudo, tačiau neėmė to į galvą, - tas skirstymas dešinėje pusėjė. Nežinau, ar jis teisingas, bet jis gražesnis. Na, mokytoja, ar jums patiktų, jei apie jūs sakytų, kad esate vieninė, nuodinga, kylusi iš žmonių rasės ir panašiai? - vaikiškai išpūtė skruostukus, - Nes man nepatiktų. Tai vat ir gėlei turbūt nepatinka. Žymiai gražiau yra pasakyti apie tai, kaip ji atrodo, argi ne tiesa? Jūs irgi norėtumėt, kad žmonės kalbėtų apie jūs ne kaip apie rūšies atstovę - šią protingą mintį buvo išskaičiusi kažkokioje enciklopedijoje, - o kaip apie gražią ir gerą mergaitę, taip? - nusišypsojo, - Be to, jei tas aprašymas, kurį parašėte, yra tikslus ir jūs nemeluojate, kodėl jis neturėtų būti teisingas?
 Nusijuokusi iš savo pasisakymo klausiamai pažvelgė į profesorę, laukdama jos atsakymo.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Gvendolina Linder Kovo 23, 2017, 09:03:11 pm
Rankų miškas buvo ir visai ne retas. Profesorei Linder tai patiko. Rodos, mokiniai šiltnamyje jautėsi visai gerai ir neatrodė apimti masinio negatyvumo. Gvendolina klausė visų pasakytų žodžių. Vieni atsakymai buvo trumpi ir aiškūs, antri šiek tiek išplėsti ir labiau paaiškinti. Labai didelis procentas jaunuolių atsakė visiškai teisingai, tačiau viena pirmakursė varnanagė pareiškė visai kitokią nuomonę ir išsiskyrė iš kitų.
- Tavo nuomonė labai įdomi. - kreipdamasi tiesiai į panelę Kühnemund pareiškė Linder. - O apie augalą galvoji kaip apie kažką daugiau. Deja, tavo nuomonė nėra teisinga. Dešinėje esanti lenta apibūdina augalo išvaizdą iš pirmo įspūdžio. Taip klasifikuoti augalą yra siaubingai netikslu. - jau kreipdamasi į klasę kalbėjo ji. - Kairėje lentoje yra geras klasifikavimo būdas kurį jūs pasirinkote teisingu atsakymu. Jis taip pat nėra visiškai tikslus nes magiškų augalų pasaulis per daug platus visiškam tikslumui. Šią pamoką kiekvienas išsirinksite du žiedinius augalus esančius šiltnamyje. Atsiversite žiedinių augalų žinynus. - burtų lazdele paskleisdama knygas mokinams ant suolų pasakė Gvendolina. - Ir remdamiesi jais teisingai suklasifikuosite augalus. Nepamirškite parašyti augalo pavadinimo. Lapo apačioje parašykite vardą, kursą ir koledžą, bei suneškite darbus ant mano darbo stalo. Augalus grąžinkite į vietą. Sekmės!

Už gerai padarytą darbą gausite 5 taškus, + taškai už įdomius post'us. Klausimai į a.ž.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Klarė Konė Karter Kovo 24, 2017, 02:52:25 pm
Praktika... tingiai galvojo Klarė, kildama iš suolo. Žingsnis po žingsnio grifiukė vaikštinėjo po šiltnamį, nusprendusi pradėti užduotį apžiūrint visus augalus, ir tik tada labiausiai patikusius, išsirinkti. Kadangi tema buvo žiediniai augalai, dauguma žaliastiebių buvo pasipuošę nuo smulkiausių iki saujos dydžio žiedais.
Vaikščiodama antrakursė apžiūrėjo daug įvariausių augalų, nuo mažutėlyčių iki vos ne du kartus viršijančių dvylikametės ir taip gana aukštą ūgį, ramstančius šiltnamio lubas. Apžiūrėjusi visus, mergaitė išsirinko pirmąjį, maždaug pusės metro aukščio augalą. Jo stiebas buvo sidabriškai žalias ir šakojosi į dalis kas maždaug dešimt centimetrų, lapai platūs, tarsi kelis kartus didesni paprastos žiobariškos liepos ir svarbiausia, augalas žydėjo nuostabiai gražiais, žydrais, su geltonomis dėmelėmis žiedais. Būtent žiedai ir patraukė meniškos žaliaakės dėmesį.
Antrąjį augalą dvylikametė Karter pastebėjo netyčia, besižvalgyda į vieną iš aukščiausių augalų šiltnamyje, ir beveik nepražiopsojo šalia stovinčio mažylio. Vos dešimties centimetrų augalas mažame, pilkame vazonėlyje atrodė tarsi žaislinis. Baltai rausvi žiedai priminė žydinčias vyšnias. Lapai primenė rugiageles, augančias prie grifės namų.
Nenorėdama tampyti augalų į visas puses Klarė nuėjo iki savo suolo, ir iš savo užrašų knygelės išsiplėšdama kelis lapelius pasižymėti augalus žinyne. Nusičiupusi žinyną iš savo vietos mergaitė keliavo atgal prie patikusių augalų.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Clementine Alicia Buttercup Kovo 25, 2017, 01:02:46 pm
Clementine, kuri kol kas tik tyliai sėdėjo ir klausė, ką turi pasakyti mokiniai bei profesorė, išgirdusi žodį „praktika“ pašoko iš kėdės ir nesustygdama vietoje ėmė žvalgytis aplink bei susipažinti su tuo, ką ji mato. Jos akis ypač patraukė mažas augalėlis, įsodintas į gerokai sau per didelį rudą vazonėlį, kurio žiedai buvo maži ir geltoni, stiebelis apaugęs trumpais ir švelniais šeriais, o „šakelės“ taip pat buvo apkibusios geltonais žiedeliais ir apsivijusios aplink savąjį vazonėlį. Clemal nė nebesižvalgė toliau ir neieškojo antrojo augalo, kurio reikėjo ir visu greičiu lėkė prie kampe stovinčio augalėlio, kurio, rodos, niekas kol kas dar nenužiūrėjo. Jį atsargiai apžiūrėjo iš visų pusių, kadangi ji nenorėjo niekaip pažeisti to mažo gamtinio monstriuko stiebelių, ir radusi puikią vietą, ten uždėjo rankas, vazonėlį pakėlė ir akimis naršė vietos, kur galėtų jį pasidėti. Netrukus toji vieta buvo rasta, lyg laukusi, kol vienuolikmetė prie jos prieis ir pradės darbą. Bet darbas dar negalėjo būti pradėtas be antrojo augalėlio, tad Alicia susiraukė ir piktai nutrepsėjo prie pirmo pasitaikiusio augalo, ant kurio tik kabėjo žiedų, jį pakėlė ir nusinešė ton vieton, kur jau sėdėjo ir jos laukė augalėlis geltonais žiedais. Jis kol kas buvo vadinamas geltonžiedžiu, kad nesukeltų jokių nesklandumų, o kitas augalas (kuris, dabar pasižiūrėjus, turėjo raudonus didelius žiedus) buvo pakrikštytas fenikso uodega. Tada mergaitė išsitraukė savąją herbologijos knygą, pergamentą, plunksną ir buvo pasiruošusi it pasiutusi vartyti vadovėlį bei semtis žinių iš lentos, kur parašyta šiek tiek medžiagos apie augalų klasifikavimą.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Edgar Jeffter Kovo 26, 2017, 06:58:55 pm
Prieita buvo ir prie teorinės dalies, kuri nebuvo kažkuo ypatinga ir sudėtinga. Viskas ką reikėjo padaryti, tai tik išsirinkti augalus ir juos suklasifikuoti. Pakilęs iš vietos penktakursis ėmė vaikštinėti po šiltnamį, dairydamasis augalų, kurie jam labiausiai patiktų, ir apie kuriuos galėtų su malonumu kažką parašyti. Didysis Sudano Musrijis.. Ne.. papurtė galvą grifas ir nuėjo nuo augalo betabaluojančio savo rausvai žalią žiedą į visas puses. Pakalnių Botaginis.. Įdomus daiktas apžiūrėjęs juodą keistą stiebą, jį įsirašė sau atmintin ir pažvelgė į už kelių metrų lentynoje stūksantį krūmelį. Tai buvo Nykštukinis Krūmkrūmis. Gausiai lapuotas krūmas, kuris žydėjimo metu virš savęs išskleidžia miniatiūrinį medelį. Šis tiko tamsiaplaukiui taip pat todėl grįžo į savo suolą ir pasiėmė žinyną, storą ir sunkų. Jame greičiausiai buvo sutalpinti visi įmanomi žiediniai magiški augalai, o gal ir ne tik, kas ten žino. Jį atsivertęs žaliaakis ėmė spoksoti į turinį, ieškodamas reikiamų, išsirinktų augalų.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Freya Nyxia Fireblood Kovo 26, 2017, 09:34:20 pm
Na, herbologija Freyai nebeatrodė labai sudėtinga ar nuobodi pamoka. Tačiau ir vėl laukė vaikščiojimas po kabinetą (pala, šiltnamis juk ne kabinetas), ir mergaitė tyliai pasidžiaugė, kad, ačiū Merlinui, nors ši profesorė neužsimanė darbo grupėse - tai Freyai jau pro gerklę lindo..
Prieš varniukės nosį ant stalo atsidūrė storas žiedinių augalų žinynas - na, žinot, kuriuose paprasčiausi augalėliai būna pavadinti kažkokiais įmantriais lotyniškais vardais ir knygos pavadinimas visada baigiasi PIRMAS TOMAS. Žodžiu - be galo be krašto nuobodu. Profesorei Linder baigus savo litaniją Freya išsliuogė iš suolo, į rankas pasigriebusi mylimą užrašinę ir paprastą mechaninį pieštuką - kai tik buvo galimybė, antrakursė plunksnų atsisakydavo su malonumu. Taigi, taigi, augalai augalėliai... - mintyse išsiblaškiusi niūniavo varnė. Tokia būsena Nyxai nebuvo būdinga - tikriausiai ją taip raminančiai veikė per didelė deguonies koncentracija gana ankštame šiltnamyje, šilta atmosfera ar, rodos, ore kuokštais švelniai plaukiojančios žiedadulkės. Žvilgsniui tingiai praslydus pro kelias dešimtis žieduotų žaliukų, Freya apžiūrinėti šiltnamį pradėjo nuo kairiojo jo krašto - ten jos akį patraukė velniškai neįprastas augalėlis. Mergaitei rodėsi, jog nuo jo sklinda švelni balsvai žalia spalva. Žiedeliai buvo ryškiai violetiniai, spalvos pulsuojančiai keitėsi - beveik tokios pat spalvos, kaip varnės akys. Freya pasiėmė pieštuką ir keliais mostais nusipiešė augalo eskizą - pridės jį prie augalo aprašymo darbo pabaigoje.
Jei atmintis neapvylė, profesorė sakė, jog augalus galima pasiimti ant suolo - Freya kiek padvejojusi pasikišo užrašinę po ranka ir pagriebė vazonėlį - mergaitė buvo visiškai pasiryžusi aprašyti būtent šį augalą. Pūškuodama varniukė šiaip ne taip nutempė augalėlį ant stalo - šis pasirodė sunkesnis, nei atrodė..
Nyxa nusibraukė plaukus nuo akių ir toliau kibo į darbą - reikėjo išsirinkti dar vieną žiedinį augalą. Tamsiaplaukė iš pradžių nusprendė apžiūrinėti šiltnamioką pagal savo velniškai logiškoje galvoje susikurtą planą. Tačiau greit pakeitė nuomonę ir užsimanė grūstis į jo gilumą - ten glūdėjo aukšti, lubas siekiantys, stori ir potencialiai nuodingi galiūnai. Freya skubriu žingsniu žengė link žvilgsniu užfiksuotų augalų - norėjo rasti kuo įdomesnį, keistesnį, retesnį.. Na, kažką naujo. Nematyto.
Mergaitė vis dar jautėsi kiek apdujusi - tylus paranojos balselis galvoje burbėjo, jog ji tikriausiai kažkam alergiška ir mirs tokia jauna, tokia graži, tokiu gėdingu būdu - šiltnamyje. Pati varnė nesuprato, kodėl galvoje sukasi velniškai keistos mintys, bet buvo per daug susimaišiusi pačios sąmonėje, kad dar labiau gilintųsi į jau ir taip komplikuotas savo smegenis..

+1 taškas už įdomų post'ą. - prof. Linder
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Lisette la Claire Kovo 26, 2017, 10:02:48 pm
Šį sykį Lisette itin nusistebėjo praktinės užduoties paprastumu. Mergaitė nebuvo tikra, kad ši užduotis jai patinka, tačiau, žinoma, labai ir nesiskundė. Klastuolė, kartu su kitais klasės mokiniais, atsistojo iš savo vietos ir nuėjo augalų link. Rausvaplaukės mėlynų akių žvilgsnį užkabino augalas, kurį mergaitė atpažino iš praėjusių metų herbologijos pamokų. Taip, tai buvo ne kas kitas, o Raganų gėlė. Lisette švelniai paėmė vazonėlį su gan nedidele gėle tamsiai žaliu koteliu ir sodriu, tamsiai rausvu žiedeliu, kuris itin priminė žiobariškos ramunėlės žiedą. Pakeliui savo vietos link, Lisette pagriebė ir vieną Herbologijos vadovėlį, kuris, tikėjosi, pravers. Rausvaplaukė klestelėjo į savo kėdę ir iš rausvos (derina su plaukais) kuprinės išsitraukė plunksną, rašalo indelį bei pergamento ritinėlį.

Citata
"Raganų gėlės" klasifikacija:

itin dailiu raštu užrašė ir ėmė apžiūrinėti augalą, kartais įbesdama savo žvilgsnį į lentą su klasifikavimais. Vieninis? hm...- pamąstė Lisette ir nesugalvojusi atsakymo nedrąsiai pakėlė ranką:
-Atsiprašau, ką reiškia vieninis augalas?- laukdama provesorės atsakymo, klastuolė toliau ėmė galvoti apie Raganų gėlės klasifikaciją.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Gvendolina Linder Kovo 27, 2017, 07:05:16 pm
Gvendolina baigusi savo iškalbą leido mokiniams kibti į darbą, o pati pasisuko ant aulinių batelių kulno ir trimis žingsniais pasiekusi savo darbo stalą atsisėdo į kreivoką medinę kėdę. Vieni mokiniai ėjo prie žinynų, kiti negalėdami atsistebėti žiediniais augalais, sukosi aplink šiltnamį bandydami išsirinkti labiausiai patikusį augalą. Viena rusvaplaukė daili mergaitė ant stalo turėjo Raganų gėlę. Labai tinka prie plaukų. - pamanė profesorė pastebėjusi šį linksmą kontrastą. Šioji nedrąsiai pakėlė ranką ir mandagiai užklausė klausimo.
- Vieninis augalas yra individas neturintis poros arba daugiau tokių pat savo versijų šalia savęs kurios auga iš tų pačių šaknų. Pavyzdžiui daugelis didelį žiedą auginančių magiškų augalų yra vieniniai ir auga be „draugo“. Taip pat daugybė medžių yra vieniniai, Gluosnis galiūnas toks ir yra. - užbaigusi dar vieną kalbelę šyptelėjo klastuolei ji.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Lisette la Claire Kovo 27, 2017, 09:25:13 pm
Tada "Raganų gėlė" yra vieninis augalas, tiesa?- tyliai pamąstė Lisette ir padėkojo profesorei Linder už pagalbą:
-Ačiū Jums,- pakėlė savo lūpų kampučius ir toliau įniko į darbą. Klastuolė nuo abiejų veido pusių patraukė užkritusius rausvus plaukus ir atsivetė 47 Herbologijos vadovėlio puslapį. Sprendžiant pagal turinį, būtent šiame puslapyje turėtų būti augalų klasifikacija. Mėlynomis akimis permetusi vadovėlio puslapį, trečiakursė pasiėmė plunksną į rankas ir išplėštoje popieriaus skiautelėje užsirašė, kad Raganų gėlė yra vieninis augalas.
Plačialapis. hmm...- padėjusi plunksną ant stalo, Lisette ėmė toliau tyrinėti savo gėlę. Pastaroji, regis, neturėjo didelių lapų, tačiau mergaitė niekaip neišmąstė, kaip pavadinti augalą, kurio lapai siauri? Siauralapis! Na, žinoma,- net pati iš savęs nusijuokė mergaitė, tačiau išorėje matėsi tik menka rausvaplaukės šypsenėlė.
Dar kiek apžiūrėjusi savo augalą pagal lentoje pateiktus punktus, Klastūnyno atstovė viską surašė į pergamento lapelį.

Citata
"Raganų gėlės" klasifikacija:

1. Vieninis
2. Siauralapis
3. Vienažiedis
4. Nenuodingas
5. Siaurašaknis

Lisette la Claire. Klastūnynas, III kursas.

Pasitikrinusi, ar tikrai nepadarė kokios klaidos, Lisette gražiai suvyniojo pergamentą į ritinėlį ir nunešė ant profesorės stalo.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Klarė Konė Karter Kovo 27, 2017, 09:31:02 pm
Priėjusį patikusį žydrąžiedį, Klarė nekreipė dėmesio, kad šiltamyje šiek tiek purvina. Susikryžiavo kojas, ir nutūpė ant žemės. Ji buvo pratusi prie kaimo aplinkos, mat jos mama, atsisakiusi magijos gyveno būtent panašiai, tad šiltnamių žemės jos negasdino
Sklaidydama žinyną, patogiai nugulusį grifei ant kelių ji užtruko maždaug dešimt minučių, vien kol surado panašų augalą. Tačiau perskaičiusi visus duomenis suprato, jog vis dėl to ne šis, tiesiog labai panašus. Pagaliau, atkeliavusi iki knygos vidurio ji atrado augalą, priešais kurį buvo įsitaisiusi.

Citata
Stylidium oreostylidium
 Demėtoji žydrūnė

Gana retas augalas, kurio šaknys bei žiedai naudojami magiškoje medicinoje. Žiedus gamtoje krauna vėlyvą pavasarį, maždaug gegužę. Nėra lepus, paplitęs daugiausia pamiškėse.

Pasičiupusi vieną lapelį pasižymėjo knygos puslapį ir perėjo prie kito augalo. Atvertė knygą nuo pradžių, ir ilgai bei nuobodžiai žiovaudama vartė žinyną.
Štai ir tu, mažoji...

Citata
Aster alpinus
Ruginė rausvuolė

Gavusi savo bendrinės kalbos pavadinimą, dėl žiedo spalvos, bei augimo ypatybės. Auga dažniausiai rugių laukuose. Žydi vasarą. Dažniausiai naudojama kurti apžavams.

Pasižymėjusi ir šį puslapį lapeliu, Klarė atsikėlė nuo žemės ir pasivalė šiek tiek apdulkėjusią uniformą. Pralanksčiusi užstingusius sąnarius keliavo iki savo suolo, kur susmukusi galvojo, kaip gi Merlino barzda, teks suklasifikuoti.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Bethany Landworth Kovo 27, 2017, 09:32:18 pm
   Grifė patenkinta žvilgtelėjo į pirmakursę, atsakiusią neteisingai, ir nusivaipė. Pasielgė labai negražiai, bet tokia jau buvo, norėjo pasigirti bent kartą atsakiusi teisingai. Suklapsėjusi blakstienomis mergina it pavyzdinga mokinė išklausė profesorės ir ramiai atsivertė vadovėlį. Pff, tokia lengva užduotis. Ir dar reikia suklasifikuoti tik du augalus. Bethany apžvelgė šltnamį ir kiekvieną jame esantį augalą, nuo mažiausio iki didžiausio. Jos akys užkliuvo už palinkusios, su plonu stiebeliu ir gležnais, švelniai violetinės spalvos žiedeliais gėlės, panašios į tulpę. Trečiakursė pervertė kone visą vadovėlį, kol surado šį augalą ir jo aprašymą be nuotrauką. Hmm, vadinasi tai ir yra tulpė... Tulipa Adolebitque. Betė perskaitė visą puslapį apie šią gėlę ir atsivertė užrašų knygutę. Gerai... Pagalvokim. Manau, ji yra vieninis augalas... Vienažiedis, čia ir iš nuotraukos suprast galima... Plačialapė..? Mėlynakė pasidaužė galvą ir užsidengė veidą rankomis. Tas visas galvojimas, kaip suklasifikuoti, tinka ar netinka viena ar kita grupė labai vargina. Grifė staigiai atsistojo ir nurėpliojo prie tulpės. Atsitūpusi apžiūrėjo iš visų pusių, o tada palietė.
   - Au!
   Mergina staigiai atitraukė ranką ir pasižiūrėjo į ją. Ot šūdė! Nudegino mane!. Vos susilaikiusi nuo viešo nusikeikimo ji greit nuskubėjo prie profesorės.
   - Profesore Linder, mane... Nudegino. Ta gėlė. - trečiakursė parodė pirštu į violetinę tulpę, o tada atkišo mokytojai savo tris nudegintus dešiniosios rankos pirštus ir pažiūrėjo gailiomis akimis. - Atsiprašau, bet ar nežinote, ar...Tulipa Adolebite... Adolebitque gali būti vaistinė arba nuodinga? Nes vadovėlyje nieko apie tai neparašyta, neparašyta ir tai, kad ji gali nudeginti.
   Bethany įsižiūrėjo į savo batus tramdydama besiveržiančias skausmo ašaras, kurių anksčiau net nebuvo. Atrodo, mokinė ir jos smegenys tik dabar suvokė, kaip skauda nudegintą vietą.

+ 1 taškas už įdomų post'ą. - prof. Linder
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Gvendolina Linder Kovo 29, 2017, 07:01:25 pm
Profesorė kaip plunksnas pasikedenęs paukštukas patenkinta sedėjo savo kedėje ir tai puikiai matėsi iš jos veido. Staiga, merginą nutvilkdė trumpas, bet skaudus „au“ šūksnis, ji susigriebė, išsitiesė kėdeje ir suko akis į įvykio vietą. O ten trečiakursė grifiukė ištiesusi ranką su nudegintu delnu. Gvendolina jau norėjo stotis, tačiau mergaitė buvo greitesnė, ji sujudėjo ir sparčiai kulniavo link profesorės stalo. Nukentėjusioji pradėjo aiškinti kas nutiko, tačiau Gvendolinai pasidarė aišku jau tuo momentu kai grifė bedė pirštu į tą violetinio žiedo augalėlį. Mokytoja apimta aštraus jausmo puolė atidarinėti dešinės stalo pusės stalčius kuriuos buvo pavertusi vaistinėle. Išėmusi tūbelę ji visą dėmesį sutelkė į gailiomis akimis žiūrinčią mergaitę.
- Tulipa Adolebitque... - pradėjo ji tepdama tūbelės masę ant nudegintų mokinės pirštų. - ...yra vaistinis augalas. Tik visas tikrasis vaistas slypi jos stiebe. Greičiausiai prilietei tulpės lapus kuriuos augalas yra užsiauginęs, kad saugotų savo lobį. Skausmas, kurį puikiai žinau pati, vidutiniškai praeina po 4-6 minučių. Aš užtepiau tau stiprių nuskausminamųjų, tad jei po tiek laiko vis dar ką nors jausi tučtuojau skubėk pas mane, o aš pasirūpinsiu, kad šalia Tulipa Adolebitque atsirastų įspėjamasis ženklas. - užbaigė ji ir paleido mergaitę eiti į savo vietą, pati nueidama pridėti lentelės prie Tulipa Adolebitque vazonų.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Edgar Jeffter Kovo 29, 2017, 11:29:20 pm
Prabėgus vos porai minutėlių, penktakursis jau buvo susiradęs reikiamus puslapius, kur yra augalai. Pakalnių Botaginis buvo tas apie, kurį pirmiausia ėmė skaityti. Aišku apie kiekvieną iš augalų buvo prirašyta daug, net po kelis puslapius. Aišku, ne visa informacija buvo reikalinga šiandienai, kadangi žinyne augalai buvo išsamiai aprašyti nuo a iki z. Vaikinas pats sutelkė dėmesį tik ties klasifikacija, kas ir buvo reikalinga, kuri buvo aprašyta kone pačioje pradžioje. Kai jau informacija buvo matyti žaliomis jaunuolio akimis, šis pasiėmė pergamento lapą su plunksna. Gerai.. Galėsime pradėti parąžė savo kaklą patampydamas savo galvą į šonus Edgar'as prieš pradėdamas klasifikuoti pirmąjį augalą.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Klarė Konė Karter Kovo 29, 2017, 11:39:09 pm
Žaliaakė atsivertė žinyną pagal pirmąjį užrašinės lapelį, kurį buvo kruopščiai įdėjusi į knygą. Nusprendusi ant jo ir rašyti, juk nei susilamdė nei ką, o medžius reikia tausot. Nusičiupusi žiobarišką tušinuką iš kišenės, kadangi mėgo piešti, Klarė mažai kada naudodavosi plunksna, iš tiesų tik tada, kai aplinkybės liepdavo. Nedelsdama ėmė rašyti:

I.Stylidium oreostylidium
Demėtoji žydrūnė
Aukštis: Aukštaūgė
Augalo rūšis: Gėlė
Augimo būdas: Tiesiai į viršų
Augimo vieta: Sausuma
Stiebas: Daugiadalis
Žiedai: Daugiažiedis, vidutinio dydžio
Lapai: Vidutinio dydžio, apvalūs
Nuodingas: Ne

II.Aster alpinus
Ruginė rausvuolė
Aukštis: Mažas
Augalo rūšis: Krūmas
Augimo būdas: Palei žemę, į šonus
Augimo vieta: Sausuma
Stiebas: Daugiastiebis
Žiedai: Vienažiedis
Lapai: Pailgi, eglės formos
Nuodingas: Ne

Baigusi rašyti klasifikacijas, grifė pagalvojo, kad būtų smagu augalus įliustruoti. Nežinojo, kaip į tai reaguos profesorė. Gal balų neatims...
Antrakursė išsitraukė iš kuprinukės, pieštukus, kurie visur lydėjo dvylikametę. Stengdamasi itin tiksliai atvaizduoti augalus Klarė nejautė, kaip smarkiai buvo prikandusi lūpą, kol nepajautė salsvo geležies skonio. Baigusi piešti melsvus ir rausvus žiedus, žaliaakė vėl pačiupo tušinuką, apačioje pakeverzodama

Klarė Konė Karter, II kursas, Grifų Gūžta.

Keista, kad profesoriai negali magiškai perprasti, kieno darbas , susimastė ilgakasė, lenkdama lapelį į keturias dalis, kad išlaikytų paslaptį bent penkioms sekundėms iki kol bus išskleistas.
Atsikėlusi iš vietos priėjo prie profesorės stalo ir netrukdydama tyliai padėjo lapelį apytuščiame kampe.

+ 1 taškas už įdomų post'ą. - prof. Linder
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Edgar Jeffter Kovo 31, 2017, 12:38:58 am
Pakalnių Botaginis

1. Gėlinės kilmės.
2. Stiebinis.
3. Lanksčiastiebis.
4. Smulkiažiedis.
5. Belapis.
6. Vienspalvis.
7. Dygliašaknis.
8. Nenuodingas.
9. Įvairiadydis.
10. Pavojingas.


Sekundėlė pasikrapštęs akis, atsivertė grifas kitą puslapį, kuriame aprašytas antras jo pasirinktas augalas. Nors užduotis ir nebuvo labai sunki, bet juodaplaukis šiuo mementu mieliau būtų patinginiavęs. Būtų taip, jei tai nebūtų svarbus dalykas, todėl susikaupė ir tęsė darbą toliau su mintimi, jog kuo greičiau pabaigs, tuo greičiau galės sau sėdėti nieko neveikdamas.

Nykštukinis Krūmkrūmis

1. Krūmas.
2. Tvirtašakis.
3. Daugialapis.
4. Tankialapis.
5. Ypatingažiedis.
6. Nenuodingas.
7. Plonašaknis.
8. Miškinis.
9. Išvedantis kitą augalą.

Edgar Jeffter
V kursas
Grifų Gūžta


Pasirašęs žaliaakis susipakavo savo įprastus darbo reikmenis. Tiksliau susimetė viską savon kišenėn, bet tai buvo savotiškas jo susipakavimas. Tuomet pakilo su popieriaus lapu ir nuėjo profesorės link. Jai atidavęs, tai ką prikeverzojo, grįžo į savo vietą ir sunėręs rankas ant suolo, pasidėjo ant jų galvą.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Nora Kühnemund Kovo 31, 2017, 06:49:38 pm
 Mažoji puikiai žinojo, kad mokytoja pasakys, jog ji neteisi, tačiau visai dėl to nenusiminė. Vis viena laikėsi savo nuomonės, kad nėra nieko blogo tame, kad klasifikuos augalus pagal obiektyvius požymius. Žinoma, ne raštu, nenorėjo užsidirbti nemalonės jau pirmą pamoką.
 Labai nustebo, kai prieš ją atsirado storas žinynas, net pašoko iš vietos. Panoro iki pamokos galo sklaidyti vis dar kvepiančius spaustuve puslapius ir grožėtis gėlytėmis ir žolytėmis. Ypač, kad pirmame puslapyje, kurį visai netyčią atvėrė, puikavosi labai graži gėlelė. Pasidėjusi smakrą and delnų, o alkūnes parėmusi ant stalo, ėmė atidžiai skaityti. Deja, jai teko nuliūsti, mat ir knygoje nebuvo nė žodelio apie gėlės grožį. Nagi, ar jie nemato, kokia ji graži? Ar būtinai reikia rašyti, kad ji vienetinė ir magnolijinė (tarp kitko, ką reiškia šis žodis? - pagalvojo mažė)? Giliai atsiduso.
 Kol ji skaitė nuobodų tekstą apie be galo dailią gėlę, kiti vaikai jau buvo įpusėję darbą. Ji labai išsigando, kad nespės ir gaus pylos. Greitai pašoko iš vietos, nuvertusi savo kėdę. Visa raudona kaip aguona pakėlė kėdę ir susigėdusi burbtelėjo kažką, labai panašų į atsiprašymą. Jautėsi klaikiai nejaukiai. Še tau, kokia ji nerangi. Tačiau sumišimas greitai išgaravo, kai ant lentynėlės patalpos (juk šiltnamis tai irgi savotiška patalpa, ar ne?) krašte pastebėjo būtent tą gėlę, apie kurią buvo ką tik skaičiusi. Apsidžiaugusi ir išsiviepusi lyg ausų lėkte pasileido link jau pamėgtos gėlikės. Atsargiai, kad neišmestų iš mažų delniukų, paėmė vazoną ir juo nešina grįžo savo vieton.
 Na, dabar galės su mielu noru rašyti. Juk žymiai įdomiau yra rašyti apie tai, kas patinka, ar ne?
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Bethany Landworth Balandžio 10, 2017, 07:58:52 pm
   Trečiakursė įdėmiai stebėjo profesorę besikuičiančią stalo stalčiuose ir kažko ieškančią. Bethany meldėsi, kad tik ieškotų nuskausminamųjų, kurie pilnai nuskausmins delną. Mergina nė nenorėjo pagalvoti, ką žmonės jaučia degdami negailestingose ugnies liepsnose. Žiauru taip mirti.
   Pagaliau profesorė ištraukė keistą žalią tūbelę. Mokinė nejučiomis truktelėjo ranką atgal, kai mokytoja ketino užtepti rausvos masės, nes kažkas pasąmonėje kuždėjo, kad jai labai skaudės. Tačiau juk negali būti blogiau už dabartinį skausmą, ar ne? Betė lėtai atkišo ranką ir profesorė galėjo ramiai užtepti tepalo, kurie, dėkokim gailestingajam dievui, buvo stiprūs nuskausminamieji. Nors grifė negalėjo sakyti, kad nejuto visiškai nieko: pirštus nudiegė šaltis, o po to nežymus skausmas. Tarsi būtum įsidūręs į kokį aštrų spyglį. Tačiau širdyje iškart palengvėjo, nes nudegimo skausmo nebesijautė.
   - Dėkoju už pagalbą ir informaciją. - linktelėjo profesorei ir šiek tiek susigėdus nukiūtino šalin.
   Rudaplaukė grįžo į suolą ir dar kart akimis permetė puslapį apie tą nelemtąjį augalą. Gerai pagalvojus užsirašė klasifikaciją į užrašų knygutę ir vėl ėmė nužiūrinėti įvairius augalus. Šį kart gėlės nebesirinko, nes turėjo itin nemalonią patirtį su jomis. Tad išsirinko krūminį augalą, gal vis gi lengviau bus. Pasidėjus jo vazoną ant savo suolo susiieškojo puslapio su augalo aprašymu ir greit perskaitė. Tai buvo plačių lapų, kieto stiebo ir mažų violetinių žiedų krūmelis. Medicus Confidentes Consummata Est. Hmm, ilgokas pavadinimas. Išvertus... Pažiūrėkim... Vaistinis Ilgšankis. Pala, tai gal Ilgšaknis? Bet kad parašyta Ilgšankis... Aii, tiek to. Vadovėlyje buvo rašoma, kad šio augalo šaknys gali siekti net kelis kilometrus, tačiau atrodo, kad dabar jos gerokai nukarpytos, kad tilptų į vazonėlį. Iš pavadinimo buvo galima suprasti, kad šis krūmelis yra ir vaistinis, be to, knygoje rašoma, kad tinka gydyti pilvo skausmams ar ligoms, susijusioms su pilvo skausmu ar vėmimu. Trečiakaursė lengvai užpildė keturis klasifikacijos laukelius, bet niekaip neišmąstė, koks galėtų būti penktasis. Hmm, įdomu, ar profesorė suprastų, kad penktas punktas nėra teisingas?.. Vis dėl to grifė nenorėjo rizikuoti ir atimti taškų savo mylimam ir pačiam geriausiam koledžui (nors šiaip jai nusispjaut ant pastabų ir taisyklių, juk taip įdomu būti blogiukei :'))), taigi prisivertė vėl, vėl ir vėl perskaityti tą ypač nuobodų puslapį, kol jos akys pagaliau užfiksavo, ko gero, paskutinįjį punktą. Šie MCCE (sutrumpintas pavadinimas, kad būtų lengviau sakyt ir įsimint) krūmeliai gyvena būriais. Bethany išleido garsų atodūsį ir galutinai užpildė savo lapelį.
Citata
            Tulipa Adolebitque

Klasifikacija:

1. Vieninė
2. Vienažiedė
3. Plonastiebė
4. Plačialapė
5. Vaistinė

            Medicus Confidentes Consummata Est

Klasifikacija:

1. Vaistinis
2. Ilgašaknis
3. Daugiažiedis
4. Plačialapis
5. Būrinis (gyvena po kelis, būriais)

Užduotis baigta. BAIGTA.
Mergina pasididžiuodama (nors nebuvo dėl ko) nunešė savo darbą profesorei ir staiga prisiminė incidentą su Tulipa Adolebitque. Ar jai tik pasirodė, ar ir vėl ėmė sopėti ranką?
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Nora Kühnemund Balandžio 11, 2017, 01:14:55 pm
 Apžiūrinėdama gražią gėlytę mergytė rašėsi reikiamą informaciją iš storiausio žinyno. Darbavosi itin įtemptai, net liežuvį iškišusi, keistai laikydama plunksną skrebeno ne itin dailias raidytes pergamento ritinėlyje. Labai gerai ir greitai rašyti nemokėjo, tad šita dalis - nors atrodė visai lengva, tereikia gi rasti gėlę žinyne ir nusirašyti informaciją apie ją - užėmė jai tikrai nemažai laiko.
 Baigusi nagrinėti (na, ji tikrai nepasakytų žodžio "nagrinėti", tačiau nekreipkim į tai dėmesio) vieną augalą, nutarė pereiti prie kito. Pakilo iš savo vietos, nunešė jau išanalizuotą gėlę jos vieton ir ėmė lėtai vaikščioti palei šiltnamio "sienas", tikėdamasi rasti, ką nors gražaus. Jos melsvos akelės užkliuvo už labai gražaus, žydinčio kaktuso. Neturėjo supratimo, ar jis priskiriamas prie žiedinių augalų, bet žiedą tai gi turi, ar ne? Mažoji norėjo paimti gražų spygliuotį, tačiau jos rankelė netyčia prisilietė prie to nenaudėlio ir augalas stipriai jai įgėlė. Jau norėjo numoti ranka (juk ne sykį buvo susižeidusi), kai iš mažyčių žaizdelių ėmė sunktis kraujas bei gelsvi pūliai. Kaip reikalas išsigando.
 Kiek jėgų kojose turėdama pribėgo prie mokytojos.
 - Mokytoja, mokytoja, - greitai, jau pusiau verkdama, ėmė berti, - aš norėjau paimti gražų kaktusą, žinot, tokį su gėlyte, tačiau aš prie jo prisiliečiau ir žiūrėkite, - pakėlė savo rankytę vos ne prie pat profesorės veido, - dabar iš mano delno liejasi kraujas ir kažkoks bjaurus geltonas ir žalias skystis. Ar tai reiškia, kad numirsiu? - pakėlė liūdnas akis, kurių kampučiuose žibėjo dar nespėjusios ištrykšti vaikiškos ašaros.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Gvendolina Linder Balandžio 11, 2017, 04:00:37 pm
Kaip tarė taip ir padarė. Profesorė leido susižeidusiai trečiakursei grįžti prie darbo, o pati nuskubėjo prie Tulipa Adolebitque, iš už sijono liemens ištraukė savo juodą lazdelę, kuri šiek tiek priminė dirigento batutą, ir išbūrė įspėjamąjį ženklą dėl to, kad kitas žmogus nesusižeitų kaip toji „nelaimelė“. Sukiodama lazdelę rankoje mergina lėtu žvilgsniu peržvelgdama mokinius grįžo prie savo darbo stalo kur jau gulėjo lapeliai kuriuose buvo suklasifikuoti žiediniai augalai. Ji paskleidė juos stalviršiu ir užmetusi akį greitai peržvelgė, tačiau dar nevertino nes prie jos išdygo pirmakursė varnė su pūliuojančiomis žaizdelėmis rankoje. Pusiau verkdama mergaitė aiškino kas nutiko, o Gvendolina mąstė, ar vesti nukentėjusią į ligoninę ar kitą pamoką visiems įduoti pirštines į rankas, kad daugiau tai nepasikartotų.
- Nuo šio kaktuso dar niekas nemirė... - raminančiai atsakė mergina varnės rankai. Beveik... - tyliai ir tik sau pridėjo mintyse ji ir ėmė kuistis tarp buteliukų savo stalčiuje.
Radusi ko reikia, supylė buteliuko turinį į purškiklį ir paprašė mergaitės ištiesti ranką. Pirmakursė nedrąsiai leidosi gydoma, tačiau purškiamas ekstraktas jai padėjo. Varniukės žaizdelės sumišusios su skysčiu dar gausiau pradėjo leisti šlykščius pūlius ir ėmė trauktis kol visai nebeliko, tereikėjo nusiplauti rankas ir kaip sakoma, nei žymės jog tai įvyko.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Nora Kühnemund Balandžio 11, 2017, 05:14:09 pm
 Raminimas, kad nuo kaktuso dar niekas nemirė, mažosios visai neramino. Reiškiasi, ji gali būti pirma. Na, profesorė nepasakė, kad niekas negali mirti, reiškias, tokia galimybė egzistuoja. Vis dėlto klusniai leido sutvakyti žaizdas. Skystis iš pradžių sukėlė perštėjimą, nuo ko mažė suraukė kaktytę, tačiau greitai nemalonus skausmas nuslūgo, jo vieton atėjo šaltukas, apėmęs rankytę. Tačiau greitai ir šis išgaravo, žaizdelės susitraukė, prieš tai išplaukus visiems pūliams.
 Sveikąja ranka nubraukė ašaras, vis dar plūduriuojančias akių krašteliuose. Vietoj įprastinio "ačiū" apkabino mokytoją ir nubėgo prie lentynų, ieškoti saugesnių gėlių. Netrukus rado - iš vieno kotelio augo daug daug mažyčių žiedelių, panašių į ramunėles, tik melsvos spalvos. Nudžiugusi, įsidėmėjo gėlės pavadinimą - nutarė šįkart neliesti, nes gal tai dar vienas piktas augalas, niekada negali būti tikras. Grįžusi savo vieton susidaro rastą gelelę žinyne ir susirašė reikiamą informaciją.
Citata
Piktoji dulkialapė
1. Vienetinė
2. Magnolijinė
3. Kotas spygliuotas
4. Daugialapė
5. Lapai nuodingi
6. Smulkiaūgė
7. Gaubtasėklė

Ypatingoji šulakė
1. Krūminė
2. Smulkiažiedė
3. Įvairiaūgė
4. Astražiedinė
5. Vaistinė
6. Smulkialapė
7. Daugiažiedė
8. Plonastiebė
Jau linksmai pašokinėdama nunešė savo ritinėlį profesorei, padėjo ant jos stalo. Dar kurį laiką pamindžikavo vietoje, pakreipusi galvelę nužiūrinėdama profesorę. Po to greitai grįžo į savo vietą laukti skambučio.
Antraštė: Ats: I pamoka visiems kursams
Parašė: Gvendolina Linder Balandžio 11, 2017, 06:15:00 pm
Pirmakursė varnė nusišluostė ašaras ir maloniai apkabino profesorę. Taip padėkojusi mergaitė šiek tiek nustebino Gvendoliną ir priminė, kad ji čia ne vien dėl dėstomo dalyko.
Šiltnamius jau pasiekė mokyklos varpo aidas skelbiantis pamokos pabaigą ir kažko (kas žino?) pradžią.
- Ačiū, kad dirbote! - šūktelėjo ji mokiniams ir nusišypsojo leisdama jiems eiti.
Lazdelė atsidūrė merginos rankoje ir darė tvarką šiltnamyje. Po kelių minučių čia tvyrojo tvarka ir harmonija kuri priminė jaukų rojaus kampelį. Gvendolina apsisuko ant kulno, švystelėjo sijonu ir dar vienu lazdelės mostu pradarė šiltnamio stoglangius. Į vidų pradėjo skverbtis gaivus pavakario oras. Profesorė Linder giliai įkvepė ir prie savo ažuolinio stalo pradėjo taisyti suneštus darbus. Kai mergina susidoros su šia užduotimi, suklijuos lapelius prie vazonų ir keliaus į savo kambarį išgerti arbatos, o gal net paskaityti knygos. 

Savo taškus galite pasižiūrėti temoje Informacija. Ačiū už pamoką!